Partyflock

Forumonderwerp · 818839
Waarschuw beheerder
Ik zat es ff te zoeken op "vergeten artiesten" en ik vond 1 topic waar al een hele tijd niet op was gereageerd, dus ik dacht "laat ik es een nieuwe aanmaken"

Nu is het de bedoeling dat hier in dit topic het gevoel wordt opgewekt van "aaaaah, die goeie ouwe tijd..."

Wanneer er vragen zijn over bepaalde tracks/artiesten dan kan dat hier. Ik zeg niet dat ik overal een antwoord op heb, maar met zn allen komen we er vast wel uit.(zie PF's most wanted hardcoretrack)

Zelf wil ik graag weten wie Low Q was. Ik heb er 1 track van op Earthquake III genaamd "I don't want your love"
Verder is ie voor zover ik weet niet op plaat uitgebracht..
Anders ben ik er bij deze naar op zoek:P

Verder wil ik Partyflock nog ff herinneren aan een aantal artiesten zoals Dj Sim, Psylocke, T-wisted, Dano, Mutoïd(ook sim en ->), Guitar Rob(later Virus), Holographic(critical mass) en nou moet ik ophouden anders is alles al genoemd :P

Eendagsvliegen die je verder nooit weer hebt gehoord, of gewoon een track van een bekende artiest die nooit een hit is geworden, alles is welkom :)

Gaat uw gang :)

En voor de mensen die het leuk vinden om te muggeziften of ouwehoeren; je doet je best maar, zolang het topic er maar niet al te veel door wordt vervuild

(aantal keer geëdit)
laatste aanpassing
Artiest Rowdy
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jlls op donderdag 13 maart 2008 om 12:19:
tijdje terug stond hier in het topic een mixje die ge-id moest worden (volgens mij was dat hier)
en daar zat een track tussen met die Unbelievable samples (zoals die h20h plaat van scrumbleheads)
die bleef toen open staan, maar nou kwam ik die track toevallig vorige week tegen op een IS dubbelaar van Industrial Terror Squad (da bastards are back B1)

weet niet meer wie, maar als je het leest
dat was hem dus hehe

Bij deze, gelezen :)
Zou kunnen dat die track er op lijkt (zelfde vocal ofzo), maar het bleek toch echt Mob Squard - Outta Limits te zijn.

http://www.discogs.com/release/136219

Heb de plaat inmiddels.

Dit is de gehele tracklist van desbetreffende setje, op nr. 2 & 17 na! :\
Als iemand zich er alsnog aan wil wagen, zal ik 'm binnenkort wel weer ff oplaaien.

DJ ? - live @ Hemkade, '96/'97?, @ unknown fuif.

1. Psychopunk - Motherfuckers (Psychopunk)
2. ?
3. DJ XD - Uncle X (part 1) (Hell Recordings)
4. BD & KM - Is New York In The House (MOH)
5. Mastermind - Make 'M Clap (Hell Recordings)
6. 50 % Of Dreamteam - Freddy's Revenge (Dreamteam prod.)
7. Unknown Artist - Sweet Dreams (XXX Rated)
8. Unknown Artist - Terror Touch (XXX Rated)
9. Dano - Starting Up (Mokum)
10. Dj Ricci & MC Hair - Take My Ass (Steel Wheel/Kamikaze)
11. Psylocke - No Man (Hellsound Rec)
12. DK & SB - Geleihoofd 🇹🇹
13. Chosen Few - Hellfire (Mokum)
14. Da Beatblower - Cotton Trax (VHU)
15. Damage Inc. - Total Insanity 🇹🇹
16. The Scotchman - Gatecrash (Dwarf)
17. ?
18. DJ Buby feat. The Stunned Guys - A.E.I.O.U. (Rotterdam Rec)
19. Mob Squard - Outta Limits (Hardcore Attack)
20. Riot Nation - AbbaGabba (Spdfrk rmx) (Mokum)
21. Rob Gee - 909 Hit Me One Time??? (Steel Wheel / I.S.)

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op zaterdag 15 maart 2008 om 11:14:
ben bang dat we vanavond ook niet ontkomen aan die track. Wordt inmiddels wel als normaal verwacht.

