Partyflock

Forumonderwerp · 818787
5 volgers · 78501x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
je wilt een feestje organiseren voor een man of 200 eerst...tworden er meer en meer....komen uiteindelijk meer dan 6 a 700man.....iedereen volledig uit zn dak...alleen maar bekenden...

dr is netjes doorgedraaid tot 10 uur......
geen entree,drank een euro, .....damn wat een succes!

aangezien er vele PF-ers waren wil ik iedereen bedanken op deze manier...

dit was niet het laatste besloten feestje:D
laatste aanpassing
Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
Wat een brute locatie:D
eerste keer DG voor mij maar wat heb ik al genoten van het zoeken naar het feest en vervolgens aan te komen een tunnel te zien en mensen te horen schreeuwen en joelen, fucking geweldig! jammer dat t vroegtijdig afgekapt moest worden :[ maargoed volgende keer weer knallen(Y)
Waarschuw beheerder
teeeeeering at ben ik lam zeg :D

Waarschuw beheerder
donateur
haha ik zit hier ook nog te spacen met mijn biertje en joint
:p
Waarschuw beheerder
jammer van dat aantal idioten dat nu bij mij thuis zit en al 6x gevraagd heeft hoe ik / me papagaai heet, hahaha :D :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MarijN op zaterdag 5 augustus 2006 om 06:06:
jammer van dat aantal idioten dat nu bij mij thuis zit en al 6x gevraagd heeft hoe ik / me papagaai heet, hahaha

:roflol:

weet nog steeds niethoe die heet :rot:
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
helaas! ben nu weer thuis en ff chillen voor vanavond :D
Waarschuw beheerder
Woehoeee ook thuis..

Tot 3 uur ( OOK AL WAS IK NUCHTER, JAJA AUTORIJDEN :D ) echt SUPERVET gehad (Y)... Echt klote van de politie, niks aan te doen...

Daarna nog een uur een after met allemaal vage mensen in de auto ;)... Daarna nog ergens heengereden en iedereen gedropt.. Nu weer veilig thuis...

Jongens, thank YOU, kan niet wachten tot de volgende editie (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Was mooi die drie uurtjes :)
Waarschuw beheerder
de 3 uur dat we met zn allen er waren (marnix, luc, jensen, bram en michiel) was het echt super top! Echt op alle fronten super geregeld, van de mails tot de routebeschrijving en de wegwijzers tot en met de zeilen an beiden kanten en de goeie muziek en genoeg drank..zonde dat de politie het dan zo moet afbreken maar mijn respect heb je iig! Volgende keer maar gewoon in Nijmegen houden die DG ;)_
Artiest {SHOWLIST artist 45984, 53315}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Carnagast op zaterdag 5 augustus 2006 om 06:15:
Woehoeee ook thuis..

Tot 3 uur ( OOK AL WAS IK NUCHTER, JAJA AUTORIJDEN ) echt SUPERVET gehad ... Echt klote van de politie, niks aan te doen...

Daarna nog een uur een after met allemaal vage mensen in de auto ... Daarna nog ergens heengereden en iedereen gedropt.. Nu weer veilig thuis...

Jongens, thank YOU, kan niet wachten tot de volgende editie

hahahaha en of ik leip was! gekkehuis! cranagaz was weer vet en bedankt! mzzl
Waarschuw beheerder
DG boys hulde voor jullie allemaal! het was een brute locatie! :D alleen jammer dat de politie dit kwam verstoren :(

Alleen we zijn nog wel even door gegaan met de familie ergens in oosterpark :D Wat een after :lief:

Nu werken :S

Tot vanavond allemaal (K)
Waarschuw beheerder
donateur
tijd voor mijn bedje
:gaap:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 926, 664, 610}
Artiest Wesdex
Waarschuw beheerder
damn, wat naar!
:(
geniet iig van de after
:)
Waarschuw beheerder
Erg jammer dat die blauwe boeven ons feestje kwamen verstoren, was er niet eens een uur :(

Plan B was er alleen ging niet door. Al met al toch een dikke after gehad bij jeroen!

Ik wil iedereen bedanken voor de geweldige nacht die ik heb gehad, op dg en after in adam oost.
Waarschuw beheerder
donateur
jammer zeg :(
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
Truste mensen.. Jammer dat we werden verstoord! Wel lekker avondje gehad!!! Chille after met ille, milos, occie en gabriel!! Zeer gezellig!!!

