gehehe verbaast me niks
nkere blauwe mitsus waren ook smaller
maatje van me had begin van de avond 4 blauwe genomen
Later nog 3 paarse bijgenomen en dat effect van die paarse voelde die dr vol overheen
hahah 280 mg mdma , laat me niet lachen jonge!
donderdag tenminste betrouwbare uitslag
ehhhh die pillen zijn 280 mg en worden paarse doodskruisjes genoemd een halve daarvan is even sterk als een blauwe mitsu
komt omdat de verhoudingen van de stoffen die dr inzitten anders zijn dan bij blauwe mitsu's
en ja die dingen zijn zwaar relaxed
Over wie heb je het nou want ik had het niet over mezelf
Damn die gast...
had het niet over jou ei, maar het kwam zo opschepperig en stoer over toen je dat over je vriend verteld, mij interesseert het geen bal hoeveel je er weg vreet, als je maar euforisch van de kaart bent....
k heb nu foto op me telefoon van 200 van die schatjes..
200 echtwaar joh ,vet man
Donkerblauwe mitsu trouwens 123 mg
Ik weet dit uiteraard niet zeker. FF wachten tot donderdag of het echt klopt.
heb de mijne ook weggebracht om te laten testen
volgende week donderdag ook uitslag...
Hier ook volgende week ddag
1 van mn zakjes kwam een vage peplucht uit.
Sorry baas
vroeger waren de grondstoffe wel makelijk te krijgen maar nu bijna niet meer dus gaan ze voor alternatieve stoffen zoeken voorbeeld hiervan is dat ze vroeger makelijk pure zuivere natriumhydroxide konden krijgen nu dus niet meer en pakken ze een fles goodsteenontstopper van de kruidvat
daar zit 99% natriumhydroxide in maar niet zuiver
maar was ook al 3 dagen wakker
heb ze al lang llaten testen!!!
Zouden de testcentra misschien op de een of andere manier andere testmethodes hanteren of zo?
Ik denk eerder dat er meerdere "laborantjes" zijn die ze hetzelfde qua uiterlijk maken maar anders van samenstelling...het is toch algemeen bekend dat t uiterlijk van 't snoepje niks wilt zeggen over de inhoud ervan?!!
134 aan mdma zit erin.
Volgens mijn labtest , zelfde dus al de laatste druk (donker blauwe) mitsu.
Zo zie je dus , dat 80 % denkt dat ze aan 200mg wegvreten , terwijl 130 al aan de hoge kant is.
Gijs
Maar als je het hier zo lees zal de kwaliteit van de mdma wat beter zijn
ik heb ze ok ligge nu megaa dingeiets beter als de mitsu's denkw el
Wat is PMA nou weer?
Nooit een krant gelezen?
PMA
Beste die ik tot nu toe heb gehad
vind ze beter dan de Blauwe mitsu's (1 van de eerste badges)
beter dan de Harley Davidson's
dan waren die andere denk ik te sterk voor je, van te veel mdma word je lam en gaar. meer is niet altijd beter.laatste aanpassing 24 oktober 2005 17:36
zou goed kunnen ja, maar sowieso van deze voelde ik me egt helemaal top
van 1 1/2 van deze merkte ik vrij weining, maar toen ik eenmaal meer nam ging het egt lkkrrr
maar iig khad 2 harley's, via halfjes naar binne gewerkt en was gaar
2 à 3 mitsu's vink redelijk te doen
en tja, 2x 191 =382
3x 150 (gem mitsu) = 450
3 1/2 x 134 = 469..
vind het maar raar 0
of je gooit gewoon wat door je water, werkt het wat sneller als met een capsule
alsof er daadwerkelijk maximale MDMA in je snoepies zit, neem maar eens MDMA poeder en dan 450 mg, dan piep je wel anders gast..
alsof er daadwerkelijk maximale MDMA in je snoepies zit, neem maar eens MDMA poeder en dan 450 mg, dan piep je wel anders gast.....
