Partyflock

Forumonderwerp · 812681

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
[img width=480 height=640 cacheid=000206e10004bad7eb2982a91a00faaf4a]http://www.dawnofdance.com/flyers/ddod8.jpg[/img]
Flyer designed by Sonic-XL, Artwork by Mr. E., pictures from The Dawn and Hank taken by Raven a.k.a. Denny Yau.

De zomer dit jaar mocht dan wellicht niet de meest hete zomer ooit zijn, maar de temperatuur steeg maar wat vaak tot ongekende hoogten in café De Trappist in Amsterdam de afgelopen maanden. Een hittegolf van opzwepende Harddance, editie na editie van Dawn of Dance's D.D.O.D. of tijdens één van de edities van D.D.O.D. meets UK Hardgrooves. Dit gecombineerd met het fenomenale geluidssysteem van de Trappist én de bezoekers zorgden elke maand weer voor een hete vrijdagnacht. Afgelopen vrijdag, negen september, was het weer raak toen D.D.O.D. en UK Hardgrooves wederom de samenwerking aangingen om het publiek een onvergetelijke Harddance avond te geven. Cill, Co-Ak, The Dawn, LRS en Tjeerdo vormden samen een gemeleerd muzikaal gezelschap dat van funky techno, Goa, UK Hardhouse en Techno tot Freeform ging.

Een zwoele nazomerse maand gevuld met nog veel meer Harddance, na D.D.O.D. meets UK Hardgrooves en Round Bass in Leiden hebben we ook nog I Love Hardhouse in Patronaat te Haarlem om naar uit te kijken. De foto's van het onlangs verbouwde Patronaat en recencies over de avonden die al geweest zijn liegen er niet om. Op 24 September is het dan de beurt aan Harddance om te zaal in te wijden met een wel heel bijzondere en sterke internationale line up. Het lijkt wel alsof er in 2005 meer Harddance feesten dan ooit eerder zijn geweest en als je dan nog eens gaat kijken naar de talrijke feesten en festivals die ook nog eens één of meerdere Harddance DJ's hebben geprogrammerd, dan zou je misschien kunnen zeggen dat deze muziekstroming toch aardig furore aan het maken is. Langzaam maar zeker lijkt Harddance dus bekender te worden bij een groter publiek.

Natuurlijk hebben we al jaren High Quality met haar eigen feesten en haar immens populaire stages op Dance Valley en Impulz en de I Love Hardhouse feesten georganiseerd door Danny D, ook bekend van High Quality. Met de komst van onder andere RBO (Round Bass), Hardhouse! (HARDHOUSE! / Sundays At School) en Dawn of Dance lijkt de Nederlandse Harddance scene toch al iets groter te zijn geworden. Op acht Oktober is er Hardstyle 4 Free in het Fantasy Dance Theatre in Den Haag, laat je niet in misleiden door de naam van dit feest, want in de tweede zaal staat alleen Hardtrance op het programma met onder andere W en D.D.O.D.'s eigen resident Raine. Ook staat diezelfde avond niemand minder dan de uit de UK afkomstige Ed Real op Qlubtempo 2001 in Amsterdam om zijn kunsten te vertonen om nog meer mensen bekend te maken met de zogeheten Harddance Sound.

Nog geen week later, op 14 Oktober is het alweer tijd voor D.D.O.D. 8 - Disturbed Dreams, als de blaadjes van de bomen vallen en de dagen al korter en korter beginnen te worden zal Dawn of Dance doorgaan om te proberen jullie hartverwarmende avonden gevuld met Harddance te bezorgen. D.D.O.D. 8 zal deze keer een gevarieerd aanbod van Harddance geprogrammeerd hebben met een paar klinkende en misschien zelfs verrassende namen; Ernestoow, Hank, Michael, Schaik & Wattez en The Dawn zullen deze keer de Trappist overnemen.

