Partyflock

Forumonderwerp · 822480
Waarschuw beheerder
donateur
helaas maar waar. waarheid is hard
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
StraalJager gaat hard (y)

Waarschuw beheerder
donateur
nee hoor ... dikke eindsprint straks :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
dan moeten ze eerst leren doelpunten te maken ze krijgen voorbeelden zat te zien videobandje van AZ opzetten dan krijgen ze er 30 te zien

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 01:34:
dikke eindsprint straks

moeten ze wel mensen zoeken die een doelpunt kunnen scoren:d
voor een leeg doel schieten ze nog over stelletje ouwe wijfen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
helaas??? Fantastisch bedoel je! :woop:

10 gespeeld..... 4 gewonnen, 3 gelijk, 3 verloren.

:D Stakkers.... :cheer:
Waarschuw beheerder
Niet eens zo heel slecht veldspel maar niet kunnen scoren!

Kone afkeuren , arveladze niet goed genoeg bevinden ,huntelaar laten lopen ja dan krijg de deksel op je neus!

Waarschuw beheerder
ze hebben een aantal zeer goeie spelers zoals maxwel,trabelsi,pienaar,de jong en snijder,maar waar is de leider of de beruchte nr9 die hebben ze niet.had dan kluivert weer gehaald.maar wat moet je als die buitenlandse clubs maar blijven wegkopen.ze ,oeten weer invoeren 3 buitenlanders in elftal.zou zeker beter voor roda zijn.zon seedorf,die nog wel paar jaartjes in adam meekan,die is toch al eeuwig in buitenland,die gaan ze uitfluiten.wij zijn gewoon verwend kutpubliek.kijk nederland kwalificeert zich vlekkeloos voor wk en staat het tegen macedonie naar half uur 0-0 worden ze uitgefloten.daarom worden wij nooit wereldkampioen.we zijn nog arroganter als duitsers.we leggen de lat altijd te hoog daardoor zijn we erna teleurgesteld.we hebben ook altijd de beste spelers,maar je moet zo'n team hebben als in'88 met wereldklasse en schoppers,spelontregelaars.dat was de perfecte mix.de keuzes van van basten zijn wel soms raar,maar hij smeed een team,en kijk we winnen alles.en in verleden met 11 sterren niet.aleen achterin centraal twijfel ik over,ik zie die opdam geen henry of ronaldinho afstoppen.ik zou een andre ooier opstellen ,een echte nederlandse jongen die gaat voor de leeuw,veel ervaring en kan opbouwen en goed koppen.is toch belangrijk achterin.hopelijk gaat stam in de winterstop naar psv en bedenkt zich nog een x voor nederland.en niet med maduro en landzaat spelen,die zijn beetje hetzelfde kwa stijl,cocu is super belangrijk.als vandervaart zo blijft spelen als in hamburg,achter de spits ermee.maar tegen macedonie was hij nergens te zien.makaay is geen spits voor nederland,maar voor italie of duitsland countervoetbal.als ruud uitvalt dan kan kuyt de spits nog in,en lange jan als breekijzer.van hooydonck is een beetje op terugweg,en zijn vrije trappen zijn ook historie.vrije trap nemers hebben we genoeg,alhoewel van hooydonck wel een echte leider is,dat is seedorf ook,maar die speelt altijd voor zichzelf,die moet gewoon niet mee.van der sar is in bloedvorm en kan een belangrijke schakel zijn rust voor de verdediging,zie kahn wk 2002,anders hadden die duitsers er meteen al uitgelegen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar als Huntelaar die bal had afgemaakt stonden ze nog verder achter dus ze hebben nog geluk gehad
Waarschuw beheerder
donateur
Jou nou best wel ja..
Zie het zo gebeuren..

Het stelt toch allemaal niets meer voor.. :nee:
De tijd van Overmars, de Boerties, Kluivert enzo dat was een goeie tijd maar dit :S

Het is echt zo.. Feyenoord is op dit moment heel wat sterker.. :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Panna op zaterdag 29 oktober 2005 om 09:29:
Feyenoord is heel wat sterker..

:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tollen:cheers: op zaterdag 29 oktober 2005 om 09:23:
dus ze hebben nog geluk gehad

ja dááág Ajax en geluk gaat dit jaar iig echt niet op
Waarschuw beheerder
Uitspraak van D'Charly op zaterdag 29 oktober 2005 om 09:56:
ja dááág 020 en geluk gaat dit jaar iig echt niet op

gozer! die huntelaar kreeg twee enorme kansen die er normaal gesproken gewoon ingaan! dan hebben ze toch geluk gehad? of zie ik dat nou verkeerd?

Waarschuw beheerder
jah ok maar 020 viel ook de hele tijd aan ... maar goed ik moet het nog maar zien met die kk playoffs spelen ze het heel seizoen kut en dan nog voorronde halen let maar op ...
Waarschuw beheerder
succes in de toto divisie volgend seizoen hahahahah
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 10:03:
jah ok maar 020 viel ook de hele tijd aan ... maar goed ik moet het nog maar zien met die kk playoffs spelen ze het heel seizoen kut en dan nog voorronde halen let maar op ...

achja hoe je et ook went of keert! Hun hebben weer puntverlies :cheers:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Panna op zaterdag 29 oktober 2005 om 09:29:
De tijd van Overmars, de Boerties, Kluivert enzo dat was een goeie tijd maar dit

Gewoon Finidi terughalen, dat was nog eens een speler :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tollen:cheers: op zaterdag 29 oktober 2005 om 10:06:
achja hoe je et ook went of keert! Hun hebben weer puntverlies

jah tuurlijk het is wel een leuk seizoen :P ... maar door die play offs als je geen kampioen wordt nog een hele slechte nasmaak hebben
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 10:23:
maar door die play offs als je geen kampioen wordt nog een hele slechte nasmaak hebben

Dan hebben wij al een feest op de coolsingel achter de rug ;)!

maare ik ben weg (een OEFENWEDSTRIJD waarvoor we een uur moeten rijden :s)

laters :cheers:
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is ja ook wat.. :O
Ik ben ook weg..

Competitiewedstrijd waar we 10 min voor moeten rijden :S ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tollen:cheers: op zaterdag 29 oktober 2005 om 10:27:
Dan hebben wij al een feest op de coolsingel achter de rug

:/ En welk feestje gaat dat worden ?

Waarschuw beheerder
Psv word toch kampioen,Dus we hoefen ons niet druk te gaan maken over ajax.
Waarschuw beheerder
Je hebt gelijk glansrijk kampioen!
En VVV in ggd!!
:bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AREA 51 op zaterdag 29 oktober 2005 om 10:13:
Gewoon Finidi terughalen, dat was nog eens een speler

Jij snapt het!

Waarschuw beheerder
Boeiend allemaal :)

Wij komen niet voor het voetbal :no:

We komen om te snuiven, zuipen en rellen :yes: (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tollen:cheers: op zaterdag 29 oktober 2005 om 09:59:
gozer! die huntelaar kreeg twee enorme kansen die er normaal gesproken gewoon ingaan! dan hebben ze toch geluk gehad? of zie ik dat nou verkeerd?

:gaap: En die 8,5 kans van Ajax dan?? incl. twijfelbuitenspel-goal en 'het zou een penalty kunnen zijn' moment?!

Waarschuw beheerder
Gewoon Finidi terughalen

Die is al gestopt helaas.

Maar als je nou kijkt naar de wedstrijd van gister, ik kan daar zo kwaad om worden. Ze kunnen voorin nog geen bal naar mekaar overspelen :@
Moet wel zeggen dat elke tegenstanden dik achterover leund op de counter speeld en het voetballen aan Ajax laat. Terwijl tegen Feyenoord clubs nog wel is willen voetballen, omdat Feyenoord voetballend zwakker is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 12:56:
Terwijl tegen Feyenoord clubs nog wel is willen voetballen, omdat Feyenoord voetballend zwakker is.

en daardoor feyenoord voorin meer ruimte krijgt

Waarschuw beheerder
Juistum
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 08:23:
ze hebben een aantal zeer goeie spelers zoals maxwel,trabelsi,pienaar,de jong en snijder,maar waar is de leider of de beruchte nr9 die hebben ze niet.had dan kluivert weer gehaald.maar wat moet je als die buitenlandse clubs maar blijven wegkopen.ze ,oeten weer invoeren 3 buitenlanders in elftal.zou zeker beter voor roda zijn.zon seedorf,die nog wel paar jaartjes in adam meekan,die is toch al eeuwig in buitenland,die gaan ze uitfluiten.wij zijn gewoon verwend kutpubliek.kijk nederland kwalificeert zich vlekkeloos voor wk en staat het tegen macedonie naar half uur 0-0 worden ze uitgefloten.daarom worden wij nooit wereldkampioen.we zijn nog arroganter als duitsers.we leggen de lat altijd te hoog daardoor zijn we erna teleurgesteld.we hebben ook altijd de beste spelers,maar je moet zo'n team hebben als in'88 met wereldklasse en schoppers,spelontregelaars.dat was de perfecte mix.de keuzes van van basten zijn wel soms raar,maar hij smeed een team,en kijk we winnen alles.en in verleden met 11 sterren niet.aleen achterin centraal twijfel ik over,ik zie die opdam geen henry of ronaldinho afstoppen.ik zou een andre ooier opstellen ,een echte nederlandse jongen die gaat voor de leeuw,veel ervaring en kan opbouwen en goed koppen.is toch belangrijk achterin.hopelijk gaat stam in de winterstop naar psv en bedenkt zich nog een x voor nederland.en niet med maduro en landzaat spelen,die zijn beetje hetzelfde kwa stijl,cocu is super belangrijk.als vandervaart zo blijft spelen als in hamburg,achter de spits ermee.maar tegen macedonie was hij nergens te zien.makaay is geen spits voor nederland,maar voor italie of duitsland countervoetbal.als ruud uitvalt dan kan kuyt de spits nog in,en lange jan als breekijzer.van hooydonck is een beetje op terugweg,en zijn vrije trappen zijn ook historie.vrije trap nemers hebben we genoeg,alhoewel van hooydonck wel een echte leider is,dat is seedorf ook,maar die speelt altijd voor zichzelf,die moet gewoon niet mee.van der sar is in bloedvorm en kan een belangrijke schakel zijn rust voor de verdediging,zie kahn wk 2002,anders hadden die duitsers er meteen al uitgelegen

je denk toch niet dat ik dit ga lezen vage paul:d

Waarschuw beheerder
fysiek z'n die melksnorretjes van ajaks niks :no:
die ielige kromme jootjes blaas je omver :yes:

Waarschuw beheerder
Terwijl tegen Feyenoord clubs nog wel is willen voetballen

natuurlijk willen ze tegen ons voetballen(bij ons lopen kerels en niet van die ielige traantjes)
dat clubpie uit 020 is een lachertje :yes:
tikje breed.. tikje terug(jootje weer omver geblazen)lijkt wel een modeshow [img width=30 height=18]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/smileygay.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
sorry ff vergeten, tegen wie moest feyenerd ook al weer in de uefa???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 13:12:
lijkt wel een modeshow

is het iets anders dan??

Waarschuw beheerder
is het iets anders dan??

zouden eventueel de voorrondes van de flikkerparade kennen zijn :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 13:17:

geniet er maar van is voor 020 ook zo afgelopen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 13:07:
fysiek z'n die melksnorretjes van ajaks niks

Pas jij er ook goed tussen met je melklijf :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 13:17:

Tegen Rapid (y) Maar het gaat hier over de Nederlandse competitie toch? :|

Waarschuw beheerder
Ja we blijven bij 4-3-3 inderdaad. Of zullen we hetgene waar Ajax om bekend staat maar opgeven zodat de prestaties verbeteren?
Ajax = 4-3-3. Geen resultaatvoetbal.

Dat het nu tegenzit is duidelijk, maar daarvoor gaan we niet alles omgooien.

Liever laatste met 4-3-3, dan eerste met 4-4-2. Je hebt principes of je hebt ze niet.
Waarschuw beheerder
Precies ajax moet gewoon 4-3-3 blijven spelen. Hebben we in het verleden hoop succes mee gehad en dat kunnen een hoop clubs niet zeggen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ze moeten wanberto en banbegida terug halen...:cheer:
Waarschuw beheerder
gewoon 1 of 2 ervaren spelers in het team zetten met leiderskwaliteiten en het gaat lopen als een trein, achterin gewoon centraal een stabiele verdediger en op het middenveld iemand die de lijnen uit kan zetten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 13:35:
Pas jij er ook goed tussen met je melklijf

jij bent zeker het opperhoofd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 14:13:
Liever laatste met 4-3-3, dan eerste met 4-4-2. Je hebt principes of je hebt ze niet.

Dit snap ik niet helemaal. Dus Ajax moet volgens jou maar een beetje aanklooien de rest van het seizoen met dezelfde taktieken ipv van eventueel de formatie wijzigen waardoor ze misschien nog in de top 3 eindigen?

