Partyflock

Forumonderwerp · 820238

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
[img width=480 height=640]http://www.dawnofdance.com/flyers/ddod9.jpg[/img]
Flyer designed by Sonic-XL, Artwork by Mr. E., all pictures except from Razcal taken by Raven a.k.a. Denny Yau.

Er zijn deze maand alweer de nodige Harddance feesten geweest, er was Maximal Power in Café Maxim te Rotterdam, diezelfde avond nog veel Harddance invloeden in de tweede zaal op Xtra Large in Kingdom the Venue in Amsterdam en natuurlijk D.D.O.D. 8. Op 29 Oktober aanstaande is er nog NRG Flash in de Simplon te Groningen. Dit is alweer de derde editie georganiseerd door U4IA en zij hebben al bewezen goede en gevarieerde line ups te kunnen neerzetten die een mengeling van bekend en onbekend Harddance talent zijn. Naast Razcal en Sinclair, de mannen achter U4IA, stonden onder andere JP, Charly, Fausto en Tommy Pulse al op de line up op vorige edities. Zo zorgt NRG Flash dat Groningen ook haar portie Harddance krijgt met op de aankomende editie Bobby V, de uit Italië afkomstige Manuel Es, Razcal en Sinclair. De dag erna kun je nog gaan dansen op Xtra Sundayzz in de HappydayZZ te Culemborg, waar ook Harddance aan bod zal komen met onder andere Danny D en Eyreon Project in Area 2.

We gaan langzaam maar zeker alweer af op de feestmaand December en Harddance-gewijs staan er nog de nodige mooie kado's te wachten. Eerst is het echter nog tijd voor November en ook in deze maand zul je als Harddance liefhebber je hart weer kunnen ophalen, in de kille wintermaanden die nog komen zullen er vele hartverwarmende nachten zijn. Zo zal er op 5 november de tweede samenwerking tussen CB Bookings en HQ plaats gaan vinden in Patronaat in Haarlem, deze keer staat niemand minder dan Hardhouse grootheid Tom Harding op de line up. Mede door zijn drukke programma is het alweer een tijdje terug dat deze HQ resident Nederland aandeed, zorg dus dat je hem niet mist in het geweldige Patronaat, waar ze een geluid hebben waar je u tegen zegt. Het speciale van dit feest is dat er naast Tom Harding ook nog plek in de line up is voor een nog onbekende winnaar, die de dansvloer warm mag gaan draaien voordat Tom Harding het podium betreedt. Er is een wedstrijd georganiseerd waarin (nog) onbekend talent een warm-up demo kan insturen en hiermee de kans krijgt om naast Tom Harding op een feest te staan, tot 27 Oktober kan je nog je demo insturen, check voor meer info www.tom-harding.com.

Op Erotic Sunday vibe in de HappydayZZ te Culemborg de dag erna is er wederom voor een deel Harddance geprogrammeerd in Area 2 met onder andere Bas & Ram en Fausto in de line up, zodat je ook nog zondag overdag lekker een dansje kan maken. Voordat het dan tijd is voor de volgende editie van I Love Hardhouse, in de vorm van Xtra Large meets I Love Hardhouse 26 november aanstaande in de tweede zaal van Kingdom the Venue met niemand minder dan de uit UK afkomstige Andy Whitby die een speciale twee uur durende set zal gaan neerzetten, Danny D en een back to back van Hank en X-Force, hebben we eerst nog op 11 November D.D.O.D. 9 - Lost Souls. Het inmiddels alweer elfde feest van Dawn of Dance in café de Trappist in Amsterdam. Deze keer staan Higgens, MvDJ, Raine, Razcal en The Dawn op de line up om je wederom een afwisselende Harddance nacht aan te bieden.

Aan MvDJ de eer om D.D.O.D. 9 te openen, deze 22 jarige DJ uit Landsmeer heeft al op menig feest bewezen het aanwezige publiek aan het dansen te kunnen krijgen. Buiten meerdere optredens op verschillende D.D.O.D.'s stond hij onder andere ook op Diff'rence met Danny D, op Hardhouse! met onder andere Spencer Freeland en Technikal in de line up en op Round Bass met Hank, NoFear en X-Force. Of het nou het openen of het sluiten van een feest is MvDJ draait er zijn hand niet voor om en 11 November zal hij het publiek langzaam warm maken voor de rest van de nacht.

Om elf uur zal Raine de decks overnemen. Op de eerste D.D.O.D. meets UK Hardgrooves vier februari dit jaar opende hij met een stevige set die overwegend uit Hardtrance bestond, op D.D.O.D. 5 sloot hij met een opzwepende UK Hardhouse set. Het blijft een mooi gezicht om deze 26 jarige dj aanvankelijk nog wat schuchter achter de tafels te zien staan, maar al gauw gaat hij geheel op in zijn muziek en gaat zelf minstens net zo uit zijn dak als zijn publiek. Raine, oorspronkelijk afkomstig uit Vlissingen, Zeeland begon in 1995 met draaien en draaide aanvankelijk hardcore en oldschool, in 1999 maakte hij de switch naar Harddance. Hij is een lange tijd resident dj geweest op de hardhouse avonden van discotheek Nighttrain te Middelburg tot zij haar deuren in 2003 sloot, vanaf die tijd heeft hij op verschillende feesten in Zeeland gedraaid. Ook stond hij op de Danceparade Middelburg, Combined Forces en pasgeleden nog op Conversion in de Cherry Moon in België.

Middernacht is het tijd voor Higgens, deze 34 jarige DJ uit Holten in Overijssel draait een combinatie van UK Hardtrance, gecombineerd met UK Hardhouse en NRG platen, lekker uptempo en
breaks met mooie climaxen, om je een Feel Good gevoel te geven. Hij is een groot bewonderaar van DJ/producers als James Lawson, Guyver aka Riot Brothers, BK, Tom Harding en Eddie Halliwell en het is dan ook niet zo vreemd dat 99% van zijn platen collectie uit Engeland komt. Higgens heeft in het verleden al op talloze feesten gestaan; van Dreams of Silence tot het Luxor Plaza in Deventer, van Club Fantasy in IJsselstein, samen met Marco V tot Maximum Volume, met onder andere Tom Harding en Rossi. Het afgelopen jaar stond Higgens op Round Bass samen met Co-Ak, Hank, NoFear en op I Love Hardhouse tussen namen als JP, Jon Rundell, Tom Harding en Danny D.

Om één uur is het tijd voor Razcal. Deze 25 jarige DJ, geboren in Assen, maar tegenwoordig woonachtig in Den Haag begon in 1996 met het draaien en produceren van Hardcore toentertijd nog onder de naam Demoman of Rascal. In 2000 begon hij met het draaien voor publiek, in het begin bij mensen thuis en op verjaardagsfeesten, in deze tijd is zijn muziekstijl veranderd naar Club, Trance en UK Hardhouse. Al snel volgden wat kleinere feesten en de eerste editie van de Nacht van Zuidwolde, toen hij samen met Gabriel Bait in 2003 gevraagd werd om een radioprogramma te doen op Assen FM ging het allemaal erg snel. Zo stond Razcal onder andere op Q-beach in Bloemendaal, Summer Grooves in Dedemsvaart, op 4 Years Bridge in Duitsland en op Sundays at school - FINRG Masterclass in LA te Amsterdam waar die avond onder andere ook Proteus draaide. Zijn muzikale voorkeur gaat met name uit naar Uberdrück, Tracid Traxx en Scot Project aangevuld met Hardhouse uit Engeland, wat zorgt voor energieke en melodieuze Harddance. Momenteel is hij natuurlijk ook samen met Sinclair druk bezig met het al eerder genoemde NRG Flash, een twee maandelijkse Harddance avond in Groningen.

Als hekkensluiter van deze avond zal The Dawn haar plaats achter de decks innemen om een onvervalste Harddance set neer te zetten; Hardtrance, UK Hardhouse, een beetje Techno en een beetje Hardstyle, het zal allemaal voorbij komen het laatste uur van D.D.O.D. 9, maar dan net even hoger opgepitcht.
Budha zal ook deze nacht de verschillende DJ's hun welverdiende aan- en afkondiging geven zoals alleen hij dat kan met een onvervalst Engels accent.

De Draaitijden van D.D.O.D. 9 - Lost Souls nog even op een rij:

[img width=640 height=480 cacheid=00000036001e6e438ac62e491a0107cabc]http://tinypic.com/eslo3m.jpg[/img]
22:00 - 23:00 MvDJ

[img width=678 height=452 cacheid=000a834d001e6e5e0c0f11171a0107cabc]http://tinypic.com/eslo5u.jpg[/img]
23:00 - 00:00 Raine

[img width=678 height=452 cacheid=00000036001e6e76fc8875de1a0107cabc]http://tinypic.com/esloco.jpg[/img]
00:00 - 01:00 Higgens

[img width=600 height=450 cacheid=000a835e001e6e90e4ec52771a0107cabc]http://tinypic.com/esloh5.jpg[/img]
01:00 - 02:00 Razcal

[img width=678 height=452 cacheid=000a836a001e6eb09444dacc1a0107cabc]http://tinypic.com/esloj4.jpg[/img]
02:00 - 03:00 The Dawn

De entree bedraagt 3 EUR, inclusief één gratis bier/wijn of frisdrank. Het maximum aantal mensen voor café de Trappist is 100 man, dus zou je willen langskomen, stuur dan een mailtje naar info@dawnofdance.com om teleurstellingen te voorkomen.

Voor meer informatie kan je de site van Dawn of Dance www.dawnofdance.com bezoeken.

[img width=300 height=237 cacheid=0000e91e0001e796fb63acd31a0107cabc]http://tinypic.com/y095k[/img]

We take no prisoners......
We only convert

Former editions of Dawn of Dance's D.D.O.D.:

D.D.O.D. - Dance 2 The Dawn
D.D.O.D. 2 - New Year's Bang
D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 1
D.D.O.D. 3 - Lucid Acid
D.D.O.D. 4 - Fairy Wicked
D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves- Chapter 2
D.D.O.D. 5 - Divine Harddance
D.D.O.D. 6 - Twisted Dawn
D.D.O.D. 7 - Angeldust.
D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3
D.D.O.D. 8 - Disturbed Dreams

Other Upcoming Dawn of Dance event 9th of December: D.D.O.D.'s First Birthday

D.D.O.D. - In Overdrive

[img width=320 height=288 cacheid=0001853c000371a29f3b90ab1a0107cabc]http://tinypic.com/eslr0y.jpg[/img]
The Dawn Of Harddance Has Begun

Waar is Café de Trappist?

[img width=400 height=400 cacheid=0000342800006559837288a21a0107cabc]http://tinypic.com/16mg4i[/img]

Vanaf het Leidseplein, als je dan de Melkweg rechts hebt, ga je naar links de grotere weg af, waar onder andere de trams zeven en tien rijden.
Deze weg loop je af totdat je aan je rechterkant het Rijksmuseum ziet, dan sla je de weg recht tegenover deze poort in (met de rug naar het Rijksmuseum gezien). Daar zit ook een eetcafe aan de overkant dat Hans en Grietje heet.
Voor de gracht nog ga je meteen naar links de Zieseniskade op dan heb je eerst een restaurantje en daarnaast is de Trappist

Zwart is de poort van het Rijksmuseum
Groen is waar eetcafé Hans en Grietje zit
Rood is Café de Trappist
donateur
Oeoeoeoehoeoeoe Daniël ik ben hieieieier, wil dat biertje wel nu, heb ik wel vrdiend en ik ben ook nog wel evn bezig met dit PF nieuws/topic weer te vertalen naar andere sites enzo

:proost:

ZIN IN BTW!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Petje af:respect: & Iedere keer weer een leuke avond:jaja:

just Keep it Goingen:jaja: (y)

*Zo nu heb ik Daan ook ff een veer onder haar reet gestoken:p*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
11 november is de dag, dat weer een keertje naar D.D.O.D mag :cheer:

leip heur.. HEUSWEL:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Moet ik m'n lampion meenemen?
Waarschuw beheerder
donateur
wow
Waarschuw beheerder
Gezellig :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga er speciaal vroeg voor weg van een etentje. Wil Martijn toch zeker niet missen ;p
donateur
Gooooooooooooooodmorning deze morning, die morning die zo vlak voor HHA ligt :cheer:
Tja, mijn nieuwe baas belde me wakker, toen was ik dus al wakker en ik ben al wat minder verkouden en werd ineens kriebelig van hoei mijn flyers en posters komen vandaag dus laat ik er maar uitgaan dan :woep:

Sowieso altijd wel zat te doen nietwaar? Plus dat ik nu misschien vanavond een beetje kan slapen als ik nu wat vroeger eruit ben (hij belde om 9 uur)

Uitspraak van X-Field op vrijdag 21 oktober 2005 om 08:20:
Moet ik m'n lampion meenemen?

Zouden er snoepjes zijn? ;p

Uitspraak van CeLL op vrijdag 21 oktober 2005 om 08:22:
wow

Flyertje he? ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 21 oktober 2005 om 09:47:
Plus dat ik nu misschien vanavond een beetje kan sl

Hoop ook dat ik kan slapen vanavond, zal wel weer behoorlijk de tjongejongewathebikeenzininhardhouseacademykriebeleritus hebben vrees ik:s
donateur
Goed kans dat ik dat ook heb, maar ja hoop doet leven nietwaar

Ben alweet wat minder verkouden dan gisteren :cheer:
Zo ff boterhammetje eten en bruistablet voor hogere weerstand weer nemen en sinaasappeltje eten (gisteren van mijn baas gehad met een appel ;p)

Artiest {SHOWLIST artist 48220, 6267}
Waarschuw beheerder
donateur
Jaaa, vette shit! Mooie Flyer en Mooi persbericht!!! Mijn complimenten...
donateur
Besefte me gisteren overigens met het schaamrood op mijn kaken, dat ik jullie (U4IA) niet echt eerder had genoemd in mijn persberichten met mijn stomme hoofd, terwijl dat verdorie nog een Harddance organisatie is, die is ontstaan afgelopen jaar :$
Sorry! (f)

Oh en ik had ook de maanden niet met hoofdletters hoeven te doen, dat schijnt alleen in het Engels te moeten (:S) dat vertelde Charel me gisteren, zou het veranderen, maar omdat ik toen de flyer kreeg wilde ik snel, snel alles doormailen/on line zetten en ben ik alsnog vergeten de maanden met kleine letters te doen. ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik type zelf ook altijd de maanden met hoofdletters, vind ik mooier, maar dan begint de spelling van word altijd moeilijk te doen :)

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 21 oktober 2005 om 10:28:
Besefte me gisteren overigens met het schaamrood op mijn kaken, dat ik jullie (U4IA) niet echt eerder had genoemd in mijn persberichten met mijn stomme hoofd

Het zij je vergeven ;)
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 10:34:
Het zij je vergeven

*phew, haalt opgelucht adem*

Zal ook niet meer gburen, hoop dat ik het ook een beetje goedgemaakt heb met dit Persbericht

Waarschuw beheerder
donateur
Zeker je hebt het meer dan goedgemaakt!

Worden de flyer ook gedrukt trouwens of heb je alleen een internetversie?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Goed gedaan weer, Daantje :) En de artwork is weer top, doet me een beetje aan Final Fantasy denken :)
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 11:04:
Worden de flyer ook gedrukt trouwens of heb je alleen internetversie

Alleen Internet, drukken heeft weinig zin, aangezien er maar 100 man in de Trappist passen en ik eigenlijk de laatste maanden met name elke keer vol genoeg heb gezeten (zeg niet 100 man elke keer, maar gewoon al te veel om ook nog eens te gaan flyeren zeg maar)

Uitspraak van Eleentje op vrijdag 21 oktober 2005 om 11:10:
Goed gedaan weer, Daantje En de artwork is weer top, doet me een beetje aan Final Fantasy denken

Thanx :$ (f) Zal het ook aan Erwin doorgeven

Deze tekening is, denk ik, deels geïnspireerd door het nummer Ghosts van Kamui, ik had daar een soort van 'videoclip' bij in mijn hoofd, die had ik verteld aan Erwin en we hebben toen dat nummer ook nog zitten luisteren en nog verder zitten praten daarover zeg maar :)
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Hoop dat ik er nu wel weer es bij ben :jaja:
donateur
Poehe

even bijkomen hoor
5000 flyers en 250 posters a 26 kilo bij ekaar is best zwaar om twee trappen op te tillen :yes:

Daar was een kerel in huis dan wel weer makkelijk voor geweest *rolt met ogen*
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op vrijdag 21 oktober 2005 om 11:33:
Wordt wel weer eens tijd ja, straks raak je nog verwikkeld in een sociaal isolement

:jaja: voel me alleen RJ, ik mis je :P

Waarschuw beheerder
donateur
Heb je een boek geschreven ofzo...
donateur
Uitspraak van X-Field op vrijdag 21 oktober 2005 om 12:07:
Veel sneak, weinig view

Hihihihi, daar had ik dus al zo een lol om ;p

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 12:10:
Heb je een boek geschreven ofzo...

Het wordt allemaal duidelijk als je de flyer ziet
Dit is overigens wel de achterkant btw ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Line-up ziet er goed uit dametje Daaan :)
Ik kijk er nog niet naar uit want ik heb het veelste druk met uitkijken naar HHA.. ;)
donateur
Thanx Vriendje Kjell

En als ik heel eerlijk ben, zit ik ook nu nog meer met HHA in mijn hoofd, maar ja promo moest er natuurlijk wel alvast alweer uit, heb ook zitten zwoegen op persbericht deze keer en was tot half 2 vannacht nog bezig met het on line zetten van de betreffende topics op diverse sites etc.

All because of the Love 4 Harddance :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen veel plezier op HHA dit weekend!!
Waarschuw beheerder
donateur
Thanks Martijn:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zal vanavond even mijn site aanpassen voor DDOD9;)
Waarschuw beheerder
Zo we gaan weer lekker veder met ouwehoeren..

eindelijk VAKANTIEEEE!!!:cheer:

zo en om toch nog een beetje ontopic teblijven

erg mooie flyer en we hebben er weer zin in:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
wow
Waarschuw beheerder
Oja en wou natuurlijk iedereen heeeel veel plezier wensen op HHA!!:cheer:

Doen jullie ff een dansje voor me??
Waarschuw beheerder
donateur
Thanks lieverd:d

Zal een superspeciaal dansje voor je doen!
Waarschuw beheerder
Er mag gedanst worden. :jaja:
donateur
Uitspraak van Da®ude®ob op vrijdag 21 oktober 2005 om 14:27:
Ik zal vanavond even mijn site aanpassen voor DDOD9

(y) :hug:

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op vrijdag 21 oktober 2005 om 15:34:
Zo we gaan weer lekker veder met ouwehoeren..

eindelijk VAKANTIEEEE!!!

zo en om toch nog een beetje ontopic teblijven

erg mooie flyer en we hebben er weer zin in

Thanx geef het door aan Erwin ook, maar proberen we wel het ouwehoeren een pietsie te beperken?

Uitspraak van CeLL op vrijdag 21 oktober 2005 om 15:44:
wow

:lief:

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op vrijdag 21 oktober 2005 om 15:49:

Maar Natuulluk!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op vrijdag 21 oktober 2005 om 15:49:

zal het proberen :x
Waarschuw beheerder
donateur
Heeey Daaan, ik vind de lijnomhoog echt wel errug oke hoor :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil er dit keer echt echt echt bij zijn!!! :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffie Am*dam op maandag 24 oktober 2005 om 03:14:
Jij? Je houdt toch helemaal niet van harddance?

