Partyflock

Forumonderwerp · 817460
1 volger · 6144x bekeken
Betreft: evenement: The Chaos Theory, zaterdag 28 januari 2006 om 23:00
Waarschuw beheerder
donateur
:woep: OEI!! :woep:
De 1e editie moeten we nog meemaken maar kijk al uit naar de 2e editie :yes:

The chaos theory · Phase 2.0
zaterdag 28 januari 2006
23:00 - 06:00
Nighttown
Rotterdam

Prijzen
Voorverkoop: € 15 ,-
Deurverkoop: € 18 ,-

Muziekstijlen
schranz, techno

Line-up

Area 1
Amok
Frank Kvitta
Luna
Spark Taberner
Teknicity

Area 2
E-Rhythm
Martyro DJ
Sorce
Thilo

Waarschuw beheerder
donateur
Ha, maar hij staat wel mooi in je agenda :O

*gaan de OLD's massaal technöen??*
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *CH3-21* op maandag 10 oktober 2005 om 20:48:
Ha, maar hij staat wel mooi in je agenda

Ben gedwongen. :[ :[

Uitspraak van *CH3-21* op maandag 10 oktober 2005 om 20:48:
*gaan de OLD's massaal technöen??*

Ben bang van wel. Wen gaat mee om mij te steunen en Mar lijkt me duidelijk. ;) Wat Antje er gaat doen weet ze waarschijnlijk zelf nog niet. :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gaat vet worden... maatje van me moet draaien!! heb er zin in... maar eerst 5 November :yes:

Werkzaam bij 2-dance Events
Artiest Droenez
Waarschuw beheerder
donateur
Jullie moeten eerst 5 november nog maar zien te overleven ;P
Waarschuw beheerder
donateur
:/ Dat zeker Jeroen :D hahhaah!!

Waarschuw beheerder
Alwééér een vette line-up, vooral Teknicity
:respect:
Waarschuw beheerder
Luna, ik ben benieuwd heb wel mensen gehoord over zijn techno sets.. maar nog nooit zef gehoord.. Hoe draaitie?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sebastian Maduro op dinsdag 11 oktober 2005 om 18:30:
Luna, ik ben benieuwd heb wel mensen gehoord over zijn techno sets.. maar nog nooit zef gehoord.. Hoe draaitie

Heb hem nog nooit techno horen draaien maar hij draait altijd (y) dus dat moet helemaal goedkomen. Anders moet je even zijn setje @ Q Base 2005 downloaden, daar draait ie ook techno. ;)
Waarschuw beheerder
Hard en goed genoeg om geboekt te worden... :P

Al zal hij wel redelijk aan het begin van de avond draaien... hij gaat helemaal los daar en dat is dan om op te warmen zeg maar... O:)
Waarschuw beheerder
Dus het word net als 5 november van begin tot einde :bounce:
Waarschuw beheerder
Word deze line up nog uitgebreid of is het definitief?
Waarschuw beheerder
waar staat OLD voor?
Waarschuw beheerder
Let op dj Sorce!! gaat een goeie worden :yes:
Waarschuw beheerder
De eerste editie is voor de 'kenners', de tweede is ook voor de mensen die de eerste line-up te moeilijk vinden... de derde editie zal een balans daarin worden...

Als je met iets nieuws begint moet je eerst naamsbekendheid krijgen en mensen moeten er een keer geweest zijn. Als je kwaliteit biedt komen ze vanzelf wel terug, ook als er minder bekende namen staan. Maar dat vertrouwen moet je eerst zien te winnen natuurlijk...
Waarschuw beheerder
Daar heb je zeker wel een punt.. Maar ik zit nog steeds te bidden voor een paar namen die komen.. Hopen dat ze komen dan;) Denk echt dat dit een concept is waar heel erg veel behoefte aan is. En wat in de toekomst nog verder uit kan gaan groeien.. Maar dan moet je het wel underground houden.. Want ik weet zeker dat je voor het geld wat luna vraag ook bijvoorbeeld Waldhaus & Weichentechnikk, of een andere held neer kan zetten. Ik weet zeker dat als je zulke namen op het programma zet dat je geen vertrouwen meer hoeft te winnen, vooral niet met zo'n heerlijke locatie;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sebastian Maduro op dinsdag 11 oktober 2005 om 23:19:
Want ik weet zeker dat je voor het geld wat luna vraag ook bijvoorbeeld Waldhaus & Weichentechnikk, of een andere held neer kan zetten.

Hoe weet je nou wat Luna gevraagd heeft??! :vaag:
:no: altijd maar die aannnames :[
PS: Check Innovate met O&N :D

Uitspraak van Poepzak op dinsdag 11 oktober 2005 om 20:51:
waar staat OLD voor?

Ik vertel het je persoonlijk, als je gaat :P (ik ga ook naar de 1e editie O:) )
Werkzaam bij Studio T
Artiest Toyax
Waarschuw beheerder
Ziet er goed uit Tjeerd!

Succes ouwe helt!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op dinsdag 11 oktober 2005 om 21:21:
Uitspraak van Technics op dinsdag 11 oktober 2005 om 20:20:
FOCK DEZE LINE-UP.......Het wordt met de week triester

Obi, Natus en Rainieri in je favoriete artiestenlijst zetten en dan de editie van 5 november overslaan en wel naar I Love Techno gaan waar geen enkele hardtechno DJ staat. Dat is pas triest!

Wannabee fan... laatste aanpassing 11 oktober 2005 21:22

jaja, zeker weten wie deze line up heeft bedacht is niet goed bij zijn/haar hoofd!!! :devil:
de line up is goed, maar wat the fock moet die hardstyle mongool op t podium bij de hardtechno... ik zie al helemaal hoe het wordt!! huppelende hardstyle kindjes die komen voor hun nr1 en voor die keiharde bass!! djeezz ik vind dit echt hardtechno onterend!!en je zal mij hier 100% niet zien...
chaos theory 1 klinkt wel goed

maar Luna moet laterzz!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 09:16:
huppelende hardstyle kindjes die komen voor hun nr1 en voor die keiharde bass!

Als ze gaan huppelen ... schoppen we ze gewoon :yes: :D

Waarschuw beheerder
van 5 november overslaan en wel naar I Love Techno gaan waar geen enkele hardtechno DJ staat. Dat is pas triest!

En nee dat is niet triest dat is ene echte technoliefhebber zijn!!

er is niet alleen Hardtechno...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op woensdag 12 oktober 2005 om 09:18:
Als ze gaan huppelen ... schoppen we ze gewoon

wil jij dat dan voor me doen , ik kom niet O:)

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2421, 3052}
Waarschuw beheerder
de line up is goed, maar wat the fock moet die hardstyle mongool op t podium bij de hardtechno

:S Ja, vraag me ook af wat Luna in het rijtje doet :S
Maarja, aanwezig ben ik toch wel hoor ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 09:18:
wil jij dat dan voor me doen

Ja is goed (y) zal het voor jouw doen O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *CH3-21* op woensdag 12 oktober 2005 om 00:55:
Ik vertel het je persoonlijk, als je gaat :P (ik ga ook naar de 1e editie O:) )

dat staat al vast, ben er bij de 1e zeker bij, heb mn kaarrtje al :)
Waarschuw beheerder
toch is iedereen gelijk zo bevooroordeeld. geef die luna een kans, zo komt hij nooit uit de hs-muziek. wie weet wil hij dit wel heel erg graag en gaat hij toch een set draaien :)

ik vind dat we gewoon moeten afwachten wat het gaat worden, wens luna het beste iig! :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op woensdag 12 oktober 2005 om 09:36:
Ja is goed zal het voor jouw doen

Thnx O:)

Uitspraak van Poepzak op woensdag 12 oktober 2005 om 09:52:
toch is iedereen gelijk zo bevooroordeeld. geef die luna een kans, zo komt hij nooit uit de hs-muziek. wie weet wil hij dit wel heel erg graag en gaat hij toch een set draaien

ik vind dat we gewoon moeten afwachten wat het gaat worden, wens luna het beste iig!

Techno bestaat al zo lang en nu er in een keer hardtechno is wil ie t wel weer een kans geven..

misschien geeft ie wel een vette set weg en dan, denk je niet dat hij de helft van zijn publiek meeneemt naar de volgende techno feesten waar hij draait(hopelijk niet)
niet dat het daar alleen om draait...

Persoonlijk vind ik het gewoon een beetje jammer O:)
Waarschuw beheerder
moet eerlijk zeggen dat ik eerst ook van de hardstyle was hoor... maar naa awakenings festival 2004 ben ik helemaal verkocht aan de (hard)techno :D
Waarschuw beheerder
Je moet niet zo in hokjes denken Fanny, ik heb liever geen publiek dan publiek dat niet 'openminded' is... aan mopperende mensjes die langs de zijkant staan te klagen over dat iets niet 'kan' hebben we geen boodschap... alles kan...

En so what als er wat mensen voor Luna komen? Ik ben jarenlange gabber geweest met aussi en al tot ik in '97 de techno ontdekte. Ik vind het juist prachtig als mensen openstaan voor nieuwe dingen en als er door de boeking van Luna op The Chaos Theory weer nieuwe hardtechnofans bijkomen is dat alleen maar geweldig... :)

Luna zal zichzelf moeten bewijzen voor een kritisch publiek. Het feit dat hij daar ontzettend veel zin in heeft zegt mij meer dan genoeg. Ik kijk dus ook echt uit naar zijn boeking...

Maar goed, dat er commentaar zou komen op de boeking van Luna hadden we wel verwacht, dat geeft verder ook niets. Het geeft ons een goede kans om duidelijk te maken waar The Chaos Theory voor staat en daarbij zijn maar twee dingen belangrijk. De DJ draait techno en de DJ draait deze techno HARD... O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Valt me idd wel erg van je tegen Fanny, jammer hoor!! Dit is dus precies de reden waarom ik 2 jr geleden heel boos een topic begonnen ben over Luna/techno/hardstyle! Weliswaar is het topic verschoven naar de chat, maar het loopt nog steeds :yes:
Het schijnt dat de "echte technomensen" het niet kunnen hebben als een hs of hc dj "hun ding" gaat doen!!
Wie denken er hier nou in hokjes??
Ben je vergeten dat je vroeger ook naar hs-feesten ging?? :X :dood:

Ten tweede is het helemaal niet zo dat Luna hardtechno een kans geeft, hij draait al veel langer techno dan vandaag...maar dat zou je niet weten, toen zat je nog helemaal in de hs.
En waarom zeiken over Luna, omdat hij de naam heeft??
Thilo draait ook hs, ga daar over zeiken! :[
Maar voor je begint, moet je weten dat deze ook met techno begonnen is :yes:

En dat commentaar is alleen maar beter hoor Tjeerd (Y), als hij het waarmaakt helemaal. Dan hebben "de Luna & techno-haters" pas echt iets gemist als je om Luna en dat hs-huppelende publiek wegblijft :[
De dj zelf denkt ook niet in hokjes, voor jullie info :[

En ja Luna is mijn nr 1 dj, ben niet bang om dat te zeggen! :devil:
laatste aanpassing
Werkzaam bij Toeters en Bellen
Artiest {SHOWLIST artist 86865, 14562}
Waarschuw beheerder
Ben ook benieuwd naar Luna.. Op Q-base was ie niet zo heel super..maar kheb ook wel eens setjes gehoord die echt wel lekker waren. Zoals op Shockers 2002 ..eerste 20 min techno daarna hardstyle..techno was echt zekers goed. We zien het vanzelf wel. Word in ieder geval een te gek feest..Heb er zin in..eerst maar naar Frankfurt vrijdag en dan Chaos Theory 1..word gekkehuis.

Uitspraak van Tjeerdo op woensdag 12 oktober 2005 om 12:53:
En so what als er wat mensen voor Luna komen? Ik ben jarenlange gabber geweest met aussi en al tot ik in '97 de techno ontdekte

kzie het al voor me..stuiterende jeroen..whahah
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Isaac Latu op woensdag 12 oktober 2005 om 14:25:
kzie het al voor me..stuiterende jeroen..whahah

Dat was Tjeerd hoor, in 97 stond ik nog op me slaapkamer te stuiteren ;P
Waarschuw beheerder
Weet iemand mischien waar ik een setje kan vinden van luna die techno draait? ben nou toch wel benieuwd geworden:P
Waarschuw beheerder
http://www.q-dance.nl/radio/2005-037/stream.php?file=Week_37_Q-BASE_DJ_LUNA

Hierbij wel de kanttekening dat hij op de open air stage draaide terwijl de regen met bakken uit de hemel viel en het publiek massaal in de bunkers ging schuilen, tijdens de Dutch DJ Award was hij beter...

Maar als kleine indicatie is dit setje prima...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tjeerdo op woensdag 12 oktober 2005 om 15:03:
Hierbij wel de kanttekening dat hij op de open air stage draaide terwijl de regen met bakken uit de hemel viel en het publiek massaal in de bunkers ging schuilen, tijdens de Dutch DJ Award was hij beter...

Regen begon na 10 minuten en ik bleef staan :D, ging nergens heen :no: O:)
bij DDA was ik ook aanwezig :woep: (toen had hij al 2e moeten worden :yes: ) en die set is via live stream te beluisteren op zn site (als dat nog zo is :O ), wwww.djluna.nl
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sebastian Maduro op woensdag 12 oktober 2005 om 14:50:
Weet iemand mischien waar ik een setje kan vinden van luna die techno draait? ben nou toch wel benieuwd geworden:P

zou emule gebruiken, heb luna @ shockers 2003, de set waar hier over gesproken wordt.

was er ook bij toen, was echt wel lekker toen :)
Waarschuw beheerder
Klinkt lekker.. Moet zeggen dat ik nog wel wat hardstyle elementen derin terug hoor.. Ik ben benieuwd, moet zeggen dat ik het wel vernieuwend vind.. En vooral heel gedurfd!;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op woensdag 12 oktober 2005 om 15:03:
http://www.q-dance.nl/radio/2005-037/stream.php?file=Week_37_Q-BASE_DJ_LUNA

ik kon t toch maar niet laten om even te luisteren..
maar goed laten we het erop houden dat iedereen zn eigen mening heb , en ik vind dat dit helemaal niks met Hardtechno te maken heeft.. maar ja ik zal het wel bij t verkeerde end hebben.. vraag een echte technoliefhebber maar wat hij er van vind!!

i rest my case!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *CH3-21* op woensdag 12 oktober 2005 om 14:22:
Valt me idd wel erg van je tegen Fanny, jammer hoor!! Dit is dus precies de reden waarom ik 2 jr geleden heel boos een topic begonnen ben over Luna/techno/hardstyle! Weliswaar is het topic verschoven naar de chat, maar het loopt nog steeds
Het schijnt dat de "echte technomensen" het niet kunnen hebben als een hs of hc dj "hun ding" gaat doen!!
Wie denken er hier nou in hokjes??
Ben je vergeten dat je vroeger ook naar hs-feesten ging??

Daar heb je gelijk in ,maar vind t echt niet kunnen dat luna daar staat!! in de hardstyle zal hij wel op nummer 1 staan, maar doe je eigen ding gewoon!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 17:34:
ik kon t toch maar niet laten om even te luisteren..
maar goed laten we het erop houden dat iedereen zn eigen mening heb , en ik vind dat dit helemaal niks met Hardtechno te maken heeft.. maar ja ik zal het wel bij t verkeerde end hebben.. vraag een echte technoliefhebber maar wat hij er van vind!!

i rest my case!!

Er zijn meer stijlen dan hardtechno:S hoeft niet altijd snoeien te zijn... ik zeg niet dat het mijn favoriet is, maar iedereen moet een kans gegunt worden.. Luna zal zelf ook wel begrijpen dat hij voor een zeer kritisch, en bevooroordeelt publiek moet draaien..
Waarschuw beheerder
donateur
Kheb hier nu al zin in !! b) :bounce: :D

Jero bedankt (y) ;)

Over Luna, luister z'n set op DDA op www.djluna.nl ;)

Uitspraak van Tjeerdo op woensdag 12 oktober 2005 om 12:53:
De DJ draait techno en de DJ draait deze techno HARD... O:)

En dat is niet te ontkennen betreffende de CT line-ups :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sebastian Maduro op woensdag 12 oktober 2005 om 17:50:
.. Luna zal zelf ook wel begrijpen dat hij voor een zeer kritisch, en bevooroordeelt publiek moet draaien..

tuurlijk, maar ik vind wel dat nu er opeens een keiharde bass in de techno zit kan t opeens wel :S

maar ja.. veel plezier voor de stuiterballen dan!!
Artiest {SHOWLIST artist 23156, 27546, 1951}
Waarschuw beheerder
hahahahahahahahahahahahaahahahaha!!!!

ik word zo moe van die wannabee techno mensen die denken dat ze het weten! die alleen naar techno luisteren en zeggen dat elke muziekstroming kut is behalve techno!!!

ik draai hardstyle maar vind techno gewoon te vet en koop gewoon de technoplaten die ik goed vind, en mijn eigen "Hardstylesound" ( de platen die ik uit breng) daar zit ook techno in verwerkt......doe niet zo moeilijk en ga gewoon voor de muziek en zit niet zo zielig te zeiken!! want sommige hebben al een oordeel over luna klaarstaan terwijl ze hem nog nooit techno hebben horen draaien in een zaal of op een groot feest!
ik durf mijn handen ervoor in het vuur te steken dat luna mixtechnies beter is dan ELKE techno dj die er is en dat hij meer contact maakt met het publiek (en daardoor weer meer opzweept) dan elke techno dj!

dus als je je oordeel al klaar heb staan.....kom als aub kijken en je lult snel anders!

voor de mensen die het wel vet vinden.....Tot de 28e....ff beuken!!
Waarschuw beheerder
we gaan het zien/horen de 28ste!
Waarschuw beheerder
Ben het op veel punten met je eens!!

Uitspraak van Thilo op woensdag 12 oktober 2005 om 18:41:
ik durf mijn handen ervoor in het vuur te steken dat luna mixtechnies beter is dan ELKE techno dj die er is en dat hij meer contact maakt met het publiek (en daardoor weer meer opzweept) dan elke techno dj!

Maar hier kunnen we nog wel ff over blijven discussieren:P Geen zin in trouwens, want dan word het weer zon welles nietes discussie.. Gewoon iedereen zn eigen smaak, ik sta ook open voor verschillende muziekstijlen, en al helemaal voor vernieuwing in het toch wel standaart Hardtechno wereldje:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 17:36:
maar vind t echt niet kunnen dat luna daar staat!!

dat vind jij
misschien dat er andere anders over denken
maar doe je eigen ding gewoon!!

zijn zat djs en producers die zich verdiepen in meerdere stijlen
Uitspraak van Sebastian Maduro op woensdag 12 oktober 2005 om 17:50:
Luna zal zelf ook wel begrijpen dat hij voor een zeer kritisch, en bevooroordeelt publiek moet draaien..

zal die zeker weten ja maar een aantal jaar geleden op shockers was dat ook het geval ..

dus zoals thilo al zo mooi zei
doe niet zo moeilijk en ga gewoon voor de muziek en zit niet zo zielig te zeiken

nou dag dag
Waarschuw beheerder
donateur
Goed, heb totaal geen verstand van techno en ik ga er alleen heen omdat ik een stomme belofte heb gemaakt ( :P ) maar toch moet ik hier even op reageren. Ik ben zo een stomme hardstyle huppel die voor het eerst naar een techno feest gaat. En weet je wat, ben er nog trots op ook. B) Laat mensen toch is in hun waarde!

Waarom moeten mensen idd altijd maar in hokjes denken en een mogelijkheid buiten die hokjes bestaat niet. Luna draait meer dan alleen maar hardstyle. Aangezien hij daar bekend mee geworden is draait hij dat overwegend maar hij kan net zo goed een techno of hardcore set neerzetten. Ik denk dat een hoop organisaties hem niet zo snel zullen boeken voor een techno of hardcore feest want ik weet dat hij die andere 2 stylen net zo leuk vind om te draaien. In plaats dat je die jongen nou gewoon een kans geeft in plaats van hem meteen uit te maken voor mongool. Dat het jouw muzieksmaak niet is wil niet meteen zeggen dat het een mongool is.

Speciaal voor Luna :respect: :respect: :respect: :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ten eerste dat zeg ik absoluut niet..
en ten tweede dit zal zeker niet je laatste techno feestje worden:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sebastian Maduro op woensdag 12 oktober 2005 om 19:32:
en ten tweede dit zal zeker niet je laatste techno feestje worden

Nou ik denk dat je ongelijk krijgt want techno is echt totaal mijn smaak niet. Ik mis er iets bij. Maar goed, zeg nooit nooit het zou zomaar kunnen gebeuren. Je moet alles geprobeerd hebben in je leven. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Daar heb je gelijk in ,maar vind t echt niet kunnen dat luna daar staat!! in de hardstyle zal hij wel op nummer 1 staan, maar doe je eigen ding gewoon!!

