Partyflock

Forumonderwerp · 817460
:woep: OEI!! :woep:
De 1e editie moeten we nog meemaken maar kijk al uit naar de 2e editie :yes:

The chaos theory · Phase 2.0
zaterdag 28 januari 2006
23:00 - 06:00
Nighttown
Rotterdam

Prijzen
Voorverkoop: € 15 ,-
Deurverkoop: € 18 ,-

Muziekstijlen
schranz, techno

Line-up

Area 1
Amok
Frank Kvitta
Luna
Spark Taberner
Teknicity

Area 2
E-Rhythm
Martyro DJ
Sorce
Thilo

Ben het op veel punten met je eens!!

Uitspraak van Thilo op woensdag 12 oktober 2005 om 18:41:
ik durf mijn handen ervoor in het vuur te steken dat luna mixtechnies beter is dan ELKE techno dj die er is en dat hij meer contact maakt met het publiek (en daardoor weer meer opzweept) dan elke techno dj!

Maar hier kunnen we nog wel ff over blijven discussieren:P Geen zin in trouwens, want dan word het weer zon welles nietes discussie.. Gewoon iedereen zn eigen smaak, ik sta ook open voor verschillende muziekstijlen, en al helemaal voor vernieuwing in het toch wel standaart Hardtechno wereldje:)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 oktober 2005 om 17:36:
maar vind t echt niet kunnen dat luna daar staat!!

dat vind jij
misschien dat er andere anders over denken
maar doe je eigen ding gewoon!!

zijn zat djs en producers die zich verdiepen in meerdere stijlen
Uitspraak van Sebastian Maduro op woensdag 12 oktober 2005 om 17:50:
Luna zal zelf ook wel begrijpen dat hij voor een zeer kritisch, en bevooroordeelt publiek moet draaien..

zal die zeker weten ja maar een aantal jaar geleden op shockers was dat ook het geval ..

dus zoals thilo al zo mooi zei
doe niet zo moeilijk en ga gewoon voor de muziek en zit niet zo zielig te zeiken

nou dag dag
Goed, heb totaal geen verstand van techno en ik ga er alleen heen omdat ik een stomme belofte heb gemaakt ( :P ) maar toch moet ik hier even op reageren. Ik ben zo een stomme hardstyle huppel die voor het eerst naar een techno feest gaat. En weet je wat, ben er nog trots op ook. B) Laat mensen toch is in hun waarde!

Waarom moeten mensen idd altijd maar in hokjes denken en een mogelijkheid buiten die hokjes bestaat niet. Luna draait meer dan alleen maar hardstyle. Aangezien hij daar bekend mee geworden is draait hij dat overwegend maar hij kan net zo goed een techno of hardcore set neerzetten. Ik denk dat een hoop organisaties hem niet zo snel zullen boeken voor een techno of hardcore feest want ik weet dat hij die andere 2 stylen net zo leuk vind om te draaien. In plaats dat je die jongen nou gewoon een kans geeft in plaats van hem meteen uit te maken voor mongool. Dat het jouw muzieksmaak niet is wil niet meteen zeggen dat het een mongool is.

Speciaal voor Luna :respect: :respect: :respect: :respect:
laatste aanpassing
Ten eerste dat zeg ik absoluut niet..
en ten tweede dit zal zeker niet je laatste techno feestje worden:P
Uitspraak van Sebastian Maduro op woensdag 12 oktober 2005 om 19:32:
en ten tweede dit zal zeker niet je laatste techno feestje worden

Nou ik denk dat je ongelijk krijgt want techno is echt totaal mijn smaak niet. Ik mis er iets bij. Maar goed, zeg nooit nooit het zou zomaar kunnen gebeuren. Je moet alles geprobeerd hebben in je leven. ;)
Daar heb je gelijk in ,maar vind t echt niet kunnen dat luna daar staat!! in de hardstyle zal hij wel op nummer 1 staan, maar doe je eigen ding gewoon!!

