2 volgers · 15619x bekeken
veel reclame bij die van jullie
http://www.mininova.org/
dit is een goeie site
Inderdaad deze goed deze is gemaakt naardat suprnova.org offline is gehaald door die amerikanen
torrents.......als je van traag houdt
newsgroupen.....als je van snel houdt
Inderdaad Ja
En geen gekloot met downloaden en zelf heel veel uploaden, schiet nie op...
http://www.binaries4all.nl/
(is nu nie online, mss zo weer, staat veel uitleg..)
torrentit.com 
laatste aanpassing
Nieuwsgroepen werken zwaar beter dan torrents 
Vooral als je lid bent van FTD
Vooral als je lid bent van FTD
Torrents als je een nederlander bent (Gratis)
Nieuwsgroepen als je geen nederlander bent (Betalen)
Inderdaad deze goed deze is gemaakt naardat suprnova.org offline is gehaald door die amerikanen
uhm nou nee niet bepaald...
tis gewoon de mirror van suprnova
laatste aanpassing
www.newnova.org .... Hee die komt me bekend voor?? 
Nederlandse site met nederlands ondertitels
Erg duidelijk goeie hulp bij instal
Check deze site maar http://www.tastytorrents.org
Tasty Torrents is een besloten gemeenschap!
staat er...
www.btsites.tk
top 25 beste torrent sites en meer
als download client gebruik ik azureus
voor dutch subs gebruik je deze sites:
www.nlondertitels.com
www.subtitles.ro
top 25 beste torrent sites en meer
als download client gebruik ik azureus
voor dutch subs gebruik je deze sites:
www.nlondertitels.com
www.subtitles.ro
laatste aanpassing
zit altijd op bitsoup, sinds liquidtorrent.org er niet meer is 
donateur
Heeft iemand miss nog een invite voor www.tastytorrents.org voor me. Ik zou het erg op prijs stellen
Men mail is 2bobnl@gmail.com
alvast bedankt!!
Men mail is 2bobnl@gmail.com
alvast bedankt!!
laatste aanpassing
donateur
En voor mij..
lonnus@hotmail.com
en voor mij.. noekeltje_nl@hotmail.com 
Wat zo kut is aan zo'n Torrent site is dat er zoveel keuze's zijn van het onderwerp dat je zoekt
Weet nooit welke ik moet kiezen
Moet je eens kijken bij torrentspy. Daar komt ook achter te staan hoe 'goed' de torrent is aan de hand van een balkje met rood tm groen als kleur (rood is slecht, groen is goed) Dat maakt de keuze al makkelijker. Vaak staat er ook in de naam of er ondertiteling bij zit en zo ja in welke taal, zelfde geld voor de gesproken taal.
Op sommige sites, geven mensen ook commentaar op de torrent, kan dus de keuze ook makkelijker maken.
Ik zit op een paar geregistreerde sites nl
- Filelist.org
- ilovetorrents.com
- dutchnova.com
Hier haal ik altijd mn max snelheid van mn download.
Klein min puntje is wel, dat je, je eigen ratio op 1/1 houdt, anders moet je bv een paar uur wachten voor dat je kan downloaden.
Ik vind de sites waar je niet hoeft te registreren zoals bv isohunt, veel meer leechers hebben dan seeders.
Op een geregistreerde site is het dan wel geven en nemen(voor sommige een hoge lat om ook te geven
)
En de seeder/leecher op de sites is beter.
- Filelist.org
- ilovetorrents.com
- dutchnova.com
Hier haal ik altijd mn max snelheid van mn download.
Klein min puntje is wel, dat je, je eigen ratio op 1/1 houdt, anders moet je bv een paar uur wachten voor dat je kan downloaden.
Ik vind de sites waar je niet hoeft te registreren zoals bv isohunt, veel meer leechers hebben dan seeders.
Op een geregistreerde site is het dan wel geven en nemen(voor sommige een hoge lat om ook te geven
En de seeder/leecher op de sites is beter.
laatste aanpassing
ik gebruik azureus maar ik heb geen superpc dus als Azureus aanstaat gaat al het andere zoooo traaaag
Dan heb je wel een erg oud gebakkie staan dan.... ik doe alles tegelijk en nog amper 60% CPU gebruik (P4 3,6)
Zelf ben ik "lid" van kicken tracker en tracker traasje, alles nederlands, lekker snel en genoeg keus.
Ik had laatst een torrent met dik 100 seeders, haalde toen ruim de 2 mb per seconde !!
