Partyflock

Forumonderwerp · 822799
1 volger · 1836x bekeken
Waarschuw beheerder
wat denk jij?
Waarschuw beheerder
donateur
De tunnel van licht die bij bijnadoodervaringen wordt gezien wordt mogelijk veroorzaakt door een biochemisch proces in de hersenen, ik heb er ooit een docu over gezien maar meer gedetailleerd kan ik het niet navertellen.

Desalniettemin @Michel de V.: ik ben wel benieuwd wat je moeder eventueel nog meer heeft gezien, en er zijn wel degelijk mensen die er meer over weten, ik noem nog een keer Al Bielek en de sjamanen en monniken uit oude culturen. Zie ook https://vip.partyflock.nl/topic/831308 over DMT: [KPT]BoriZ: 29 november 2005 15:52: "Het is niet zomaar een drugs het is meer een soort poort naar een ander universum/dimensie of weet ik veel wat."
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Coming soon op donderdag 9 februari 2006 om 13:54:
De tunnel van licht die bij bijnadoodervaringen wordt gezien wordt mogelijk veroorzaakt door een biochemisch proces in de hersenen, ik heb er ooit een docu over gezien maar meer gedetailleerd kan ik het niet navertellen.

Dit gaat inderdaad over dat de stof DMT, dat naar wat schijnt, in het menselijk lichaam voorkomt. Bij een bijna dood ervaring gaat het lichaam deze stof aan maken. Je zou daardoor kunnen stellen dat de stof DMT de sleutel is naar andere dimensies. En hoewel het sommige mensen misschien te ver gaat, ben ik er heilig van overtuigd dat dit met DMT idd het geval is!
De inheemse bevolking van de amazone, die rituelen uitvoeren waarbij Ayahuasca centraal staat (Ik ben ben een keer bij zo'n ritueel geweest)) denkt hier precies hetzelfde over. Voor hun is het dan ook geen drug. Ook zij zien het als de steutel naar de godenwereld. .

Een interresant artikel over DMT:

http://www.home.zonnet.nl/pollie_37/DMT.htm

Enjoy!
Waarschuw beheerder
donateur
Voor degenen die zich hier serieus voor interesseren maak ik nog een link naar het topic 2012 drop hier uw goed doordachte mening. (https://vip.partyflock.nl/topic/712488.html)

De maya's wisten er iets meer over maar hebben het niet echt duidelijk verwoord. Waar ze wel duidelijk in waren is het bepalen van een zekere datum waarop iets gaat gebeuren dat hiermee te maken heeft. Deze datum was niet alleen bij de maya's bekend maar ook bij de Hopi en vele andere volkeren.

Het Chinese boek I-Ching komt via een andere benadering tot dezelfde datum. Dit is ontdekt door ene Robert McKenna, onder invloed van ayahuasca. Dit doet tevens vermoeden dat het boek geschreven is door iemand onder invloed van DMT.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Coming soon op donderdag 9 februari 2006 om 15:43:
Robert McKenna

Dé psychedelica expert! :respect:

Btw; onder invloed van DMT schrijf jij geen boek meer hoor hehe ;)
Trouwens, Die McKenna heeft ook een documentaire over Ayahuasca gemaakt. Hele mooie documentaire. Moet je even naar mijn topic over die ducumentaire gaan:

https://vip.partyflock.nl/topic/831960
Waarschuw beheerder
dat er tijdens je dood(ervaring) de stof DMT aangemaakt wordt kan ik goed inkomen.
mijn moeder heeft op het moment (doodervaring) dat het gebeurde zuurstof tekort gekregen naar de hersenen waardoor zij in een diepe slaap is gekomen die haar bijna fataal is geworden.
ze heeft inderdaad "de tunnel" gezien met een fel wit licht. het klinkt misschien stom (zal er vast ook wel commentaar op krijgen van de mensen die het niet begrijpen) maar als je de film flatliners kent, dit heeft mijn moeder ook meegemaakt. eerst de tunnel en daarna het vliegen over een landschap dat haar op dat moment rust heeft gegeven en op die manier niet bang was voor de dood. na een uur zijn haar ouders bij haar aan bed gekomen en heeft haar moeder (mijn oma) verschrikkelijk staan huilen en haar "geroepen". op dat moment heeft mijn moeder dit "gehoord" in het hiernamaals en beseft dat ze nog geen afscheid heeft genomen van haar vrienden en familie. dit was het moment dat mijn moeder toch weer is terug gekomen naar "aarde"

helaas is zij een aantal maanden later toch overleden aan haar ziekte.