Hij doet zijn ding want hij heeft wel vaker een techno set gedraaid. Op Shockers, Queensday 2004, Q Base 2005, XL Luna 2004. Het is dus niet voor het eerst dat hij het gaat doen.

Voor de liefhebbers heb ik eventueel de set van Luna @ Shockers wel. Moet wel via msn want ik heb geen Kazza of Soulseek. ;)

Uitspraak van Sebastian Maduro op woensdag 12 oktober 2005 om 19:35:
Ik spreek je nog wel

Is goed. (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op woensdag 12 oktober 2005 om 19:26:
Waarom moeten mensen idd altijd maar in hokjes denken en een mogelijkheid buiten die hokjes bestaat niet.

(y)

O.L.D. :bounce: Bianca :bounce:, als je je openstelt voor techno dan komt het helemaal goed :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Zal zeker proberen er het beste van te maken. Zit er natuurlijk ook niet op te wachten om me de hele nacht daar te vervelen. ;) Maar goed, de OLD´s zijn allemaal aanwezig dus het wordt in elk geval nog gezellig. 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Fanny, niet zo focussen op hardtechno, zijn meerdere stromingen binnen de techno :|

En die discussie daargelaten, Luna gaat gewoon techno draaien, of jij nou hemel en aarde beweegt; ja helaas komt hij in ook in jouw "hokje" of je het leuk vindt of niet, JAMMER!
Maar goed dat je niet komt, meer ruimte voor huppelende mensjes....

Bianca, goed dat jij je openstelt voor andere stijlen ook al is het in de vorm van je favo dj O:) wordt gezellig :woep:

doe niet zo moeilijk en ga gewoon voor de muziek en zit niet zo zielig te zeiken!! want sommige hebben al een oordeel over luna klaarstaan terwijl ze hem nog nooit techno hebben horen draaien in een zaal of op een groot feest

Je haalt me de woorden uit de mond, en natuurlijk zeiken ze alleen maar omdat Luna met een andere stijl bekend geworden is :/

Uitspraak van Kevin Kaos op woensdag 12 oktober 2005 om 19:24:
zal die zeker weten ja maar een aantal jaar geleden op shockers was dat ook het geval ..

En toch mooi die hele zaal juichen bij de eerste tonen :yes:

Waarschuw beheerder
ik word zo moe van die wannabee techno mensen die denken dat ze het weten! die alleen naar techno luisteren en zeggen dat elke muziekstroming kut is behalve techno!!!

Is echt niet waar en voel me zeker ook gene doorgewinterde techno ganger hoor!! ik ben niet zo een diehard!!

Uitspraak van B-Flock :bounce: op woensdag 12 oktober 2005 om 19:26:
Ik ben zo een stomme hardstyle huppel die voor het eerst naar een techno feest gaat. En weet je wat, ben er nog trots op ook. Laat mensen toch is in hun waarde!

is toch ook hartstikke leuk!!

Uitspraak van *CH3-21* op woensdag 12 oktober 2005 om 20:14:
Fanny, niet zo focussen op hardtechno, zijn meerdere stromingen binnen de techno

en focus me juist liever niet meer zo op de hardtechno.. want ik zie al helemaal hoe t gaat worden ik blijf dan liever hangen in de gewone techno..

Ik gun Luna die kans ook wel en misschien is hij wel mixtechnisch heel goed!!!
Maar denk zelf dat hij beter tussen de hardstyle past...

en ik denk zeker niet in hokjes... want rude awakenings is ook dj promo, en die beukt hem ook heel hard!!
maar let op die hardtechno wordt straks zo groot...dat nighttowm niet meer groot genoeg is straks!!
en persoonlijk vind ik dat ene beetje jammer..

Maar ja veel pelzier voor jullie!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 09:15:
maar let op die hardtechno wordt straks zo groot...dat nighttowm niet meer groot genoeg is straks!!

denk dat dat wel allemaal mee gaat vallen, hardtechno is niet nieuw, gaat al behoorlijk lang mee. daarnaast is het één van de minst toegankelijke muziek, op een feestje kunnen een aantal non-liefhebbers van hardtechno komen, maar die zullen niet nogmaals komen.

dus heb er alle vertrouwen in :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Poepzak op donderdag 13 oktober 2005 om 09:48:
denk dat dat wel allemaal mee gaat vallen

Het groeit wel behoorlijk hoor volgens mij... kijk naar awfs '04 toen kon je smiddags nog gewooon midden door de tent heen lopen... dat was dit jaar wel anders.. toen stond de hard tech tent al helemaal vol rond 13.00 uur :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op donderdag 13 oktober 2005 om 11:54:
Het groeit wel behoorlijk hoor volgens mij...

Ja zelfs ik heb er aan moeten geloven sinds de laatste editie van Innovate :d !!

Voor 5 nov is het kaartje al binnen, Chil dat Luna op de 2e editie te vinden is..

Luna mee gemaakt op Q-Base het laatste kwartiertje en dat ging echt flink LOOS!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennisº³º op donderdag 13 oktober 2005 om 12:08:
Het groeit wel behoorlijk hoor volgens mij...

100% zeker!!

sommige mensen luisteren er al een hele tijd naar...
en sommige beginnen pas en vinden t geweldig..

Waarschuw beheerder

Weet je dat wel zeker? Als platendraaiert zou ik toch ietsje zuiniger op mn handen zijn hoor ;)

Daarnaast snap ik dan niet helemaal wat je met techno wil als je het toch inferieur aan hardstyl vind?

Over Luna.. ben erg benieuwd wat ie gaat doen, zeiken kan altijd nog.. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 14:57:
Weet je dat wel zeker? Als platendraaiert zou ik toch ietsje zuiniger op mn handen zijn hoor ;)

Daarnaast snap ik dan niet helemaal wat je met techno wil als je het toch inferieur aan hardstyl vind?

En de stand is 1 - 0 voor Teknicity tegen Thilo

tsjakka!! :)
Waarschuw beheerder
Heh ja, als de DJ's elkaar al verbaal te lijf gaan is er daadwerkelijk sprake van Chaos... :P

:D

2 Teknicity: volgens mij zegt Thilo nergens dat hij techno inferieur aan hardstyle vindt? :s

2 Thilo: Rich is een topper en ik sta voor 110% achter zijn boeking, maar hij heeft niet de skils van een Ben Sims of een Cristian Varela...

Zo, nu vrede op aarde svp... :)
Waarschuw beheerder
Spark :respect:

denk wel ff checken daar :)

Nighttown :lief:

:bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tjeerdo op donderdag 13 oktober 2005 om 18:11:
2 Teknicity: volgens mij zegt Thilo nergens dat hij techno inferieur aan hardstyle vindt?

:/ reply 3x gelezen en kon het ook niet trg vinden 8)

Uitspraak van Tjeerdo op donderdag 13 oktober 2005 om 18:11:
Heh ja, als de DJ's elkaar al verbaal te lijf gaan is er daadwerkelijk sprake van Chaos...

:whhahaha :respect: mooi gesproken , maar das nie wat ik wilde toen ik het topic opende :S
Ik wil gewoon flink dansen op 28/1 , jullie toch ook?! :D

Uitspraak van Soon. op donderdag 13 oktober 2005 om 11:54:
toen stond de hard tech tent al helemaal vol rond 13.00 uur

O:)
Schuldig (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik gun Luna die kans ook wel en misschien is hij wel mixtechnisch heel goed!!!
Maar denk zelf dat hij beter tussen de hardstyle past...

Nou sorry maar zo verwoorde je het anders niet. Geloof dat jij degene was die hem een mongool noemde. En dit overtuigd me ook niet echt.

;)

Uitspraak van *CH3-21* op woensdag 12 oktober 2005 om 20:14:
Bianca, goed dat jij je openstelt voor andere stijlen ook al is het in de vorm van je favo dj wordt gezellig

Tuurlijk lieverd, voor jou wil ik wel mee hoor. Kweet zeker dat het gezellig wordt. :jaja:

Waarschuw beheerder

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahahaha!

Serieus gast. Ik begrijp dat je Luna zn maatje bent, maar met deze opmerking was je dus je handen finaal kwijtgeraakt.

Luna mixtechnisch beter dan elke technodj. *PROEST*
Het enige wat Luna (en zowat elke hardstyle-dj doet) is plaatjes plakken. Wachten tot het einde van de plaat en dan *hop* de volgende plaat erin. Tja als je 8 min wacht tot het uitmixstukkie dan mag hij wel strak mixen ja.

Ik noem een Ben Sims, Dave Clarke,Adam Beyer,Henrik B,Misstress Barbara,Cristian Varela..... Die draaien Luna er finaal uit. Continu bezig met 3 decks (Varela soms met 4!!!!) en zogoed als foutloos. En vergeet niet dat die technodjs die ik net opnoemde hun platen als een speer door kunnen mixen als ze willen.

Ik wil Luna wel eens een set zien doen op 3 decks. Ik heb hem dat iig nog nooit zien doen!

:cheers:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 22:30:
Het enige wat Luna (en zowat elke hardstyle-dj doet) is plaatjes plakken. Wachten tot het einde van de plaat en dan *hop* de volgende plaat erin. Tja als je 8 min wacht tot het uitmixstukkie dan mag hij wel strak mixen ja.

Ik noem een Ben Sims, Dave Clarke,Adam Beyer,Henrik B,Misstress Barbara,Cristian Varela..... Die draaien Luna er finaal uit. Continu bezig met 3 decks (Varela soms met 4!!!!) en zogoed als foutloos. En vergeet niet dat die technodjs die ik net opnoemde hun platen als een speer door kunnen mixen als ze willen.

Ik wil Luna wel eens een set zien doen op 3 decks. Ik heb hem dat iig nog nooit zien doen!

Hij kan echt wel goed mixen..vind zn platenkeus alleen niet zo denderend ..behalve op Shockers dan.
Ben Sims en co zijn ook niet te vergelijken met Luna..Dat zijn de echte techno helden..die zitten er echt helemaal in dus vind het niet gek dat hun beter zijn..maar dat betekend dus niet dat Luna slecht is ofzo. Smaken verschillen.. 3 decks mix van Luna wil ik ook wel eens horen..maar een 3e deck word sneller gebruikt bij Funky Techno. Heb weinig Hard-Techno dj`s op 3 decks zien draaien. Geen 1 eigenlijk
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Isaac Latu op donderdag 13 oktober 2005 om 23:58:
vind zn platenkeus alleen niet zo denderend

Naar mijn idee moet hij daar idd nog in oefenen maar komt goed, iig heeft hij het gevoel :)

Ben Sims en co zijn ook niet te vergelijken met Luna..Dat zijn de echte techno helden

Precies, net zo als dat Luna (vind ik) nr1 is in de hardstyle ;)

Waarschuw beheerder
Ben Sims en co zijn ook niet te vergelijken met Luna..Dat zijn de echte techno helden..die zitten er echt helemaal in dus vind het niet gek dat hun beter zijn..maar dat betekend dus niet dat Luna slecht is ofzo.

Je hoort mij ook niet zeggen dat Luna slecht is. Ik ga alleen in op die opmerking van zn maatje Thilo, dat Luna alle technodjs's eruit draait (lig alweer dubbel als ik er aan denk) [img width=15 height=15 cacheid=00008c61001642078e84477a1a010468f4]http://www.handykult.de/plaudersmilies.de//yellows/lechz.gif[/img]. Tja met zulke uitspraken vraagt hij gewoon om een reactie.

Luna zal vast prima draaien. Hij staat niet voor niets op de grootste feesten. Dus dan zal hij vast wel iets goed doen he ;). Ik had uit nieuwsgierigheid zn set even snel beluisterd op Q-Base, maar vond er vrij weinig aan moet ik zeggen. Zaten veel oude platen tussen en mixtechnisch ook niet veel bijzonders. Want hij mixed techno precies zoals hij hardstyle mixed. Platen (te) lang laten doorlopen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
achjaa het zal allemaal wel goed zijn. om hier nou de hele tijd over te discussieren .. Als je Luna niks vind , dan ga je toch lekker ff naar de 2e zaal ..punt..
Waarschuw beheerder
Precies, want die demo van jou was allesbehalve slecht... O:)
Waarschuw beheerder
donateur
En vanavond eerst Kvitta :D :woep:
Waarschuw beheerder
haha thnx ..toch nog kunnen luisteren ondanks die stapels met werk ?

vanavond helemaal los in Frankfurt ..!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hij heeft me wakker gehouden... hoe heet die track over George Bush?
Waarschuw beheerder
hahaha ok dan..ja is ook niet echt muziek om bij in slaap te valle he. Track is van Mario Ranieri - It`s a campain of fear and consumption .
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Beter dat hij die dan ook draait op 5 november, anders geven we hem geen drank... :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Isaac Latu op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:20:
Track is van Mario Ranieri - It`s a campain of fear and consumption

Zo'n vette plaat :respect:

Waarschuw beheerder
Wat een gezeur over Luna :( die jongen ken echt wel lekker TECHNO draaien :)waar je prima op kan partyen.

Ik heb hem gehoordt op Sensation black 13 juli 2003 en hij was de eninge die techno draaide en dat was een prima setje.

Ik vindt de line-up buiten gewoon erg vet :) !!!!

AMOK en kvitt :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Isaac Latu op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:20:
Track is van Mario Ranieri - It`s a campain of fear and consumption .laatste aanpassing 14 oktober 2005 12:20

Ik dacht hoezo ken ik die niet...:/ Maar herkende m net (echt n paar min. geleden :| ) in de set van Kvitta 28/1 AWake; draait ie m als laatste :yes: toch???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:42:
Uitspraak van *DJ Sorce op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:20:
Track is van Mario Ranieri - It`s a campain of fear and consumption

oud... maar wel cool :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 13:45:
Wat een gezeur over Luna die jongen ken echt wel lekker TECHNO draaien waar je prima op kan partyen.

:yes:

Eerst 5 nov maar ff los gaan!!(6)
Waarschuw beheerder
Ik wens Luna succes en vind t mooi om te zien dat hij als
DJ opzoek gaat naar nieuwe uitdagingen...of dat zn setje me echt zal boeien durf k niet te zeggen..maar ik wil m zker horen..eerst maar 5 nov flink knallen!!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 13:45:
Ik heb hem gehoordt op Sensation black 13 juli 2003 en hij was de eninge die techno draaide en dat was een prima setje.

Mmmz..draaide Chris Liebing ook niet in 2003?? kan me nog zoiets vaags herinneren
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TechnoCulture op zaterdag 15 oktober 2005 om 12:29:
Mmmz..draaide Chris Liebing ook niet in 2003?? kan me nog zoiets vaags herinneren

Nee was in 2002

[img width=697 height=441]http://img404.imageshack.us/img404/4066/sensationblack20026yv.png[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *CH3-21* op vrijdag 14 oktober 2005 om 13:57:
Ik dacht hoezo ken ik die niet... Maar herkende m net (echt n paar min. geleden ) in de set van Kvitta 28/1 AWake; draait ie m als laatste toch???

Dat is de remix..
Artiest {SHOWLIST artist 68586, 3822, 70271}
Waarschuw beheerder
maar een 3e deck word sneller gebruikt bij Funky Techno. Heb weinig Hard-Techno dj`s op 3 decks zien draaien. Geen 1 eigenlijk

dj bold dit weekend ;)
Waarschuw beheerder
yep klopt is de eerste keer dat ik dat gezien heb. Kvond het wel relax..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj Thilo op woensdag 12 oktober 2005 om 18:41:

Is echt niet waar en voel me zeker ook gene doorgewinterde techno ganger hoor!! ik ben niet zo een diehard!!

ik had het ook niet tegen jou maar algemeen!:D

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 22:30:
Uitspraak van Dj Thilo op woensdag 12 oktober 2005 om 18:41:

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahahaha!

Serieus gast. Ik begrijp dat je Luna zn maatje bent, maar met deze opmerking was je dus je handen finaal kwijtgeraakt.

als jij denkt dat je er verstand van heb?
maargoed we kunnen hier eeuwig over doorgaan smaken verschillen en ik vind dit en jij vind dat "the never ending story".
Ik hoop iig dat het een top avond word en dat iedereen veel plezier heeft!

see you there!:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thilo op zondag 16 oktober 2005 om 12:51:
Ik hoop iig dat het een top avond word en dat iedereen veel plezier heeft!

Dat zal het ook zeker worden, en ik weet zeker dat luna niet teleur gaat stellen. Hij is ook niet gek, net alsof ide geen verstand heeft van wat die moet draaien? Bevooroordeelde mensen hier allemaal:S luister eerst en ga dan pas zeiken..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tribbezz op zondag 16 oktober 2005 om 00:54:
dj bold dit weekend

Niet op gelet :/ maar ja, daar zijn jullie dj's voor natuurlijk O:) volgende x zal ik opletten :yes: altijd wel leuk om dat soort dingen te weten :o toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tribbezz op zondag 16 oktober 2005 om 00:54:
Uitspraak van *DJ Sorce op donderdag 13 oktober 2005 om 23:58:
maar een 3e deck word sneller gebruikt bij Funky Techno. Heb weinig Hard-Techno dj`s op 3 decks zien draaien. Geen 1 eigenlijk

Indd..maar Gayle San draait funky en toch redelijk hard met 3 en soms 4 decks..Of is dat net niet hard genoeg?;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thilo op zondag 16 oktober 2005 om 12:51:
als jij denkt dat je er verstand van heb?

Dat denk ik niet. Je hoeft geen kenner te zijn om te zien dat Luna er gewoon uitgedraaid word door die dj's die ik opnoemde :D.

Maar jouw reactie is nou niet echt bepaald objectief. Je bent een vriend van hem dus dan is het logisch dat je het voor hem opneemt en nooit zal toegeven dat hij er gewoon uitgedraaid word door hun :D.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prins op zondag 16 oktober 2005 om 22:20:
Indd..maar Gayle San draait funky en toch redelijk hard met 3 en soms 4 decks..Of is dat net niet hard genoeg

Gayle draait altijd super..hard noem ik het niet echt..Lekker stevig en toch die heerlijke drive erin. Plaatjes met veel percussie hou ik wel van. Maar ik bedoelde echte Hard-Techno/Schranz dj`s.. Maar goed heb dj Bold dus op Kvitta`s verjaardag gehoord en klonk wel vetjes..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2005 om 08:59:
Maar jouw reactie is nou niet echt bepaald objectief. Je bent een vriend van hem dus dan is het logisch dat je het voor hem opneemt en nooit zal toegeven dat hij er gewoon uitgedraaid word door hun

nee hoor ik zeg ook gerust regen hem of tegen mensen wanneer ik hem kut vond ofzo, als hij een slechte avond had! daar ben ik altijd eerlijk in! maargoed zoals ik al zei we kunnen zo door blijven gaan en dat doen we niet want we moeten het gewoon gezellie houden toch?:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Present :woop:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hmmm.. misschien dat ik ook wel kom kijken. de set van amok op reactor 1,5 jaar geleden staat nog altijd in mn geheugen gegrift :| :bounce: :bounce:

en toen hij op awakenings voor rude awakening draaide vond ik hem ook erg ok! kvitta was toen sowieso een held!! :D (y)
Waarschuw beheerder
Ik heb er zin in!!!!! Luna ooit gezien in Leiden, maar dat was heel anders dan het nu gaat worden :D Nu wordt het veeeeel vetter :D Wordt wel cool :D

Maarreeee.......

Eerst maar eens Phase 1.0!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nuckleuz op woensdag 19 oktober 2005 om 17:18:
Eerst maar eens Phase 1.0!!!

:jaja: de line up van phase 1 is egt van wereldklasse(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Prins op woensdag 19 oktober 2005 om 17:44:
de line up van phase 1 is egt van wereldklasse

zeker weten :D :D
Waarschuw beheerder
donateur
luna gaat weer techno draaien....?

ben benieuwd hoe die t doet tussen 2 doorgewinterde heren zoals amok of frankie.....
Waarschuw beheerder
luna kaapt alle aandacht weg, ben eigenlijk wel benieuwd naar teknicity!

ja jelle, vorige keer dat ik je wilde horen draaien, was je van je fiets af gevallen. Hoop dat ik volgende keer wel wat van je kan horen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hé Jero, forumpic/film van jou, dat zijn vast Belgen die ah hardstylen zijn :P haha!
Waarschuw beheerder
je hebt bijna gelijk, zijn belgen keihard uit hun plaat aan het gaan op ladyshaker :D, niet zo lang geleden, was volgens mij footworxx of urtekkno
Waarschuw beheerder
donateur
Ze hebben een vreemde stijl van dansen, stond er met mn mond open naar te kijken op Tomorrowland 8)
O:) om vervolgens superhard te gaan lachen :O het ziet er nie uit :X
Waarschuw beheerder
dat vind ik dus ook, ziet er niet uit, en al die belgen vinden het allemaal maar geweldig, je moest eens proberen in nederland :D

één europa wilt maar niet lukken, als belgie en nederland al zo verschillen in dance-moves op hardtechno feesten

nog zo iets trouwens, op ilt staan ze altijd te juichen als de dj een andere plaat inmixt :?