Maakt toch niet uit als ie het veder maar naar ze zin heeft, anders stopt hij maar ze vingers in zijn oren :)
Waarschuw beheerder
donateur
Het was ook een grapje ;)

Als Arno niet van harddance houdt, dan kan ie heel goed acteren :yes:
donateur
Anders ik wel, alhoewel ik nu ook wel nog wat zou willen slapen ;p

Zwaaaaaaaaaaaar verrot geslapen :s Lag er pas rond twee uur in, maar toen vond ik het leuk om te hoesten de hele tijd enzo dus was het uiteindelijk pas 4 uur ofzo voordat ik in slaap viel :s
Wekker stond om kwart over 7 en ik was er rond 8 uur pas uit :x
Zometeen lekker fietsen in weer en wind :9

NOU EN!!!

Heb er wel zin in :yes: dat scheelt misschien wel een beetje en vanavond hopelijk wel wat meer slaap :gaap:

Nog maar 19 nachtjes ofzooi :cheer:

Waarschuw beheerder
Nou ik ga wel in mijn eentje dhw kijken!!!

o,nee Donna kijkt ook mee.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 25 oktober 2005 om 08:19:
Zwaaaaaaaaaaaar verrot geslapen :s

HEERLIJK geslapen!!! alleen werd wel vanmorgen wakker toen zat ik op me kussen te knagen:S blijkbaar niet genoeg gegeten gister:D

Uhm Daan??? Fietsen??? heb je al naar buiten gekeken? ik weiger dan ook vandaag de deur uit te gaan.

zo en nu ontopic
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 25 oktober 2005 om 08:19:
Nog maar 19 nachtjes ofzooi

:woop::cheer: 11 november is de dag WHOOOHOEE :woop::cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 25 oktober 2005 om 12:46:
ik weiger dan ook vandaag de deur uit te gaan.

Ik moet gewoon door dit weer strax naar naar huis. :(
Hopen dat t vanmiddag nog opklaard.
donateur
Stelletje watjes ;p
Zijn jullie van suiker ofzooi? *rolt met ogen*

Anyways, ben wel best moe nu en nog aardig hoesterig, vanavond maar op tijd naar bed

En Gin, ik kijk ook helemaal alleen DH hoor :yes: (alhoewel Jam en Fabio er ook nog zijn ;p)

Werk was leuk, leuke collega's, natuurlijk nog niet veel kunnen doen, omdat ik het nog moet leren, maar we hebben appeltaart gegeten, om me welkom te heten :lief:

Anyways, moet zooitje pb-tjes en mailtjes sturen en zo weer verder met DH :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 25 oktober 2005 om 23:11:
Was dat maar zo dan kon ik te minste de heledag aan me zelf likken

:p
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 25 oktober 2005 om 23:11:
Daantje heel veel beterschap

Thanx :D
Even nog wat mailtjes eruit :)

Poehe, verslag HHA ga ik morgenavond wel even schrijven inclusief de beeeeeeeeeeeldige foto's van Reef ;p
Ben nog niet helemaal klaar, maar das logisch met zoveel fotos :)

Wil wel proberen er om half 12 in te liggen (in mijn bed dan, niet in de fotos ;p) en dan kan ik morgeenochtend ook nog een deel kijken

Heb btw wel internet op mijn pc op mijn werk, maar ja ga natuurlijk niet even zomaar op pf ofzo ook.
Heb ook al mijn eigen emailadres daar en krijg ook visitekaartjes b)
:cheer:

It's a beautiful daaaaaaaaaaaaaaaay
en morgen is er nog een en overmorgen en dan is het de mooie weekend vrijdag

:o
heb ook gastenlijstplaatsjes gewonnen voor Tilt a.s. vrijdag :woep:

Fuck even die mailtjs nog uit :)
Waarschuw beheerder
of iemand anders:P o:)

maar goed ga maar eens een tukkie doen dus bij deze nog een fijne avond en ADIOS
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 25 oktober 2005 om 23:20:
heb ook gastenlijstplaatsjes gewonnen voor Tilt a.s. vrijdag

Kan je weer wat mensen blij maken, jij gaat toch naar L.E.F. of niet.

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 25 oktober 2005 om 23:23:
als ik een mailtje stuur sta ik er ook op.. maar trekt me niet echt eigenlijk

Heb t zelfde maar dan voor de XL op zaterdag; Amsterdam Dance Capital, dus als iemand wil.

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 25 oktober 2005 om 23:21:
maar goed ga maar eens een tukkie doen dus bij deze nog een fijne avond en ADIOS

Slaap ze. (k)
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van LIBOH op dinsdag 25 oktober 2005 om 23:33:
Kan je weer wat mensen blij maken, jij gaat toch naar L.E.F. of niet.

:no:
was graag erheen gegaan, maar geen kaartjes en eigenlijk ook niet echt geld... :(
Dus dit komt wel mooi uit ook een beetje, zaterdag en zondag ga ik namelijk ook al weg, dus er komt weer een heerlijk weekendje aan :9
donateur
Uitspraak van LIBOH op dinsdag 25 oktober 2005 om 23:44:
feestbeest.

That my middle name, maar moet ook promo gaan doen voor o.a. HeartDance dus ook beetje werk ook tegelijkertijd :)

Uitspraak van LIBOH op dinsdag 25 oktober 2005 om 23:44:
Tilt is ook een leuk feestje; line-up

Als jij het zegt, had wel zin in een lekker techno feestje hopen dat het een beetje van zacht naar lekker hard gaat :9
donateur
FUck a duck ;p

Mooi dat ik net 10 minuutjes geleden pas wakker werd :s
Vannacht weer liggen hoesten tot half 4 ofzo, nou ja, ga met tien minuutjes weg dnek ik en dan ben ik er nog om 5 of tien over 9, dus dat valt dan wel mee en zal het wel ff uitleggen

Vanavond echt om half 11 er al in ofzo dan maar :cheer:
Pfffff moet echt ff koffie, ben zo duf als een konijn :s

Hoeba hoeba :woep:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op woensdag 26 oktober 2005 om 08:50:
Je bent niet de enige; heb ook last van mn keel e.d.

Anders ik wel:( Stem is nog steeds weg:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CeLL op woensdag 26 oktober 2005 om 09:51:
heb ook gastenlijstplaatsjes gewonnen voor Tilt

Damn, Pf heeft gewoon 110 gastenlijstplekkies weggegeven.
Dat zijn er nog wel wat.
Waarschuw beheerder
donateur
Thanks babe(k)
donateur
Zoooo gie-ga-goedemorgen deze donderdagmorgen :cheer:

Daaan is blij, want Daaan hoefde niet te hoesten gisteravond :cheer: :cheer: Dus heb eindelijk sinds vorige week donderdagnacht weer een nacht normaal kunnen slapen en meer dan gemiddeld 4 uur :woep: :woep:

Lalalalalalalalalalalala LAAAAAAAAAA!!!!

Dat is me wel ff een verschil dan zeg als ik opsta shoobedoo wap waaaaaaaaaa lalalalalalalala

Mijn baas gaat naar Derrick May in Amsterdam Arena dit weekend :D
Errug fijn om ook eens gewoon te kunnen vertellen dat ik ga stappen enzo oh een mijn andere collega Denise is vroeger danseres geweest in de It en de Roxy :9
*Daaan is eindelijk op haar plek*

Wahooooooooooo joehoe de hoehoehoe enzo hoei enzooi lalalalalaLA!!!!

Wat ben ik blij dat ik niet zo moe zal zijn vanavond :lief:
*kijkt verlangend naar Technics en Pioneer :lief: *
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 27 oktober 2005 om 08:13:
Mijn baas gaat naar Derrick May in Amsterdam Arena dit weekend:)

*denkt terug aan een van z'n eerste feestjes in de Waakzaamheid, Dimitri en Derrick May, ergens in '92:)*
Waarschuw beheerder
Een super super SUPER goeiemorgnen!!

En het is vandaag wel heel heel HEEL erg vroeg vooral als je de hele nacht wakker hebt geleggen.. Even na gedacht of ik wel naar Hard Bass kan:) Ach en daar denk ik een hele nacht over..

Maar goed zo ff lekker Alkmaar in oh oh oh en op de fiets dus daar worden we wel weer lekker wakker van!

Morgen naar de Bob's haha een of andere R&B party maar goed is nog een klein beetje een verjaardags feestje van een vriendin. Dus oordoppen in en gaan met die banaan:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Hoezo een SUPER goedemorgen? En waarom heb je de hele nacht wakker gelegen?

Op de fiets naar Alkmaar, sportief hoor(y) Maar het wordt ook stralend mooi weer geloof ik.
Waarschuw beheerder
PFFFFF wat een vragen allemaal

Nou vind jij het dan geen SUPER goeiemorgen ik wel hoor heb je niet gezien dat het zonnetje ons weer verwarmt (L)

Omdat ik me eens heerlijk ging bedenken of ik nog wel geld had en wat ik dan aan moet en oh hoe ik dan weer naar huis moet allemaal dingen wat je later pas moet gaan bedenken maar goed heb er wel wakker van gelegen:z Uit eindelijk toch nog wel nachtrust gehad hoor..

Nee niet helemaal, :P ik ga eerst naar Uitgeest (door de polder) en dan wacht ik daar op een vriendin en dan gaan we samen met de TREIN naar Alkmaar haha zo sportief ben ik ook weer niet
Waarschuw beheerder
Ja het is ook niet mijn ding..

Maar goed verjaardag is een verjaardag en als ik nou gewoon genoeg drink wordt het misschien nog wel gezellig:/
Waarschuw beheerder
Kom maar op zou ik zo zeggen:)

Zo erg jammer dat ik al op het station stond en met iemand was die niet echt van mijn soort muziek houd anders was ik vanmiddag ff bij Ferry Corsten gaan kijken:)
Die draaide bij het station op een grasveldtje in Alkmaar...
Eerst dachten we dat het uit de trein kwam want daar stond zo'n nieuwe party trein.
Maar we liepen een stukje door en ja hoor een heel podium met wat partypeeps zag er erg gezellig uit. Maar goed kon haar niet over halen om een kijkje te nemen.
Moest wel 20 min wachten op me trein dus kon nog aardig wat mee krijgen van z'n set:kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
En je had er erg lekker weer bij:)
Waarschuw beheerder
Tja een soort van mini Defqon maar dan met Ferry Corsten:P

Alleen weer een beetje jammer dat er geen bier te koop was haha maar goed.
Als ik de volgende keer zo iets weer tegen kom sleur ik haar gewoon mee stopt ze der vingers maar in haar oren
donateur
Zo, kreeg vrandaag te horen dat ik op de gastenlijst sta voor Sensation White en Dance Valley :cheer:

Eugene kent Derrick May dus ook al 18 jaar

Ben echt wel blij met mijn nieuwe werkplek :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 27 oktober 2005 om 18:38:
Zo, kreeg vrandaag te horen dat ik op de gastenlijst sta voor Sensation White en Dance Valley

:o

Goed bezig dametje ;)
laatste aanpassing
donateur
Hihihihi

Komt alleen door die baas en het is niet speciaal ofzo hoor, iedereen kan erheen :)
Dus niet dat ik het als enige heb gekregen ofzo
donateur
:D:D:D:D

*ziet al helemaal voor zich dat straks iedereen bij Primajob werkt ;p*

:D
Anyways superrelaxed :yes:

Ik mis de hele week al een stuk van mijn wekker als het ware, hij staat op kart over 7 en op de een of andere manier kom ik er elke keer pas om 8 uur uit ;p
Nou ja, kwam er gisteren achter dat ik ook met een kwartiertje er kan zijn :cheer:

Eeven wakker worden met mijn bakje koffie een sigaretje :lief:

LALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAA
Waarschuw beheerder
Weer een morgen zonder zorgen!!!

*geeft een tip aan Daan* Koop een wekker met een hamer werkt altijd :P (Y)

Zo maar een richting de stad.. Bedacht me net dat ik echt niets leuks in me kast heb hangen voor Zaterdag nouja wel een broek maar geen mooi glitter topje..
En die zal ik natuurlijk ook weer niet vinden maar goed we gaan heeeel hard zoeken.
En we gaan een ff kijken voor een mooie ketting en eventueel oorbellen. Zo ben de hele middag wel weer zoet!
Waarschuw beheerder
donateur
Geld te veel?
Waarschuw beheerder
donateur
Van mij wel hoor:jaja: Maar mocht je wel geld teveel hebben, denk aan mij;) Maar ja, dat doe je toch waarschijnlijk al de hele dagO:)
Waarschuw beheerder
Daarom!! Wordt er soms helemaal gek van;)

En het wordt ook niet een topje van 40eurie hoor vind 5 of 10 meer dan zat trek het meestal toch maar 1 keer aan en dan hangt het toch weer 5 jaar voor lucht in de kast
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op vrijdag 28 oktober 2005 om 12:07:
En het wordt ook niet een topje van 40eurie hoor vind 5 of 10 meer dan zat trek het meestal toch maar 1 keer aan en dan hangt het toch weer 5 jaar voor lucht in de kast

Weet niet of je toevallig naar Amsterdam wilde gaan , maar als je ff Albert Cuyp oploopt succes guaranteed :yes: een inderdaad voor iets van 10 eurootjes :yes:
Op de Nieuwendijk zitten ook heel veel winkeltjes waar je voor weinig mooie topjes kan vinden, zit ook ehm effe denken, ja na de C&A zeg maar nog, maar voor de Midtown (zit aan linkerkant vanaf dam gezien) zit ook aan de linkerkant een hele grote winkel met allemaal leuke dingen voor weinig :yes:
donateur
Oh heb btw Michel de V. gisteravond even mee terug naar HHA genomen met mijn draaien

ennuh

Heb gewoon vet gedraaid he, Daaan heeft hem door :yes:
Waarschuw beheerder
Nog ff en dan partytime! :)
Waarschuw beheerder
Heb al wat kunnen vinden was ook nog eens in de uitverkoop I'm loving it!! Bij de H&M vind het een troep winkel maar als je goed zoekt kun je er altijd nog iets tussen uit vissen
Oja en heb meteen ook nieuw haar gekocht:P :)

Uitspraak van LIBOH op vrijdag 28 oktober 2005 om 21:01:
Nog ff en dan partytime!

Nog dik een uur en dan mag ik ook weer!! Heb er niet zo onwijs veel zin in maar hé morgen ga ik het dik in halen!!

Iedereen nog heel veel plezier vanavond:flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op vrijdag 28 oktober 2005 om 22:11:
Iedereen nog heel veel plezier vanavond

Dat moet lukken.
U2.
Waarschuw beheerder
donateur
Is there anybody out there!!!
Waarschuw beheerder
donateur
koekoek
Waarschuw beheerder
Morgen:gaap: bedoel middag!!!

Zo gister was het dus weer eens lachen, gieren, brullen met al die swa's en Qlubkutten!

Zo als gewoonlijk weer eens veel te veel gedronken, maar geen kater en dat valt me reuze mee!! Dus ik ben klaar voor vanavond!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Correctie mag niet te veel met me hoofd schudden want anders krijg ik hoofdpijn!!:/ Dus wel een soort van kater..
Waarschuw beheerder
tja moeten we dan maar proberen.. maar gaat nu al stukken beter, ik kan al een dansje door de kamer doen
Waarschuw beheerder
donateur
Zolang je maar niet voor de TV ga dansen want ik kijk voetbal. hele leuke wedstrijd, al zeg ik het zelf:jaja:
Waarschuw beheerder
tja laat me maar weer barsten hier..

dacht dat we zo'n goede relatie hadden, dan peer je hem weer naar je vrienden en het bier in de kroeg LEKKER WEER DAN:(

haha sorry liet me even mee slepen!
Waarschuw beheerder
gelukkig wel!!

en als we gaan scheiden wil ik de hond en jij mag die lelijke plant hebben die we van tante truus hebben gekregen
Waarschuw beheerder
donateur
jij mag het beest wel hebben. Wat is er nou weer mis met die plant? :/ hij is toch mooi:jaja: en nu graag stilte want de tweede helft is nu bezig!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mooizo!! kijkze ik ga me tas pakken en richting Zaandam!!

nog een fijne middag met je voetbal!

Waarschuw beheerder
donateur
Vanavond POWERzone (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
vanavond een verjaardagfeestje:cheer: :nocheer: ik heb geen zin om te gaan. zal waarschijnlijk weer uit de hand lopen net als vorige jaar:/
Waarschuw beheerder
donateur
welke wedstrijd budha?
Waarschuw beheerder
Zo eindelijk uit me coma..

Wat een avond zo ik heb nog nooit zo dik geknalt.
Zo eerst maar eens ff douchen en op huis aan pfff moet dat pleures eind ook nog gaan fietsen:nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op zondag 30 oktober 2005 om 14:22:
pfff moet dat pleures eind ook nog gaan fietsen

['Scotty... beam me home!' mode=on]

Trouwens, misschien later vanmiddag of vanavond:
Een feel-good-at-sunday session met ®aven @ SonicRadio dot NL!

en ook nog 't volgende:
[img width=82 height=52
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:O Nigh†live gaat dicht per 1 Jan 2006. :cry:
Waarschuw beheerder
donateur
Weet ik niet Daniel!

Ik denk dat ze het gewoonweg niet gered hebben in een over het algemeen Hardstyle/Hardcore georienteerde omgeving hier in 't zuiden.

Het lijkt me dat hun sterkte kant, andere stomingen programmeren, uiteindelijk ook het doodsvonnis is geworden.

Errug jammer!

En dan is er ook nog;
De kerk is eigendom van het bisdom.
De 'Mestreechter Staar' (M'trichts mannenkoor) huurt de kerk als oefenruimte.
Om in onderhoud te voorzien wordt de kerk in het weekend 'onderverhuurd' aan de Nightlive.
Dit is altijd al een doorn in het oog geweest van het bisdom.

Dus,om ons simpelweg met z'n allen in te zetten voor het behoud van een club in die kerk zal waarschijnlijk niet lukken. :(
laatste aanpassing
donateur
Een gie-ga-goedemorgen deze morgen zonder zorgen :cheer:

WAT VERSCHRIKKELIJK VAN DE NIGHTLIVE!!!!!!!!!!
Wat is die Bisdom een zeikerd :@ als sommige gelovige mensen al eens niet zo bekrompen deden zou de wereld er al een stuk leuker uitzien denk ik zo maar :(

Heb eecht superlekker geslapen afgelopen nacht, droomde heel erg fijn :lief: dat je heet bijna jammer vindt om wakker te worden, maar ja.

Zo te voelen wordt het vandaag ook nog lekker weer, vind het nu tenminste al warm aanvoelen enzo, zometeen wel ff checken op de Telegraaf.nl uiteraard, je weet het immers maar nooit.

Vanavond lekker bij paps en mams eten na mijn eerste maandag werken in 4 jaar ofzo :woep: lalalalalaLA LA LA

Ik zing dit lied voor jou alleen lalalala LA

Oh John weet je zeker dat het geen zin heeft om in actie te gaan voor Nightlive? Is het niet een van de weinige (zo niet enige?) club in Maastricht ofzo?