Hij doet zijn ding want hij heeft wel vaker een techno set gedraaid. Op Shockers, Queensday 2004, Q Base 2005, XL Luna 2004. Het is dus niet voor het eerst dat hij het gaat doen.

Voor de liefhebbers heb ik eventueel de set van Luna @ Shockers wel. Moet wel via msn want ik heb geen Kazza of Soulseek. ;)

Uitspraak van Sebastian Maduro op woensdag 12 oktober 2005 om 19:35:
Ik spreek je nog wel

Is goed. (y)
laatste aanpassing

Uitspraak van B-Flock :bounce: op woensdag 12 oktober 2005 om 19:26:
Waarom moeten mensen idd altijd maar in hokjes denken en een mogelijkheid buiten die hokjes bestaat niet.

(y)

O.L.D. :bounce: Bianca :bounce:, als je je openstelt voor techno dan komt het helemaal goed :yes:
Zal zeker proberen er het beste van te maken. Zit er natuurlijk ook niet op te wachten om me de hele nacht daar te vervelen. ;) Maar goed, de OLD´s zijn allemaal aanwezig dus het wordt in elk geval nog gezellig. 8)
laatste aanpassing
Fanny, niet zo focussen op hardtechno, zijn meerdere stromingen binnen de techno :|

En die discussie daargelaten, Luna gaat gewoon techno draaien, of jij nou hemel en aarde beweegt; ja helaas komt hij in ook in jouw "hokje" of je het leuk vindt of niet, JAMMER!
Maar goed dat je niet komt, meer ruimte voor huppelende mensjes....

Bianca, goed dat jij je openstelt voor andere stijlen ook al is het in de vorm van je favo dj O:) wordt gezellig :woep:

doe niet zo moeilijk en ga gewoon voor de muziek en zit niet zo zielig te zeiken!! want sommige hebben al een oordeel over luna klaarstaan terwijl ze hem nog nooit techno hebben horen draaien in een zaal of op een groot feest

Je haalt me de woorden uit de mond, en natuurlijk zeiken ze alleen maar omdat Luna met een andere stijl bekend geworden is :/

Uitspraak van Kevin Kaos op woensdag 12 oktober 2005 om 19:24:
zal die zeker weten ja maar een aantal jaar geleden op shockers was dat ook het geval ..

En toch mooi die hele zaal juichen bij de eerste tonen :yes:

ik word zo moe van die wannabee techno mensen die denken dat ze het weten! die alleen naar techno luisteren en zeggen dat elke muziekstroming kut is behalve techno!!!

Is echt niet waar en voel me zeker ook gene doorgewinterde techno ganger hoor!! ik ben niet zo een diehard!!

Uitspraak van B-Flock :bounce: op woensdag 12 oktober 2005 om 19:26:
Ik ben zo een stomme hardstyle huppel die voor het eerst naar een techno feest gaat. En weet je wat, ben er nog trots op ook. Laat mensen toch is in hun waarde!

is toch ook hartstikke leuk!!

Uitspraak van *CH3-21* op woensdag 12 oktober 2005 om 20:14:
Fanny, niet zo focussen op hardtechno, zijn meerdere stromingen binnen de techno

en focus me juist liever niet meer zo op de hardtechno.. want ik zie al helemaal hoe t gaat worden ik blijf dan liever hangen in de gewone techno..

Ik gun Luna die kans ook wel en misschien is hij wel mixtechnisch heel goed!!!
Maar denk zelf dat hij beter tussen de hardstyle past...

en ik denk zeker niet in hokjes... want rude awakenings is ook dj promo, en die beukt hem ook heel hard!!
maar let op die hardtechno wordt straks zo groot...dat nighttowm niet meer groot genoeg is straks!!
en persoonlijk vind ik dat ene beetje jammer..