Wat zo kut is aan zo'n Torrent site is dat er zoveel keuze's zijn van het onderwerp dat je zoekt
HAHAHAHA wees blij man! lees de commentaren die er bij staan -indien aanwezig- en maak je keuze
Waar ik me zorgen over maak is dat "het gewone volk" de torrent sites gaat ontdekken en vervolgens weer allerei rotzooi gaan uploaden zoals de incomplete troep van Kazaa....
Wat ik hiermee bedoel is dat ik hoop dat de 'torrent' iets voor de wat meer ervaren internetter blijft, hoe denken jullie daarover?
Dat is inderdaad een probleem , je hebt steeds meer hit&runners , of het andere uiterste, overseeders!
stel Azureus gewoon zo in dat je bij een upload van 101% de torrent in de wachtrij gaat indien er minstens twee seeders zijn, dan blijft alles lekker draaien
Waar ik me zorgen over maak is dat "het gewone volk" de torrent sites gaat ontdekken en vervolgens weer allerei rotzooi gaan uploaden zoals de incomplete troep van Kazaa....
Wat ik hiermee bedoel is dat ik hoop dat de 'torrent' iets voor de wat meer ervaren internetter blijft, hoe denken jullie daarover?
Ik denk toch dat het "gewone volk" toch wel een beetje bij kazaa, limewire ed blijft. Is toch lekker makkelijk, en je hoeft niet echt te uploaden--> Net limiter
DC++ vinden(naar mijn ervaring van anderen die ik dat heb aangeraden) toch ook altijd maar lastig in de omgang met hub regels/open slots/aantal GB om in een hub te komen ed.
Op de geregistreerde sites van bit torrent zul je niet vinden wat rotzooi/incomplete is(filelist.org).
Daar komt ook bij dat je moet uploaden, iets wat veel maar nix vinden.
Ik hoop iig niet dat Bit Torrent massaal overspoeld word
Die share ratio moet je gewoon boven de 1 houden, of hoger... dan knalle die downloads je schijf op
Absoluut, even 2/3 DivX films binnenhalen, en dan een avond/nacht lekker laten uploaden. En je zal nooit beneden de 1 komen
Maar als je het goed hebt met limewire ed, blijf lekker zitten
www.mininova.org
www.isohunt.com
ps. ben op zoek naar nlse torrent site zonder dat je je in moet schrijven...
thanks, mike
www.isohunt.com
ps. ben op zoek naar nlse torrent site zonder dat je je in moet schrijven...
thanks, mike
Als je de kans krijgt om bij www.torrentbytes.net te kunnen registreren, moet je dat meteen doen. Maximale snelheid downloaden 
www.pharaos-world.dl.am
Weet iemand waar deze gebleven is?... Die had van die mooie Duitse muziek voor mijn ouders...
Uitspraak van Miss_Marjon; Stuffy; op vrijdag 20 januari 2006 om 08:03:
www.pharaos-world.dl.am
Weet iemand waar deze gebleven is?... Die had van die mooie Duitse muziek voor mijn ouders...
Ja dat weet ik!
Die is offline gehaald, in Januari, en heet nu:
www.p2p-world.dl.am
Maar voor Duitse muziek kun je ook kijken op
zerotracker.com
bitreactor.to
ubb.to
en via die sites kom je al heel snel op weer andere. Daarvoor moet je effe kijken in de Partner lijst.
Ieder Board in duitsland heeft wel een Partner, en die Partner heeft weer andere Partners.
De BT-wereld in Duitsland is vele vele malen groter dan hier. En ook in Duitsland kun je veel NL spul vinden.
Je moet alleen weten waar je moet zoeken. Met Zerotracker en
Bitreactor kom je al een heel eind.
Weet nooit welke ik moet kiezen
Denk die ene met de meeste seeders...
Als ik iets specifieks zoek dan zoek ik in de host zelf, Bitcomet in mijn geval...de eigen browser is best uitgebreidt, en vindt ik niks zoek ik via google..