Zo even verder aan mijn koffie en mijn peukje :cheer:

Shoobedoo wap waaaaaaaaaaaa
Waarschuw beheerder
donateur
Best jammer van Nightlive, heb toch wel leuke herinneringen aan die tent:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 31 oktober 2005 om 07:53:
Een gie-ga-goedemorgen deze morgen zonder zorgen

Pfff nou niet bij mij..
Was wel erg vroeg 05.30 en dan nog weten te presteren om te laat te komen!!
Morgen lekker uit slapen en s avonds een paar uurtjes werken:/

Leuk he vakantie.. Maar weer op gang komen is vreselijk:[
Waarschuw beheerder
donateur
slecht geslapen afgelopen nacht niet leuk;no: mischien ligt het wel aan dat ik terror heb geprobeert te dansen:p :/
Waarschuw beheerder
Tja de terror dreund nog door in je hoofd..

Zo ik heb echt zin om iemand dikke schop onder z'n kont te geven maar goed we zijn nou eenmaal Partymuisje(L) dus dan blijven we ook lief :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op maandag 31 oktober 2005 om 17:03:
Zo ik heb echt zin om iemand dikke schop onder z'n kont te geven

Ik weet lekker wie:x
Waarschuw beheerder
donateur
Sherlock Holmes, zo noemen ze me ook wel;)
Waarschuw beheerder
Nou misschien moet Sherlock Holmes maar eens in een andere richting gaan speuren:):[
Waarschuw beheerder
donateur
Hoezo, verbreek je anders onze relatie?O:)
Waarschuw beheerder
Sssst nou niet zo hard!! Ach maakt toch niet uit alleen is toch maar alleen en jij hebt toch wel je Cally Cates:P
Waarschuw beheerder
donateur
Wel d'r naam goed spellen he: Cally Gage:p Maar die heb ik maar part-time hoor.
Waarschuw beheerder
Whatever!! Oja en weet je als je me toch dumpt heb ik altijd mijn Eeyor knuffel nog die zegt niets dus lekker rustig en kan knuffelen (L) OEEEEII I'm loving it..

Kijken we samen wel naar DHW
Waarschuw beheerder
donateur
Ik jou dumpen? Ik zou niet durven:nee: Ben je toch veel te lief voor:)
Waarschuw beheerder
Ik weet het!!!:kwijl: *Gooit een raampje open*

Jij bent ook een schat hoor:)
donateur
Lalalalala

Wakker worden met Barber's Adagio :lief: op Sonic Radio, echt supervet :D:D

*doet een dansje, vieieieieieiert feeeeeeeest*

kopje koffie, sigaretje, lalalalala shoobedoo wap waaaaaaaaa tralalalala tjeboem tjeboem :cheer: shalalalala LA HEY!!! :woep: nananananananana

Ik ga vandaag als het kan enzo eens testen of ik op mijn werk nou wel of niet op PF kan komen enzo o:)

tralalalala falderie, faldera falderahahahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Sorrie voor de verandering van naam! Maar ik kom (hopelijk deze week) nog met een verklaring!
Waarschuw beheerder
donateur
Tegen wie heb je het Daaan? Ik ken die DJ niet hoor:s:p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op dinsdag 1 november 2005 om 08:32:
Tegen wie heb je het Daaan? Ik ken die DJ niet hoor

Wat een warm ontvangst weer hier op de vroege morgen! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Niet warm genoeg? Dan zet je de kachel maar aanO:)

Waarschuw beheerder
donateur
nee thankt, kom net van de fiets af, dus ik heb het al warm zat! :)
Waarschuw beheerder
Nou voor de verandering eens geen goeiemorgen!!
Dat komt mede door het slechte slapen..
Uhm nog eens dubbel chagerijnig dus gaat een super gezellige dag worden :no:
+ nog en eens werken van 3 tot 11 holadiejee wat een feest:nocheer:

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 1 november 2005 om 07:56:
Ik ga vandaag als het kan enzo eens testen of ik op mijn werk nou wel of niet op PF kan komen enzo

Haha *oeps die kwam van uit me tenen*lijkt me toch meer dan logisch, als het hele bedrijf uit partypeeps bestaat en het bedrijfs uit is DV dan moet partyflock ook vast wel berijkbaar zijn??
Waarschuw beheerder
Op mijn vorige werk hadden we een partyboy. Die vertelde elke keer hoe leuk Marcanti is, was een grote fan van Tiesto en nam wel eens leuke rustige mixjes voor me mee. Dat was de enigste persoon die nog een beetje boeiend was wat dat betreft, de rest waren van die rustige 30ers of ouwe kousen, of getrouwde mannen. En we mochten niet eens internetten :( Maar vond het even goed gezellig daar, was altijd leuk om mee te ouwehoeren over de opvoeding van 10 jarige dochters of vervelende klanten :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op dinsdag 1 november 2005 om 11:25:
En we mochten niet eens internetten:(

Wat duurt een dag dan lang zeg...

was altijd leuk om mee te ouwehoeren over de opvoeding van 10 jarige dochte

Dan ben je alvast op de hoogte;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 1 november 2005 om 11:33:
Nou bij mij op me stage zijn het alleen maar ouwe mutsen:)

[img width=200 height=150]http://www.neneh.nl/archief/blogger/muts.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
mee te ouwehoeren over de opvoeding van 10 jarige dochters

grrrrr... brings back memories... en geen leuke :S heb een half jaar op een bank stage gelopen waar ik dus met ALLEEN maar jonge moeders samenwerkten (en ze waren nie eens lekker :frusty: ) die t dus over niks anders hadden dan over hun kids die zoooooooooveel leuks meemaakten :S

*gaat kotsen*
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 1 november 2005 om 11:39:
die t dus over niks anders hadden dan over hun kids die zoooooooooveel leuks meemaakten

Kleinkinderen nee daar wordt je vrolijk van!!

RJ is ie toevallig van jou, vind hem wel schattig :)
Waarschuw beheerder
Mensen dat jullie het even weten nog 10 nachies :cheer: daar wordt ik nou wel vrolijk van. *eventjes dan*
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 1 november 2005 om 11:41:
RJ is ie toevallig van jou, vind hem wel schattig:)

Hij is waarschijnlijk van Google, daar vond ik 'm;)
Waarschuw beheerder
donateur
hij googelt ze zo tevoorschijn :jaja:

damn was t maar vast zaterdag...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 1 november 2005 om 12:11:

Hoe laat komt die uitslag?

Heb denk ik liever dat het zondag is trouwens...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op dinsdag 1 november 2005 om 12:06:
Hij is waarschijnlijk van Google, daar vond ik 'm

Misschien moet je hem dan maar weer snel terug geven?! :P Anders gaan ze hem nog missen!!

Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 1 november 2005 om 12:11:

Ach dat wou ik ook wel :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 1 november 2005 om 12:19:
Misschien moet je hem dan maar weer snel terug geven?!:p Anders gaan ze hem nog missen!!

Ze hebben er nog meer hoor, zoek maar op.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op dinsdag 1 november 2005 om 12:14:
Hoe laat komt die uitslag?

werkelijk geen idee, maar ik voorspel wel een winst voor Tinus :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 1 november 2005 om 12:26:
maar ik voorspel wel een winst voor Tinus:)

Heb die van Tinus voor de helft gehoord, klinkt erg lekker:jaja: Maar die van Hank is ook erg goed opbouwend.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 1 november 2005 om 12:37:
Mag ik ook mee praten? Waar hebben we het over?

Wie de dj contest heeft gewonnen en zaterdag mag openen bij Tom Harding.
Artiest {SHOWLIST artist 62105, 11259}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 1 november 2005 om 12:26:
werkelijk geen idee, maar ik voorspel wel een winst voor Tinus :yes:

*loopt weer ijsberend door de kamer*

Ik hoop dat je goed bent in voorspellen Charel!!! Gelukkig dat Daph me gister belde om te zeggen dat de uitslag vandaag komt, anders had ik gister ook de hele dag lopen ijsberen :p :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MvDJ op dinsdag 1 november 2005 om 12:45:
*loopt weer ijsberend door de kamer*

*ziet helemaal voor zich hoe er langzaam aan zo'n ronde kuil a la Dagobert Duck ontstaat:d*
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op dinsdag 1 november 2005 om 12:54:
*ziet helemaal voor zich hoe er langzaam aan zo'n ronde kuil a la Dagobert Duck ontstaat:D*

:respect: whehehehe
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 1 november 2005 om 12:55:
*duimt voor Charel*

Hoeft nie, heb niks ingestuurd :nee: Duim maar voor Martijn :jaja: :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MvDJ op dinsdag 1 november 2005 om 12:45:
Gelukkig dat Daph me gister belde om te zeggen dat de uitslag vandaag komt, anders had ik gister ook de hele dag lopen ijsberen

En dat wil ik niet op mijn geweten hebben :no:

Je kan je energie wel voor andere dingen gebruiken.

School enzo :p
Waarschuw beheerder
Heeft Coen trouwens wat ingestuurd, ook al een tijd niet meer gehoord.

Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 1 november 2005 om 12:58:
Duim maar voor Martijn

Check.

Waarschuw beheerder
donateur
Waar wordt die uitslag trouwens bekend gemaakt? Via welke site?
Waarschuw beheerder
donateur
Nou met zoveel duimers voor Martijn moet het toch gaan lukken.
Uitspraak van LIBOH op dinsdag 1 november 2005 om 13:06:
Heeft Coen trouwens wat ingestuurd, ook al een tijd niet meer gehoord

Coen niet, of mixjes van Coen niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 1 november 2005 om 13:09:
Ach als we toch bezig zijn *duimt dus voor Martijn*

Hoe meer duimers, hoe meer vreugd :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MvDJ op dinsdag 1 november 2005 om 13:19:
Hoe meer duimers, hoe meer vreugd:)

Mag niet meer duimen van de orthodontist:nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op dinsdag 1 november 2005 om 13:24:
Mag niet meer duimen van de orthodontist

Is ook niet verstandig nu het hele ziekenfonds gebeuren op de schop gaat :(

Mag je wel bidden?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap er nog steeds niks van dat nieuwe gedoe over de ziekenfonds gedoei:s

Moet je ook mee oppassen tegenwoordige anders word je opgeblazen/vermoord door iemand van een andere geloof:/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op dinsdag 1 november 2005 om 13:02:
Why not?

meerdere redenen :)

kleine huishoudelijke mededeling:

Zorg dat je 18 en 19 november nog ff vrijhoudt. Het gaat waarschijnlijk 1 van die 2 data worden (welke van de 2 is nog nie bekend), maar dan is er iets heel speciaals (en heel leuks) te doen. Niet door mij georganiseerd, maar door meerdere mensen. En echt, dit is fucking belangrijk, laten we t houden op een benefiet-achtig iets. En daar hebben we echt VEEL mensen voor nodig. Dus aub allemaal die data nog ff vrijhouden, ik laat t weten als er meer nieuws is.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 1 november 2005 om 13:35:
meerdere redenen:)

Mooi, das tenminste een antwoord waar ik wat aan heb:d:s

Zorg dat je 18 en 19 november nog ff vrijhoudt

:nee: 18 november 90's party in Tivoli.

En echt, dit is fucking belangrijk

Dat bepaal ik zelf wel meneer nieuwsgierigmaker:[
Waarschuw beheerder
Zorg dat je 18 en 19 november nog ff vrijhoudt. Het gaat waarschijnlijk 1 van die 2 data worden (welke van de 2 is nog nie bekend), maar dan is er iets heel speciaals (en heel leuks) te doen. Niet door mij georganiseerd, maar door meerdere mensen. En echt, dit is fucking belangrijk, laten we t houden op een benefiet-achtig iets. En daar hebben we echt VEEL mensen voor nodig. Dus aub allemaal die data nog ff vrijhouden, ik laat t weten als er meer nieuws is

Damn maak me nou niet zo FUCKING :/ nieuwsgierig!!

Waarschuw beheerder
donateur
Zorg dat je 18 en 19 november nog ff vrijhoudt. Het gaat waarschijnlijk 1 van die 2 data worden (welke van de 2 is nog nie bekend), maar dan is er iets heel speciaals (en heel leuks) te doen. Niet door mij georganiseerd, maar door meerdere mensen. En echt, dit is fucking belangrijk, laten we t houden op een benefiet-achtig iets. En daar hebben we echt VEEL mensen voor nodig. Dus aub allemaal die data nog ff vrijhouden, ik laat t weten als er meer nieuws is.

hhmmmm vertel anders een klein beetje! Want dan weten we in ieder geval waarvoor het is! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op dinsdag 1 november 2005 om 13:34:
Moet je ook mee oppassen tegenwoordige anders word je opgeblazen/vermoord door iemand van een andere geloof

ik kijk na mijn vakantie op indonesie nergens meer van op :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op dinsdag 1 november 2005 om 13:39:
18 november 90's party in Tivoli.

whahahahahahaaaa rofl

nog heel even geduld mensen, het is allemaal best wel kort dag dus de bekendmaking zal niet lang meer op zich laten wachten. wordt iig wel erg leuk :jaja:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 13:40:
vertel anders een klein beetje

benefiet ten bate van mensen die echt in de shit zitten (nee geen rioolwerkers :nee: )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
lijkt het wel op ja! ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
haha ja help Charly de winter door :P nee ff serieus, we kunnen door iets heel leuks te doen een heleboel mensen helpen en die mensen hebben t echt 10 000 x slechter dan ik (ben ook arm, maar ik leef van mn ouders haha :P)
Waarschuw beheerder
donateur
:respect:
hoeft gelukkig nie meer, mn pa heeft m gefixt :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op dinsdag 1 november 2005 om 13:50:
Voor een nieuwe computer tafel zeker?

Nee hij zegt help me de winter door.. Het enige wat je met zo'n computer tafel doen is in de fik steken en en worstjes braden en voor de mensen onders die geen vlees lusten hebben we ook nog spekjes!!

Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 1 november 2005 om 13:49:
die mensen hebben t echt 10 000 x slechter dan ik

Nou mij bij dragen heb je!!
Waarschuw beheerder
Nou het is weer tijd om me uit me suf te gaan trappen weer veels te laat!!

tot morgen allemaal en nog een hele fijne middag!!

Ciao of Adios wat jullie leuk vinden!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 1 november 2005 om 14:03:
Ciao of Adios wat jullie leuk vinden!!

Doei!
Waarschuw beheerder
Toch nog even stiekem online!! Nog niet echt te moe om te gaan slapen!

Waarschuw beheerder
donateur
stel je voor dat je te moe bent om te gaan slapen :vaag:
donateur
Goooooooooooooooooooooooooodmorning Wereld :cheer:

shalalalala HEY!!!

Vette shit, het is alweer woensdag, holadiejee, holadiejooo shoobedoo wap waaaaaaaa ;p
Dus eigenlijk is het weekend alweer bijn in da house

Wat lekker btw om weer 'gewoon' het 'echte' weekend gevoel te hebben :lief:

Moet vandaag veel regelen ook, maar dat merken jullie ook wel gauw genoeg denk ik......

Ik heb een nieuwe smaak drinkontbijt :9 met peertjes erook in en ik hou wel van peren hihaaaaaaaa

Anyways, straks kan ik het aantal uren dat er gewerkt is voor Primajob gaan uitrekenen en dan kunnen we zien of we een goede week hebben gehad :) Best leuk enzooi
Waarschuw beheerder
Morgen:gaap:

Gister wel heel erg laat gaan slapen en zit dus nu met dikke wallen achter me computertje.
Uit slapen wordt ook niets want de boven buren die zijn blijkbaar 100x een spijker in de muur aan het slaan ofzo. Vanaf voor een uurtje of 9 zijn ze al aan het hameren GRRRRR:[ Nog even ik stop die hamer ergens waar het licht niet schijnt:[ :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op woensdag 2 november 2005 om 11:12:
Nog even ik stop die hamer ergens waar het licht niet schijnt

de vrieskist?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 2 november 2005 om 13:17:
de vrieskist?

kom eens met wat info, ipv te raden waar het licht niet schijnt :x

;)
Waarschuw beheerder
donateur
2 DJ's uit de UK.... misschien zelfs 3 :X
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 2 november 2005 om 13:30:
2 DJ's uit de UK.... misschien zelfs 3:x

Eindelijk zeg je dingen die het misschien interessant gaan maken.

*edit*
Haha, dan pas ik dit maar aan:(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
De enige dj die helaas nog niet bevestigd is, maar waarvan ik wel denk dat t gaat lukken, komt niet uit Nederland en zit er helemaaaaal niet verkeerd uit :D (en nee geen Cally Gage) :D
Waarschuw beheerder
donateur
tja t moet geen geld kosten he.. maar neem van mij aan: ze is lekker :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 2 november 2005 om 13:36:
De enige dj die helaas nog niet bevestigd is, maar waarvan ik wel denk dat t gaat lukken, komt niet uit Nederland en zit er helemaaaaal niet verkeerd uit

Maar dus wel een vrouw?

100% isis?

;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 2 november 2005 om 13:40:
tja t moet geen geld kosten he..

Komt ze hierheen zwemmen dan?
Waarschuw beheerder
maar neem van mij aan: ze is lekker

tja t moet geen geld kosten he

Had willen zeggen Amber D.

Klinkt alvast goed.
Waarschuw beheerder
donateur
Daarom de ;p
en 100 % isis op een feestje waar Charel aan mee doet?
Waarschuw beheerder
donateur
Als ze niet komt zwemmen, dan kost het toch ook geld:s
Waarschuw beheerder
donateur
Ze is hier al voor een feestje op zaterdag natuurlijk.

*gaat zoeken in de agenda*
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 2 november 2005 om 14:03:
Ze is hier al voor een feestje op zaterdag natuurlijk.

*gaat zoeken in de agenda*

Dacht ik ook al aan.
Waarschuw beheerder
donateur
Staat niet in de agenda :nee: :D Maar ze staat wel in de database van Pf zag ik net :D
Waarschuw beheerder
Gelukkig staat er niet zoveel lekkere dames in de PF artiesten lijst he. :s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 2 november 2005 om 14:18:
Maar ze staat wel in de database van Pf zag ik net:d

Als jij dat nu pas zag, dan is het voor ons waarschijnlijk een onbekende...

Waarschuw beheerder
donateur
zit er helemaaaaal niet verkeerd uit

Dus als ze zit doet ze dat niet verkeerd ofzo? Dus ze weet hoe ze moet zitten.

Tja dan is ze in ieder geval niet blond ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 2 november 2005 om 14:18:
Staat niet in de agenda Maar ze staat wel in de database van Pf zag ik net

Ok, dus het is een vrouw, ze is lekker en ze draait die dag al in nederland en ze staat ook al op pf maar het feestje niet.

hmmmmm
Waarschuw beheerder
donateur
Whehehe ja moest "ziet" zijn, heb vandaag last van tyftypus, eu typetyfus :P

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 15:06:
Tja dan is ze in ieder geval niet blond

voor zover ik weet is ze idd niet blond (kan zijn dat ze ineens dr haren geverfd heeft natuurlijk, maar ik ga dr nie van uit )
Waarschuw beheerder
donateur
zit er helemaaaaal niet verkeerd uit

Op dit moment vind jij al snel een vrouw er "niet verkeerd uit zien".

Dus daar hebben we niet echt iets aan.

