Partyflock

Forumonderwerp · 811262

Waarschuw beheerder
lijkt het jullie net zo spannend als de amerikaanse ?
Waarschuw beheerder
jezus wat is die Manu een mietje zeg, onvoorstelbaar. Jankerd!!

Waarschuw beheerder
haha och och :P
Waarschuw beheerder
Eigenlijk vind ik 't nog te saai om te kijken..........maar ik kijk toch :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 11:16:
maar eerst ontkende hij direct dat hij niet eens gelachen heeft en dat is de fout.

Jay werd door Erik beschuldigd van lachen omdat Tim naar huis werd gestuurd. Dat heeft Jay ontkend idd omdat dat niet zo was maar toen draaide Erik het om zovan ik heb jou toch echt zien lachen. Toen zei Jay; Ja, maar niet omdat Tim eruit ging maar omdat ik erin bleef.

Maar ik vind PH wel interessant om naar te kijken. Tot nu toe was de amerikaanse wel leuker maar wie weet wat er gebeurd ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 08:15:
Jay werd door Erik beschuldigd van lachen omdat Tim naar huis werd gestuurd. Dat heeft Jay ontkend idd omdat dat niet zo was maar toen draaide Erik het om zovan ik heb jou toch echt zien lachen. Toen zei Jay; Ja, maar niet omdat Tim eruit ging maar omdat ik erin bleef.

Nou dat lijkt me toch een eerlijk antwoord.

Waarschuw beheerder
begrijp me goed aub, eerst beweerde hij helemaal niet gelachen te hebben, los van het feit waar om het nou ging.

ik hoop dat het nu duidelijk is, want het is een zinloze discussie

Waarschuw beheerder
haha, joh niet zo aantrekken. Discusseren is toch leuk? Zolang het niet uit de hand loopt, toch? :D

Maar ik blijf bij me punt ;)
Jay heeft alleen gezegd niet te hebben gelachen doordat Tim eruit werd gezet. Zo verwoorde Erik het eerst iig.

Waarschuw beheerder
erik : 'gij lachte omdat tim eruit werd gezet'

jay : 'ik heb niet gelachen'

erik : jawel hedde gij wel

jay : ik heb absoluut niet gelachen

erik : nou dan ligt het aan mij, want ik heb u echt zeker zien lachen

jay : ik zou echt niet weten waar je het over hebt

erik : amaai het is toch wel zo , ik ben toch niet zot

jay : ja ok, ik heb gelachen maar niet omdat tim eruit ging

--------------

genoeg bewijs :P
Waarschuw beheerder
[img ]http://www.paradise-hotel.nl/images/kandidaten/big/jimmy_02.jpg[/img] [img cacheid=000aa277001ed4fe8a5f52821a010e2ed6]http://www.ginola14.com/gallery/gallery_Villa/villa1.jpg[/img] [img width=327 height=450 cacheid=000aa27d001ed50d4e36a79d1a010e2ed6]http://www.angelfire.com/vt2/imran/pics/thumbnails/600x450/109231612815.jpg[/img]

Zoek de verschillen

Waarschuw beheerder
yup, maar als dit de originele vraag is;
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 10:21:
'gij lachte omdat tim eruit werd gezet'

Dan zou ik dat ook ontkennen.

Waarschuw beheerder
dan zou ik direct zeggen, ja van opluchting, maar niet omdat tim eruit gaat

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 10:58:
dan zou ik direct zeggen, ja van opluchting, maar niet omdat tim eruit gaat

Jij maakt echt een punt daarvan, terwijl die andere lui de hele dag lopen te liegen.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind die walgelijke Erik eigenlijk steeds grappiger worden :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 10:14:
Maar ik blijf bij me punt
Jay heeft alleen gezegd niet te hebben gelachen doordat Tim eruit werd gezet. Zo verwoorde Erik het eerst iig.