Waarschuw beheerder
donateur
Vind die duitse shuffle wel cool trouwens! Paar jaar terug voor 't eerst op Time Warp gezien, echt maf! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Poepzak op donderdag 20 oktober 2005 om 11:32:
nog zo iets trouwens, op ilt staan ze altijd te juichen als de dj een andere plaat inmixt :?

mooi toch...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joehoe! op donderdag 20 oktober 2005 om 15:29:
mooi toch...

zeg ook niet dat het niet mooi is, op gegeven moment ga je gewoon meedoen :)
Waarschuw beheerder
donateur
je moest eens proberen in nederland

:no: whahah en ik kan het ook niet :/

Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 oktober 2005 om 13:32:
Vind die duitse shuffle wel cool trouwens!

Zo, op Bringing Hell waren ze ook bezig! Soms was het echt mooi om te zien en hoe ze dat doen :/ pfffh don't ask me :no:
Veel oefenen dus 8)

op ilt staan ze altijd te juichen als de dj een andere plaat inmixt

Ha, dat ga ik dan soon meemaken! LACHEN! :P

Uitspraak van Poepzak op donderdag 20 oktober 2005 om 16:13:
op gegeven moment ga je gewoon meedoen

:O we zullen zien! Als het maar gezellig is :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *CH3-21* op vrijdag 21 oktober 2005 om 00:50:
Uitspraak van DroeneZ op donderdag 20 oktober 2005 om 13:32:
Vind die duitse shuffle wel cool trouwens!
Zo, op Bringing Hell waren ze ook bezig! Soms was het echt mooi om te zien en hoe ze dat doen pfffh don't ask me
Veel oefenen dus

Echt vaag dansen die gasten.. Kvond er helemaal niks aan..heb uit lamheid de laatste 1,5 uur gezeten en die moves aandachtig bestudeerd maar sommige stapjes waren gewoon totaal buiten de maat..zag er niet uit. Wel knap dat ze zo kunnen dansen. Met die elastische poten van hun.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3513, 2797}
Artiest {SHOWLIST artist 27105, 42711}
Waarschuw beheerder
donateur
ckerz
Waarschuw beheerder
Dit word leuk :d Amok en Frank Kvita waren op decibel ook zalig bezig :yes:"

wil al een tijdje naar zo'n feest toe.. de nighttown is lekker dicht bij en best een leuke lokatie dusja :d

het zal ook een wazi vrij feest worden want 'techno is softe muziek voor extreem modieuze homo's met felkleurige overhempjes en extreeme kapsels' hahaha:d

jammer dat Sven Wittekind niet in de line up zit O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op vrijdag 21 oktober 2005 om 10:50:
het zal ook een wazi vrij feest worden

Hoezo?

Jij komt toch? :x
Waarschuw beheerder
:nee: verder kijken als 1 ouwe foto waarop je alleen mn bovelijf zie vriend..

en ik feest gewoon in casual kleren (gstar diesel ofzo) en op sommige feesten in cavello..dus houw je vooroordelen maar bij je :kots:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op vrijdag 21 oktober 2005 om 10:50:
'techno is softe muziek voor extreem modieuze homo's met felkleurige overhempjes en extreeme kapsels'

wie heeft er nu vooroordelen..?
Waarschuw beheerder
kerel je begrijpt me verkeerd warom denk je dat ik die uitspraak tussen aanhalingstekens zet.. ik zeg zo denken de meeste mensen in de hardcore scene over techno en vooral de wazies, die denken dat techno soft is.. zo denk ik zeker niet..anders zal ik nooit naar dit feesje gaan :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ok misverstandje..

ken gebeuren..(y)

Waarschuw beheerder
stelletje techno verneukers hier bij elkaar :jaja:
kan je em verwijderen.. maar tis gewoon zo!!
Waarschuw beheerder
jaa ehh ben het helemaal met je eens :respect:

:vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op vrijdag 21 oktober 2005 om 16:43:
jaa ehh ben het helemaal met je eens

niemand hoeft t met me eens te zijn..
alle hardstyle personen die absoluut nisk van techno moesten weten, komen nu maar even een kijkje nemen bij de hardtechno.. want daar zit ook een beuker in..

ik zou zegge ga zo door, met t verneuken van de techno!!!
en jongens trek t je nou niet al te persoonlijk aan...
t komt door die bass he
Waarschuw beheerder
Ja, jij zal het weten... :z

Ik hield vroeger van hardcore en stond te 'hakken' in de Gashouder toen daar alleen nog 'underground' mensen heengingen en techno niet groot was...

Ben ik dan ook een verneuker van de techno?

Je moet niet zo kortzichtig doen meisje, het siert je niet! Techno is bij mijn weten een stroming voor personen met een open mind. Niet voor kortzichtige hebberds die de muziek die zij mooi vinden niet willen delen met anderen die hem nog moeten ontdekken...
Waarschuw beheerder
Hahaha nou ik ben nou bepaald niet een hardstyler..

en hoezo zal ik de techno verneuken als ik naar zo'n feesje ga.. jij kan niet eens aan mij zien dat ik geen 'echte technoer' ben :s
Waarschuw beheerder
Je moet niet zo kortzichtig doen meisje, het siert je niet!

inderdaad:d ik vind dr nogal dom, kortzichtig, egoistisch en arrogant overkomen :/ alsof zij de techno uitgevonden heeft en bepaald wie er op de feesten mogen komen 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
bla bla bla...we gaan er gwn een feest van maken geen gezeik en gezeur...klaar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op vrijdag 21 oktober 2005 om 17:07:
Techno is bij mijn weten een stroming voor personen met een open mind.

alhoewel het daar steeds minder op begint te lijken.. maarja :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 16:38:
stelletje techno verneukers hier bij elkaar

ach ach ach meisje
als jij het zo belangrijk vind.. laat je dan niet gek maken

dus als jij een keer naar een trance feestje zou willen mag dat niet omdat je dan een trance verneuker ben

beetje kortzicjtig

THE WHOLE THING IS BASED ON RESPECT

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op vrijdag 21 oktober 2005 om 17:07:
het siert je niet

boeie!!! is toch mijn mening!! techno verneukers!!!
Waarschuw beheerder
THE WHOLE THING IS BASED ON RESPECT

respect to the music, respect to the people, respect to the dj :respect:
Waarschuw beheerder
boeie!!! is toch mijn mening!! techno verneukers!!!

Oh ja, die is heilig... want jij noemt jezelf 'techno princess'... :s

Succes met je mening, denk niet dat je er gelukkig mee zal worden... :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vooral last van een gebrek aan verstand...

Een technoplaat is een technoplaat, al staan Bassie & Adriaan achter de draaitafels...
Waarschuw beheerder
"Hey Adriaan, gooi jij die nieuwe van Wittekind er eens op voor onze vriendjes en vriendinnetjes!"

"Goed idee Bassie, want straks worden we nog aangezien voor technoverneukers!"

Waarschuw beheerder
misschien een leuk ideetje om volgende keer Miss Djax te boeken..zij ruleert :kwijl:
Waarschuw beheerder
Ziet r goed uit :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Industrial Demolition op zaterdag 22 oktober 2005 om 21:14:
misschien een leuk ideetje om volgende keer Miss Djax te boeken

Die staat zeker op ons lijstje, op Q-base draaide ze modderVET!... ik vind niet dat The Chaos Theory alleen maar een buitenlandse (lees: voornamelijk Duitse) aangelegenheid moet zijn. Zolang het 'beukt' is het goed. Iemand als Gayle San zou ook passen. De laatste twee DJ's moeten echt snoeien, daarvoor is er wel ruimte voor variatie, hoor je ook niet de hele avond hetzelfde tempo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op zaterdag 22 oktober 2005 om 22:10:
Iemand als Gayle San zou ook passen

ik kom ... net uit leerdam.! leo laker... was egt lekker bezig!!
Waarschuw beheerder
idd dat is ook weer zo.. persoonlijk houw ik van opbouwen.. relax beginnen en dan steeds harder..en t eind van het feesie mag dan idd snoeihard wezen :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Prins op zaterdag 22 oktober 2005 om 12:52:
bla bla bla...we gaan er gwn een feest van maken geen gezeik en gezeur...klaar

Dat vind ik nou ook, al dat BS gezeik :[ gewoon achterwege laten. Zal niks oplossen want smaken verschillen nou eenmaal, gelukkig!! :D

Uitspraak van Tjeerdo op zaterdag 22 oktober 2005 om 22:10:
Iemand als Gayle San zou ook passen.

:D Die was vet op Awake :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op zaterdag 22 oktober 2005 om 20:34:
Oh ja, die is heilig... want jij noemt jezelf 'techno princess'

(Y)...

Ik hou gewoon van techno die niet verneukt wordt!!!
waarvoor ga jij naar ene hardtechno feest.. wat is je reden daarvoor..de keiharde beukerds!! de bootlegs!! sjaa gruwelijk!!! maar daar draait t helemaal niet om.. ik kom juist voor de dingen die er bij komen kijken bij techno!!

dus stampse op de techno!! technoverneukers!
Waarschuw beheerder
Agenda
Awakenings · Kne'deep 25 november 2005

:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op maandag 24 oktober 2005 om 10:01:

ja dat wordt ene knaller.. Wat een goede line up, geen luna in te vinden!!!

:/
Waarschuw beheerder
donateur
jajaja mevrouw...
je punt is nu wel duidelijk !!
Waarschuw beheerder
donateur
Bekrompen taart, dat prinsesje :S :[
Blijf je toch lekker weg van dat technverneukersfeest; niemand zal je missen hoor. :devil:

Ik denk ook dat ze hier is voor toch een beetje aandacht, die ze 5 nov zal missen :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *CH3-21* op maandag 24 oktober 2005 om 11:07:
Bekrompen taart, dat prinsesje

hahaha...
jongens (Y) heel veel plezier!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *CH3-21* op maandag 24 oktober 2005 om 11:07:
Ik denk ook dat ze hier is voor toch een beetje aandacht, die ze 5 nov zal missen

zou jij toch wel beter moeten weten naomi!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 16:38:
stelletje techno verneukers hier bij elkaar

Waarom heb jij uberhout hardtechno dj`s in je favoriete dj lijst staan ????

Het lijkt mij verstandig dat je jezelf geen techno princess meer noemt !!!!!

TECHNO is heel erg ruim 1 groot spel, die heb jij waarschijnlijk nog niet ontekt, beetje jammer meisje.
Waarschuw beheerder
Agenda

die lokatie lijkt me wel gruwelijk :|:D en line up is idd ook best vet ja..
Waarschuw beheerder
geloof ik graag..wil er wel een x heen binnekort..maar 25december komt niet uit omdat de week daarna Thunderdome is..en december is al zo duur :(
Waarschuw beheerder
denk dat je november bedoeld...

dan word het w88 tot 2006...!
Waarschuw beheerder
ja 25 november bedoelde ik idd :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hardstyle is my style !! :yes:
Waarschuw beheerder
jahjohh..lekker beuQen ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joehoe! op maandag 24 oktober 2005 om 13:50:
hardstyle is my style !! :yes:

hou niet zo van dat soort slogans (hardcore 4 life, etc etc)

(delftenaar? :|, ik ook :))
Waarschuw beheerder
ik draai hardstyle en techno

soms op een hardstylefeest aant einde ff technoen ..

wordt vaalk gewaardeerd

maar techno princess ik zal het niet meer doen want dan bennik een techno verneuker

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 oktober 2005 om 09:59:
dus stampse op de techno!! technoverneukers!

Agenda

Heroes of techno 10 december 2005

Ga jij ff miauwen:S sodemieter op, mensen zoals jij verneuken de techno juist.. ik weet zeker dat iedereen die van techno houd die ik ken er geen problemen mee hebben als er gewoon normale mensen van onze stijl muziek genieten.. dus sodemieter maar op met je gelul van techno verneukers, heb liever dat jij thuis blijft op feestjes, mensen zoals jij verneuken de feestjes, mensen die zich beter voelen dan andere, mensen die zich meer welkom voelen dan andere :s wie is der hier nou een techno verneuker:frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wie is die technoprinses eigenlijk, zie dat ze maar net aangemeld is, waarschijnlijk al eens eerder van pf afgegooid
Waarschuw beheerder
donateur
DJ Vee ! :woop: :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Poepzak op maandag 24 oktober 2005 om 23:36:
wie is die technoprinses eigenlijk, zie dat ze maar net aangemeld is, waarschijnlijk al eens eerder van pf afgegooid

of een fake ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Poepzak op maandag 24 oktober 2005 om 23:36:
wie is die technoprinses eigenlijk

Das Fanny :S , die zat al eerder in dit topic als "Undacova O:)"
Lijkt alsof ze gebrainwashed is, best scary :O (door haar vriendje :P )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *CH3-21* op dinsdag 25 oktober 2005 om 11:42:
Das Fanny , die zat al eerder in dit topic als "Undacova "
Lijkt alsof ze gebrainwashed is, best scary (door haar vriendje )

als undacova leek ze me nog wel zo aardig :o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joehoe! op dinsdag 25 oktober 2005 om 14:59:
als undacova leek ze me nog wel zo aardig :o

maar nu heb ik haar nog geen aardig woord zien plaatsen :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Poepzak op dinsdag 25 oktober 2005 om 15:44:
maar nu heb ik haar nog geen aardig woord zien plaatsen

ik denk dat dit haar kwaadaardige alter ego is :o
Waarschuw beheerder
Luna verdient het om op een technofeest als deze te staan!
Zijn bijdrage aan de technoscene is in het verleden immens geweest. We mogen spreken spreken van een ware pioneer, die met zijn hele hart en ziel voor techno leeft, en ook al heel wat grootse technoprodukties op zijn naam heeft staan! Hulde voor Luna! :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haha...

ik ben niet gebrainwashed hoor.. heb alleen vanaf begin die hardtechno op zien komen ik heb in een club onder de grond ergens in steeg in belgie naar kvitta staan luisteren.. tering wat sfeer...:bounce:
vind t heust niet vet dat ik daar ben geweest voordat ik weer zo een reactie krijg.. maar vind t jammer hoe t nu verder gaat met de hardtechno!!! en juist ben ik zo openminded luister elke dag naar andere techno en andere muziek....

t lijkt wel juist of hardtechno alle diehard hardstylers en hardcore gasten heeft gebrainwashed daar sta ik van te kijken...maar goed.. is jullie feest ik vind t helemaal niks dat luna daar draait!! tussen zulke namen ook!!!

Toch dj promo/ rude awakening draait ook zeker goed!! heb echt staan bouncen op hem in de gas... dus wie weet wordt nog wat die luna!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *CH3-21* op dinsdag 25 oktober 2005 om 11:42:
Das Fanny , die zat al eerder in dit topic als "Undacova "
Lijkt alsof ze gebrainwashed is, best scary (door haar vriendje )

:(

Uitspraak van Joehoe! op dinsdag 25 oktober 2005 om 14:59:
als undacova leek ze me nog wel zo aardig

heb mn profiel veranderd :) maar ben normaal helemaal niet zo... en niemand heeft mij dit wijsgemaakt hoor...
bne normaal O:)... maar nu even niet :devil:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 09:42:
heb mn profiel veranderd maar ben normaal helemaal niet zo... en niemand heeft mij dit wijsgemaakt hoor...
bne normaal ... maar nu even niet

:lief:

er zijn toch zo veel mensen die eerst hardstyle of hardcore waren en vervolgens zijn overgestapt op techno. dat is niets nieuws. je kan ze toch niet verbieden om techno leuk te vinden? :nocheer:
live and let live.. als jij bang bent dat er veel haardstylers op dit feest afkomen, dan moet je er gewoon niet heen gaan. genoeg andere hardtechno feesten toch?? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joehoe! op woensdag 26 oktober 2005 om 11:27:
er zijn toch zo veel mensen die eerst hardstyle of hardcore waren en vervolgens zijn overgestapt op techno.

jup me too!! was eerst ook helemaal into hardstyle! maar beter (hard)techno..:yes:

Hardcore mag ik nog steeds graag luisteren..:)
Waarschuw beheerder
Ik ga zowel naar phase one als Phase two, hehe Teknogreetz Peace Sjorzel!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joehoe! op woensdag 26 oktober 2005 om 11:27:
er zijn toch zo veel mensen die eerst hardstyle of hardcore waren en vervolgens zijn overgestapt op techno. dat is niets nieuws. je kan ze toch niet verbieden om techno leuk te vinden?
live and let live.. als jij bang bent dat er veel haardstylers op dit feest afkomen, dan moet je er gewoon niet heen gaan. genoeg andere hardtechno feesten toch??

Ik verbied niemand wat hoor..kan ik ook niet O:) en ik ga ook niet naar dit feest! dus heb er ook geen last van!!
ben niet bang dat daar hardstylers op afkomen.. meer dat ze allemaal op awakenings af gaan komen...leuk voor rocco maar niet voor de sfeer!!

dus voor jullie mensen :bounce:
Waarschuw beheerder
haardstylehuppelen in de westergas!! :yes:

:bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joehoe! op woensdag 26 oktober 2005 om 15:46:
haardstylehuppelen

Daar heb ik dus wel een hekel aan..!
Waarschuw beheerder
Vans-je... (of is het gans-je?) :P

Haal je ook even Rush en Marco Remus uit je favorietenlijst? Die hebben gedraaid op feesten als Defqon1, In Qontrol en Q-Base, daar waar het stikt van de hardstylers...

Wat een technoverneukers! :o

Werkzaam bij The Firm Organised
Artiest Ked
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een gezeik in dit topic zeg... (n)

Iedereen gewoon ze praatjes voor zich houden en lekker feesten de 5e en de 28e en daarna lullen we wel verder...(y)
Waarschuw beheerder
Ben ik het mee eens hoor...

Ik vind het best leuk om van tijd tot tijd een weerwoord te geven maar goed beschouwd is het allemaal vrij onzinnig. Laten we gewoon maar zien wat de 5e en de 28e brengen, dan kan daarna een oordeel gegeven worden...

Nou ja, behalve dan door vooringenomen personen die dat oordeel al klaar hebben van tevoren en ook niet van plan zijn om langs te komen om te zien of ze er naast zitten... ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ked op woensdag 26 oktober 2005 om 18:20:
Wat een gezeik in dit topic zeg...

Iedereen gewoon ze praatjes voor zich houden en lekker feesten de 5e en de 28e en daarna lullen we wel verder...

Rush zal nooit hardstyle gaan draaien en remus ook niet!!..
Frank kvitta @ decibel outdoor.. sjaa kan allemaal.. maar waarom moest t eerst juist allemaal zo gescheiden en waarom moesten ze eerst niks van weten...

go with the flow..
vele plezier voor de rest no offence!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 19:33:
Rush zal nooit hardstyle gaan draaien

Maar Rush draait wel Disco plaatjes in een jurk (y)
Waarschuw beheerder
Tering, je doet alsof je de techno uitgevonden hebt:frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sebastian Maduro op woensdag 26 oktober 2005 om 20:23:
Tering, je doet alsof je de techno uitgevonden hebt

Dat niet, maar wel het wiel, een vork en het broodrooster (y)

Ik draai het overigens wel, dat "Techno" waar je het over hebt, er zitten wel leuke chansons tussen al zeg ik het zelf....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ked op woensdag 26 oktober 2005 om 20:53:
Ik draai het overigens wel, dat "Techno" waar je het over hebt, er zitten wel leuke chansons tussen al zeg ik het zelf....

dan ga ik toch eerder voor het hollandsche levenslied :yes:
Waarschuw beheerder
Ik sprak Luna vanavond nog bij de uitreiking van de Release awards. Hij had dit topic ook gelezen en was er alleen maar extra door gemotiveerd om te gaan knallen en daar had hij heel veel zin in... O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op woensdag 26 oktober 2005 om 23:51:
Ik sprak Luna vanavond nog bij de uitreiking van de Release awards. Hij had dit topic ook gelezen en was er alleen maar extra door gemotiveerd om te gaan knallen en daar had hij heel veel zin in... O:)

dat is leuk om te horen, want heb er ook zin in!

ben heel erg benieuwd :)
Waarschuw beheerder
Dat niet, maar wel het wiel, een vork en het broodrooster

Ik draai het overigens wel, dat "Techno" waar je het over hebt, er zitten wel leuke chansons tussen al zeg ik het zelf....laatste aanpassing 26 oktober 2005 20:54

Ik heb het niet tegen jouw;) maar tegen Gansje
Waarschuw beheerder
dit ziet er erg leuk uit, voor het nieuwe jaar! :D :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sebastian Maduro op woensdag 26 oktober 2005 om 23:56:
Ik heb het niet tegen jouw maar tegen Gansje

Gans v/d Togt?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ked op woensdag 26 oktober 2005 om 19:50:
Maar Rush draait wel Disco plaatjes in een jurk

hahahah :D

Dat niet, maar wel het wiel, een vork en het broodrooster

hoe weet je dat :O

Ik sprak Luna vanavond nog bij de uitreiking van de Release awards. Hij had dit topic ook gelezen en was er alleen maar extra door gemotiveerd om te gaan knallen en daar had hij heel veel zin in...