;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 15:14:
is zij het

Denk dat wie iemand zoeken die Harddance/trance/house draait.
Al is Miss Nine niet verkeerd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 2 november 2005 om 15:14:

Is dat waar C, wan t dan zie ik t niet meer zitten.
Waarschuw beheerder
donateur
Wat zie je dan niet meer zitten P?
Waarschuw beheerder
Deze speurtocht, en de toekomst voor C.
Ziedend wordt je ervan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb besloten dat ik het maar over me heen laat komen :D

Ik ga er vanuit dat ik morgen volledig op de hoogte ben van de locatie en de line-up. Het goede doel weten we al.
Ow ja en ik denk dat ik van 1 b2b ook de namen wel weet. En ik weet de stad waar het feest is.

Jullie kunnen deze informatie overigens wel bij mij kopen :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Kost dat?
Waarschuw beheerder
donateur
Voor jou?

Daar komen wij wel uit ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Dan kijk ik alvast rijkhalzend uit naar een persoonlijk bericht;)
Waarschuw beheerder
donateur
Gestuurd ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
*lezen gaat*
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand anders? RJ wil niet aan mijn vraag voldoen?

;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 15:14:
is zij het: https://vip.partyflock.nl/dj/5527

I wish :D Maar nee zij is t nie :nee:

Dus daar hebben we niet echt iets aan

Trust me: zij is ECHT lekker :kwijl:

Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 2 november 2005 om 15:42:
Ik heb besloten dat ik het maar over me heen laat komen

Altijd verstandig :D
Waarschuw beheerder
donateur
FF on-topic maar he!

Nog 9 nachtjes slapen :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 2 november 2005 om 16:13:
ECHT lekker

En ze is engels, daar zijn er toch niet al te veel van. :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 2 november 2005 om 16:07:
Iemand anders? RJ wil niet aan mijn vraag voldoen?

Te veeleisend he:p
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 2 november 2005 om 16:13:
FF on-topic maar he!

Nog 9 nachtjes slapen

Dank je Daphm vind het namelijk niet zo leuk dit hier in dit topic :no:

Bedoel kom op zeg :s

Uitspraak van LIBOH op woensdag 2 november 2005 om 16:15:
En ze is engels, daar zijn er toch niet al te veel van.

Vaker je bril op naar Engelse feestjes?
Waarschuw beheerder
donateur
maar toch blijft ze lekker :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op woensdag 2 november 2005 om 16:59:
heb nooit mn bril op op een feestje.

Heb je s'nachts wel je bril op? Anders herken je de mensen in je dromen niet;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 2 november 2005 om 13:37:
darkroom?

Komt in de buurt!!

Haha, Ik ben wel voor wat mooie mannelijke dj's eigenlijk:kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op woensdag 2 november 2005 om 17:40:
Haha, Ik ben wel voor wat mooie mannelijke dj's eigenlijk:kwijl:

Zal binnenkort eens een cursus volgenO:)
Waarschuw beheerder
donateur
Haha, Ik ben wel voor wat mooie mannelijke dj's eigenlijk

Er is er minstens 1 B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op woensdag 2 november 2005 om 17:41:
Zal binnenkort eens een cursus volgen

Beautyfarm?!
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 2 november 2005 om 16:54:
maar toch blijft ze lekker

:gaap:

Uitspraak van LIBOH op woensdag 2 november 2005 om 16:59:
Dat staat buiten kijf, ze zouden haar heus niet alleen hier halen voor dr looks.

hahahaha, nou is anders vaak genoeg gebeurd hoor :yes: alleen dnek ik niet dat degeen die het feest organiseren de 18e zo zijn, anders hadden ze mij wel gevraagd b) ;p;p;p;p

Haha, Ik ben wel voor wat mooie mannelijke dj's eigenlijk

Precies, wij willen ook wel wat lekkers om naar te kijken :9
ach boeien eigenlijk verder, ik ga voor de muziek en echt niet voor het uiterlijk van een mannelijke dj *rolt met ogen*
Waarschuw beheerder
donateur
geduld wordt beloond, check Harddance topic ;)
donateur
Goodmorning, goodmorning het zonnetje is al op tralalala

*doet een dansje, vieieieieiert feeeeeeeeeeest*

Wordt een leuke en mooie dag vandaag, ik voel het ik voel het ik voel het

Shoobedoo wap waaaaaaaaaaa :cheer: :cheer:

Lekker muziekkie van bas en ram op de achtergrond :woep: lekker wakker worden met bakje koffie en sigaretje, oh wat een dag vandaag :cheer: :cheer:

3 x 3 = 9 ieder zingt zijn eigen lied shoobedoo shalalala HEY!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ook goedemorgen
donateur
Uitspraak van CeLL op donderdag 3 november 2005 om 08:27:
ik moest jou nog de groeten doen van Ram....dus bij deze

:D Ram is :lief: Bas ook btw

Uitspraak van X-Field op donderdag 3 november 2005 om 08:30:
*wordt duizelig van dat dansen op de vroege morgen*

*doet een dansje met Erwin, vieieieieieiert feeeeeeeest*
Waarschuw beheerder
donateur
Trouwens......................

Nog 8 nachtjes slapen en dan is het weer eens tijd voor DDOD :cheer:

Deze editie met de wereldberoemde, en door collega's zeer gewaardeerde en gerespecteerde ...................MvDJ :Cheer:

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja hij heeft t er maar druk mee deze maand he :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffie Am*dam op donderdag 3 november 2005 om 10:24:
Deze editie met de wereldberoemde, en door collega's zeer gewaardeerde en gerespecteerde ...................MvDJ :cheer:

Straks ga ik nog naast mn schoenen lopen :P:P:P

Gefeliciteerd Charly!!! Wat is 1983 toch een goed jaar he :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MvDJ op donderdag 3 november 2005 om 11:26:
Wat is 1983 toch een goed jaar he

Na 1974 misschien wel 1 van de betere jaren ja ;)
Waarschuw beheerder
donateur
1973 was ook een topper hoorO:)
Waarschuw beheerder
donateur
Dus de volgorde van TOPJAREN is als volgt:

1974
1983
1973

Daar kan ik wel mee leven :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is slechts jouw perceptie:p

2004 was ook een topjaar, geboorte van DDOD en Round Bass:d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Er is eeeeeen jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is CHARELLLLLLL!!! :flower: Gefeliciteerd!!

Zo goeie middag, alweer een halve school dag er op zitten morgen nog de hele dag en dan WEEEEEKEND!!

Nu maar eens gaan bedenken wat ik eens ga doen vanmiddag :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op donderdag 3 november 2005 om 11:51:
2004 was ook een topjaar, geboorte van DDOD en Round Basslaatste aanpassing 3 november 2005 11:52

2004 is dus het beste jaar, gevolgd door 1974 :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Had heartdance graag willen meemaken..

maar heb vandaag nieuws gehad dat ik niet kan komen :no:

X-QLUSIVE The Prophet!!!! :D:D

:woepwoep: :cheer: :woepwoep:

Waarschuw beheerder
donateur
Waarschuw beheerder
Ik kom ook me bekkie wel ff laten zien:yes:
Waarschuw beheerder
Vast ook wel weer aanwezig!! :cheer:

Dat is toch iets goedkoper dan The Prophet al moet ik zeggen daar wil ik ook wel weer heen:kwijl:

Uitspraak van ..Mike op donderdag 3 november 2005 om 22:58:
Ik kom ook me bekkie wel ff laten zien

Dat heet als je niet hoeft te werken!!

Maar volgende week ben je er he?! Ik kom je anders persoonlijk van je werk af sleuren:[
Waarschuw beheerder
ik ga naar Heartdance omdat het niet goedkoper is, maar omdat de muziek daar naar mijn mening beter zal zijn dan bij Prophet. No offence voor Prophet, maar harddance gaat voor mij eenmaal voor :D
Waarschuw beheerder
En natuurlijk geef ik je groot gelijk! Mij maakt het niet zoveel uit als ik maar gezellig mensen om me heen heb(Y)

Voel me overal wel thuis
donateur
Zippediedoewaa zippediedeeee my my verslapen holadiejeee :cheer:

Moet nog ff aanleren dat ik die wekker niet uitzet :X
Net even gebeld en gezegd dat ik wat later ben enzooi, kan me nu wel met tiewn minuten gaan aankleden en de deur uitrennen, maar daar word ik zaggereinig van, dus ff een kopje koffie nog wel dus enzo dus

Nog maar 1 week jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :cheer:
Heb er zin in :yes: moet vanavond echt ff lege cd-tjes halen (was ik gisteren vergeten) en ff een leuk cdtje branden voor de 11e met wat lekkere nieuwe (onbekende/niet uitgebrachte) nummers :woep: :woep:

Oogjes ga nou goed open lalalala LA!!!

Oh ik ga vanavond ook bellen over DDOD December en als het goed is en het een beetj emeezit heb ik dan supervet nieuws :yes: en heel misschien heb ik zelfs nog wel meer goed nieuws :cheer: (sorry RJ, maar zijn wel vet leuke dingen waarmee ik nieuwsgierig aan het maken ben :cheer: )

ZIN IN HET LEEEEEEEEVEN!!! ;p ;p ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Terrorzaal weer geopend?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 4 november 2005 om 10:28:
check ff www.udc.nl, een interview met the one and only MvDJ!!!!!

Kom je dr nu pas achter; das al een tijdje hoor.
Foei.
Waarschuw beheerder
donateur
tja ben ff druk geweest he, dan mis je wel eens iets :P
Waarschuw beheerder
donateur
Martijn stond ook in de nieuwsbrief en op diverse dancesites. Tom (van Patronaat) heeft naar veel media een persbericht gestuurd.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 4 november 2005 om 10:28:
interview met the one and only MvDJ

Maar 't is wel een kippevel momentje als je het aan 't lezen bent.
Waarschuw beheerder
Vindt alleen dat de interviewer, een beetje meer op Martijn zn antoorden had kunnen anticiperen ipv zn vragenlijstje te blijven hanteren. Stelt steeds vragen die Martijn al in een eerdere vraag al antwoord op heeft gegeven min of meer, volgens mij dan he. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Martijn heeft de vragen per email gekregen, en per email beantwoord. UDC heeft de antwoorden letterlijk over genomen.
Waarschuw beheerder
donateur
Trouwens................

DAWN OF DANCE is jarig!

Gefeliciteerd :cheer:
Waarschuw beheerder
Ben je nog niet onderweg met je uitje?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op vrijdag 4 november 2005 om 11:11:
Ben je nog niet onderweg met je uitje?

Ze wacht nog op de haring.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vertrek om half 12.

Tis tevens het afscheid van een van onze directeuren die met pensioen gaat. Hij houdt nogal van luxe enzo (rijd ook een Jaguar) dus hoop dat we naar een luxe hotel gaan :yes:
Waarschuw beheerder
Ik wil ook een uitje met een luxe hotel, en ik bedoel geen uien :P
hiep hoi, hiep hoi voor Dawn of Dance
:cheer: :cheer: :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
doe mij er ook maar 1 dan :9

Jaguar heb ik al 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Reef heeft toch nog wel een paar oudjes liggen?
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, eentje nog. maar daar ga ik vanmiddag ff een andere acu voor halen in de hoop dat die dan niet binnen 1 halfuur leeg is.
Waarschuw beheerder
Zo hey ben je een beetje hieperdepiep Cell??

Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 4 november 2005 om 11:09:
DAWN OF DANCE is jarig!

Hoera!!! :cheer:

Maar goed ga maar weer eens aan het werk.. Moet nog een hele presentatie in leveren pfff

Dus de Mossels:flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op vrijdag 4 november 2005 om 13:59:
Zo hey ben je een beetje hieperdepiep Cell??

*P.I.E.P.*
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zaterdag 5 november 2005 om 14:11:
en dan volgnde maand het een jarig bestaan van DDOD

Dubbel feest.. Ik verwacht wel bij het verlaten van het feest een snoep zakje!! Ik was al van plan om me lampion mee te nemen en bij Bas aan de deur te gaan zinnen haha *oefend alvast de hoge noten* :P Hij ziet me al aan komen.
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op zaterdag 5 november 2005 om 14:24:
Dubbel feest.. Ik verwacht wel bij het verlaten van het feest een snoep zakje!!

Je moet geen dingn verwachtn, dan word je ook niet teleurgesteld en heb zo maar het idee dat er wel 'snoepjes' genuttigd zullen worden de 11e ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Dat wil ik eigenlijk wel zien dan:jaja: Hoelaat ben je er ongeveer dan kan ik alvast klaarstaan:D
Waarschuw beheerder
Uhm nou rond een uurtje of half 11 moet wel lukken toch??

Maar ben nog druk aan het oefenen dus verwacht niet dat ik een stem heb zoals uhm verzin eens een persoon:)

Waarschuw beheerder
kicken... k ben dr dit keer ook bij (y)
Waarschuw beheerder
donateur
nee Robert van Mindgames is grafisch ontwerper :jaja:
Waarschuw beheerder
Vette bannert, zal m zo ff op mn profiel zetten!
donateur
Supervet :cheer:
Mag vanavond twee posters van DDOD ophangen in Patronaat :cheer: (of 1, maar dacht twee, neem er voor de zekerheid maar twee mee dan)

Of.... zal ik er vier meenemen en dan sneaky ergens op straat nog ophangen?
donateur
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op zaterdag 5 november 2005 om 19:09:
Doen :devil:

Reden dat ik twijfel is het volgende: officieel hoor je een vergunning te hebben, maar als de politie mij nou niet op heterdaad betrapt kunnen ze mij toch ook geen boete geven?
Bedoel laten ze maar bewijzen dat ik degeen ben die, die poster heeft opgehangen toch?

Hmmmmmm kan ik dan niet beter stiekum in amsterdam twee strategische plekjes kiezen?
Waarschuw beheerder
Je jebt toch van die palen ''wildplak palen'' die mag je toch beplakken?

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op zaterdag 5 november 2005 om 19:04:
Ja :yes: ergens zal ik wel een gaatje vinden in me drukke schema *kuch*

Zal zelf eerst moeten kijken of ik een gaatje heb:P
Waarschuw beheerder
Ja als het goed is staan ze er moet wel ff goed zoeken maar meestal in de stad vind je ze wel(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
tja... weinig denk ik ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op vrijdag 4 november 2005 om 11:47:
Ik wil ook een uitje met een luxe hotel,

En het was superlux :yes:

4*hotel op de Champs Elyéees. Vanuit mijn kamer uitzicht op de Arc de Thriomphe :kwijl:
Lekker 4 gangendineetje 's avonds. Volgende ochtend lekker door parijs gefietst en vervolgens lekker een 4 gangen luch op een boot over de Seine.

Tja, heb best een fijne werkgever :yes:

On-topic: nog 5 nachtjes slapen :cheer:
donateur
En en een Gie Ga Goedemorgen deze morgen shalalalala HEY!!!

Uit bed komeen was weliswaar even een beetjee zwaar, maar HET IS WEER GELUKT HOOR MENSEN joehoe
En nu zit ik dan lekker achter de pc met Eddie Halliwell op Sonic Radio :cheer:
Jeeeej is die set live vanaf Ibiza in Amnesia, jaaaaaaaaaaaa dat kennen we nog wel lalalalala LA!!!

Ik heb overigens een superweekend achter de rug en ondanks dat ik gisteren thuis ben gebleven ipv naar Culemborg, was dat ook best wel relaxed enzooi, beetje bankhangen, achter pc gezeten, beetje lezen, beetje opruimen etc, lekkere luie zondag dus :D

Gisteren de nieuwe flyers en posters besteld, moet ik vandaag nabellen en ik moet dus aanstaande vrijdag vrij vragen, omdat ik niet weet hoe laat die spullen bezorgd zullen worden :s Dus laten we hopen dat ik een dagje vrij mag nemen :)

Poehe, nog beetje meer slapen zou ik niet echt nee tegen zeggen nu :no: Kon vannacht niet zo op tijd naar bed, omdat ik nog een beetje hyper van het weekend nog was enzooi, dus was iets van half drie, drie uur dat ik lag te slapen, ach nou en, haal ik vannacht wel weer in als ik wat vroeger erin lig :cheer:

Shoobedoo wap waaaaaaaaaaa dit wordt weer wederom een mooie dag falderie faldera HA HA HA HAAAAAAAA!

*doet een dansje, vieieieieieieiert feeeeeeeeest*

Ik wil naar HouseQlassics ook volgende week :( maar ben bang dat het voor die tijd al vet uitverkocht ook is :( krijg vrijdag pas mijn centjes enzooi dus tja, nou ja goh, eh uhm, even afwachten dan maar.

Anyways, iedereen vandaag een vet fijne en hippe dag toegewenst en dat het maar gauw het eind van de dag mag worden hoei hoezeee hoezee hoezeee!!! :woep:

*doet dan nog maar een dansje en vieieieieiert feest in haar hoofd, zonnetje, bloemetjes, vlindertjes lalalalaLA!*

En nog maar 4 nachtjes tot DDOD OLE!
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een vrolijkheid weer op deze ochtend! Nou ja, bijna middag nu inmiddels.

En logisch, na zo'n topweekend!

Feestjes in Patronaat zijn echt geweldig. Maar feestjes in de Trappist zijn natuurlijk ook top!!!

Dussss..........................Nog 4 nachtjes slapen en dan kunnen we weer los :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op maandag 7 november 2005 om 11:57:
en dan kunnen we weer los

dat gaan we zeker...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 7 november 2005 om 08:15:
ondanks dat ik gisteren thuis ben gebleven ipv naar Culemborg, was dat ook best wel relaxed enzooi

Ben ook maar thuisgebleven. Was gisteren al om 09:00 op. En heb flink lopen stoffen, boenen en poetsen:)

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 7 november 2005 om 08:15:
en ik moet dus aanstaande vrijdag vrij vragen, omdat ik niet weet hoe laat die spullen bezorgd zullen worden

Kan je het niet op je werk laten bezorgen?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil naar HouseQlassics ook volgende week

Ik ga naar HouseQlassics volgenden week :bounce:

Whoehoeoeoeoe tot 22.00 tot 7.00 :woeptiedoe:
Hoop dat ik het zolang vol hou :D

*hoopt dat Daaan toch mee kan*

*gaat eventueel kaartje voorschieten voor Daaan*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Heb zin in vrijdag :D
Waarschuw beheerder
donateur
Herstel: van 21.00 tot 7.00.

Pfff en dat zonder drugs O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op maandag 7 november 2005 om 14:14:
Pfff en dat zonder drugs

je hebt het maar zwaar.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 7 november 2005 om 14:16:
je hebt het maar zwaar.

:yes:

ieder weekend naar een feest gaan is toch topsport. En zeker vrijdag en zaterdag naar een feest gaan. Pfff dan praat je toch bijna over olympisch niveau :D
donateur
Uitspraak van X-Field op maandag 7 november 2005 om 13:46:
Ben ook maar thuisgebleven. Was gisteren al om 09:00 op. En heb flink lopen stoffen, boenen en poetsen

dan hebben we eigenlijk samen het huishouden gedaan :cheer:

Uitspraak van X-Field op maandag 7 november 2005 om 13:46:
Kan je het niet op je werk laten bezorgen?