Ben lbij dat jij de trainer niet bent :vaag:
Waarschuw beheerder
ajax komt er nog wel aan dit jaar, ben alleen benieuwd of blind daar ook bij is.

wij kampioen en ajax in top 4

Waarschuw beheerder
Pas jij er ook goed tussen met je melklijf

hehe vliegje durft alleen maar met een fluitje erbij :)

Waarschuw beheerder
Hadden jullie maar van dat kut nek gewonnen woensdag.Verder leuke grap dat jullie kampioen worden.Moet Pierre toch wat beter gaan voetballen en al veel meer scoren.En ajax dat bedrijf word niets dit seizoen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 16:08:
Dit snap ik niet helemaal. Dus Ajax moet volgens jou maar een beetje aanklooien de rest van het seizoen met dezelfde taktieken ipv van eventueel de formatie wijzigen waardoor ze misschien nog in de top 3 eindigen?

Je kan ook andere spelers neerzetten :vaag:
Waarschuw beheerder
ze kenne nog steeeds verder zakken dus jah nooit laag genoeg die neusjes :P:P::D
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 14:49:
Wel veranderen: meer kwaliteit voorin.

Ajax = 4-3-3. Dat dus nooit veranderen.

gewoon niks veranderen joh , het gaat toch best lekker zo :D

Waarschuw beheerder
Ja vind ik ook, we hebben meer toeschouwers dan jullie.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 12:43:
Boeiend allemaal

Wij komen niet voor het voetbal

We komen om te snuiven, zuipen en rellen

En als ze winnen heb je de grootste mond...

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 16:40:
Ja vind ik ook, we hebben meer toeschouwers dan jullie

Nee fout.
Jullie hebben toeschouwers en de andere clubs supporters.:cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (N.O.D.)Tytanius-VLD(N.O.D.) *FB* [+1] op zaterdag 29 oktober 2005 om 16:39:
Uitspraak van [MOKUM]Maarten op zaterdag 29 oktober 2005 om 14:49:
Wel veranderen: meer kwaliteit voorin.

Ajax = 4-3-3. Dat dus nooit veranderen.

gewoon niks veranderen joh , het gaat toch best lekker zo

jah haha dat wel

Waarschuw beheerder
als ze beetje *geluk* hebben staan ze morgen 8e:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 16:43:
als ze beetje *geluk* hebben staan ze morgen 8e

jah mooi toch:D

Waarschuw beheerder
Nee fout.
Jullie hebben toeschouwers en de andere clubs supporters

Gelukkig is er altijd veel sfeer in Rotterdam - Zuid.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 16:46:
Gelukkig is er altijd veel sfeer in Rotterdam - Zuid.

Sfeer, bandieri en tifo :cheer:

Waarschuw beheerder
Elke week trilt het stadion op zijn grondvesten bij jullie. Dat is duidelijk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 14:49:
Ajax = 4-3-3

AJAX = 3-4-3 ;-)

Waarschuw beheerder
En als ze winnen heb je de grootste mond...

Als we verliezen ook ;-)

Dat is het verschil met mij en jou :o
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 16:18:
hehe vliegje durft alleen maar met een fluitje erbij

hahahaha, jij heb een melklijf en ik ben een vliegje ?

En degene die het met een fluitje durven, zijn degene die weten hoe het echt is :O
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 29 oktober 2005 om 14:42:
ze moeten wanberto en banbegida terug halen...

Wamberto en Babangida!!

Let toch eens wat beter op als ze de opstelling bekend maken op de televisie :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 17:05:
Als we verliezen ook

Nee dan kom je ineens niet voor het voetbal, zeg je net zelf! :/

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 17:05:
Dat is het verschil met mij en jou

Ik zou er ook niet aan moeten denken dat wij hetzelfde waren :woep:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (N.O.D.)Tytanius-VLD(N.O.D.) *FB* [+1] op zaterdag 29 oktober 2005 om 16:45:
en binnen 3 weken op plek 16 , nacompetitie dreigt :jaja:

als ik zie dat zelfs feyenoord vorig jaar Europees voetbal heeft gehaald, heb ik al een stuk meer vertrouwen in ajax :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 17:39:
Ik zou er ook niet aan moeten denken dat wij hetzelfde waren

Neej, jij bent een knulletje dat een veroordeling heb gehad met werkstraf voor de rellen op 17 april, een lichte veroordeling omdat je jezelf heb gemeld, 3 anderen heb genaaid en verder nog niks op je kerfstok had... Vervolgens haal je die foto van I-net en ga je de hoolie uithangen op PF :/

Dat is het grote verschil idd :)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 17:39:
Nee dan kom je ineens niet voor het voetbal, zeg je net zelf!

Dat zeg ik altijd, jij komt toch ook alleen maar om steentjes te gooien, dat is veel veiliger dan echt tegenover iemand te moeten staan...

AMEN :bier: WANKER
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 17:50:
dat is veel veiliger dan echt tegenover iemand te moeten staan...

wat lul je nou joh
ga lekker rennen maf word zo moe van die gasten hier met ze grote bek op internet poe poe wat zijn ze stoer zeg
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Neej, jij bent een knulletje dat een veroordeling heb gehad met werkstraf voor de rellen op 17 april, een lichte veroordeling omdat je jezelf heb gemeld, 3 anderen heb genaaid en verder nog niks op je kerfstok had... Vervolgens haal je die foto van I-net en ga je de hoolie uithangen op PF

Dat is het grote verschil idd

Waar hebbie het over man, ik zal je nog sterker vertellen dat ik HELEMAAL niet gepakt ben.

Ben niet zo stom om na de wedstrijd daar te gaan staan met al die stillen en camera's :/

Dat zeg ik altijd, jij komt toch ook alleen maar om steentjes te gooien, dat is veel veiliger dan echt tegenover iemand te moeten staan...

AMEN WANKERlaatste aanpassing 29 oktober 2005 17:50

:nocheer:

Wel mooi dat je mij beter denkt te kennen dan ik zelf.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Neej, jij bent een knulletje dat een veroordeling heb gehad met werkstraf voor de rellen op 17 april, een lichte veroordeling omdat je jezelf heb gemeld, 3 anderen heb genaaid en verder nog niks op je kerfstok had... Vervolgens haal je die foto van I-net en ga je de hoolie uithangen op PF

Hahaha.. Jaja nummer 45. Je bent erbij B) [img width=15 height=15]http://www.feyenoordmessagebase.nl/images/smilies/crysmile7ey.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 29 oktober 2005 om 18:31:
Hahaha.. Jaja nummer 45. Je bent erbij

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 18:13:
Wel mooi dat je mij beter denkt te kennen dan ik zelf.laatste aanpassing 29 oktober 2005 18:17

Ja IDD daar zijn jij en je vriendje hoezut, veel beter in :bier:

He Hoezut ? Wat moet jij nou eigenlijk, is er ooit wel es iemand voor jou op de loop gegaan ?

Als een JOOD jou ziet denkt ie, kijk dat bied perspectief :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
op t moment wel jah.. maar dat komt heus wel weer goed..

t voetbal is opzich best goed.. t ontbreekt aan scoringsdrift

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 19:20:
t voetbal is opzich best goed.. t ontbreekt aan scoringsdrift

en de scheidsrechters zitten tegen toch?? :'(

Waarschuw beheerder
buitenspel was terecht :o

maar vaak zit t wel tegen jah o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 19:13:
hoezut

Ken ik niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 19:23:
en de scheidsrechters zitten tegen toch??

Dat is meer wat voor jullie, dat eeuwige :cry:

Studio Neus, KNJB, de joden worden altijd voorgetrokken

Boehoe..... :cry:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 20:44:
Dat is meer wat voor jullie, dat eeuwige

zijn toch de joodjes die lopen te :'( dat het geen buitenspel was gister en dat tegen psv vink tegen ze was :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 19:13:
He Hoezut ? Wat moet jij nou eigenlijk, is er ooit wel es iemand voor jou op de loop gegaan ?

jij bent echt een voorbeeld van internethool

maar als je het zo graag wild weten je zou niet de eerste zijn
Waarschuw beheerder
Vitesse gaat Ajax alweer voorbij op de ranglijst.
Doelpuntenmakers beiden uit de Ajax jeugd whaha :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van R3SUH op zaterdag 29 oktober 2005 om 21:03:
Vitesse gaat Ajax alweer voorbij op de ranglijst

als nac nou ok wint gaan die er ok voorbij op de ranglijst :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hoezut (L)
Waarschuw beheerder
ja hoor kindje(l)
Waarschuw beheerder
donateur
i've missd you (L)

Waarschuw beheerder
zelfs vites scored meer tegen HERACLES (5-1)

Waarschuw beheerder
en toen was Vitesse - Heracles afgelopen (5-1) en stond ajaks 6e :9 en hebben ze geluk dat RKC wint van NAC anders stonden ze 7e :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb net een wasrek in elkaar gezet en nu bloed mijn pink :(

dit ff tussendoor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zwork B) op zaterdag 29 oktober 2005 om 21:50:
ik heb net een wasrek in elkaar gezet en nu bloed mijn pink

dit ff tussendoor

:o arme Roxje ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 21:52:
arme Roxje

(L)

ik verveel me :(
Waarschuw beheerder
ik ook :gaaP:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
verveel me ook strax maar talpa kijken omdat ik toch geen fuck te doen heb :/
Waarschuw beheerder
donateur
k zit de nixactor te kijken
Waarschuw beheerder
niet uit ofzo?

Waarschuw beheerder
1 PSV 10 8 1 1 25 17 - 5
2 AZ 10 8 0 2 24 32 - 11
3 Feyenoord 9 7 0 2 21 24 - 10
4 RKC Waalwijk 10 7 0 3 21 20 - 12
5 Vitesse 10 5 1 4 16 19 - 15
6 Ajax 10 4 3 3 15 15 - 11
7 NAC Breda 10 4 2 4 14 12 - 15
8 FC Groningen 9 4 0 5 12 10 - 12
9 Roda JC 9 4 0 5 12 15 - 21
10 SC Heerenveen 10 3 3 4 12 17 - 19
11 FC Utrecht 9 3 2 4 11 11 - 12
12 NEC 9 3 2 4 11 11 - 13
13 Sparta Rotterdam 9 3 2 4 11 9 - 12
14 FC Twente 10 3 2 5 11 11 - 10
15 Heracles Almelo 10 3 2 5 11 8 - 19
16 Willem II 9 2 2 5 8 6 - 13
17 ADO Den Haag 10 2 2 6 8 9 - 18
18 RBC Roosendaal 9 0 2 7 2 4 - 22
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kloek! op zaterdag 29 oktober 2005 om 22:26:
niet uit ofzo?

nee beetje kansloos thuis hangen ofzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zwork B) op zaterdag 29 oktober 2005 om 22:32:
nee beetje kansloos thuis hangen ofzo

Waarschuw beheerder
donateur
:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
k heb der untergang liggen

misschien ga ik die wel kijken B)
Waarschuw beheerder
Heb thuis ligge house of wax, Green street, Rear and Flothing in Vegas B)
Keuze genoeg :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
the exorcist is ook bezig, maar die ken ik nu onderhand wel :/
Waarschuw beheerder
Jah, ook al vaker gezien..(N)
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb zin om te gallen :/
Waarschuw beheerder
hehe..:d
Waarschuw beheerder
donateur
ik hebmaar eens een topic over mezelf geopend, die doen het altijd goed op de zaterdagavond

Waarschuw beheerder
Halloween II vandaag op TV;)
Waarschuw beheerder
donateur
mwah, kweenie

wou eigenlijk morgen naar stilburg, maar nou moet ik ineens naar me werk :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zwork B) op zaterdag 29 oktober 2005 om 22:48:
ik hebmaar eens een topic over mezelf geopend, die doen het altijd goed op de zaterdagavond

hahaha
Waarschuw beheerder
wat word het morge..?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kloek! op zaterdag 29 oktober 2005 om 22:52:
wat word het morge..?

0-8 :9 dan staan we 2e;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja jongens het topic gaat al lekker :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 22:53:
-0 dan staan we 2e

hehe :nee:
1-2 :p

Waarschuw beheerder
hmm wat deed koeman in Arnhem :o
Waarschuw beheerder
spelers jatten :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kloek! op zaterdag 29 oktober 2005 om 23:19:
spelers jatten

theo janssen :o
Waarschuw beheerder
Amoha :[

Waarschuw beheerder
:no: keeper van Heracles :woep:
Waarschuw beheerder
hehe :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 16:21:
Je kan ook andere spelers neerzetten

ja maar denk toch dat je niet gaat lopen janken over de formatie als we met een 4-4-2 system kampioen zouden worden. als ik jou zo hoor ben je blij dat ajax 4-3-3 speelt ookaleindigen ze laatste.