(Y) veel plezier :bounce: hakkkuhhh
Waarschuw beheerder
hakkkuhhh

op luna :nee: je snapt dr geen bal van :D op hardstyle kan je toch sowieso nie hakkuh :nee: maar dit x draaitie hardtechno..wat voor 'dans' doe je daar eigelijk op?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 09:20:
veel plezier hakkkuhhh

heb je wel eens een techno-set van luna gehoord?? hij draait veel minder hard dan bv amok of kvitta hoor... in principe zou je op hun muziek veel beter kunnen "hakkuhhh" ;)

(niet dat ik verder fan ben van zijn techno hoor :bloos: )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sebastian Maduro op donderdag 27 oktober 2005 om 11:32:
Nee dom Gansje aka Vans-je

die klopt ook nog wel.. ik ben gewoon dom dat ik hier verder op in ga!!

ik denk dat jullie een hele leuke avond gaan hebben!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 oktober 2005 om 09:38:
t lijkt wel juist of hardtechno alle diehard hardstylers en hardcore gasten heeft gebrainwashed daar sta ik van te kijken...

Wil ik graag weten waarom jij dat zegt?? :/

Uitspraak van Ked op woensdag 26 oktober 2005 om 18:20:
Iedereen gewoon ze praatjes voor zich houden en lekker feesten de 5e en de 28e en daarna lullen we wel verder...

:woep:

Ik sprak Luna vanavond nog bij de uitreiking van de Release awards. Hij had dit topic ook gelezen en was er alleen maar extra door gemotiveerd om te gaan knallen en daar had hij heel veel zin in..

Helaas heb ik hem nie gesproken, maar dat zal voor die tijd nog wel komen :)
Heb je ook gevraagd of hij nog wel in zn "fans only" topic kijkt?! ;P

Uitspraak van Joehoe! op donderdag 27 oktober 2005 om 11:15:
heb je wel eens een techno-set van luna gehoord?? hij draait veel minder hard dan bv amok of kvitta hoor... in principe zou je op hun muziek veel beter kunnen "hakkuhhh"

Totally mee eens :yes:

Uitspraak van Joehoe! op donderdag 27 oktober 2005 om 11:15:
(niet dat ik verder fan ben van zijn techno hoor )

Ook dit leest hij en raakt nog gemotiveerder!!!

:woep: :cheer: go Rich!! :cheer: :woep:

Waarschuw beheerder
donateur
Leuke line up.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *CH3-21* op donderdag 27 oktober 2005 om 12:26:
Wil ik graag weten waarom jij dat zegt??

naomi zeg nou zelf moest jij eerst ooit wat van de techno hebben.. je ging gewoon hardstylke.. hemkade enz...
er nu er ene beuker in zit kom je wel feesten.. dit soort dj's op t podium verpest volegens mij weten gewoon de sfeer!! en neemt zijn fans mee.. zeg niet iedereen van jullie.. maar de meeste gaan 100% zeker de goede leuke gezellige techno sfeer verpesten!!!

leuk straks aswakenings... neme de helft van de hardstylers mee.. in de gas dat is leuk...daar heb je de heinekenmusic hal voor daar wordt keihard gerangd!!!

maar goed.. ik ga hier gewoon niet meer op reageren!!
jullie komen er zelf nog wel achter.. en laat mij maar lekker een dom gansje zijn en niet openminded.. ik heb gewoon mijn eigen ding.. en vindt t jammer als dat verpest wordt!
Waarschuw beheerder
ten eerste kom IK totaal niet voor Luna heb helemaal niks met hem en heb al HELEMAAL NIKS met hardstyle :nee:

ik kom voor Amok. Frank Kvitta. en Teknicity :yes: en ik ben zelf een sfeermens..hou van een goede gezellige sfeer op hardcore feesten is dat tegewoordig vaak niet het geval dat vind ik heel jammer dus ik zou de laatste zijn die naar een techno feest gaat om de sfeer te verpesten :|
Waarschuw beheerder
Vooralsnog is de enige die de goede sfeer hier verpest in het topic jouw persoontje dame... jij en die mooie vriend van je...

Met jullie naieve geleuter. Alsof er niet heel veel mensen naar Awakenings of I Love Techno gaan die ook elk weekend op een hardstylefeest te vinden zijn... :s

Alsof iemand die niet van harde techno houdt speciaal voor Luna een kaartje zou kopen om hem harde techno te horen draaien... :s

En alsof hem of haar dat automatisch niet gezellig maakt... :s

Rocco wilde vorig jaar Luna ook boeken voor z'n festival. Was je dan ook niet meer naar het Awakenings Festival gegaan?

Ik vind mensen die in hokjes denken de allergrootste sfeerbedervers...

Maar goed, ik hoop dat je je aan je eigen woorden wil houden en hier ook inderdaad niet meer reageert... jij moet nog heel veel leren meisje...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Delete123 op donderdag 27 oktober 2005 om 14:48:
ik kom voor Amok. Frank Kvitta. en Teknicity :yes:

En Sorce :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op donderdag 27 oktober 2005 om 15:33:
Vooralsnog is de enige die de goede sfeer hier verpest in het topic jouw persoontje dame... jij en die mooie vriend van je...

zoowww.. moet je sfeer hebben op een topic dan!!! en kom niks over mn vriendje zeggen.. want zit post mocht er nog geen eens staan... beetje die luna beschermen tegen kritiek.. als t goed is kan hij dat heel goed handelen!!
en zoals er al gezegd werdt.. hij is nu juist nog meer gemotiveerd :devil:

Rocco wilde vorig jaar Luna ook boeken voor z'n festival. Was je dan ook niet meer naar het Awakenings Festival gegaan?

keus zat om naar toe te gaan.. vind t dan ook leuk om naar verschillende techno te luisteren..

maar waarom ik eigenlijk zo reageer... luna draait dan wel op topniveau in de hardstyle... maar waarom staat hij dan gelijk tussen zulke namen terwijl er mensen zijn die al veel langer hardtechno draaien en ook echt goed draaien! heb ik t hier nog geen eens over mn vriend! en die krijgen de kans niet eens om ergens in een klein clubbie te laten zien wat ze kunnen en hij draait gelijk tussen kvitta...:S

.. misschien geeft ie vette set weg... en misschien komen er geen sfeer verpesters.. maar wel beetje krom ..
en ik ben helemaal niet uit op gezijk hier over..en dat probeer ik ook heust niet uit te lokken want ik ben er niet..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik sprak Luna vanavond nog bij de uitreiking van de Release awards. Hij had dit topic ook gelezen en was er alleen maar extra door gemotiveerd om te gaan knallen en daar had hij heel veel zin in...

GO LUNA GO LUNA :respect:
Waarschuw beheerder
luna draait dan wel op topniveau in de hardstyle... maar waarom staat hij dan gelijk tussen zulke namen terwijl er mensen zijn die al veel langer hardtechno draaien en ook echt goed draaien! heb ik t hier nog geen eens over mn vriend! en die krijgen de kans niet eens om ergens in een klein clubbie te laten zien wat ze kunnen en hij draait gelijk tussen kvitta

Ik geloof niet dat 'talent' iets te klagen heeft over onze programmering... :s

In twee edities hebben we naast bekende namen en minder bekende namen uit het buitenland zo'n 12 nieuwe Nederlandse DJ's staan...

Zie jij dat bij Rocco op Awakenings? Of bij Heroes of Techno? (wat notabene een poppodium is dat subsidie krijgt van de gemeente en dus JUIST nieuwe namen neer zou moeten zetten met gemeenschapsgeld en aan de eigen jongeren zou moeten denken door hen een plaats te geven)...

Ik dacht het niet... wij boeken op de 1e editie zes 'nieuwkomers' en op de 2e editie zelfs zeven (waarvan twee in de Grote Zaal) en dan wil je nog beweren dat er mensen geen 'kans' krijgen? :s

Luna heeft op Shockers in de MAIN gestaan tussen Speedy J en DJ Rush en op Q-base op de technostage na Marco Remus. Dus 'gelijk' ergens tussen staan gaat niet op. Daarbij staat hij als tweede vanwege de opbouw van de avond...

En zijn boeking moet JUIST duidelijk maken dat wij niet in hokjes denken en dus voor eens en altijd korte metten maken met dat belachelijke gedoe dat iemand niet ergens zou mogen staan omdat hij ook andere dingen draait. En dat is eigenlijk de enige reden waarom ik er uitgebreid op inga, zodat mensen weten dat ze niet telkens alleen maar Abstract of Kne Deep DJ's hoeven te verwachten...

Als bij wijze van spreken Buzz Fuzz mij een supervette demo zou geven vol hardtechno zet ik hem ook neer want uiteindelijk is voor ons maar 1 ding belangrijk en dat is dat het een goede avond wordt waarop iedereen het naar z'n zin heeft...

Als Luna slecht draait mag iedereen mij verwijten dat we hem nooit hadden moeten vragen. Maar tot 28 januari is wat mij betreft het laatste woord er nu wel over gezegd. Hij weet wat hem te doen staat en als je de werkelijke kracht van techno begrepen hebt dan kan je het respect opbrengen voor iemand anders om zijn eigen keuzes te maken. Ik voel me dan ook allerminst aangesproken wanneer jij of je vriendje ons technoverneukers noemt omdat we iemand boeken die wij goed techno vinden draaien...

En die vriend van je moet ook nog veel leren. Je hoeft een organisatie echt niet naar de mond te praten of te slijmen om een kans op een podiumplaats te maken, maar zo duidelijk laten blijken dat je een bekrompen denkwijze hebt doet het beeld dat men van je persoonlijkheid krijgt geen goed. Die mag dus ff achteraan sluiten waar het gaat om een plek op de line-up...

PUNT
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
is de discussie nou eindelijk klaar... word wel beetje saai nu :gaap:

Waarschuw beheerder
dat is wel t laatste wat mijn vriend doet hoor!
en je moet niet met dingen over hem bij mij komen!!! im ben degene die dit zegt.. en ik blijf bij mijn mening!

hoop dat je t heel vet gaat krijgen.. en dat die gast azich bewijst idd punt!!.. valt gene normale discussie te voeren!!
wil je alleen maar leuke posts in t topic ofzo?

djeez!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 18:00:
wil je alleen maar leuke posts in t topic ofzo?

Nee, we zijn je hersenloze kutposts een beetje zat..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sebastian Maduro op donderdag 27 oktober 2005 om 19:00:

kan ik begrijpen :X:X.. maar goed van mij hebben jullie geen last meer hoor...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sebastian Maduro op donderdag 27 oktober 2005 om 19:00:

doe eens een beetje aardig tegen haar! [img width=30 height=26]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/hamer.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 14:38:
leuk straks aswakenings... neme de helft van de hardstylers mee.. in de gas dat is leuk...daar heb je de heinekenmusic hal voor daar wordt keihard gerangd!!!

maar goed.. ik ga hier gewoon niet meer op reageren!!
jullie komen er zelf nog wel achter.. en laat mij maar lekker een dom gansje zijn en niet openminded.. ik heb gewoon mijn eigen ding.. en vindt t jammer als dat verpest wordt!

luister ik dacht vroeger ook zoals jij... maar dat is gewoon onzin, ben ik achter gekomen.
wat denk je? dat de mensen die nu op een awakenings komen allemaal 120% voor techno gaan en helemaal geen andere muziek diggen? ik durf te stellen dat de meesten het volgende weekend net zo goed naar een haatstyle of haardkeur-party gaan.
en daar is niets mis mee... waarom zou je naast techno niet ook naar andere feesten kunnen gaan? techno is niet heilig hoor. het is ook maar muziek..

dus als jij het altijd erg naar je zin hebt gehad op awakenings dan is het niet omdat daar alleen maar 100% technolovers rondliepen hoor. hebben ook altijd genoeg mensen rondgelopen die net zo goed naar hardcore of hardstyle of weetikveelwatvoor feesten gaan.

want wat maakt het uiteindelijk nou uit wat je favoriete muziek is/? als je er maar gewoon een relaxt feest van maakt toch???

:bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 14:38:
naomi zeg nou zelf moest jij eerst ooit wat van de techno hebben..er nu er ene beuker in zit kom je wel feesten..

OMG Fanny! hier moet je opletten!!! :[ Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat ik niks van techno moest hebben?? Sensation 2000?! :X
Shockers 2001?! Toen droomde jij nog nie ns van techno :|
Carl Cox ben ik al jaren van fan, evenals Michel de Hey, Sven Vath Miss Djax blabla! (check mn favo's wil je?! :x )
GOh, jij denkt natuurlijk: ik zie haar vaak op hs feesten dus ze zal techno niks vinden?? :vaag:
Is dat nou een bekrompen gedachte of wat?!?! :frusty:
Whahhahaa "en nu er een beuker in zit?!?" Geen aannames en niet voor anderen denken.
Jij denkt dat ik Luna een beuker vindt :no: IIG vind het een lekker ding :kwijl: THNX :P
Een beuker vind ik Kvitta ah eind van zn set of Wittekind, maar Luna :no: nog niet wat betreft techno, maar heb veel vertrouwen en van mij hoeft het niet te beuken....
1 tip: kijk ff goed rond op profielen voordat je dingen gaat denken van mensen. En als je dat uiteindelijk wel gaat doen, "probeer" dan op zn minst een "beetje" juiste conclusies te trekken :/
en wat betreft dat "beuken" als favo stijlen geef ik ook aan minimal en lounge om er maar n paar te noemen, weet je dat ook meteen ;)
Volgens mij heb jij er gewoon iets op tegen dat ik naar dit feestje ga :devil:

whahaha! Wat nie is kan nog komen ;)

Ik vind mensen die in hokjes denken de allergrootste sfeerbedervers...

Totaal mee eens :yes: vandaar dat "fans only" topic gestart 2jr geleden! DAMN wat was ik boos :@

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 16:37:
maar waarom ik eigenlijk zo reageer... luna draait dan wel op topniveau in de hardstyle... maar waarom staat hij dan gelijk tussen zulke namen terwijl er mensen zijn die al veel langer hardtechno draaien en ook echt goed draaien! heb ik t hier nog geen eens over mn vriend! en die krijgen de kans niet eens om ergens in een klein clubbie te laten zien wat ze kunnen en hij draait gelijk tussen kvitta...

Zie je wel, gebrainwashed door t vriendje (of bezeten van m ;P ) maar das nie erg! (Y)
Nou begrijpen we het :devil:
En wie zegt dat Luna "tussen" draait??! Hij draait als 1 vd eersten :S Daar zal jou vriendje ook moeten beginnen als hij ooit mag :X

Uitspraak van Tjeerdo op donderdag 27 oktober 2005 om 17:36:
Die mag dus ff achteraan sluiten waar het gaat om een plek op de line-up...

:respect:

Uitspraak van Joehoe! op donderdag 27 oktober 2005 om 19:47:
haatstyle of haardkeur-party

:P

Waarschuw beheerder
snap echt niet waarom jullie zo over mn vriend praten ik heb deze dingen gezegd.. maar goed...:X
Waarschuw beheerder
donateur
Gaat dit nog wel over Chaos Theory? :S
Waarschuw beheerder
ja, over dj luna namelijk :o
Waarschuw beheerder
laten we een nieuw serieus topic openen over tct :)
Waarschuw beheerder
donateur
Was deze niet serieus?? :/
Waarschuw beheerder
bloed serieus :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Nou dan!! :)
Waarschuw beheerder
Ik vind het onwijs cool dat luna komt.

Waarschuw beheerder
donateur
Echt he.
Waarschuw beheerder
donateur
whahahh grappig :D

:\
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Niet meteen gaan huilen, ik begrijp de joke nie :S

Waarschuw beheerder
Laat maar, komt er eigenlijk op neer dat ik het gezeik over luna nu een beetje zat ben;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zeik nooit over Luna 8) meer het tegenovergestelde :O ;P
Dus laten we maar ophouden O:)
Waarschuw beheerder
jezus wat een discussies allemaal, ik hoop dat het nog gezellig gaat worden de 28e???

jammer dat het altijd zo moet, verpest echt de hele sfeer altijd....wat is er mis met hardstylers dan???? iedereeen denkt dat ze allemaal zo aggresief zijn....????? op awakenings zie je ze ook vaak om de oren vliegen en laatste x outdoor is het helemaal los gegaan met rellen!!!
het is overal dat gezeik!

dat vooroordeel is echt kut altijd!

stop nou gewoon eens met zeiken overal en vind je het niks hou lekker je mond, vind je het een vet feest dan kom je gewoon lekker swingen/salsadansen/hakkuh weet ik veel wat!

ik heb er iig zin in en hoop de meeste van jullie ook!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thilo op dinsdag 1 november 2005 om 07:52:
op awakenings zie je ze ook vaak om de oren vliegen en laatste x outdoor is het helemaal los gegaan met rellen!!!

Dat was wel buiten het terrein.. en volgens mij waren dat ajax hooligans ofzo..

Maar je hebt wel gelijk.. discussie mag nu wel beeindigd worden :yes:
Waarschuw beheerder
relletjes heb je jammer genoeg op alle grotere feesten :(

maarja idd wat thilo al zegt..vind je het niks dan kom je niet kom dan hier ook niet lopen zijken..vind je het wel vet dan kom je wel en gaan we er een gezellig feesies van maken de 28ste :yes:
Waarschuw beheerder
vorige 28 januari was het Amok en Kvitta in Now&Wow Rotterdam.. nu dus Nighttown Rotterdam.. gaat helemaal goedkomen :jaja: :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op dinsdag 1 november 2005 om 08:41:
op awakenings zie je ze ook vaak om de oren vliegen en laatste x outdoor is het helemaal los gegaan met rellen!!!

Ik heb daar niks van mee gekregen van die rellen op 2 juli.
Ik kreeg op 19 oktober een sms op mijn telefoon van de politie, met de vraag of ik wat gezien heb van die rellen ????
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nuthouse op dinsdag 1 november 2005 om 14:03:
vorige 28 januari was het Amok en Kvitta in Now&Wow Rotterdam..

:@ Daar wil ik niks meer over horen!! :[
maar wel 1 vraag: deden je oortjes daarna lekker pijn?!
:devil:

Uitspraak van Thilo op dinsdag 1 november 2005 om 07:52:

Dat zijn nie de hardstylers, maar hooligans en wat die met feesten of voetbal te maken hebben is mij nog steeds onduidelijk :frusty:
Van die rellen hebben de meeste mensen ook niks meegekregen :S

Maar goed :D heb zin in de 28e en ws haakt 3/5 van mn vriendinnen af :[ om naar the prophet te gaan :X
Ik praat ook niet meer met ze O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *CH3-21* op woensdag 2 november 2005 om 23:55:
maar wel 1 vraag: deden je oortjes daarna lekker pijn?!

me hele lichaam deed pijn :X :jaja:
Waarschuw beheerder
whahaah kan ie het niet aan hr..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nuthouse op donderdag 3 november 2005 om 09:30:
me hele lichaam deed pijn

Dan heb je het goed gedaan :yes: (Y)
Waarschuw beheerder
hij zal wel na Awake flink afgetraind zijn door zn vriendin :P ...wanneer komen jij en Juan eens chillen ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Isaac Latu op donderdag 3 november 2005 om 11:38:
hij zal wel na Awake flink afgetraind zijn door zn vriendin

:bloos: O:) :O
Waarschuw beheerder
hahahaha zo veel gezeik over Luna :p

zaal ik het ff erger maken :D waarom komt Dj Tiesto niet techno/schranz draaien :D

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HuMmY op donderdag 3 november 2005 om 14:16:
waarom komt Dj Tiesto niet techno/schranz draaien

grappig man
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HuMmY op donderdag 3 november 2005 om 14:16:
waarom komt Dj Tiesto niet techno/schranz draaien

O:) Hij kan het niet, Luna wel 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *CH3-21* op donderdag 3 november 2005 om 20:45:
Hij kan het niet, Luna wel

ik was zelf niet naar Q-Base geweest , maar paar vrienden wel , en ze zeiden dat Luna daar een techno setje draaide en dat het best wel okee was
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HuMmY op vrijdag 4 november 2005 om 09:27:
ik was zelf niet naar Q-Base geweest , maar paar vrienden wel , en ze zeiden dat Luna daar een techno setje draaide en dat het best wel okee was

Heb de eerste 5 min mogen horen..maja toen kwam er een te zieke regenbui dus maar naar huis gegaan. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HuMmY op vrijdag 4 november 2005 om 09:27:
en ze zeiden dat Luna daar een techno setje draaide en dat het best wel okee was

Zeker ok, ik hoorde nog wel wat hardstyle invloeden er doorheen ;) maar das logisch. Techno is lang geleden voor hem en als je zolang in de hardstyle zit, kan dat best voorkomen :)
iig zal het steeds beter worden, í'm convinced :D

Uitspraak van Isaac Latu op vrijdag 4 november 2005 om 10:22:
Heb de eerste 5 min mogen horen..maja toen kwam er een te zieke regenbui dus maar naar huis gegaan.