Had dus gekund, maar dat wilde ik niet zomaar zonder te overleggen gaan doen plus dat ik het niet op de fiets naar huis dan krijg, maar Eugene zei dat als dat zou gebeuren dat ie me dan ff met de auto zou kunnen afzetten, maar ja... wil ik wel dat mijn baas weet waar ik precies woon? Alhoewel ie dat nu ook wel een beetje weet natuurlijk, maar dan nog en sowieso als ik heel eerlijk ben, doe ik het liever gewoon zelf met zo min mogelijk hulp van anderen :yes: Zo ben ik nou eenmaal

Uitspraak van MvDJ op maandag 7 november 2005 om 13:53:
Daan je moet mee!!!!

Ik moet niets ;p alleen ademhalen en naar de toilet :woep:
Hihihihi, nee wil echt supergraag :yes:

Uitspraak van Daffie Am*dam op maandag 7 november 2005 om 13:59:
*hoopt dat Daaan toch mee kan*

*gaat eventueel kaartje voorschieten voor Daaan*laatste aanpassing 7 november 2005 14:00

Zou wel vet zijn :$ ik krijg gewoon vrijdag pas mijn centjes en ben bang dat ik dan dus te laat zal zijn :nocheer:

Uitspraak van actief op maandag 7 november 2005 om 14:06:
Heb zin in vrijdag

Anders ik wel, vanavond ff cdtje branden met wat lekkere nummertjes :9

Heb btw zondagochtend een setje gedraaid met nummers van Prince, Sheila E. en Vanity 6 ;p ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Moet ik dan een kaartje halen morgen, Daaan?

Ben niet zo rijk meer, maar als ik het vrijdag terug krijg is het geen probleem.
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op maandag 7 november 2005 om 15:24:
Moet ik dan een kaartje halen morgen, Daaan?

Ben niet zo rijk meer, maar als ik het vrijdag terug krijg is het geen probleem.

Als je dat zou willen en kunnen doen ben ik je echt eeuwig dankbaar en ja kan het vrijdag netjes terugbetalen, hoeveel zijn die kaartjes eigenlijk, oh wacht kijk wel ff in de agenda hier, net zo makkelijk
Waarschuw beheerder
donateur
Heb bij ticketbox 38, nog wat ervoor betaald. Ik heb vorige week 3 kaartjes gehaald, eentje voor me bob en de laatste voor een kiwi die dan net toevalig a.s. weekend ff Nederland aandoet tydens zijn wereldreis.
Waarschuw beheerder
donateur
Word weer de hele nach Engels praten b-) ik dacht dat hij ook Spaans kon:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe is jouw Spaans dan Budha?
Waarschuw beheerder
Gezellig, ik ben ook van de partij op HouseQlassics, kon het regelen dat ik daar zou gaan flyeren, dus kan gratis heen :D Mijn zusje komt ook mee feesten, dus dat wordt een gezellige boel.

En de hele nacht Engels praten kun je toch best, Buddha! :)Kan grappig zijn ook. Op HHA moest ik ook steeds aan mezelf herinneren dat ze engels tegen me praatten,en niet Nederlands. En toch elke keer dacht ik, toen de engelsen met elkaar praatten, dat ze gewoon Nederlands tegen elkaar praatten, en Engels tegen mij :vaag: LOL
Waarschuw beheerder
donateur
kan altyd beter. op Ibiza had ik er wel een voordeel mee maar het duurder wel een paar dagen voordat ik erin zat.

Uitspraak van Eleentje op maandag 7 november 2005 om 18:20:
En toch elke keer dacht ik, toen de engelsen met elkaar praatten, dat ze gewoon Nederlands tegen elkaar praatten, en Engels tegen mij

Das best wel herkenbaar. hoewel de laatste keren in londen dat ik er steeds minder last van krijg.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uit bed komeen was weliswaar even een beetjee zwaar, maar HET IS WEER GELUKT HOOR MENSEN joehoe

Had ik ook nog al moeite mee!! Had aan me moeder gevraagd of ze om 7 uur wou wakker maken uit eindelijk kwam ik pas om 9 uur me bed uit tja en toen was het weer eens rennen vliegen en op de fiets springen en trappen als een gek!!! Maar was precies op tijd op me stage:cheer:

GRRRRRR:[ Wil ook naar HQ maar tja geen geld, dus alleen me neus ff laten zien op DDOD en dan zien we wel weer waar het schip strand:)

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op maandag 7 november 2005 om 17:26:
Word weer de hele nach Engels praten

Ach Zondagochtend nog een man de hele tijd engels lullen tegen mij haha zit je daar met je half slaperige hoofd dan is het echt even zo van ja uhm weet wel wat je zegt maar kan even niet antwoorden:P
Waarschuw beheerder
:z Zo iets en snurken dat je deed!!
Erwin heeft je nog even met je door de kamer gedweilt maar daar werd je niet eens wakker van:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op maandag 7 november 2005 om 19:08:
HQ

Wil je alsjebieft HouseQlassics schrijven!

:O 'k Schrik me rot!
*dacht zowaar dat er aankomend weekend een HQ was!*

:[

;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sonic-XL op maandag 7 november 2005 om 20:48:

:O 'k Schrik me rot!
*dacht zowaar dat er aankomend weekend een HQ was!*

Ik heb dat ook iedere keer. Heel vervelend dat HouseQlassics wordt afgekort naar HQ.

Ik bedoel dit niet tegen jou hoor Nadia ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zand erover ;p

Je deed het niet expres :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Precies!

Ik heb inmiddels mijn medicatie ingenomen.
Ben alweer rustig erdoor. :)
Dus komt allemaal goed.

:flower: 4 partymuisje.
Waarschuw beheerder
donateur
het komt doorm die stomme Q die q-dance gebruiken:@ Hebben ze eigelijk geen recht op:no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sonic-XL op maandag 7 november 2005 om 21:26:
Ik heb inmiddels mijn medicatie ingenomen.
Ben alweer rustig erdoor. :)
Dus komt allemaal goed.

Zo hé ik ben me ook dood schrokken wou al bijna een ambulance bellen:) Maar gelukkig dat alles weer goed gaat 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Ben alleen een beetje wazig van die pillen (i.c.m. :bier: ).
Ik ga maar op zoek naar een wazig topic dan.
(Daaan Porn Topic ofzooi! :[ )

Kan hier tenminste weer on topic worden gegaan. (y)
Waarschuw beheerder
Doe je voorzichtig anders kan ik als nog een Ambulance jou kant op sturen!!
Waarschuw beheerder
donateur
On-topic: hebben jullie ook zo zin in het leukste feestje van de maand :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op maandag 7 november 2005 om 21:51:
hebben jullie ook zo zin in het leukste feestje van de maand

Het is idd wel weer eens tijd voor een heel leuk feestje ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Da®ude®ob op maandag 7 november 2005 om 21:56:
Het is idd wel weer eens tijd voor een heel leuk feestje

Dat dacht ik ook. :)
Waarschuw beheerder
donateur
:jaja: wat een heerlijk maand word/is dit met al die feestjes! elke weekend wel iets te doen:kwijl:
Waarschuw beheerder
Tja heerlijk als je geld op is:) Maar goed Vrijdag ben ik er zeker weten bij wil ik voor geen goud missen:)(L)

Nu maar een een dikke tuk gaan doen zodat ik morgen me niet verslaap en niet met me ontbijt onder de arm de deur uit moet!!

Dus mensen de Mossels en cya morgen wel weer!!

:kusje:

Waarschuw beheerder
donateur
Er word teveel bil gelikt in de hardhouse scene :o

You bunch of cocaine mother F#ck3r5

Waarschuw beheerder
donateur
donateur
Hou je smoel man :[

;p

Hiehaaaaaaaaaaa

eeeeeeeeeeeen goeoeoeoeoeoeoeoeoeoedemorgen deze wonderschone morgen shalalalala HEY!!!

Alweer bijna weekend wahooooooooooo (ja, ja optimist tot in de kist :cheer: )
Ik heb er weer zin in hoor vandaag in DH dag!! :cheer: joehoe de hoehoe
Heb lekker geslapen vannacht OEAAAAAAAAAAAAA OE A!

*doet een dansje, vieieieieieieiert feeeeeeeeeest*

Zometeen maar eens bedenken wat voor kledij ik vandaag zal aantrekken shoobeedoo wap waaaaaaaaaaaa Volgens mij is het best wel beetje fris buiten heb ik zomaar het idee hey hey hey

ach ja

NOU EN!!!

;p
Waarschuw beheerder
donateur
Goedemorgen Daaan!!!!

Bleh, ik moet tot vanavond 20.00 werken. Mis ik GTST weer :(

Hihaaaaa wel een extra vrije dag voor het overwerken. Kan ik misschien maandag lekker vrij nemen. Kan ik heeeeel lang uitslapen van een weekendje DDOD en HouseQlassics. :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sonic-XL op maandag 7 november 2005 om 20:48:

Uitspraak van Daffie Am*dam op maandag 7 november 2005 om 21:02:
Ik heb dat ook iedere keer. Heel vervelend dat HouseQlassics wordt afgekort naar HQ.

Heiligschennis, dat is het:@

Uitspraak van Daffie Am*dam op maandag 7 november 2005 om 21:51:
On-topic: hebben jullie ook zo zin in het leukste feestje van de maand:cheer:

Best wel, zeker na een weekend zonder feestjes:d
Waarschuw beheerder
GOOOOOODMORING Daan, Daff en RJ en voor de rest die nog online moeten komen

Zie je het even het is me dan toch gelukt:cheer: Heb me zelf wel even onder de douche moeten slepen maar ben nu lekker fris en fruitig over een uurtje maar weer eens naar me stage :gaap: Maar goed we doen het voor een goed doel laten we zo maar denken
Zo nou maar eens veder met me over heerlijke ontbijtje
En dan maar eens rustig op maken en spulltejes bij elkaar zoeken..

Dus mensen ajus parapplu en werkze allemaal:flower:

Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 8 november 2005 om 08:03:
Bleh, ik moet tot vanavond 20.00 werken. Mis ik GTST weer

Ahhh nou ik kijk wel voor je en vertel wel wat er is gebeurt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 8 november 2005 om 08:33:
Ahhh nou ik kijk wel voor je en vertel wel wat er is gebeurtlaatste aanpassing 8 november 2005 08:33

Dank je wel :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 8 november 2005 om 08:03:
Bleh, ik moet tot vanavond 20.00 werken. Mis ik GTST weer

Hier hebben we dus een video/dvd-recorder voor. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
klopt, ben hem vergeten in te stellen. Ik moet iedere keer zo in de boeken duiken als ik iets wil opnemen met mijn dvd recorder

*maakt notitie voor zichelf: DVD recorder leren te begrijpen*
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op maandag 7 november 2005 om 22:03:
Eindelijk me lang verwachte dans met Rober

:O

:P

*zet in zijn agenda: vrijdag, dansje maken met partymuisje*
Waarschuw beheerder
Haha nog een beetje me stem kwijt van zaterdag!! Ik denk dat het niets wordt maar ben alweer druk aan het oefenen
Waarschuw beheerder
Hmm, neem mn oordopjes voor de zekerheid wel mee. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 8 november 2005 om 19:19:
Voordat dat begint ben ik de kerk al uit denk ik

Is het weer zover met je?

;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Ik denk ik spaar dr, ga jij dr over heen. ;)
Waarschuw beheerder
donateur

Je kan gewoon condooms kopen. als je je schaamt in de winkel is nergens voor nodige :aai:
Waarschuw beheerder
Pfff lekker aardig zijn we weer :( :cry:!!

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op dinsdag 8 november 2005 om 19:23:
Je kan gewoon condooms kopen. als je je schaamt in de winkel is nergens voor nodige

Heeft hij er wel eentje nodig??? Volgends mij moet hij hem eerst zoeken;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op dinsdag 8 november 2005 om 19:23:
als je je schaamt in de winkel is nergens voor nodige :aai:

Nee hoor, is nergens voor nodig :no:

Begrijpen ze in de winkel best, als je dat voor het eerst komt doen :yes:
Waarschuw beheerder
Hoi, ik ben nieuw hier.

is dat een leuk feestje?
Waarschuw beheerder
donateur
Vraag t maar aan Lindsay :P
Waarschuw beheerder
Lindsay is verbanne voor altijd:'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..Mike op dinsdag 8 november 2005 om 19:34:
is dat een leuk feestje?

Haha sufkut ben je ook he?! En je gaat niet vertellen dat je moet werken:[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..Mike op dinsdag 8 november 2005 om 19:34:
Hoi, ik ben nieuw hier.

is dat een leuk feestje?

Last van je geheugen soms. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 8 november 2005 om 19:38:
Haha sufkut ben je ook he?! En je gaat niet vertellen dat je moet werken:[

ben er wel heur:D

Uitspraak van LIBOH op dinsdag 8 november 2005 om 19:38:
Last van je geheugen soms.

Ja, die ligt nog onder me kusse..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..Mike op dinsdag 8 november 2005 om 19:39:
ben er wel heur

Mooi!! Want de allermooiste lach die ik heb die is dan mooi even voor jou en krijg je toch weer je zin...:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 8 november 2005 om 19:43:
Mooi!! Want de allermooiste lach die ik heb die is dan mooi even voor jou en krijg je toch weer je zin...:P

:$

(L)

me zin.. hoezo!?
Waarschuw beheerder
Nou van af de DDOD in September loop je de heletijd te zeuren (L) dat je oh zo graag met me op de foto wil:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 8 november 2005 om 19:48:
Nou van af de DDOD in September loop je de heletijd te zeuren (L) dat je oh zo graag met me op de foto wil:P

:yes::$

en dan maakt hij een foto.. post ie m niet:(
Waarschuw beheerder
Hoe dan!?
Waarschuw beheerder
je weet t wel :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 8 november 2005 om 20:00:
Ey wil je dat even laten ik heb niet met je geknikkert

is maargoed ook.. anders had je nu nog lopen huilen dat ik vroeger je knikkers heb gewonnen 8)
Waarschuw beheerder
Vrijdag maar knikkers meenemen. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Just bring it! ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LIBOH op dinsdag 8 november 2005 om 20:52:
Vrijdag maar knikkers meenemen. ;)

Lampion, GAST!

:9
donateur
En een gie ga goede morgeen deze woensdagmorgen, twee dagen voor DDOD jeeeeeeeeeeeeeeeeej :cheer:

ZIN!!!

Tralalalala faldera hahahahaha

Ik hou er echt van om op mijn gemak met een muziekkie (Sonic Radio offcourse), bakkie koffie en sigaretje wakker te worden tralalalala

Tis alweer woensdag joehoe joeghei :cheer: JIPPIE!!!!

Superveelzin in het weekend :D

*gaat even Telegraaf lezen*
Waarschuw beheerder
Goeiemorgen samen!! Wat een schijt weer in vergelijking met gister maar goed hoef de deur toch niet uit en blijf dus lekker in me pyama hangen:)

Ohhh Daf helemaal vergeten naar GTST te kijken voor je dus nu ben ik bzig met de herhaling aan het volgen, zo als gewoonlijk drama!! Ik volg het al in tijden niet meer maar als ik het kijk of luister is er toch bijna niet veranderd

Nu nog een beetje on topic :cheer: Midden van de week dus nu nog 2 NACHIESSSS!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Steld ook niets voor hoor een slobber pyama broek met me slaaptopje en een lekker warme trui;)
Waarschuw beheerder
donateur
Mmmmmmmmm, ik denk je wel ff in wat anders;)
Waarschuw beheerder
Ieeeeeeel wil je dat wel even laten!!!!!!!!!!!:/

*krijgt nare gedachten*
Waarschuw beheerder
donateur
Staat je goed hoor;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op woensdag 9 november 2005 om 11:55:
Mmmmmmmmm, ik denk je wel ff in wat anders

kon je het weer niet laten RJ? :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da®ude®ob op woensdag 9 november 2005 om 12:48:
kon je het weer niet laten RJ?:p

Nope:nee: Dat roze jurkje staat je trouwens beeldig RoberO:)
Waarschuw beheerder
donateur
Laat ik nu maar ophouden:x:x
Waarschuw beheerder
donateur
mooi, hoef ik daar geen ticket meer voor te halen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op woensdag 9 november 2005 om 11:54:
Steld ook niets voor hoor een slobber pyama broek met me slaaptopje en een lekker warme trui;)

:kwijl::9

Uitspraak van X-Field op woensdag 9 november 2005 om 12:55:
Dat roze jurkje staat je trouwens beeldig RoberO:)

Is dit nieuwe versie van herken de homo?

:9

Hoi:D
Waarschuw beheerder
Wil je alsjeblieft niet zo kwijlen ik moet meteen gaan dweilen hiero!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op woensdag 9 november 2005 om 12:55:
Dat roze jurkje staat je trouwens beeldig Rober

huh?
:(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op woensdag 9 november 2005 om 21:35:
Wil je alsjeblieft niet zo kwijlen ik moet meteen gaan dweilen hiero!!

8)

niet goed?
Waarschuw beheerder
donateur
:aai:

Is indd. niet prettige om je telefoon een lange tyd niet in je bezit te hebben. (f)
Waarschuw beheerder
Nou niet gaan lopen huilen *pakt de dweil er weer bij*

:knuffel:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb de mijne vandaag verstopt omdat myn baas zei dat me zal bellen onder werktyd. kan dus nooit goed bericht zijn:no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op woensdag 9 november 2005 om 22:04:
Nou niet gaan lopen huilen *pakt de dweil er weer bij*

vrijdag wel weer wat van je positieve energie nodig heur..

hele dag gewerkt dan:/

(L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..Mike op woensdag 9 november 2005 om 22:08:
vrijdag wel weer wat van je positieve energie nodig heur..

Oja ik was het meisje van de postitieve energie!!
Nou komt voor elkaar hoor

PFFFFF is het al Vrijdag??:nocheer:
Waarschuw beheerder
Beetje wel haha maar vind dat het zo ie zo wel snel gaat hihi voor mij gevoel is het weekend net een dag voorbij pfff!!

Dus zo maar een een tukkie gaan doen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op woensdag 9 november 2005 om 22:34:
oor mij gevoel is het weekend net een dag voorbij pfff!!

Tering..:/

had ik dat maar:yes:
zou best wel nog ff weekend wille hebbe heur:yes:
geen problemen mee.. ach.. weekend begint om 3u vrijdag middag:cheer::woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op woensdag 9 november 2005 om 22:51:
Mijne om kwart over 4 Vrijdag middag

Mijne lekker eerder.. :$(L)

Tering wat vroeg:/

:'(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Morgen ben ik om drie uur onderweg naar huis. ga ik alvast aan het weekend beginnen.
donateur
Ik heb vanavoind om half 6 weekend :cheer:

hoeba hoeba

Gie ga goedemorgen deze morgen die alweer donderdagmorgen is :woep:
Week is best snel gegaan vind ik eigenlijk wel tralalalalala

en een bossie, een bossie, een bossie rode rozen hey hey hey

Shalalalala HEY!
And Marie who waits for me :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
BOEHOEOE, ik moet vanavond weer tot 20.00 uur werken, en morgen nog tot 17.00.

Maarrrrrrr het weekend is weer in zicht :cheer:

Daan, hoe is de situatie met je baas?
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op donderdag 10 november 2005 om 08:18:
Daan, hoe is de situatie met je baas?

