jah ok maar 020 viel ook de hele tijd aan ... maar goed ik moet het nog maar zien met die kk playoffs spelen ze het heel seizoen kut en dan nog voorronde halen let maar op ...
gozer! die huntelaar kreeg twee enorme kansen die er normaal gesproken gewoon ingaan! dan hebben ze toch geluk gehad? of zie ik dat nou verkeerd?
ze hebben een aantal zeer goeie spelers zoals maxwel,trabelsi,pienaar,de jong en snijder,maar waar is de leider of de beruchte nr9 die hebben ze niet.had dan kluivert weer gehaald.maar wat moet je als die buitenlandse clubs maar blijven wegkopen.ze ,oeten weer invoeren 3 buitenlanders in elftal.zou zeker beter voor roda zijn.zon seedorf,die nog wel paar jaartjes in adam meekan,die is toch al eeuwig in buitenland,die gaan ze uitfluiten.wij zijn gewoon verwend kutpubliek.kijk nederland kwalificeert zich vlekkeloos voor wk en staat het tegen macedonie naar half uur 0-0 worden ze uitgefloten.daarom worden wij nooit wereldkampioen.we zijn nog arroganter als duitsers.we leggen de lat altijd te hoog daardoor zijn we erna teleurgesteld.we hebben ook altijd de beste spelers,maar je moet zo'n team hebben als in'88 met wereldklasse en schoppers,spelontregelaars.dat was de perfecte mix.de keuzes van van basten zijn wel soms raar,maar hij smeed een team,en kijk we winnen alles.en in verleden met 11 sterren niet.aleen achterin centraal twijfel ik over,ik zie die opdam geen henry of ronaldinho afstoppen.ik zou een andre ooier opstellen ,een echte nederlandse jongen die gaat voor de leeuw,veel ervaring en kan opbouwen en goed koppen.is toch belangrijk achterin.hopelijk gaat stam in de winterstop naar psv en bedenkt zich nog een x voor nederland.en niet med maduro en landzaat spelen,die zijn beetje hetzelfde kwa stijl,cocu is super belangrijk.als vandervaart zo blijft spelen als in hamburg,achter de spits ermee.maar tegen macedonie was hij nergens te zien.makaay is geen spits voor nederland,maar voor italie of duitsland countervoetbal.als ruud uitvalt dan kan kuyt de spits nog in,en lange jan als breekijzer.van hooydonck is een beetje op terugweg,en zijn vrije trappen zijn ook historie.vrije trap nemers hebben we genoeg,alhoewel van hooydonck wel een echte leider is,dat is seedorf ook,maar die speelt altijd voor zichzelf,die moet gewoon niet mee.van der sar is in bloedvorm en kan een belangrijke schakel zijn rust voor de verdediging,zie kahn wk 2002,anders hadden die duitsers er meteen al uitgelegen
duidelijk , niks aan veranderen
Liever laatste met 4-3-3, dan eerste met 4-4-2. Je hebt principes of je hebt ze niet.
Dit snap ik niet helemaal. Dus Ajax moet volgens jou maar een beetje aanklooien de rest van het seizoen met dezelfde taktieken ipv van eventueel de formatie wijzigen waardoor ze misschien nog in de top 3 eindigen?
Boeiend allemaal
Wij komen niet voor het voetbal
We komen om te snuiven, zuipen en rellen
Ja vind ik ook, we hebben meer toeschouwers dan jullie
Uitspraak van [MOKUM]Maarten op zaterdag 29 oktober 2005 om 14:49:
Wel veranderen: meer kwaliteit voorin.
Ajax = 4-3-3. Dat dus nooit veranderen.
gewoon niks veranderen joh , het gaat toch best lekker zo
Als we verliezen ook
Dat is het verschil met mij en jou
en binnen 3 weken op plek 16 , nacompetitie dreigt
Ik zou er ook niet aan moeten denken dat wij hetzelfde waren
Nee dan kom je ineens niet voor het voetbal, zeg je net zelf!