Uitspraak van Nemesis PC TradeTerrorsissy op maandag 19 september 2005 om 16:09:
Mjah juist ja daarom trek ik full speed met torrents? Maybe zit je niet op de goede sites
bij mij schiet het nooit op met die torrents...
gaan ze met 2 kb/s ofzo
(met Azureus)
nieuwsgroepen heb ik ook vaker geprobeerd, maar schiet bij mij in ieder geval ook niet op...te langzaam en te veel fouten als je het hebt gedownload, moet je weer zo'n repair programma hebben en zulke vage shit allemaal
beste is gewoon via directe download links of mIRC, bij mij in ieder geval
gaan ze met 2 kb/s ofzo
nieuwsgroepen heb ik ook vaker geprobeerd, maar schiet bij mij in ieder geval ook niet op...te langzaam en te veel fouten als je het hebt gedownload, moet je weer zo'n repair programma hebben en zulke vage shit allemaal
beste is gewoon via directe download links of mIRC, bij mij in ieder geval
right, bij torrents is het inderdaad zo dat hoe meer mensen de file hebben des te sneller de download/upload. Maar als je van films houdt die in amerika op dvd zijn gereleased en hier nog niet in de bioscoop zijn, dus de TC films(en geen screeners) vindt je altijd genoeg nieuwe zaken die al veel mensen hebben en dus snel downloaden.
persoonlijke favorieten(die de lading dekken)
-mininova
-thepiratebay
persoonlijke favorieten(die de lading dekken)
-mininova
-thepiratebay
Hoe werkt dat precies? torrents etc..
torrent client downloaden van internet daarna naar torrent sites bijvoorbeeld piratebay .org
torrent zoeken die je leuk lijkt in je torrent client binnen halen en downloaden maar
voor betere werking poorten open gooien gebruik meestal de listenpoort van je client en die daarboven zitten
standaardporten van bittorent is meestal geblokkeerd van je provider
donateur
torrent client downloaden van internet daarna naar torrent sites bijvoorbeeld piratebay .org
torrent zoeken die je leuk lijkt in je torrent client binnen halen en downloaden maar
voor betere werking poorten open gooien gebruik meestal de listenpoort van je client en die daarboven zitten
standaardporten van bittorent is meestal geblokkeerd van je provider
dankje!
www.braintorrents.com
deze site is net overgegaan naar een nieuw script en er zijn ook nog niet zo heel veel gebruikers.
deze site is net overgegaan naar een nieuw script en er zijn ook nog niet zo heel veel gebruikers.
Probleem met torrents is dat je niet altijd krijgt waar je om gevraagd hebt, maar goed dat risico heb je bij p2p al helemaal en in vergelijking daarmee valt het allemaal wel mee.
Maar waar ik dus niet op zit je wachten zijn repacks van scene releases door een stelletje amateurs die het toch altijd weer voor elkaar krijgen om het te verkloten en er met de eer van een ander vandoor gaan.
http://www.utorrent.com/
http://www.debateroom.com/
Maar waar ik dus niet op zit je wachten zijn repacks van scene releases door een stelletje amateurs die het toch altijd weer voor elkaar krijgen om het te verkloten en er met de eer van een ander vandoor gaan.
http://www.utorrent.com/
http://www.debateroom.com/
Ff een vraagje over torrentz met µtorrent, ik heb nu 3 ps2 spelen echte bijna klaar met downloaden. Alleen alle 3 blijven ze hangen op 90,1 %. Dit kan geen toeval zijn, maar wat wel?
zo rond 90 procent wort het aanbod kleiner van seeders en daardoor gaat het traag
http://www.braintorrents.com is online.
Leuke allround nederlandse torrent site.
Leuke allround nederlandse torrent site.
www.torrentbytes.net
they only accept a certain amount of members, so sometimes it takes a little while until you can register, but once you have your account (and keep a certain up/download ratio) you can download quite a lot of movies/music/games.. some even with dutch subs
i usually get more than 2,5MB/s (that's megaBYTE not megaBIT per second), so it almost maxes out my 22mbit connection, so movies are finished really quickly (depending on the size, most of them in less than an hour), but due to my 2mbit upload speed it's hard to keep a good ratio
they only accept a certain amount of members, so sometimes it takes a little while until you can register, but once you have your account (and keep a certain up/download ratio) you can download quite a lot of movies/music/games.. some even with dutch subs
i usually get more than 2,5MB/s (that's megaBYTE not megaBIT per second), so it almost maxes out my 22mbit connection, so movies are finished really quickly (depending on the size, most of them in less than an hour), but due to my 2mbit upload speed it's hard to keep a good ratio
vet langzaam en uploaden, als ik ergens nie van hou is het wel uploade
Kutleecher!!
Heb een vraagje, gister SAW III geladen in Azureus, was op 40%, toen is mn computer blijkbaar uitgevallen..