KANKER, alleen het woord zegt al genoeg.

Waarschuw beheerder
Ja, ik weet dat voor shizzle
Waarschuw beheerder
donateur
Jah podgrond:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michel de V. op donderdag 9 februari 2006 om 17:13:
dat er tijdens je dood(ervaring) de stof DMT aangemaakt wordt kan ik goed inkomen.
mijn moeder heeft op het moment (doodervaring) dat het gebeurde zuurstof tekort gekregen naar de hersenen waardoor zij in een diepe slaap is gekomen die haar bijna fataal is geworden.
ze heeft inderdaad "de tunnel" gezien met een fel wit licht. het klinkt misschien stom (zal er vast ook wel commentaar op krijgen van de mensen die het niet begrijpen) maar als je de film flatliners kent, dit heeft mijn moeder ook meegemaakt. eerst de tunnel en daarna het vliegen over een landschap dat haar op dat moment rust heeft gegeven en op die manier niet bang was voor de dood. na een uur zijn haar ouders bij haar aan bed gekomen en heeft haar moeder (mijn oma) verschrikkelijk staan huilen en haar "geroepen". op dat moment heeft mijn moeder dit "gehoord" in het hiernamaals en beseft dat ze nog geen afscheid heeft genomen van haar vrienden en familie. dit was het moment dat mijn moeder toch weer is terug gekomen naar "aarde"

is toch mooi?
helaas is zij een aantal maanden later toch overleden aan haar ziekte.

:flower: :hug:

idd wanneer daar nu eens iets op gevonden wordt :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op vrijdag 10 februari 2006 om 09:05:

idd wanneer daar nu eens iets op gevonden wordt

het is al lang voor handen een remedie ertegen

maar dit is voor heel veel mensen moeilijk te begrijpen of willen het niet begrijpen :/
Waarschuw beheerder
Er is voor sommige kankersoorten helaas geen remedie.
daarentegen is kanker vaak ook genetisch aangelegd. dit valt met de technieken van tegenwoordig nog niet op te lossen en helaas soms ethisch niet verantwoord.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op vrijdag 10 februari 2006 om 11:32:
het is al lang voor handen een remedie ertegen

en waarom sterven er dan nog steeds zoveel mensen eraan??

Waarschuw beheerder
vast wel maar ik weet het niet zeker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op vrijdag 10 februari 2006 om 12:59:
en waarom sterven er dan nog steeds zoveel mensen eraan??

zie je niet hoe de wereld in elkaar zit...

denk je nou echt dat mensen in afrika echt honger hebben en geen eigen economie kunnen leiden....

hypothetisch gezien...als er niet van zulke ernstige ziektes waren...

hoe groot de wereld bevolking nu zou zijn...

we zitten nu op 6 miljard wereldwijd

men word kunstmatig arm gehouden men word kunstmatig ziek gemaakt...

alles om controle te kunnen handhaven
Waarschuw beheerder
donateur
Over het geneesmiddel tegen kanker moet ik wel ergens een bestand hebben maar dat moet ik jullie even schuldig blijven.
Uitspraak van Wizard Sleeve op vrijdag 10 februari 2006 om 13:30:
men word kunstmatig arm gehouden men word kunstmatig ziek gemaakt

zie daarvoor ook het topic over Chemtrails https://vip.partyflock.nl/topic/821603
en in Afrika schijnen de VN mensen in te enten tegen ziektes die er niet zijn, waarna deze opeens andere ziektes krijgen.
Het Golfoorlogsyndroom kwam niet alleen voor bij Irak-veteranen, maar bij iedere GI die is gevaccineerd in de VS, ook degenen die niet zijn uitgezonden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jaa.
Zie soms wel es dingen. Ik zie soms ook wel es een geest voorbij schieten ofzo, als ik me heel erg concentreer en er voor open sta.
Waarschuw beheerder
Citaat Nerds gone wild:
men word kunstmatig arm gehouden men word kunstmatig ziek gemaakt...

