Volgende week kijk 'k zeker
is dat haar echte haar? lijkt er niet op
lieve schat ik zeg is dat haar echte HAAR weet je wel haren op je hoofd hihi
maar was ze nou limburgs?
ja af en toe dacht ik van wel en andere keer leek het er weer niet op
Die tim heeft ze wel allemaal door ben benieuwd waarom ze hem gaan aanvallen bij de pandora's box en waarom ze hem een beest noemen
Maar goed, gelukkig begint Ellen en onze Hollandsche kakker Erik te doorzien
volgens mij kent partyflock member SNECKOL die RENE persoonlijk
waaromw as die marinus niet bij ellen en erik gaan staan???????????
![[img width=280 height=457]http://www.paradise-hotel.nl/images/kandidaten/big/jay_02.jpg[/img]](http://www.paradise-hotel.nl/images/kandidaten/big/jay_02.jpg)
Kijk alleen maar om die Erik plannen zien te voorbereiden. Kan me niet voorstellen dat ook maar iemand die nar het programma kijkt hem een "toffe gozer" vindt zoals sommigen daar in dat Hotel.
hee man er zijn er daar een paar die de realiteit uit het oog verliezen, het is en blijft uiteindelijk een spel....
Er zijn mensen die zich irriteren aan Erik, begrijpelijk maar hij is wel een echte 'speler van het spel', die zegt wat hij denkt.Een spel draait nou eenmaal om winnen....
trouwens zo gebeurd er tenminste ook nog eens wat!
zo gebeurd er tenminste ook nog eens wat!
in dat voorstukje van volgende week zie je ook dat die Erik gewoon notities maakt van iedereen over hoe ie ze het beste kan manipuleren enzo, echt vet psycho!!! melissa vind die briefjes dan geloof ik, dus komt ook vette ruzie van
als er 1 een sniekie spelletje is het die melisa wel!!!die moeten ze er met een nood gang uit schoppen!!
ik ben voor Jay en Melissa
Ik ga voor Melissa en Jay
die sarah is ook maar een achterbaks wijf zeg,heb zo'n idee dat ze morgen gewoon voor erik kiest als hij met marvin achter haar staat.Ik kan die erik wel schieten,ben denk ik niet de enige.
Interview met Erik
die sarah is ook maar een achterbaks wijf zeg,heb zo'n idee dat ze morgen gewoon voor erik kiest als hij met marvin achter haar staat.Ik kan die erik wel schieten,ben denk ik niet de enige.
Als dat zo is weet MArvin gelijk waar hij aan toe is.
als dat zo was, wat idd dus ook is gebeurd, dan is het hele programma NEP!
ALLES om Erik er in te houden voor de kijkcijfers!
Ineens hebben Marvin en Sarah ruzie om niets
Beetje toevallig he
maar goed, het blijft een leuk programma
Vind 't wel een kut wijf en die Samantha ook.
Ja of niet, dacht ik al. Twee dus dan?! Melissa ook. Nou en, wil ook wel neptieten, maakt dat nou uit?!
Maar goed, verder is 't een kut wijf, Samantha dus, met een goed figuur......
Ach joh, dat zou je zo niet zeggen. Ze komt in ieder geval (ook) in de Playboy of zo? Had ik gelezen of een keer gehoord. Melisa had er toch ook in gestaan?
Haha, Je hebt gelijk. Wel stom toch eigenlijk. In dat soort programma's zetten ze nooit dikke wijfen neer.......
Maar ze zeggen dan wel aan het begin "zoveel AANTREKKELIJK vrijgezellen". Nou, kheb een vriend, maar had ik die niet dan zou ik echt NOOIT op 1 van hun vallen, niet op de mannen en niet op de vrouwen...........