Start hem net op, de download staat er nog, op 40% dus, maar hij gaat niet verder
Neem aan dat ik em wel verder kan downloaden toch?
zit de optie force start niet bij Azereus of gewoon start dat je hem weer kan gebruiken
usenet is wel ok, maar gebruik nu vooral torrents omdat ik niet veel zin heb om te blijven betalen voor goeie snelheden op usenet
www.audionews.ru voor audio apps en sample cd's enzo, heb alleen niet gekeken wanneer de registraties weer open gaan... hier wel altijd hoge snelheden gehad
public torrent sites zijn idd vaak een ramp qua snelheid
trouwens, mensen die last hebben van lage snelheden, wel ff de goeie poorten openzetten bij je firewall
scheelt n hoop...
www.audionews.ru voor audio apps en sample cd's enzo, heb alleen niet gekeken wanneer de registraties weer open gaan... hier wel altijd hoge snelheden gehad
public torrent sites zijn idd vaak een ramp qua snelheid
trouwens, mensen die last hebben van lage snelheden, wel ff de goeie poorten openzetten bij je firewall
laatste aanpassing
de grap is wel, dat je tijdens het downloaden gelijkertijd ook aan het uploaden bent
True, maar hij zal de torrentfile bedoelen....ik mag, maw, geen dvd rippen en sharen ( uploaden ) maar mag wel downloaden en tegelijkertijd delen wat ik download...das net ff anders...o_0
Gaaaaaaatver, na 2 dagen SAW III binnen denken te hebben, elke keer als ik het 700-nogwat mb grote winamp bestand open, krijg ik een foutmelding
Iemand toevallig een wel fatsoenlijk linkje?
Heb ik ook weleens last van, gewoon windows mediaplayer openen en hem erin slepen dan werkt die vaak wel.
Ik gebruik www.newtorrents.info maar daar is bijna nix met subs.
En www.digi-tor.org maar die hebben ook een ledenstop!
En www.digi-tor.org maar die hebben ook een ledenstop!
laatste aanpassing
donateur
heb een nieuw progje gevonden waarmee je heel erg veel torrentsites in een keer gezocht worden, een stuk of 90 je kan ze vanaf daar ook direct downloden.
je hoeft op google alleen maar torrent harvester in te typen en dan te downen vanaf softpedia
deze dus: http://www.softpedia.com/progDownload/Torrent-Harvester-b-Download-34987.html
je hoeft op google alleen maar torrent harvester in te typen en dan te downen vanaf softpedia
deze dus: http://www.softpedia.com/progDownload/Torrent-Harvester-b-Download-34987.html
www.maffiator.org/
nieuwe site, lijkt erg op seeders
nieuwe site, lijkt erg op seeders
wat heeft me dat al veel heerlijke muziek opgeleverd
ja zkkr weten
altijd peergaurdian 2 gebruiken met torrents
anders komt brein achter je ip en krijg je n leuke brief
pg2 is n must voor torrent, de mpaa kijkt mee en das n feit
laatste aanpassing
naast n antivirus en firewall behoord elke downloader dit tehebben al is het maar om nep bestanden te weren
laatste aanpassing
pg2 is n must voor torrent, de mpaa kijkt mee en das n feitlaatste aanpassing 2 maart 2007 22:21
2 jaar geleden 2x een mailtje gehad van mijn provider dat de mpaa op mijn systeem had ontdekt dat er illigale films werd verspreid. Nooit weer wat van weer gehoord. Ze kunnen je niks maken.
naast n antivirus en firewall behoord elke downloader dit tehebben al is het maar om nep bestanden te werenlaatste aanpassing 3 maart 2007 00:45
Pg werkt nog niet onder Vista
laatste aanpassing
laatste aanpassing
Pg werkt nog niet onder Vista
vista gebruik ik niet
laatste aanpassing
Ze kunnen je niks maken
als je pg2 gebruikt zul je nooit n brief krijgen (dat en het blocked fake files op n tracker)
dan pas kunnen ze je niets maken
better save then sorry
laatste aanpassing
www.torrentspy.com werkt prima
heeft me 10 GB muziek in een weekkie opgeleverd
www.mininova.org heeft me net een complete film opgeleverd in 5 minuten
heeft iemand een goede torrent voor PES6 voor de pc?
ik heb tot op heden nog alleen maar versies gehad die van de PS2 geript zijn, daar kan ik de besturing niet goed van instellen
is zoiezo bij de pc versie van PES6; zul je altijd blijven houden zelfs legaal...
heeft iemand een goede torrent voor PES6 voor de pc?
Pro Evolution Soccer 6-RELOADED
staat op torrentleech
Wie kan mij een 'Filelist.org'-invite sturen?
graag via pb laten weten
Same here!
laatste aanpassing
Net of brein wat uithaalt....