alles om controle te kunnen handhaven

volgens mij hebben we hier te maken met een echte kenner. vertel mij eens hoe je de wereldbevolking kunstmatig arm en ziek kan houden. en hoe hou je 6 miljard mensen "onder controle"
Waarschuw beheerder
met angst bijv.

laat bijv 2 vliegtuigen een groot kantoor gebouw invliegen en wijs aan wie het gedaan heeft en kom gelijk met een oplossing big brother hoger veiligheid...

en de autoriteiten hebben nog meer macht zoals ze wilden...

en wat betreft hongersnood dr word dacht maandelijks duizendan zakken met rijst gedropt in afrikaanse landen
terijl al de boeren daar hun eigen rijstakkers hebben...
dus ze kunnen hun eigen product niet kopen omdat er rijst in overvloed uit de lucht komt vallen

zo ook met ziektes...vertel de bevolking dat er een gevaarlijk virus heerst en bied op dezelfde tijd een remedie ertegen..
weet je exact hoe aids ontstaan is en waar voor het eerst de ziekte opdook??

in de vs iig

hoe hou verder 6 miljard mensen onder controle naast angst

nog een grote is religie...

creeer een mooi verhaal over een ongrijpbare kracht die heerst in de hemelen...vertel vervolgens dat als je leeft volgens de relgels van die kracht...zal jij als je sterft naar een vredig plekje gaan...
en neemt geloofd meteen...

ga maar eens na hoeveel procent van de wereldbevolking een religie erop nahoudt...

iig heel veel...

dan hebbe we nu 2 grote factoren gehad om contole uit te oefenen...

op kleinere schaal is er sprake van mind control via media...met name tv.

de cia experimenteerde met hypnose via bijv tv en het werkt perfect...

denk niet aan rasta rostelli praktijken

ik zal ff een filmpje zoeken waar een oud cia agent in het project zat die alles uitlegt hoe het werkt.

de kinderen van cia agenten en werknemers mochten ook zo niet tv kijken vanwege dat zij wisten dat de tv een hypnose machine was

Waarschuw beheerder
donateur
Heel eerlijk gezegd van ik dat soort theorieën opholgeslagen filosofie hoor. Ik weet niet of ik zulke dingen wel moet aannemen. Ik geloof namelijk ook weer niet alles...
Maargoed, je weet het nooit hé...

Alleen heb ik nog wel een beetje vertrouwen in de mensheid. Zulke dingen als dit gaan wel heel erg ver hoor...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hé Psycho Forze, we hadden het hier inderdaad eerst over DMT enzo, maar Nerds gone wild en ik zijn ook met deze wat je noemt opholgeslagen theorieën bezig, en veel ervan is te bewijzen.
Het verleden bewijst dat ook de mensheid niet te vertrouwen is, en als je wil weten hoe ver het inmiddels is, kijk eens een paar films van Alex Jones en op mijn persoonlijke tekst.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2006 om 22:13:
Alleen heb ik nog wel een beetje vertrouwen in de mensheid. Zulke dingen als dit gaan wel heel erg ver hoor...

de geschiedenis is niet wat het is...

bijv de moord op kennedy...daar klopt geen ene zak van als naar bewijs vraagt krijg je het niet?! raar bedoel wat hebben ze te verbergen...

en als je verder zal graven zal je ontdekken dat oswald voormalig cia was en opdracht kreeg van george bush die na de moord hoofd cia werd...zonder enige ervaringen...

het gekke is dat vele mensen dit alles aanhoren en denken van hmmz idd raar...maar nog gekker is dat men er geen donder mee doet.

pshycho ik heb met jou op het topic over nieuwe tijds kinderen het vaak over gehad over het bewustzijn van de mens...ja de natuur laat ons veranderen...maar als je niet bewust bent van je veranderingen zal je niet veranderen...