Maar ja veel pelzier voor jullie!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 09:15:
maar let op die hardtechno wordt straks zo groot...dat nighttowm niet meer groot genoeg is straks!!

denk dat dat wel allemaal mee gaat vallen, hardtechno is niet nieuw, gaat al behoorlijk lang mee. daarnaast is het één van de minst toegankelijke muziek, op een feestje kunnen een aantal non-liefhebbers van hardtechno komen, maar die zullen niet nogmaals komen.

dus heb er alle vertrouwen in :)
Uitspraak van Poepzak op donderdag 13 oktober 2005 om 09:48:
denk dat dat wel allemaal mee gaat vallen

Het groeit wel behoorlijk hoor volgens mij... kijk naar awfs '04 toen kon je smiddags nog gewooon midden door de tent heen lopen... dat was dit jaar wel anders.. toen stond de hard tech tent al helemaal vol rond 13.00 uur :yes:
Uitspraak van Soon. op donderdag 13 oktober 2005 om 11:54:
Het groeit wel behoorlijk hoor volgens mij...

Ja zelfs ik heb er aan moeten geloven sinds de laatste editie van Innovate :d !!

Voor 5 nov is het kaartje al binnen, Chil dat Luna op de 2e editie te vinden is..

Luna mee gemaakt op Q-Base het laatste kwartiertje en dat ging echt flink LOOS!!

Uitspraak van Dennisº³º op donderdag 13 oktober 2005 om 12:08:
Het groeit wel behoorlijk hoor volgens mij...

100% zeker!!

sommige mensen luisteren er al een hele tijd naar...
en sommige beginnen pas en vinden t geweldig..

ik durf mijn handen ervoor in het vuur te steken dat luna mixtechnies beter is dan ELKE techno dj die er is en dat hij meer contact maakt met het publiek (en daardoor weer meer opzweept) dan elke techno dj!

Weet je dat wel zeker? Als platendraaiert zou ik toch ietsje zuiniger op mn handen zijn hoor ;)

Daarnaast snap ik dan niet helemaal wat je met techno wil als je het toch inferieur aan hardstyl vind?

Over Luna.. ben erg benieuwd wat ie gaat doen, zeiken kan altijd nog.. :)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 14:57:
Weet je dat wel zeker? Als platendraaiert zou ik toch ietsje zuiniger op mn handen zijn hoor ;)

Daarnaast snap ik dan niet helemaal wat je met techno wil als je het toch inferieur aan hardstyl vind?

En de stand is 1 - 0 voor Teknicity tegen Thilo

tsjakka!! :)
Heh ja, als de DJ's elkaar al verbaal te lijf gaan is er daadwerkelijk sprake van Chaos... :P

:D

2 Teknicity: volgens mij zegt Thilo nergens dat hij techno inferieur aan hardstyle vindt? :s

2 Thilo: Rich is een topper en ik sta voor 110% achter zijn boeking, maar hij heeft niet de skils van een Ben Sims of een Cristian Varela...

Zo, nu vrede op aarde svp... :)
Spark :respect:

denk wel ff checken daar :)

Nighttown :lief:

:bier:
Uitspraak van Tjeerdo op donderdag 13 oktober 2005 om 18:11:
2 Teknicity: volgens mij zegt Thilo nergens dat hij techno inferieur aan hardstyle vindt?

:/ reply 3x gelezen en kon het ook niet trg vinden 8)

Uitspraak van Tjeerdo op donderdag 13 oktober 2005 om 18:11:
Heh ja, als de DJ's elkaar al verbaal te lijf gaan is er daadwerkelijk sprake van Chaos...

:whhahaha :respect: mooi gesproken , maar das nie wat ik wilde toen ik het topic opende :S
Ik wil gewoon flink dansen op 28/1 , jullie toch ook?! :D

Uitspraak van Soon. op donderdag 13 oktober 2005 om 11:54:
toen stond de hard tech tent al helemaal vol rond 13.00 uur

O:)
Schuldig (F)
Ik gun Luna die kans ook wel en misschien is hij wel mixtechnisch heel goed!!!
Maar denk zelf dat hij beter tussen de hardstyle past...

Nou sorry maar zo verwoorde je het anders niet. Geloof dat jij degene was die hem een mongool noemde. En dit overtuigd me ook niet echt.