Waarschuw beheerder
:gaap:
Waarschuw beheerder
sjonge jonge .. wat een lekker kut topic .. denk je nou echt dat ajax het rechter rijtje komt .. get real .. altijd nog top 5 ...

maja PSV 1 - 0 Anti voetbal club ( de gekste )

Waarschuw beheerder
:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evil. op zondag 30 oktober 2005 om 10:04:
sjonge jonge .. wat een lekker kut topic .. denk je nou echt dat ajax het rechter rijtje komt .. get real .. altijd nog top 5 ...

wordt wakker ajaks staat nu BUITEN de top 5 :yes:

Waarschuw beheerder
en???
Waarschuw beheerder
hehe :d

Waarschuw beheerder
en gaan ze nog meer zakken :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 11:41:
wordt wakker ajaks staat nu BUITEN de top 5

Ja dus.. Wacht eerst maar eens af waar jullie aan t einde van het seizoen staan..:D

AFCA :respect:

Waarschuw beheerder
jullie = jodenvolk

Waarschuw beheerder
dat zijn de argumenten :s

Waarschuw beheerder
:vaag:

Waarschuw beheerder

Get real yeeeehhh dude
Waarschuw beheerder
Ajax komt altijd terug lijkt me logisch (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Awakenings :P op zondag 30 oktober 2005 om 13:28:
Ajax komt altijd terug lijkt me logisch

kijk jij snapt het.. :D

Waarschuw beheerder
:jaja:

AFCA :respect:

trouwens vlaar komt naar AJAX in de Winterstop :D

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
6e plaats met de grootste begroting :cheer:

Waarschuw beheerder
:cry:

nu huntelaar nog :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 13:40:
nu huntelaar nog

:yes:
Waarschuw beheerder
heheheh wat een domme grappen hebben die Joden toch ook he

:aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op zondag 30 oktober 2005 om 13:50:
heheheh wat een domme grappen hebben die Joden toch ook he

dommer dan die van n bergje ongedierte kan t niet wezen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VBHC4L op zondag 30 oktober 2005 om 14:30:
dommer dan die van n bergje ongedierte kan t niet wezen

nou blijkbaar wel dus :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Haha, nu gedeeld 6e plaats met Fc Groningen.. Nog 1 puntje voor op Utrecht en Nak.

Volgende week NEC - @jaks... Op naar het rechterrijtje :yes: :woop:

-9 :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 oktober 2005 om 16:37:
Volgende week NEC - @jaks... Op naar het rechterrijtje

Waarschuw beheerder
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:\

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
ajaks is echt seer swak :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op zondag 30 oktober 2005 om 17:50:
ajaks is echt seer swak

dat is nog zwak uitgedrukt 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Hatseflats

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 oktober 2005 om 20:50:
zijn toch de joodjes die lopen te dat het geen buitenspel was gister en dat tegen psv vink tegen ze was

Kan mij die pingel wel of niet rotten man, dat is voetbal (y) de bal is rond :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hoezut op zaterdag 29 oktober 2005 om 21:02:
maar als je het zo graag wild weten je zou niet de eerste zijn

Dat is een kenmerk !

Waarschuw beheerder
Rox is gek op mensen uit regio 020 :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 18:42:
Rox is gek op mensen uit regio 020

geef der geen ongelijk.. ;) :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 30 oktober 2005 om 16:37:
Haha, nu gedeeld 6e plaats met Fc Groningen.. Nog 1 puntje voor op Utrecht en Nak.

Nak uit, altijd lastig :s
Waarschuw beheerder
Mensen! We blijven erbij! 9 punten los op 020 :D :­D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tollen:cheers: op zondag 30 oktober 2005 om 19:53:
Mensen! We blijven erbij! 9 punten los op 020 :­D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 18:42:
Rox is gek op mensen uit regio 020

correctie, mensen uit 020 zijn gek op Rox :)
Waarschuw beheerder
maja PSV 1 - 0

Die stand heb je niej vaak gezien afgelopen week bij je eigen cluppie ofwel ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 13:37:
trouwens vlaar komt naar AJAX in de Winterstop

Als spits ?

Artiest Pat Houston
Waarschuw beheerder
Ik hoop het!! :D

nog meer punten verliezen daar in A'dam!

heerlijk! :D

ieder puntverlies is genieten :yes:

Waarschuw beheerder
haha rechterrijtje komt wel snel dichterbij voor ajakes... nu al 9punten voor op ze:D

Waarschuw beheerder

Het gaat lekker slecht bij ons :D

Kom op R'dam, lach nu het nog kan (y)

Als onze spits er eindelijk is moet het beter gaan....

Nog ff dat hockeybestuur wippen :yes: Pleite met die anti-voetballers

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 11:21:

Nog ff dat hockeybestuur wippen Pleite met die anti-voetballers

Waarschuw beheerder

Zou wel moeten ja, maar welke spits komt dan naar jullie :/

Waarschuw beheerder
tegen de tijd dat die goede spits van jullie er is valt er toch al niets meer te redden :D:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~~Straal~~ op zaterdag 29 oktober 2005 om 01:29:

Rechterrijtje ??? waarheid is hard ???
Whahahahahahah :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tollen:cheers: op zondag 30 oktober 2005 om 19:53:
Mensen! We blijven erbij! 9 punten los op 020 :D :­D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:/ Voor welke clup ben jij dan ?? FC Beilen (Drenthe)
Ow jah :s

Waarschuw beheerder
Zodra Ajax een goede spits heeft gevonden die de kansen afmaakt dan kunnen ze wel stijgen op de ranglijst. Op het moment is het een bij elkaar geraapt zooitje.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 12:41:
Zodra Ajax een goede spits heeft gevonden die de kansen afmaakt dan kunnen ze wel stijgen op de ranglijst. Op het moment is het een bij elkaar geraapt zooitje.

DUs als ze 1 nieuwe spits hebben is 't geen (bijmekaar) geraapt zooitje meer :/

Zeg dan niets :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oud West op maandag 31 oktober 2005 om 12:43:
DUs als ze 1 nieuwe spits hebben is 't geen (bijmekaar) geraapt zooitje meer

Zeg dan niets

Bepaal jij zeker?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en koop er nog maar 1 en koop er nog maar 1 :D:D:D

ARE YOU Watcing 020???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 12:46:
Bepaal jij zeker?

Neej hoor dat nie :D
Maar 't is een beetje tegenstrijdig wat je zegt :o

't is uberhaupt geen bijmekaar geraapt zooitje want t zit er al jaaarren ..(volgens jou wel) :s
En door toedoen van 1 nieuwe spits zou dat dan zeker veranderen ??? ikkuh nie schnappie :bier:

Waarschuw beheerder
Wat ik bedoel is op het moment zijn ze gewoon kansloos. ze maken kansen maar die worden niet benut.

als ze een goede spits hebben die de kansen afmaakt krijgen het "zooitje" meer zelf vertrouwen en gaat het vanzelf beter prestreren.
Waarschuw beheerder
aha :/

Mooie visie (y)

Doei

Waarschuw beheerder
Ja schitterend he.
Waarschuw beheerder
Kom op R'dam, lach nu het nog kan (y)

ik lach altijd :D

Waarschuw beheerder
Slap geouwehoer elke keer.

"jij bent een vuile jood, jij een vuile kakkerlak.
bla bla bla"

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 15:11:
bla bla bla"

jij ben een vuile zeikerd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 15:11:
Slap geouwehoer elke keer.

bla bla bla"

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 15:15:
jij ben een vuile zeikerd!

Je moest eens weten wat ik ben.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 15:21:
Je moest eens weten wat ik ben.

zegt die net

Waarschuw beheerder
Meen je dat nou.
Dus omdat hier beetje kansloos geouwehoerd wordt ben ik een zeikerd.

Waarschuw beheerder
Joden hebben kanker en moeten dood

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 15:24:

Nee omdat je erover zeurt ben je een zeikerd.

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fluitketel op maandag 31 oktober 2005 om 15:24:

Nee omdat je erover zeurt ben je een zeikerd.

Waarschuw beheerder

Begin maar met je moeder zou ik zeggen dan! [img width=100 height=30 cacheid=0000341700031b8f476b87a11a010cae14]http://www.handykult.de/plaudersmilies.de//rough/headshot.gif[/img]

:cheers:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 15:25:
Begin maar met je moeder zou ik zeggen dan! image

mogen we nie bij jou beginnen :aai:

Waarschuw beheerder
leuke smiley 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op maandag 31 oktober 2005 om 15:26:
mogen we nie bij jou beginnen

Alleen als ik je ervoor in je bek mag schijten.......:jaja: anders niet :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 15:29:
Alleen als ik je ervoor in je bek mag schijten.......:jaja: anders niet :no:

krijg je dan de kans niet eens voor :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op maandag 31 oktober 2005 om 15:36:
krijg je dan de kans niet eens voor

Ook flauw. :P

Nee parruk ik heb niets persoonlijks tegenover jou en/of nummer 45 ofzo, maar opmerkingen als joden moeten dood of kakkerlakken zo kakkerlakken zo vindt ik zo kinderachtig.

of licht het nou aan mij? :X

Waarschuw beheerder
krijg je dan de kans niet eens voor

[img  cacheid=00008c61001642078e84477a1a010cb0f6]http://www.handykult.de/plaudersmilies.de//yellows/lechz.gif[/img][img cacheid=00008c61001642078e84477a1a010cb0f6]http://www.handykult.de/plaudersmilies.de//yellows/lechz.gif[/img][img width=15 height=15 cacheid=00008c61001642078e84477a1a010cb0f6]http://www.handykult.de/plaudersmilies.de//yellows/lechz.gif[/img]

Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 15:38:
of licht het nou aan mij?

psst..... het is "ligt" ouwe! :cheers:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 15:38:
of licht het nou aan mij? :X

nee joden moeten ook dood :yes:

Waarschuw beheerder
ow ja. thanks :cheers: 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op maandag 31 oktober 2005 om 15:46:
Uitspraak van Fluitketel op maandag 31 oktober 2005 om 15:38:
of licht het nou aan mij?

nee joden moeten ook dood

zucht...ok ik geef het op 8)

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Feyenoord 1 is groot, Feyenoord 1 is machtig.
Ajacieden in de gaskamer dat is pas prachtig.

En steek die bos bloemen maar in je reet.
De kameraden staan paraat, als je het maar weet.
En niet vergeet, Beverwijk was alleen het begin.
Vraag dat maar aan picornie, we slaan je hersens in.

Waarschuw beheerder
Die had je ook al in een ander topic neergezet.

Denk ik meld het maar ff ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 15:48:

Zo zo... heb je je voor dit rijmpje speciaal aangemeld!

hahahaha zielige domme kneus!

Waarschuw beheerder
Tja

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 15:48:

mooie tekst frfc;)
Waarschuw beheerder
die neuzen is het rechterrijdje ik hoop het wel:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Biggie-r op maandag 31 oktober 2005 om 17:25:
die neuzen is het rechterrijdje ik hoop het wel

boef (Y)

Waarschuw beheerder
ze kunnen
mij niet gnoeg zakuh
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :jaja: Jeffrey :jaja: op maandag 31 oktober 2005 om 19:02:
wat is dat?

Nog 4 punten te verliezen dan weet je het ;)
Waarschuw beheerder
dan ben ik benieuwd hoeveel mensen er in maart nog op de lange zijde zitten :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R3SUH op maandag 31 oktober 2005 om 19:18:
Nog 4 punten te verliezen dan weet je het

o god, ze draaien ook een keer een meer dan gemiddeld seizoen

dinsdag, woensdag en donderdag trouwens EuropaCup avonden

tegen wie moeten jullie ries?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :jaja: Jeffrey :jaja: op maandag 31 oktober 2005 om 19:54:

O god ze spelen mee in een toernooi wat ze nooit meer gaan winnen....

Waarschuw beheerder
voor spek en bonen as usual
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 19:59:
O god ze spelen mee in een toernooi wat ze nooit meer gaan winnen....

net zoals de nederlandse competite voor jullie?

Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 20:04:
voor spek en bonen as usual

je kent het gevoel zeker door en door carlo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :jaja: Jeffrey :jaja: op maandag 31 oktober 2005 om 19:54:
o god, ze draaien ook een keer een meer dan gemiddeld seizoen

tegen wie moeten jullie ries?

Bij ons spelen de reserves tegen de hesjes.
Spannende pot hoor :cheers:

Waarschuw beheerder

Helaas ?? helemaal niet helaas :D

TOEN WAS GELUK HEEL GEWOON !! :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :jaja: Jeffrey :jaja: op maandag 31 oktober 2005 om 20:07:
net zoals de nederlandse competite voor jullie?

Kortom de joden doen dit jaar ALLEEN maar mee aan toernooien en competities die ze niet winnen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 20:18:
Kortom de joden doen dit jaar ALLEEN maar mee aan toernooien en competities die ze niet winnen

owwwwwww, dus net zoals jullie ELK jaar?

nee, dan snap ik het
Waarschuw beheerder
dus net zoals jullie ELK jaar?[/quote]

ik wou dat ik jouw was

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :jaja: Jeffrey :jaja: op maandag 31 oktober 2005 om 20:20:
jullie

Jullie = jodenvolk.