als men zich bewust word van zijn eigen bewustzijn...dan gaan we veranderen...dan zullen we deze demensie ontstijgen...

je weet zelf ook wel dat dit voor veel mensen eerder als sprookjesverhaal in de catergorie klein duimpje thuis hoort...

en zolang men dit denkt zal men ook niet bewust worden wat er met hen word gedaan vandaag de dag...

je weet dat we in een wereld leven van materialisme en macht...en je weet dat iedere persoon met macht wil meer macht...bedoel denk je nog steeds dat men in afrika echt niet voor zich zelf kunnen zorgen?!

bedoel men heeft nauwelijks geld maar toch zie je een kind van 6 met ak 64 automatische geweer lopen :S:S.

het is het enige wat men echt liet doorschijnen...over irak en iran...amerika vond dat iran wel een beetje verdacht was dus gaf amerika saddam wapens om iran tegen te gaan...en de rest weet je denk ik wel...dit is de 1 tegen de ander uitspelen

en wie zoekt zal vinden dat het ook toen in cuba gebeurde en in vietnam en zelfs ja in de 2e wereldoorlog...

bedoel waarom niet?! en ten tweede denkje dat amerika zomaar zijn status als grootste wereld macht op de een op andere dag kreeg???

nee natuurlijk niet creeer een oorlog en speel beide partijen uit en ontvang geld, heel veel geld, opium, olie noem maar op.

als je bewust bent van dit zal je bewust zijn van je leefomgeving en dat is een stap dichter bij sprirituele verlichting...je moet je bewust zijn van het alles,jezelf en ook de wereld, de aarde...als men zover is als gehele mensheid dan komt de rest vanzelf...vandaag de dag is men nog te lakoniek maar goed iig 6 jaar tot de kalender van de maya afloopt dus haast is wel geboden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 februari 2006 om 22:13:
Heel eerlijk gezegd van ik dat soort theorieën opholgeslagen filosofie hoor. Ik weet niet of ik zulke dingen wel moet aannemen. Ik geloof namelijk ook weer niet alles...
Maargoed, je weet het nooit hé...

idd...
Waarschuw beheerder
wie vertrouwd in de heiligheid of maagdelijkheid van de amerikaanse regering (Y) en alles voor zoete koek aannemen (Y)

maar heb je er uberhaubt wel kaas van gegeten?!

ik denk van niet!!

er zijn tal van van voorbeelden door de geschiedenis heen waar amerika niet bepaald zonder kleerscheuren van af komt.

wij hadden al sinds de jaren 30 al kunnen leven van gratis energie voor iedereen...maar nee dat mag nie want zo word er niet op verdiend.

ik kan zo nog een hele tijd doorgaan...

maar als je niet de moeite neemt de geschiedenis van de mens te herzien...dan zal je idd alles wat op tv gezegd word voor zoete koek aannemen :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op zaterdag 11 februari 2006 om 11:35:

vriend je gaat een beetje offtopic, gaat nu niet om complotten e.d open daarover maar je eigen topic ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Coming soon op zaterdag 11 februari 2006 om 01:37:
Hé Psycho Forze, we hadden het hier inderdaad eerst over DMT enzo, maar Nerds gone wild en ik zijn ook met deze wat je noemt opholgeslagen theorieën bezig, en veel ervan is te bewijzen.
Het verleden bewijst dat ook de mensheid niet te vertrouwen is, en als je wil weten hoe ver het inmiddels is, kijk eens een paar films van Alex Jones en op mijn persoonlijke tekst.

Ik heb er ook wel het één en ander over gelezen hoor. :) Op niburu wel eens een stukje vluchtig doorgelezen. Maar nooit echt mezelf er heel diep ingestort ofzo. Ik weet niet... Ik heb niet zoveel met zulke theoriën. Het gaat mij iets té ver eigenlijk voor m'n gevoel... Hoe goed het ook te onderbouwen is... Je moet wel weten dat met een hoop gedoe je van alles kan beweren met mooie verhalen. Maargoed, misschien moet ik er me er toch maar eens echt goedin gaan verdiepen ofzo.
Ik vind het alleen zo raar, want ook de mensen die de wereld regeren zijn natuurlijk ook verder maar gewoon mensen. Waarom zullen dat állemaal van die beesten zonder ook maar enige emotie hebben en echt alléén maar verzot zijn op macht? En de wereld wordt ook nog eens geregeerd door meer dan één of twee personen...daar doen zeker zo'n 100 mensen aan mee. Bij zo'n schandalig iets is het meestal wel zo dat er toch minimaal één persoon mee naar buiten komt...
Maargoed...tsjah...je weet natuurlijk maar nooit.