Nou, ik ben bang dat men dat niet zo heel erg gaat vinden.
En ik vind 'm nog steeds abnormaal bruut. (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rowdy B op zaterdag 15 maart 2008 om 17:27:
Nou, ik ben bang dat men dat niet zo heel erg gaat vinden.
En ik vind 'm nog steeds abnormaal bruut. (Y)

idd ik zie het al helemaal voor me, als dat nummer ineens uit de speakers komt (l) iedereen los enzo jwt B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rowdy B op zaterdag 15 maart 2008 om 17:20:
Bij deze, gelezen :)
Zou kunnen dat die track er op lijkt (zelfde vocal ofzo), maar het bleek toch echt Mob Squard - Outta Limits te zijn.

aaaaaaaaaaaaah ok
ik had die plaat toevallig opstaan en het schoot me te binnen
denk zal een postje doen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 maart 2008 om 09:55:
verder een lang vergeten anam (als ie al niet was genoemd) is dj simstim :respect:
damned wat jammer dat hij niks meer doet (zover ik weet)

simstim is dj sim en ene jurgen brinkman, moet zeggen dat ik z'n latere solo werk toch beter vind (zoals ik al 1000x gezegd heb hier)
Artiest {SHOWLIST artist 54123, 26039, 129185}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rowdy B op zaterdag 15 maart 2008 om 17:20:
Rob Gee - 909 Hit Me One Time??? (Steel Wheel / I.S.)

Die plaat staat in ieder geval op Industrial Strength 28, de B2.

Twijvel je of het die plaat is? Zou je dat setje willen uploaden? Kan ik het ff luisteren, ziet er wel dik uit.

Waarschuw beheerder
donateur
Heeft iemand deze plaat?

http://www.discogs.com/release/21123

Vooral B1 is echt vet en hoor je nooit op feesten.
Dik 15 jaar oud

track A1
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
vIND ad-da net ff beter, maar die hele EP is gewoon vet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 16 maart 2008 om 14:04:
Heeft iemand deze plaat?

http://www.discogs.com/release/21123

Vooral B1 is echt vet en hoor je nooit op feesten.

Uiteraard. :) Wel eens gedraaid ook. :)
Waarschuw beheerder
De a1 en 2 vind ik beid erg vet.. de b kant ken ik niet.

Waarschuw beheerder
klang der family - 3 phase
Waarschuw beheerder
Mensen, ik... ja ook ik wel eens.... ik heb jullie hulp nodig. Ik ben op zoek naar een Hardcore plaat die volgens mij "helemaal uit m'n bol" heet. In ieder geval zit die sample er meermalig in. Als ik me goed kan herinneren komt hij van een oude Duitse cd, een Terrordome of drome wellicht. Zal ergens rond 1994/95 geweest zijn schat ik in.

Wie kent hem, weet mogelijk waar deze op staat en kan me mogelijk zelfs nog helpen aan de audiofile? :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik ken die plaat wel...

Zit zo'n vaag rijmpje in 'ga maar lekker hakkuh lalalala' en dan schreeuwt ie 'helemaal uit m'n bol'
Waarschuw beheerder
Ja! precies :D Ook iets met "lompe snol" volgens mij. :)

Waarschuw beheerder
:lol: haha wtf

Waarschuw beheerder
Gasten van Dorpzicht vond k vroeger ook wel vette tracks hebben..
T is kwalitatief niet allemaal even hoogstaand wat uitkwam, maar k heb goede herinneringen aan een aantal nummers van ze..

:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 april 2008 om 21:53:
Gasten van Dorpzicht vond k vroeger

aah de patty boom sheiss weer :) Zit zeker leuk spul tussen :yes:
Waarschuw beheerder
GangstarToonsIndustry - CD 08 - REMX N WORK
GangstarToonsIndustry - GTI002
GangstarToonsIndustry - GTI003
GangstarToonsIndustry - GTI004
GangstarToonsIndustry - GTI005
GangstarToonsIndustry - GTI006 Atomic Compressor (LMTD) - 1995
GangstarToonsIndustry - KOLT01 B - TOP45 B - 1995
GangstarToonsIndustry - KOLT02 B - KOLT03 B - 1995
GangstarToonsIndustry & Babacar - RPG-7 002 - ConcretJungle - 1996 (NeverReleased)

*** Als je er een beetje moeite voor doet, is alles te vinden op Inet, al moet je over de hele wereld in forums zoeken..
Waarschuw beheerder
ja dorpzicht hardrecordings heeft wel enkele vette releases uitgebracht, 1 track in het bijzonder vind ik wel vet: dorpzicht - earthquake

Waarschuw beheerder
Yep die plaat is wel nice..
Dorpzicht - Let No Fear
Geronimo - Caps

zijn ook errgg lekker :)

Waarschuw beheerder
Leuk was die oorlog tussen Frankfurt en Rotterdam.

Creators of Hardcore..

Staat een leuk dissnr op kotz000.