En ELK jaar?
Volgens mij doen we nog mee :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 20:31:
Volgens mij doen we nog mee

dat zeg ik, net als ELK jaar

maar elk jaar komen jullie weer van een koude kermis thuis :C

Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 20:31:
Jullie = jodenvolk.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
b)
Waarschuw beheerder
Voorlopig staat ajax dichterbij de nr 17 dan bij Feyenoord :D

En als je eerlijk bent geef je gewoon toe dat dat gewoon frustrerend is :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R3SUH op maandag 31 oktober 2005 om 20:56:
En als je eerlijk bent geef je gewoon toe dat dat gewoon frustrerend is

nooit gezegd van niet

Uitspraak van R3SUH op maandag 31 oktober 2005 om 20:56:
Voorlopig staat ajax dichterbij de nr 17 dan bij Feyenoord

ben ik blij dat dit een uitzondering is op de regel

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee man is hartstikke leuk

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Volg het goede voorbeeld van Jong joden! (y) 7 gespeeld 4 punten... 8 voor 23 tegen :cheer: Wat een superjeugd hebben ze daar toch in 020 zeg :worship:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 31 oktober 2005 om 21:03:
Volg het goede voorbeeld van Jong joden! 7 gespeeld 4 punten... 8 voor 23 tegen Wat een superjeugd hebben ze daar toch in 020 zeg

joehoeeeeeeeeee :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 15:52:
rijmpje

dat is geen rijpje hoor dat is een nummer staat op kazaa het nr is van de sluipschutters

Waarschuw beheerder
donateur
Meen je niet. Mag je dat zomaar downloaden van je moeder? :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 22:48:
Mag je dat zomaar downloaden van je moeder?

vet cool:d
Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
:bier:proost

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
6e plek :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
guhzellug :woop:

Waarschuw beheerder
bes wel hea o:)
Waarschuw beheerder
donateur
ik doe ff een dansje voor de gelegenheid

:woop: :cheer: :doetiewoop:

Waarschuw beheerder
ga je ook nog us zinge??
Waarschuw beheerder
donateur
ja komt ie:

En wie niet springt...... die is een :x :bounce:

en met ze allen :bounce:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Joden lopen altijd weg

Waarschuw beheerder
:bounce:

doe maar slaapliedje kga maffen [img width=25 height=22 cacheid=00016e0f0003367247dc01201a010cf490]http://fcpf.mygb.nl/img/wave.gif[/img]

Trustee [img width=26 height=16 cacheid=000874900017853d0c9c30dd1a010cf490]http://fcpf.mygb.nl/img/brushteeth.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 31 oktober 2005 om 23:15:
Joden hebben grote neuzen, schop ze op de neuzen ja zo hard je maar kan, want het leven duurt maar even alle joden aan het grassssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 23:15:
Trustee

Slaap lekker!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 23:17:
Slaap lekker!!

danku:lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Joden hebben grote neuzen, schop ze op de neuzen ja zo hard je maar kan, want het leven duurt maar even alle joden aan het grassssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Hebbie ook zo'n hekel aan die club uit am*dam issut pik ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Zwork B) op maandag 31 oktober 2005 om 23:18:
Hebbie ook zo'n hekel aan die club uit am*dam issut pik

johhhh :bier:

Waarschuw beheerder

Stoer hoor

Waarschuw beheerder
Je moet je naam in de kakkerlak veranderen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 23:19:
Stoer hoor

We kunnen niet allemaal zo stoer zijn om weg te lopen...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 31 oktober 2005 om 23:19:
johhhh

SPOELEN MAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR whahahahahaha :woop:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 23:20:
Je moet je naam in de kakkerlak veranderen

ja hahahahahhahaha lol

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 23:18:
danku

Graag gedaan.. :kusje:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 31 oktober 2005 om 23:21:
We kunnen niet allemaal zo stoer zijn om weg te lopen...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
He Hoogvliet, je gaat tog nie met joden kussen? :@
Waarschuw beheerder
donateur
Martjuh toch :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 31 oktober 2005 om 23:25:
He Hoogvliet, je gaat tog nie met joden kussen?

:no:

[img width=63 height=19 cacheid=0000cd640001a4ecbe480a3e1a010cf5d4]http://smile.smilies.nl/1871.gif[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kelly de omgebouwde :cry:

Waarschuw beheerder
[img width=15 height=15 cacheid=00008d270001037e133b2ca21a010cf673]http://smile.smilies.nl/452.gif[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
6e plek voor die wwankers
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 19:02:
ze kunnen
mij niet gnoeg zakuh

kommie nog een keer langs in de shop? doe ik je haar effe knippen O:)

:P

Waarschuw beheerder
Kakker, het zieltje dat op PF door zijn insecten vriendjes word uitgespuugd !

WANKER

PARRUK is een kapster :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 09:37:
PARRUK is een kapster

:O
Waarschuw beheerder
PARRUK is een kapster :D

hehehe nee dat nie, maar lijk me ongelooflijk gers om dat lange haar eraf te knippen :yes:

kvind kakker wel kick :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op dinsdag 1 november 2005 om 09:42:
kvind kakker wel kick

Zijn er weinig geloof ik van R'damse zijde die dat ook vinden :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 10:07:
Zijn er weinig geloof ik van R'damse zijde die dat ook vinden :/

Ik weet t...
maar ach fok it...als we daar wakker van zouden moeten leggen :D

Waarschuw beheerder
Zo is het ook (y)
Waarschuw beheerder
dus ik vind kakker oke Ole Ole :cheer:

Waarschuw beheerder
zolang het anti-ajax is, is alles ok (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

WANKER

PARRUK is een kapster

Dat is wederzijds, wat een wereldnieuws hebbie weer :aai:

Waarschuw beheerder
Ey Freddy gappie zijn er weer Feyenerd internet Hoolies ....ze gaan helemaal los als ze een keertje bovenaan staan....

EEUWIGE VIERDE.........oja tegen wie speelt Feyenerd in Europa...oeps....gniffel...met mn keppeltje op..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 14:19:
EEUWIGE VIERDE.........oja tegen wie speelt Feyenerd in Europa...oeps....gniffel...met mn keppeltje op..

Waarschuw beheerder
donateur
idd ja, eeuwige vierde! grijpen net overal naast ieder jaar :jaja:
Waarschuw beheerder
oja tegen wie speelt Feyenerd in Europa

KV Mechelen begin volgend jaar :bier:
Waarschuw beheerder
overdrijven kennen jullie ook wel pap van he

Waarschuw beheerder
liever dom/lekker dan slim/lelijk opperneus :yes:
Waarschuw beheerder
als we maar boven de kakkies eindigen en aangezien dat de afgelopen 8 jaar zo is heb ik goed vertrouwen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van FC op dinsdag 1 november 2005 om 15:45:
overdrijven kennen jullie ook wel pap van he

moet jij niet vast o de coolsingel staan ofzow??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ADHD1974 op dinsdag 1 november 2005 om 20:03:
et jij niet vast o de coolsingel staan ofzow??

Hij is naar huis gestoord :)

Waarschuw beheerder
internet Hoolies

Zegt degene met een stoere buberry pet als gebruikersplaatje.

Uitspraak van ADHD1974 op dinsdag 1 november 2005 om 20:03:
moet jij niet vast o de coolsingel staan ofzow??

Nee he, ook dat weer.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 20:07:
Ik wil ook een hoolie zijn, kijk aub een beetje tegen me op.

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Krijg je dit soort kneuzen als hooligan :/

Vroeger Bastiaanse was het wel anders :)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 20:07:
stoere buberry pet als gebruikersplaatje

Vind jij dat stoer :)

Vind je je maxies ook stoer ?
Of dat je pillen slikt en snuift ?
Dat je graag als een echte kakkerlak wordt gezien ?

Ga jij lekker aan je zeentje rukken samen met die wanker Marihuanas die te skeiterig is om een foto te plaatsen en dan over de mijne zegt dat ie nep is :aai: wannaB sukkeltjes
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 17:45:
Vind jij dat stoer

Nee, sarcasme. Nooit van gehoord zeker.

Vind je je maxies ook stoer ?

Maxies, snuiven, pillen???????
Waar heb je het allemaal over man??:cheer:

samen met die wanker Marihuanas

Ken ik niet.
Waarschuw beheerder

niks helaas :D

Waarschuw beheerder
Oeps Kakkerlaknerds kennelijk voelen jullie je erg aangesproken door een keppeltje...

Richt je vizier en kijk verder dan je NEUS lang is....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 17:53:
Maxies, snuiven, pillen???????

Klinkt als een zwaar relax hardcore feest :P
Waarschuw beheerder

Pillen snuiven? :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rotterdam is Hard op donderdag 3 november 2005 om 09:07:

Pillen snuiven?

Lijkt me vrij pijnlijk :S
Waarschuw beheerder
Wie weet valt het daar wel mee, ze hebben daar wel allemaal grote neuzen... :coke:

Waarschuw beheerder
8)

Waarschuw beheerder
Liverpool al 10 punten :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rotterdam is Hard op donderdag 3 november 2005 om 09:20:
Wie weet valt het daar wel mee, ze hebben daar wel allemaal grote neuzen...

Ik schiet niet met rubberen kogels :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 19:13:
Ik schiet niet met rubberen kogels :)

losse flodders

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
ik zouw dr echt een probleem van maken ey..ik zouw er echt gewoon kk hard met elkaar om gaan rellen..om dat stelletje mongolen die achter een bal aan lopen te rennen..jezusss :dood:
Waarschuw beheerder
hooligans zijn de trots van hun cluppie hoor :yes: de club is er echt blij mee dat jullie elkaar de hersens in slaan..en je eige stadion en stad mollen als je een x kampioen word :nee:

get a life
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jongen hou je bek gewoon!
ga op ander forum liggen ouwehoeren mafketel.
Waarschuw beheerder
sorry boys..mijn mening :woep:

maar goed als jullie nu allemaal de handen in 1 slaan (010 en 020) en samen tege mij gaan ouwehoeren heb ik iig heel wat bereikt :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op vrijdag 4 november 2005 om 00:02:
010 en 020

:nee:
077:[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
stoer!
:doetiewoep:
Waarschuw beheerder
maar goed als jullie nu allemaal de handen in 1 slaan (010 en 020) en samen tege mij gaan ouwehoeren heb ik iig heel wat bereikt :cheer:

mensen worden steeds gekker :/

Waarschuw beheerder
sorry boys..mijn mening

maar goed als jullie nu allemaal de handen in 1 slaan (010 en 020) en samen tege mij gaan ouwehoeren heb ik iig heel wat bereikt

[img width=340 height=65]http://www.madvies.nl/moraalridder/log/pidplatesmall.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
-12
Waarschuw beheerder
maar goed als jullie nu allemaal de handen in 1 slaan (010 en 020)

Hahahaha :D

Artiest R-K
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 4 november 2005 om 11:07:
Idd de kanker joden zijn op weg naar de eerste divisie

wat weet jij daar nou van Belg
Waarschuw beheerder
Lig er niet wakker van eerlijk gezegd, als echte supporter ben je altijd voor je club, in goede en slechte tijden en ja ja zelfs als ze naar het rechterrijtje zouden verdwijnen ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 11:38:
wat weet jij daar nou van Belg

Jij weet niks van topografie
Waarschuw beheerder
Ajax langzaam naar rechter Rijtje

Degradatiekandidaat! :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lisboa-B op vrijdag 4 november 2005 om 12:23:
Lig er niet wakker van eerlijk gezegd, als echte supporter ben je altijd voor je club, in goede en slechte tijden en ja ja zelfs als ze naar het rechterrijtje zouden verdwijnen

Dat wil nog niet zeggen dat je er als echte supporter niet wakker van zou liggen :/
Waarschuw beheerder
IK lig er niet wakker van, wat een ander doet moet hij/zij zelf weten O:)
Waarschuw beheerder
077:[

hahaha (y)

O78 :D:yes:
Waarschuw beheerder
haha ik slaap lekker als ajax en feyenoord allbei ingemaakt worden O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op vrijdag 4 november 2005 om 14:53:
haha ik slaap lekker als ajax en Feyenoord allbei ingemaakt worden

zal je wel weinig slapen in je leven :yes
Waarschuw beheerder
hahahaha :d nou laatste tijd slaap ik prima want met ajax gaat het niet bepaald goed O:)

Waarschuw beheerder
Daar slaap ik ook prima om.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op vrijdag 4 november 2005 om 14:53:
haha ik slaap lekker als ajax en feyenoord allbei ingemaakt worden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 15:09:
Daar slaap ik ook prima om.

Kan niet slapen van blijdschap 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 15:10:
Kan niet slapen van blijdschap

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 15:12:
Uitspraak van Fluitketel op vrijdag 4 november 2005 om 15:10:
Kan niet slapen van blijdschap :(

:kusje2:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 15:10:
Kan niet slapen van blijdschap

Ik ken het gevoel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 16:27:
Ik ken het gevoel.

;)

Waarschuw beheerder
:yes: (y)

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Oh nee he, heb je hem ook weer 8)

Waarschuw beheerder
:(

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
:@
Waarschuw beheerder
donateur
en wie niet springt :bounce:

Waarschuw beheerder
:bounce:
Waarschuw beheerder
na vandaag 8e waarschijnlijk
Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
godsneuk
Waarschuw beheerder
donateur
let op-----> ja ja weer helemaal niets.
nu nog maar 3 plekjes verwijderd van het rechter rijtje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
alsk zondag chaggerijnig wakker word omdat het zondag ochtend is. geen probleem gewoon tv aanzetten en ajax kijken ben ik zo weer vrolijk hehe... tsjonge jonge wat een wanvertoning was het weer
Waarschuw beheerder
in principe staan ze nu op plaats 7 t/m 10 !

puur op doelsaldo nog op 7 had dus ook nu al rechter rijtje kunnen zijn.. whehehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -LMN- op zondag 6 november 2005 om 15:23:
puur op doelsaldo nog op 7 had dus ook nu al rechter rijtje kunnen zijn..