Uitspraak van Wizard Sleeve op zaterdag 11 februari 2006 om 10:43:
e geschiedenis is niet wat het is...

bijv de moord op kennedy...daar klopt geen ene zak van als naar bewijs vraagt krijg je het niet?! raar bedoel wat hebben ze te verbergen...

en als je verder zal graven zal je ontdekken dat oswald voormalig cia was en opdracht kreeg van george bush die na de moord hoofd cia werd...zonder enige ervaringen...

het gekke is dat vele mensen dit alles aanhoren en denken van hmmz idd raar...maar nog gekker is dat men er geen donder mee doet.

Ok...daar heb je een punt. ;)

Maargoed, wat je dus allemaal opnoemt zal er idd op kunnen wijzen dat we in een groot wereldcomplot zitten. Aan de andere kant...wanneer mensen iets willen zien, dan zienb ze het ook. Met andere woorden; wanneer je maar genoeg graaft en zoekt en vreemde verbanden legt, dan komt door uiteindelijk na lang gedoe wel uit wat je wil. Zo kun je jezelf bijvoorbeeld ook van alles aanpraten terwijl het niet zo is. Kijk bijvoorbeeld naar hele onzekere mensen...ze weten alles zo goed tegenover zichzelf te onderbouwen om een minderwaarigscomplex op te lopen en er is soms geen psychiater meer die er doorheen komt. Terwijl er in werkelijkheid bijna niks aan de hand is. Snapt u de vergelijking? ;)

Maargoed, nogmaals... Ik weet er verder ook niet zo gek veel over. Ik sluit het ook helemaal niet uit ofzo...Ik zal me er eens in moeten gaan verdiepen om echt een oordeel hieroever kunnen vormen... :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, verdiep je erin en geef ons je oordeel.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 februari 2006 om 15:10:
Ik vind het alleen zo raar, want ook de mensen die de wereld regeren zijn natuurlijk ook verder maar gewoon mensen. Waarom zullen dat állemaal van die beesten zonder ook maar enige emotie hebben en echt alléén maar verzot zijn op macht?

dat is één van die theorieën die je nu nog te ver vindt gaan, de verklaring is dat dit geen mensen zijn.
En de wereld wordt ook nog eens geregeerd door meer dan één of twee personen...daar doen zeker zo'n 100 mensen aan mee.

Grofweg gezegd zijn het 13 families. Zie de film Top 13 Illuminati Bloodlines.
Bij zo'n schandalig iets is het meestal wel zo dat er toch minimaal één persoon mee naar buiten komt...

In de film The Lightbringers - The Emissaries of Jahbulon (Juri Lina surveys the history of freemasonry).avi zie je dat er één van de 32nd degree of freemasonry naar buten is gekomen, en hij bevestigt het voornemen om de wereld over te nemen. Dit is overigens gewoon te lezen in de statuten van deze sektes en in de boeken van hun leiders.

Snapt u de vergelijking?

Ja, ik snap hem, maar hier zijn echt wel dingen aan de hand, om te beginnnen massamoord.

Voor wie in het topic Kristallen schedel https://vip.partyflock.nl/topic/654726 mijn speculatie heeft gelezen volgt hier nog een interessant feit: in Conspiracy Biblical End Times Prophecies 1 [ New World Order Exposed by Michael Diamond ].avi vertelt een katholieke priester (hij snapt het dus nog niet helemaal, maar was wel op de hoogte van de Illuminati en de New World Order, en had ook de insignes van FEMA's State Police) dat ik meen Abraham millennia geleden heeft voorspeld wanneer zijn volk het Heilige Land terug zou krijgen. Laat dit nu heel toevallig de exacte datum zijn waarop de staat Israël is gesticht.