:O Je moet ook nie weglopen :[ regen doet geen pijn :P
Ben mooi blijven staan in mn poncho, hier was k speciaal voor naar D'land gegaan B)
Maar als je die set wilt, mayb via msn??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *CH3-21* op vrijdag 4 november 2005 om 11:37:
Je moet ook nie weglopen regen doet geen pijn
Ben mooi blijven staan in mn poncho, hier was k speciaal voor naar D'land gegaan
Maar als je die set wilt, mayb via msn??

Nou was niet zomaar regenbuitje..eerder een dikke storm. En ik zou zoiezo al na Remus weg gaan. Heb die set wel gehoord maar die plaatjes zijn niet echt mijn smaak dus ik hoef em ook niet. Maja toch bedankt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Isaac Latu op vrijdag 4 november 2005 om 15:49:
Nou was niet zomaar regenbuitje..eerder een dikke storm.

:dood: Dat was echt zo n dikke Duitse regenbui :X deze x was ik erop voorbereid :devil:
Het jaar daarvoor had zo n zelfde regenbui ons overvallen en we waren zeik en zeik nat :[ mede daardoor vond ik het n baggerfeest! :P
Dit jaar was Q beter én het weer!! :woep: en de dj's natuurlijk B)
Waarschuw beheerder
vind het ook slap geouwehoer, hij moet gewoon een kans krijgen :YES:
die set @ q base is gewoon goed
behalve die paar platen met hardstyle invloeden er door heen.
want als ik naar een techno feest ga wil ik natuurlijk geen hardstyle horen.

ze hadden hem gewoon voor dat feest als mysteryguest neer moeten zetten met een masker op:YES:
en aan het eind van zn set zn masker af moeten doen en dan de reacties moet kijken van het publiek :P:YES:

en over hardstylers agresief op feesten 🇳🇴 heb trouwens mn eerste ruzie ooit gehad op een feest en dat was een techno feest :YES:
maarja dat neemt niet weg dat ik over het algemeen techno feesten meer sfeer vind hebben.
maar vind wel dat techno peeps wel heel erg in hokjes denken af en toe.
gebeurd in alle stromingen maar binnen de techno stroming hebben ze er zeker ook een handje van.
Waarschuw beheerder
donateur
:o Danny!! :P

Uitspraak van TrAceR op zaterdag 5 november 2005 om 12:19:
ze hadden hem gewoon voor dat feest als mysteryguest neer moeten zetten met een masker op
en aan het eind van zn set zn masker af moeten doen en dan de reacties moet kijken van het publiek

Ja, zou een goede zijn geweest :P

heb trouwens mn eerste ruzie ooit gehad op een feest en dat was een techno feest

Dat had je nie verteld :O

gebeurd in alle stromingen maar binnen de techno stroming hebben ze er zeker ook een handje van.

Dat idee heb ik aldoor al gehad :yes:
Volgens mij zijn (gewezen) hc-ers en hs-ers meest openminded people :yes:

Maar evengoed een dilemma :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *CH3-21* op zaterdag 5 november 2005 om 11:29:
Dat was echt zo n dikke Duitse regenbui

Nou tot aan mn huis ja... 1 en al crisis. Helemaal dr aan terug rijden en nog kapotte ruitewisser..crisis crisis.

ze hadden hem gewoon voor dat feest als mysteryguest neer moeten zetten met een masker op
en aan het eind van zn set zn masker af moeten doen en dan de reacties moet kijken van het publiek

Was wel een goed idee geweest. Nu hebben ze al een oordeel klaar voordat ie al gedraaid heeft. We horen het vanzelf wel wat ie doet.

Jazeker is ook zo. Heb daar een hekel aan. Komt ook vooral uit de hoek van de Funky Techno en Minimal. Die vinden Hard-Techno ook geen techno meer enzo. Maja wat is minimal dan ? Vind ik nog minder naar Techno klinken dan Hard-Techno. Ze moeten niet op elkaar gaan zeiken. ieder zn eigen favo dj of feest..smaken verschillen..en anders ga je gwoon niet..
Waarschuw beheerder
donateur
Die bui was dus nie helemaal Duits ;P

Ben het gewoon met jullie beiden eens :yes:
Tot vanaaf, hè Isaac :woep:
Waarschuw beheerder
ik ga niet meer :P..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Isaac Latu op zaterdag 5 november 2005 om 18:20:
ik ga niet meer

WTF?! :| Whahhaha, dit wil je nie missen, dus laters :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *CH3-21* op zaterdag 5 november 2005 om 18:29:
WTF?! Whahhaha, dit wil je nie missen, dus laters

Hij zit te fucken..:yes:

hij gaat wel.. met de trein!! de GEK! ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dacht ik al :[ trap er mooi nie in :P
Ook al met de trein :O
Waarschuw beheerder
tuurlijk ben ik er.

Waarschuw beheerder
editie netwas zeer(Y):)

sorce de volgede keer,.,....hardtech talant from los tielos:D

luna?
tsja...alstie graag wil, laat em zichzelf maar ebwijzen tochz?:)

:bier:
Waarschuw beheerder
ofniet dan.. 28ate weer helemaal gek..
Waarschuw beheerder
donateur
stoer feestje phase 1.0, maar ik vond Isaac nog stoerder :D (Y)

(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
whahahah ja toch ? Kon haast niet meer op mn benen staan. Maar was wel lachen toch ? Heb me zeker vermaakt .. Ben nu wel gaar en moet om 17 uur weer werken :( wie kan er ff voor mij invallen ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Isaac Latu op zondag 6 november 2005 om 15:14:
Kon haast niet meer op mn benen staan

Hou maar op ja!! de tering zeg..! je stond wel te wankelen ja :D !! whaha.. (y)
Waarschuw beheerder
achjaa.. keertje zuipen kan ook geen kwaad he..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Isaac Latu op zondag 6 november 2005 om 16:06:

zeker niet!! lekker zuipen joh :bier:
Waarschuw beheerder
Voor wie het ontgaan was... O:)

[img width=554 height=554 cacheid=000aa93a001eea42da39b12b1a010fbc46]http://img452.imageshack.us/img452/4913/tct002smallvk7ze.jpg[/img]

[img width=554 height=554 cacheid=000aa943001eea63a9e5ceaf1a010fbc46]http://img452.imageshack.us/img452/6449/tct002smallak8aj.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hier ook weer van de partij (Y)

Heerlijk feest gister! Zeker voor herhaling vatbaar! :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 16:52:
Hier ook weer van de partij

me 2!

vanacht geweest,dus naar de 2e ook :d

luna :9
Waarschuw beheerder
van8 was cker vet feest...
28ste cker weer van de partij

OBI sloot heeel lekker af (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Vette flyer weer B)
hulde aan Dennis Glorie ! :respect:

heb al hele stapel ready 2b flyered :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 17:16:
luna :9

:@ Joyce!! :[ Achteraan aansluiten B) *zei haantje de voorste*

Uitspraak van Isaac Latu op zondag 6 november 2005 om 16:06:

Phase 2 niet hoor :O :P
Waarschuw beheerder
zeker ook weer van de partij, was al voor 5nov zeker, maar na 5nov nog zekerder :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Poepzak op dinsdag 8 november 2005 om 23:47:
zeker ook weer van de partij, was al voor 5nov zeker, maar na 5nov nog zekerder

:d idd

Erg benieuwd naar Luna, maar sinds Q-Base er wel van overtuigd dat 't met Luna ook wel flink loos kan gaan!!
Waarschuw beheerder
donateur
Duurt nog ffies, maar gigantische zin in!! :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 23:18:
ja naomi?

Nee, niet voordringen :[ gewoon helemaal achter in die rij gaan staan :@
Ik eerst! :cheer:
Artiest {SHOWLIST artist 50875, 25631}
Waarschuw beheerder
Lekkere trance draaien!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *CH3-21* op dinsdag 8 november 2005 om 21:50:
Phase 2 niet hoor

Tuurlijk wel.. maar niet teveel he ;)

Uitspraak van Randoman-dj op woensdag 9 november 2005 om 23:08:
Lekkere trance draaien!

Of heavy metall.. als ze dan toch harde metalen klanken willen horen doe het dan gelijk goed :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Isaac Latu op woensdag 9 november 2005 om 23:24:
Tuurlijk wel.. maar niet teveel he

Ja na de set :D dan doe ik miss wel met je mee, maar geen bier :no: voor mij *hip* :p
Waarschuw beheerder
zeker aanwezig @ de 2.0 :)!!
Waarschuw beheerder
donateur
Schijnbaar is er op deze datum ook een HoT!!! :S Waarom nou?! Ik word gek van al die feesten :|
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer:

Waarschuw beheerder
zin :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Iteq op zondag 13 november 2005 om 19:38:
zeker aanwezig @ de 2.0 !!

Gerrit !
cool man !! :D
wist niet dat je dit ook trekt!
mooi zo (y) B)
Waarschuw beheerder
als het goed is wist je dat martijn en anders had je het kunnen lezen @ profile:)!!

ik kom samen met vriend van mij en heyco zeker ff kijkje nemen :)!!(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
jajaja ok ;)

Top man !! (y)
gezellig!
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer: zin in!! :cheer:

Waarschuw beheerder
Lijkt me een super feest!!:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Wat duurt het nog lang zeg :(

Eerst Innovate :woep: natuurlijk :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *CH3-21* op woensdag 9 november 2005 om 23:05:
Nee, niet voordringen gewoon helemaal achter in die rij gaan staan

uhhh..doe is lief :cry:

daar heb ik geen geduld voor :x :o
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 13:31:
daar heb ik geen geduld voor

Ik eerlijk gezegd ook niet :S Ik moet voor die tijd Luna wel ergens anders zien of horen :9
Wat vind je van hardstyle Joyce?? 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *CH3-21* op donderdag 1 december 2005 om 10:53:
Wat vind je van hardstyle Joyce??

op hardstyle ga ik ook wel eens graag weg :x 8)

Ik eerlijk gezegd ook niet Ik moet voor die tijd Luna wel ergens anders zien of horen

ik bedoelde eigenlijk meer gewoon voor achter in die rij te gaan staan :p ..

Waarschuw beheerder
moet voor die tijd Luna wel ergens anders zien of horen

ik zie luna 16 dec. weer :cheer:

ff knallen in Cherrymoon.! B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 11:13:
ik bedoelde eigenlijk meer gewoon voor achter in die rij te gaan staan

Soms is de rij korter O:) vandaar...gewoon n feestje uitkiezen waar die korter is.....

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 11:14:
ik zie luna 16 dec. weer

Je bent me gewoon voor :O Ik zat meer te denken aan Audio Attack :P Komen ook nog andere leuke hardstyle dj's B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *CH3-21* op donderdag 1 december 2005 om 11:23:
Je bent me gewoon voor

goed he o:)

;p

Uitspraak van *CH3-21* op donderdag 1 december 2005 om 11:23:
Ik zat meer te denken aan Audio Attack Komen ook nog andere leuke hardstyle dj's

je bedoelt 24 dec. toch?

ziet er idd wel leuk uit. (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 11:27:
goed he

Ja nu mag het, een jaar geleden kwam er nog geen "joycie" ;P tussen mij en Luna whahhaha!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 11:27:
je bedoelt 24 dec. toch?

:yes: erg leuk idd!! Neem je Dennis mee :p die kwam ik daar ook tegen n paar maanden geleden...of mocht ik dit nie zeggen Dennis?! :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *CH3-21* op donderdag 1 december 2005 om 13:10:
Neem je Dennis mee die kwam ik daar ook tegen n paar maanden geleden

uhhh..ik en Dennis meenemen?! :o

haha..ik ben nog nooit met Dennis naar een feesie geweest ofzo :d

alleen als die mij meevraag ga ik mee o:)

;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Erg hoge verwachtingen van dit feestje! (Y)

Kaartverkoop is overigens al enige tijd gestart via ticketbox. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 13:45:
haha..ik ben nog nooit met Dennis naar een feesie geweest ofzo

:/ ik dacht t :S

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 11:27:
Erg hoge verwachtingen van dit feestje!

:yes: Luna, Kvitta en het geluid in Nighttown :D :woep:
Waarschuw beheerder
donateur
:o en Thilo

(F) sorry Thil ;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *CH3-21* op vrijdag 2 december 2005 om 12:50:
ik dacht t

:o

meestal kom ik m tegen als we naar hetzelfde feesie gaan :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *CH3-21* op donderdag 1 december 2005 om 13:10:
die kwam ik daar ook tegen n paar maanden geleden...of mocht ik dit nie zeggen Dennis?!

Nou ehh weet nie of dat wel goed is voor mn technoimage :X :P
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 13:45:
alleen als die mij meevraag ga ik mee

Maarre Joyce ik durf t bijna niet te vragen maar wil je met mij mee?? :$ :X
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 december 2005 om 13:07:
meestal kom ik m tegen als we naar hetzelfde feesie gaan

Gelukkig nooit aan t eind van de avond O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 17:54:
Maarre Joyce ik durf t bijna niet te vragen maar wil je met mij mee??

aahww Dennis toch :bloos: je overvalt me hier een beetje mee :x :bloos:

Gelukkig nooit aan t eind van de avond

nee dan ben ik je altijd kwijt :vaag: ! :cry:

;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 19:32:
aahww Dennis toch je overvalt me hier een beetje mee

Ahw joh stel je nie aan dat had je kunnen verwachten :D

Uitspraak van verwijderd op maandag 5 december 2005 om 19:32:
nee dan ik je altijd kwijt !

Moet je eens van de drugs afblijven :vaag: :X
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 08:27:
Ahw joh stel je nie aan dat had je kunnen verwachten

ja uhh,mag toch wel ff doen alsof o:)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 08:27:
Moet je eens van de drugs afblijven

ja of jij mischien eens een x! :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 08:48:
ja uhh,mag toch wel ff doen alsof

Nou vooruit omdat t dinsdag is :vaag:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 08:48:
ja of jij mischien eens een x!

Ja maar ik wordt altijd gedwongen :'(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 08:51:
Ja maar ik wordt altijd gedwongen

mij dwingen ze ook altijd! :/ maar ze geven me wel altijd de schuld :cry:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 08:57:
mij dwingen ze ook altijd! maar ze geven me wel altijd de schuld

Nou dan kunnen we elkaar n handje geven :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 09:13:
Nou dan kunnen we elkaar n handje geven

:aai: aai over de bol ook goed? :x

Waarschuw beheerder
nee :'(

Waarschuw beheerder
pff :cry:

aansteller :[
Waarschuw beheerder
Kaartje is binnen :d..
Ben benieuwd of dit de 1e editie kan gaan overtreffen..

De dag ervoor naar Afdeling T @ Now&WoW, Robert Natus :kwijl:.. Wordt weer een weekend gezellig doorhalen in R'dam!!

Waarschuw beheerder
sorce en erythm!!!! vette ish..
vrijdag gaan we los mannen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 12:11:
vrijdag gaan we los mannen!

Zekers.. iedereen Diep Gezonken..
Waarschuw beheerder
donateur
:Cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ehh weet nie of dat wel goed is voor mn technoimage

Ik zal niks meer zeggen :P

Uitspraak van Dennisº³º op dinsdag 6 december 2005 om 11:07:
De dag ervoor naar Afdeling T @ Now&WoW, Robert Natus

Lijkt mij nou ook n vet feestje 8) Ik zoek n logeeradres voor dat weekend in R'dam ;P O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Evanti toegevoegd aan de line-up! :)

basement langer (of eerder) open nu ?
Waarschuw beheerder
Geen van beiden, hij gaat back2back met Thilo draaien op diens verzoek... :)
Waarschuw beheerder
donateur
:O Gaan we die ook voor het eerst horen!
Zet m op Vincent en Thilo!! :D
Waarschuw beheerder
nog effe, ga deze week kaartje fixen :banga:

heb wel weer zin in feestje
Waarschuw beheerder
Tjeerd,

wordt het dit keer de basement of weer de theaterzaal??

Kisses R-man
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Martyro op zondag 11 december 2005 om 21:58:
Evanti

evan forrest

die gozer heeft vette techno producties niet normaal :D

geloof me maar
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kevin Kaos op dinsdag 13 december 2005 om 10:56:
evan forrest

ja das toch evanti, die naam zegt me tenmiste wat.

geloof ik graag, vind die so blacks ook kicken :yes:

ik hoorde ook iets van een project? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Martyro op woensdag 14 december 2005 om 00:04:
vind die so blacks ook kicken

:o Waarom ben ik daar nie van op de hoogte?!? 8) :\
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *CH3-21* op donderdag 15 december 2005 om 11:32:
Waarom ben ik daar nie van op de hoogte?!?

http://www.recess.nl/producten.asp?LabelId=1117 ;)
Waarschuw beheerder
donateur
*Schopt omhoog*
Waarschuw beheerder
donateur
en terecht :9
Waarschuw beheerder
donateur
*schopt mee :D* en stoot mn teen :[

Waarschuw beheerder
kaartje is binnen! 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Heel goed joycie :cheer:

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *CH3-21* op vrijdag 23 december 2005 om 00:55:
en stoot mn teen

Doe je toch iets verkeerd!! O:) ;P
Waarschuw beheerder
word zeker wel vette shit, idd kaos die producties van dat kut ventje zijn te vet!!!!:D:D:D ben benieuwd!!! slordig hoor naomi dat je daar niet van op de hoogte was!!!! valt me weer van je tegen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thilo op woensdag 28 december 2005 om 08:44:
die producties van dat kut ventje zijn te vet!!!!

Pardon?! :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Karin 8) op woensdag 28 december 2005 om 10:22:
Pardon?! :vaag:

8) Dat Bedoelt Thilo alleen maar lief :D

Uitspraak van Thilo op woensdag 28 december 2005 om 08:44:
slordig hoor naomi dat je daar niet van op de hoogte was!!!! valt me weer van je tegen!

Jaja :X Ik schaam me al :$ 8)
Ik zal meer mn best doen :yes: op de hoogte te blijven en al helemaal omdat het techno is O:)
volgens mij heb ik wel ooit een plaatje van hem gehoord :yes: op een Backdraft in Asta, weet nie meer wie m draaide maar toen vertelde hij trots dat hij die gemaakt had :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *CH3-21* op woensdag 28 december 2005 om 11:35:
volgens mij heb ik wel ooit een plaatje van hem gehoord op een Backdraft in Asta, weet nie meer wie m draaide maar toen vertelde hij trots dat hij die gemaakt had

dat was ik!!!!:D

Uitspraak van Karin 8) op woensdag 28 december 2005 om 10:22:
Uitspraak van Dj Thilo op woensdag 28 december 2005 om 08:44:
die producties van dat kut ventje zijn te vet!!!!

Pardon?!

ja dat bedoel ik alleen maar lief, is gewoon een vriend van me!!!:D
Waarschuw beheerder
donateur
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thilo op woensdag 28 december 2005 om 18:39:
dat was ik!!!!