JIj hebt ook gelijk hoor! :)

Waarschuw beheerder
Wat een huilebalk zeg die Manu !!!
en die Jimmy wordt je ook moe van denk ik als je daar de hele dag mee opgeschept zit !
hij zorgt wel voor "chaos" wat hij heel irritant elke 5 minuten roept
Waarschuw beheerder
iedereen doet het spel een beetje te serieus daar..als ik daar zou zitte zou ik ook ff los gaan daar enzo ..
Waarschuw beheerder
WTF is eigenlijk de bedoeling van dat hele spel?
Zie steeds maar een paar minuutjes en snap er niets van :bloos:
Waarschuw beheerder
ja wie het laatste overblijft krijgt 50.000 euro.. en elke week moet er iemand weg...
Waarschuw beheerder
elke week..om de paar dagen.. dat weet ik eigenlijk niet precies..zo vaak kijk k het ook nou niet..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 11:00:
Jij maakt echt een punt daarvan

omdat het ook hier om gaat

maargoed, ff een samenvatting:

erik (Y)

jay is homo
Waarschuw beheerder
Ik dnek dat Jay eruit gaat vanavond, neem aan dat Jimmy immuniteit krijgt en dan is Jay de lul
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lijn 3 op donderdag 3 november 2005 om 12:24:
ja wie het laatste overblijft krijgt 50.000 euro.. en elke week moet er iemand weg...

Zover snapte ik het al :D
Voor de rest klooien ze maar wat aan? Of wat is er nou steeds met dat mislijden van elkaar?

Waarschuw beheerder
:no: Jay zit ook op Partyflock en hij zei dat hij er 7 weken in zou zitten... Dat is toch niet al voorbij?

Waarschuw beheerder
haha, hoe heet hij hier dan, zal ik hem si vragen hoe het nou zit :P
Waarschuw beheerder
Jay zit ook op Partyflock en hij zei dat hij er 7 weken in zou zitten... Dat is toch niet al voorbij?

Yep, dit is de 7e week
Waarschuw beheerder
hmm..die eric moet eruit..pff

Waarschuw beheerder
naaktfoto shoots :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 13:04:
naaktfoto shoots

Nou nou... dat is erg ;D
Waarschuw beheerder
donateur
het spel duurde 7 weken als het goed is..

maareh ik denk dat als die jimmy zelf mag kiezen bij wie ie mag gaan staan, zou ie denk eerder zorgen dat Rene eruit gaat, dat is tactisch veel slimmer omdat Rene veel sterker staat dan Jay.

Waarschuw beheerder
Laat 'em maar gewoon bij die achterlijke Sarah :[ gaan staan! Blehhh!!!! Dan zijn we van Erik af en volgende week van haar!!! :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 15:29:
Laat 'em maar gewoon bij die achterlijke Sarah gaan staan! Blehhh!!!! Dan zijn we van Erik af en volgende week van haar!!!

Zou ik ook doen als ik hem was. Sarah en Erik kiezen elkaar omdat niemand ze echt moet. Jim moet eerst ff beetje slijmen met Sarah en een beetje lief doen tegen haar bla,bla,bla.(wel overtuigend natuurlijk).

Vervolgens vanavond bij haar gaan staan dus..bye, bye Erik!

En vervolgens kiest hij volgende week een andere, nieuwe vrouw (slechter dan Sarah zijn ze er toch niet) en kan Sarah ook verdwijnen..

Is ook tactisch een goede zet want Erik en Sarah krijgen meer en meer invloed en Jay, Melissa en Roxanne komen een beetje in een isolement. Zo schop je binnen 1 week de sterksten er wel uit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimmie :cheer: op donderdag 3 november 2005 om 14:59:
tactisch

:s dat woord.

