Partyflock

Forumonderwerp · 822281
105 volgers · 2089850x bekeken

Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
+46-14
Dames en heren, welkom in het 'Algemeen Hardcore Topic', waar vriend en vijand kunnen discussiëren over de nieuwste feitjes, roddels, releases en feesten in de hardcore.

Mocht je een hater zijn, fan van Volendamse hits of de gouden platen van Scooter dan verwijzen we je graag naar de exit knop.

Game On!
laatste aanpassing door een beheerder
Artiest {SHOWLIST artist 98267, 26665}
Waarschuw beheerder
+2
Idd prima lijst pik!

Ey Lockjaw tracks op beatport,vet!

Ik knal er een Millennium Maandag in:

Kennen we deze nog ? :kwijl:

Waarschuw beheerder
:$ eerlijk gezegd niet, maar wel een bruut nummer! Bijzonder, echt nog nooit gehoord en op geen enkele compilatie staan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op maandag 21 augustus 2017 om 13:06:
:$ eerlijk gezegd niet, maar wel een bruut nummer! Bijzonder, echt nog nooit gehoord en op geen enkele compilatie staan.

Niet heel verwonderlijk, enige waar die op uitgebracht is als vinyl is op een Dboy compilatie. Net zoals op een DBoy compilatie cd in 2001.

Recentelijk uitgebracht op zn Classics album en via daar herontdekte ik deze weer.

Pareltje!
Waarschuw beheerder
Zit even op discogs te speuren en inderdaad. Nou was 2001 natuurlijk ook ondanks de wederopstanding een mager jaar qua compilaties en dergelijke.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dan [CORE CRIMINAL] op maandag 21 augustus 2017 om 12:04:
Kennen we deze nog ?

Dikke plaat ja! Heb em op Project Hardcore 2003 staan geloof ik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Luit :bier: op dinsdag 22 augustus 2017 om 20:58:
Dikke plaat ja! Heb em op Project Hardcore 2003 staan geloof ik

Dan heb ik die gemist :x
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Tumult op dinsdag 22 augustus 2017 om 15:41:
Zit even op discogs te speuren en inderdaad. Nou was 2001 natuurlijk ook ondanks de wederopstanding een mager jaar qua compilaties en dergelijke.

Dat zal ik zo ff niet weten maar door die wederopstanding is t wat mij betreft 1 van de mooiste jaren in de hardcore scène.

Ik blijf nog ff in dat jaar hangen:

Deze (L)

Waarschuw beheerder
Wel eens voorbij zien komen ja. Mag binnenkort wel eens op Into The Dark Lands verschijnen :)
Waarschuw beheerder
We are entering the dawn of a new era (L)

Wat mis ik die tracks!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dan [CORE CRIMINAL] op woensdag 23 augustus 2017 om 20:08:
We are entering the dawn of a new era (L)

Wat mis ik die tracks!

Ja hè, heeft hardcore daarna überhaupt nog stappen gemaakt? Vooruit bedoel ik ;)

Hij heeft een hele stoot Dione/E-Noid tracks recentelijk geremasterd uitgebracht. Ook traxtorm heeft een digitaal 100 track album uitgebracht met veel knallers. (Op cd2 natuurlijk ook veel meuk wat er mee gepaard ging)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Dan [CORE CRIMINAL] op dinsdag 22 augustus 2017 om 22:01:
Dat zal ik zo ff niet weten maar door die wederopstanding is t wat mij betreft 1 van de mooiste jaren in de hardcore scène.

Erg dubbel heb ik die tijd beleefd, het was idd. leuk dat er weer meer hardcore kwam, vooral kleine feestjes, scene was niet commercieel. Maar het volk deels in van de vreselijke Lonsdale en andere onzin als bretels. Erg naar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Love is the answer op donderdag 24 augustus 2017 om 10:34:
Maar het volk deels in van de vreselijke Lonsdale en andere onzin als bretels. Erg naar.

Die werden hier altijd de tent uit gemept lol.

