| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 18 juni 2005 om 11:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
beetje kansloos vind je niet
Want ik had were gehoord dat ze onderziek gaan zetten op die mensen die die kaarten hadden verkocht enzo hele trip
jij zegt het,ik dacht het!!!
dr staat ook nog heroes of techno in je agenda
en 19 nov heb je zelfs 3 feesten
en sommige datas ook 2
beetje kansloos vind je nietlaatste aanpassing 20 oktober 2005 23:32
JA!!!
Maar kijk Al die raciste zijn sukkels ze eten buitelandse eten ze rijden buitelandse autos ze gaan op vakantie naar buiteland
maar als je een echte racist ben zet dan zo'n hitler kruis op je borst en ga maar buiten lopen waar allemaal buitelanders zijn dan laat je pas zien dat je een egte racist ben
maar als je een echte racist ben zet dan zo'n hitler kruis op je borst en ga maar buiten lopen waar allemaal buitelanders zijn dan laat je pas zien dat je een egte racist ben
Jah maar wat ik probeer te zeggen is dat jully niet over al zo kunnen bij lopen mischien als je geluk heb paar plekken maar veder niet zo als je wil geef ik je adres op ga maar zo lopen met je jas of weet ik veel wat
maar heb mn aussie niet verbrand
net nieuwe nike`s gekocht
heb al een baan!!!
whahaha
mensen toch... straks gaan we hier zeggen dat we te bang zijn om in de zon te liggen omdat we dan bruin beginnen te worden...
nee ik heb morgen nog meer te doen...we zitten niet allemaal kansloos thuis
en dat moet afgelopen zijn!!
kijk ik vind ut nie errug om belasting te dokken maar wel als alle mogolen uit de hele wereld naar nl komen om mijn belasting centuh te innuh en zelf nix te doen
beter zoeken ze zelf gewoon werk...net als een ander
maar nee hoor daar zijn ze te bedondert voor
triest en kansloos...zulkes moeten gewoon opflikkeren
de meeste buitenlanders doen hier geen donder
ja profiteren van ons land!!
uitkering trekken meer kunnen ze niet
pas op wat jullie zeggen!!!!!
er zijn meer mensen die jullie eruit kunnen knalle!!
doe het dan via PB...
er zijn meer mensen die jullie eruit kunnen knalle!!
doe het dan via PB...
mochten jullie je school afmaken of een andere baan willen: www.landmacht.nl
Misschien wel de enige kans op een goede integratie...(of ook wel; leren werken met elkaar ook al snap je er geen reet van...)
probeer dan eens iedereen met te behandelen...
Ook op het net, op straat of in de geest...
Ik hoef me dus verder niet eens te mengen in deze hopeloze disscussie... Toch???
whahahahaha
heerlijk dit!!!
we ouwe dit hadden we niet de afgelopendagen he!??
watt een leuke discussiezzzzz
watt een leuke discussiezzzzz
mag ik bij jouw uithuilen???
jully hebben gewoon haat dat jully het zelf niet hebben wat wij als buitelanders wel hebben
en wrom heb ik nooit problemen met echte nederlanders en wel met jullie
Ik ook maar jully verdienen niet zo ge respeck teerd te worden ( Racisten )
je bent toch niet jarloers dat we met nederlandse meisjes afspreken en flirten
kijk wij hebben ook kale er tussen maar kijk wat je aan heb
als jij gewoon normaale kleding heb wedde dat niemand wat doet
jullie zoeken gewoon altijd ruzie en nee niet in je eentje nee met een groep want alleen dan schijten jullie je broek vol
en als iemand kisten aanheeft is ut een racist nou dan zit ut leger dus vol racisten want die gatsen dragen hun kisten ook in hun vrije tijd
dat slaat ook weer nergens op!!!
mogen we niet zeggen wat we denken!!
we wonen in een vrij land!!!
nee dus zie maar pim fortuin,
Nee, blijf hier! Er is nog een vrouw nodig voor voor het onderwerp ''Nederlandse meisjes & Turkse jongens
mogen we niet zeggen wat we denken!!