6e hoor..groninge verliest dik!
Ajax beste doelsaldo...doelsaldo telt ook...dus 6e
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D'Charly op zondag 6 november 2005 om 15:41:
.doelsaldo telt ook...dus 6e

of je nu tros moet zijn met de 6e plaats.
zo te horen is ajax daar blij mee
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
pff 6sde plats of niet :vaag:
boeit me geen kut :@
tis gewoon een @#$@#$#@!@# seizoen :@ gvd :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van D'Charly op zondag 6 november 2005 om 15:41:
6e hoor..groninge verliest dik!
Ajax beste doelsaldo...doelsaldo telt ook...dus 6e

wat jij wil! hahahaha :D

Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 15:50:
pff 6sde plats of niet
boeit me geen kut
tis gewoon een @#$@#$#@!@# seizoen gvd

zo zou ik ook denken ja.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 15:50:
pff 6sde plats of niet
boeit me geen kut
tis gewoon een @#$@#$#@!@# seizoen gvd

Waarschuw beheerder
joehoe NEC :cheer:

Waarschuw beheerder
met feijenerd gaat t ook steeds beter :)

0-0 :cheer:
Waarschuw beheerder
beter dan verliezen :flower:

Waarschuw beheerder
ja dat zeker maja , we hebben nog CL.. :D

Waarschuw beheerder
darom

dus parruk kan lekker door de week tv gaan kijken
'
Waarschuw beheerder
maar we verliezen niet ;)

Waarschuw beheerder
:o

Rapid :cheer:

;)

:[

Waarschuw beheerder
hehehehee ach kind het verleden laat je niet met rust he??

Waarschuw beheerder
Jullie zeuren toch ook nog over de 1 - 2.. :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 16:32:
feijenerd

:dood:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Play-offs niet redden, aardig droevig he neuzen! :D

Waarschuw beheerder
..:kelly:.. citeer 6 november 2005 17:00
Jullie zeuren toch ook nog over de 1 - 2..

jah en die 2-2 en die 0-0 en die enz enz enz

PARRUK citeer 6 november 2005 16:45
hehehehee ach kind het verleden laat je niet met rust he??

(K)
Waarschuw beheerder
ut staat daar aardig dicht op elkeer in de middenmoot !
Waarschuw beheerder
Als @jaX volgende week weer verliest en de rest wint dan kunnen z zomaar 16 komen t staan!!!Zou mooi zijn natuurlijk!!! hahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nicky op zondag 6 november 2005 om 18:02:
Als @jaX volgende week weer verliest en de rest wint dan kunnen z zomaar 16 komen t staan!!!Zou mooi zijn natuurlijk!!! hahaha

leer typen en laat jezelf bijpraten over voetbal, achterlijke :dood:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 17:00:
Jullie zeuren toch ook nog over de 1 - 2.. :/

maar das geen zeuren :D
Waarschuw beheerder
Tien, tien, tien, tien, tien...en het rechter rijtje is al te zien :woop:

Waarschuw beheerder
:woeptidoe:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Rotterdam is Hard op maandag 7 november 2005 om 13:17:
Tien, tien, tien, tien, tien...en het rechter rijtje is al te zien

rottedam is te softy

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 7 november 2005 om 13:23:
Neem nog een breazer

Doe maar baco
Waarschuw beheerder
3 punten van degradatie maar naar de winterstop gaat het zeker beter dat ken gewoon niet anders
Waarschuw beheerder
via de play off's willen ze zich plaatsen..waar zijn ze mee bezig,dit is on-ajax.:@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van EvlukRet op maandag 7 november 2005 om 13:27:
3 punten van degradatie maar naar de winterstop gaat het zeker beter dat ken gewoon niet anders

Als er spelers naar 020 komen misschien wel ja maar anders zie ik het seizoen somber voor ze in :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ((Jeroen)) op maandag 7 november 2005 om 13:41:
via de play off's willen ze zich plaatsen..waar zijn ze mee bezig,dit is on-ajax.

wesley snipper is niet heel ajaks :x

Waarschuw beheerder
ajaks zakt over 2 weken naar de 13de of 14de plaats.. want van die moffen verliezen ze ook weer(dus blijven gewoon op 15 puntjes(ha ha ha)staan :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
holadiejeeeee holadjiejooooooo

:woop:
Waarschuw beheerder
als we maar boven de kakkies eindigen
X
X
X

Waarschuw beheerder
in de toto divisie is het altijd een feest en ajax kan het weten ze zijn er volgend jaar geweest:jaja:
Met slechts vijftien punten uit elf duels heeft ajax al een achterstand van dertien punten op koploper PSV en tien op AZ en Feyenoord. De degradatiestreep met daaronder nummer zestien ADO Den Haag is heel wat dichterbij: zes puntjes.

:O :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op maandag 7 november 2005 om 22:05:
De degradatiestreep met daaronder nummer zestien ADO Den Haag is heel wat dichterbij: zes puntjes.

daar komt ajax ook te staan over een paar weken

Waarschuw beheerder
zeker en dat verdienen ze ook hahahha

Waarschuw beheerder
Tis kenker bij ons ja dit jaar, bij sommige clubs is het elk jaar kenker ;-)
Waarschuw beheerder

't is in 40 jaar nog nooit voorgekomen dat AJax zow slecht heeft gespeeld :D
Voor jullie kakkies een reden tot juichen ..

We komen er toch weer 't sterktste uit :P
Let nouw maar op :zuipen:

In tegenstelling tot ..... 8)

Waarschuw beheerder
ik zeg alleen maar hahahahahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oud West op dinsdag 8 november 2005 om 11:15:
't is in 40 jaar nog nooit voorgekomen dat AJax zow slecht heeft gespeeld

We komen er toch weer 't sterktste uit
Let nouw maar op

We zullen het zien in mei ;)
Waarschuw beheerder
Alleen als ajaks weer met centen gaat smijten komen ze er bovenop :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !RogieR! op dinsdag 8 november 2005 om 11:31:
Alleen als ajaks weer met centen gaat smijten komen ze er bovenop

met centjes smijten is 1, goede aankopen is 2....
Waarschuw beheerder
ach als ze maar lekker ver onder feyenoord eindigen:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oud West op dinsdag 8 november 2005 om 11:15:
't is in 40 jaar nog nooit voorgekomen dat AJax zow slecht heeft gespeeld

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 11:15:
Tis kenker bij ons ja

Lekker zo laten ! (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hihihhi volgend jaar een 7 op hun stropdas hahahaha

arrogante flikkers

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MoNDeLLo STyLe op woensdag 9 november 2005 om 12:18:

arrogante flikkers

ja die zeven zetten ze achter de 1 :)

Waarschuw beheerder
Evengoed wel lachwekkend die kakkies, ze staan eens een keertje boven ons en meteen van de hoogste toren blazen.

Waarschuw beheerder
Ik blaas niet, ik lach, zag die topic titel weer, en moest weer lachen! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 12:26:
Evengoed wel lachwekkend die kakkies, ze staan eens een keertje boven ons en meteen van de hoogste toren blazen.

Volgens mij lachen jullie maar weinig ieder weekend.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 12:29:
Volgens mij lachen jullie maar weinig ieder weekend.

Nu misschien, maar dit komt allemaal weer goed.. jullie staan volgend seizoen (misschien einde van seizoen) gewoon weer onder ons... wanneer waren jullie ook alweer voor het laatst kampioen??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 12:26:

Wie jarenlang kaatst kan de bal keihard terug verwachten ;)

Heb ik niet direct tegen jou maar die joden in het algemeen.
Als je van die dassen met 1 erop ga maken dan vraag je erom dat mensen ze gaan uitlachen als ze op hun muil gaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 12:30:
Nu misschien, maar dit komt allemaal weer goed.. jullie staan volgend seizoen (misschien einde van seizoen) gewoon weer onder ons... wanneer waren jullie ook alweer voor het laatst kampioen??

:D :x
Uitspraak van MoNDeLLo STyLe op woensdag 9 november 2005 om 12:18:

arrogante flikkers

Moet je effe naar jezelf kijken vetlap 8)
Liever arrogant dan zo lelijk als jij :bier:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 12:30:

Nee nu ZEKER.

Hoe weet je zo zeker dat jullie volgend seizoen weer boven staan.
Voorlopig moeten jullier eerst maar die contractloze spelers zien te behouden. Anders heb je aan 1 spits niets :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oud West op woensdag 9 november 2005 om 12:34:
zo lelijk als jij

Dat jij kijk hebt op het uiterlijk van andere mannen zegt genoeg over jou denk ik :woep:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 12:35:
Dat jij kijk hebt op het uiterlijk van andere mannen zegt genoeg over jou denk ik

Had al zo'n vermoeden eigenlijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 12:35:
Dat jij kijk hebt op het uiterlijk van andere mannen zegt genoeg over jou denk ik

Zoiets noem je een mening :D
Vast nooit naar school geweest he ;) :zuipen:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 12:38:
Had al zo'n vermoeden eigenlijk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oud West op woensdag 9 november 2005 om 12:38:
Uitspraak van Fluitketel op woensdag 9 november 2005 om 12:38:
Had al zo'n vermoeden eigenlijk. :aai:

Blijf van me kop af ranzige flikker :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oud West op woensdag 9 november 2005 om 12:38:
Zoiets noem je een mening
Vast nooit naar school geweest he

Als jij een mening denkt te moeten hebben over het uiterlijk van andere mannen zegt dat genoeg over jou denk ik.

Ik heb de oplichters mavo gedaan, in 8 jaar afgemaakt.

Waarschuw beheerder
hahaha italiaantje, reageert ook steeds gefrustreerder :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 12:40:
Blijf van me kop af ranzige flikker

Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 12:42:
Als jij een mening denkt te moeten hebben over het uiterlijk van andere mannen zegt dat genoeg over jou denk ik.

Laat me raden ??? Jij bent er vast nog 1 in z'n ontkenningsfase :D
Mafkees! Je heb toch ook een mening over je eigen PA :D
Ben je toch ook geen pootje :s :vaag:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 12:42:
hahaha italiaantje, reageert ook steeds gefrustreerder

8) JWT

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oud West op woensdag 9 november 2005 om 12:47:
Je heb toch ook een mening over je eigen PA

Ja maar niet over zijn uiterlijk :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 november 2005 om 12:48:
Ja maar niet over zijn uiterlijk :vaag:

Ikkuh wel :D
Plaag 'm wel is over z'n bierpens 8) bijv. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
gaat wel wat langzaam dan........niet??

mooi!!

Waarschuw beheerder
hahah feyenoord word gewoon 2e of 3e dit jaar maar dan vallen ze nog buiten de boot voor cl voetbal, zoals al vaak gebeurd is, ajax spaart zich gewoon in de competitie voor de cl wedstrijden , ajax is een ploeg die slim te werk gaat ze zijn de enige die het playoff spelletje snappen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
rechter rijtje ole ole !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr.Santana op donderdag 24 november 2005 om 11:51:
ajax is een ploeg die slim te werk gaat ze zijn de enige die het playoff spelletje snappen

Zeker pienter, even afzakken naar de negende plek en dan kunnen ze in de playoff intertoto voetbal veilig stellen.
Waarschuw beheerder
donateur
ff rustrig aan doen en dan in de play offs vlammen!!

[img width=640 height=480 cacheid=00139844001f73ab3af960c81a01193368]http://users.telenet.be/meester.stevarius1/images/vuurzee.JPG[/img]
Waarschuw beheerder
:O zomaar plaatst die plaatjes :O

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
9e plek voor de neusjes en ze worden in de 2e ronde van de CL uitgeschakeld door échte grote clubs! :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Staat het honk nu al in brand?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 24 november 2005 om 20:18:

alweer?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 24 november 2005 om 20:18:

Misschien hun zelf wel

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van PARRUK op donderdag 24 november 2005 om 20:20:
alweer?

Dat stacaravan kan van mij part niet genoeg in brand staan!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 24 november 2005 om 20:20:
Misschien hun zelf wel

Hebben ze het koud dan?
Waarschuw beheerder
tis ook best koud

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van PARRUK op donderdag 24 november 2005 om 20:23:
tis ook best koud

Het is wel tyfus weer, maar niet echt koud!
Waarschuw beheerder
nou :S

*bibber*

Waarschuw beheerder
http://feyenoordlimburg.ath.cx/mp3/020/Juler%20Deelder%20anti%20Amsterdam.mp3
moet je maar eens luisteren

jules deelder yeahhhh
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ADHD1974 op donderdag 24 november 2005 om 19:09:

Is dat jullie honk?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 15:40:
Is dat jullie honk?

Hondenhok?

Waarschuw beheerder
Joodse terriers

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 15:43:
Joodse terriers

Hhahahahahahahaahahhaahhahaa :X ;d :respect:

Waarschuw beheerder
:woeptidoe:

Waarschuw beheerder
[img width=400 height=300]http://www.ticketsconcertssports.com/jaydee.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
klein en ze kunnen erg hard weg rennen

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Ff een toost op terror brein he is back from the ban!

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
:woep:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:coke:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zondag 6-1 :yes:

Waarschuw beheerder
100000-0 Toch?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 16:53:
100000-0 Toch?

Hehehehehehe :bier:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Rechterrijtje kom steeds dichterbij! :yes:

Want het is bijna Zondag! :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Helemaal niets in amsterdamn :aai:

:cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 25 november 2005 om 18:46:
Helemaal niets in amsterdamn

prijzenkast feyenooit in 30 jaar.....

[img width=200 height=200 cacheid=000015b8001f83baed1ebe891a0119e188]http://images.speurders.nl/images/11/1106/11060792_1_detail.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Feest na de eufa-cup overwinning was zo gek!

Jij wel is mee gemaakt dat je club europees wat won rene, o,nee kwartfinale CL is al een prijs voor jullie hahahahahhahahaahhaha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 25 november 2005 om 22:24:
Feest na de eufa-cup overwinning was zo gek!