Eigenlijk sneu want het waren gewoon allemaal boks fans!
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Refill op woensdag 23 augustus 2017 om 20:19:
Ja hè, heeft hardcore daarna überhaupt nog stappen gemaakt? Vooruit bedoel ik ;)
)

Dat er snel weer tijden mogen komen met dit soort
Platen 4:45 (L)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Refill op donderdag 24 augustus 2017 om 18:55:
Die werden hier altijd de tent uit gemept lol.

Eigenlijk sneu want het waren gewoon allemaal boks fans!

In de drechtsteden niet hoor. Als puber vond ik het prachtig die kleding. En het samenhorigheids gevoel wat het gaf.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op vrijdag 25 augustus 2017 om 09:43:
In de drechtsteden niet hoor. Als puber vond ik het prachtig die kleding. En het samenhorigheids gevoel wat het gaf.

Ondanks dat wij die shit soms ook droegen in die tijd, zagen we er toch echt uit als een stelletje boerenpummels :lol:

Cavello en Aussie tijd was leuker :D
Waarschuw beheerder
Maar even terugkomend op Lonsdale en Fred trouwens niet te vergeten hè.

Goede kwaliteit kleding (y)

Net als Australian en Cavello trouwens :lol:
Werkzaam bij Sounds Of The North
Artiest {SHOWLIST artist 70859, 54488}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reptoid op woensdag 26 juli 2017 om 11:09:
Promo komt met een nieuw album, wel benieuwd naar.

Verder hoop ik dat TTM niet gaat blijven hangen in die 'N-Vitral' sound, die Dither en INVIZBL releases, ik vind het eerlijk gezegd maar saaie muziek, en vreemd voor een labelbaas die al jaren roept dat alles op mekaar lijkt.. Langs de andere kant is het mega populair momenteel natuurlijk, dus de geven de huidige fans wel wat ze willen.
Die Resolute ep was trouwens wel een fijn plaatje.

Uitspraak van DirkJan :beer: op dinsdag 1 augustus 2017 om 14:22:
Hier moet ik écht een keertje heen, maar ik heb geen zin om in mijn eentje naar andere kant Nederland te kachelen

Ik wil ook ooit wel eens gaan, maar is inderdaad altijd wel een end....

Uitspraak van Mario // Hard-Tex op vrijdag 4 augustus 2017 om 09:27:
Zijn muziek is wel tof tho.

Alleen die red lips :facepalm:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 augustus 2017 om 16:52:
En waarom al die 1 trackers bij hun laatste tijd?

Zou toch denken dat dit de aankoop doet dalen? Want nu moet je 4 x klikken voor 4 tracks, en anders maar 1 x klikken ... Ik kijk er in ieder geval sneller over als er zo maar 1 track uitkomt...
En als ze dan 4 trackers maken, is het telkens dezelfde track, maar dan 'edit hier' 'edit daar' :/

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 augustus 2017 om 11:03:
Vind het alleen jammer dat sommige artiesten meegaan met de hype en niks meer van hun eigen sound overlaten.

Dit!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Love is the answer op donderdag 24 augustus 2017 om 10:34:
Erg dubbel heb ik die tijd beleefd, het was idd. leuk dat er weer meer hardcore kwam, vooral kleine feestjes, scene was niet commercieel. Maar het volk deels in van de vreselijke Lonsdale en andere onzin als bretels. Erg naar.

De wazi en pogo periode haha
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van [ Ran-Dee ] op zaterdag 26 augustus 2017 om 13:52:
Ik wil ook ooit wel eens gaan, maar is inderdaad altijd wel een end.

hoe verder het is, hoe nuchterder je thuiskomt :)
met nature one als uitzondering :)
Waarschuw beheerder
donateur
zeeer goed vermaakt op ground zero vanacht.
ik had als favo area's terrordrang & heresy.
maar bijna hele tijd heresy geweest,wat n super geluid voor n open air & dikke sets.
vooral de laatste hellfish vs dj producer ofcourse :-D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Over geluid gesproken, de Zappa is ook flink verbeterd nu. Sets van DJIPE en Akira klapte er wel in hoor. Leuke feestjes altijd die van Abused Rec.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tripmeister™ op vrijdag 25 augustus 2017 om 11:54:
Ondanks dat wij die shit soms ook droegen in die tijd, zagen we er toch echt uit als een stelletje boerenpummels :lol:

Cavello en Aussie tijd was leuker :D

Ja was ook altijd wel meer van de trainingspakken toen ik echt een klein ventje was, maar die tijd was een soort herhaling van de jaren 90, van 2001 tot 2006 maar dan anders. Snap wel dat sommige mensen het niks vonden het voorkomen met de soms politieke uitingen maar ik vond het prachtig, en de pogo mis ik op feesten tegenwoordig.

Uitspraak van TERRORRICK (the 1 & only) op zondag 27 augustus 2017 om 20:16:
zeeer goed vermaakt op ground zero vanacht.
ik had als favo area's terrordrang & heresy.
maar bijna hele tijd heresy geweest,wat n super geluid voor n open air & dikke sets.
vooral de laatste hellfish vs dj producer ofcourse :-D

Ben bijna niet weg geweest bij de Hellbound, wat een setjes daar, finaal uit den plaat gegaan. En omdat de tijd tabel toch niet leesbaar was weinig weg geweest, de industrial was mooi, maar ik was al verpest door het tempo bij de oude hardcore. Alleen bij le Bask (teleurstellende hoofdstroom franscore met teveel pauze) en Radium geweest (die het wel snapte). Voor mij was Frantic Freak de held van de nacht, de gang in zijn set en telkens weer overtreffen van de ultieme los gaan platen. Daarna laatste uurtje bij het hoofdpodium vond ik het bizar hoeveel mensen er stil staan, omdat ze te van de kaart zijn ofzo, alleen in het midden voor het podium waren er gelijk gestemde zielen, die het toch nog een redelijk waardige afsluiter maakte. Er werd geëindigd met de thema plaat, niet heel verkeerd voor een thema plaat:

https://soundcloud.com/meccanotwins/sets/underworld-official-ground
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op maandag 28 augustus 2017 om 18:15:
Daarna laatste uurtje bij het hoofdpodium vond ik het bizar hoeveel mensen er stil staan, omdat ze te van de kaart zijn ofzo

Vorig jaar op Ground Zero verbaasde ik me er ook over. Rond een uur of 3-4 stond ik bij Tommyknocker en had ik nou niet echt het idee dat het grootste deel van het publiek nog echt lekker bij zinnen was. Het laatste halfuur bij de Rawstyle was voor m'n gevoel echt iedereen het spoor bijster. Moet iedereen natuurlijk lekker zelf weten, heb er geen last van, maar het lijkt erop dat het op Ground Zero erger is dan de meeste andere festivals :P
Waarschuw beheerder
Komt door die designer-drugs waar ze tegenwoordig allemaal aan hangen. Zegmaar een schuur vol met proefdieren b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dark Byte op maandag 28 augustus 2017 om 19:45:
Het laatste halfuur bij de Rawstyle was voor m'n gevoel echt iedereen het spoor bijster. Moet iedereen natuurlijk lekker zelf weten, heb er geen last van, maar het lijkt erop dat het op Ground Zero erger is dan de meeste andere festivals

Mwah. Ja, ergens wel natuurlijk. Anderzijds zie je toch liever een zaal, veld met mensen die flink uit hun dak gaan ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Refill op woensdag 23 augustus 2017 om 20:19:

Hij heeft een hele stoot Dione/E-Noid tracks recentelijk geremasterd uitgebracht. Ook traxtorm heeft een digitaal 100 track album uitgebracht met veel knallers. (Op cd2 natuurlijk ook veel meuk wat er mee gepaard ging)

Haha qua populariteit iig wel, maar is natuurlijk ook een persoonlijk iets. Ben er iig content mee dat ik in die tijd met hardcore opgroeide.

Klopt, en zijn allemaal al in de pocket hehe.