Ik draai thuis op me eigen computer een heel muziek forum.
Volgens bronnen en screenshots zijn we al een aantal keer bij brein aangegeven.
Maar ik heb nog helemaal niks van brein gehoord.
Ook niet van mijn provider , en met een ruime 1000 leden , toch ook niet erg klein.
Al mijn muziek haal ik dus via het forum binnen(veel 0-day stuff).
Films haal ik via Nieuwsgroepen/Usenet.
Gratis server van me provider(XS4ALL).
DVD 4,5GB in 4 uurtjes binnen , daar ga ik echt niet voor torrents mee lopen hannessen.
En ik hoef dus niet te uppen met Usenet , waardoor mijn volledige upload voor het forum beschikbaar staat
Dan komt daarnog bij dat je geen fake bestanden download.
Omdat je op forums van te voren checkt wat je downloadt(Bij bittorrent is dit ook zo , maar je kan ook fake downloaden).
Je download dus geen crap , en geen last van spyware virussen etc.
Nieuwsgroepen is echt heilig voor mij
laatste aanpassing
hey gasten hebben jullie ook torrent site's met ondertiteling erbij?
http://bittorrent.startpagina.nl/
Onder Customnl staan bijna alle nederlandse torrentsites, alle films zijn hier nl ondertiteld.
Ik mag misschien een computerleek zijn, maar ik snap echt weinig van dat hele torrent-gebeuren (n)
Ik heb een hoop dingen gedownload via een paar sites, maar ik kan niks met al die bestanden... moeten die eerst uitgepakt worden ofzo? Ik weet niet waar ik het zoeken moet
Heb Cubase 4 & FL Studio 7 gedownload, maar ik kan er niks mee (n)
Ik heb een hoop dingen gedownload via een paar sites, maar ik kan niks met al die bestanden... moeten die eerst uitgepakt worden ofzo? Ik weet niet waar ik het zoeken moet
Ik mag misschien een computerleek zijn, maar ik snap echt weinig van dat hele torrent-gebeuren
Ik heb een hoop dingen gedownload via een paar sites, maar ik kan niks met al die bestanden... moeten die eerst uitgepakt worden ofzo? Ik weet niet waar ik het zoeken moet Heb Cubase 4 & FL Studio 7 gedownload, maar ik kan er niks mee
heb je wel winrar ? waarschijnlijk heb je allemaal pakketjes/bestanden van ongeveer 50 MB.
Deze zijn met winrar uit te pakken
super snel downloaden moet je via usenet van byorder.nl doen kun je ook gratis en gaat rete snel hoef je ook niet je pc de helenacht te hebben draaien
Demonoid.com, moet je wel een invite hebben
die kan ik uitdelen
super snel downloaden moet je via usenet van byorder.nl doen kun je ook gratis en gaat rete snel hoef je ook niet je pc de helenacht te hebben draaien
Volgens mij is dat niet echt gratis...
www.allmypower.org
Films met NL subtitles
Hier op AllMyPower werken wij met een automatisch waarschuwing systeem.
Gebruikers met een slecht ratio worden dan automatisch gewaarschuwd of je
nu op dit moment aan het delen bent of niet, zorg er dan voor dat het niet zover komt.
Dat is de reden waarom ik geen torrents gebruik
Ik zit sindskort op http://www.blackcats-games.net/
En heb 2 invites weg te geven daar
Want userlimit is bereikt
Dus voor diegene die veel games wil binnenhalen van welk platform dan ook...be fast
En heb 2 invites weg te geven daar
Want userlimit is bereikt
Dus voor diegene die veel games wil binnenhalen van welk platform dan ook...be fast
voor films WWW.SUPERFUNDO.ORG
axxo torrents !!
altijd goede kwaliteit en weinig mb 
axxo torrents !!
nogsteeds een invite gezoch voor filelist.org
Ik zit er al meer dan een jaar op, maar nog nooit de mogelijkheid gehad om een invite te sturen, en mn ratio is toch bovende 1,5.
Stel die signup page van filelist.org in als startpagina, succes binnen een week
donateur
Voor de pr0n :
* www.puretna.com
Andere spul :
* www.filemp3.org
* www.demonoid.com
* www.torrentbox.com
* www.isohunt.com
* www.piratebay.org
* www.digi-tor.org
* www.seeders.org
* www.mininova.org
* www.torrentbytes.net
* www.puretna.com
Andere spul :
* www.filemp3.org
* www.demonoid.com
* www.torrentbox.com
* www.isohunt.com
* www.piratebay.org
* www.digi-tor.org
* www.seeders.org
* www.mininova.org
* www.torrentbytes.net
http://www.bigbit.org/
http://braintorrents.com/
http://www.dutchnova.com/
http://filemp3.org/
http://www.isohunt.com/
http://passionblue.org/
http://thctorrents.org/
http://torrentbox.com/
http://witchtracker.org/
http://braintorrents.com/
http://www.dutchnova.com/
http://filemp3.org/
http://www.isohunt.com/
http://passionblue.org/
http://thctorrents.org/
http://torrentbox.com/
http://witchtracker.org/
http://www.torrentspy.com
http://www.sumotorrent.com
http://www.isohunt.com
betere sites (maar moeilijker in te komen)
http://www.torrentbytes.net
http://www.blackcats-games.net
http://www.sumotorrent.com
http://www.isohunt.com
betere sites (maar moeilijker in te komen)
http://www.torrentbytes.net
http://www.blackcats-games.net
Uitspraak van E-noid and the masters of remunjeverse op zondag 27 mei 2007 om 19:19:
ik weet zelfs zeker dat het gratis is het enige wat je wel moet lezen is dat je 10 mensen moet zoeken en dan is het voor niks ik download toch echt wel helemaal voor nop je moet wel vrienden hebben die ook downen natuurlijk maar het werkt echt de bom heb geen klachten over die service en volgens mij waren ze zoieso al de goedkoopste van nederland
ik weet zelfs zeker dat het gratis is het enige wat je wel moet lezen is dat je 10 mensen moet zoeken en dan is het voor niks ik download toch echt wel helemaal voor nop je moet wel vrienden hebben die ook downen natuurlijk maar het werkt echt de bom heb geen klachten over die service en volgens mij waren ze zoieso al de goedkoopste van nederland
oja check ook even usenetvergelijking.nl
..
Ik heb me altijd wel kunnen redden met www.mininova.org 
Ik heb invite codes voor STmusic.org. Ze hebben veel hardcore muziek (vooral door mij upgeload
) maar ook andere soorten.
Op deze site moet je wel uploaden (ratio) om niet gebanned te worden. Anders heb ik ook een probleem
Ook op www.iLoveTorrents.com kun je veel vinden met hoge snelheden!
HW
Op deze site moet je wel uploaden (ratio) om niet gebanned te worden. Anders heb ik ook een probleem
Ook op www.iLoveTorrents.com kun je veel vinden met hoge snelheden!
HW
laatste aanpassing
Ik heb me altijd wel kunnen redden met www.mininova.org
idd.. zeer veel torrents en een erg handige comment + thnx site..
via nieuwsgroepen downloaden niet beter?
daar snap ik dus echt he le maal niks van
Uitspraak van I WAS BORN H.O.U.S.E. op woensdag 23 januari 2008 om 14:05:
via nieuwsgroepen downloaden niet beter?
www.binaries4all.nl staat t heel duidelijk uitgelegd. succes!
Daar snapte ik in het begin ook heeee lumaal neks van
Maar ik heb nog steeds geen antwoord op me vraag..
want ik wil weten welke nou beter is qua aanbiedingen, snelheid, consistentie en volledigheid van bestanden etc....
iemand?
www.binaries4all.nl staat t heel duidelijk uitgelegd. succes!
van de week is op me gemakkie doornemen dan
doornemen dan
Ga er even inderdaad rustig voor zitten om het pratend te krijgen...
en denk erom als je serverprovider gegevens gaat invullen en je komt bij je aanmeldings naam dat je dan niet @provider.nl achter je inlog naam vergeet te zetten. want als je dat vergeet dan connect ie wel naar je server maar dan is die niet authorized!
want daar ging ik namelijk de mist in!
Maar hoe is de aanbod met torrentz?
Bij nieuwsgroepen kun je er beter meteen vanuit gaan dat je er wat voor moet betalen (bijv. een account op Eweka).
De snelheidslimiet is over het algemeen je internetverbinding. Je trekt er snel je pijp mee dicht.
Daarnaast is het zo (vaak in tegenstelling tot nieuwsgroepen van providers zelf) dat de aangeboden binairies veel langer blijven staan (retentietijd noemen ze dat). Ik heb een aantal jaren geleden met Chello meegemaakt dat ze een retentietijd van max. 24 uur hadden, dan heb je in de praktijk dus maar 1 dag kans om je shizzle binnen te halen.