Nog een uurtje trouwens, ff weer kijken
Erotische spanningen zouden hoog oplopen.........nou we zijn benieuwd...
heb juh wat tege zigeuners ????????? beetjuh flauwe opmerking !!!!!
asof jij zo lekker bent ppfff
Gister beschuldigd ie Jay ervan dat ie lachte toen Rene zei dat Tim eruit moest, zelf staat ie ook sneaky te grinniken. The puppetmaster, haha
ik snap echt niet waarom julie hier zo'n hekel aan erik hebben.
ik vind het maar sjappies. ze kunnen niets hebben en zijn fucking kinderachtig.
erik,rene roxanne
Jay lachte van opluchting, niet omdat hij blij was dat Tim eruit ging...
dat zegt hij, maar eerst beweerdt hij wel glashard dat hij niet eens lachte, dus wie is nou de leugenaar?
erik is misschien irritant, maar hij is de enige in paradise hotel met ballen,
dat zegt hij, maar eerst beweerdt hij wel glashard dat hij niet eens lachte, dus wie is nou de leugenaar
en Manu ging al janken toen z'n beste vriend die ie 1 dag kende weg ging,
Maaruh..wanneer is de finale nu? je kunt er elke week wel een nieuwe ingooien en er een uithalen maar dit moet geen maanden meer gaan duren nu anders verslapt de aandacht van de kijker. Tot nu toe is het echter wel intereesant om te volgen..en toch zeker ook wel dankzij Erik.
Hij doet alsof hij het allemaal heel goed weet en uitgedacht heeft. Bij alles wat er gebeurt (vooral als het iets is wat in zijn nadeel is) zegt hij 'Ja, dat past mooi in mijn strategie' (alsof hij het bedacht heeft) en vervolgens legt hij nooit uit waarom.
Onbegrijpelijk dat niet iedereen hier meteen doorheen prikt
Ach hoop dat Jimmy lekker los gaat daar... levert misschien nog een beetje spectaculaire tv op
Waaar halen ze die mensen vandaan???
Volgens mij heeft Roelof nog nooit een meisje gekust?
En wat is er in godsnaam leuk aan Jim?
Tjezus die manu is echt abnormaal gevoelig, niet gezond meer
ik moet altijd lachen als ik hoor dat jay en mel het sterkste koppel zijn.
Maar Jay ontkende alleen dat hij lachtte dat Tim was gekozen hij zei eerlijk dat het door de opluchting kwam, toch?
maar eerst ontkende hij direct dat hij niet eens gelachen heeft en dat is de fout.
Jay werd door Erik beschuldigd van lachen omdat Tim naar huis werd gestuurd. Dat heeft Jay ontkend idd omdat dat niet zo was maar toen draaide Erik het om zovan ik heb jou toch echt zien lachen. Toen zei Jay; Ja, maar niet omdat Tim eruit ging maar omdat ik erin bleef.
Laat 'em maar gewoon bij die achterlijke Sarah gaan staan! Blehhh!!!! Dan zijn we van Erik af en volgende week van haar!!!
dat woord.
Sarah en Erik
Op de bek slaan dat mens. God, ze is nog irritanter dan Erik. Mooi koppel voor in het "echte" leven.
Kunnen ze elkaar lekker irriteren!
Zover snapte ik het al
Voor de rest klooien ze maar wat aan? Of wat is er nou steeds met dat mislijden van elkaar?
Maandag schijnt het wel helemaal los te gaan in het Hotel!
Nou, d'r was weer weinig actie eerlijk gezegd!!
Als 't zo doorgaat, ga'k echt niet meer kijken.
Nou, d'r was weer weinig actie eerlijk gezegd!!
Als 't zo doorgaat, ga'k echt niet meer kijken.
Jay vind hem eigenlijk wel okee, erg eerlijk
Vind wel grappig adt er personen ingehuurd worden om de sfeer een beetje op te krikken anders was het echt saai geweest...
Vind haar ook geen slet, heb haar niet zien rametampen ofzo.... en vind ook niet dat je iemand een slet kan noemen als je zelf met je poes in de playboy staat beetje hypocriet!
Wat een bitch die Samantha, als ik haar was had ik Rene mooi meegetrokken, die stemt haar d'r toch ook uit!