@Love is the answer:

Snap die dubbele beleving enigzins.
Al was die opkomst van die lompe pogo acties en die maffen die zich als nazis zaten te kleden en op een hardcore feest met elke put your hands up oproep van de MC met hun rechterhand gestrekt in de lucht stonden, heb ik die tijd qua muzikaliteit met veel plezier beleefd en dat is de herinnering die er toe doet. Tegenwoordig ben ik meer ant drinken en rondjes doen op fissas en festivals. Dat was vroeger wel anders, toen maakte ik merendeel van t feest of festival niet eens mee haha.

Things change.

Over vroeger gesproken, heb al dagen deze track meerdere malen op repeat staan.

Zucht (L)
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Dan [CORE CRIMINAL] op donderdag 31 augustus 2017 om 15:23:
Haha qua populariteit iig wel

Ja, tegenwoordig is het heel anders. Veel normaler om 'ff een potje te gaan hakken' scenes vervloeien overal door elkaar. In die periode was je gewoon keihard hardcore of je was t niet.

Ik zit er ook weer ff helemaal in :lol: kan wel uren doorgaan.

Waarschuw beheerder
+3
Lekker hoor. Kwam via die link op de Supreme Intelligence playlist. Wat een fijn label was dat.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja man. Vet! Denk dat dat 'origin of core' mix album van Meagashira mijn meest gedraaide hardcore cd ooit is.
Waarschuw beheerder
Wat een stijl was dat ja, helaas die nummers bijna nooit op feesten gehoord. :(

Ben jij een early hardcore DJ? En wil jij je kunsten vertonen op alleen een manier zoals een echte DJ dat kan? Doe dan nu mee aan de 100% VINYL ONLY
DJ contest!

Het event Gabberlife wordt georganiseerd voor gabbers, door gabbers. Wij willen jullie, de gabbers die de scene groot hebben gemaakt, de kans geven deel uit te maken van het event.

Wil jij ook draaien op Gabberlife? Stuur dan voor 17 september je mix in naar 'William@b44s.nl'
Je mix moet aan de volgende voorwaarden voldoen:

* Uiteraard alleen vinyl mixen, tja we vermelden het toch nog maar even… :D
* Stijlen: early hardcore, early rave, early terror
* De mix moet minimaal 30 minuten zijn en maximaal 45 minuten
* Filmpjes zijn ook toegestaan!
* Tracklist mee sturen
* Deelname aan de contest is enkel voor amateur dj's; wij willen jullie, gabbers, de kans geven om voor publiek te draaien. (Professionals of semi professionals worden uitgesloten van deelname.)

WHAT'S IN IT FOR YOU?????

De drie beste inzendingen mogen draaien op de DJ contest op het event 'Gabberlife, the Early Edition' zaterdag 14 oktober in Woerden. Op het event wordt de uiteindelijke winnaar bekend gemaakt.
De winnaar krijgt een half jaar ondersteuning van boekingsbureau B44S en mag tevens een set draaien op de B-day Bash van DJ Jordens [Point44].

Voor meer informatie kan je contact opnemen via de mail (William@b44s.nl of via onlyvinyl100procent@outlook.com).

Uitspraak van [ Ran-Dee ] op zaterdag 26 augustus 2017 om 13:52:
Uitspraak van Fonzi - 50% of The Noisemaking Criminals op vrijdag 25 augustus 2017 om 14:35:Ik wil ook ooit wel eens gaan, maar is inderdaad altijd wel een end....
Hier net zo, wellicht moet er een aht meet/bus komen?

Goede optie, of allen erheen en in hetzelfde hotel een kamer boeken.

Moet me vergist hebben met een andere party of de vorige editie was verder, maar blijkt maar een uur rijden voor ons... Een maat van me is er geweest en vond het wel vet.
Maar ik kon sowieso niet.

Uitspraak van Tumult op maandag 28 augustus 2017 om 18:15:
bizar hoeveel mensen er stil staan

Erger ik me ook steeds meer aan... altijd maar die GSM en lighters in the air... geef mij dan maar terug meer samenhorige handjesklap...