Kijk eerst eens naar naar Eweka/FTD, zorg ervoor dat je Grabit en Quickpar (oid) erbij hebt en dan kom je al een heel eind.
Ikzelf ben trouwens al een tijd op zoek naar bronnen die Xbox 1 games aanbieden.
Ergens vrees ik dat het ijdele hoop is nog veel te kunnen vinden, maar misschien is er iemand hier op PF die me kan helpen?
De snelheidslimiet is over het algemeen je internetverbinding. Je trekt er snel je pijp mee dicht.
Daarnaast is het zo (vaak in tegenstelling tot nieuwsgroepen van providers zelf) dat de aangeboden binairies veel langer blijven staan (retentietijd noemen ze dat). Ik heb een aantal jaren geleden met Chello meegemaakt dat ze een retentietijd van max. 24 uur hadden, dan heb je in de praktijk dus maar 1 dag kans om je shizzle binnen te halen.
Kijk eerst eens naar naar Eweka/FTD, zorg ervoor dat je Grabit en Quickpar (oid) erbij hebt en dan kom je al een heel eind.
Ikzelf ben trouwens al een tijd op zoek naar bronnen die Xbox 1 games aanbieden.
Ergens vrees ik dat het ijdele hoop is nog veel te kunnen vinden, maar misschien is er iemand hier op PF die me kan helpen?
laatste aanpassing
ik zit bij Zeelandnet en die heb n retentie van 30 dagen of meer (hangt ook sterk vanaf of het n popular download is of niet)... enige nadeel is dat je na 50GB word geknepen tot 1kbs.
Ik zelf gebruik FTDv3.8 om te kijken wat er allemaal aangeboden word en Alt.binz gebruik ik om mee te downloaden en quickpar gebruik ik om even te kijken of het klopt.
Op ftd hadden ze genoeg xbox1 games zag ik.
Ik ben ook vrij nieuw met dit allemaal maar ik heb wel genoeg linkies gezien in gedownloade bestanden van rippers en forums waar die gasten komen...
Edit.
Heb nou ff gekeken op ftd en ik zie genoeg xbox360 en xbox1 spelletjes en niet alleen maar b spelletjes....
Ik zelf gebruik FTDv3.8 om te kijken wat er allemaal aangeboden word en Alt.binz gebruik ik om mee te downloaden en quickpar gebruik ik om even te kijken of het klopt.
Op ftd hadden ze genoeg xbox1 games zag ik.
Ik ben ook vrij nieuw met dit allemaal maar ik heb wel genoeg linkies gezien in gedownloade bestanden van rippers en forums waar die gasten komen...
Edit.
Heb nou ff gekeken op ftd en ik zie genoeg xbox360 en xbox1 spelletjes en niet alleen maar b spelletjes....
laatste aanpassing
ik zal wel eens een topic openenen en uitleggen hoe je via mirc "XDCC" gebruikt, dan download je met gemak 500kb standaard
sites die ik gebruik...
www.isohunt.com
www.torrentspy.com
sites die ik gebruik...
www.isohunt.com
www.torrentspy.com
weten jullie gratis servers dan?
Een goede provider het er zelf een!
heb een aantal jaren geleden met Chello meegemaakt dat ze een retentietijd van max. 24 uur hadden, dan heb je in de praktijk dus maar 1 dag kans om je shizzle binnen te halen.
@t home het 30 dagen!
OT:
BTJunkie
Ik mag misschien een computerleek zijn, maar ik snap echt weinig van dat hele torrent-gebeuren
Kijk 1ns op www.duken.nl Hier staat in t nl beschreven hoe bit-torrent werkt.
Snelheid is wel goed van donwloaden, maar kan er nooit iets dan oude files en virussen op vinden.
Juist kan je oude dingen erop vinden
Op FTD kan je juist geen oude shit vinden... daar is het maar een aantal weken/maanden geldig..
Dus dat klopt niet helemaal
Op torrent site's kan je sowieso alle films vinden
Juist kan je oude dingen erop vinden
Op FTD kan je juist geen oude shit vinden... daar is het maar een aantal weken/maanden geldig..
Dus dat klopt niet helemaal
Op torrent site's kan je sowieso alle films vinden
ow okay, tja het concept van ftd althans neuwsgroepen is dat men het er voor een paar dagen plaatst en het er dan weer snel afhaalt omdat het toch illegaal is en blijft.
Maar via verschillende forums (incusief FTD) kan je gewoon alles aanvragen wat je wilt.
voor house gebruik ik www. (sites ,forum en de meeste trek ik uit sousleek)...