Maar was het serieus geweest dat gedoe?
Waarschuw beheerder
donateur
Dat vraag ik mij eingelijk ook af.

Terwijl Acardipane de Euromasters als één van zijn insparatiebronnen beschouwde en toen veel van die vinyls van hen naar Duitsland haalde.

Maar misschien is er later wat voorgevallen, omdat die kotz000 in 1994 gereleased is.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van best of both worlds op dinsdag 15 april 2008 om 23:08:
Terwijl Acardipane de Euromasters als één van zijn insparatiebronnen beschouwde en toen veel van die vinyls van hen naar Duitsland haalde.

Bron? Volgens mij was Acardipane veel eerder met platen uitbrengen dan de Euromasters.

Ik vind het gewoon vreemd. Mekaar dissen en later doet Acardipane een remix voor Neophyte :vaag:

Acardipane had ook een dissnr gemaakt over The Speedfreak.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 17:28:
Bron? Volgens mij was Acardipane veel eerder met platen uitbrengen dan de Euromasters.

Ja volgens mij is Acardipane ook eerder geweest maar volgens Acardipane was de overstuurde sound van de Euromasters nog nooit ergens te horen geweest dus vandaar.

Bron: Thunder Magazine, special over Rotterdam Records

Acardipane had ook een dissnr gemaakt over The Speedfreak.

Speedfreak heeft toen ook ooit een dissnr gemaakt over Rotterdam genaamd 'Bomb on Rotterdam' Die is geloof ik nooit uitgekomen haha.

Bron: George Russeler, Thunder Magazine
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van best of both worlds op woensdag 16 april 2008 om 17:54:
Speedfreak heeft toen ook ooit een dissnr gemaakt over Rotterdam genaamd 'Bomb on Rotterdam' Die is geloof ik nooit uitgekomen haha.

Volgens mij heeft het label shockwave ook een dissnr gemaakt over Rotterdam. Ik geloof iets met Hammer Bros.
Waarschuw beheerder
Mekaar dissen

Dat heeft slechts te maken met het feit dat Rotterdam pretendeerde het hardste te zijn en een aantal Duitse producers (meerdere) was het daar niet mee eens. En als we eerlijk zijn dan waren die Duitsers op dat moment ook wel harder, zeker een klein stukje later want toen was het verschil wel héél groot.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op woensdag 16 april 2008 om 18:26:
zeker een klein stukje later want toen was het verschil wel héél groot.

vanwege kotzaak clan?
Waarschuw beheerder
Nou, zo was er natuurlijk nog veel meer.. Nordcore (en verschillende losse projecten), Agent orange, Napalm, Terror Drome's, etc, etc...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 18:01:
Ik geloof iets met Hammer Bros.

Paul Sucks!

http://www.discogs.com/release/549543

Mark N deed ook vrolijk mee met het afzeiken van Rotterdam in z'n legendarische Rotterdam Takes It Up The Arse

http://www.discogs.com/release/254422

Ook Amiga Shock Force deed mee; kwamen met de track Destroy Netherlands (nooit officieel uitgebracht)

Vervolgens kreeg je nog eens EC8OR (met Patric Catani a.k.a. E-de-Cologne) die met een Shockwave/Speedfreak disstrack kwam (I Don't Wanna Be A Part Of This)

http://www.discogs.com/release/204901

Had je idd de Kotzakers nog die ook lekker Speedfreak gingen bashen met hun Speedfuck (omdat Speedfreak ergens in een club op de W.C. deuren had gekrast ''PCP sucks'', zo gaan de geruchten)

http://www.discogs.com/release/58017

Er werd wat afgeissed in die tijd :P
Waarschuw beheerder
Speedfreak heeft vervolgens ook alles van de heren weer leeggesampled en denk zelfs dat je van een aantal tracks ook een soort van diss mag concluderen.

Maar goed, er zijn er nog veel meer. Ook Peter-Paul zelfs nog, die later juist dat soort zaken tegen wilde gaan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 april 2008 om 09:04:
Mark N deed ook vrolijk mee met het afzeiken van Rotterdam in z'n legendarische Rotterdam Takes It Up The Arse

Ja, en Neophyte mocht toen niet terug dissen van Paul, want dat zou oorlog betekenen... erg vette track. (Y)

3 Steps heeft inderdaad tracks als "frankfurt, this is the hague" en in "This is the Thunderdome" roept hij dingen als Amsterdam sucks etc.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 april 2008 om 22:12:
Staat een leuk dissnr op kotz000.

