ik hoop dat jij geleerd hebt dat animal sex niet normaal is
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 21:54:zo zo col is het omdat ik anne heet of ook jessica
Haha omdat juh jessica heet
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 21:51:zo mensen wat hebben we vandaag allemaal geleerd
dat jij lelijk bent
Uitspraak van koko-lientje op woensdag 21 september 2005 om 21:56:hoezo dit is haar topic ,dus jij stalkt haar
jah ik ben helemaal in de ban van der
nougoed
misschien is dat omdat je me verveelt
misschien is dat omdat je me verveelt
Zorg er voor dat juh niet verveelt aan mij ga lekkah met juh tut spelen ofzo want dan hoef juh ook niet op mij te letten
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 21:59:Nah dat vind ik wel knap want hou weet jij nah hoe ik de klemtoon leg dan???
de zinsbouw was niet bijster vriendelijk, en als er dan nog 's een bericht achteraan komt met "KK", dan wek je niet de indruk dat je zo vriendelijk bent.
Uitspraak van koko-lientje op woensdag 21 september 2005 om 22:00:niet zo gooien met je naamkaartje want jij zit in ieder topic van haar en je kent haar niet eens
uhhh ik ken nouwelijks mensen van hier dus houd dat in dat ik niet mag reageren dan? bovendien ze opend 2 topics in 5 min ongeveer dus dan is het niet zo gek dat ik dan reageer lijkt mij
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 22:00:Zorg er voor dat juh niet verveelt aan mij ga lekkah met juh tut spelen ofzo want dan hoef juh ook niet op mij te letten
jij begint hier tegen mij te zeuren misschien kan je beter gewoon niet op mij letten
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 22:02:En dat zeg jij!!! Ik zal nogineens met zo kop over straten durven lopen en mooiste is nog juh doet het al 18 jaar
idd kan het niet beter zeggen
uhhh ik ken nouwelijks mensen van hier dus houd dat in dat ik niet mag reageren dan? bovendien ze opend 2 topics in 5 min ongeveer dus dan is het niet zo gek dat ik dan reageer lijkt mij
ow dan ben ik in de ban omdat ik op haar topic zit hoe noem je je zelf dan. beetje dubbel muts
laatste aanpassing
jij begint hier tegen mij te zeuren misschien kan je beter gewoon niet op mij letten
En hoeso dat ik verveel me niet aan jah maar jij aan mij!!!
jij bent wel noest hoor
Wat betend noest?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 21:51:zo mensen wat hebben we vandaag allemaal geleerd
Genoeg!
En jij?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 22:05:Wat betend noest?
Noest = gaaf/vet/cool