Nog een maand :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *CH3-21* op donderdag 29 december 2005 om 09:55:
Nog een maand

Nog geeneens!! O:) :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
een lekkermakertje dan maar :9

OMEGA TV COMPILATION vol 1

CD 01 - HARDTECHNO

selected and mixed by Martyro DJ

01. Kwass - Transformer One
02. Cannon Project - Olimp
03. Torsten Kissler - Hypnothize
04. J. Lindenthal & R. Russino - Crank
05. Switchblade vs Mayhem Man - I'm Gonna Look So Funny Today
06. Blur - Song 2 (Viper XXL remix)
07. O.B.I. - Human Timebomb
08. Mario Ranieri - Kill Tha Popstars
09. Unknown Forces - Pussy Blower
10. Maddox Project - Nothing Else
11. Tiga & Zyntherius - Sunglasses at Night (Damoks vs Morison Remix)
12. Greg NoTill - Liable To Rust
13. Sandy Warez - Brightness Hard
14. Weichentechnikk - La Vida De Latina
15. Unknown - Schranz Slippy
16. DJ Ogi - Bombarder (Frank Kvitta Rmx)

DOWNLOAD

brede compilatie.
enjoy :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
:O moet ik eerst naar huis!! :9
Waarschuw beheerder
AMOK :p Dag ervoor naar Afdeling T. @ Now&WoW, Robert Natus & Inducstrial Shock :D !!! Wordt weer een gezellig weekend!!!
Waarschuw beheerder
donateur
:cheeR: Heb er zin in!! :yes: :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
kijk hier heel erg naar uit !! :cheer: :D
Waarschuw beheerder
donateur
En waar was jij op Innovate te vinden??
Volgens mij nergens he!! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
nope, was er helaas niet.
O&N met freunden in Montfoort gevierd. was gezellig
ik heb wat gemist ik weet het ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, je hebt echt wat gemist O:) :9

Btw: ik ben nog steeds op zoek naar iem in R'dam bij wie ik kan logeren dit weekend 8) hoef ik nie trg naar A'dam ;P
Waarschuw beheerder
Net me kaartje gehaald!! :D

Het schiet al op..! :cheer:
Waarschuw beheerder
kaartje alweer tijdje binnen :)

heb er zin in
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Martyro op donderdag 29 december 2005 om 22:21:
een lekkermakertje dan maar

OMEGA TV COMPILATION vol 1

CD 01 - HARDTECHNO
selected and mixed by Martyro DJ

Lekker setje hoor....(Y)
Plaatje van Weichentechnikk op t eind is wel heel spacend..en hard..verder lekker gemixt en t blijft maar doorrammen...mijn complimenten...

ff ontopic: Kaartje word volgende week gehaald we hebben er weer zin an...
Waarschuw beheerder
donateur
:cheeR:

Waarschuw beheerder
Kaartje ook binnen..Wel weer eens zin in een echt ram avondje! Nighttown ook al een tijd niet geweest
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Prins op vrijdag 13 januari 2006 om 11:35:
Lekker setje hoor....(y)
Plaatje van Weichentechnikk op t eind is wel heel spacend..en hard..verder lekker gemixt en t blijft maar doorrammen...mijn complimenten...

Dank je wel ! :D

mocht hierbij geen/weinig effecten gebruiken omdat het een compilatie is, maar dat kan je wel van mij verwachten !! :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Is er al iets van een timetable bekend?? van de grote en de kleine zaal..?
Waarschuw beheerder
donateur
weet wel het eea, maar wacht maar op de organisatie
Waarschuw beheerder
Tjeerd,

k heb me nou een paar gerse tranceplaten op de kop getikt

Kan ik goed miksen met mijn rock en hiphop plaatjes [img width=23 height=22]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/icon_kidra.gif[/img]

.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Martyro op zaterdag 14 januari 2006 om 01:57:
weet wel het eea, maar wacht maar op de organisatie

ik wil ff weten wie er afsluit in de grote zaal... Ik hoop op amok.. dan kan ik lekker naar het kleine zaaltje..:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op zaterdag 14 januari 2006 om 11:34:
Ik hoop op amok.. dan kan ik lekker naar het kleine zaaltje

Hahah jij bent ook niet echt een fan he;) in elk topic delen we dezelfde mening:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op zaterdag 14 januari 2006 om 00:21:
Is er al iets van een timetable bekend??

ik weet iig wel dat evan en ik (draaien namelijk samen) op een goede tijd staan!! ik heb er onwijs veel zin in! volgens mij word het wel een dik feessie!!!!:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thilo op zaterdag 14 januari 2006 om 17:03:
ik weet iig wel dat evan en ik (draaien namelijk samen) op een goede tijd staan!! ik heb er onwijs veel zin in! volgens mij word het wel een dik feessie!!!!laatste aanpassing 14 januari 2006 17:04

rond 3 uur denk ik dan ofniet.. naja dan zal kvitta ook wel draaien verwacht ik.. dus dan ben ik denk toch in de grote zaal... wil iig Sorce zien in de 2de zaal..!

Waarschuw beheerder
ik weet iig wel dat evan en ik (draaien namelijk samen) op een goede tijd staan!! i

Ik ben wel benieuwd naar dit feest..Van wat voor techno hou je zelf? Ik zou in ieder geval zeggen kom maar op met die pompende techno trein :yes: Of ben je meer van het Amok werk?

Ik ben ook wel benieuwd wat Luna laat horen. In de tijd dat Luna q-dance radio presenteerden vond ik die techno plaatjes die hij kon uitzoeken in zijn show altijd wel met een hoog party gehalte :D Misschien niet zo diep, maar wel knallen..En dat is op zijn tijd ook (Y)
Dus we zullen het allemaal wel zien, ik heb er in ieder geval zin in.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 januari 2006 om 17:38:
Van wat voor techno hou je zelf?

ik hou van techno waar een vette drive in zit niet te chaotisch maar lekker doorgaat! erci sneo, max walder frank biazzi, lars klein en evan forrest platen vind ik erg vet, dus die style zal je ook wel zo een beetje horen!!!

goed gekeurd????:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thilo op zaterdag 14 januari 2006 om 19:19:
goed gekeurd????

Uitspraak van Thilo op zaterdag 14 januari 2006 om 19:19:
ik hou van techno waar een vette drive in zit niet te chaotisch maar lekker doorgaat!

(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij word het wel een dik feessie!!!!

Zekers :D Thil ;)
We zijn iig met zn 2 vd OLD-ies om jullie aan te moedigen (nei dat dat per sé nodig is van ons!!) , maar wilde toch even zeggen dat de neppe helft vd OLD-ies afhaakt omdat ze liever naar XQ gaan :S RARE WIJVEN!! :[ (:P als ze dit lezen krijg ik ervan langs :$ )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op zaterdag 14 januari 2006 om 17:30:
rond 3 uur denk ik dan ofniet

nee half 2! ik denk dan tot 3!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *CH3-21* op zaterdag 14 januari 2006 om 19:54:
We zijn iig met zn 2 vd OLD-ies om jullie aan te moedigen (nei dat dat per sé nodig is van ons!!) , maar wilde toch even zeggen dat de neppe helft vd OLD-ies afhaakt omdat ze liever naar XQ gaan RARE WIJVEN!! ( als ze dit lezen krijg ik ervan langs )

Goed, jammer voor je dat ik dit toch nog even lees. :devil:

Je wordt bedankt zeg. Heb je nog om toestemming gevraagd en heb dat ook van je gekregen dus je moet je mond houden. :[ Wacht maar tot ik je weer is zie...... 8)
Waarschuw beheerder
hahaha bitchfight!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zaterdag 14 januari 2006 om 20:54:
Je wordt bedankt zeg. Heb je nog om toestemming gevraagd en heb dat ook van je gekregen dus je moet je mond houden. :[ Wacht maar tot ik je weer is zie......

:$ Ooooooooops It wasn't me!!! 8) O:)
En als je me weer eens ziet, bedenk dan eerst dat je me nodig hebt O:) :yes:

Uitspraak van Thilo op zaterdag 14 januari 2006 om 21:00:
hahaha bitchfight!!!!!

:@ Thil, mark your words, anders kom ik ook nie :[ voor jou, dan kom ik alleen voor Jeroen :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thilo op zaterdag 14 januari 2006 om 21:00:
hahaha bitchfight!!!!!

*gooit modder* :devil:

Uitspraak van *CH3-21* op zaterdag 14 januari 2006 om 21:54:
Ooooooooops It wasn't me!!!

Jouw naam staat er toch echt bij hoor. :/

En als je me weer eens ziet, bedenk dan eerst dat je me nodig hebt

Waar kan ik jou nou voor nodig hebben? Voor die ene poster die je voor me gejat heb? :X Die kraaltjes kan ik zelf ook wel aan elkaar rijgen hoor, duurt alleen iets langer. O:)

dan kom ik alleen voor Jeroen

:O Ga je vreemd? En dat noemt zich nou een OLD'tje. :nee: Je zegt gewoon de verkeerde naam. 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zaterdag 14 januari 2006 om 22:00:
*gooit moder*

Jouw schuld Thil!! :[
Oh en het is modder :P O:)

Jouw naam staat er toch echt bij hoor.

mn account was gehacked O:)

Je zegt gewoon de verkeerde naam.

Ja anders ligt het er zo dik op joh!! :/

Voor die ene poster die je voor me gejat heb? :X Die kraaltjes kan ik zelf ook wel aan elkaar rijgen hoor

Ik zal onthouden dat jij denkt dat jij mij nodig hebt voor slechts die 2 dingen :[
:devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *CH3-21* op zaterdag 14 januari 2006 om 22:03:
Jouw schuld Thil!!

Geef hem maar de schuld. Het is je eigen schuld dat je dat hier neerzet. Je weet toch dat mij als echte Flock verslaafde weinig ontgaat. :9 Heb het ook even in ons topic neergezet zodat de andere meiden het ook lezen. :devil:

Oh en het is modder

Staat er toch, niet mijn berichten stiekem aanpassen. O:) O:)

mn account was gehacked

Ghehe, en dat geloof ik natuurlijk meteen. :nee:

Ja anders ligt het er zo dik op joh!!

Ehhh, je naam verraad al een hoop. (als mensen de betekenis zouden weten in ieder geval :X )

Ik zal onthouden dat jij denkt dat jij mij nodig hebt voor slechts die 2 dingen

Oh ja, ik moet jou natuurlijk te vriend houden voor al die gratis feestjes. :X :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zaterdag 14 januari 2006 om 22:07:
Heb het ook even in ons topic neergezet zodat de andere meiden het ook lezen. :devil:

Jij bent echt vals :S :[

Ghehe, en dat geloof ik natuurlijk meteen.

Ja echt :yes:

(als mensen de betekenis zouden weten in ieder geval :X )

stttttt :S :X

(als mensen de betekenis zouden weten in ieder geval :X )

Hoeft ook eigenlijk nie, want je haakt toch af om naar zogenaamd "iets beters" te gaan :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *CH3-21* op zaterdag 14 januari 2006 om 22:16:
Jij bent echt vals

Net zo vals als jij baby. :devil:

stttttt

Ik zeg niets. En trouwens, alsof ze dat gaan onthouden. :nee: ;)

Hoeft ook eigenlijk nie, want je haakt toch af om naar zogenaamd "iets beters" te gaan

Zogenaamd? Je hebt altijd baas boven baas he? O:)

Ik ga nu lekker hakkuh dus veel plezier hier en met je zuipfestijn. Lees morgen wel even terug. (k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op zaterdag 14 januari 2006 om 22:38:
Net zo vals als jij baby.

U wish O:)

En trouwens, alsof ze dat gaan onthouden.

Whehhehehh, laten we dat maar nie proberen :$

Ik ga nu lekker hakkuh dus veel plezier hier en met je zuipfestijn.

Jajaja, ga maar weer iets anders doen....zie je wel?? :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thilo op zaterdag 14 januari 2006 om 20:45:
nee half 2! ik denk dan tot 3!

naja is toch rond een uur of 3.. ;)
3 uur 2 uur wat is het verschil!! 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *CH3-21* op zaterdag 14 januari 2006 om 23:04:
U wish

Ach kom in elk geval in de buurt. ;)

Whehhehehh, laten we dat maar nie proberen

Ghehe, nee wij blijven anoniem. 8)

Jajaja, ga maar weer iets anders doen....zie je wel??

Verandering van spijs doet eten. O:) O:)

En hoe heb jij het gehad in The Bridge? :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Hé Lennard, wat was je vroeg op!! :O

Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 15 januari 2006 om 13:40:
Verandering van spijs doet eten.

Dus gewoon meegaan naar TECHNO!!! :[

Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 15 januari 2006 om 13:40:
En hoe heb jij het gehad in The Bridge?

Heb je het tegen mij?? :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ben benieuwd naar de timetable..

hoop dat amok afsluit en kvitta daar voor :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 januari 2006 om 14:13:
hoop dat amok afsluit en kvitta daar voor

Ik heb zo'n vermoeden dat dat sowieso wel de juiste volgorde is..Maar zeker weten doe ik dat natuurlijk niet :)
Waarschuw beheerder
donateur
De volgorde maakt nie uit, maar Kvitta mag wel als laatste, kan hij volgas :P

Waarschuw beheerder
Maakt me eigenlijk ook niet uit! Ik denk sowieso dat ik eigenlijk ook wel veel in zaal 2 te vinden zal zijn..Ik heb gewoon zwaar zin om weer eens te housen in ieder geval :yes:..Te lang geleden awake 23 dec...Hoe bedoel je verslaafd aan die feesten? ;) :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *CH3-21* op zondag 15 januari 2006 om 13:57:
Hé Lennard, wat was je vroeg op!!

wat was ik vroeg thuis zal je bedoelen denk ik 8)
Waarschuw beheerder
donateur
:yes: wezen stappen??
Waarschuw beheerder
ja gewoon in Tiel... nog een klap gehad ook :o
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op zondag 15 januari 2006 om 15:56:
nog een klap gehad ook

Klinkt gezellig :S ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 16:00:
Klinkt gezellig

nja het was gezellig... tot aan de shoarma tent..!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 januari 2006 om 14:41:
Ik heb zo'n vermoeden dat dat sowieso wel de juiste volgorde is..Maar zeker weten doe ik dat natuurlijk niet

ja denk t hoop wel maar hoop het niet..ik heb kvitta op decibel ook af zien sluiten en vind t wel lekker snel maar t mag wel wat rauwer..dus had daar liever iemand wittekind of viper xxl zien afsluiten :)
Waarschuw beheerder
donateur
Dus gewoon meegaan naar TECHNO!!!

Er zijn grenzen he? :[

Heb je het tegen mij??

Ja, als echt OLD'tje moest jij daar toch bij zijn? O:) :P
Waarschuw beheerder
donateur
ja gewoon in Tiel... nog een klap gehad ook

:S Hoezo dat?? :|

Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 15 januari 2006 om 17:51:
Er zijn grenzen he?

En ook die kun je verkennen, verleggen :yes:

Uitspraak van B-Flock :bounce: op zondag 15 januari 2006 om 17:51:
Ja, als echt OLD'tje moest jij daar toch bij zijn?

Ja, als het in mn macht ligt, dan steun ik!! :D maar dat was deze x nie mogelijk.....Jij daarentegen hebt de 28e alles mee om naar Chaos te gaan :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *CH3-21* op zondag 15 januari 2006 om 21:08:
En ook die kun je verkennen, verleggen

Durf ik niet goed. :bloos:

maar dat was deze x nie mogelijk

Wat was er niet mogelijk dan? :9

Jij daarentegen hebt de 28e alles mee om naar Chaos te gaan

:nee: want ik heb mijn XQ kaartje al in the pocket en ik vind het zo zonde om niet te gaan. En verkopen verkrijg ik niet over mijn hart. Dus zonde van mijn geld om niet te gaan. En qua reistijd/kosten is de HMH natuurlijk veel dichterbij. Ben gisteren 2 uur onderweg geweest voor ik eindelijk in mijn bed lag. :gaap:

Genoeg redenen om naar XQ te gaan dus. O:)
Waarschuw beheerder
ja gewoon in Tiel... nog een klap gehad ook

van wie nou weer ? Ze moeten je ook altijd hebben..

Nog ff en dan gaan we flink los. heb er zin in :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Isaac Latu op maandag 16 januari 2006 om 11:04:
van wie nou weer ? Ze moeten je ook altijd hebben..

nja is lang verhaal... kort gezegt..

Turk
lekker kontje
Ruzie
Klap

Waarschuw beheerder
muwhahhaa die lennard...met zn dronken tonnie hoofd weer leip lopen doen gheghe...kvond dat verhaal van de wiz toen ook al geweldig ..8)....waarom maak ik die dingen nou nooit mee in tiel:/

;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op maandag 16 januari 2006 om 11:07:
nja is lang verhaal... kort gezegt..

Turk
lekker kontje
Ruzie
Klap

Leg maar uit dan ?
Kan daar niet wijzer uit worden.

Dus je zei tegen een Turk dat hij/zij een lekker kontje had :p ..Toen kreeg je ruzie met die persoon en toen ff een klap gevangen ?

Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 11:20:
muwhahhaa die lennard...met zn dronken tonnie hoofd weer leip lopen doen gheghe...kvond dat verhaal van de wiz toen ook al geweldig ......waarom maak ik die dingen nou nooit mee in tiel

Ofniet Milos.. Ik loop het ook altijd mis :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Isaac Latu op maandag 16 januari 2006 om 11:55:
Ofniet Milos.. Ik loop het ook altijd mis

komt omdat je nooit mee uitgaat in tiel..(y)

Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 11:20:
muwhahhaa die lennard...met zn dronken tonnie hoofd weer leip lopen doen gheghe...kvond dat verhaal van de wiz toen ook al geweldig ......waarom maak ik die dingen nou nooit mee in tiel

nope niks mijn schuld... was niet dronken.. tenminste niet erg :p

en is allemaal misverstand.. en heb geen klapppen gehad.. maar 1 klapje.. verder niks ergs..!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op maandag 16 januari 2006 om 12:03:
komt omdat je nooit mee uitgaat in tiel..

Word ook nergens techno gedraaid he.. Vind ik het al gauw niks aan.. Leuke vrouwen hebben we hier ook niet dusja , dan houd het op he. Elke week hier in tiel naar de stad schiet niet op. Als iemand nou eens een keer ergens anders naar toe rijd. Maja zie ik ook nog niet snel gebeuren. Pas rond de zomer.. Dan heb ik hopelijk mn rijbewijs. En ben ik weg hier.
Waarschuw beheerder
tja.. je moet er het beste van maken... beetje zuipen! ik vermaak me altijd wel hoor.. fame is best lachen.. veel bekende (y)..

maar ik weet hoe jij erover denkt :yes: way heb jij eigenlijk gedaan..?

Pool?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op maandag 16 januari 2006 om 12:03:
komt omdat je nooit mee uitgaat in tiel.

uitgaan in tiel..muwhahhaa...len....voor jou is een kaartje leggen in het poolcentrum en een frietje bij de brug eten uitgaan?...

ik kom alleen in tiel als ik het al 3 dagen te bont in utreg of amsterdam gemaakt heb;)...dan doe ik bijkomen in bijv. het poolcentrum...wat jullie hangplek is..8)
heel af en toe doe ik gek en ga ik thof in...maar heb het daar al snel gezien...teveel bekenden van vroeger....daar kan ik niet lekker losgaan en gek doen ...gheghe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 12:34:
voor jou is een kaartje leggen in het poolcentrum en een frietje bij de brug eten uitgaan?...

jij zegt het...

Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 12:34:
dan doe ik bijkomen in bijv. het poolcentrum...wat jullie hangplek is..

moet wat he.. Cat is ook niet alles..:no:

Waarschuw beheerder
kvind beide kansloos om eerlijk te zijn8)...
tword tijd dat jullie jullie grenzen wat verleggen en richting randstad trekken ipv dat kleine dorpie...;)
ik vermaak me nu af en toe goed omdat ik vanaf mn 15de al dagelijks in utrecht en/of amsterdam rondstruinde...en nu na 6 jaar af en toe het wel weer trek, af en toe het drukke stadse te ontlopen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 12:54:
kvind beide kansloos om eerlijk te zijn

is het ook.. maja in het weekend thuis zitten is ook niks..

kheb geen auto dus even ergens anders heen rijden kan niet.. de rest wilt nooit ergens anders heen rijden dus dat is ook geen optie.. naja dan maar "uitgaan" in Tiel..

Waarschuw beheerder
waar is die tijd gebleven dat tielenaren elk weekend gewoon met de trein heel nederland afreiste naar de juiste feesten...en de dag drna gewoon weer?:(
...gheghe...

e n trouwens...je zit toch op school in denbosch?.....
toen ik in utreg op school kwam 5 jaar terug had ik in no time slaaplekkies geregeld en mensen leren kennen die ook technoleip waren...dat scheelt!

je bent gewoon een rastielenaar len......alles dr buiten is eng:P
Waarschuw beheerder
ja ok.. maar ben niet echt iemand die alleen naar een feestje gaat... iig met zun 2en of 3en..!