Neej, jij bent een knulletje dat een veroordeling heb gehad met werkstraf voor de rellen op 17 april, een lichte veroordeling omdat je jezelf heb gemeld, 3 anderen heb genaaid en verder nog niks op je kerfstok had... Vervolgens haal je die foto van I-net en ga je de hoolie uithangen op PF
Dat is het grote verschil idd
Dat zeg ik altijd, jij komt toch ook alleen maar om steentjes te gooien, dat is veel veiliger dan echt tegenover iemand te moeten staan...
AMEN WANKERlaatste aanpassing 29 oktober 2005 17:50
Neej, jij bent een knulletje dat een veroordeling heb gehad met werkstraf voor de rellen op 17 april, een lichte veroordeling omdat je jezelf heb gemeld, 3 anderen heb genaaid en verder nog niks op je kerfstok had... Vervolgens haal je die foto van I-net en ga je de hoolie uithangen op PF
![[img width=15 height=15]http://www.feyenoordmessagebase.nl/images/smilies/crysmile7ey.gif[/img]](http://www.feyenoordmessagebase.nl/images/smilies/crysmile7ey.gif)
Wel mooi dat je mij beter denkt te kennen dan ik zelf.laatste aanpassing 29 oktober 2005 18:17
Ajax komt altijd terug lijkt me logisch
ajaks is echt seer swak
helaas maar waar. waarheid is hard
Zodra Ajax een goede spits heeft gevonden die de kansen afmaakt dan kunnen ze wel stijgen op de ranglijst. Op het moment is het een bij elkaar geraapt zooitje.
Bepaal jij zeker?
krijg je dan de kans niet eens voor
Feyenoord 1 is groot, Feyenoord 1 is machtig.
Ajacieden in de gaskamer dat is pas prachtig.
En steek die bos bloemen maar in je reet.
De kameraden staan paraat, als je het maar weet.
En niet vergeet, Beverwijk was alleen het begin.
Vraag dat maar aan picornie, we slaan je hersens in.
Feyenoord 1 is groot, Feyenoord 1 is machtig.
Ajacieden in de gaskamer dat is pas prachtig.
En steek die bos bloemen maar in je reet.
De kameraden staan paraat, als je het maar weet.
En niet vergeet, Beverwijk was alleen het begin.
Vraag dat maar aan picornie, we slaan je hersens in.
O god ze spelen mee in een toernooi wat ze nooit meer gaan winnen....
voor spek en bonen as usual
En als je eerlijk bent geef je gewoon toe dat dat gewoon frustrerend is
Voorlopig staat ajax dichterbij de nr 17 dan bij Feyenoord
PARRUK is een kapster
Kakker, het zieltje dat op PF door zijn insecten vriendjes word uitgespuugd !
stoere buberry pet als gebruikersplaatje
Vind jij dat stoer
Vind je je maxies ook stoer ?
Of dat je pillen slikt en snuift ?
samen met die wanker Marihuanas
Of dat je pillen slikt en snuift ?
Pillen snuiven?
Wie weet valt het daar wel mee, ze hebben daar wel allemaal grote neuzen...
Ajax langzaam naar rechter Rijtje
Lig er niet wakker van eerlijk gezegd, als echte supporter ben je altijd voor je club, in goede en slechte tijden en ja ja zelfs als ze naar het rechterrijtje zouden verdwijnen
6e hoor..groninge verliest dik!
Ajax beste doelsaldo...doelsaldo telt ook...dus 6e
pff 6sde plats of niet
boeit me geen kut
tis gewoon een @#$@#$#@!@# seizoen gvd
h.... lope hand in hand
h.... lope hand in hand
Tien, tien, tien, tien, tien...en het rechter rijtje is al te zien
via de play off's willen ze zich plaatsen..waar zijn ze mee bezig,dit is on-ajax.
