Uitspraak van Semafoor... op maandag 26 september 2005 om 12:52:Nickelodeon mvv hooligans
Gelukkig weet jij wel waar je over praat, NSC Casual
Uitspraak van Semafoor... op maandag 26 september 2005 om 12:15:ik krijg altijd alles te horen over jullie afgang. degene die me dat zeggen komen hier niet als telekidshooligans op pf stoer doen
Linke gasten dus. Oppassen geblazen in Heerlen
Uitspraak van Semafoor... op maandag 26 september 2005 om 12:15:ik zit hier wat voor de fun....jullie proberen op een party site lijpe internet hooligans te zijn hahahahahaha.
Hier sla je de plank mis. Zie je iemand van ons hier roepen dat we die en die wel even pakken of gepakt hebben?
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2005 om 20:58:ga slapen morgen moet je weer naar school!
ik had 't ook op semafoor..niet op jou.. ik quote alleen zijn uitspraak uit een forumbericht wat jij geschreven hebt..niet uit zn eigengeschreven bericht
op de vroege morgen zijn zulke zinnen zware kost. ik lees het straks nog maar eens...
nou ik heb tog kunne rennen vorig seizoen voor de sjengen..gekke gasten
(en we deden nix we liepen netjes naar het station) ... reken er maar op dat ze nu voor die van fsc kunne gaan rennen zoals eigelijk altijd whahah
:Dlol
1-1 
Uitspraak van [TB]Timmetje op vrijdag 30 september 2005 om 19:56:nou ik heb tog kunne rennen vorig seizoen voor de sjengen..gekke gasten (en we deden nix we liepen netjes naar het station) ... reken er maar op dat ze nu voor die van fsc kunne gaan rennen zoals eigelijk altijd whahahlol
Blablabla. Toch nog een leuk groepje Sittard
En bedankt voor mijn dikke lip