Uitspraak van PARRUK op zaterdag 11 februari 2006 om 11:43:
vriend je gaat een beetje offtopic, gaat nu niet om complotten e.d open daarover maar je eigen topic

Dat ben ik met je eens, en ik stel voor om dit topic terug te geven aan de astrale entiteiten, en over aardse mysteries verder te gaan in het topic Kristallen schedel, of als daar inmiddels meer behoefte aan is, een apart topic.

Voor het onderwerp Illuminati en New World Order https://vip.partyflock.nl/topic/746916 Het grote complot - de wereld verklaard (RVU) en The New World Order https://vip.partyflock.nl/topic/710264
laatste aanpassing
Artiest Timo-T
Waarschuw beheerder
Laat ik hier maar niet op in gaan,want ben er inmiddels achter dat als je op PF het over God gaat hebben dat je dan best wel afgezeken wordt, terwijl het een forum is waar MENINGEN worden gegeven..

best wel jammer..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uit "Messengers of Deception: UFO Contacts and Cults" (1979) van Jacques Vallee:
"When French contactee Claude Vorilhon lectured in California, he argued for the creation of a world government and a reformed monetary system, claiming that he was instructed to do so by the "Elohim" from another planet."

Claude Vorilhon is de oprichter van de sekte van Raël. Op de foto draagt hij een ketting met een Davidster met daarin een Swastika.

"In de Genesis, het bijbelse verslag van de schepping, werd het woord "Elohim" foutief vertaald door het woord "God", wat een enkelvoudsterm is. Het woord Elohim is echter een meervoudsterm en het betekent letterlijk: "zij die uit de hemel zijn gekomen"." (http://groups.msn.com/KinderenvanhetLicht/yourwebpage.msnw)
Deze site verwijst weer naar Raël, maar "zij die uit de hemel zijn gekomen" zijn natuurlijk het reptielenvolk dat onze politiek is geïnfiltreerd om de New World Order tot stand te brengen, en Vorilhon is dus een agent van dit volk.

Volgens William Lyne zijn overigens veel zogenaamd serieuze UFO-onderzoeksbureaus dekmantels van de CIA, bedoeld om iedereen die meer wil weten op een dwaalspoor te brengen.

Ik zet dit zowel in het topic The New World Order als in het topic Is er meer tussen hemel en aarde? omdat ik denk dat het op beide van toepassing is.
Waarschuw beheerder
Ik geloof dat er meer is tussen hemel en aarde, maar zeker weten doe je het toch niet :no:
Waarschuw beheerder
Als je bekijkt dat het heelal oneindig is, zal er vast wel ergens een planeet zijn waar leven is. Het heelal is toch ontstaan door een oerknal, waardoor zich een atmosfeer heeft gevormd en door een reactie is er leven ontstaan.
Het is gewoon een kwestie van geduld totdat we elkaar gevonden hebben!!!

[img width=150 height=80]http://www.reclame.nl/gfx/hello_commercial_405CD001.wmv_th.jpg[/img]
And now we wait! :bier::D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jos... op zondag 19 februari 2006 om 15:10:
Als je bekijkt dat het heelal oneindig is, zal er vast wel ergens een planeet zijn waar leven is. Het heelal is toch ontstaan door een oerknal, waardoor zich een atmosfeer heeft gevormd en door een reactie is er leven ontstaan.
Het is gewoon een kwestie van geduld totdat we elkaar gevonden hebben!!!

Het heelal is NIET oneindig zover ik weet. Statistisch gezien moeten er wel minstens miljoenen planeten zijn waar leven mogelijk is.
En wat was er vóór de oerknal? Feit is dat alle materie met elkaar verbonden is, al dan niet volgens de string-theory. Ik heb hier nog wat films van Stephen Hawking die ik nog moet kijken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Coming soon op zondag 19 februari 2006 om 15:46:
Het heelal is NIET oneindig zover ik weet.

Ja oke er is nog een theorie dat je het bekijkt met een derde dimensie, of bedoel jij wat anders? Is opzich ook wel de logisch-ste verklaaring!