Nu lekekr naar mijn bed toe!
Waarschuw beheerder
zonde joh! ik kon helaas niet. had er nou eindelijk wel een keer bij willen zijn :yes:

volgende keer zeker!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fcukmme op zaterdag 5 augustus 2006 om 10:29:
Truste mensen.. Jammer dat we werden verstoord! Wel lekker avondje gehad!!! Chille after met ille, milos, occie en gabriel!! Zeer gezellig!!!

Nu lekekr naar mijn bed toe!

We gaan nog door :D Wientje komt nog met een vriendin waar ik effe de naam van vergeten ben :D

O o o wat is die milos weer lekker bezig helemaal :s en ik moet zo nog auto rijden, lekker om 1300 nog lekker mijn biertje pakken o o wat zal die lekker smaken!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarijN op zaterdag 5 augustus 2006 om 06:06:
jammer van dat aantal idioten dat nu bij mij thuis zit en al 6x gevraagd heeft hoe ik / me papagaai heet, hahaha

uuuuuuh wat was zijn naam nau??tyfus wat ben ikkort

Waarschuw beheerder
kort maar krachtig (y)
al met al een hele goede avond beleefd :D

Waarschuw beheerder
De volgende keer toch de Hells Angels maar inhuren, dan blijft de politie wel op een afstandje :P ;)

Waarschuw beheerder
donateur
de lokatie was heel vet, de boswandeling daar naartoe gaf het wel een heel aparte sfeertje:) ik was wel in een of ander plas gestapt daar want mijn schoenen zijn zeik nat:p
maar ik was wel een beetje te gespaced gister:vaag:

Waarschuw beheerder
Organisatie bedankt! Voor de 3 1/2 uur dat het heeft geduurd heeft het toch weer een fijne indruk achter gelaten!(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 augustus 2006 om 13:19:
Organisatie bedankt! Voor de 3 1/2 uur dat het heeft geduurd heeft het toch weer een fijne indruk achter gelaten!

:D WE vonden het ook erg cool vanacht... Jammer dat we weer voor de 2e keer het schip in zijn gegaan qua geld... Maar goed er staat hier nog 400 liter bier en iets van 350 liter water dus we gaan zowiezo door!! Binnen nu en 4 weken komt er weer een!!!

Zit nu nog steeds lekker te afteren heerlijk!! Eindelijk mijn wel verdiende biertje na zo'n fucking drukke dag/avond en nacht.

Echt jongens en meiden die er waren bedankt!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oc op zaterdag 5 augustus 2006 om 13:38:
Zit nu nog steeds lekker te afteren heerlijk!!

Super kut dat ik moe was op het moment dat ik aankwam, want de zin zat er nog in...!!
Better luck next time!

Binnen nu en 4 weken komt er weer een!!!

Kijk er met geheven hoofd naar uit!

After ze nog ff en een gr. aan één ieder die nu nog daar is:)

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
Zit nu nog steeds lekker te afteren heerlijk!! Eindelijk mijn wel verdiende biertje na zo'n fucking drukke dag/avond en nacht.

Dat heb je zeker verdiend held!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 augustus 2006 om 12:54:
maar ik was wel een beetje te gespaced gister

ah joh viel best mee :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van geizie op zaterdag 5 augustus 2006 om 07:40:
hahahaha en of ik leip was! gekkehuis! cranagaz was weer vet en bedankt! mzzl

Gijss!! Haha was zeker vet.. En voor jou altijd jongen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oc op zaterdag 5 augustus 2006 om 10:40:
O o o wat is die milos weer lekker bezig helemaal

ey....fucking hoofd...zie je zelf nu dr bij liggen ouwe sjaak klapperkaak muwhahhaa...ik heb gelukkig 5 uur slaap mogen meepakken;)

vanavond GzG -en om alles te kunnen verwerken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 augustus 2006 om 15:33:
y....fucking hoofd...zie je zelf nu dr bij liggen ouwe sjaak klapperkaak muwhahhaa...ik heb gelukkig 5 uur slaap mogen meepakken

Hou van je mafkees ;)

O o o wat hebben we genoten en genieten we nog steeds!
Waarschuw beheerder
donateur
zo ben nu pas wakker. En niet eens nog wat gedaan na DG.
Jammer dat het zo moest eindigen. Maar ben toch blij dat ik er was. Vette lokatie hadden jullie! :D

Tot vanavond op gzg!

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
het was tot hoelang het duurde superdope!!

helaas!

crew weer veel respect voor jullie!
Waarschuw beheerder
Zeer geslaagd voor de 3,5 uur die het duurde. Minder dat de blauwe het weer moeten verzieken. Mensen ga zo door super gewoon. respect!!!!

Waarschuw beheerder
en ze hebben mijn pinpas gewoon terug gevonden terwijl ik hem niet kwijt was:vaag:........dikke pluim voor de dg crew(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Oc op zaterdag 5 augustus 2006 om 10:40:
We gaan nog door Wientje komt nog met een vriendin waar ik effe de naam van vergeten ben

Wat een heerlijkheid!!! Heb zeker genoten!! Als het een beetje beter weer was, en we die fcuking vrachtwagen niet hadden hoeven in en uit te laden waren we zeker gaan chillen in het zwembad!!!

:respect: voor de DG members! No limits en niet klein te krijgen! Volgende keer gewoon weer..!!!

Waarschuw beheerder
Heeft Menno trouwes de kapper nog gehaald ;) ??
Waarschuw beheerder
Was net 5 minuten binnen, toen dr helaas een eind aan werd gemaakt...

maar nou en, het kan helaas niet altijd goed gaan.. DG still rocks!! En die 5 minuten dat ik binnen was kon ik die smile niet van mn gezicht afhalen! :D WAUW! :lief:

Waarschuw beheerder
die tijd dat ik er geweest ben...was het gruwelijk 8)
Waarschuw beheerder
Zit nu nog steeds lekker te afteren heerlijk

ga tog eens slapen joh...

ik kom pas net thuis :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lennart! op zaterdag 5 augustus 2006 om 20:57:
ik kom pas net thuis :D

en ik ga weer ;) Heerlijk geafterd in Utrecht tot een uur of 4 's middags..treintje naar t Nimweegse en vanavond lekker intiem feestje meepakken hiero (Y) Is me toch wel weer het weekendje zo, terwijl ik eigenlijk van plan was een weekend rust te houden met het oog op SMS volgende week...
Waarschuw beheerder
damn mn hele ritme is verstoord. tis nu al zaterdag avond?! :S
kan morgen nog gratis naar sloar..misschien dat ff uitchecken
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lennart! op zaterdag 5 augustus 2006 om 22:00:
kan morgen nog gratis naar sloar..misschien dat ff uitchecken

nou als t net zo slecht word als vandaag kun je beter thuis blijven ;)

anders doen we ff een :bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Iemand die op diepgezonken was en op de after bij het oosterpark is een digicamera kwijt. (kunnen zien aan de hand van de foto's die erop staan)

Reageer even via een pb als het om jou camera gaat of om iemand die je kent.
Werkzaam bij Doe//rak Events
Artiest {SHOWLIST artist 53371, 41580}
Waarschuw beheerder
wat een geweldig weekend weer! DG was weer genieten(tot zolang het duurde) en club GZG was ook hemels(L) vandaag nergens last van en kan nu al niet meer wachten op SMS(L)

tot snel allemaal(L)
Artiest {SHOWLIST artist 26741, 4822}
Waarschuw beheerder
Diep gezonken was tering vet, vette locatie en voor de 3,5 uur dat ik er was, was zeker chill
jammer van die kut smeris die het altijd moeten verzieken(al waren ze nog redelijk chill)
Waarschuw beheerder
Iemand die op diepgezonken was en op de after bij het oosterpark is een digicamera kwijt. (kunnen zien aan de hand van de foto's die erop staan)

Heb hem helaas niet gezien, al was ik wel bij het Oosterpark.
Leukste after in tijden! Was er niet weg te slaan, ben er schorvoetend om 22:00 vertrokken...
Mannen: jullie waren geweldig!!

Waarschuw beheerder
Hee TekNoBee

Ik heb je fles Baco nog ;)

Moet je hem nog terug hebben :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 augustus 2006 om 19:00:
Heeft Menno trouwes de kapper nog gehaald ??

gehgeh nee niet echt;)

we zijn alweer de klap voorbij....
en we zijn alweer druk aan de gang iets te vinden waar we wat beter ongestoord kunnen knallen en iig sneller weg zijn.

gaat goedkomen :)

eerst zonne maand en de sterren