Uitspraak van Tumult op dinsdag 5 september 2017 om 11:24:
100% VINYL ONLY

Wou dat ik het kon :/

Uitspraak van Refill op zaterdag 2 september 2017 om 09:08:
Meagashira

ook Armageddon Project... heerlijk apart...
Wel heel blij dat wij het voor elkaar hebben gekregen deze topper op ons feest te hebben...

Meer info over dat feest hoor je binnenkort hier (voor de geïnteresseerden)
https://www.facebook.com/events/891330807687331/

Waarschuw beheerder
+1
En vergeet voor de industrial liefhebbers Ruhr'G'beat in Moers en Nocturnal in Amsterdam niet. :)

2 december de strijd tussen Angerfist's Creed of Chaos en Cyndium's Pandemonium, beide in Amsterdam. Traditie getrouw wordt dat Pandemonium voor mij dus...

Waarschuw beheerder
+2
[KRTM] ft. TWAN - Black Widow.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2017 om 16:41:
En vergeet voor de industrial liefhebbers Ruhr'G'beat in Moers en Nocturnal in Amsterdam niet. :)

2 december de strijd tussen Angerfist's Creed of Chaos en Cyndium's Pandemonium, beide in Amsterdam. Traditie getrouw wordt dat Pandemonium voor mij dus...

Pandemonium shz geweldige locatie , de hele nacht in de millennium hardcore
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 september 2017 om 10:09:
[KRTM] ft. TWAN - Black Widow.

Lekker plaatje :)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2017 om 16:41:
2 december de strijd tussen Angerfist's Creed of Chaos en Cyndium's Pandemonium

hopelijk zoeken die amsterdamse 'Hooligans'de confrontatie dit jaar bij Angerfist. Zijn wij er vanaf op Pandemonium.

Waarschuw beheerder
Ach, valt reuze mee allemaal. Overal gebeurd wel eens wat.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Fonzi - 50% of The Noisemaking Criminals op donderdag 7 september 2017 om 16:11:
altijd maar die GSM en lighters in the air... geef mij dan maar terug meer samenhorige handjesklap...

bij elke:put your hands up in the air, ben ik net een shaggy/joint aan het draaien (tegenwoordig heel stiekum tuurlijk)

Uitspraak van Refill op donderdag 31 augustus 2017 om 23:36:
In die periode was je gewoon keihard hardcore of je was t niet

trots om het nog steeds te zijn en te blijven :)
ben je nou een nederlander of niet ( niet racistisch gerelateerd uiteraard)
Waarschuw beheerder
Holy crap, anders maak je gewoon een Aftermovie van anderhalf uur: https://youtu.be/b4w7SyJ_80g
Nu baal ik er nog meer van dat ik niet maar into the dark lands ben gegaan :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alkraarder :banana: op zondag 10 september 2017 om 22:35:
( niet racistisch gerelateerd uiteraard

Mag je gewoon weglaten hoor. Die verontschuldigingen er gelijk achteraan vaak.... :')
Nederland en zijn bevolking is wel zo'n beetje het minst racistische op deze planeet. Maar goed, dat is een ander onderwerp.

Waarschuw beheerder
+2
Waarschuw beheerder
+1
Nieuwe Promo album bevalt mij over het algemeen wel zo hoort hardcore te klinken (y)
Promo - Moment of Clarity :respect:
Promo - Lord of Undow :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TheWhiteraver op vrijdag 15 september 2017 om 14:42:
Nieuwe Promo album

Zeker hele vette plaatjes tussen. Vind alleen vergif beetje jammer (of ik snap de boodschap niet). Begint sterk met die statements maar vervolgens komt op mij de boodschap niet helemaal meer over. Al met al, weer wat betere mainstream.
Waarschuw beheerder
+2
Promo is weer eens boos, weet het allemaal beter (al dan niet terecht) en qua sounds lijkt het allemaal op het werk wat hij eerder heeft gedaan. Grensverleggend. Een nieuwe weg inslaan. Nee, niets van dit alles.
Goed geproduceerd. Herkenbaar. En boven de rest wel uitstekend.