Waarschuw beheerder
ik ging ook nooit alleen.
alleen naar een feest als awake ga ik bijvoorbeeld alleen....want dan word ik gek van teveel bekenden en vrienden.....te chaotisch...dan ga ik liever alleen of met iemand die ik pas net ken...en kom ik al mn maatjes wel binnen tegen:D
Waarschuw beheerder
Ik hoorde dat wanneer 't volgende week een succes word er op koninginnedag, 28 april een 3e editie gepland. :O
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van nuckleuz op maandag 16 januari 2006 om 16:27:
op koninginnedag, 28 april

Volgens mij loopt jouw kalender niet helemaal goed!! ;)
Waarschuw beheerder
jawel dat klopt.. want konninginnedag valt op een zondag.. dus hebben ze het verplaats naa de 28 ste (y)

maar heel vet als het zo is...:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karin 8) op maandag 16 januari 2006 om 20:27:
Volgens mij loopt jouw kalender niet helemaal goed!!

ik heb een hele speciale agenda ;-) rond koninginnedag :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 12:54:
tword tijd dat jullie jullie grenzen wat verleggen en richting randstad trekken ipv dat kleine dorpie...

We heten niet allemaal Michiel...;-) Je moet juist trots zijn op je geboortestadje!

Uitspraak van verwijderd op maandag 16 januari 2006 om 13:02:
je bent gewoon een rastielenaar len

Is helemaal niet erg hoor Lenny (y)

Zin in Chaos!!! :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Isaac Latu op maandag 16 januari 2006 om 12:25:
Leuke vrouwen hebben we hier ook niet dusja

:$ THNX Isaac :P

Uitspraak van Soon. op maandag 16 januari 2006 om 13:05:
maar ben niet echt iemand die alleen naar een feestje gaat

MOet ik je n btj begeleiden?? :P hahahha!

Me 2 Rose :woep: :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *CH3-21* op woensdag 18 januari 2006 om 02:29:
THNX Isaac

thnx 4 wat ? whaha..

Ja begeleid die lennard maar ja. Kan ie wel gebruiken. Krijgt ie in ieder geval geen ruzie meer ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Isaac Latu op woensdag 18 januari 2006 om 10:52:
thnx 4 wat ? whaha..

ja daar had ik ook al een ? bij..

Ja begeleid die lennard maar ja. Kan ie wel gebruiken. Krijgt ie in ieder geval geen ruzie meer ;)

word helemaal niemand begeleid..! heb ik helemaal niet nodig.. kan prima voor mezelf zorgen :yes:
nja meestal 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op woensdag 18 januari 2006 om 11:04:
kan prima voor mezelf zorgen

Whahahahahaha, jij wel hè broeder...:x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Like a Flower op woensdag 18 januari 2006 om 17:33:
Whahahahahaha, jij wel hè broeder...:x

waarom keert iedereeen zich tegen mij in dit topic :(

ga wel bij me echte vrienden in het topic!

en owja rose... je vergat de s achter broeder...;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
thnx 4 wat ? whaha..

is een joke hoor, boys!! ;P

Krijgt ie in ieder geval geen ruzie meer

Of ik krijg die ruzie voor m, maar tegen mij durven ze nie, ik ben groot, eng en sterk :9

Uitspraak van Soon. op woensdag 18 januari 2006 om 17:35:
waarom keert iedereeen zich tegen mij in dit topic

Doe ik nie :no: :aai: ik neem het juist voor je op :yes:
Waarschuw beheerder
Lenny, ik reageerde alleen op die erg grappige uitspraak van je...hihi! Een paar opmerkingen terug neem ik het toch ook voor je op...:-)

Uitspraak van Soon. op woensdag 18 januari 2006 om 17:35:
en owja rose... je vergat de s achter broeder...

Hahahaha...(y)
Waarschuw beheerder
ja weet ik... weet ook wel dat je me lief vind 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *CH3-21* op woensdag 18 januari 2006 om 17:47:
is een joke hoor, boys!

Ksnapte het niet echt daarom..

Zet zo mn setje online dus iedereen downloaden.

Link pass ik zo
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer: JOEHOE!!! Chaos here we come :P :cheer:
Waarschuw beheerder
zin zin zin!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Isaac Latu op woensdag 18 januari 2006 om 19:59:
Link pass ik zo

zo is al voorbij hoor isaac...!
Waarschuw beheerder
donateur
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zo dan..

Ook maar even een promomiksje in elkaar gedraaid..
Begin wat rustiger maar daarna Qnallen hehehe

Downen maar:

http://www.xs4all.nl/~prinsenl/Randoman-Chaos.mp3

Met onder andere:

Ogi
Hydraulix
Sanhaji
Headmaker
Henze
Henrik B
Nastic
Vincent de Wit
Natus
Killswitch
Rush
Kvitta

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Klinkt lekker amigo! :P

Zit pas op 10 minuten maar toch... :D
Waarschuw beheerder
heheh,
dat is dus nog het rustige gedeelte...
Waarschuw beheerder
Lekker setje Randoman.

Word gekkehuis volgende week !!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Randoman-dj op vrijdag 20 januari 2006 om 21:37:

Downen maar:

woeiii...downing at 700k per sec...damn gaat retesnel..
Waarschuw beheerder
ben erg benieuwd randoman, heb zin in volgende week.

ga maandag effe je setje downen, zit nu op openbare pc en kan het niet :|
Waarschuw beheerder
donateur
coole set Randoman ! B) komen erg dikke platen voorbij en top gemixed !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Randoman-dj op vrijdag 20 januari 2006 om 21:37:
Zo dan..

Downen maar:

klinkt erg goed! zin in volgende week :D
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd naar dit feest!!!

Waarschijlijk wel ff kijken!:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *CH3-21* op woensdag 18 januari 2006 om 20:57:
JOEHOE!!! Chaos here we come

Joehoeeee.! o:)

za. ook maar weer ff kijkie nemen daar in R.dam.! B)

alleen mag het deze x wel wat drukker zijn van mij. :x o:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ben heeeel erg benieuwd naar wat we voorgeschoteld gaan krijgen! Wordt m'n eerste feest met alleen maar techno en schranz... dus ik laat het gewoon over me heen komen :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Waarschuw beheerder
setje is zeker wel cool
Waarschuw beheerder
heb er zin in maar geen leuke locatie is geen leuke buurt om ff rond tehangen gelukkig is het niet midden in die straat of was ik niet gegaan fucking kut straat outland is wel een goeie locatie komt binnenkort ook een goeie feest
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kloy op dinsdag 24 januari 2006 om 21:42:
is geen leuke buurt om ff rond tehangen

je moet ook binnen zijn.. niet buiten hangen..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 januari 2006 om 21:23:
oehoeeee.!

Joycie :cheer: hahahah!! Tot zaterdag :D

Heb net de timetable gezien via mail en OMG, iedereen die ik wil zien draait op een ander tijdstip!!! :cheer: echt te goed B) hahaha :respect: cannot waite :woep:

@ KLOY: oei zeik zeik :P je gaat toch nie in de straat hangen, als goed is sta je de hele avond binnen :yes: :9

Waarschuw beheerder
Relatief rustig binnenkomen bij Luna, daarna ff Thilo vs. Evanti checken en daarna met het Duitse geweld beginnen :yes:

:cheer: Heb echt fucking zin B)
Waarschuw beheerder
donateur
Helemaal mee eens :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kloy op dinsdag 24 januari 2006 om 21:42:
is geen leuke buurt om ff rond tehangen gelukkig is het niet midden in die straat of was ik niet gegaan fucking kut straat

aahjoh joe pussy! :bloos: :x

Uitspraak van *CH3-21* op dinsdag 24 januari 2006 om 21:50:
Joycie hahahah!! Tot zaterdag

tot za. ja :d

Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 00:26:
rustig binnenkomen bij Luna, daarna ff Thilo vs. Evanti checken en daarna met het Duitse geweld beginnen

goed idee.! :d (Y)

Waarschuw beheerder
Zin zin zin :woep:

Waarschuw beheerder
Dennis,keertje meeten?! :o :bloos:

Waarschuw beheerder
Krijg ik dan wel n biertje? :$
Waarschuw beheerder
Hmmm beetje jammer dat Amok afsluit, vond hem op Heroes of Techno tegen vallen!!

Erg benieuwd naar 't setje van Luna :d..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 12:32:
Krijg ik dan wel n biertje?

uhh volgens mij was jij aan de beurt om te trakteren o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 12:37:
uhh volgens mij was jij aan de beurt om te trakteren

Oke krijg jij n biertje :D (Y)

Waarschuw beheerder
smirnofje ofzo ook goed :bloos: ben nou niet echt zo voor bier :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dennisº³º op woensdag 25 januari 2006 om 12:32:
Hmmm beetje jammer dat Amok afsluit

Naar het 2de zaaltje gaan (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 13:00:
smirnofje ofzo ook goed ben nou niet echt zo voor bier

Ja daaag weet je wat dat kost?? :X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 13:04:
Ja daaag weet je wat dat kost??

Gierigaard! :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 13:08:
Gierigaard!

:'(
Waarschuw beheerder
okay maar ik bedoel als het afgelopen is maar heb er wel zin in hoezo word die amok altijd uitgenodigt dan op een feest niet tegeloven niemand vind hem echt goed en toch mag die draaien en nog afsluiten ook is die goedkoop dan :P

Waarschuw beheerder
HiiiHaaa knallen.!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kloy op woensdag 25 januari 2006 om 13:38:
okay maar ik bedoel als het afgelopen is maar heb er wel zin in hoezo word die amok altijd uitgenodigt dan op een feest niet tegeloven niemand vind hem echt goed en toch mag die draaien en nog afsluiten ook is die goedkoop dan

Ik vind Amok wel degelijk erg lekker draaien... maar heb em slechts 1 keer gehoord en dat was op Hardbass tegen Viper XXL, ging wel los toen :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kloy op woensdag 25 januari 2006 om 13:38:
niemand vind hem echt goed

Dat klopt niet helemaal wat je zegt, wil je ff voor je zelf blijven praten. En vreemd genoeg staat hij toch bij je favoriete artiesten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Amok rockt.

Waarschuw beheerder
Wordt knallen!!!

Lekker hossen en zagen!

Luna is top! Had hem gehoord op Q-base, echt een geweldige set neergezet! Heb er alle vertrouwen in.

Dan 2 weekjes rust en gaan we op Awakenings vrolijk verder!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 januari 2006 om 18:19:
Amok rockt.

Amok beukt
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van nuckleuz op woensdag 25 januari 2006 om 14:22:
En vreemd genoeg staat hij toch bij je favoriete artiesten.

Volgens mij heeft hij nooit gezegd dat hij m nie goed vond :/
mmmh!

Joycie en Dennis weer in de house :cheer: WORDT ZO DIKKE CHAOS :P :bounce:
Hebben jullie je oordopjes klaar?? :O
Waarschuw beheerder
ja maakt ook niet uit

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *CH3-21* op woensdag 25 januari 2006 om 22:11:
Joycie en Dennis weer in de house WORDT ZO DIKKE CHAOS
Hebben jullie je oordopjes klaar??

Jaja we zijn er weer B)

Wordt echt n dikke chaos! En als t net zo hard wordt als vlede keer zijn die oordoppies wel nodig ja :P

tot zaterdag (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *CH3-21* op woensdag 25 januari 2006 om 22:11:
Hebben jullie je oordopjes klaar??

ik heb ze der al in zitten :bloos: :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 09:18:
ik heb ze der al in zitten

zijn ze dr ooit weleens uitgeweest? :X

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 januari 2006 om 10:31:
zijn ze dr ooit weleens uitgeweest?

hou jij je bekkie is ja :cry:
Waarschuw beheerder
ja maar op heroes of techno was die zo slecht die amok
sven wittekind was toen de man :) SCHRANZ = DUITS GEWELD
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kloy op donderdag 26 januari 2006 om 21:37:
SCHRANZ = DUITS GEWELD

amok gaat toch al heel wat jaartjes mee in duitsland
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond Amok niet slecht :/ op HoT, hij stond gewoon verkeerd in de line up of hij moest gewoon wat harder draaien....:)

Uitspraak van kloy op donderdag 26 januari 2006 om 21:37:
sven wittekind was toen de man

Je bedoelt Wittekind en Natus denk ik!!! :P

Maarre ontopic : DAMN WAT HEB IK N ZIN!!! WOW!!! Dik feest gewoon :9

Chaos :respect:

Waarschuw beheerder
Nog 1 dag en dan gaan onze oortjes eraan :woep:
Waarschuw beheerder
ja met natus jezus goeie set was dat zeg we gaan zeker volgas heb er zin in
Waarschuw beheerder
donateur
Vanavond zal ik een liveset draaien op Omega TV,
Prepare for The Chaos Theory ! B) (6)

van 19:30-21:00 u

Tune in:
WINAMP 5.x (2 servers)
HTML webplayer
(~250 kbps audio aac/video nsv stream!)
Waarschuw beheerder
kan je daar rustug je jointje draaien/meenemen ?
check jullie morgen ;D

+ nog ergens afterparty ? :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:o Dennis, staat die tattoo op jouw rug?? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *CH3-21* op vrijdag 27 januari 2006 om 16:47:
Dennis, staat die tattoo op jouw rug??

Uhuh :O

Waarschuw beheerder
B)
Waarschuw beheerder
donateur
zometeen Live ! :D
Waarschuw beheerder
Amok was idd kut op HoT ..
damn wat een saaie set was dat..:gaap:
hoop voor em dattie morgen beter draait..
en ja frank kvitta daar twijfel ik nie aan:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lady Bee! op vrijdag 27 januari 2006 om 20:42:
hoop voor em dattie morgen beter draait..

a joh.. gewoon naar de basement gaan :yes:

Waarschuw beheerder
Ja, ja..Nog ff een relaxte zaterdag en dan vanavond maar eens ff gaan knallen..Te lang geleden :/
Ben erg benieuwd, las ergens dat het vorige keer vrij rustig was..Ik heb het idee dat er nu best veel mensen komen. Ik hoop ook weer niet te veel, wil natuurlijk wel de ruimte hebben :D..Nou ja, ik moet ook niet zeiken, het gaat gewoon los vanavond ;):yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vorige keer was het idd vrij rustig! maar vond dat helemaal niet erg! vond de vorige chaos zeker 1 van de betere feestjes van 2005 :yes:

Waarschuw beheerder
Zal wel goed komen denk ik..Ik ga ook niet perse voor een naam als Kvitta of Amok of zo! zijn toch de publiekstrekkers..Dus ik sta gewoon waar ik de muziek goed vind en waar genoeg plek is om uit je dak te gaan..Het ziet er nu ook nog eens naar uit dat ik alleen ga vanavond, dus dan heb je altijd wel een plek.
We zien het vanavond allemaal wel :)
Waarschuw beheerder
ja iedereen zal toch wel uit ze schedel zijn hahah :) en word zeker knalle als jullie mij tegen komen ik heb een batmuts op dus ben vast de enige :) hahaha lkker gek doen ja toch
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er zin in !!!

:bounce: :bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
zeker zin! nog ongeveer 10 uurtjes wachten...!
Waarschuw beheerder
We gaan er een beestebende van maken!!!!! niet rusten totdat de laatste toon geklonken is (ga niet zeiken dat die piep in je oren de laatste is en de volgende dag nog te horen is, want daar heb ik geen zin in B))

Lets schranzz!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het zo spannend jongens!! Alleen ben ik nu n btj uitgeteld :S
Gister in A'dam geweest :mixje: had ik gewoon nie moeten doen, dan kon ik er vanavond vol tegenaan :O
Maar ik ga evengoed mn best doen :yes:

Waarschuw beheerder
Vannacht bijna 12 uur geslapen om vanavond er vol tegenaan te kunnen :bounce:

Zijn petten eigenlijk toegestaan in de Nighttown? Ik ken nogal wat clubs waar die af moet namelijk :/
Waarschuw beheerder
heb ook zin in! zometeen alweer naar schiphol.......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 januari 2006 om 16:06:
Vannacht bijna 12 uur geslapen om vanavond er vol tegenaan te kunnen

Zijn petten eigenlijk toegestaan in de Nighttown? Ik ken nogal wat clubs waar die af moet namelijk

dit is een poppodium, dus zal wel niet zo streng zijn....

maar pin me er niet op vast. check ffde foto's van vorige keer anders. heb er toen eigenlijk niet op gelet, maar kan me niet voorstellen dat het niet mag.....
Waarschuw beheerder
donateur
Naomi wel ff :bounce: voor mijn zwagertje hè:cheer:?!
Waarschuw beheerder
Muts mog iig vorige keer wel..

Waarschuw beheerder
sorcie.....veel succes gewenst kleine!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ==>Diets<== op zaterdag 28 januari 2006 om 16:18:
Naomi wel ff :bounce: voor mijn zwagertje hè:cheer:?!

Zeker weten Diana :yes: gaat n toffe avond/nacht worden :D :woep:

Uitspraak van Prins op zaterdag 28 januari 2006 om 16:52:
Muts mog iig vorige keer wel..

Ja, ik wilde al zeggen ;P

Maar mensen, ik ben op pad!! TOT vanavond :bounce: :D :cheer: :woep:
Waarschuw beheerder
kheb der zin in jongens:D gaat helemaal goed komen:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Damn Zin in !! :bounce: :D
Waarschuw beheerder
donateur
in Nighttown zeiken ze over het algemeen NIET om kleding... do as you like...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 januari 2006 om 16:54:
sorcie.....veel succes gewenst kleine!

thnx milos.. Had je wel verwacht eigenlijk .
Maar goed ga er zekers tegen aan vanavond !!
Waarschuw beheerder
Ok dan! vanavond helemaal losssss :D:D:D
Waarschuw beheerder
zijn er btw sterke controle's daar? op id-kaart,fouilleren ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TECH-apd op zaterdag 28 januari 2006 om 18:20:
zijn er btw sterke controle's daar? op id-kaart,fouilleren ?

Volgens mij niet! :nee:

Vanavond lossss!! :cheer:
Ben erg gaar..maar moet strakjes helemaal goedkomen!! :woop:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soon. op zaterdag 28 januari 2006 om 10:27:
vorige keer was het idd vrij rustig! maar vond dat helemaal niet erg! vond de vorige chaos zeker 1 van de betere feestjes van 2005

Was toen ook een heel nieuw concept! Is altijd beetje afwachten dan!
Maar er is goede hoop voor vanavond! :yes: :D :woop:
Waarschuw beheerder
Ik zit op't balkon vanavond :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
we gaan goeie klappers horen jezussss word weer een olifantefeesie alleen maar vol gas

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Isaac Latu op zaterdag 28 januari 2006 om 17:39:
thnx milos.. Had je wel verwacht eigenlijk .
Maar goed ga er zekers tegen aan vanavond !!

jeps...sorry maatje....kon zelfs gratis...
maar heb morgenvroeg een afspraak waar ik niet al te lam aankomen kan.....

volgende keer opzeker aanwezig......dat je maar net zo'n dikke set draaien mag als op DG!

ik zou het bijna vergeten..gvd erik....jij ook natuurlijk veel succes gewenst!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jammer man.. Was leuk geweest als je er zou zijn. Maar goed..komen hopelijk nog andere keren dus dan haal je de schade maar in. Ja khoop zekers een vette set neer te zetten. Alleen nu wel wat harder hr !!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Isaac Latu op zaterdag 28 januari 2006 om 19:52:
Alleen nu wel wat harder hr !!

:D (y) gaat goed komen... zonder twijfel :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op zaterdag 28 januari 2006 om 19:58:
gaat goed komen... zonder twijfel

zekers..

Weer eerste rang voor SOON ?
Waarschuw beheerder
Ik ben er helemaal klaar voor!
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben er ook klaar voor.
nog ff een paar :bier: drinken bij een maatje en dan op weg.

tot straks allemaal :cheer:
Waarschuw beheerder
.....

kut

We zouden met zn 3-en gaan maar er zijner 2 ziek

en khad er nog wel zo'n zin in:(
Waarschuw beheerder
zijn net thuis, was wel leuk maar toch draait die frank kvitta net iets te 'hard'.. moet eigenlijk als laatst draaien en niet amok.. jammer...
Waarschuw beheerder
Heeeeeeeeerlijk genoten :yes: :cheer:

Frank Kvitta & Amok :cheer: :woep: (y)
Waarschuw beheerder
Spark, Frank Kvitta, Amok :yes:

toch gelukkig even gecheckt daar was zeker dik :bounce:

(y)
Waarschuw beheerder
Hij was weer fijn.....
Waarschuw beheerder
was erg vet!! kan nu nog ff geen goed oordeeel geven dus dat komp morgen :yes:

Waarschuw beheerder
Erg vet... alleen die vechtpartijtjes snapte ik ff niet :S

Waarschuw beheerder
Vette beukplaaten heb ik weer gehoord. :respect:

Darkskywise eens ontmoet. (Y)

Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 08:03:
Erg vet... alleen die vechtpartijtjes snapte ik ff niet

2 Mensen moesten weer zondig agressief gaan doen om totaal NIKS. Als je niet tegen :xtc: en :lijn: kan, doe het dan ook niet. Blijf lekker thuis de volgende keer mongolen. :)

Maar overall 't was genieten!!