Dan heb jij niet de "echte" harley gehad
hallo kerel,
ik typ toch 'Beste die IK tot nu toe heb gehad' is MIJN mening, van die Harley's ben ik zo kkgaar geweest..hele wang naar de tering geholpen en egt zuiver wask egt ni meer, hele week vertyfd geweest, die blauwe werkten bij MIJ niet egt lekker, energie was zo weg, die paarse zijn MIJ beter bevallen, verder even goed vrienden or
of je gooit gewoon wat door je water, werkt het wat sneller als met een capsule
als jij fijn met rotte tandjes wil rondlopen moet je heet idd in je drinken doen, weet je wel hoe chemisch dat voor je tanden is! en het werkt niet eens zo veel sneller, want dat laagje is binnen paar tellen in je maag opgelost..
als jij fijn met rotte tandjes wil rondlopen moet je heet idd in je drinken doen, weet je wel hoe chemisch dat voor je tanden is! en het werkt niet eens zo veel sneller, want dat laagje is binnen paar tellen in je maag opgelost...
pilleh heb je in alleh soorteh en maten en bij ieder een valt ie anders dus je kan wel zechen dat dezeh de besteh zijn maar der zijn nog veel beteren
Een vriend van mij heeft ze maar ze waren erg aan de prijs al zeg ik het zelf.. Ik wil m eigenlijk nog wel proberen binnenkort...Heb er toch nooit veel van nodig om vaag te zijn..net zoals die blauwe mitsu's had ik aan een hele genoeg voor heel de nacht...heel stuk minder dan de meeste hier
ik heb vandaag wat besteld, kweenie hoe ze heten of eruit zien, maar moet rond de 245 mg MDMA inzitten. wil wel eens weten welke dat zijn
zijn iig geen blauwe mitshu'slaatste aanpassing 5 november 2005 19:27
ik heb vandaag wat besteld, kweenie hoe ze heten of eruit zien, maar moet rond de 245 mg MDMA inzitten. wil wel eens weten welke dat zijn
zijn iig geen blauwe mitshu'slaatste aanpassing 5 november 2005 19:27
die roze driehoekjes zijn kut dus als ik t goed begrijp?
75 mg is toch een normale/goede pil..
ik ben laatst met iemand weg geweest die had zelf een klein laboratoriem MDMA pillen kunnen niet zwaarder zijn dan 180 mg anders pakt het niet meer dus er zit ook andere teringzooi bij 245 mg ken dus niet
ik ben laatst met iemand weg geweest die had zelf een klein laboratoriem MDMA pillen kunnen niet zwaarder zijn dan 180 mg anders pakt het niet meer dus er zit ook andere teringzooi bij 245 mg ken dus niet
Vorige week vertelde iemand van DIMS
Uitspraak van donvito op dinsdag 8 november 2005 om 15:14:
o o o wat ben jij stoer hahahaha
beetje zielig van je om je mateloos te irriteren over mensen die gewoon geen verstand van xtc chemie hebben, lekker laten denken die gasten als je zelf maar weet wat erin zit, tenminste zo zie ik het...
maar goed je zult wel weinig te doen hebben in je leven!
maar moet rond de 245 mg
Uitspraak vanDUIZEL op zaterdag 5 november 2005 om 19:22:
maar moet rond de 245 mg
elke druk verschilt, ,zeg maar eerste (moet wel goed zijn reclame ,naams bekendheid )hoge dosis kan best rond 200 mg(ook de kwaliteid van de mdma speelt een rol) zijn al betwijfel ik dat ivm hoge kosten va de grondstoffen en de relatief lage verkoopprijs ,zodra een pil een rage wordt verandert de dosis ,kwaliteit,soms zelfs de grondstoffen (mdma wordt vervangen door ---speed ----mda-----mdea---ketamine--enz echter aan de buitenkant zie je geen verschil . de verschillende kleuren wil zeggen ,dat er veel namaak op de markt is door de kleur te veranderen weet je dat je temaken hebt met 1 van de eerste drukken van de orginele drukker zo gaat dat opnieuw en opnieuw....................
LAAT JE NIET KENNEN dON!!!
zodra een pil een rage wordt verandert de dosis ,kwaliteit,soms zelfs de grondstoffen (mdma wordt vervangen door ---speed ----mda-----mdea---ketamine--enz echter aan de buitenkant zie je geen verschil
jammerre ervan is dat ik ze de laatste tijd nooit meer zie, waarschijnlijk schrikt het de meeste partygangers af omdat het vaak dikke spacekneiters zijn...
Ik had een poosje geleden roze (hartvormige) hartjes. Volgens mij zat daar ook MDA in.
