Hey hey mensen,
Thnx Vickje... maar denk ook indd wat zij zegt redelijk waarheid is...
Wat niet wordt getoond op beeld is... dat toen Marvin wegging (mijn beste vriend daar) heb ik van de mannen een goed contact met Tim gekregen...
Dat lachje wat op mijn gezicht verscheen, was indd een lach van opluchting... je zag me ook over die kruk heenhangen, lachen en vervolgens een "pfff"... van opluchting...
Dat Erik indd naar me toe kwam om verhaal daarover te halen... ontkende ik indd dat ik lachte, dat is nogaal logisch om dat ik meteen wist waar hij op doelde... en dat is dat de lach was omdat Tim eruit ging... dat heb k indd ontkend... ken Erik ook al langer als vandaag...
En over die zogenaamde naakt foto... tsjah.. hoe dat lekker in het midden door die tekst eronder te zetten "is geen naaktfoto

" DAn gaan mensen twijvelen... maar even voor jou duidelijkheid, het is indd geen naaktfoto ik heb daar gewoon een boxershort aan...
En over Jay de homo

... Zegt meer over de persoon die zegt dat ik homo ben dan over mij als persoon denk ik
Ow ja... heb indd van 12augustus 2005 t/m 28September 2005 in Mexico gezeten voor 7wkn...!!!
Maar bedankt voor alle comments...
Jay.