Waarschuw beheerder
donateur
de tering ik wordt net wakker en ben nog steeds doof :D heb trouwens geen vechten gezien! en dat terwijl we toch heel de tijd vooraan stonden!

Waarschuw beheerder
Heb me uitstekend vermaakt! Ben begonnen bij het hoofdpodium, waar het tempo er toch al vrij snel in zat. Ik heb geen flauw benul of het goed was wat Luna aan het doen was mixtechnisch gezien, maar ik vond zijn platenkeuze wel leuk. Daarna ben ik eigenlijk vooral in de kelder geweest. De set van Thilo en Evan Forrest super en eigenlijk ook martyro Dj en sorce die daarna kwamen waren (Y)
Ik vond de muziek in de kelder leuker, dan in de hoofdzaal boven. Heerlijk die pompende bassen :D Ik ben in ieder geval goed uit mijn dak gegaan :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Zoooo! Wat een heerlijk feestje! Heb me echt super vermaakt, zeker wel voor herhaling vatbaar! :D
Waarschuw beheerder
zoo! was weer een lekkere hardtech nacht :yes: Binnen komen bij teknicity was erg lekker.. tempo zat er al goed in.. Luna vond ik niks tegenvallen.. was erg benieuwd wat ie zou doen.. maar het viel me alles mee (y)... spark was zoals altijd gewoon weer super bezig... erg lekkere set! daarna Kvitta zou eerlijk gezegd niet meer weten welke platen die gedraaid heeft. daarna was het tijd voor Sorce! echt super gedraaid maatje.. goeie set neergezet (y) (filmpjes stuur ik je binnenkort wel)
Ik heb me zeker goed vermaakt :yes: op naar phase 3 :D

en owja kheb voor het eerst vechten gezien op een hardtech feessie.. erg jammer! word het dan toch mssn beetje te groot dat er ook trieste mensen komen... kheb maar 1 woord voor hun.. STAKKERS!
Waarschuw beheerder
was me eerste echte hard tech/schranz feesie!!

is me zeer goed bevallen en ga ik zeker vaker doen!!

heb wel eens over luna gesegd dat ie technisch slecht is en saai draait (op hardstyle gebied) maar zijn setje gister neemt dat alles weg!! naar wat ik heb gehoord en gezien draaide die erg vet!!

thilo & evanti : errug vet :respect: !!
martyro dj : niet helemaal kunne horen maar toch half uur!! top gozert :D!!
frank kvitta en amok: standaard lekker :D!!

vechtpartijen niets van meegekregen!! zag wel gestressde uitsmijters rondlope maar het vechtpartijtje zelf niet gezien :D!!

erg geslaagd feesie, op naar de volgende :)!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 13:03:
Wat een heerlijk feestje!

:jaja: :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op zondag 29 januari 2006 om 14:20:
en owja kheb voor het eerst vechten gezien op een hardtech feessie.. erg jammer! word het dan toch mssn beetje te groot dat er ook trieste mensen komen... kheb maar 1 woord voor hun.. STAKKERS!

Inderdaad, (Y).
Waarschuw beheerder
donateur
Superbe ja! :D
Teknicity niet gehoord..
Luna vette platen hoor ! :yes:
Thilo & Evan draaiden erg lekker!
Sorce knallen! (6)
tging wel los in de basement! :D
Geluid goed ook !
naald vd rechter tafel liet het alleen afweten.. gelukkig had ik m'n eigen elementen mee :)
Organisatie top ! (y) Tjeerd & Jeroen bedankt !

Thanks WaltiE, Soon... & Iteq ! :D
WaltiE jij stond rechtsvoor niet?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Grrr ik wil meer!! Baal d'r van dat ik al om 4.45 weg moest, maar wat ik tot die tijd heb gehoord was gewoon machtige herrie :bounce:

Mixtechnisch gezien was vooral Thilo echt super... Maar het beukgehalte lag vooral bij Kvitta ongekend hoog :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Dik feest !!!

Waarschuw beheerder
Twas een kort maar zeer kracht feestje ;)
Tjeerd, Jeroen en Sebastiaan, jullie hadden het (y) geregeld :respect: Khoop jullie snel weer te zien.
Waarschuw beheerder
Succes met de laatste restjes van de verhuizing en veel plezier in Frankfurt! :)

Waarschuw beheerder
Thankx...vond het wel sneu dat ik Amok niet mee kon nemen :( Maar voor Frank was nog net plaats voorin, de rest zat tot het dak vol....
Jullie nog veel succes met het volgende feestje...volgende keer zijn er hopelijk alleen gezonde mensen aanwezig ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 22:34:
Jullie nog veel succes met het volgende feestje...

over het volgende feesie gesproken!! waar wneer wie? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iteq op zondag 29 januari 2006 om 22:40:
over het volgende feesie gesproken!! waar wneer wie?

28-4 in Nighttown......

Reeds bevestigd: Miss Djax Live, Sven Wittekind, Deimos, Randoman, Spark vs Oliver Clothesoff

Waarschuw beheerder
Geweldig feessie weer (Y)

Nie zo'n piep in mn oren als vlede keer maar wat n geweld weer! :respect: Lekker sfeertje, hoop bekenden alleen jammer van die vechtpartij weer :/

Frank Kvitta :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
heerlijke piep vanochtend :)
Waarschuw beheerder
Poeh zeg,
wat een nachtje!!

Was weer bruut techno geweld. Dit keer stuk drukker dan de vorige keer. Om 2400 in de basement begonnen met draaien voor 4 mensen :-)

Na een half uurtje was het al goed vol en aan het einde erg druk en de luitjes hadden er erg veel zin in. Sfeer in de basement was perfekt!! Alle mensen bedankt voor de positieve reacties en op naar de volgende CHAOS!!!

Tjeerd en crew,
bedankt voor het kicke feest!
Waarschuw beheerder
donateur
Toch zeker errug de moeite waard geweest.. Alleen dit keer juist wel enorme piep in mijn oren toen ik thuis kwam. Vond wel inderdaad irritant dat portiers constant zo opgefokt door publiek heen liepen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Plons de Kicker op maandag 30 januari 2006 om 13:43:
Alleen dit keer juist wel enorme piep in mijn oren toen ik thuis kwam.

Ik had t dit keer juist niet :/ Vlede keer tot dinsdag n piep gehad :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zou het dan komen dat ik vooral op 3 a 4 meter van een paar boxen heb gestaan?? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 13:59:
Ik had t dit keer juist niet Vlede keer tot dinsdag n piep gehad

ja volgens mij stond het geluid vorige keer ook harder :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Plons de Kicker op maandag 30 januari 2006 om 14:06:
zou het dan komen dat ik vooral op 3 a 4 meter van een paar boxen heb gestaan??

Ja ik ook wel n tijdje :/

Uitspraak van Soon. op maandag 30 januari 2006 om 14:09:
ja volgens mij stond het geluid vorige keer ook harder

ja dat idee had ik ook al! Maargoed.. T stond nog steeds hard zat :D (Y)
Waarschuw beheerder
effe reviewtje

http://www.nightgen.com/index.php?categoryid=15&p2_articleid=31
Waarschuw beheerder
De muziek was zoals het hoorde, lekker hard BEUKEN!! Alleen de sfeer in de grote zaal vond ik een beetje matig, leek wel of er meer mensen met hun GSM stonden te spelen dan dat ze van de muziek aan het genieten waren. In de Basement was sfeer wel beter.

Uitsmijters wel errug irritant aanwezig, moesten even hun 'macht' laten blijken, nouja zeker iets te compenseren ofzo....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Strapatsen op maandag 30 januari 2006 om 16:56:
In de Basement was sfeer wel beter.

Ben ik wel me je eens, daar hing een wat ontspannere sfeer vond ik..Heb me ook zelf beter in de basement vermaakt! De muziek vond ik ook beter daar moet ik zeggen
Waarschuw beheerder
Jero [XTT] citeer 30 januari 2006 16:05
effe reviewtje

http://www.nightgen.com/index.php?categoryid=15&p2_articleid=31

hehehe,

koel verslag!

Maar voel me nu net een dinosaurier man,
ben pas 30 hoor...
Waarschuw beheerder
cool verslag!
Waarschuw beheerder
donateur
OEI OEI OEI!! Ik ben zo trots op :respect: Luna :$ Niet dat hij het nie kan, integendeel....:D Was bang dat hij niet zo hard zou beginnen als Teknicity, maar :kwijl: wat een feest!!! (L) LUNA LUNA!!! :P Oops, ben geen Luna fan hoor O:)
Vriendjes Thilo en Vince :Woep: JOEHOE!!! (volgens mij ga ik hier te veel neerzetten!! Verslagje?! Is lang geleden :/ )
Daarna Kvitta, vond het wat matig deze x, miss wel gewoon wel verwend :O
En toen Sorce!! Volgens mij kreeg je energie van al die positieve reacties!!! Mn complimenten, maar dat had ik al kunnen horen aan je 2 setjes ;)
Organisatie: de beste time table voor mij!! :p Heb iedereen kunnen horen die ik wilde horen :P hahaha!! O:)
(ok ik ga straks ff n verslag tikken :$ )

Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 08:03:
Erg vet... alleen die vechtpartijtjes snapte ik ff niet

Wat dacht je dan van mij?! :S en werd zo omver gelopen door die security :[ die echt hardhandig mensen aanpakte :@ Ik vind het zo echt nie leuk dus een oproep aan al die STUPID vechtende mensen: BLIJF THUIS!!! GVD!!! :@ :[ :no:

Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 21:37:
Twas een kort maar zeer kracht feestje

:| jeeeeezzzzz :S ik zeg niks :X :(

Uitspraak van Soon. op maandag 30 januari 2006 om 14:09:
ja volgens mij stond het geluid vorige keer ook harder

:yes: Toen maakte het niet uit waar je stond :O

Uitspraak van Strapatsen op maandag 30 januari 2006 om 16:56:
leek wel of er meer mensen met hun GSM stonden te spelen dan dat ze van de muziek aan het genieten waren.

8) Maar heb ook vd muziek genoten hoor en van mn uitzicht :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *CH3-21* op maandag 30 januari 2006 om 18:14:
en van mn uitzicht

van luna zekers o:) ;p
Waarschuw beheerder
En toen Sorce!! Volgens mij kreeg je energie van al die positieve reacties!!! Mn complimenten, maar dat had ik al kunnen horen aan je 2 setjes

Wehehe thnx Noami.. Kreeg zeker wel meer energie door de mensen. Maar de meeste energie haal ik toch uit de Techno hr.. Kvond het heerlijk om te draaien. Mn set is ook helemaal gefilmt + publiek enzo.. kzet em z.s.m. online.. Wel lache om die mensen weer terug te zien.

ok ik ga straks ff n verslag tikken )

Doe dat maar..ben benieuwd.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Randoman-dj op maandag 30 januari 2006 om 17:47:
ben pas 30 hoor...

dan moet je ff naast *mij* gaan staan, dan ben je helemáál een jonkie ;)
Waarschuw beheerder
Als jij die foto-dude bent,
ja dan ben ik inderdaad nog een jonkie... [img width=15 height=15]https://partyflock.nl/images/light/smileys/wink.gif[/img]

Van het feest heb ik verder eigenlijk alleen nog echt bewust Thilo & Forrest meegekregen. Gasten kunnen zeer strak draaien. Ook nog stukje Kvitta meegekregen, sjeezus wat een heerlijk geweld!

Daarna noodgedwongen af moeten taaien om mijn oude lichaam wat rust te gunnen. Hehehe.. Mag zometeen weer zaalvoetballen.

Helaas van Martyro erg weinig meegekregen en van Sorce helemaal niets..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Randoman-dj op maandag 30 januari 2006 om 18:49:
Als jij die foto-dude bent,

*gaat nu dus ook weer snel door met foto's afwerken* ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Maakt niet uit Arjen
heb een maar klein stukje van je gehoord maar dat klonk zekes dik ! (y)

hier 3 korte filmpjes van gedurende mn set: :)
ook end van mij en begin van Sorce.
http://www.filefactory.com/get/f.php?f=c87857f25e8ca220e161abb3
(hoop dat ie werkt)
Thanks 2 Soon..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Yo hij werkt leuk om te zien..

Martyro :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 19:49:
gaat nu dus ook weer snel door met foto's afwerken*

je bent langzaam :[

Waarschuw beheerder
donateur
Nee, ik ben nogal een pietlut :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 02:07:
ik ben nogal een pietlut

vertel.... ;)

Waarschuw beheerder
donateur
mijn vader was semi-beroeps (in de tijd dat er nog papieren films in camera's gingen en er 12 negatieven van 8 x 8 centimeter op een rolletje konden) dus ik ben opgevoed met het idee dat "richten, instellen en klikken" pas het begin is van een foto

ontwikkelen hoeven we nu gelukkig niet meer, ik verbruik nu geen dure film en ik kan 900 foto's in t geheugen van mijn camera kwijt, maar afdrukken doe ik nog steeds... niet meer op papier of met een vergrotingsapparaat maar gewoon met PaintShopPro, want ik kan t voor mijn gevoel gewoon niet maken om foto's onafgewerkt online te zetten... net alsof je een bruidsreportage maakt en het bruidspaar na afloop het rolletje negatieven geeft en zegt "zoek het verder maar uit" :P

daarnaast heb ik een redelijk beperkte camera (geen spiegelreflex) dus er moet sowieso thuis altijd nog het een en ander geredderd worden ;)

en ja, bij t afwerken ben ik best wel een enorme pietlut hahaha
Waarschuw beheerder
http://rapidshare.de/files/12217125/video-0013.mp4.html

Hier nog ff een filmpje van mij + wat feestende mensen..

Choas Theory 2.0 :bounce:

Hopelijk word 3.0 net zo vet..!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
thanks voor het filmpje sorce!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 09:38:
mijn vader was semi-beroeps (in de tijd dat er nog papieren films in camera's gingen en er 12 negatieven van 8 x 8 centimeter op een rolletje konden) dus ik ben opgevoed met het idee dat "richten, instellen en klikken" pas het begin is van een foto

ontwikkelen hoeven we nu gelukkig niet meer, ik verbruik nu geen dure film en ik kan 900 foto's in t geheugen van mijn camera kwijt, maar afdrukken doe ik nog steeds... niet meer op papier of met een vergrotingsapparaat maar gewoon met PaintShopPro, want ik kan t voor mijn gevoel gewoon niet maken om foto's onafgewerkt online te zetten... net alsof je een bruidsreportage maakt en het bruidspaar na afloop het rolletje negatieven geeft en zegt "zoek het verder maar uit" :P

daarnaast heb ik een redelijk beperkte camera (geen spiegelreflex) dus er moet sowieso thuis altijd nog het een en ander geredderd worden ;)

en ja, bij t afwerken ben ik best wel een enorme pietlut hahaha

he de fotoman :P

moeten we nog effe wachten dan op de pics??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Randoman-dj op maandag 30 januari 2006 om 17:47:
hehehe,

koel verslag!

ben pas 30 hoor...

dank je, maar zo bedoelde ik het nou ook weer niet :P

30 valt wel mee :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Poepzak op dinsdag 31 januari 2006 om 11:48:
moeten we nog effe wachten dan op de pics??

ja, want anders stonden ze er al :P

maar ik ben over de helft nu :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Isaac Latu op dinsdag 31 januari 2006 om 09:58:
http://rapidshare.de/files/12217125/video-0013.mp4.html

Hier nog ff een filmpje van mij + wat feestende mensen..

Choas Theory 2.0

Hopelijk word 3.0 net zo vet..!!

kicken ! :bounce:

Sorce ! :respect:
Waarschuw beheerder
whehe waren je naalden nog heel ? Andrs kreeg je wel nieuwes hr whahah
Waarschuw beheerder
donateur
ja ze werken nog! :9
Waarschuw beheerder
donateur
NU Martyro DJ - The Chaos Theory premix @ Omega TV
Nieuwe tune links:
WINAMP 5.x (5 verschillende servers, kies LIVE!)
of http://130.225.40.104:8050/
HTML webplayer

Enjoy ! (6) :D

Waarschuw beheerder
Voor de liefhebber staan hier inmiddels foto's online :-)
Zie: gallery.technolusion.com

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 12:15:
ja, want anders stonden ze er al

maar ik ben over de helft nu

schiet eens op ouwe :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 22:04:
Voor de liefhebber staan hier inmiddels foto's online

vette foto's!
Waarschuw beheerder
donateur
Martyro DJ - The Chaos Theory phase 2.0 premix [27-01-'06] live @ Omega TV

staat online! @:
http://music.globalbeatz.net/dj-mix-mp3/7181

username: Tikkel
password: download

Enjoy ! (6) :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van nuckleuz op dinsdag 31 januari 2006 om 23:32:
vette foto's!

Thanx!

Wat was dat een goed feestje zeg en dat mijn mannetje, samen met zijn partner in crime, ook nog zijn kunsten qua draaien en producties mocht vertonen, is natuurlijk helemaal toppie!!!

Alle dj's die ik gehoord heb: lekker gedraaid :respect: , maar Evan Forrest you're the best :lief: ...

En op naar Tegno!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nessepes op woensdag 1 februari 2006 om 10:30:
En op naar Tegno!!!

:jaja::bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 januari 2006 om 22:04:
Voor de liefhebber staan hier inmiddels foto's online

leuke fotos!
Waarschuw beheerder
donateur
filmpjes willen het alleen bij mij niet doen.. :(
openen in de webpage en openen in quicktime blijft ie in beide gevallen hangen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Martyro op woensdag 1 februari 2006 om 17:44:
openen in de webpage en openen in quicktime blijft ie in beide gevallen hangen..

nee dat dacht ik ook... het duurt alleeen focking lang..! tenminste bij mij :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ow ok
nog maar es proberen
Waarschuw beheerder
foto's vanavond of morgen ?
succes ermee ;)
Waarschuw beheerder
ohw bij mij gingen die filmpjes wel snel.. Ben benieuwd naar de foto`s
Waarschuw beheerder
donateur
Wacht nog steeds op de foto's van pf!! :bounce:

Waarschuw beheerder
Opa ligt op bed denk ik ;p
Waarschuw beheerder
gaat wel beetje lang duren nu, technolusion heeft ze wel al online :|

Waarschuw beheerder
Foto's staan er op hoor. :woop: :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jaaaa!! Maar ik mis er 2 Darkskywise?! :D
Beneden in de kast!! ;)

Waarschuw beheerder
Leuke foto's (Y)

Waarschuw beheerder
foto's :|

Zelfs de hele erge geplaatst :@ dat was niet de bedoeling :p
Waarschuw beheerder
wel lachen foto's op een paar na :/

Waarschuw beheerder
donateur
Nice shoot DSW (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
leuke foto's :cheer:
zien er goed uit DSW! (y)

sta er jammergenoeg niet op..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Martyro op donderdag 2 februari 2006 om 23:30:
sta er jammergenoeg niet op..

Ben je niet camreageil?! :/
Waarschuw beheerder
donateur
ben DSW niet tegengekomen..

verder staan alle djs erop..

Waarschuw beheerder
:aai:
Waarschuw beheerder
donateur
:) dank je :9
Waarschuw beheerder
donateur
setjes zijn er! :cheer:

Luna
http://host.xtremeturntableterror.com/innovate/Luna%20@%20Chaos%20Theory%2028-01-2006%20(chaostheory.nl).mp3

Kvitta
http://host.xtremeturntableterror.com/innovate/Frank%20Kvitta%20@%20Chaos%20Theory%2028-01-2006%20(chaostheory.nl).mp3

Spark Taberner
http://host.xtremeturntableterror.com/innovate/Spark%20Taberner%20@%20Chaos%20Theory%2028-01-2006%20(chaostheory.nl).mp3
Waarschuw beheerder
donateur
Q-dance report mét filmpjes ! :D

http://www.q-dance.nl/main.php?pid=2561&PHPSESSID=eab012662758384dab3de6ceccde59d6