2 stuks tegelijk en de muur begon al te vervormen
Als jullie die paarse x-jes door midden willen doen hoe doen jullie dat dan?
Met een mes geprobeerd maar dan krijg je geen mooie helften
Krijg je dat met een pillensnijder/splijter wel?
Ik weet het niet meer hoor met die MDMA..
Vroeger '98 die jaren was 120mg MDMA echt veel!! dat was toen een knaller. weet nog dat ze meestal rond de honderd zaten. Maar naar mijn herinnering; en die deel ik volgens mij met veel mensen,('het oude verhaal') waren dat goeie pillen.
Waarom zit er dan nu ineens rond de 150mg in, en zijn ze lang niet zo goed als toen.
De MDMA zal wel gewoon veel minder zijn, lijkt me nu wel duidelijk.
Dus waarom nog steeds die getallen??
Volgens mij zegt het niet zo veel meer. De samenstelling en chemicalien veranderen toch wel.
Maar om niet als een totale zeikstraal over te komen
Die paarse zijn wel lekker hoor!!
zuiver mdma bestaan en veel mensen missen vaak dat kleine beetje speed erdoor waardoor het minder spacen is en je vaker ook lekker kan stampen op feesten...
zeker maar die overtreft geen 1 driehoekje
dan krijg je twee perfect gebroken helftjes ...geloof me!!!
Dat is mooi want binnenkort valt er eentje bij mij in de bus, net iets meer als 5 euro incl verzendkosten. Eigenlijk schandalig dat ze op internet ook verkocht worden voor bedragen tussen de 16 en 24 euro
Ik weet het niet meer hoor met die MDMA..
Vroeger '98 die jaren was 120mg MDMA echt veel!! dat was toen een knaller. weet nog dat ze meestal rond de honderd zaten. Maar naar mijn herinnering; en die deel ik volgens mij met veel mensen,('het oude verhaal') waren dat goeie pillen.
Waarom zit er dan nu ineens rond de 150mg in, en zijn ze lang niet zo goed als toen.
De MDMA zal wel gewoon veel minder zijn, lijkt me nu wel duidelijk.
Dus waarom nog steeds die getallen??
Volgens mij zegt het niet zo veel meer. De samenstelling en chemicalien veranderen toch wel.
Maar om niet als een totale zeikstraal over te komen
Die paarse zijn wel lekker hoor!!
ik zoek nog blauwe of paarse, stuk of 50...
heeft iemand er nog liggen, laat dan even iets weten!
Even een ander vraagje: mijn vriend heeft het wel eens over "gabbertonnen" en "gele zonnetjes" van vroeger. Volgens hem waren die gele zonnetjes echt halu-pillen. Bestaan de echt goeie halucinatie-pillen nog of is het enige wat er nog gebeurd met pillen dat je er space van wordt?
Even een ander vraagje: mijn vriend heeft het wel eens over "gabbertonnen" en "gele zonnetjes" van vroeger. Volgens hem waren die gele zonnetjes echt halu-pillen. Bestaan de echt goeie halucinatie-pillen nog of is het enige wat er nog gebeurd met pillen dat je er space van wordt?
Kan nog wel blauwe of paarse regelen...
Wel belachelijk duur.. 3,5 stuk.. ja ik weet t, geen prijs...
Ma anders maak ik ze zelf liever op...
zoek niet alleen blauwe of paarse, ik zoek ook gewoon witte lipjes of rolexjes.. iig een stuk of 50 heb ik er nodig, als iemand iets kan regelen, pb dan even welke je hebt en voor welke prijs, dan komen we er wel uit..
bvd
MDA
dit is de namaak stof van mdma
als je hier veel van gebruikt gaat het fout!
ook pma trouwens
er is niks namaak aan mda hoor, gewoon een verwand van mdma, alleen iets andere werking
en als je veel mdma neemt gaat je lichaam zelf een beetje mdma omzetten in mda
en mda iets totaal anders dan pma, pma is een gevaarlijke stof, met mda is niks mis, net zo min als met mdma
ik heb die blauwe keer gehad vond ik geniaal maar ze waren sneller uit gewerkt
ik heb een paar weken geleden een beriggie hier gepost dat ik ze nog wel heb
ik heb ze nu niet meer dus ga me niet lastig vallen met kun je nog aan 1000 stuks ofzo komen ga een andere pillenboer hiermee lastig vallen als ik al wat zou hebben dan zou ik alleen aan bekenden verkopen dus NIET aan jullie
ik krijg dus van dit soort berichten:
ey kan jij nog aan die driehoekjes komen dan?