Daar heb je gelijk in ,maar vind t echt niet kunnen dat luna daar staat!! in de hardstyle zal hij wel op nummer 1 staan, maar doe je eigen ding gewoon!!

;)

Uitspraak van *CH3-21* op woensdag 12 oktober 2005 om 20:14:
Bianca, goed dat jij je openstelt voor andere stijlen ook al is het in de vorm van je favo dj wordt gezellig

Tuurlijk lieverd, voor jou wil ik wel mee hoor. Kweet zeker dat het gezellig wordt. :jaja:

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahahaha!

Serieus gast. Ik begrijp dat je Luna zn maatje bent, maar met deze opmerking was je dus je handen finaal kwijtgeraakt.

Luna mixtechnisch beter dan elke technodj. *PROEST*
Het enige wat Luna (en zowat elke hardstyle-dj doet) is plaatjes plakken. Wachten tot het einde van de plaat en dan *hop* de volgende plaat erin. Tja als je 8 min wacht tot het uitmixstukkie dan mag hij wel strak mixen ja.

Ik noem een Ben Sims, Dave Clarke,Adam Beyer,Henrik B,Misstress Barbara,Cristian Varela..... Die draaien Luna er finaal uit. Continu bezig met 3 decks (Varela soms met 4!!!!) en zogoed als foutloos. En vergeet niet dat die technodjs die ik net opnoemde hun platen als een speer door kunnen mixen als ze willen.

Ik wil Luna wel eens een set zien doen op 3 decks. Ik heb hem dat iig nog nooit zien doen!

:cheers:
laatste aanpassing
Werkzaam bij Toeters en Bellen
Artiest {SHOWLIST artist 86865, 14562}
Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 22:30:
Het enige wat Luna (en zowat elke hardstyle-dj doet) is plaatjes plakken. Wachten tot het einde van de plaat en dan *hop* de volgende plaat erin. Tja als je 8 min wacht tot het uitmixstukkie dan mag hij wel strak mixen ja.

Ik noem een Ben Sims, Dave Clarke,Adam Beyer,Henrik B,Misstress Barbara,Cristian Varela..... Die draaien Luna er finaal uit. Continu bezig met 3 decks (Varela soms met 4!!!!) en zogoed als foutloos. En vergeet niet dat die technodjs die ik net opnoemde hun platen als een speer door kunnen mixen als ze willen.

Ik wil Luna wel eens een set zien doen op 3 decks. Ik heb hem dat iig nog nooit zien doen!

Hij kan echt wel goed mixen..vind zn platenkeus alleen niet zo denderend ..behalve op Shockers dan.
Ben Sims en co zijn ook niet te vergelijken met Luna..Dat zijn de echte techno helden..die zitten er echt helemaal in dus vind het niet gek dat hun beter zijn..maar dat betekend dus niet dat Luna slecht is ofzo. Smaken verschillen.. 3 decks mix van Luna wil ik ook wel eens horen..maar een 3e deck word sneller gebruikt bij Funky Techno. Heb weinig Hard-Techno dj`s op 3 decks zien draaien. Geen 1 eigenlijk
Uitspraak van Isaac Latu op donderdag 13 oktober 2005 om 23:58:
vind zn platenkeus alleen niet zo denderend

Naar mijn idee moet hij daar idd nog in oefenen maar komt goed, iig heeft hij het gevoel :)

Ben Sims en co zijn ook niet te vergelijken met Luna..Dat zijn de echte techno helden

Precies, net zo als dat Luna (vind ik) nr1 is in de hardstyle ;)

Ben Sims en co zijn ook niet te vergelijken met Luna..Dat zijn de echte techno helden..die zitten er echt helemaal in dus vind het niet gek dat hun beter zijn..maar dat betekend dus niet dat Luna slecht is ofzo.

Je hoort mij ook niet zeggen dat Luna slecht is. Ik ga alleen in op die opmerking van zn maatje Thilo, dat Luna alle technodjs's eruit draait (lig alweer dubbel als ik er aan denk) . Tja met zulke uitspraken vraagt hij gewoon om een reactie.