Volle coolsingel....he!!

8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ADHD1974 op vrijdag 25 november 2005 om 22:27:
Volle coolsingel....he!!

Weet ik het was aan het housen in De Heat! (y)

En volle coolsingel, je weet tog hoe die eruit ziet, wat imposanter dan die parkeervak van jullie hahahahahha

*bonk* hahaha

Waarschuw beheerder
volle glas :yes::bier:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ADHD1974 op donderdag 24 november 2005 om 19:09:

inderdaad dope ideetje van reneetje :d
zo zien we het graag
[img width=383 height=279]http://www.geocities.com/fcdenhaagfanpage/Arenaindefiknew.gif[/img]
[img width=320 height=212]http://www.geocities.com/fcdenhaagfanpage/ajaxplaat4.gif[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee man dadelijk hebben ze een helder moment en bouwen ze een echt voetbalstadion! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 22:30:
zo zien we het graag

verbaast me niets!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 25 november 2005 om 22:33:
bouwen ze een echt voetbalstadion!

weet nog wel een mooi ontwerp voor ze ;) van ene architect MAAS

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ADHD1974 op vrijdag 25 november 2005 om 22:34:
verbaast me niets!!

weekend heh :d :bier:
maarzal dat betonnen sfeerloze ding wel vlam vatten dan ? :d
Waarschuw beheerder
donateur
kan er een wedstrijd afgelast worden omdat het sneeuwt, dan zal die vast ook wel branden....

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ADHD1974 op vrijdag 25 november 2005 om 22:37:
dan zal die vast ook wel branden....

ja tog :d
Waarschuw beheerder
donateur
eens kijken hoe gezellig jullie stadion wordt!!

ja toch!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ADHD1974 op vrijdag 25 november 2005 om 22:39:

Zondag weer is bekijken dat stadion die met recht als Voetbaltempel word omschreven!

De Kuip! :respect:

Waarschuw beheerder
[img width=197 height=201 cacheid=000b369f001f83cc8c37092d1a0119e40b]http://www.geocities.com/fcdenhaagfanpage/mogoollogo.jpg[/img]
:woopwoop:
Uitspraak van ADHD1974 op vrijdag 25 november 2005 om 22:39:

ja toch!!

denk sfeervoller dan arena :yes:
jullie hebben geen helden plein toch :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 25 november 2005 om 22:40:
De Kuip!

Tempel aan de Maas :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 25 november 2005 om 22:40:
Voetbaltempel word omschreven!

De Kuip! :respect:

sfeervoller dan arena ,alleen de treden zijn zo smal :[ niet voor maat 46 in ieder geval .hebben jullie allemaal kleine voetjes in rotterdam ofzo ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 22:41:
jullie hebben geen helden plein toch

onze helden staan in onze geheugens gegrift met al hun successen!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 22:44:
hebben jullie allemaal kleine voetjes in rotterdam ofzo ?

Gangbare maat want maat 42 is er meestal niet!

hadden we maar grotere voeten waren we wat sneller :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gasten. afca is gewoon de gekste en wreedste. toen ik er nog speelde al. geen gelul kakkies.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ADHD1974 op vrijdag 25 november 2005 om 22:46:
onze helden staan in onze geheugens gegrift met al hun successen!!

jullie helden ja :d voor mij weinig betekenis :d
en geheugen kan je in de steek laten :d een plein niet :d

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 25 november 2005 om 22:46:
Gangbare maat want maat 42 is er meestal niet!

hadden we maar grotere voeten waren we wat sneller

jullie zijn snel zat

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 22:49:
jullie zijn snel zat

Zeker daarom ben ik ook zo blij met Coke ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 25 november 2005 om 22:48:
toen

Leefde je nog geen eens :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jawel, ik ben stiekem fred joost

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 25 november 2005 om 22:52:
jawel, ik ben stiekem fred joost

Ben je iig niet weg gerend, al was je niet in staat om dat te doen! :x

Maar toen hebbie ook gebeld! :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jwt ik ben toch gek man. ik ga nu even een pakje kopen. en me neusje verwennen. masseltov

Waarschuw beheerder
Woensdag is het zover (als nac en groningen niet gelijk spelen) :woep:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 17:50:
Woensdag is het zover (als nac en groningen niet gelijk spelen)

grun moet winnen, doelsaldo van nac is te slecht :D

Waarschuw beheerder
groningen moet inderdaad winnen dan komt ajaks op 10e plaats te staan :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 18:01:
groningen moet inderdaad winnen dan komt ajaks op 10e plaats te staan

Jups :woopwoop:

Artiest {SHOWLIST artist 48729, 12583}
Waarschuw beheerder
;-) t gaat wel erg hard zo!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 18:06:
t gaat wel erg hard zo

en tereg

Waarschuw beheerder
danny zit met de kerst zonder baan :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 18:16:
danny zit met de kerst zonder baan

Hahaha :woopwoop:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 18:16:
danny zit met de kerst zonder baan

Ik hoop t niet :D
Waarschuw beheerder
donateur
Danny mag blijven

Goooooo groningen volgende week :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zwork B) op zondag 27 november 2005 om 18:33:
volgende week

deze week :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Zwork B) op zondag 27 november 2005 om 18:33:
Danny mag blijven

Ja goeie trainer toch, wat is er mis mee? Het gaat toch uitstekend in 020?!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 18:37:
deze week

wat jij wil :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zwork B) op zondag 27 november 2005 om 18:51:
wat jij wil

.......:woep:
Waarschuw beheerder
donateur
jubel :cheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
@ voetbal zien :beer:
19:00
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
same here

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hahaha Danny Blind zit nu bij talpa ben benieuwd wat ie zo meteen allemaal zegt! :cheer:

Waarschuw beheerder
zit dus te janken die blind :s dat wel vaker punten zijn onthouden door scheidsrechters :'(
Waarschuw beheerder
Als Groningen dinsdag wint staat Ajax idd in het rechterrijtje :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
9e plek en terecht!
Waarschuw beheerder
En terecht?? Helemaal niet terecht. Die verdienen de 9e plek niet eens :P veel lager ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van PSV since 1913 op zondag 27 november 2005 om 21:39:
Die verdienen de 9e plek niet eens

Whahahahahaha rechter rijtje voor die laffe stoeltjes slopers :D

Waarschuw beheerder
[img width=380 height=285]http://www.afamersfoort.nl/fotoverslagen/22/14.jpg[/img]

Weerloos uitvak aangevallen :x;)

Waarschuw beheerder
scherpe foto's

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 21:56:
Weerloos uitvak aangevallen

Weet je toch dat die ajaks hooligans een stelletje wezeloze elementen zijn! :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 21:57:
scherpe foto's

voor meer scherpe foto's moet je op 410-kindersite zijn ;)

Waarschuw beheerder
okiedokie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 november 2005 om 22:03:
voor meer scherpe foto's moet je op 410-kindersite zijn

www.410kindertent.nl

Waarschuw beheerder
spijt dak er gekeken heb ;) maargoed ik ga geen gastenboekjes onderkutten zoals sommige jodenkinders

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 27 november 2005 om 22:09:
www.410kindertent.nl

onderandere ;)

www.fabeltjeskrant.nl is ook 1 ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
www.hethonkschenktkindercola.nl

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ajaks langzaam naar rechter Rijtje :woep:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 27 november 2005 om 23:51:
ajaks langzaam naar rechter Rijtje

tis meer ... AJAKS snel naar rechter rijtje
Waarschuw beheerder
Ze zijn dr bijna, ze zijn dr bijna...maar nog niet helemaal :woop:
Waarschuw beheerder
goh wat was het gister weer een mooi voetbal daggie en wat is het deze morgen glad buiten :[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rotterdam is Hard op maandag 28 november 2005 om 08:03:
Ze zijn dr bijna, ze zijn dr bijna...maar nog niet helemaal

als Groningen a.s. woensdag de inhaalwedstrijd tegen NAC wint, komen ze boven 020 en die gaan dan naar het rechterrijtje :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het gebrek aan lef en vertrouwen heeft alles te maken met de positie op de ranglijst. Ajax is, gerekend in verliespunten, de nummer twaalfvan Nederland.

He ik zei 11de! :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 28 november 2005 om 09:20:
He ik zei 11de!

Ik negende, maar dat was niet hier maar op "onze" eigen site.:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 09:14:
als Groningen a.s. woensdag de inhaalwedstrijd tegen NAC wint, komen ze boven 020 en die gaan dan naar het rechterrijtje

:respect: en wat hadden ze een grote muil over ons vorig seizoen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
't is bijna zover. . . . .

staan ze tog ergens bovenaan he :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van SN!Zzle op maandag 28 november 2005 om 11:22:
staan ze tog ergens bovenaan he

Ja ze zullen niet geluk hebben :[

Waarschuw beheerder
Volgend jaar weer gewoon kampioen, nu een beetje moeilijk maar je word pas echt goed als je team leert van vallen en opstaan.

Waarschuw beheerder
Daarom, winnen toch de CL! 010 ga lekker spelen in de Amstelcup!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Volgendjaar is ajaks ook helemaal niets, want dan gaan er een hoop spelers weg ;d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ze kennen me niet snel genoeg zakken, hoorde net dat de joden niet zon jaar hebben gehad sinds 68, mag dus nog erger worden :D:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 13:10:
Daarom, winnen toch de CL!

Volgende ronde word t weer huilen...

Waarschuw beheerder
hoe dan ook vanaf de woensdag zijn ze koploper
VAN HET RECHTER RIJTJE
hahahahahaaaaaa

Waarschuw beheerder
donateur
Ook vet hoor :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 28 november 2005 om 09:20:
He ik zei 11de!

Ik 13e :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 17:35:
hoe dan ook vanaf de woensdag zijn ze koploper
VAN HET RECHTER RIJTJE
hahahahahaaaaaa

:D Zou prachtig zijn.. hahahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 27 november 2005 om 23:51:
ajaks langzaam naar rechter Rijtje :woep:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 09:14:
als Groningen a.s. woensdag de inhaalwedstrijd tegen NAC wint, komen ze boven 020 en die gaan dan naar het rechterrijtje

Mooi moment toch

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 18:00:
Mooi moment toch

Kodak moment
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 18:02:
Mooi moment toch

Kodak moment

om in te lijsten.
jammer dat teletext 1 rij is

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van pluk378 op maandag 28 november 2005 om 18:29:
jammer dat teletext 1 rij is

gewoon een split image er op :)
Waarschuw beheerder
eigenlijk gaat het helemaal niet langzaam. het gaat nog best snel eigenlijk.

Waarschuw beheerder
volgend seizoen geen ajaks meer op TALPA :no: dan komt ajaks op SBS6 :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2005 om 13:10:
Daarom, winnen toch de CL! 010 ga lekker spelen in de Amstelcup!

staar je niet blind op de CL :no:

Waarschuw beheerder
(eindstand '64/'65)

1 Fortuna
2 Sittardia
3 Feijenoord
4 DWS
5 ADO
6 PSV
7 Sparta Rotterdam
8 SC Enschede
9 MVV
10 Heracles
11 Telstar
12 Go Ahead
13 DOS
14 Ajax
15 GVAV
16 NAC
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 00:03:
14 Ajax

de geschiedenis gaat zich herhalen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Dat we de CL winnen bedoel je zeker he???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 29 november 2005 om 00:41:
Dat we de CL winnen bedoel je zeker he???

praag thun ? keihard op je bek tegen arsenaal nu komen de grote jongens volgende ronde exit ajax zwakste poule laaste 10 jaar cl! neusjes krijgen keihard op hun donder en dan zie je ze weken niet meer.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 29 november 2005 om 00:43:
praag thun ? keihard op je bek tegen arsenaal nu komen de grote jongens volgende ronde exit ajax zwakste poule laaste 10 jaar cl! neusjes krijgen keihard op hun donder en dan zie je ze weken niet meer.

Joh snap echt wel dat jij voor Feyenoord bent maar probeer wat meer energie in positieve dingen te stoppen in je leven dan negatieve... Succes! Daggggg

Waarschuw beheerder
donateur
Ajax :respect:

schijt aan de rest

Waarschuw beheerder
donateur
keihard op je bek tegen arsenaal

wow ja 1-0 :/

sukkel
Waarschuw beheerder
ik heb nog so 020 hooigans site:P

www.410weernietgezien.nl

:woep: AJAX CL :P HAHAHA BLIJF DROMEN :woep

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 29 november 2005 om 00:45:
Joh snap echt wel dat jij voor Feyenoord bent maar probeer wat meer energie in positieve dingen te stoppen in je leven dan negatieve... Succes! Daggggg

Hee Ratelband, ben jij dat?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 09:05:

Legalize is Ratelbands zoon en runt een patatzaak in Arnhem! :D
Waarschuw beheerder

Alles beter dan helemaal geen europees kakkerlak ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
he hij durft weer z,n neus te laten zien! :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oud West op dinsdag 29 november 2005 om 09:16:
Alles beter dan helemaal geen europees kakkerlak ;)

europees bekendheid is er toch wel

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van PARRUK op dinsdag 29 november 2005 om 09:22:
europees bekendheid is er toch wel

Buiten het veld O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 29 november 2005 om 09:44:
Buiten het veld O:)

erop ook :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
:d
Waarschuw beheerder
Utreg boven aja* jalalalala
Waarschuw beheerder
de wonderen zijn de wereld niet uit :no:
Waarschuw beheerder
heavy man, dito overleden in ze slaap :s

Waarschuw beheerder
echt kut inderdaad...
Waarschuw beheerder
ajax hoort thuis in het rechter rijtje!!!!!! met dat waardeloze voetbal!