Gaat op zich wel, heb hem gisteren wel al een paar keer gezegd dat ik niet snap waarom we iets 'gezellig samen' moeten doen, ben niet achterlijk, mail die shit en dan doe ik het wel en ga zelf ook wat doen als je dan toch bezig bent :[
Verder hou ik gewoon afstand en lock mijn pc ook als ik sigaretje ga roken of naar de toilet en nou heb ik eene beetje het vermoeden dat ie gisteren geprobeerd heeft om in mijn pc te komen dat ik brood en sigaretten was halen rofl kan ie dus mooi vergeten o:)

Als het goed is gaat ie ergens op klantenbezoek vandaag dus heb ik in ieder geval een paar uur rust van hem :x
Volgens mij heeft ie zich ook rot gefietst gisteren om maar iets eerder er te zijn dan ik rofl rofl rofl, dus ik ga vandaag weer 5 minuten te vroeg zijn whahahahahah

Die man voert dus echt bijna niets uit he, de hele dag :s
Waarschuw beheerder
donateur
Ga ik wel gelijk ook weer een blond meisje aannemen;):p
Waarschuw beheerder
:D Mee,meee,meeeeee :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op donderdag 10 november 2005 om 09:42:
:D Mee,meee,meeeeee :D

[img width=470 height=353]http://www.housem.nl/pictures/20050709|Sensation%20Black%20-%20ArenA,%20Amsterdam/DSC02219.JPG[/img]

:no: net niet blond genoeg denk ik :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
da's mijn gothic alter ego :P
Waarschuw beheerder
donateur
Moet je nog steeds een keer 'live' zien met pruik.
donateur
Uitspraak van X-Field op donderdag 10 november 2005 om 08:41:
Ga ik wel gelijk ook weer een blond meisje aannemen

Moe je doen

Uitspraak van Eleentje op donderdag 10 november 2005 om 09:42:
Mee,meee,meeeeee

Ja supergezellig!!!! Hebben we nog meer lol, komen we dan wel nog aan werk toe? ;)

Oh :O

Eleen wat een vet mooie foto zo met dat zwarte haar :kwijl: (wilt die pruik ook wel een keer lenen o:) ) Staat je echt supergoed!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op donderdag 10 november 2005 om 10:04:
da's mijn gothic alter ego :p

Rrrrrr.... ;)

B.t.w.
Voor diegene die haar kennen:
Veronique is afgelopen Di 8 Nov. bevallen van een zoon!
:cheer: Welcome to our world Dylan! :cheer:
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Sonic-XL op donderdag 10 november 2005 om 11:33:
B.t.w.
Welcome to our world Dylan! laatste aanpassing 10 november 2005 11:51

Ooooooh syupervet Gefeli!!!!!!

Vanavodn ook ff pb-tje sturen en wat een mooie naam Dylan :yes:

Oh mensen btw, duimen jullie vandaag ook nog ff door, ga vanavond Arno bellen hoe het afgelopen is met de vergunning voor de 9e december, maar hoe dan ook mocht het nou wel of niet doorgaan we gaan er sowieso een speciale editie van maken met o.a. een dubbel cd die te koop zal zijn op DDOD zelf
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sonic-XL op donderdag 10 november 2005 om 11:33:
B.t.w.

Zal d'r zo ff een berichtje sturen:)

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 10 november 2005 om 11:54:
met o.a. een dubbel cd die te koop zal zijn op DDOD zelf

Dat zijn de berichten:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 10 november 2005 om 08:15:
Ik heb vanavoind om half 6 weekend

Zij weer wel:[

Zal ik het dan even leuker maken volgende week de HELEEEEEEE week vrij lekker puh:):P

Goeie smiddags allemaal nog een nachtje:cheer:
Zo even geld op halen en dan kom ik echt de deur niet meer uit.
Nog een leuke film hier liggen geloof ik met Johnny Depp dus hijs me in me trainings broek en ga heerlijk op de bank hangen met een overheerlijk warm kopje thee 8)

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 10 november 2005 om 11:54:
Oh mensen btw, duimen jullie vandaag ook nog ff door

Maar natuurlijk, ik heb al een aantal blaren op me duimen maar voor jou kan er nog wel eentje af8)

Waarschuw beheerder
donateur
Echt weer een binnen-zit-dag..

Al de hele week geen moer gedaan..en vandaag weer niet.begint me mateloos te vervelen..Tis tijd voor vrijdag

lekker 12 uur werken en daarna DIE DIE OOOOOOOOO DIE!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 10 november 2005 om 14:19:
Nog een leuke film hier liggen geloof ik met Johnny Depp

Charlie & The Chocolate Factory zeker?
Waarschuw beheerder
Haha nou iets meer Charlie en de snuiffabriek..:P

Net blow gekeken.. Niet echt een film voor een Donderdag middag moet ik zeggen:( Er zitten wel grappige stukjes in ooral dat ze zoveel geld hebben dat ze echt niet meer weten wat ze er mee moeten doen. Nou ik weet wel wat ze met dat geld mogen doen.

Zo nu maar een lekker aan me broodje Shoarma beginnen met heeel veeel knoflooksaus:9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op donderdag 10 november 2005 om 17:36:
Zo nu maar een lekker aan me broodje Shoarma beginnen met heeel veeel knoflooksaus

en ik heb meteen weer honger... :kwijl:

Erg leuke film gister gekeken: How High. Best grappig :jaja:
Waarschuw beheerder
Nog 1daggie :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer: :cheer:

ZIN IN. :yes:

I LOVE HARDHOUSE

maar.............................

I LOVE D.D.O.D. as well
Waarschuw beheerder
donateur
Whoehoeoeoe, C rules :yes:
Waarschuw beheerder
Nog steeds aan het oefenen zo dat ik me ding kan doen morgen aan de deur:P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kom net me bed uit:s en ik duik er ook weer derin. dit was ff een pitstop.

Trust

(l)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Sinte Sinte Maarten,
de koeien hebben staarten
de koeien dragen horens
kerken hebben torens
hier woont een rijke man
die niets missen kan
veel missen hoeft ie niet
al is het maar een suikerbiet
god zal hem lonen
met 100.000 kronen
met 100.000 lichtjes aan
hier komt Sint Maarten aan
Waarschuw beheerder
donateur
Trusten Budha en Nadia.

slaap lekker!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Whoehoeoeoeoeoe het is weer D.D.O.D vrijdag :cheer:

Heb er weer zin in :D
Waarschuw beheerder
mogguh:gaap:

nu ff trainen:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 10 november 2005 om 10:58:
komen we dan wel nog aan werk toe

Mwah, als we niks leukers bedenken :) En ja, ik vind alle mensen die gewerkt hebben natuurlijk betaald moeten worden, zodat ze op vrijdag lekker uit kunnen :) Dus dat zou ik nog wel gaan doen.
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 10 november 2005 om 10:58:
Eleen wat een vet mooie foto zo met dat zwarte haar

:bloos:
Dat was trouwens zo'n goedkope pruik uit feestwinkel, ik weet niet tot welke mate die herbruikbaar is, van mij mag je m lenen, maar je hebt mooi haar van jezelf :) Vind trouwens deze nog beter gelukt:
[img width=480 height=360]http://i13.photobucket.com/albums/a277/russianmaffia/Losse%20partypics/sensation.jpg[/img]
Oeeew ceedeeeeeeeee van deedee-o-dee :D *gaat alvast een bank beroven :D
*duimt iig voor Daan :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op vrijdag 11 november 2005 om 11:48:
*gaat alvast een bank beroven:d

Ben ik ook al jaren van plan:jaja:
donateur
Mwah, als we niks leukers bedenken :) En ja, ik vind alle mensen die gewerkt hebben natuurlijk betaald moeten worden, zodat ze op vrijdag lekker uit kunnen :) Dus dat zou ik nog wel gaan doen.

Das nu op dit moment bij elkaar ongeveer twee a drie uurtjes werk :cheer: joehoe

Dat was trouwens zo'n goedkope pruik uit feestwinkel, ik weet niet tot welke mate die herbruikbaar is, van mij mag je m lenen, maar je hebt mooi haar van jezelf :) Vind trouwens deze nog beter gelukt:

Die is ook supermooi ja :yes:
Hmmmm feestwinkel....
ennuh thanx :$ maar wil zo graag nog langer haar nog hebben :$ dat vind ik nog mooier dat het echt tot over je middel al hangt en ik moet nog best een stukje :@ duurt ook zo lang :(
Maar misschien een keertje kijken anders maar
Was het niet verschrikkelijk warm?

Oeeew ceedeeeeeeeee van deedee-o-dee :D *gaat alvast een bank beroven :D

CD-tje wordt niet zo gek duur ;)

*duimt iig voor Daan :)

Arno gesproken gisteravond en aanstaande donderdag weet ik meer.... Tegenwoordig moet je dus in persoon zelf naar het stadsdeelkantoor om zoiets aan te vragen.... Arno zegt dat het waarschijnlijk wel doorgaat ook hoor, maar persbericht komt dan pas vrijdag aanstaande ofzo als het doorgaat, als het niet door zou gaan onverhoopt dan houden we wel nog steeds HEEL VEEL DJ's op de line up, maar zullen ze allemaal een half uurtje maar draaien, dat het toch wel feest en anders is zeg maar. Heb dan 5 b2b en drie solo's

Als we 12 uur mogen..... Krijgen we nog een b2b van anderhalf uur erbij.....

BRING IT ON!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En ja, ik vind alle mensen die gewerkt hebben natuurlijk betaald moeten worden

in natura bedoel je?

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 11 november 2005 om 12:25:
CD-tje wordt niet zo gek duur

rond de 800 pleuro toch?

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 11 november 2005 om 12:25:
Arno gesproken gisteravond en aanstaande donderdag weet ik meer.... Tegenwoordig moet je dus in persoon zelf naar het stadsdeelkantoor om zoiets aan te vragen.... Arno zegt dat het waarschijnlijk wel doorgaat ook hoor, maar persbericht komt dan pas vrijdag aanstaande ofzo als het doorgaat, als het niet door zou gaan onverhoopt dan houden we wel nog steeds HEEL VEEL DJ's op de line up, maar zullen ze allemaal een half uurtje maar draaien, dat het toch wel feest en anders is zeg maar. Heb dan 5 b2b en drie solo's

Als we 12 uur mogen..... Krijgen we nog een b2b van anderhalf uur erbij.....

kewl!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 11 november 2005 om 12:37:
waarom is een zonnebril eigenlijk cool? Ik bedoel je zet hem immers niet in de winter op ofzo, maar juist als de zon er is en de zon is toch niet koud

Omdat de zonnbril de zon tegenhoudt krijg je t cool.
Oftwel dan ben je cool. Denk ik.
Waarschuw beheerder
Was het niet verschrikkelijk warm?

Het viel mee, maar tegen het eind vond ik het wel vervelend. Toen heb ik die ding afgedaan :) En die koppen van de gasten die ik die avond leerde kennen LOL Echt zo'n "Priceless" moment :)
Mmmmmmmmmmm ik word natuurlijk erg nieuwsgierig voor de volgende editie! :D
donateur
Oh!!! Demensen die Dawn of Dance ook hebben ge pbt met het 1 jarig bestaan heel erg bednakt cht super lief :lief: :hug:

Heb alleen niet de tijd gehad om ze te beantwoorden :$
Daarom zeg ik hier even dankjewel :hug: :hug:

Nooit gedacht dat het er een jaar zou zijn enzo best wel cool en een raar gevoel :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op vrijdag 11 november 2005 om 13:24:
Dubbel :cheer: Nog een paar uurtjes..

:yes::cheer:

heb er zin in:yes::9

ff knalle met nadia B)
Waarschuw beheerder
Vnvnd weer ff gek doen in me ouwe vertrouwde tentje:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Zo, ff plaatjes en andere zooi bij elkaar zoeken, en dan maar eens die kant op vertrekken...

Mensen, tot straks/vanavond :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CeLL op vrijdag 11 november 2005 om 17:49:
n dan maar eens die kant op vertrekken...

Kenker waar moet je vandaan komen dan!?
Waarschuw beheerder
Wie?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op vrijdag 11 november 2005 om 17:56:
Je gaat gewoon zonder my A'dam al onveilig maken

hoezo zonder jou?

niet vergeten dat ik eerst nog 2 uur moet rijden he
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CeLL op vrijdag 11 november 2005 om 18:01:
niet vergeten dat ik eerst nog 2 uur moet rijden he

waar kom je vandaan dan pikko???
Waarschuw beheerder
donateur
zeeland :s (eigenlijk Disneyland, maar dat moet je maar ff voor je houden)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:O

idd eindje karre:yes:
Waarschuw beheerder
Nog iets meer dan 4 uurtjes :cheer:

Dus mensen tot strakjes maar weer:)

En Erwin niet in slaap vallen he?!;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb nu eerst een etentje met 7 vriendinnen, maar uiteraard kom ik wel :yes:

Ik zal mijn best doen om 22.30 aanwezig te zijn :cheer:

Wederom zin in :cheer:
Waarschuw beheerder
Plaatjes staan klaar :D

Nog 2,5 uur :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvDJ op vrijdag 11 november 2005 om 19:34:
Plaatjes staan klaar

(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MvDJ op vrijdag 11 november 2005 om 19:34:
Plaatjes staan klaar

je moet ze wel leggen he, anders draaien ze niet :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 11 november 2005 om 19:42:
e moet ze wel leggen he, anders draaien ze niet :P

scherp hoor:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 11 november 2005 om 19:42:
je moet ze wel leggen he, anders draaien ze niet

Tis geen kip ;)
Waarschuw beheerder
donateur
nee kan ook nie, die moeten binnenblijven :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 11 november 2005 om 19:52:
die moeten binnenblijven

Nou, dr mogen dr ook wel een paar naar DDOD komen hoor van mij. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb me weer geweldig vermaakt :yes:
donateur
AAAAAAAAOEOEOEOEOEAAAAAAAAA

Ondanks dat het niet zo superdruk was, heb ik me ook weer retegoed vermaakt :D Ik vond de DJ's stuk voor stuk super :cheer: en het sfeertje as always Fairy good ;p

Kan normaal altijd een tracklist posten, maar nu (nog) even niet, het cdtje dat ik had gebrand met allemaal nieuwe nummers zat dus nog mooi thuis in de cd speler :$ :@ Superkut dus :( en dat werd dus improviseren met wat ik dan wel bij me had, hoop wel dat jullie het leuk vonden (f)

Mijn moeder komt me zometeen even oppikken om samen met mij de apparatuur weg te brengen, kan ik haar geelijk laten zien dat ik beroemd ;p ;p ben, whahahahahah

Ik in die XPRS zoeken, want wist natuurlijk van Charly's interview ook ;p en ineens bleek ik er zelf ook in te staan, nu alleen nog met een foto, maar wie weet binnenkort ooit op een dag.... ;p ;p hahaha gekkigheid

Ga denk ik straks na het wegbrengen nog wel ff paar uurtjes slapen nog :gaap: Moet wel beetje fris zijn voor HouseQlassics ook nog.

Zit in dubio of ik wel of niet wat flyers van HeartDance mee zal gaan nemen vanavond......
Waarschuw beheerder
WATTTTTTTT een nacht pffff heerlijk gewoon!!

Thanks peeps voor een onwijs gezellig avond!!(Y)
Waarschuw beheerder
En de foto's staan online. :)

DDOD9 Partypics

Waarschuw beheerder
Echt vette party. Thnx Daan dat je 1 van mn platen draaide en ook thnx 2 de mensen die daar op los zijn gegaan (l)

:respect: 2 Razcal, MvDJ, Raine, Higgens en Daan natuurlijk :yes:

alleen kut van de reis tijd, en dat ik op het laatste moment nog alleen moest gaan vanwege persoonlijke omstandigheden van mn 'chauffeur'... volgende keer hopen dat er wél iemand met wheels beschikbaar is om mee te gaan, tussen Cuijk en Boxmeer gooide een of andere sukkel zich voor de trein waardoor ik na een slapeloze n8 dankzij de vertraging (en 4x overstappen op traject van 30 km :S) pas om half 12 in bed lag :S:S:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hey lieve partyflock mensen (ben ik lief he ;))

Hier mijn playlist van gister:
01 Pants & Corset - Malice & Wonderland (Steve Blake & Phil Reynolds Remix)
02 FalloutBoy - Drug is the Master (Guyver Remix)
03 Roit Bros - My Star Control
04 Arome - Scream
05 Darkstylazz - Raving Madness (Upsynth Mix)
06 Kasuma - Witness
07 Hypetraxx - Paranoid (Scot Project Remix)
08 Bas en Ram - Chims & Pimps
09 Uberdruck - Now or Never (Dj Shredda Remix)
10 Remo-Con - G-Sigh (A*S*Y*S Remix)
11 John the Baptist - Earth
12 Tocs - 1
13 Profound - Turntable Junky
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 november 2005 om 16:20:
tussen Cuijk en Boxmeer gooide een of andere sukkel zich voor de trein

haha zou k ook doen als ik daar woonde ;)

vette set Martijn, wederom petje af :jaja:
Waarschuw beheerder
Zeker vet feessie..:woop:

was weer gezellig:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=468 height=20 cacheid=00132cbf001e2ba561cfba911a01131618]http://sonic-xl.nl/public/sonic_nl.php[/img]

:cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Eindelek me foto met je:9
Waarschuw beheerder
Jaaaah (L) Nou nog maar hopen dat hij online komt en dat hij erg mooi is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op zaterdag 12 november 2005 om 18:39:
Jaaaah (L) Nou nog maar hopen dat hij online komt en dat hij erg mooi is.

Tuulek is ie mooi:$
donateur
Echt vette party. Thnx Daan dat je 1 van mn platen draaide en ook thnx 2 de mensen die daar op los zijn gegaan (l)

Peter echt super dat je er was :respect:

:respect: 2 Razcal, MvDJ, Raine, Higgens en Daan natuurlijk :yes:

:$ (f)

tussen Cuijk en Boxmeer gooide een of andere sukkel zich voor de trein

It wasn't me :no:
;p

Wel klote inderdaad dat het zo lang heeft geduurd :( *gaat duimen dat chauffeur volgende keer wel beschikbaar is*

Het was me wel weer een lekker weekendje mensen :cheer:

Aanstaande vrijdag hoor ik of D.D.O.D. - In Overdrive a '12 hour Renegade' wordt *duimt nog meer*
Waarschuw beheerder
Dat is wel vet.. 12u lang:D
donateur
:D:D

Tis om te vieren dat om 12 uur dan s'nachts het een jaar geleden is dat de eerste D.D.O.D. was in de Trappist, een soort van verjaardagsfeestje als het ware :) Met veele back to back setjes en een paar solo optredens.
Waarschuw beheerder
en oldschool:$?
Waarschuw beheerder
Gioster was zo faaaking geil:kwijl:

wat een feessie:yes:
donateur
Gooooooooooooodmorning joehoe de hoehoe shoobedoo wap waaaa

Het is maandag, maandag lalalalala LACH
Want wat kan je anders doen? Werken moet je toch wel doen

shoobedoo falderie falderararara Lalalala LA!!!

Nog maar 4 nachtjes en dan is het alweer tijd voor een lekker Harddance feestje :kwijl: :cheer: ZIN IN!!!

Al zou ik nu eigenlijk ook nog wel een paar uur willen slapen ofzooi enzooi :woep: :woep:

*doet een dansje, vieieieieieiert feeeeeeeeeeeest*
Waarschuw beheerder
donateur
Goedemorgen deze morgen.