Luna zal vast prima draaien. Hij staat niet voor niets op de grootste feesten. Dus dan zal hij vast wel iets goed doen he ;). Ik had uit nieuwsgierigheid zn set even snel beluisterd op Q-Base, maar vond er vrij weinig aan moet ik zeggen. Zaten veel oude platen tussen en mixtechnisch ook niet veel bijzonders. Want hij mixed techno precies zoals hij hardstyle mixed. Platen (te) lang laten doorlopen.
laatste aanpassing
achjaa het zal allemaal wel goed zijn. om hier nou de hele tijd over te discussieren .. Als je Luna niks vind , dan ga je toch lekker ff naar de 2e zaal ..punt..
Precies, want die demo van jou was allesbehalve slecht... O:)
En vanavond eerst Kvitta :D :woep:
haha thnx ..toch nog kunnen luisteren ondanks die stapels met werk ?

vanavond helemaal los in Frankfurt ..!!
laatste aanpassing
Hij heeft me wakker gehouden... hoe heet die track over George Bush?
hahaha ok dan..ja is ook niet echt muziek om bij in slaap te valle he. Track is van Mario Ranieri - It`s a campain of fear and consumption .
laatste aanpassing
Beter dat hij die dan ook draait op 5 november, anders geven we hem geen drank... :P
Uitspraak van Isaac Latu op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:20:
Track is van Mario Ranieri - It`s a campain of fear and consumption

Zo'n vette plaat :respect:

Wat een gezeur over Luna :( die jongen ken echt wel lekker TECHNO draaien :)waar je prima op kan partyen.

Ik heb hem gehoordt op Sensation black 13 juli 2003 en hij was de eninge die techno draaide en dat was een prima setje.

Ik vindt de line-up buiten gewoon erg vet :) !!!!

AMOK en kvitt :respect:
Uitspraak van Isaac Latu op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:20:
Track is van Mario Ranieri - It`s a campain of fear and consumption .laatste aanpassing 14 oktober 2005 12:20

Ik dacht hoezo ken ik die niet...:/ Maar herkende m net (echt n paar min. geleden :| ) in de set van Kvitta 28/1 AWake; draait ie m als laatste :yes: toch???

Uitspraak van Soon. op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:42:
Uitspraak van *DJ Sorce op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:20:
Track is van Mario Ranieri - It`s a campain of fear and consumption

oud... maar wel cool :bounce:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 13:45:
Wat een gezeur over Luna die jongen ken echt wel lekker TECHNO draaien waar je prima op kan partyen.

:yes:

Eerst 5 nov maar ff los gaan!!(6)
Ik wens Luna succes en vind t mooi om te zien dat hij als
DJ opzoek gaat naar nieuwe uitdagingen...of dat zn setje me echt zal boeien durf k niet te zeggen..maar ik wil m zker horen..eerst maar 5 nov flink knallen!!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 13:45:
Ik heb hem gehoordt op Sensation black 13 juli 2003 en hij was de eninge die techno draaide en dat was een prima setje.

Mmmz..draaide Chris Liebing ook niet in 2003?? kan me nog zoiets vaags herinneren
laatste aanpassing

Uitspraak van TechnoCulture op zaterdag 15 oktober 2005 om 12:29:
Mmmz..draaide Chris Liebing ook niet in 2003?? kan me nog zoiets vaags herinneren

Nee was in 2002

Uitspraak van *CH3-21* op vrijdag 14 oktober 2005 om 13:57:
Ik dacht hoezo ken ik die niet... Maar herkende m net (echt n paar min. geleden ) in de set van Kvitta 28/1 AWake; draait ie m als laatste toch???

Dat is de remix..
Artiest {SHOWLIST artist 68586, 3822, 70271}
maar een 3e deck word sneller gebruikt bij Funky Techno. Heb weinig Hard-Techno dj`s op 3 decks zien draaien. Geen 1 eigenlijk

dj bold dit weekend ;)
yep klopt is de eerste keer dat ik dat gezien heb. Kvond het wel relax..
Artiest {SHOWLIST artist 23156, 27546, 1951}
Uitspraak van Dj Thilo op woensdag 12 oktober 2005 om 18:41:
ik word zo moe van die wannabee techno mensen die denken dat ze het weten! die alleen naar techno luisteren en zeggen dat elke muziekstroming kut is behalve techno!!!

