2 volgers · 15453x bekeken
Uitspraak van Miss_Marjon; Stuffy; op vrijdag 20 januari 2006 om 08:03:
www.pharaos-world.dl.am
Weet iemand waar deze gebleven is?... Die had van die mooie Duitse muziek voor mijn ouders...
Ja dat weet ik!
Die is offline gehaald, in Januari, en heet nu:
www.p2p-world.dl.am
Maar voor Duitse muziek kun je ook kijken op
zerotracker.com
bitreactor.to
ubb.to
en via die sites kom je al heel snel op weer andere. Daarvoor moet je effe kijken in de Partner lijst.
Ieder Board in duitsland heeft wel een Partner, en die Partner heeft weer andere Partners.
De BT-wereld in Duitsland is vele vele malen groter dan hier. En ook in Duitsland kun je veel NL spul vinden.
Je moet alleen weten waar je moet zoeken. Met Zerotracker en
Bitreactor kom je al een heel eind.
Wat zo kut is aan zo'n Torrent site is dat er zoveel keuze's zijn van het onderwerp dat je zoekt
Weet nooit welke ik moet kiezen
Denk die ene met de meeste seeders...
Als ik iets specifieks zoek dan zoek ik in de host zelf, Bitcomet in mijn geval...de eigen browser is best uitgebreidt, en vindt ik niks zoek ik via google..
Uitspraak van Nemesis PC TradeTerrorsissy op maandag 19 september 2005 om 16:09:
torrents.......als je van traag houdt
newsgroupen.....als je van snel houdt
Mjah juist ja daarom trek ik full speed met torrents? Maybe zit je niet op de goede sites
bij mij schiet het nooit op met die torrents...
gaan ze met 2 kb/s ofzo
(met Azureus)
nieuwsgroepen heb ik ook vaker geprobeerd, maar schiet bij mij in ieder geval ook niet op...te langzaam en te veel fouten als je het hebt gedownload, moet je weer zo'n repair programma hebben en zulke vage shit allemaal
beste is gewoon via directe download links of mIRC, bij mij in ieder geval
gaan ze met 2 kb/s ofzo
nieuwsgroepen heb ik ook vaker geprobeerd, maar schiet bij mij in ieder geval ook niet op...te langzaam en te veel fouten als je het hebt gedownload, moet je weer zo'n repair programma hebben en zulke vage shit allemaal
beste is gewoon via directe download links of mIRC, bij mij in ieder geval
right, bij torrents is het inderdaad zo dat hoe meer mensen de file hebben des te sneller de download/upload. Maar als je van films houdt die in amerika op dvd zijn gereleased en hier nog niet in de bioscoop zijn, dus de TC films(en geen screeners) vindt je altijd genoeg nieuwe zaken die al veel mensen hebben en dus snel downloaden.
persoonlijke favorieten(die de lading dekken)
-mininova
-thepiratebay
persoonlijke favorieten(die de lading dekken)
-mininova
-thepiratebay
Hoe werkt dat precies? torrents etc..
torrent client downloaden van internet daarna naar torrent sites bijvoorbeeld piratebay .org
torrent zoeken die je leuk lijkt in je torrent client binnen halen en downloaden maar
voor betere werking poorten open gooien gebruik meestal de listenpoort van je client en die daarboven zitten
standaardporten van bittorent is meestal geblokkeerd van je provider
donateur
torrent client downloaden van internet daarna naar torrent sites bijvoorbeeld piratebay .org
torrent zoeken die je leuk lijkt in je torrent client binnen halen en downloaden maar
voor betere werking poorten open gooien gebruik meestal de listenpoort van je client en die daarboven zitten
standaardporten van bittorent is meestal geblokkeerd van je provider
dankje!
www.braintorrents.com
deze site is net overgegaan naar een nieuw script en er zijn ook nog niet zo heel veel gebruikers.
deze site is net overgegaan naar een nieuw script en er zijn ook nog niet zo heel veel gebruikers.
Probleem met torrents is dat je niet altijd krijgt waar je om gevraagd hebt, maar goed dat risico heb je bij p2p al helemaal en in vergelijking daarmee valt het allemaal wel mee.
Maar waar ik dus niet op zit je wachten zijn repacks van scene releases door een stelletje amateurs die het toch altijd weer voor elkaar krijgen om het te verkloten en er met de eer van een ander vandoor gaan.
http://www.utorrent.com/
http://www.debateroom.com/
Maar waar ik dus niet op zit je wachten zijn repacks van scene releases door een stelletje amateurs die het toch altijd weer voor elkaar krijgen om het te verkloten en er met de eer van een ander vandoor gaan.
http://www.utorrent.com/
http://www.debateroom.com/
Ff een vraagje over torrentz met µtorrent, ik heb nu 3 ps2 spelen echte bijna klaar met downloaden. Alleen alle 3 blijven ze hangen op 90,1 %. Dit kan geen toeval zijn, maar wat wel?
zo rond 90 procent wort het aanbod kleiner van seeders en daardoor gaat het traag
http://www.braintorrents.com is online.
Leuke allround nederlandse torrent site.
Leuke allround nederlandse torrent site.
www.torrentbytes.net
they only accept a certain amount of members, so sometimes it takes a little while until you can register, but once you have your account (and keep a certain up/download ratio) you can download quite a lot of movies/music/games.. some even with dutch subs
i usually get more than 2,5MB/s (that's megaBYTE not megaBIT per second), so it almost maxes out my 22mbit connection, so movies are finished really quickly (depending on the size, most of them in less than an hour), but due to my 2mbit upload speed it's hard to keep a good ratio
they only accept a certain amount of members, so sometimes it takes a little while until you can register, but once you have your account (and keep a certain up/download ratio) you can download quite a lot of movies/music/games.. some even with dutch subs
i usually get more than 2,5MB/s (that's megaBYTE not megaBIT per second), so it almost maxes out my 22mbit connection, so movies are finished really quickly (depending on the size, most of them in less than an hour), but due to my 2mbit upload speed it's hard to keep a good ratio