Uitspraak van Ramirez Blanco op zaterdag 1 oktober 2005 om 16:04:op het amorsplein 6 zeker?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 oktober 2005 om 16:05:Gisteren na het voetbal nog geweest
beter
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 oktober 2005 om 16:18:Ik zuip alleen maar bier
ik ook normaal, maar dat joegospul is zwaar lekker en met die afgedraaide onderwereldfiguren kom je niet onderuit
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 oktober 2005 om 16:20:Ik kan daar niet tegen man, veel te sterk voor mij
ik ben daar met dienst geweest in 1995 en heb er goed kunnen oefenen. die lui stoken dat daar gewoon zelf. pfff daar ga je echt van achteruit!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 oktober 2005 om 16:25:Met carnaval een jaar of 10 geleden dat spul gezopen, dat doe ik dus nooit meer
het mooie was dat ik gewoon e100 aan die shit kwijt was, maar goed zelfs dat kan ik me nauwelijks herinneren. met carnaval moet zoiets helemaal niet drinken, dan kun je om 6 uur 's avonds wel eens in coma raken.
Uitspraak van Ramirez Blanco op zaterdag 1 oktober 2005 om 16:28:dan kun je om 6 uur 's avonds wel eens in coma raken.
Ik lag toen volgens mij al om 8 uur in bed, helemaal van de wereld
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 oktober 2005 om 16:30:Ik lag toen volgens mij al om 8 uur in bed, helemaal van de wereld
afgelopen jaar zijn we vanaf 12 uur op het vrijthof tot half 4 geweest. helemaal knetter uit de easy. goed uit te houden daarzo met carnaval. een dag maar verder vind ik het maar triest gedoe.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 oktober 2005 om 16:36:Hollanders
haha ja ons groepje bestaat er ook alleen maar uit
het mooiste vind ik altijd als het hele vrijthof glory glory mvv-ke staat te roepen en een rotterdamse kameraad van me gewoon alleen feyenoord loopt te schreeuwen haha
laatste aanpassing
Uitspraak van Ramirez Blanco op zaterdag 1 oktober 2005 om 16:42:het mooiste vind ik altijd als het hele vrijthof glory glory mvv-ke staat te roepen en een rotterdamse kameraad van me gewoon alleen feyenoord loopt te schreeuwen haha
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 oktober 2005 om 16:44:Ja dat kan bij ons gewoon allemaal
ja ik vind het echt geweldig op zondag. heerlen en kerkrade vind ik geen kk aan met carnaval. alleen een beetje jammer dat ik geen fuck begrijp van het maastrichts, dus toch wel handig die hollanders
Uitspraak van Ramirez Blanco op zaterdag 1 oktober 2005 om 16:48:alleen een beetje jammer dat ik geen fuck begrijp van het maastrichts, dus toch wel handig die hollanders
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 oktober 2005 om 16:49:Mijn vriendin komt uit Amsterdam en die snapt er ook geen fuck van Alhoewel, begint toch wel een beetje te komen nu bij haar
haha ik begrijp het wel degelijk, maar je moet 2 dingen nooit tegen een maastrichtenaar zeggen. 1 dat het de mooiste stad van nederland is en 2 dat je maastrichts begrijpt, want dan zijn ze niet meer te stoppen met dat dialect
Uitspraak van Ramirez Blanco op zaterdag 1 oktober 2005 om 16:52:haha ik begrijp het wel degelijk, maar je moet 2 dingen nooit tegen een maastrichtenaar zeggen. 1 dat het de mooiste stad van nederland is
Uitspraak van Ramirez Blanco op zaterdag 1 oktober 2005 om 16:52:2 dat je maastrichts begrijpt, want dan zijn ze niet meer te stoppen met dat dialect
En dan komen we met echt moeilijke woorden
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 oktober 2005 om 16:54:Dat vindt iedere Maastrichtenaar al
ik stiekem ook op den haag na natuurlijk!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 oktober 2005 om 16:54:En dan komen we met echt moeilijke woorden
hou op joh mijn bazin komt ook uit maastricht en die spreekt tegen mij alleen altijd maastrichts, waarom mag joost weten. comissies dooon vind ik de mooiste. ik dacht altijd dat het iets met communie te maken had
Uitspraak van Ramirez Blanco op zaterdag 1 oktober 2005 om 17:04:comissies dooon vind ik de mooiste
Uitspraak van Ramirez Blanco op zaterdag 1 oktober 2005 om 17:04:ik stiekem ook op den haag na natuurlijk!
Meen je dat? Ik ben er een paar keer geweest maar vind er niet veel aan. Geef mij dan maar Amsterdam
Uitspraak van Ramirez Blanco op zaterdag 1 oktober 2005 om 17:11:wat the fuck is dat?
Veter
Dien reijsjtartele zien los
ow ja...en wat zijn die sjengen toch zielig publiek...vorige week tegen vvv zingen ze ook alleen als ze scoren en de laatste 5 minuten als duidelijk is dat ze winnen en vandaag ook weer....alleen ma zingen als ze scoren....blijft raar volk
volgens mij ben jij bij een andere wedstrijd geweest.. wij hebben van begin af aan gezongen..
Uitspraak van Boschpoort op zaterdag 1 oktober 2005 om 20:19:Ik vond die sfeeracties van ons ook wel tof
Waar Ralph? In Limbricht?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 oktober 2005 om 17:07:ik stiekem ook op den haag na natuurlijk!
Meen je dat? Ik ben er een paar keer geweest maar vind er niet veel aan. Geef mij dan maar Amsterdam
de haagse binnenstad is echt prachtig. om te stappen kun je idd beter in amsterdam of rotterdam zijn.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 oktober 2005 om 20:24:Waar Ralph? In Limbricht?
niet echt de plaats om t hier over te hebben he .
Meestal als sittard te weinig man hebben komen ze niet.Dus ze zullen wel zwaar in de meerderheid zijn geweest.
sulletje ! je weet net zo goed als mij dat je bij een voetbalrel bijna nooit precies gelijke aantallen heb.De ene keer ben je eens in de meerderheid, de andere keer in de minderheid. Zijn genoeg voorbeelden te noemen van de afgelopen 2 jaar dat Sittard in de minderheid was en toch is komen opdagen en is blijven staan !
Uitspraak van Motherfucker ! op zondag 2 oktober 2005 om 11:04:Zijn genoeg voorbeelden te noemen van de afgelopen 2 jaar dat Sittard in de minderheid was en toch is komen opdagen en is blijven staan !
Uitspraak van ZeroFourSiXX op zondag 2 oktober 2005 om 16:48:hahaha lutscher partyflock hooligan
zelfs daarvoor ben jij nog niet geschikt!
Uitspraak van ZeroFourSiXX op zondag 2 oktober 2005 om 16:48:partyflock hooligan
ja je matje heb je al!
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 oktober 2005 om 17:48:hey joh gefeliciteerd met jullie overwinning
zei toch dat alles goed kwam
Huubpie