The Dawn zal de avond gaan openen zoals ze al eerder heeft gedaan; funky en pop invloeden gemixt met een beetje Techno en af en toe een wat stevigere plaat om je alvast warm te laten draaien voor wat er nog de rest van de avond zal gaan komen.

Als tweede die avond een naam die je misschien niet zo snel op een Harddance feest zou verwachten, namelijk Michael. Deze 21 jarige DJ begon met het draaien van Progressive en Trance in 2001, maar al snel vond hij zijn weg naar de Hardstyle, inmiddels heeft hij maar liefst 15 buitenlandse optredens op zijn naam staan en stond hij hier in Nederland onder andere in het Paard van Troje, de Hemkade en in de Matrixx in Nijmegen waar hij samen met zijn goede vriend Equinoxx ook een anthem voor de Hardstyle avond in de Matrixx maakte. In de afgelopen jaren kwamen er verschillende releases van hem uit op onder andere Q-Dance Records, Sigma en Imp Music en werden zijn platen gedraaid door tal van grote DJ's op verschillende grote evenementen.
Op dit moment is Michael druk bezig met het opzetten van zijn eigen label Objective Recordings waarvan de eerste plaat naar verwachting December dit jaar in de winkel ligt, hiermee gaat een jeugddroom van hem in vervulling. Op D.D.O.D. 8 zal hij laten zien dat hij, naast zijn 'normale' Hardstyle optredens, ook heel goed in staat is om een verrassende Harddance set neer te zetten gevuld met stevige en euforische Harddance platen.

De derde DJ, die het roer overneemt om twaalf uur is Ernestoow, deze 23 jarige jongeman wilde in 2001 wat meer actief worden met betrekking tot de Dance muziek, in plaats van alleen maar ernaar te luisteren en hij begon aanvankelijk met behulp van software te mixen. Na een tijd wilde hij toch meer en in 2002 kocht hij zijn draaitafels, aanvankelijk draaide hij alleen Hardstyle, maar in de loop der tijd begon hij zich meer en meer te richten op Hardtrance en de vroegere Hardstyle. In de afgelopen jaren stond hij op verschillende edities van Hardstyle Exprez, Zakstyle, beide in het Palazzo in Zeist en op Haarlem Fridays in Club Delirium in Haarlem. Op dit moment heeft hij ook een eigen wekelijks terugkerende Hardtrance/Hardstyle avond op het internet radiostation Hardbase.net.

Eén-nalaatste DJ, of beter gezegd DJ's van die avond zijn het duo Schaik & Wattez, de ene helft van het duo bestaat uit Tim S, resident van D.D.O.D., die we al vaker hebben kunnen zien en horen. Ondanks dat hij pas relatief kort draait heeft hij al bewezen zijn mannetje te kunnen staan achter de decks, van lekkere melodieuze UK Hardhouse tot Hardtrance, het maakt Tim S niet uit, zolang het maar pit heeft. Buiten D.D.O.D. heeft hij ook al op Tjeerdo's UK Hardgrooves in Zeist op verschillende edities gedraaid. De andere helft van Schaik & Wattez is de 20 jarige Jan-Willem Wattez die nog geen jaartje draait, maar zeker niet voor Tim S onderdoet, samen zullen zij garant staan voor een uur knallende Hardtrance!

Last and most certainly not least op D.D.O.D. 8, een veelzijdige DJ/producer en ook één van de mensen achter Round Bass; Hank. Met zijn typische duistere UK sound weet hij keer op keer de dansvloer te vullen of het nou aan het begin van de avond of als laatste DJ is. Hij heeft een verrassende, voor het publiek vaak onbekende, platenkeus, overwegend donkere UK Hardhouse gemixt met Techno invloeden en hier en daar een Hardtrance knaller van jewelste, dit samengevoegd met zijn technische bekwaamheid maken dat je, als hij draait, je af en toe regelrecht in Londen zelf waant op een underground feest.
Dit jaar stond hij behalve als resident zijnde op Round Bass ook in de Matrixx April dit jaar samen met Tom Harding, JP en Queen of Hardhouse Lisa Lashes en op High Quality met Danny D, Fausto, JP, Nuw Idol, Proteus en de Tidy Boys, waarmee één van zijn grootste dromen in vervulling ging. Bereid je voor om in het laatste uur van D.D.O.D. 8 het laatste beetje energie dat je nog overhebt eruit te dansen op de duistere en weergaloze voortrollende ronde bassen van Hank.
Natuurlijk is Budha deze editie van D.D.O.D. ook weer van de partij om de verschillende DJ's hun welverdiende aan- en afkondigingen te geven.

De draaitijden van D.D.O.D. 8 nog even op een rij:

22:00 - 23:00 The Dawn

[img width=678 height=452 cacheid=00000036001d947070932d9e1a00faaf4a]http://tinypic.com/dpiu89.jpg[/img]

23:00 - 00:00 Michael

[img width=480 height=640 cacheid=00000036001d948b416ffdb31a00faaf4a]http://tinypic.com/dpiud3.jpg[/img]

00:00 - 01:00 Ernestoow

[img width=600 height=450 cacheid=00000036001d94ac4e74c0131a00faaf4a]http://tinypic.com/dpiufa.jpg[/img]

01:00 - 02:00 Schaik & Wattez

[img width=640 height=480 cacheid=00000036001d94cbc5c7c3721a00faaf4a]http://tinypic.com/dpiuqu.jpg[/img]

02:00 - 03:00 Hank

[img width=678 height=452 cacheid=00000036001d94e720e57f0d1a00faaf4a]http://tinypic.com/dpiw6e.jpg[/img]

De entree bedraagt 3 EUR, inclusief één gratis bier/wijn of frisdrank. Het maximum aantal mensen voor café de Trappist is 100 man, dus zou je willen langskomen, stuur dan een mailtje naar info@dawnofdance.com om teleurstellingen te voorkomen.

Voor meer informatie kan je de site van Dawn of Dance www.dawnofdance.com bezoeken.

[img width=300 height=237 cacheid=0000e91e0001e796fb63acd31a00faaf4a]http://tinypic.com/y095k[/img]

We take no prisoners......
We only convert

Former editions of Dawn of Dance's D.D.O.D.:

D.D.O.D. - Dance 2 The Dawn
D.D.O.D. 2 - New Year's Bang
D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 1
D.D.O.D. 3 - Lucid Acid
D.D.O.D. 4 - Fairy Wicked
D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves- Chapter 2
D.D.O.D. 5 - Divine Harddance
D.D.O.D. 6 - Twisted Dawn
D.D.O.D. 7 - Angeldust.
D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3

Other Upcoming Dawn of Dance event 11th of November:

D.D.O.D. 9 - Lost Souls

Waar is Café de Trappist?

[img width=400 height=400 cacheid=0000342800006559837288a21a00faaf4a]http://tinypic.com/16mg4i[/img]

Vanaf het Leidseplein, als je dan de Melkweg rechts hebt, ga je naar links de grotere weg af, waar onder andere de trams zeven en tien rijden.
Deze weg loop je af totdat je aan je rechterkant het Rijksmuseum ziet, dan sla je de weg recht tegenover deze poort in (met de rug naar het Rijksmuseum gezien). Daar zit ook een eetcafe aan de overkant dat Hans en Grietje heet.
Voor de gracht nog ga je meteen naar links de Zieseniskade op dan heb je eerst een restaurantje en daarnaast is de Trappist

Zwart is de poort van het Rijksmuseum
Groen is waar eetcafé Hans en Grietje zit
Rood is Café de Trappist
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CeLL op zaterdag 1 oktober 2005 om 18:09:
was wel de bedoeling ja

watskeburt dan??
Waarschuw beheerder
donateur
eeehm financiën :(
Waarschuw beheerder
donateur
aha k ken dat ja :( same problem :(
Waarschuw beheerder
was wel de bedoeling ja

achgossie :flower: een schralle troost ik zit ook thuis had ook wel zin in een lekker feestje!
maar goed de kermis hier is ook errug gezellig!!

volgende week nog mensen naar Awakenings?
Waarschuw beheerder
stokstaartjes zijn cool :respect:

:yes: Vind ik ook. Echt lache gezicht als ze in 1 keer omhoog komen en ze dan heel snel alle kanten opkijken.

als je zo'n beest als huisdier had kunnen nemen had ik 't gedaan

Ze zijn alleen een beetje agressief ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op zaterdag 1 oktober 2005 om 18:16:
volgende week nog mensen naar Awakenings?

ook alweer uitverkocht :s wilde op de vrijdag gaan...moet zaterdag zelf draaien

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op zaterdag 1 oktober 2005 om 18:29:
Cell kan ze makkelijk aan

:x
donateur
Fuck dat het uitverkocht is :( maar ja jammer dan

Wel al vet zin in 8 oktober ook hoor Erwin :cheer: Zal van de week eens even kijken of we eventueel de auto van paps vol kunnen krijgen ook ;)

Oh en vet zin in DDOD :cheer: niet normaal lalalalaLAAAAA!!!!

hebben jullie de nieuwsbrief van CB Bookings eigenlijk ontvangen? vette link met een demo van de Organ Donors :cheer: wahooooooooooooooo

*doet een dansje vieieieieiert feeeeeeeeeeeeeest*

Werkzaam bij 2dj2 Events
Waarschuw beheerder
donateur
Heb bijna een nieuw nummertje klaar die ik op DDOD zal draaien ;-)
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 oktober 2005 om 15:51:
Heb bijna een nieuw nummertje klaar die ik op DDOD zal draaien

VET!!! :D:D Altijd gaaf zo'n soort van primeur dan zeg maar b) :9

Uitspraak van verwijderd op zondag 2 oktober 2005 om 15:55:
nee maar wel zin in ddod

Daar heb ik dus ook al zo een last van ;p :cheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mikol gheqqe playah ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CeLL op zaterdag 1 oktober 2005 om 19:20:
ook alweer uitverkocht wilde op de vrijdag gaan...moet zaterdag zelf draaien

Jahoor nou wordt dus volgende week een heel rustig weekendje :(
laatste aanpassing
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op zondag 2 oktober 2005 om 17:23:
Jahoor nou wordt dus volgende week een heel rustig weekendje

Vind je ? Allebeide awakenings fotograferen... :vaag:

Hellooooooooooooo herbals :cheer: ... :')

Erwin, wees gerust, we hebben altijd nog OF de awakenings op de vrijdag in november ( rush , marco remus en Frank Kvitta ! ) OF heroes of techno 10 december :9 :)
Waarschuw beheerder
Wat dacht je van I love Techno? Vette line-up! :bounce:
Waarschuw beheerder
Dat hebben we dan ook nog ja, Maar daar is niet echt "mijn" techno ( schranz :jaja: :) ).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op zondag 2 oktober 2005 om 17:23:
volgende week een heel rustig weekendje

ach ja, vind het niet echt erg, dit weekend hebben we ook iets van 250 euro doorgejast per persoon :O
En dan over 3 weken alweer HHA. Ik heb er al nu zin in!!!! Maar natuurlijk ook in DDOD :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ®aven op zondag 2 oktober 2005 om 18:58:
Erwin, wees gerust, we hebben altijd nog OF de awakenings op de vrijdag in november ( rush , marco remus en Frank Kvitta ! )

:o

Gaat helemaal goed komen dan!:D En dit keer ruim van te voren een kaart halen :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CeLL op zondag 2 oktober 2005 om 20:22:
:o

Gaat helemaal goed komen dan!:D En dit keer ruim van te voren een kaart halen :yes:

Totally :cheer: :D

Vooral 10 december gaat de shit worden , alhoewel ik eerst even moet gaan kijken hoe en wat... Aangezien round bass ook op dezelfde datum is :(

Kjell, Hoe ver ben je al met het klonen ? :9

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op zondag 2 oktober 2005 om 20:29:
ja voor jou dan niet:D

Alles behalve ... De vrijdag ga ik wel wat midner fotograferen, aangezien dat gewoon echt 'mijn' muziek is. De zaterdag word dan meer een soorte van afterparty en dan met meer foto's :P Sim-pel :jaja: :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op zondag 2 oktober 2005 om 20:15:
ach ja, vind het niet echt erg, dit weekend hebben we ook iets van 250 euro doorgejast per persoon

Logisch! Ze vroegen gewoon 4,20 (ponden wel te verstaan) voor een biertje op Timeless! Waren wel halve liters, maar toch vrij prijzig.

Maar het was zoooooo de moeite waard :yes: En iedereen weet, geld moet rollen!
Waarschuw beheerder
donateur
En red bull hadden we erg nodig :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
bier hoefde ik niet meer op de zondagochtend:nee: ze hadden Beck bier en dat vind ik niet echt lekker maar ik ben wel toe een rustige vrij weekend:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ze hadden ook Stella Artois. Maar volgens mij waren we allemaal klaar met alcohol. Terwijl niemand van ons dronken is geworden. Zou dat bier in Timeless alcoholvrij zijn geweest :/

Volgens mij heb ik nog nooit zoveel redbull op een nacht/ochtend gedronken :no:

Maar je moet wat om om 8 uur 's-ochtends!

Wil eigenlijk rustig aan doen tot HHA. Maar ik ben bang dat ik D.D.O.D toch niet over kan slaan :D
Waarschuw beheerder
donateur
Stella is wel te doen. dat went wel. Normaal zou je toch wel aangeschoten moeten zijn na zoveel bier:jaja: Althans das op HHA bij my wel vaak zo:jaja:

Uitspraak van Daffie Am*dam op zondag 2 oktober 2005 om 23:47:
Volgens mij heb ik nog nooit zoveel redbull op een nacht/ochtend gedronken

Dat zou ook kunnen verklaren waarom we dan vandaag heerlijk in de zon hebben gezeten.

DDOD? dat moet lukken:jaja: das over 2 weekjes:D
Waarschuw beheerder
donateur
Zoveel bier heb ik denk ik niet eens gedronken. Misschien 6 of 7. En dat over de hele nacht. Maar normaal gesproken zou je daar wel iets van moeten merken?

Wat een lekker weer was het vandaag in Londen he? Heerlijk.

Ik was toch bekaf, maar ben opeens over mijn vermoeidheid heen :/

DDOD gaat ook wel lukken :yes: Ga toch niet wegblijven?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik 4 denk ik mede door het prijskaartje wat er aan vast hing:/

Beter als de zaterdagmiddag, stomme rot regen:@

:cheer: kunnen we rustige een biertje happen op DDOD:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Een biertje op DDOD? Is goed, maar ik drink hem liever :p
Waarschuw beheerder
donateur
Weggooien? Bier?

Jeetje Daniël, dat zou ik toch nooit doen :no:

Als ik er geen trek in heb, dan bestel ik wel wat anders.

Maar weggooien?
laatste aanpassing
donateur
Poehé goedemorgnd e porgen en shoobedoo wap waa lalalalLA enzo ook hoor

Maar man, ik ben me een partijtje ziek :(, het begon vanochtend om half 6 ofzo dat ik wakker werd omdat ik zo fucking misselijk was en naar de wc moest gaan rennen, kennelijk weerd dat toen een nieuwe hobby ofzo van me, want dat heb ik nog zeker 4 keer gedaan, man, voel me ook echt niet tof nu eigenlijk atm
Waarschuw beheerder
donateur
Beterschap:flower:

Heb je iets geks gegeten gister? Of heb je ook nog andere vervelende verschijnselen?
donateur
Thanx

en nee niets raars gegeten gisteren, gewoon brood :( Ben ook beetje koortsig geloof ik, mijn moeder zei dat er wat heerste atm ofzo
Zelfs mijn sigaret is vies :(
donateur
En ik heb vet dorst, maar als ik te veel water ga drinken in 1 keer word ik weer ziek en moet ik overgeven.... Dus ben nu hele kleine slokjes aan het nemen en het is wel al een half uur binnen gebleven, dus wie weet kan ik met een half uurtje nog wat grotere slokjes water nemen.... DORST :s:s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Als je sigaret vies smaakt, ben of word je meestal verkouden of grieperig.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 3 oktober 2005 om 11:29:
mijn moeder zei dat er wat heerste atm ofzo

klopt, t is in deze buurt net weer voorbij, dan zal t nu Amsterdam wel bereikt hebben :( dag of 2, 3 dan ben je t wel weer kwijt. iig beterschap (F)
Waarschuw beheerder
beterschap, Daaantje! probeer ook een beetje thee zonder suiker, en kijk of die ook blijft, inderdaad met kleine slokjes. :(

En inderdaad red bull was heel goed te doen. Ik moet zeggen dat ik ook idd gauw dronken kan worden van de bier, en zelfs op mij werkte die Engelse bier niet. Toen ik een glasje op vliegveld snel moest opdrinken, voelde ik me erg gauw aangeschoten. En toen ik heel snel een half liter moest opdrinken om daarna naar de bar toe te gaan, daarvan heb ik erg weinig gemerkt. Daarna nog een smirnoffje opgedronken en daarvan werd ik wel aangeschoten. Dus toen stond ik steeds liedjes te zingen in de wc's toen ik en Daf gingen ons optutten :D Maar op timeless heb ik alleen die gratis champagne gedronken van alchoholische drankjes, en daarna gewoon water van de tap. En op de after was red bull heel nodig, idd en gelukkig maar betaalbaar. En kreeg nog biertjes van de Kiwi's.
donateur
Thanx allemaal (f)
En twee, drie dagen? Nee he? Daar heb ik geeneens tijd voor :(
Ben wel blij dat ik al een uur lang niet gespuugd meer heb :cheer: Ga zometeen inderdaan even een gewoon kopje thee maken en zonder suiker en kijken of dat ook binnen blijft, maar nu eerst weer wat water. Word echt gek, ben gewend om meer dan 3 liter water per dag te drinken gemiddeld, dus heb echt het geveoel dat ik nu vet aan het uitdrogen ben :(

En ik wil draaien :@
ga zo eens een ibuprofen erin gooien ook
Waarschuw beheerder
dat ben je ook, omdat je al de vocht eruit hebt gegooid. Dus dan ben je dehydrateerd, want je zweet je meestal ook kapot door het overgeven. dus dat drinken is wel goed voor je!
donateur
Ja en dat was juist ook de ellende vanochtend vroeg, ik ging een heleboel water naar binnen klokken achteraf, waardoor ik een uurtje later weer wakker werd van de misselijkheid, niet zo slim ;p Maar ja nu dus rustiger aan :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®aven op zondag 2 oktober 2005 om 22:18:
Alles behalve ... De vrijdag ga ik wel wat midner fotograferen, aangezien dat gewoon echt 'mijn' muziek is. De zaterdag word dan meer een soorte van afterparty en dan met meer foto's Sim-pel

aan gezien ik nergens een kaartje voor heb *kutzooi* blijven we maar thuis he zit toch niets anders op!!
nouja heb wel een verjaardag maar ga toch liever naar QT
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op zondag 2 oktober 2005 om 23:47:
Zou dat bier in Timeless alcoholvrij zijn geweest:/

Leek er wel op:jaja: Heb er zeker meer dan 10 weggewerkt, maar dronken worden ho maar. Kreeg er wel knalharde koppijn van:( Of zou dat door die k*tmuziek van Tinrib zijn gekomen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op dinsdag 4 oktober 2005 om 09:22:
k*tmuziek van Tinrib

verbaast me nix :nee: hij draaide steeds hetzelfde :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zit m'n held niet zo af te zeiken :@ :cry: