Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 14:38:
naomi zeg nou zelf moest jij eerst ooit wat van de techno hebben..er nu er ene beuker in zit kom je wel feesten..
OMG Fanny! hier moet je opletten!!!

Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat ik niks van techno moest hebben?? Sensation 2000?!

Shockers 2001?! Toen droomde jij nog nie ns van techno

Carl Cox ben ik al jaren van fan, evenals Michel de Hey, Sven Vath Miss Djax blabla! (check mn favo's wil je?!

)
GOh, jij denkt natuurlijk: ik zie haar vaak op hs feesten dus ze zal techno niks vinden??

Is dat nou een bekrompen gedachte of wat?!?!

Whahhahaa "en nu er een beuker in zit?!?" Geen aannames en niet voor anderen denken.
Jij denkt dat ik Luna een beuker vindt

IIG vind het een lekker ding

THNX

Een beuker vind ik Kvitta ah eind van zn set of Wittekind, maar Luna

nog niet wat betreft techno, maar heb veel vertrouwen en van mij hoeft het niet te beuken....
1 tip: kijk ff goed rond op profielen voordat je dingen gaat denken van mensen. En als je dat uiteindelijk wel gaat doen, "probeer" dan op zn minst een "beetje" juiste conclusies te trekken

en wat betreft dat "beuken" als favo stijlen geef ik ook aan minimal en lounge om er maar n paar te noemen, weet je dat ook meteen

Volgens mij heb jij er gewoon iets op tegen dat
ik naar dit feestje ga
Rocco wilde vorig jaar Luna ook boeken voor z'n festival. Was je dan ook niet meer naar het Awakenings Festival gegaan?
whahaha! Wat nie is kan nog komen
Ik vind mensen die in hokjes denken de allergrootste sfeerbedervers...
Totaal mee eens

vandaar dat "fans only" topic gestart 2jr geleden! DAMN wat was ik boos
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 16:37:
maar waarom ik eigenlijk zo reageer... luna draait dan wel op topniveau in de hardstyle... maar waarom staat hij dan gelijk tussen zulke namen terwijl er mensen zijn die al veel langer hardtechno draaien en ook echt goed draaien! heb ik t hier nog geen eens over mn vriend! en die krijgen de kans niet eens om ergens in een klein clubbie te laten zien wat ze kunnen en hij draait gelijk tussen kvitta...
Zie je wel, gebrainwashed door t vriendje (of bezeten van m

) maar das nie erg!

Nou begrijpen we het

En wie zegt dat Luna "tussen" draait??! Hij draait als 1 vd eersten

Daar zal jou vriendje ook moeten beginnen als hij ooit mag
Die mag dus ff achteraan sluiten waar het gaat om een plek op de line-up...
haatstyle of haardkeur-party