Uitspraak van Coming soon op zondag 19 februari 2006 om 15:46:
En wat was er vóór de oerknal?

Mij lijkt dat er voor de oerknal al een soort heelal was, zonder leven!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jos... op zondag 19 februari 2006 om 16:00:
Uitspraak van FBI identified terrorist op zondag 19 februari 2006 om 15:46:
Het heelal is NIET oneindig zover ik weet.

Ja oke er is nog een theorie dat je het bekijkt met een derde dimensie, of bedoel jij wat anders? Is opzich ook wel de logisch-ste verklaaring!

Uitspraak van FBI identified terrorist op zondag 19 februari 2006 om 15:46:
En wat was er vóór de oerknal?

Mij lijkt dat er voor de oerknal al een soort heelal was, zonder leven!

Ik ben geen expert op dit gebied, voor de duidelijkheid, maar dat wil ik nog gaan worden. Ik dacht wel dat naast ons heelal (ik bedoel niet sterrenstelsel) nog meer heelallen zijn. Volgens de string-theorie zijn er dacht ik 12 of 13 dimensies, daar moet ik me ook nog in verdiepen.
Ons eigen heelal doorloopt dacht ik een cyclus van uitdijen en weer inkrimpen.
De oerknal was i.m.o. het moment waarop alle materie (in dit heelal of in alle heelallen, dat weet ik niet) zich ging verspreiden. Alle materie is met elkaar verbonden, hoe precies weet ik ook niet. Maar al die materie was er dus al, op één punt geconcentreerd. Dus waardoor is die materie ontstaan?

En dan is er ook nog antimaterie, een "negatief" van ieder deeltje. Ik meen dat men er in is geslaagd om op kleine schaal antimaterie te produceren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Er is meer....zoveel dat kunnen onze hersenen niet bevatten, zo grootschalig dat het is!!

Beter voor ons zelf dat we al die informatie niet hebben...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op maandag 31 oktober 2005 om 09:05:
mensen maken dingen griezelig, ik kan weer hele mooie dingen vertellen. Het is maar net hoe je het ziet als bijvoorbeeld ineens het licht begint te knipperen of de radio over schiet naar een bekend nummer. Het zijn allemaal bekende verhalen en iedereen zoekt er een verklaring voor of ze worden er bang voor omdat het 'eng' zou zijn. Je kunt het ook als iets moois zien. Iemand die van je houdt die laat weten bij je te zijn.

Mensen vinden dit 'griezelig' omdat verschijnselen naar hun toe onbekend zijn en er een heel ander beeld ervan vormen/verwachten, zoals films wat ze in hun leven hebben gezien over geesten e.d.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 20:37:
Er is meer....zoveel dat kunnen onze hersenen niet bevatten, zo grootschalig dat het is!!

Beter voor ons zelf dat we al die informatie niet hebben...

Dat is onjuist, wij (onze geesten) bezitten meer krachten én gave's dan wij zelf denken, we weten alleen niet hoe we ze moeten gebruiken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Coming soon op zondag 19 februari 2006 om 16:39:
Dus waardoor is die materie ontstaan?

Moet je je eens afvragen hoe een zeer intelligente levensvorm zoals wij kan ontstaan uit materie.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 21:23:
Moet je je eens afvragen hoe een zeer intelligente levensvorm zoals wij kan ontstaan uit materie.

Daar ben ik inmiddels achter, dat waren de Annunaki of Chitauri. Waaruit zij zijn ontstaan is de volgende vraag.
Maar ik heb ook ergens gehoord dat er niet zo heel veel voor nodig is om leven te creeëren (ééncellig om te beginnen).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2006 om 21:16:
Dat is onjuist, wij (onze geesten) bezitten meer krachten én gave's dan wij zelf denken, we weten alleen niet hoe we ze moeten gebruiken.

Ik vind dat je niet in feiten mag spreken over zoiets!!