De degradatiestreep met daaronder nummer zestien ADO Den Haag is heel wat dichterbij: zes puntjes.
ach als ze maar lekker ver onder feyenoord eindigen
hihihhi volgend jaar een 7 op hun stropdas hahahaha
arrogante flikkers
Volgens mij lachen jullie maar weinig ieder weekend.
Evengoed wel lachwekkend die kakkies, ze staan eens een keertje boven ons en meteen van de hoogste toren blazen.
Nu misschien, maar dit komt allemaal weer goed.. jullie staan volgend seizoen (misschien einde van seizoen) gewoon weer onder ons... wanneer waren jullie ook alweer voor het laatst kampioen??
hihihhi volgend jaar een 7 op hun stropdas hahahaha
arrogante flikkers
Nu misschien, maar dit komt allemaal weer goed.. jullie staan volgend seizoen (misschien einde van seizoen) gewoon weer onder ons... wanneer waren jullie ook alweer voor het laatst kampioen??
Blijf van me kop af ranzige flikker
Als jij een mening denkt te moeten hebben over het uiterlijk van andere mannen zegt dat genoeg over jou denk ik.
hahaha italiaantje, reageert ook steeds gefrustreerder
ajax is een ploeg die slim te werk gaat ze zijn de enige die het playoff spelletje snappen
5-1
onze helden staan in onze geheugens gegrift met al hun successen!!
Gangbare maat want maat 42 is er meestal niet!
hadden we maar grotere voeten waren we wat sneller
Die verdienen de 9e plek niet eens
Ze zijn dr bijna, ze zijn dr bijna...maar nog niet helemaal
Ze zijn dr bijna, ze zijn dr bijna...maar nog niet helemaal
Dat we de CL winnen bedoel je zeker he???
praag thun ? keihard op je bek tegen arsenaal nu komen de grote jongens volgende ronde exit ajax zwakste poule laaste 10 jaar cl! neusjes krijgen keihard op hun donder en dan zie je ze weken niet meer.
praag thun ? keihard op je bek tegen arsenaal nu komen de grote jongens volgende ronde exit ajax zwakste poule laaste 10 jaar cl! neusjes krijgen keihard op hun donder en dan zie je ze weken niet meer.
helaasmaar waar
Nou maar hopen dat NAC-Groningen geen gelijkspel wordt....
blijf altijd trouwe ajax supporter
waar ze ook staan
ajaks gaat nu alle spelers die niet het contract willen bijtekenen wat dit seizoen afloopt NIET opstellen Whahaha
blijf altijd trouwe ajax supporter
waar ze ook staan
Klinkt meer als alle doelpunten die na de winterstop gemaakt zullen worden
voetbal is af en toe zoon kutsport he
30 kilo schoon aan de haak!
vanavond gaat bij mij de frituur niet aan..
wat the fuck is vlees uitleggen ???
wat the fuck is vlees uitleggen
het vlees uit de vriezer halen zodat het kan ontdooien en je het 's avonds ken bakken
Ontdooien boerke, awel stadstaal ben gij niet machtig he!
hey ik lul nog meer rotterdams dan jou waarschijnlijk he
Ik ook niet maar als ze een arrestatieteam van 15 man met automatische pistolen aan mijn bed zetten wordt ik daar toch niet heel vrolijk van
doet zij niet, doen die kenker terroristen
och jezus ajax presteert ff wat minder en gelijk 100 topics
behoooooooooooolek triets dit
ennuh ajax komt terug, niks rechter rijtje
nee hoor want zij mogen in de keuken eten.,.. wij eten samen op de bank
donder op kut kind
hoeveel geld zit er nog in je computert van dat internetcafe in londen?
Dan weten we hoe laat we van je af zijn.
Vanavond al? of vertrekt het vliegtuig morgen pas?
Ik wed dat jij gewoon buiten staat omdat ik mijn romantische diner bij kaarslicht niet door jou laat verstoren
ik ga wel tussen jullie inzitten
hoger als 6 komen ze niet
Een neus die uit Gouda komt en denkt dat ie een Hagenees is?
jullie