blauwe of paarse
zou graag wat er van willen horen
je kan em liefst mailen op op msn toevoegen
NielsRavensbergen_40@hotmail.com
ik krijg dus van dit soort berichten:
ey kan jij nog aan die driehoekjes komen dan?
blauwe of paarse
zou graag wat er van willen horen
je kan em liefst mailen op op msn toevoegen
NielsRavensbergen_40@hotmail.com
en hakkelaar jij met je grote praatjes terwijl je zelf de ballen verstand hebt van pillen e.d. dus als er iemand dom is ben jij dat, dus loop niet iedereen uit te maken voor sukkel
ik kan ze nog volop krijgen 1000 stuks kosten alleen wel 2250
heheh vind dat eigenlijk wel een schappelijke prijs die dingen gaan voor 4 euro de deur uit bij een dealer.
wel als ze niet meer gemaakt worden in ik vertel je wat ik heb gehoord ik heb er geen 1000 nodig ik koop er 10 voor 25 en ik heb niet te klagen
is dat zo ik doe helemaal niets anders dus waarom zou ik het er dan niet voor betalen. en niet iedereen zit dicht bij de drukker dus krijgt het voor weinig geld
Als ik al zou willen dealen, dan ging ik toch al helemaal geen risico lopen om een paar tientjes winst te pakken.laatste aanpassing 17 november 2005 22:56
r woon je dan dan zal ik voor 1 euro minder even naar je toe rijden. en haal ik er 10 bij jou.
lekker stoer als je zo'n tolerantie hebt opgebouwd dat je 2 van die paarse x-jes tegelijk kan pakken
wie weet leest er wel recherche meelaatste aanpassing
paarse x jes zijn bij me getest op 178 mg...
da's wel te doen dan ...maar als je een halve neemt slaat niej gelijk zo hard in darna nog een halve...
kan dr ookw aan komen maar zijn beetje duur 5 euro...ja hij zegt; ik moet er ook nog aan verdienen maarja....
Energie moet uit jezelf komen toch...?
ik heb ze genomen toen ik apezat was had er eerst 1 genomen was wel lkker jaah en later had ik er nog 1 genomen en toen gingen we binnen zitten en ik heb lker gespaced maar nadeel von ik dat je er moe van werdt
daarom moet je er ook niet teveel van nemen en al helemaal niet veel alcohol nuttigen van te voren!
raar he dat je er dan moe van word....
Vind ze zeker zwaar ok
Op ILT begonnen met 2/3 voor Underworld. 2 uur later de andere 1/3 genomen. Heerlijk avondje gehad
Veel MDMA en dus minder energie. Gelukkig heb je de pil ook niet nodig voor de energie. Mocht dat wel zo zijn, nader je het moment dat je er verslaafd aan bent. Energie moet uit jezelf komen toch...?
ik drink nooit op feesten of gewoon. hoog uit 3biertjs
en nog wordt ik moe van veel pillen
pakkie snel in de aanslag en weg is de moeiheid
whahahahahah, dan ben je zwaar genept vriend ik had er ook 1 mee om te testen ,het reageerde niet eens op de ez test !!!
Deze heb ik laatst gehaald. Zit geen merkje e.d opgedruk. Volgens die persoon zijn het blauwe mitsu's maar keb eerder blauwe mitsu's gehad en die waren gewoon driehoekig een smerig groot. Maar heeft iemand deze wel eens gezien? Zitten trouwens ook witte spikkels op.laatste aanpassing 12 december 2005 19:06
whahahahahah, dan ben je zwaar genept vriend ik had er ook 1 mee om te testen ,het reageerde niet eens op de ez test !!!
Keb ze in principe nog niet gekocht Maakt mij eigelijk niet uit wat voor naam ze het beestje geven als ik maar goed van dat beestje wordt
zo jij kan goed lezen Metha-Chloor-Phenyl-Piperazine zekers wel mcpp
zijn die roze er nog wel ??????
Maar zijn ze nog ergens te krijgen???