Dat nummer, "At War" is een diss richting de LowSpirit organisatie.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 17 april 2008 om 09:30:
Dat nummer, "At War" is een diss richting de LowSpirit organisatie.

Toen Lenny Dee op een feestje van mij moest draaien, heb ik het nog met hem daarover gehad. Ik wist wel dat die track gemaakt was omdat die jongens van Low Spirit het geluid hadden gefucked toen Lenny een set moest draaien op Mayday.

Ik vroeg toen aan hem waarom, omdat de jongens van Low Spirit ook degene waren die Lenny voor Mayday geboekt hadden. Toen was de periode dat de Duitse jongens als Westbam en Dick geen hardcore meer draaide en over gingen op andere stromingen. Ze wilde dat Lenny dat ook ging doen (ze hadden het beste met hem voor) maar Lenny bleef trouw aan de hardcore. Toen hebben ze het geluid van hem maar lopen fucken (geloof iets met de monitoren)

De jongens van PCP hebben ook opdezelfde Mayday vette gezeik met Low Spirit gehad dus vandaar dat Lenny en Acardipane die track samen hebben gemaakt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van best of both worlds op donderdag 17 april 2008 om 09:49:
Toen Lenny Dee op een feestje van mij moest draaien, heb ik het nog met hem daarover gehad. Ik wist wel dat die track gemaakt was omdat die jongens van Low Spirit het geluid hadden gefucked toen Lenny een set moest draaien op Mayday.

Ik vroeg toen aan hem waarom, omdat de jongens van Low Spirit ook degene waren die Lenny voor Mayday geboekt hadden. Toen was de periode dat de Duitse jongens als Westbam en Dick geen hardcore meer draaide en over gingen op andere stromingen. Ze wilde dat Lenny dat ook ging doen (ze hadden het beste met hem voor) maar Lenny bleef trouw aan de hardcore. Toen hebben ze het geluid van hem maar lopen fucken (geloof iets met de monitoren)

De jongens van PCP hebben ook opdezelfde Mayday vette gezeik met Low Spirit gehad dus vandaar dat Lenny en Acardipane die track samen hebben gemaakt.laatste aanpassing 17 april 2008 09:52

Marc is van het podium afgehaald omdat hij te hard draaide op die Mayday. Hele zaal ging los, maar hij moest eraf. Dat was voor zover ik weet de reden...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Sequence op donderdag 17 april 2008 om 10:06:
Marc is van het podium afgehaald omdat hij te hard draaide op die Mayday. Hele zaal ging los, maar hij moest eraf. Dat was voor zover ik weet de reden...

zo wordt het verhaal toch nog compleet ;)

Waarschuw beheerder
De mix van Frankfurt Tracks 4(of Thunderdome 3) blijft de dikste vind ik... ;)
Waarschuw beheerder
Zo lees je nog eens wat :).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 april 2008 om 09:04:
Vervolgens kreeg je nog eens EC8OR (met Patric Catani a.k.a. E-de-Cologne) die met een Shockwave/Speedfreak disstrack kwam (I Don't Wanna Be A Part Of This)

Volgens mij kwam dat door omdat ze bedonderd waren door dat label.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 17 april 2008 om 09:30:
Ja, en Neophyte mocht toen niet terug dissen van Paul, want dat zou oorlog betekenen...

Ik vind het wel sneu van Neophyte. Wel dissen, maar tegelijkertijd ook dingen jatten van PCP. Bijv. Execute en Hardcore From The Heart.
Allebei gejat van PCP

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 17 april 2008 om 10:37:
De mix van Frankfurt Tracks 4(of Thunderdome 3) blijft de dikste vind ik...

Tis allebei ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 april 2008 om 17:17:
Ik vind het wel sneu van Neophyte. Wel dissen, maar tegelijkertijd ook dingen jatten van PCP. Bijv. Execute en Hardcore From The Heart.
Allebei gejat van PCP

of die B1 van none of ya left (evil)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jlls op donderdag 17 april 2008 om 19:04:
of die B1 van none of ya left (evil)

klopt of Neophyte Hardcore

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 april 2008 om 17:16:
Volgens mij kwam dat door omdat ze bedonderd waren door dat label.

Daar weet ik niks van...weet wel dattie van de hele rave scene niets moest hebben, on-politieke happy drugszooi

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 april 2008 om 20:16:
Daar weet ik niks van...weet wel dattie van de hele rave scene niets moest hebben, on-politieke happy drugszooi

volgens mij heb ik dat gelezen bij het mokum special in de Thundermagazine

Waarschuw beheerder
hoezo dingen jatten?