Waarschuw beheerder
Ajax langzaam naar rechter Rijtje :cheer:

helaas :no: maar waar :yes:

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kan mij niet snel genoeg gaan.....:P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2005 om 09:05:

Scherp zeg, hele nacht zitten broeden???

:-p
Waarschuw beheerder
donateur
k gok van niet 8)

Waarschuw beheerder
vanavond is het eindelijk zover :bounce:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
He vandaag is de dag!

[img width=40 height=35 cacheid=00006cd7001fb09efdb1728f1a011c1034]http://img400.imageshack.us/img400/5518/a0381ep.gif[/img]
[img width=40 height=35 cacheid=00006cd7001fb09efdb1728f1a011c1034]http://img400.imageshack.us/img400/5518/a0381ep.gif[/img]
[img ]http://img400.imageshack.us/img400/5518/a0381ep.gif[/IMG][IMG width=40 height=35]http://img400.imageshack.us/img400/5518/a0381ep.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
10e plaats in aanbouw ;)
Waarschuw beheerder
Nou maar hopen dat NAC-Groningen geen gelijkspel wordt....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blauwe BrugGang op woensdag 30 november 2005 om 14:12:
Nou maar hopen dat NAC-Groningen geen gelijkspel wordt....

NEE groningen moet winnuh dan is 020 10 de :P

Waarschuw beheerder
bij winst nak moet doelsaldo van nak beter zijn dan van ajaks maarja laat groningen maar winnen staat ajaks alleen 10e (niet gedeeld)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 14:22:
bij winst nak moet doelsaldo van nak beter zijn dan van ajaks maarja laat groningen maar winnen staat ajaks alleen 10e (niet gedeeld)

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat gaat nak ook nie lukken trouwens moeten ze minimaal 9-0 winnen ;)

Artiest NLZ
Waarschuw beheerder
ajax rechterrijtje hehehehe ik smeek god dat groningen nac verpletterd :yes: en dan lekker fotokes maken van de tv :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 14:39:
dan lekker fotokes maken van de tv

zo erg hoeft ok weer nie :no:
Waarschuw beheerder
Is er weer geen topic aangemaakt voor dat volkje uit 010 :s

Moeten jullie 't weer gaan zoeken in AFCA topics ??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Oud West op woensdag 30 november 2005 om 14:48:
Is er weer geen topic aangemaakt voor dat volkje uit 010

nee, helaas, ik denk dat die bolle Rene een zwak momentje heeft, want die is daar erg sterk in !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Oud West op woensdag 30 november 2005 om 14:48:
Is er weer geen topic aangemaakt voor dat volkje uit 010

hahaha genoeg! :D

Maar alleen goed nieuws, dat vind jij tog niet leuk! :D

Waarschuw beheerder
achjah als er een topic over Feyenoord wordt aanmgemaakt is het vaak door ene ADHD.3xl

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 14:58:
als er een topic over Feyenoord wordt aanmgemaakt is het vaak door ene ADHD.3xl

dat zij ik dus, maar noemde hem Rene :)

Waarschuw beheerder
ja maar toen ik aan typen was stond jou post er nog niet ;) vandaar maar idd René de ouwe haringboer ;)

Waarschuw beheerder
martJUH BreEZaH

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ze zijn er bijna, ze zijn er bijna, maar nog niet helemaal, helemaal!! :cheer:

Waarschuw beheerder
nog 3 uurtjes nog 3 uurtjes :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 30 november 2005 om 17:39:
Ze zijn er bijna, ze zijn er bijna, maar nog niet helemaal, helemaal!!

hahahahahaahha :D

Waarschuw beheerder
Je bent er wel druk mee he legende?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 17:56:
Je bent er wel druk mee he legend

jah wie niet :D
Waarschuw beheerder
hahah nog 1 plekje en dan staan ze in het rechterrytje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van vakkie jj op woensdag 30 november 2005 om 18:11:
hahah nog 1 plekje en dan staan ze in het rechterrytje

vak JJ is het vak :D

Waarschuw beheerder
ajaks ken ook plaatsje sijgevn vandaag want als Nec verliest van WillemII en nac - groningen gelijk eindigd of in voordeel Nac dan komen ze op 8e plaats ;)

maarja op dit moment

NAC - Groningen
(9') v Hooijdonk 1-0
(18') Cornellise 1-1 (pen.)
(82') Slot 2-1
(89') Salmon 2-2

NEC - WillemII
(2') Denneboom 1-0
(51') Barreto 2-0

*edit
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hup gronigen

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
jammer maar helaas ajaks blijft op 9 maar wel alleen op 9 en niet gedeeld ;)nec loopt 3 punten uit en twente loopt 3 punte in en groningen en nac 1 punt in;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Waar al die kakkerlakken zich wl niet druk om maken...Minderwaardigheidcomplexjes..

AJAX komt er altijd sterker uit!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 22:12:
AJAX komt er altijd sterker uit!!!

in de TOTO wel ja :yes:

Waarschuw beheerder
ajaks gaat nu alle spelers die niet het contract willen bijtekenen wat dit seizoen afloopt NIET opstellen Whahaha

Waarschuw beheerder
ga maar weer gapen :yes:

Waarschuw beheerder
ok :bier:
Waarschuw beheerder
Crisis in 020 hehehehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 22:40:
ajaks gaat nu alle spelers die niet het contract willen bijtekenen wat dit seizoen afloopt NIET opstellen Whahaha

Aandacht tekort?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DaPut op woensdag 30 november 2005 om 23:10:
Aandacht tekort?

nee:no: jij?? :aai:
Waarschuw beheerder
Ja, daarom reageer ik in de hoop dat je terug reageert en ik aandacht krijg :D

Waarschuw beheerder
ok :bier:
Waarschuw beheerder
ajax? fuck ajax..
Waarschuw beheerder
maakt nie uit;)
blijf altijd trouwe ajax supporter;)
waar ze ook staan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LANGE DULLE op donderdag 1 december 2005 om 19:14:
blijf altijd trouwe ajax supporter
waar ze ook staan

Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 22:40:

hihi :vaag:
Ajax' selectiebeleid onveranderd

Amsterdam, 1 december 2005
Ajax benadrukt dat het beleid voor het samenstellen van het elftal onveranderd blijft. De leden van de technische staf van Ajax, onder leiding van Danny Blind, hebben nog steeds de opdracht om naar hun inzicht het sterkste elftal op te stellen.

Dat betekent dat bij de samenstelling van het elftal de duur van het contract geen invloed heeft op de keuze van de technische staf. Hetzelfde geldt voor spelers met wie de club nog in onderhandeling is. Ook zij worden zoals alle Ajacieden, onafhankelijk van hun contract, op dezelfde manier als de overige selectiespelers beoordeeld op hun prestaties.

Waarschuw beheerder
Oei oei en wat zullen ze komend weekend tegen RKC doen?! Hehehe, Rechterrijtje! (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bieroz op donderdag 1 december 2005 om 19:26:
Oei oei en wat zullen ze komend weekend tegen RKC doen?!

4-1 :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 19:27:
4-1

wie gaat er 4 x scoren, zoveel schieten ze er niet in eigen doel....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LANGE DULLE op donderdag 1 december 2005 om 19:14:
blijf altijd trouwe ajax supporter;)
waar ze ook staan

over een paar maanden praat je anders

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 19:29:
wie gaat er 4 x scoren, zoveel schieten ze er niet in eigen doel....

sneijdertje 1x en rosenberg 3x :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 19:34:
rosenberg 3x

heb je al ingezet bij de bookmakers, ken je rijk mee worden....

Waarschuw beheerder
Na dit weekend rechter rij..:cheer:
Waarschuw beheerder
over een paar maanden praat je anders

blijf altijd ajax fan
al spele ze hoofdklasse;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 19:37:
heb je al ingezet bij de bookmakers, ken je rijk mee worden....

nope maar goede aanrader :D

thanks (F) ;)

Waarschuw beheerder
8)
Waarschuw beheerder
Rosenberg 3x moehahahaha.. prutser!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 19:34:
sneijdertje 1x en rosenberg 3x

Klinkt meer als alle doelpunten die na de winterstop gemaakt zullen worden :woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rotterdam is Hard op vrijdag 2 december 2005 om 13:39:
Klinkt meer als alle doelpunten die na de winterstop gemaakt zullen worden :woop:

volgend jaar Gouden Gids divisie??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 14:39:
ajax rechterrijtje hehehehe ik smeek god dat groningen nac verpletterd en dan lekker fotokes maken van de tv

heb jij een plasmascherm ofzo?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op vrijdag 2 december 2005 om 13:41:
volgend jaar Gouden Gids divisie??

zou best gaaf zijn voor een jaar :cheer:

;)
Waarschuw beheerder
nou werd eens tijd !!

Waarschuw beheerder
bij winst NAC ajaks 10e :woep: ;)

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
:smoke:

Waarschuw beheerder
zou het vandaag dan wel gebeuren
ik hoop het echt

Waarschuw beheerder
Twente mot tegen Groningen dus zou best kunnen dat vandaag gebeurd (als ajaks punten laat liggen)
Waarschuw beheerder
maar Ajax laat geen punten liggen

Waarschuw beheerder
dat zeg jij ;) RKC :woep:
Waarschuw beheerder
we zullen het zien ;)
Waarschuw beheerder
Laat Ajakkes maar lekker verliezen!!

De "Godenzonen" storten lekker af!!!!
Waarschuw beheerder
maar niet heus :bier: 4-1 :bier:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jammer, volgende week dan maar :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 december 2005 om 16:44:
jammer, volgende week dan maar

Geduld is een schone zaak! :D

Waarschuw beheerder
:woep: 11 punten..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Was een goede pot, 3-1 en 4-1 waren zelfs beauties!

Alles komt goed, zoals ik al eerder vermeld had... :-p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Blij met een dode mus
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 4 december 2005 om 19:25:
Was een goede pot,

Ze komen dr wel...

In t rechter rijtje :woop:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 5 december 2005 om 14:00:
Blij met een dode mus

was die dood dan??

Waarschuw beheerder
donateur
van links naar rechts... van links naar rechts...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Zwork B) op maandag 5 december 2005 om 18:18:
van links naar rechts... van links naar rechts...

van voor naar achter van voor naar achter:d

kinderliedjes tijd:d
Waarschuw beheerder
donateur
ja leuk :nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zwork B) op maandag 5 december 2005 om 19:17:
ja leuk

Doet mij maar Franssie Bauer.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vijenoort langzaam naar het rechterrijtje 2-2 :cheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 19:18:

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Zwork B) op maandag 5 december 2005 om 19:17:
ja leuk

:woep:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kakkie :aai:
Waarschuw beheerder
donateur
Doet mij maar Franssie Bauer

nou ik had hem net uit me hoofd

eikol :[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Zwork B) op maandag 5 december 2005 om 19:45:
Franssie Bauer

heb je ook zo'n hekel aan die club uit ........
schop ze op de neuzen, want die zijn ontzettend lang.
want het leven, duurt maar even.
alle J.... aan het g..

Waarschuw beheerder

Ik heb nog een turkse versie uit Roosendaal in de aanbieding :D

Waarschuw beheerder
Stoer
Waarschuw beheerder
Zullen ze deze prestatie nog halen voor de winterstop? :woop:
Waarschuw beheerder
donateur
wie weet :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zwork B) op woensdag 7 december 2005 om 11:50:
wie weet

ik heb trek in pannenkoeken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 11:52:

ik ga vanavond pannekoeken bakken O:) Als toetje
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 11:52:

In haar pannekoeken?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 11:53:
In haar pannekoeken?

Uitspraak van Zwork B) op woensdag 7 december 2005 om 11:52:
ik ga vanavond pannekoeken bakken Als toetje

Als toetje?
Dat is avondeten joh 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 11:54:
Als toetje?
Dat is avondeten joh

mooi dan wordt het avondeten :yes:
volgend jaar worden ze ook weer kampioen denk ik ...

van het rechterrijtje
iedereen wil weg bij ajax
mooi dat het stadion az te klein is :D
voetbal is af en toe zoon kutsport he :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zwork B) op woensdag 7 december 2005 om 11:54:
mooi dan wordt het avondeten

.......[img width=98 height=48]http://img312.imageshack.us/img312/8701/bestelbal0iw9pn.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
whaahaha

vanavond gaat bij mij de frituur niet aan..

ik eet vana gehaktschnitzel met krieltjes

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van (N.O.D.)Tytanius-VLD(N.O.D.) *FB* [+1] op woensdag 7 december 2005 om 11:55:
voetbal is af en toe zoon kutsport he

Ja, hou op, ben blij dat ik niet een keer in de hoek zit waar de klappen vallen..

al ben ik de laatste 15 jaar best wel verwend door Feyenoord! kwa prijzen :D :yes: :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 11:54:
Als toetje?
Dat is avondeten joh

30 kilo schoon aan de haak! :D:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 7 december 2005 om 12:07:
30 kilo schoon aan de haak!