Het IS toch ook doorgestoken kaart. Schijnt dat het opgezet is
Het IS toch ook doorgestoken kaart. Schijnt dat het opgezet is. Had ook nie anders verwacht
Ooee zag gister in het voor stukje dat het niet goed ging met Erik ik ben benieuwd
Word hij nou ook eindelijk eens gebroken??
Hoe lang gaat het nog door,
Wat dan ik hjeb het neit gezien
Ja ik kon ook niet goed zien wie de man was die naast Rox liep... maar dacht te zien dat het tim was, aan de omhelsingen die erna te zien waren...
Wat dan ik hjeb het neit gezien
Erik zei iets van "De stemmming is al afgelopen klootzak, fucker!" ofzo en toen werd hij boos...
Ook gaat Erik vanavond ruzie krijgen met Jenneke...
Marinus is al terug met Ellen..
veel minder gezeur over tactieken maar kan aan mij liggen
ik vind het een beetje jammer.. ze doen veel te veel mee omdat ze het spel spelen..
was met de Amerikaanse heel anders..
veel minder gezeur over tactieken maar kan aan mij liggen
marvin is volgens mij te soft voor het spel
Nee want Rox heeft lang haar en jenneke kort..En het was donker rood..En Jenneke heeft lichte kleur..
Uitspraak van Boefjeop woensdag 16 november 2005 om 11:02:
Zoooo Erik liet zich lekker gaan.. Ook hij heeft een zwak punt..
Hij is natuurlijk bang dat zijn plannetje niet meer door kan gaan haha
ze hadden bij erik aan zijn balletjes moeten zitten
die was helemaal door het lint gegaan
die erik moete ze een paar minute ze strot dichknijpe
Was bij de amerikaanse versie toch ook zo dat iedereen terugkwam?
Maar vanavond Rox of Melisa eruit zeiden ze, ik snap niet waarom Rox niet weer met Manu gaat en dan Melisa weer met Jay? dan staan ze allebei veilig denk ik, maar Melisa deed ineens vet raar tegen Jay
Dan hadden ze Samantha bij Erik kunnen zetten waardoor Sarah eruit gaat, dan staat Erik ook veel minder sterk
dacht dat Jay en Sam een duo moesten vormen en dat niemand erbij mocht komen staan
Zag je melisa in de voorstukjes tegen Manu flippen?
Maar vanavond Rox of Melisa eruit zeiden ze, ik snap niet waarom Rox niet weer met Manu gaat en dan Melisa weer met Jay? dan staan ze allebei veilig denk ik, maar Melisa deed ineens vet raar tegen Jay
De enige van de vrouwen die er echt goed uitziet is Samantha.
Kan het lang niet altijd meer volgen (wie bij wie op de kamer ligt, wie met wie afspraken heeft etc) maar dat mag de pret niet drukken, ik blijf een trouwe kijker
Nou ze is niet lelijk, maar goed uitzien vind ik nogal sterk woord eerlijk gezegd. En knap zijn ze daar idd niet
![[img width=280 height=457]http://www.paradise-hotel.nl/images/kandidaten/big/samantha.jpg[/img]](http://www.paradise-hotel.nl/images/kandidaten/big/samantha.jpg)
Wat ik dan van haar vind. Gewoon niks bijzonders. Er is namelijk een tussenweg en die foto heb ik al zo vaak gezien en vind haar er echt niet lekker uitzien (nu val ik ook niet op vrouwen). MAar nee ik vind het niks bijzonders
Als je haar niet lelijk vind, maar er ook niet goed uit vind zien.. Wat vind je dan van haar
Ja ik was er niet zeker van of Jay en Sam een duo moesten vormen dus het zou best kunnen dat Jay het niet zo zag zitten.