Tuurlijk kunnen hersenen nog veel meer hebben, maar als je alles in je hersenen opgeslagen kreeg, over wat de wereld en alles daarbuiten inhoud, denk ik dat je uiteenspat, of hersenen van een meter in doorsnee moet hebben....liever niet hahahaha
Waarschuw beheerder
er zit zeker wel meer tussen hemel en aarde :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Lesje op maandag 20 februari 2006 om 09:04:
er zit zeker wel meer tussen hemel en aarde

ben t helemaal met je eens LULU :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Coming soon op zondag 19 februari 2006 om 23:07:
Daar ben ik inmiddels achter, dat waren de Annunaki of Chitauri. Waaruit zij zijn ontstaan is de volgende vraag.
Maar ik heb ook ergens gehoord dat er niet zo heel veel voor nodig is om leven te creeëren (ééncellig om te beginnen)

ja wetenschappelijk is leven creeeren aardig simpel, maar zo'n intelligente vorm als ons? Daar zit cker wat meer achter. Ben er ook een boek over aan het lezen en er zit, is ook al op feiten gebasseerd, een buitenaards iets achter.

Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 09:03:
Tuurlijk kunnen hersenen nog veel meer hebben, maar als je alles in je hersenen opgeslagen kreeg, over wat de wereld en alles daarbuiten inhoud, denk ik dat je uiteenspat, of hersenen van een meter in doorsnee moet hebben....liever niet hahahaha

Ze hebben de opslagcapaciteit van je hersenen vast een keer wetenschappelijk onderzocht en bewezen, en ik denk eigenlijk dat je ook aardig alles kan leren en weten, maar zoveel tijd heb je dr niet voor.

Maar wat ik bedoelde, de grenzen tussen wat je lichaam en geest kan is ongelofelijk veel, het is gewoon een kwestie van weten, geloven en kunnen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 17:33:
Uitspraak van E*3 op maandag 20 februari 2006 om 09:03:

Ze hebben de opslagcapaciteit van je hersenen vast een keer wetenschappelijk onderzocht en bewezen, en ik denk eigenlijk dat je ook aardig alles kan leren en weten, maar zoveel tijd heb je dr niet voor.

De film Laurence Gardner - Lost Secrets of the Sacred Ark DivX.avi gaat over een mysterieus poeder, gewonnen uit goud, dat de eerste dynastieën Egyptische farao's aten alsof het brood was. Ze noemden het "mufkut" (ja echt waar).
Door het eten van dit spul worden de hersenhelften eerst in balans gebracht, en vervolgens gemaximaliseerd. De graven van deze farao's zijn nooit gevonden, wellicht dat ze ergens anders tussen hemel & aarde heen zijn gegaan.

Verder had dit spul antizwaartekrachteigenschappen en General Motors experimenteert ermee maar dat is off-topic. Het is te koop op http://whitepowdergold.com/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat ze ook hebben gevonden in mummy`s van het oude egypte zijn sporen van cocaine in de neusholte

terwijl cocabladeren alleen in zuid amerika groeien

hoe kan dat dan als amerika pas 500 jaar geleden is ondekt??

er zijn hele grote gaten in de geschiedenis van de mens zoals atlantis enzo
Waarschuw beheerder
donateur
Dat komt omdat alle oude culturen met elkaar verbonden zijn geweest. Baskische (ligt in Europa) zeelieden konden moeiteloos praten met de bewonders van een Latijns- of Zuidamerikaans land, weet niet welk land sorry.
Daarbij komt dat het Baskische DNA in niks lijkt op dat van enig ander Europeaans volk.

Maar hiervoor hebben we het topic Kristallen schedel: https://vip.partyflock.nl/topic/654726
Maar misschien is het beter om je hier niet in te verdiepen want je weet niet waar je terechtkomt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
baskiers stammen als het goed is net als de berbers uit marokko van atlantis af

Waarschuw beheerder
ja, vogels

Waarschuw beheerder
nee vogels stammen af van dinosauriers :P

check jurassic park

Waarschuw beheerder
ja dennis zucht
Waarschuw beheerder
Hey :@
Uitspraak van Coming soon op zondag 12 februari 2006 om 01:18:
Dat ben ik met je eens, en ik stel voor om dit topic terug te geven aan de astrale entiteiten, en over aardse mysteries verder te gaan in het topic Kristallen schedel, of als daar inmiddels meer behoefte aan is, een apart topic.