Waarschuw beheerder
Pff van mij mag die sarah er echt uit.. Zooo irritant persoontje.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 12:25:
jay is homo

(Y) :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 15:57:
dat woord.

echt zo`n erik woordje ;)

maarja misschien zijn die lui wel allemaal veel te veel bezig met tactisch het spel spelen, moeten ze gewoon wat losser worden met zn alle, weg afspraken, idd gewoon voor iemand kiezen omdat je het daar gezellig mee heb en niet omdat je dan veilig bent.

die jimmy is irritant maar ik vind het wel leuk dat ie erin is gekomen, net als die erik irritant is maar hij zorgt wel voor ruzie en spanningen binnen het hotel
Waarschuw beheerder
Pff van mij mag die sarah er echt uit..

Op de bek slaan dat mens. God, ze is nog irritanter dan Erik. Mooi koppel voor in het "echte" leven.
Kunnen ze elkaar lekker irriteren!
Waarschuw beheerder
k kijk het elke dag vind t eGt 'n superprOgramma..:D

Waarschuw beheerder
haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Old Soldiers Never Die op donderdag 3 november 2005 om 15:47:
Sarah en Erik

op zouten met dat koppel!
ze kiezen elkaar idd omdat niemand ze moet.
sarah denk dat ze veilig zit maar tot nu toe knikkert hij iedere keer zijn kamer genoot er uit dus bij haar mag hij het ook wel doen :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 17:26:
op zouten met dat koppel

:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Hey hey mensen,

Thnx Vickje... maar denk ook indd wat zij zegt redelijk waarheid is...

Wat niet wordt getoond op beeld is... dat toen Marvin wegging (mijn beste vriend daar) heb ik van de mannen een goed contact met Tim gekregen...

Dat lachje wat op mijn gezicht verscheen, was indd een lach van opluchting... je zag me ook over die kruk heenhangen, lachen en vervolgens een "pfff"... van opluchting...

Dat Erik indd naar me toe kwam om verhaal daarover te halen... ontkende ik indd dat ik lachte, dat is nogaal logisch om dat ik meteen wist waar hij op doelde... en dat is dat de lach was omdat Tim eruit ging... dat heb k indd ontkend... ken Erik ook al langer als vandaag...

En over die zogenaamde naakt foto... tsjah.. hoe dat lekker in het midden door die tekst eronder te zetten "is geen naaktfoto :P" DAn gaan mensen twijvelen... maar even voor jou duidelijkheid, het is indd geen naaktfoto ik heb daar gewoon een boxershort aan...

En over Jay de homo :D:D:D... Zegt meer over de persoon die zegt dat ik homo ben dan over mij als persoon denk ik :bounce:

Ow ja... heb indd van 12augustus 2005 t/m 28September 2005 in Mexico gezeten voor 7wkn...!!!

Maar bedankt voor alle comments...

Jay.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dreammachine op donderdag 3 november 2005 om 16:24:
Op de bek slaan dat mens. God, ze is nog irritanter dan Erik. Mooi koppel voor in het "echte" leven.
Kunnen ze elkaar lekker irriteren!

HAha idd en net zo lelijk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 12:42:
haha, hoe heet hij hier dan, zal ik hem si vragen hoe het nou zit

Nou dan heb je nu antwoord :D

GO JAY! ;)

(K)
Waarschuw beheerder
HAha idd en net zo lelijk.

:yes:

Ik heb echt de pest aan Sarah!!
Waarschuw beheerder
Irritant mens ja
Waarschuw beheerder
Nou uh Jay, kvind het totaal GEEN sexy foto's, sorry. Maar ja, smaken verschillen ;)
Wel een tof dakterras trouwens, super (y)
Ennuh, die foto van je vriendin staat d'r dubbel op........of je vindt haar gewoon errug leuk, haha
Waarschuw beheerder
Ennuh, je gaat zeker nog nie vertellen wie 't haalt of wel :D
Waarschuw beheerder
Leuke eleminatieronde gister! (y) Jammer dat erik er nog niet uit is. Maar hij zei dat hij zo graag Jay en Melisa uit elkaar wilde halen, waarom ging hij dan zelf niet achter Melisa staan? Maar ben blij voor Jay, topper :)(Y)!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kwil nog steeds Jay-Melissa
of Rene-Roxanne (liever Rene niet trouwens....)