Ik ben het wel met je eens.. Vind haar nou niet echt bijzonder..Dan vind ik Jenneke er leuker uit zien..
vind haar een aanstellerige del en vind haar absoluut niet knap. Als ik lesbisch zou zijn zou ik daar echt niet op vallen Maar gelukkig ben ik dat niet
Nou om eerlijk te zijn dacht ik dat Manu uiteindelijk voor Roxanne zou kiezen. Denk dat Melisa er verstandig aan doet om deze week iemand anders te gaan zoeken.
Dat vind ik ook hoor. En U Tok Error begrijpt duidelijk niet dat smaekn verschillen en dat er ook nog zoiets bestaat als de tussenweg
Dat is die rooie met die sproeten toch??
Zo ja....
Die afspraken kijken ze niet zo nauw naar geloof ik.
Ik vind haar een aanstellerige del en vind haar absoluut niet knap. Als ik lesbisch zou zijn zou ik daar echt niet op vallen Maar gelukkig ben ik dat niet
daar kwam ik achter jah opeens is iedereen die het zo goed met elkaar konden vinden vijanden snap der iedergeval niks meer van
JA lijkt wel beetje op big brother eigenlijk. ALs de ene pispaal eruit is komt er weer een nieuwe en ondertussen zijn ze hart opzoek wie hun het langst erin kan houden.
Ik hoop dat het nu een beetje spannend wordt
Gebeurd maar weer weinig, Roxanne die ken echt nergens tegen.....geen lapdance of zo maar wel in de Playboy gaan staan, NAJA!!
Met kies 2 vijanden en 2 bondgenoten wordt nog leuk
want ik blijf gewoon stom kijken
Terwijl het me nu allemaal te lang duurt
ik snapte er geen niks meer van...
ze bedenken echt van alles om het ingewikkeld te houden
Geloof me dat ook hier weer iets gebeurd waardoor degene die er eigenlijk uit moet er toch niet uitvliegt. Begin steeds meer het idee te krijgen dat er een hele hoop gemanipuleerd wordt.
volgends mij gaan er vanavond 3 mensen uit of 2
Liever een jankerd (manu) dan Erik (die alle vrouwen maar "stomme bitches" vind). Of een kwal als die Jimmy, volgens hem moeten alle vrouwen moeite doen om erin te blijven maar wat doen de mannen? Beetje bier zuipen en hopen dat ze sex gaan krijgen ofzo... haha
Ben ik blij dat ik het donderdagavond nog ff heb kunnen zien..
Tering wat was het weer lekker spannend en wat echt weer zo benieuwd naar de brief
Echt leuk ben benieuwd hoe het nu weer verder gaat..
Kan niet wachten tot half 11
Ik haat het om te moeten zeggen maar ik begin steeds meer respect voor Erik te krijgen. Hij is niet meer zo freaky als eerst. Vind hem nu vrij rustig
Tja hij blijft smerig spelen die Erik
hopen dat roxan er niet intrapt dan
Lekker voor jimmy met zn grote mond altijd
en ook geen ruzie mee willen krijgen tijdens stappuh.. mijn god wat kan die vent flippen
Of er een koppel mee naar huis gaat?
Van wie dan??????
Ze heeft toch nie eens een vriend...........
Ik vond de rest grotere slijmballen (vooral melisa nu bij erik...)
En heel lelijk!!
En ik ben blij dat Manu weg is die jankerd. Werd steeds vager en emotioneler. Best dom om bepaalde gevoelens voor iemand te krijgen daar. En hoezo moet ie met iedereen vrienden worden? Ik zou kost wat kost voor die 50000 euries gaan.
PB maar naar mij, ben wel nieuwsgierig, hoewel ik al wel weet wie er gaat winnen.
Maar wat er op veronica text staat dat weten de meeste wel dat er mensen uit moeten maar er staat niet wie
k hoop zo dat die wending is van:
je moet er uit met je partner whehe zou me dan helemaal kapot lachen... de "meester strateeg" door zich zelf der uit gewerkt
Kijk maar goed vanavond
haha jaa maar het kan ook zjin dat ie een man en een vrouw eruit moet sturen van een ander koppel.. dus van melisa en jimmy 1 persoon en van jay en rox 1 persooon
jay is pas een kneus.