Feestje was erf rustig idd, maar daardoor niet minder gezellig. After was ook weer erg gezellig:d

Aangezien het niet lukte om soundforge nog op de laptop te zetten heb ik het geprobeerd met Windows Media Recorder. Was geen succes:(

Waarschuw beheerder
donateur
Dus de opnames zijn niet gelukt?
Waarschuw beheerder
donateur
Unfortunately peanutbutter:(
donateur
Zijn ze te hard opgenomen oid?

Zou ik ze toch op een dvd-tje mogen hebben anders? Gaat me met name om mijn eigen set dat ik die een beetje kan naluisteren nog

Supervet, mijn baas is later, wedden dat ie pas rond 12 of 1 uur aan komt kakken? :[
donateur
:( ach too bad, volgende keer beter :D

We hebben het geprobeerd :cheer:

ojeeeeeeeeeeejooooooooooooooo

Is het al half 6? ;p ;p

Superzin in vrijdag btw :woep:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook best wel behoorlijk boel veel:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Zonde van de opnames, maar livesets opnemen valt ook nog niet mee!

Het is mij ook nog nooit gelukt om een liveset perfect op te nemen. Altijd wel iets aan de hand met het geluid.
Waarschuw beheerder
Haha nou ik heb echt gezongen samen met Elena!! Bas wou zelfs de deur niet eens voor ons open maken:[

Ik was er al om 10 uur heb jou toen nog niet voor bij zien huppelen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op maandag 14 november 2005 om 17:41:
Haha nou ik heb echt gezongen samen met Elena!!

:jaja: Ik was oorgetuige:)
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 12:01:
Zonde van de opnames, maar livesets opnemen valt ook nog niet mee!

Het is mij ook nog nooit gelukt om een liveset perfect op te nemen. Altijd wel iets aan de hand met het geluid.

:) Dat blijkt inderdaad best lastig te zijn, moet de allereerste opnames (sept) ook naluisteren, die schijnen wel enigszins redelijk te zijn, maar het is wel erg jammer :(

Gelukkig ben ik stront- en stronteigenwijs, koppig en heb heel veel doorzettingsvermogen, dus uiteindelijk gaat het echt wel lukken :yes: :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
misschien zie ik iets over het hoofd hoor,

maar je kunt toch gewoon zien of het in het rood springt?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 november 2005 om 12:01:

TIP zet een compressor limiter tussen de rec uit en je laptop, bvb een behringer.
kost rond de 100€

deze zorgt dat je een constant signaal binnenkrijgt
en dus geen last meer hebt van een gainverhoging of db verhoging doormiddel van de tonen regeling.
Waarschuw beheerder
[img width=400 height=72]http://www.prowebshop.nl/GFX/GFX/MDX1600.jpg[/img]

95 eurie bij www.prowebshop.nl

maar natuurlijk zit deze mogenlijkheid ook al in een hoop software pakketen ingebouwd.
laatste aanpassing
donateur
Thanx 4 the tip Mario (y) Misschien een idee voor in de toekomst

Oeoeoeoeoeoeoeoeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ben een beetje gaar ;p
NOU EN!!!

Helpt Sonic Radio me dan wel weer bij :cheer:

zin in vandaag, want morgen is het alweer bijna woensdag tralalalala LA LA!!!

LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Hoei :woep: :woep:

*doet een dansje, veirt feest op Steve Hill op HQ*

Hmmmmm, vraag me af of dat dan die set is van HQ oktober 2003

*danst, danst, danst, danst*

Oooooooooooh btw, heb vanavond waarschijnlijk ook een soort van sollicitatie gesprek :cheer:
Moet wel naar station Utrcht ervoor, maar ja ach, je moet er wat voor over hebben he?

Wns iedereen een supergoede dinsdag toe en dat het maar gauw woensdag (=bijna weekend hiha*) mag wezen :cheer: :cheer:

*ogen blijf nou open!!!*
Waarschuw beheerder
geen dank hoor

nog even een aanvulling voor die gene die een compressor softwarematig willen gebruiken.

gate instellen op -20 db

compressie op -10db

scale 1 op 2

time auto

output tussen de +4 en de +6 even testen wat het beste werkt
enhancement op +3

alle ander instellingen op auto
Waarschuw beheerder
donateur
Zal me binnenkort eens wat meer in SoundForge verdiepen...
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 15 november 2005 om 12:32:
Suc7 en zal weer eens voor je duimen!

Tis alleen verzet naar de maandag :s
Tjaha ha dik dat geweten van te voren

Maar wel supervet btw, functie die deels hetzelfd eis, weer intercedent kant op, maar dan veel zelfstandiger etc
donateur
SHoobaloo shoobedoo wap waaaaa ofzo etwas oder something :p

Das ff lekker wakker worden zo met Lush *doet een dansje, vieieieiert feeeeeeeeeeeest*

Btw mijn toetsenbord: :respect: ging gisteren weer eene keer bier overheen, maar hij doet het nog wel, nu wel weer dan, gisteren deed ie wel ff raar enzo ;p

Wahoooooooo tis alweer woensdag *doet nog een dnajse, viert nog meer feest* dus eigenlijk bijna weekend jeweet tog hiha enzo

Hepput beetje koud :s

Hallo winter joehoe de hoehoe enzooi ;p ;p

Morgen is mijn baas de hele dag pleitos :cheer: :cheer: Wat een mooie dag lalalala LA!!!

Superveel zin in Hardhouse for Pakistan :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Goeiemorgen Daan, ik was ff douchen en me aan het klaar maken voor een nieuwe dag. Whoehoeoeoeoe :cheer:

Heb ook best zin in Hardhouse for Pakistan. Maar ja, ik heb eigenlijk altijd zin in een feestje :D

Omdat ik gister tot 20.00 moest werken kon ik geen nieuwe koffie kopen. Nu is het op :s

Nou ja, op kantoor maak ik weer een mega cappuccino :kwijl:
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 16 november 2005 om 08:07:
Goeiemorgen Daan, ik was ff douchen en me aan het klaar maken voor een nieuwe dag. Whoehoeoeoeoe :cheer:

*doet een dansje, viert feest*

Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 16 november 2005 om 08:07:
Omdat ik gister tot 20.00 moest werken kon ik geen nieuwe koffie kopen. Nu is het op :s

Geen koffie sochtends thuis zuigt, maar ja net wat je zegt op je werk gewoon je schade inhalen :cheer:
Je had eventueel naar de AH op het museumplein nog kunnen gaan :yes:

Uitspraak van X-Field op woensdag 16 november 2005 om 08:09:
Ik ben hier!

Hihihihihihi

Uitspraak van X-Field op woensdag 16 november 2005 om 08:09:
Maar ook alleen maar omdat ik van dienst geruild heb. Zou eigenlijk om 09:30 beginnen.

Dan ben je wel toch vroeger vrij dan nu? Das dan wel weer lekker

OH!!! Ik heb zowaar aan Desperate Housewives gedacht :cheer: :cheer: EINDELIJK wahooooooooooooooooooo
donateur
Goed he ;p ;p :woep: :woep:

Morgen btw lekker alleen op het werk wahoooooooooo

Vreugde, vreugde, joy, joy

Moet btw echt wel op tijd het huis uit, geen zin dat die Eugene ineens naast me opduikt op de fiets zoals gisteren :s echt volgens mij issie expres ook vroeger van huis gegaan ofzo en dan wil ie gelijk maar lopen lullen op de vroege morgen :s
Laat mij ff lekker met rust met mijn koffie enzo als ik net op mijn werk ben :[
Niet dat ik nog niet wakker ben ofzo hoor, maar dat hoeft hij niet te weten o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Al eens gechecked of je baas ook niet op PF zit??? Voor hetzelfde geld leest ie mee...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 10:10:
Ik heb het nu al twee weken gemist!!:'(

En jullie hebben nog wel een DVD recorder:o

Waarschuw beheerder
:frusty:

[img width=310 height=425]http://img77.echo.cx/img77/2774/81765nu.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 16 november 2005 om 07:52:
Superveel zin in Hardhouse for Pakistan (L)

Nog 2 nachtjes!!!:cheer:

Nou ook maar goeiede morgen uhm nou middag over 5 min!!
Zal echt niet meer zeggen "Ga vanavond eens vroeg naar bed" kan het beter eens anders om zeggen:vaag:
Gister toch weer om half 4 gaan slapen:z Niet dat het erg is want iemand heb ik een luisterend oor kunnen bieden maar het is altijd zo rot als je er weer vroeg uit bent..
Maar het valt allemaal mee ben best wel fit als je het mij vraagt:woop:

Zo nu maar eens ontbijten en dan weer de eeuwige vraag wat doen we op ons broodje:S:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op woensdag 16 november 2005 om 11:59:
en dan weer de eeuwige vraag wat doen we op ons broodje

Ik stem voor filet americain:kwijl:
Waarschuw beheerder
Tja dan moet ik de deur uit en zit nu eigenlijk nog in me pyamma..

OHHHH wacht broertje lief is thuis stuur hem wel wel even gnagnagan *super gemeen* Mirko??O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmmm filet :kwijl: Moet je es in Belgie proberen, daar is t nog 10 x lekkerder! Ze noemen dat Preparé, das filet met extra mayo en kruiden erdoor. Vergeleken bij dat is Nederlandse filet echt smerig :S

Heb weinig in huis, zal wel weer een pitabroodje met ham en sambal worden (das mn nieuwe verslaving)
Waarschuw beheerder
donateur
Goed bezig(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 16 november 2005 om 12:10:
Heb weinig in huis, zal wel weer een pitabroodje met ham en sambal worden (das mn nieuwe verslaving)

Dat word smullen!!

Nouja me broertje weigerd haha voetbal he!!

Nu komt me moeder binnen met een ham/kaas croisantje:kwijl:
donateur
Uitspraak van X-Field op woensdag 16 november 2005 om 09:49:
Al eens gechecked of je baas ook niet op PF zit??? Voor hetzelfde geld leest ie mee...

Dan had ie vast wel sjoege gegeven dat ie het kent toen ik het een keertje zo tussen neus en lippen noemde en dan nog, moet ie eerst wel weten wie ik dan weer ben etc etc

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 10:10:
Ik heb het nu al twee weken gemist!!

:aai:
Moet jou ook nog steeds ff bellen/pb-en *slaat zichzelf*

Er is nu ook een of andere wedstrijd he dat je de eerste afleveringen op dvd kan winnen en nog wat dingen :yes:

[img width=310 height=425]http://img77.echo.cx/img77/2774/81765nu.jpg[/img]

whahahahahahaha rofl rofl rofl :D:D:D:D:D

Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 16 november 2005 om 12:10:
Hmmmm filet Moet je es in Belgie proberen, daar is t nog 10 x lekkerder! Ze noemen dat Preparé, das filet met extra mayo en kruiden erdoor. Vergeleken bij dat is Nederlandse filet echt smerig

Door je gekochte filet zelf die mayo gooien, zout en peper en dan eitje hard koken en dat dan als het afgekoeld is in plakjes op je filet weer doen en dan wat verse bieslook oid eroverheen :kwijl:

That reminds me, ik ga zo maar eens lunchen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Heb net lekker een tosti met Mozarella, tomaat en Pesto gemaakt :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Ben je de hele week vrij ofzo?
Waarschuw beheerder
donateur
Ikke?

Ik niet. Op mijn werk maak ik zo'n tosti. Er worden hier iedere dag verse broodjes, broden, vleeswaren, diverse kaas, sla tomaat komkommer, salades gebracht.

En we hebben een tosti apparaat en broodrooster!

Dus maak iedere dag een heerlijke lunch voor mezelf :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Klinkt goed(y) De kantine is hier behoorlijk aan de prijs dus ik hou het altijd maar bij m'n eigen gesmeerde bruine boterhammen.
Waarschuw beheerder
donateur
Bij ons wordt het maandelijks via een constructie van ons salaris ingehouden, wat neer komt op 10 euro per maand ofzo! Nou daar kan je je eigen brood en drinken niet voor meenemen :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Daar kan ik zelfs m'n bruine boterhammen niet voor smeren:nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op woensdag 16 november 2005 om 12:18:
Nu komt me moeder binnen met een ham/kaas croisantje

Hmmmmmmmmmmm :kwijl: Sounds gooooood!

Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 16 november 2005 om 12:56:
Heb net lekker een tosti met Mozarella, tomaat en Pesto gemaakt

Sounds nog gooder :P
Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 16 november 2005 om 13:20:
wat neer komt op 10 euro per maand

zoeken ze nog nieuwe medewerkers??? ik meld me vrijwillig aan :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 16 november 2005 om 13:33:
zoeken ze nog nieuwe medewerkers???

Zat ik me ook al af te vragen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 16 november 2005 om 13:33:
zoeken ze nog nieuwe medewerkers??? ik meld me vrijwillig aan

Om t brood te brengen bedoel je. ;)

Hmm, t bedrijf waar Daf voor werkt ligt natuurlijk wel weer een stuk dichterbij huis. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm, RJ, wij zoeken volgens mij nog iemand voor het IT gebeuren. Althans er loopt hier wel iemand rond maar die snapt er niet veel van vind ik zelf. En in die functie hou je mega veel PF tijd over.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 16 november 2005 om 13:57:
Althans er loopt hier wel iemand rond maar die snapt er niet veel van vind ik zelf.

Ik doe ook alleen maar of ik het snap hoor;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat doen ze hier allemaal ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dus dan val ik niet op:O Das beter:)
Waarschuw beheerder
donateur
En lekker overzichtelijk ook voor iedereen. Als ik vrij heb genomen op maandag, dan is er een grote kans dat jij ook op maandag vrij hebt genomen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Whahahaha:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zal je voordragen :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op woensdag 16 november 2005 om 13:12:
eigen gesmeerde bruine boterhammen.

Met kaas!? Haha en heb je ook zo'n lief schattig brood tommeltje

Waarschuw beheerder
donateur
Waar blijven de partyflock foto's dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeef, wanneer komen de foto's?
Waarschuw beheerder
donateur
Hm laat die foto's maar zitten :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 16 november 2005 om 16:40:
Hm laat die foto's maar zitten

*gaat Charel de loi cursus "hoe kom ik leuk op de foto" cadeau doen*
Waarschuw beheerder
donateur
Haha nee laat die cursussen maar zitten, helpt toch niks :D
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 16 november 2005 om 16:50:
Haha nee laat die cursussen maar zitten, helpt toch niks

je moet gewoon leren om relaxed te zijn als er een foto genomen wordt, dus niet denken oh jeeee foto, help.

Dat helpt echt al heel veel :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 16 november 2005 om 16:50:
Denk dat Reef druk is geweest, hijw erkt nu natuurlijk ook full time

En hij moet de foto's van Armin natuurlijk ook nog doen! Wil hem ook niet opjutten :no:

Vind het gewoon leuk om ze te zien :yes:
Waarschuw beheerder
Maar ff kijken dan.
Waarschuw beheerder
Geef die jongen alsjeblieft een cursus pfff

[img cacheid=000ac589001f3f230232a4201a011526a0]https://photo.partyflock.nl/images/48723/main/206096.jpg[/img]

Lijkt net of je moet poepen Charel:)
Waarschuw beheerder
*komt niet meer bij*
Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet niet maar ik denk niet dat een cursus zou helpen bij die jongen :no:

:p
donateur
Hij doet ut het er gewoon om ;p

Gooooooodmorning mensen!!

Tis lekker donderdag dus het is wat mij betreft al weekend!!!

ieieieieieieieoooooooooooooaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaooooooooooeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaa

shoobedoo wap waaaaaaaaaaa

*doet een dansje viert feest*

EN!!!

Mijn baas is lekker de hele dag opgetieft
Yeah!! Really gonna enjoy myself :lief:

Ik heb nu al echt superveelzin om zaterdag lekker uit te slapen :x wahoooooooooooooooo

Laten we er een mooie dag van maken falderie falderaaaaaaa :cheer:

zon schijnt in mijn hoofd zoals beloofd dan ben ik niet door de kou verdoofd YEAH!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Beste foto weer Karel(y)

*gaat nu snel de foto's kijken*
donateur
Mag ook wel langzaam hoor :yes: straks mis je iets door dat snelle kijken ;p ;p

OH!! Gisteren dus de tekening voor de flyer van december gekregen en man oh man hij is dus echt SUPERVET!!! :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 17 november 2005 om 07:55:
Ik heb nu al echt superveelzin om zaterdag lekker uit te slapen

Wordt weer een druk weekend. :)

Er is na H4P ook nog een Goa/Psy feestje wat daar vlak in de buurt wordt gehouden, die tot de vroege uurtjes duurt.
En natuurlijk Qlimax nog.
Waarschuw beheerder
donateur
Of gewoon helemaal niets doen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op donderdag 17 november 2005 om 10:29:

idd
donateur

Liever niet, hou ik niet zo van, heb sowieso een erg druk weekend of ik zaterdag nou weg zou gaan of niet

Heel veel werk voor Dawn of Dance :cheer:
donateur
Uitspraak van X-Field op donderdag 17 november 2005 om 10:39:
Ik ook niet, maar m'n portemonnee is leger dan leeg

Ga je niet naar 90's dan meer?

Mijn portemonnee is ook niet zo gevuld, maar die drie drankjes bij wijze van die ik neem op een avond kunnen er nog net van af :)

Moet wel zeggen dat ik wel twijfel over zaterdag, maar ik haat het om thuis te zitten :(
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 10:46:
was dah???

90's feest in Utrecht in Tivoli

Maar als je gaat stappen moet je naar Hardhouse for Pakistan komen hoor Gini :yes:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 10:46:
Daaan heb je ons in dat blad zien staan???

Jaaaaaaaaaaaaa, ga je zo ff pb-en ook (baas is er niet de hele dag dus heb iets meer vrijheden plus dat ik niets kan doen zolanf ze Sedis niet vrijgeven nog :cheer: )
Vond het echt superleuk en werd er ook wel :$:$:$ van die foto, nooit gedacht......

Uitspraak van X-Field op donderdag 17 november 2005 om 10:48:
Nee, dus

:( :aai: :hug:
Waarschuw beheerder

Uitspraak van X-Field op donderdag 17 november 2005 om 10:39:
Ik ook niet, maar m'n portemonnee is leger dan leeg

Ken het probleem, dus doe het zelfde!!

Alleen Vrijdag (L) Oehoeeeeeee eindelijk weer kunnen bellen en smsen
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 17 november 2005 om 07:55:
Yeah!! Really gonna enjoy myself

En Zaterdag zien we wel weer wat de avond brengt:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 17 november 2005 om 10:52:
Maar als je gaat stappen moet je naar Hardhouse for Pakistan komen hoor Gini

Als ik ga dan ben ik daar!!! :jaja: maar ik ben de laatste tijd zooooo druk met doe honden-troep enzo...

Ik ga wel naar Nightmare met Freddy kruger!!! He rocks!!!
Waarschuw beheerder
donateur
6 dagen later is er ook iets leuks O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Awakenings ja :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op donderdag 17 november 2005 om 11:56:
6 dagen later is er ook iets leuksO:)

:jaja:Wordt wel eens tijd dat dat officieel bekend wordt gemaakt!!!
donateur
YES!!!!]