Torrents had ik ooit gebruikt maar ik irriteerde me helemaal gek aan de aantal aanbieders (te weinig dus)
en newsservs zijn gewoon het fijnste (wel om de 2 dagen ff je ftd checken)!
Binnenkort over naar telfort en n payserver, zeelandnet ff goodbye zeggen!!!!
Torrents had ik ooit gebruikt maar ik irriteerde me helemaal gek aan de aantal aanbieders (te weinig dus)
en newsservs zijn gewoon het fijnste (wel om de 2 dagen ff je ftd checken)!
Binnenkort over naar telfort en n payserver, zeelandnet ff goodbye zeggen!!!!
Bij torrents hangt de snelheid volgens mij heel erg sterk vanaf hoeveel man een bestand delen voor andere leechers...
Je moet gewoon een goeie site hebben
stop gewoon met die bittorents en ga via nieuwsgroepen,
ff een linkje met een goede handleidng, kan het niet fout gaan.
stop gewoon met die bittorents en ga via nieuwsgroepen,
Ik heb het allebei
Vind torrents chiller
Ik had laatst 1,5 MB
En bij news gaat ie bij mij maar 400
news bij mij 1.5 mbs,
kan ik met torrents wel shaken, zeker als er bijna geen seeders zijn, heb je met news geen last van,
Heb via Eweka en retentie van 100 dagen.
Bij mij precies andersom
En bij mij doen ze het maar 2 dagen
Maarja betaal er ook niet voor
Als je goeie torrent site's hebt gaat ie snel
www.speedytorrents.com
nieuwe nederlandse site
nieuwe nederlandse site
laatste aanpassing
Ik gebruik deze site veel. duidelijk uitleg van de film er naast en downloads gaan vaak snel en word elke dag geupdate en volledig in het nederlands
http://www.dutchpirate.blogspot.com/
http://www.dutchpirate.blogspot.com/
http://180bpm.ath.cx/
Heeft alleen hardcore!
<---En terror, en andere hardcore stylen(early,industrial
Alleen word tijdelijk niks geupload, zijn ergens mee bezig ofzo
torrentspy is ermee gestopt 
AMSTERDAM - De populaire torrentzoekwebsite Torrentspy is definitief uit de lucht. De eigenaren van de site hebben uit eigen beweging ter bescherming van de gebruikers definitief de stekker uit de site getrokken.
In een verklaring op de site valt te lezen: "We hebben besloten uit eigen beweging, en niet vanwege een gerechtelijk bevel of als gevolg van een overeenkomst de TorrentSpy.com-zoekmachine op te heffen. Daardoor zijn we vanaf 24 maart 2008 permanent en wereldwijd gesloten."
De eigenaren van de site zeggen dat ze van mening zijn dat het klimaat in de Verenigde Staten ten opzichte van torrentsites en sites die torrents zoeken veel te vijandig is. Verder zeggen ze de afgelopen twee jaar honderdduizenden dollars aan allerlei juridische procedures te hebben moeten besteden om de rechten van gebruikers en zichzelf te verdedigen.
Uiteindelijk verlangde de rechtbank ook stappen van de beheerders en eigenaren die in strijd zouden zijn met de eigen privacy opvattingen van de site. De eigenaren zeggen als gevolg daarvan tot de stap de site helemaal uit de lucht te halen zijn gekomen.
AMSTERDAM - De populaire torrentzoekwebsite Torrentspy is definitief uit de lucht. De eigenaren van de site hebben uit eigen beweging ter bescherming van de gebruikers definitief de stekker uit de site getrokken.
In een verklaring op de site valt te lezen: "We hebben besloten uit eigen beweging, en niet vanwege een gerechtelijk bevel of als gevolg van een overeenkomst de TorrentSpy.com-zoekmachine op te heffen. Daardoor zijn we vanaf 24 maart 2008 permanent en wereldwijd gesloten."
De eigenaren van de site zeggen dat ze van mening zijn dat het klimaat in de Verenigde Staten ten opzichte van torrentsites en sites die torrents zoeken veel te vijandig is. Verder zeggen ze de afgelopen twee jaar honderdduizenden dollars aan allerlei juridische procedures te hebben moeten besteden om de rechten van gebruikers en zichzelf te verdedigen.
Uiteindelijk verlangde de rechtbank ook stappen van de beheerders en eigenaren die in strijd zouden zijn met de eigen privacy opvattingen van de site. De eigenaren zeggen als gevolg daarvan tot de stap de site helemaal uit de lucht te halen zijn gekomen.
laatste aanpassing