Wat is er gisteren gebeurt? Heb niet kunnen kijken...laatste aanpassing 8 december 2005 09:46
jay heeft tegen manu gezegd:
ik ga zeker niet bij rox staan daar mogen me broertje en moeder bij neervallen lekker dan.. zoiets zeg je niet als je t toch doet haha
vertel het gewoon
dan krijg ik dalijk ruzie!! want niet iedereen wil het weten hier! en wacht het gewoon ff af,is toch veel leuker om te kijken dan? en spannend?!
zo hey die melissa was wel zuur hoor
maar die opnames zijn toch al van een tijdje terug?
zo hey die melissa was wel zuur hoor
ja,we zijn eind september allemaal terug gekomen. toen was het hier pas anderhalve week op tv te zien.
ja he?!
Hallo beste kijkers,
Het einde is nog lang niet nabij maar ik heb goed nieuws. Aangezien Paradise Hotel al is afgelopen heb ik via een vriend van Erik te horen gekregen wie de winnaar van Paradise Hotel wordt!
Het gaat om een jongen die nog in het hotel moet komen, zijn naam is Jimmy. Het schijnt de knapste jongen te zijn.
Dit zal ook de uiteindelijke winnaar van Paradise Hotel worden.
Bedankt Erik!"
dit werd op 20 october op flabber.nl geplaatst
dan krijg ik dalijk ruzie!! want niet iedereen wil het weten hier! en wacht het gewoon ff af,is toch veel leuker om te kijken dan? en spannend?!
Hoop daarom dat het niet waar is want dan wordt ik echt pissed!!
Maar er zijn duidelijk weer mensen die hun gore kut kop niet kunne houden Bedankt!!
Lekker kinderachtig Engels des doods. Ik wist het ook eerder maar ik ben tenminste niet zo n persoon om het voor andere niet meer spannend te houden
Hoef je vanaaf niet meer te kijken scheeld weer tijd ken je lekker vroeg slapen
er zijn duidelijk mensen die alles willen lezen tja eigenschuld............
Hoef je vanaaf niet meer te kijken scheeld weer tijd ken je lekker vroeg slapen
nou wen dat kan ik wel gebruiken
Ja erg zielig.. Had het nog zo gevraagd.. Verdomme sneue mensen ook altijd!!
wil iemand ook al weten wie big brother gaat winnen
maar dan is de vraag houd jimmy zich, aan zijn woord deeld ie met erik?
roel is allang bekend joh
erik speelt t spel t best DUIDELIJK
Hij komt gewoon over zoals melissa altijd zegt: Een vies vervelend mannetje
melissa is nog 100x zo erg
En ohhh wat een mooi gezicht van Erik dat er niemand bij hem kwam staan...damnn GEWELDIG!
Want hem gun ik het gewoon niet!
Die Sarah gunde ik het helemaal niet
En kan iemand me vertellen welke tactiek Erik dan heeft gebruikt?
Die Erik is gewoon het slachtoffer van z´n eigen "tactiek" geworden.
Waar Erik heeft het telkens over tactiek en slimheid gehad, heb ik nooit begrepen wat hij er nou mee bedoelde ...
Zijn gezicht gisteren toen niemand bij hem kwam staan
Ik heb dit spel nooit gespeeld om die €50.000,-
Ik heb dit spel gespeeld om te winnen.
En voor mijzelf heb ik gewonnen.
dat was juist het mooie, dat ie geen gevoelens toonde
Tactiek van erik is heel simpel...
Vind een vrouw die je steunt...wees een eikel zodat geen enkele andere vrouw je wil hebben.
Vond de finale niks spannends dankzij degene die op deze forum het eind al hadden verpest. Houdt het voortaan lekker voor je of laat degene die het willen weten een PB achter...
Zal mij benieuwen of er volgend jaar nog een deel komt hoop dan dat er wel lekkere mannen in zitten