Is echt niet waar en voel me zeker ook gene doorgewinterde techno ganger hoor!! ik ben niet zo een diehard!!

ik had het ook niet tegen jou maar algemeen!:D

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 oktober 2005 om 22:30:
Uitspraak van Dj Thilo op woensdag 12 oktober 2005 om 18:41:

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahahaha!

Serieus gast. Ik begrijp dat je Luna zn maatje bent, maar met deze opmerking was je dus je handen finaal kwijtgeraakt.

als jij denkt dat je er verstand van heb?
maargoed we kunnen hier eeuwig over doorgaan smaken verschillen en ik vind dit en jij vind dat "the never ending story".
Ik hoop iig dat het een top avond word en dat iedereen veel plezier heeft!

see you there!:D
laatste aanpassing
Uitspraak van Thilo op zondag 16 oktober 2005 om 12:51:
Ik hoop iig dat het een top avond word en dat iedereen veel plezier heeft!

Dat zal het ook zeker worden, en ik weet zeker dat luna niet teleur gaat stellen. Hij is ook niet gek, net alsof ide geen verstand heeft van wat die moet draaien? Bevooroordeelde mensen hier allemaal:S luister eerst en ga dan pas zeiken..
Uitspraak van Tribbezz op zondag 16 oktober 2005 om 00:54:
dj bold dit weekend

Niet op gelet :/ maar ja, daar zijn jullie dj's voor natuurlijk O:) volgende x zal ik opletten :yes: altijd wel leuk om dat soort dingen te weten :o toch?
Uitspraak van Tribbezz op zondag 16 oktober 2005 om 00:54:
Uitspraak van *DJ Sorce op donderdag 13 oktober 2005 om 23:58:
maar een 3e deck word sneller gebruikt bij Funky Techno. Heb weinig Hard-Techno dj`s op 3 decks zien draaien. Geen 1 eigenlijk

Indd..maar Gayle San draait funky en toch redelijk hard met 3 en soms 4 decks..Of is dat net niet hard genoeg?;)
laatste aanpassing

Uitspraak van Thilo op zondag 16 oktober 2005 om 12:51:
als jij denkt dat je er verstand van heb?

Dat denk ik niet. Je hoeft geen kenner te zijn om te zien dat Luna er gewoon uitgedraaid word door die dj's die ik opnoemde :D.

Maar jouw reactie is nou niet echt bepaald objectief. Je bent een vriend van hem dus dan is het logisch dat je het voor hem opneemt en nooit zal toegeven dat hij er gewoon uitgedraaid word door hun :D.
Uitspraak van Prins op zondag 16 oktober 2005 om 22:20:
Indd..maar Gayle San draait funky en toch redelijk hard met 3 en soms 4 decks..Of is dat net niet hard genoeg

Gayle draait altijd super..hard noem ik het niet echt..Lekker stevig en toch die heerlijke drive erin. Plaatjes met veel percussie hou ik wel van. Maar ik bedoelde echte Hard-Techno/Schranz dj`s.. Maar goed heb dj Bold dus op Kvitta`s verjaardag gehoord en klonk wel vetjes..
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 oktober 2005 om 08:59:
Maar jouw reactie is nou niet echt bepaald objectief. Je bent een vriend van hem dus dan is het logisch dat je het voor hem opneemt en nooit zal toegeven dat hij er gewoon uitgedraaid word door hun

nee hoor ik zeg ook gerust regen hem of tegen mensen wanneer ik hem kut vond ofzo, als hij een slechte avond had! daar ben ik altijd eerlijk in! maargoed zoals ik al zei we kunnen zo door blijven gaan en dat doen we niet want we moeten het gewoon gezellie houden toch?:D:D
Present :woop:
laatste aanpassing