Uitspraak van Zwork B) op woensdag 7 december 2005 om 12:05:
vanavond gaat bij mij de frituur niet aan..

wat een instelling zeg....geen frituur :no:

nou vooruit dan maar 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 12:10:
wat een instelling zeg....geen frituur

gister al gefrituurd :$

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 12:10:
nou vooruit dan maar

jij bent te goed :nocheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat ik eet vanavond :/

Zo burgelijk zo hekel aan, smorgens al weten wat je savonds eet
Maak een agenda voor een jaar! :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik moet boodschappen doen, maar heb een links lijssie en een rechts lijssie
mmm nou ik ga voor de linkse dan maar! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 7 december 2005 om 12:12:
Zo burgelijk zo hekel aan, smorgens al weten wat je savonds eet

haat ik ook, maar ik moet vlees uitleggen anders heb ik 's avonds geen eten :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 7 december 2005 om 12:13:
heb een links lijssie en een rechts lijssie
mmm nou ik ga voor de linkse dan maar!

heizel, ben jij dat????

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 12:17:
heizel, ben jij dat????

hehe

Ga ook ff brood naar de eendje,s brengen, die rechts van de kinderwagen zitten krijgen niks :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zwork B) op woensdag 7 december 2005 om 12:05:

Hoe laat worden we verwacgt?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 12:23:
Hoe laat worden we verwacgt?

kwart over lekker vroeg :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zwork B) op woensdag 7 december 2005 om 12:24:
kwart over lekker vroeg

ok :)
Waarschuw beheerder
donateur
neem je wel taart mee?

Ow en cola... de cola is op
Uitspraak van Zwork B) op woensdag 7 december 2005 om 12:22:
het vlees uit de vriezer halen zodat het kan ontdooien en je het 's avonds ken bakken

oke weer wat geleerd :P

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 7 december 2005 om 12:23:
Ontdooien boerke, awel stadstaal ben gij niet machtig he!

hey ik lul nog meer rotterdams dan jou waarschijnlijk he :D
en ik heb gewoon niet zoveel verstand van huishouden nee :$
ook niet voor tractors of klompen overigens :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zwork B) op woensdag 7 december 2005 om 12:36:

wat zeggie nou????????????:/

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 7 december 2005 om 12:22:
Ga ook ff brood naar de eendje,s brengen, die rechts van de kinderwagen zitten krijgen niks

racist :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 12:42:
wat zeggie nou????????????

sorry :( (f)

ik haal wel nieuwe...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 12:42:
racist

Dat soeiezo ik haat ajakkes supporters en Albanezen, van m,n schoon vader overgenomen..

en ik haat hirsch ali die moet dood!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 7 december 2005 om 12:47:
en ik haat hirsch ali die moet dood!

jij word binnen 3 dagen van je bed gelicht door de aivd whahahahahaha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Zwork B) op woensdag 7 december 2005 om 12:49:
jij word binnen 3 dagen van je bed gelicht door de aivd whahahahahaha

Hoezo, omdat zij dood moet, zij zaait onrust en haat!

Kijk naar mij, dat is haar schuld! :D

En ik neem de aivd niet erg serieus, kijkend naar Samir a :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 7 december 2005 om 12:58:
En ik neem de aivd niet erg serieus

Ik ook niet maar als ze een arrestatieteam van 15 man met automatische pistolen aan mijn bed zetten wordt ik daar toch niet heel vrolijk van 8)
Waarschuw beheerder
donateur
ik ook niet 8)
Waarschuw beheerder
hoi hoi :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 7 december 2005 om 12:58:
Hoezo, omdat zij dood moet, zij zaait onrust en haat!

doet zij niet, doen die kenker terroristen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op woensdag 7 december 2005 om 13:04:

Zij ook.
Ze is net zo erg als die gasten door verkeerde en generaliserende informatie de wereld in te sturen. Het is echt niet zo dat omdat zij dingen heeft meegemaakt iedereen zo is.
Waarschuw beheerder
nee oke, maar ik mot ze ook nie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zwork B) op woensdag 7 december 2005 om 13:13:
hallooooow

zo wat lees ik? eten we bij jou vanaaf?

das mooi, gooi ik me gehakt weer in de vriezer :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 13:00:
Ik ook niet maar als ze een arrestatieteam van 15 man met automatische pistolen aan mijn bed zetten wordt ik daar toch niet heel vrolijk van

De schadevergoeding later dan weer wel! :D

Uitspraak van PARRUK op woensdag 7 december 2005 om 13:04:

Tuurlijk, :aai:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PARRUK op woensdag 7 december 2005 om 13:15:
zo wat lees ik? eten we bij jou vanaaf?

das mooi, gooi ik me gehakt weer in de vriezer

Hahaha tuurlijk

iedereen komt eten :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 7 december 2005 om 13:16:
De schadevergoeding later dan weer wel!

Uitspraak van Zwork B) op woensdag 7 december 2005 om 13:17:
iedereen komt eten

Nou daar gaat het romantisch dineren bij kaarslicht :[

hahahahhaha

Waarschuw beheerder
och jezus ajax presteert ff wat minder en gelijk 100 topics :s

behoooooooooooolek triets dit :gaap:

ennuh ajax komt terug, niks rechter rijtje :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 13:20:
Nou daar gaat het romantisch dineren bij kaarslicht

hahahahhaha

nee hoor want zij mogen in de keuken eten.,.. wij eten samen op de bank (L)
Waarschuw beheerder
donateur
och jezus ajax presteert ff wat minder en gelijk 100 topics

behoooooooooooolek triets dit

ennuh ajax komt terug, niks rechter rijtje

donder op kut kind

Waarschuw beheerder
och jezus ajax presteert ff wat minder en gelijk 100 topics

hoeveel geld zit er nog in je computert van dat internetcafe in londen?
Dan weten we hoe laat we van je af zijn.

Uitspraak van Zwork B) op woensdag 7 december 2005 om 13:20:
nee hoor want zij mogen in de keuken eten.,.. wij eten samen op de bank

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Vanavond al? of vertrekt het vliegtuig morgen pas?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zwork B) op woensdag 7 december 2005 om 13:21:
donder op kut kind

nee

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 13:22:
hoeveel geld zit er nog in je computert van dat internetcafe in londen?
Dan weten we hoe laat we van je af zijn.

nog genoeg :9
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 7 december 2005 om 13:24:
Vanavond al? of vertrekt het vliegtuig morgen pas?

:x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zwork B) op woensdag 7 december 2005 om 13:20:
nee hoor want zij mogen in de keuken eten.,.. wij eten samen op de bank (L)

sloerie :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zwork B) op woensdag 7 december 2005 om 12:36:
neem je wel taart mee?

En slagroom :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 13:43:
En slagroom

die is inderdaad ook op :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zwork B) op woensdag 7 december 2005 om 13:51:
sloerie? :/

ja rot op, ik gaat een beetje in de keuken staan met de hele bende van ellende, kom gewoon op die bank zitten heur
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha ok ok jij mag op de stoel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zwork B) op woensdag 7 december 2005 om 13:56:
hahaha ok ok jij mag op de stoel

Van mij mag ze op die bank, ik geef der 5 minuten en dan gaat ze met liefde in de keuken staan 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Whahhahahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 13:57:
Van mij mag ze op die bank, ik geef der 5 minuten en dan gaat ze met liefde in de keuken staan 8)

dan ken je mij nog niet O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op woensdag 7 december 2005 om 13:58:
dan ken je mij nog niet

en jij mij niet :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zwork B) op woensdag 7 december 2005 om 13:52:
Uitspraak van Fluitketel op woensdag 7 december 2005 om 13:43:
En slagroom

die is inderdaad ook op

Maar die gaat niet op het eten toch? :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 13:59:
en jij mij niet :D

wedden dat ik langer blijf zitten op die bank :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PARRUK op woensdag 7 december 2005 om 14:00:
wedden dat ik langer blijf zitten op die bank

ik ga wel tussen jullie inzitten :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op woensdag 7 december 2005 om 14:00:
wedden dat ik langer blijf zitten op die bank

Ik wed dat jij gewoon buiten staat omdat ik mijn romantische diner bij kaarslicht niet door jou laat verstoren :D:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zwork B) op woensdag 7 december 2005 om 14:02:
ik ga wel tussen jullie inzitten

hahahahahaaaa
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 14:02:
Ik wed dat jij gewoon buiten staat omdat ik mijn romantische diner bij kaarslicht niet door jou laat verstoren :D:P

ik ben nie de enige die kom dan O:)
Uitspraak van Zwork B) op woensdag 7 december 2005 om 14:02:
ik ga wel tussen jullie inzitten

ook goed
Waarschuw beheerder
donateur
8)
Waarschuw beheerder
zou weer een raamtekening maken bij de kids in hun kamer, vorige keer had ik Feyenoord kerstballen getekend, nu willen ze een kerstman met een feyenoordpak aan ipv alleen rood :s

ken gvd beter eerst tekencurcus doen denk :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
koop gewoon zo'n kerstmansticker voor op het raam

Waarschuw beheerder
kortom: ajaks naar het rechterrjitje.....8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zwork B) op woensdag 7 december 2005 om 14:10:
koop gewoon zo'n kerstmansticker voor op het raam

tja das wel wat voor de moderne mama's idd....

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 14:10:
kortom: ajaks naar het rechterrjitje.....8)

dat zowieso

Waarschuw beheerder
donateur

pleurt naar je eiland, of een of ander neuzen topic of zo !

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Nou nou nou nou rustig aan maar!!!

En vanaaf weer ff kieken hoe ze het in London doen :-p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 7 december 2005 om 18:03:
En vanaaf weer ff kieken hoe ze het in London doen

3 keer !

nu niet, dan niet en nooit niet :no:

ga nog liever om 20:00 uur naar me nest :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
wanneer gaat het nou gebeuren dat ze in het rechter rijtje staan.

Waarschuw beheerder
donateur
Niet :d

Waarschuw beheerder
We komen terug B)

Waarschuw beheerder
alweer 6e :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 18:56:
alweer 6e

hoger als 6 komen ze niet

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van ~~Straal~~ op maandag 12 december 2005 om 22:06:
hoger als 6 komen ze niet

Moet jij s ff opletten! :-p
Waarschuw beheerder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 12 december 2005 om 22:12:
Moet jij s ff opletten

zal ik zeker doen ik weet zeker dat we er flink ervan zullen genieten als ze weer lekker punten gaan verspelen. ze moeten nog een keer tegen de top 3 dat zijn weer 9 verlies punten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
We zullen zien, poets die glazen bol maar eens voordat je erin kijkt!

Waarschuw beheerder
jongens jongens jongens
beetje rustig met mijn ajax eh
tis ff kut maar ik ben en blijf een superjood
van mijn krijge ze alle steun
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 23:19:

Jullie moeten gewoon de Arena aanvallen daar zijn jullie goed in!
Waarschuw beheerder
donateur
mijn ajax eh

daar moet je trots op zijn!!!
Waarschuw beheerder
ongens jongens jongens
beetje rustig met mijn ajax eh

whahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Waarschuw beheerder
Jammer dat ze nu 2x achter elkaar hebben gewonnen

Waarschuw beheerder
jammer????
was daar jammer an dan joh hallo
nu zien we eindelijk echt voetbal
kom nouw gauw
Waarschuw beheerder
donateur
lekker nauw

kom je gauw

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zwork B) op dinsdag 13 december 2005 om 16:27:
lekker nauw

kom je gauw

8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 16:26:
jammer????
was daar jammer an dan joh hallo
nu zien we eindelijk echt voetbal
kom nouw gauw

Nou goed voetbal ineens hoor....haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 16:29:
Nou goed voetbal ineens hoor....haha

Kijk uit man voor je het weet heb je een echte hoolie op je dak :X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 16:31:
Kijk uit man voor je het weet heb je een echte hoolie op je dak

Nou daar schrik ik niet van hoor, en je mening geven over voetbal mag gewoon, zeg nou eerlijk speelt ajax zo goed dan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
het topic gaat over Ajax in het rechter rijtje... Nou mooi niet dus... Klaar :-p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 16:36:
Nou daar schrik ik niet van hoor, en je mening geven over voetbal mag gewoon, zeg nou eerlijk speelt ajax zo goed dan?

Joehoe wake up! maakte een grapje!
020 speelt voor geen meter :cheers:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 16:36:
zeg nou eerlijk speelt ajax zo goed dan?

Ja, vind jij niet dan? :/

Waarschuw beheerder
jaja iedereen heefd zoon zijn eige dippie's
maar die zijn nouw ovah makkers

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 14:33:

School niet afgemaakt?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 14:33:

Een neus die uit Gouda komt en denkt dat ie een Hagenees is? :s

Waarschuw beheerder
Zou het veranderen in een belg die uit Gouda komt en denkt dat ie Hagenees is.. :P

Waarschuw beheerder
........ jullie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Zo lekker zeg, J. Cruijff schaal al op zak, overwintert in de CL, na een mega slcechte start toch al weer 6e en we beginnen beter te spelen...

Sorry, zat ff inmezelf te praten :-p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 december 2005 om 19:43:
en we beginnen beter te spelen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rotterdam is Hard op woensdag 14 december 2005 om 14:42:
Een neus die uit Gouda komt en denkt dat ie een Hagenees is?

hahahahahahha
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 18:05:
jullie

is jodenvolk!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 december 2005 om 19:43:
Sorry, zat ff inmezelf te praten

schizo!! :aai:

11 puntjes :x, haha

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)