It's official

DDOD in December gaat 12 uur lang door!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alleen openingstijd moeten we nog even kijken, maar hou jullie uiteraard op de hoogte

yes yes yes yes yes
Waarschuw beheerder
donateur
Gefeli:flower:

Kan je de timetable dan een week van tevoren bekend maken ofzo? Dan kan ik ff plannen wanneer ik kom. De hele 12 uur ga ik echt niet redden:nee:

Moet ook nog wat krachten sparen voor zaterdag en zondag.

*vind eigenlijk dat dat HQ revival in Culemborg beter een weekje later had kunnen zijn*
donateur
Uitspraak van X-Field op donderdag 17 november 2005 om 17:20:
Gefeli

Kan je de timetable dan een week van tevoren bekend maken ofzo? Dan kan ik ff plannen wanneer ik kom. De hele 12 uur ga ik echt niet redden

Moet ook nog wat krachten sparen voor zaterdag en zondag.

*vind eigenlijk dat dat HQ revival in Culemborg beter een weekje later had kunnen zijn*

Thanx maarruh....

dan stop je er toch gewoon MEER!!! in? o:)

Time Table wordt sowieso altijd ruim van te voren bekend gemaakt, in het persbericht remember?
Persbericht/topic ga ik zondag on line kicken dus dan weet je hoe of wat

R U Ready 4 The Ultimate Harddance Rave?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 17 november 2005 om 17:26:
dan stop je er toch gewoon MEER!!! in?O:)

En dan doorgaan van vrijdag t/m zondag zeker? Heus niet:nee: Moet de rest van de week ook nog een beetje mens zijn. Maandag en dinsdag werken, en dan naar Budapest t/m zondag:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op donderdag 17 november 2005 om 17:20:
Gefeli

citeerd!

Dat zijn pas verjaardagen! :yes:
donateur
ff officieel spammen dan nog maar o:)

D.D.O.D. - In Overdrive 12 Hour Renegade

Beste mensen

9 december gaan we om de eerste verjaardag van D.D.O.D. te vieren 12 uur lang door

R U Ready 4 The Ultimate Harddance Rave?

BRING IT ON!!!
donateur
Jawel, maar niet de volle 12 uur
dat redt ie anders niet ofzo vanwege de rest van het weekend

tja....

I ga gewoon drie dagen door dnek ik en dan gewoon naar het werk maandag

Yeah!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 17 november 2005 om 17:15:
DDOD in December gaat 12 uur lang door!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heerlijk en dan de volgende dag Roundbass alleen Zondag sla ik ook over moet er weer veelste vroeg uit en het is niet echt een baan waar ik met doorhalen me goed ga voelen:P
Waarschuw beheerder
Blijf zondag ook gewoon thuis, moet maandag ook weer gewoon werken.
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
donateur

ik ben ook moe

donateur
Moet je zorgen dat je pa wordt ;p ;p

Gie ga goede morgen deze mooie vrijdagmorgen zonder zorgen, waarop ze weer gaan post bezorgen lalalala LA!

Echt vet zin in vanavond :cheer: alhoewel ik ook wel zin zou hebben om nog ff paar uurtjes te gaan slapen :gaap: Was wat later geworden gisteren met veel biertjes enzooi ofzooi :woep:

Kom laten we gaan joggen! :woep: :cheer: :bounce:
donateur
Nou met alle respect, ik ga liever naar Hardhouse for Pakistan dan naar Qlimax, maar ja das persoonlijk natuurlijk

nog 13 en een half uur wahoooooo :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 18 november 2005 om 08:39:
Nou met alle respect, ik ga liever naar Hardhouse for Pakistan dan naar Qlimax, maar ja das persoonlijk natuurlijk

Das hardstikke leuk voor je, en ik normaal ook wel maar nu dus ff niet. :p
donateur
Uitspraak van LIBOH op vrijdag 18 november 2005 om 08:44:
Das hardstikke leuk voor je,

ik vind het ook wel leuk ja :cheer:

Uitspraak van X-Field op vrijdag 18 november 2005 om 09:59:
Mij ook, want ik haal een paar weekenden door elkaar geloof ik Budapest is namelijk al eerder.

Hiha dus je bent er dan wel de volle 12 uur? :cheer: :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Heb gisteren de Tidy Summer Camp dvd weer eens gekeken. Cally is er wel op vooruit gegaan:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op vrijdag 18 november 2005 om 12:46:
Heb gisteren de Tidy Summer Camp dvd weer eens gekeken. Cally is er wel op vooruit gegaan

Nog steeds niet gezien. :(
Kan je die copyen of senden misschien?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op vrijdag 18 november 2005 om 12:50:
Kan je die copyen of senden misschien?

Fik wel een copietje voor je. Help me volgende week vrijdag ff herinneren ofzo. Dan neem ik 'm naar ILHH voor je mee.
Waarschuw beheerder
Is goed. (y)
Waarschuw beheerder
LOL qua draaien of qua haar looks?
Waarschuw beheerder
donateur
Qua looks, het draaien staat niet op de DVD:(
Waarschuw beheerder
donateur
Eleentje, ik heb over je gedroomd. Dat je met een vliegtuig het pand hier tegenover mijn werk in ging vliegen ala WTC. Maar voordat het vliegtuig het gebouw in vloog, ging jij met een schietstoel en parachute het vliegtuig uit.

En toen was ik heel blij dat je het overleeft had.

Raar he :s
Waarschuw beheerder
:X
Nu kan ik dus op elk moment een bezoekje van AIVD verwachten?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hoezo niet raar? Ik vind een droom over eleentje die hier naast mijn kantoor een vliegtuig kaapt (er is niet eens een startbaan hier) best raar.

Uitspraak van Eleentje op vrijdag 18 november 2005 om 13:39:

Als de AIVD ook op PF zit, dan wel misschien.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 18 november 2005 om 08:39:

:yes: Maar dat vooral om dat ik ook heel graag naar Qlimax wil:(

Volgend jaar maar weer we kunnen niet alles willen he :)
Er komt nog zo veel leuks dus ik ga me er ook niet veder druk om maken!!

En zo ie zo had ik toch geen zin gehad om 2 uur lang in die fucking trein te gaan zitten.
Waarschuw beheerder
donateur
Hap anders ff Daf:d Vreemd en raar zijn synoniemen;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op vrijdag 18 november 2005 om 13:39:

Als ze langs komen ik zoek een andere baantje. heb begrepen dat ze juist voor een wagen en een huisje voor je hebben als je voor ze gaat werken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op vrijdag 18 november 2005 om 13:42:
Hap anders ff Daf :D Vreemd en raar zijn synoniemen ;)

Klopt, akkoord en tevens juist!

De woorden apart, curieus, eigenaardig, gek ook trouwens!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hehe, ik zal een woordje voor je doen, Budha! Lijkt me ook een leuke baan als je naast een autotje en huisje krijgen kan gewoon partyflocken, alsof het je werk is :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eleentje op vrijdag 18 november 2005 om 13:52:
Lijkt me ook een leuke baan als je naast een autotje en huisje krijgen kan gewoon partyflocken, alsof het je werk is

Zo'n baan kan ik ook wel tot mijn 70e doen
Waarschuw beheerder
Dacht t laatste uurtje ff rustig aan te doen, komt me baas ff met een leuk klusje; NOT!
Normaal neem ik daar rustig de tijd voor natuurlijk, maar t moest ff snel af. Ben maar ff een tempo'tje hoger gaan werken t laatste uurtje. Ook weer afgehandeld. :)
Waarschuw beheerder
En zo hoort het ook. Zweep er over
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En sinterklaaspaarden:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
trekpaarden
Waarschuw beheerder
donateur
zeepaarden
Waarschuw beheerder
donateur
Jaahahaaa! Weet u waar ik heel erg van hou?
Van paarden!
Ik hou heel erg van paarden!
Ik hou van dikke paarden, dunne paarden, grote paarden, kleine paarden,
maar ook van zwarte paarden met een witte punt op hun kop! Ja, daar hou ik van.
En ik vind het altijd zo mooi met paarden,
dat ze steigeren tegen de achtergrond van een ondergaande zon. Dat vin’ ik mooi.

Hans Teeuwen :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
racepaarden
Waarschuw beheerder
donateur
Udenhouts?
Waarschuw beheerder
donateur
o
Waarschuw beheerder
donateur
Supernintendo?
donateur
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op zaterdag 19 november 2005 om 19:44:
Jij was zo lief op de stoel (l)

Was echt helemaal op, maar vond het ook supergezellig nog dus wilde het niet opgeven.
Ik heb het ook verloren uiteindelijk in mijn bed, door met de electrische deken en mijn jogginbroek én vest in slaap te vallen, met maar 2 trekjes van mijn joint genomen en mijn boek nog naast mijn hoofd whahahahaha
Waarschuw beheerder
Lekker dan:P

Neem dan in plaats van thee BIER!!
Ik sla vanavond eventjes over.
donateur
Geen bier ook voor mij vanavond :no: o:)
Moet nog flyeren bij de Marcanti :cheer: anders trek ik dat echt niet :no:
Volgend weekend misschien weer bier :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
En dan weer kotsen tijdens het afteren?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op zaterdag 19 november 2005 om 23:42:
En dan weer kotsen tijdens het afteren?

Tis ook altijd wat he.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da®ude®ob op zondag 20 november 2005 om 09:49:
Das tenminste positief

Uiteraard:jaja: aangezien ik al op donderdagnacht al een feestje heb begint myn weekend erg vroeg deze week. heb nog geen idee wat ik vrijdag gaan doen waarschijnlijk een avondje bankhangen om dan fris aan de zaterdag te gaan beginnen:d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op zondag 20 november 2005 om 09:27:
Tis ook altijd wat he.

:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op zondag 20 november 2005 om 09:57:
heb nog geen idee wat ik vrijdag gaan doen waarschijnlijk een avondje bankhangen om dan fris aan de zaterdag te gaan beginnenlaatste aanpassing 20 november 2005 10:01

Vrijdag wordt een avondje rondstuiteren in de Westergas. :P
:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Klopt, daar ben ik ook te vinden :)
donateur
Tralalalalalaaaaaaaaaaaa

Ik heb zo een zin in vandaag falderie faldera ra ra :cheer:

*doet een dansje, vieieieieieieiert feeeeeeeeeeest*

wel jammer zo maar een nachtje feestje maar dit weekend, ach ja, moet niet zeuren, mag allang blij zijn dat er in ieder geval iets Harddancerigs was :cheer:

*doet nog ene dansje, vieieieieiert feeeeeeeeeeeeeeeest*

zin in vandaag lalalalala
shoobedoo wap waaaaaaaaaa tjeboem tjeboem shoobedooo
I feel like strawberries today oeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoe :woep:
Waarschuw beheerder
Het is vandaag echt een Zondag waar je u tegen zegt:P
Lekker hangen en niets uit vreten HEERLIJK!!
Waarschuw beheerder
Ik zag hier een over heerlijke pizza in de vriezer liggen dus dat wordt smullen vanavond :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CeLL op zondag 20 november 2005 om 12:59:
Klopt, daar ben ik ook te vinden

Ik hoop dat ik nog wel richting Jeff Mills te gaan maar donderdagnacht is er een andere leuk technofeestje en dan werken, dat word dan heel weinig slapen a.s. weekend als ik alle feestjes afga.
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon komen ;)
Waarschuw beheerder
Grrrr de bovenburen VS me moeder is veel herrie!!!

De bovenburen hebben volgends mij een of ander ritueel slachtfeest:/ ze lopen op trommels te rammen en te zingen als en gek en als ze zo door blijven dansen zitten zometeen nog bij ons in de huiskamer.
En onze huiskamer is een wierrook walm.
Maar klinkt voor de rest wel gezellig:)

En me moeder vind het schijt irrietant en beantwoord deze herrie met een deuntje van Alica Keys haha:P Kneiterhard dus oordopjes zijn hier van harte welkom!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kortom, gekkenhuis :)
Ik ga vrijdag ook maar relaxen, en zaterdag lekker lang feesten! :cheer:
donateur
Gie ga goede morgen deze morgen falderie faldera ra ra ra ra ra tralalala

Nu alweer zin in de vrijdag ;p Hoei en het is alweer bijna zover :cheer:
ja, ja optimist tot in mijn kist ofzoiets :woep:
Beetje jammer ik wilde een maillot aan tegen de kou (tis best fris op mijn werk) en ehij paste me niet :(:(
Vraag me af of ik nog een ander heb

SHOOBEEDOO WAP WAAAAA tralalalala tjeboem tjeboem

*doet een dansje veieieieieiert feeeeeeeeeeeeeest*
Waarschuw beheerder
donateur
Goedesmorgens deze morgen:)
Waarschuw beheerder
donateur
dat is goed nieuws ;)
donateur
Yeah

weet je wat ook goed nieuws is, dat mijn baas om 2 uur binnenkwam en nu om 4 uur weer vertrokken is :cheer:

*doet een woeste vreugdedans en viert feeeeeeeeeeest*
Waarschuw beheerder
Avond!!

:gaap: Vanavond nog maar eens vroeger naar bed 05.15 is wel erg vroeg om op te staan maar ik heb wel weer alletijd om wakker te worden en rustig me broodje te happen
laatste aanpassing
donateur
De maandag zit er inmiddels op :cheer: We gaan alweer hard richting het weekend :D:D

*gaat joint roken n persbericht/topic afschrijven nu*

Pfffff ben pas net thuis, mooi voor Jan Lul naar Utrecht, doe ik dus ook niet meer voor een Uitzendbureau naar een andere stad :(
Waarschuw beheerder
donateur
Hoezo voor niks Daaan?
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op maandag 21 november 2005 om 21:18:
Hoezo voor niks Daaan?

Nou gewoon, ze had mijn CV niet zo heel goed gelezen en toen bleek al snel dat ik te licht zeg maar voor de functie ben. Kijk ik zit makkelijk op HBO werk- en denkniveau maar ja ze willen nou eeenmaal keiharde bewijzen enz

Dus voor niets
Ze gaat wel verder kijken nog hoor of ze wellicht nog een andere functie heeft, maar baal gewoon, heb me de tering gehaast, ben pas om 9 uur weer thuis en ALLEMAAL VOOR NIETS

Sowieso heb ik een teringbui vandaag, die zal wel ff voortduren ook :s
Ach ja

NOU EN!!!

Kan altijd erger kan ook geen benen hebben ofzooi :vaag:

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op maandag 21 november 2005 om 21:26:
Ahhhh :aai:

:lief:

Ga nu een dikke joint roken en aan mijn persbericht en topic beginnen, want dat moet ook vanavond allemaal on line enzo :s
donateur
Topic komt morgenavond on line, moeet nog ff wat dingen terugkoppelen ook met mensen en die kan ik nu niet zo makkelijk bereiken....

:nocheer:
Waarschuw beheerder
We wachten met geduld af, Daantje!
Een mooi gedetailleerd persbericht over een feest schrijven is geen piece of cake :)
Balen dat ze echt alleen naar de papieren kijken :( ze vragen toch naar denkniveau en niet diploma? :S
donateur
:)
Gooooooooooodmorning everyone

Tis alweer dinsdag ole ole ole en heb een superdrukke week, maar is juist goed want dan gaat de week des te sneller en des te sneller is het zaaaaaaterdag zaaaaaaaaaterdag hoei :cheer: ole ole

Heb ff persbericht en flyer naar mijn mail gestuurd dus ga ik als het ff kan op mijn werk ff afmaken

Moet alleen dus wachten op een telefoontje van 1 van de dj's of ie kan op een bepaalde tijd, aangezien hij nog twee boekingen heeft die avond, dus vandaar dat het ff wat langer duurt, als ie overdag belt staat het overdag er misschien nog op en anders wordt het dus vanavond :)

Oogjes ga open, neem nog meer koffie tralalalala
sigaretje nog erbij shoobedoo wap waaaa
Over 17 minuutjes moet ik de deur uit shalalalala LA!

Iedereen een supertoffe dag toegewenst btw en dat het maar gauw vanavond mag zijn, of eigenlijk nog liever vrijdagavond ofzooi enzooi :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Toch niet weer net pas je bed uit he?:o
Waarschuw beheerder
donateur
Pfffff....echt deze dinsdag is ook echt weer een dinsdag! :z
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op dinsdag 22 november 2005 om 13:45:
Toch niet weer net pas je bed uit he?

al om half 12 :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vriendje Kjell ® op dinsdag 22 november 2005 om 13:46:
Pfffff....echt deze dinsdag is ook echt weer een dinsdag!:z

Gaan we weer filosofisch doen:s

Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 22 november 2005 om 13:47:
al om half 12:p

Je had al uren geld kunnen verdienen...
Waarschuw beheerder
donateur
waar? dan ga ik daar es naartoe.. :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op dinsdag 22 november 2005 om 13:50:
Gaan we weer filosofisch doen

Hmz....voel een griekse tragedie opkomen...ff naar het toilet.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 22 november 2005 om 13:52:
waar? dan ga ik daar es naartoe..

Achter Centraal was nog plek. Vierde lantaarnpaal aan de linkerkant.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op dinsdag 22 november 2005 om 13:58:
Achter Centraal was nog plek

kost meer geld dan dat t oplevert hoor... :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op dinsdag 22 november 2005 om 14:15:
:bloos:
Ja

Moet niet gekker worden:o Ik wilde gisteren nog zeggen dat het bedtijd was, maar ja, dan moet je wel je phone opnemen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op dinsdag 22 november 2005 om 14:27:
Moet niet gekker worden Ik wilde gisteren nog zeggen dat het bedtijd was, maar ja, dan moet je wel je phone opnemen.

Is dit niet gek genoeg. ;)
Waarschuw beheerder
oww, toen was ik nog op mijn werk! Ik was opgeroepen om eventjes bij de Mac te werken.. en om uur of 3 s nachts krijg ik opeens bericht dat ik een voicemail heb... nou ik raadde dat je het was!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op dinsdag 22 november 2005 om 14:38:
nou ik raadde dat je het was!

Alsof ik de enige ben die jou wel eens belt:s
Waarschuw beheerder
Nee, want ik wist dat je zou bellen! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 22 november 2005 om 13:47:
al om half 12

Ruilen?

Uitspraak van Vriendje Kjell ® op dinsdag 22 november 2005 om 13:46:
Pfffff....echt deze dinsdag is ook echt weer een dinsdag

Vind ik nou ook.

Uitspraak van X-Field op dinsdag 22 november 2005 om 14:39:
Alsof ik de enige ben die jou wel eens belt

Uitspraak van Eleentje op dinsdag 22 november 2005 om 15:08:
Nee, want ik wist dat je zou bellen!

:cry: Wil me telefoon terug!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 22 november 2005 om 16:15:
:cry:Wil me telefoon terug!!

Daar zit Robson nu mee naar Australie te bellen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op dinsdag 22 november 2005 om 16:18:
Daar zit Robson nu mee naar Australie te bellen...

Lijkt me stug zonder beltegoed. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LIBOH op dinsdag 22 november 2005 om 16:23:
Lijkt me stug zonder beltegoed.

Er zit nog wel wat op maar inderdaad je kan niet naar Australië bellen
Waarschuw beheerder
donateur
En speciaal voor dametje Daaan...

[img width=360 height=288 cacheid=0001a6c300046664887b24821a0117f349]http://img28.imageshack.us/img28/4836/creaopdracht1525ks.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:)