Partyflock

Forumonderwerp · 812749
Morgen eerst MVV-VVV, maar de wedstrijd waar het bij ons om draait is natuurlijk Fortuna-MVV een week later op vrijdag 30 september.

Vorig jaar helemaal weggespeeld daar, wat gaat het dit jaar worden?

Uitspraak van Ramirez Blanco op donderdag 13 oktober 2005 om 21:13:
ik hoorde iets op radio parkstad vandaag.

:O Hebben jullie al radio daar?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 15:10:
Hebben jullie al radio daar

hihihi radio moosvalley (y)
Gemeenteraad Sittard-Geleen achter wethouder in zaak-Fortuna
Vandaag een heel klein artikeltje in de krant; (klein artikel omdat het geen negatief nieuws is)

De gemeenteraad van Sittard-Geleen blijft voorlopig achter wethouder Geenen(financiën) staan in de kwestie rond Fortuna.

Ook een motie van afkeuring van Groen Links tegen het héle college van B & W werd donderdagavond door geen enkele andere partij gesteund. Groen Links wilde dat het college aftrad, omdat Sittard-Geleen in een diepe politieke crisis zit, door de affaires rond Fortuna en burgemeester Dijkstra. Wethouder Geenen krijgt van de raad de kans om aan te tonen dat hij in juni juiste informatie heeft verstrekt. Op basis daarvan ging de raad akkoord met het reddingsplan voor Fortuna.

einde opgeblazen fortuna soap nr145 *GAAAAP*
ach ik denk dat niemand hoopt dat jullie verloren gaan! als iemand dat zegt is het gewoon een beetje triest.
nee idd. zoiets gun je niemand.
als je club failliet gaat is het zelfde als een goede vriend sterft

Ik gun het zelfs roda nie, hoop natuurlijk wel dat het harstikke slecht gaat ;-)
ja man zeg ik ook weleens maar wat is nou mooier als de 3 limburgse clubs in de eredivisie spelen. ik vond dat samen met psv, vitesse en nec de mooiste wedstrijden. oi oi oi :bier:

Uitspraak van Ramirez Blanco op vrijdag 14 oktober 2005 om 22:07:
ach ik denk dat niemand hoopt dat jullie verloren gaan! als iemand dat zegt is het gewoon een beetje triest.

Inderdaad :bier: