Uitspraak van koko-lientje op woensdag 21 september 2005 om 22:04:ow dan ben ik in de ban omdat ik op haar topic zit hoe noem je je zelf dan. beetje dubbel muts
moeilijk he lezen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 22:05:En hoeso dat ik verveel me niet aan jah maar jij aan mij!!!
ik verveel me ook niet hoor
ey tering gaat wel snel ineens hoor, ken het net bij houden
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 21:51:zo mensen wat hebben we vandaag allemaal geleerd
Dat kleuters liever niet met motoriekkwasten en verf willen schilderen..maar dat ze dit gewoon met beide handen doen en dan de muren, tafel en stoelen mee kunnen nemen.. (oftewel die moet ik volgende keer ook even met kranten bedekken).
Dat een schoolreisje enorm vermoeiend is..zelfs de dag erna nog.
Dat ik redelijk op weg ben om aan de SBL competenties te voldoen op afstudeerfaseniveau..
Tja..zo kan ik nog wel even doorgaan!!
Maar jij hebt tenminste nog een serieuze reactie.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 22:09:*pakt popcorn*
iemand een biertje of wat anders
Dat gaf ik zo maar ff doen Joden- FCDH 2-2
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 22:09:iemand een biertje of wat anders
Doe mij maar een baco!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 22:11:Dat gaf ik zo maar ff doen Joden- FCDH 2-2
weer geenpunten echt triest zeg
ik loop wel ff het cafe binnen
hehe is goed
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 22:11:Dat gaf ik zo maar ff doen Joden- FCDH 2-2
lb
Doe mij maar een baco!
*pakt een baco voor annie*
doet mén een bieâh! en ken de meziek wat hagdâh?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 22:13:lb
Ik vraag tog helemaal niet om jah meinig of wel soms?
Maar goed.
Ik heb vandaag geleerd dat mensen heel snel een oordeel hebben over mensen hun uiterlijk terwijl ze er zelf niet uit zien.
Dus kijk eerst naar juh tenminste dat ik is mijn advies