Partyflock

Forumonderwerp · 811262

Waarschuw beheerder
lijkt het jullie net zo spannend als de amerikaanse ?
Waarschuw beheerder
Ik vind de Amerikaanse versie heel leuk, alleen dat was 1x in de week. Onze paradise hotel is elke dag !! :P
Ik vind hem nu nog niet egt super vet het wordt denk wel spannend...

Ene Jay.. is het niet vaag om nu jezelf op TV te zien, en te zien waar de andere het allemaal over hebben ?? volgens mij worden er nu wel een heleboel dingen bij je duidelijk..
Waarschuw beheerder
Kijk alleen maar om die Erik plannen zien te voorbereiden. Kan me niet voorstellen dat ook maar iemand die nar het programma kijkt hem een "toffe gozer" vindt zoals sommigen daar in dat Hotel.

Maar ik vind het wel grappig om naar die Pointdexter te kijken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pfff wou net zeggen, de makers doen net alsof het hele programma om hem draait :S

hij is de enige die steeds appart om z'n mening wordt gevraagd :|

Waarschuw beheerder
eric is echt super zielig ...
elke uitzending draait ook om hem lijkt het wel ?!?!?!

Waarschuw beheerder
tjah vreselijk trap onder ze reed moet die hebbuh ! whahaha blijve hope dat ie eruit gaat !!! :yes:
Artiest Rynz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ofe op donderdag 6 oktober 2005 om 10:54:
Kijk alleen maar om die Erik plannen zien te voorbereiden. Kan me niet voorstellen dat ook maar iemand die nar het programma kijkt hem een "toffe gozer" vindt zoals sommigen daar in dat Hotel.

k wel :yes:
geniaal die gast :D. wees eerlijk, zonder hem zou dat programma onboeiend zijn. jammer dat niet het verw8e complot tussen jay, melissa en hem is gevormd en stand gehouden. vond t wel een vet trio :D

net wat fragmenten van volgende week gezien, maar t lijkt alsof ie er nog niet uitgaat. hoop dat die gast echt zo is zoals die is, en niet erin gebracht isom sensatie te brengen, waardoor die er dus door t programma zelf ingehouden wordt.

Waarschuw beheerder
Zooo lekker spannend net.. zeker genoten..
En tjah erik is een lul maar hij maakt het wel de moeite waard!
Volgende week komt trouwens collega van mij in Paradise hotel, Germain !! Haha echt vet!
Ps.. strakke achtie van Jay, melissa en Gina (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Van mij mag erik er ook uit !! dan kan het spel tenminste normaal verder gaan. En zien we misschien ook nog eens andere personen ipv alleen erik... en verhalen over erik...
vind trouwens wel da Rene en Roxanne het wel op save spelen..
Zou ik ook doen :P whahahaha
Waarschuw beheerder
vind trouwens wel da Rene en Roxanne het wel op save spelen..
Zou ik ook doen whahahaha

Als ik Roxanne bij me had zou ik da ook doen :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Ja het is indd heel vaag om mezelf zo terug te zien en dan indd met name de dingen die er over mij gezegd worden... maar ja dat maakt het voor mij ook erg leuk om toch naar de serie te kijken omdat ik weleens wil weten wat mensen over mij te zeggen hebben...

Het plan van mij, melisa en gina is indd heel goed gelukt...
Het plan kwam van mij af en heb hele gesprekken zitten voeren met melisa en gina dagen mee bezig geweest en dat komt niet zo in beeld en daar baalde ik wel een beetje van... maar als erik het maar warm krijgt haha...

2Brennie:
Leuk dat je collega erin komt... heb hem alleen niet zo heel lang gekend jammer genoeg... :$

Kuzzz Jay

Waarschuw beheerder
Heb t heel de week gemist :/ is die lul al pleite?

Waarschuw beheerder
[img width=110 height=167 cacheid=000a65a7001e12b1552cc4c71a01020355]http://img355.imageshack.us/img355/1145/lastscan1ge.th.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
ik denk dat die erik er wel lang in blijft...
al zou ik hem er het liefst uit hebben donderdag..
vin het wel lomp dat ze expres veel orginelen gasten eruit gaan werken. eerst 3 vrouwen erin en mochten allebij blijven en dan nu 3 mannen... ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeurte..
Waarschuw beheerder
Ik ga vanaav ook maar weer es ff kijken!!.. alleen moet die irritante Erik er echt uit.. ik snap zo ie zo niet wat hij in GODSNAAM in dat programma doet..!!
Waarschuw beheerder
donateur
hij is echt de Dave van de Nederlandse Paradise hotel
Waarschuw beheerder
nou ik hoop het niet.. dat erike de nedelandse ( belgische ) Dave is.... want Dave zat wel erg lang in Paradise hotel.. :P

Waarschuw beheerder
erik denkt dat hij de leider van de mannen is en het spelletje goed speelt.....:no:

maar wat hij niet door heeft is dat er een aantal zijn die hem echt uit kotsen...

van mij mag hij er uit!:jaja:

Waarschuw beheerder
Wat een KUTSERIE!!! egt helemaal niks:no: die amerikaanse was egt lol maar dit is egt nix, weer typisch Nederlands, gebeurt niks leuks in vergelijking emt de amerikaanse, daar ging dat wijfie met dat korte haar nog wel is helemaal uit der pan vandaan tegen keith:jaja: dat was lol:D
Waarschuw beheerder
donateur
nou ik vind deze serie ook wel leuk :)

maarja de echt ruzies moeten nog komen denk...

Waarschuw beheerder
En ik hoop dat er oude gasten terugkomen en met name Judith zodat zij Erik eruit kan gooien, dat zou nou eens leuk zijn!!!
Waarschuw beheerder
Vind er ook maar weinig aan

Waarschuw beheerder
En ik hoop dat er oude gasten terugkomen en met name Judith zodat zij Erik eruit kan gooien, dat zou nou eens leuk zijn!!!

jaaa da zou leuk zijn !!!
Waarschuw beheerder
Whaha :D dit is tv mensen !
René en Erik :respect: , enige eerlijke mensen.
beter blijft ie erin, zag em lachen dan in dat stukje van morgen.
...voor de rest is t maar simpel volk zeg jezes.
die roxanne :x bwhaha
Waarschuw beheerder
Wat een smerig ventje zeg die Erik, van mij mag ie eruit!

Tof dat Jay ook op PF zit! (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimmie :cheer: op woensdag 12 oktober 2005 om 08:55:
nou ik vind deze serie ook wel leuk

maarja de echt ruzies moeten nog komen denk...

Kijk dan vanavond maar...
spannende en onverwachtse aflevering wat een hoop spanning in het huis oplevert....

Waarschuw beheerder
leukkkkkkkk !!!!!!!!!!! :P
Waarschuw beheerder
Vind het erg tegenvallen en nep. Het is allemaal zo gemaakt! Vond de Amerikaanse versie veel beter en leuker om naar te kijken!

Waarschuw beheerder
Zoo echt verassend net zeg, jammer dat erik er nog niet uit is maar tjah het is een lul maar hij zorgt er wel voor dat ik blijf kijken! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
wat is die melisa een misselijk ding zeg!!! echt een dom wijf!!!
Waarschuw beheerder
hee man er zijn er daar een paar die de realiteit uit het oog verliezen, het is en blijft uiteindelijk een spel....
Er zijn mensen die zich irriteren aan Erik, begrijpelijk maar hij is wel een echte 'speler van het spel', die zegt wat hij denkt.Een spel draait nou eenmaal om winnen....
trouwens zo gebeurd er tenminste ook nog eens wat!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van herr mooij op vrijdag 14 oktober 2005 om 01:43:
hee man er zijn er daar een paar die de realiteit uit het oog verliezen, het is en blijft uiteindelijk een spel....
Er zijn mensen die zich irriteren aan Erik, begrijpelijk maar hij is wel een echte 'speler van het spel', die zegt wat hij denkt.Een spel draait nou eenmaal om winnen....
trouwens zo gebeurd er tenminste ook nog eens wat!

met je 1s (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van herr mooij op vrijdag 14 oktober 2005 om 01:43:
zo gebeurd er tenminste ook nog eens wat!

Wat voor een saai programma zou het zijn als Erik niet in het spel zou voorkomen. Door hem zijn er spanningen. Van mij mag hij er nog wel een tijdje in blijven. Zo kan hij Rene van advies voorzien en gaat Rene er uiteindelijk met de winst vandoor.

Waarschuw beheerder
Wat een misselijke vent die Erik!
En wat een ego.... Bleehhh!!!!

Waarschuw beheerder
ik vind die erik echt zielige rot ventje bah

Waarschuw beheerder
en die rene die speelt samen met erik om te zorgen dat hij niet er uit word gegooid door die sniekie plannetjes van erik

Waarschuw beheerder
Iedereen wist van tevoren dat ze aan een spel mee zouden doen, elke persoon speelt dat op ze eigen manier. Degene die je niet hoort die zijn de grootste sneaken. Mij hoor je ook niet zeggen dat die Erik een eerlijk gozer is, maar hij doet wel alles open kaart. Kan je niet van iedereen zeggen, want die varen mee op de inspraak van anderen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja erik speelt het spel ook zeker goed

maar als ik daar zou zitten zou ik hem echt neit mogen ik mag hem nu al niet en dat heeft neits met het spel te maken maar gewoon met de omgang met andere mensen .

Waarschuw beheerder
Hij vind zichzelf gewoon té geweldig... Én denkt dat alles om hem draait!

Waarschuw beheerder
hij denkt dat de mensen bang voor hem zijn,
dat zijn ze misschien ook wel beetje
maar denk dat de haat tegen hem het ergste is
Waarschuw beheerder
Pointdexter

Waarschuw beheerder
;)
Waarschuw beheerder
donateur
als er 1 een sniekie spelletje is het die melisa wel!!!die moeten ze er met een nood gang uit schoppen!!

Waarschuw beheerder
neeeee joh melisa speelt het goed !!!! vind ik dan he :P

Waarschuw beheerder
het liefste zie ik heel de tijd alleen maar haar tieten.
Waarschuw beheerder
donateur
in dat voorstukje van volgende week zie je ook dat die Erik gewoon notities maakt van iedereen over hoe ie ze het beste kan manipuleren enzo, echt vet psycho!!! melissa vind die briefjes dan geloof ik, dus komt ook vette ruzie van :9

maareh ik ben voor Jay en Melissa :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimmie :cheer: op vrijdag 14 oktober 2005 om 13:37:
in dat voorstukje van volgende week zie je ook dat die Erik gewoon notities maakt van iedereen over hoe ie ze het beste kan manipuleren enzo, echt vet psycho!!! melissa vind die briefjes dan geloof ik, dus komt ook vette ruzie van

Zou me niks verbazen als dat bij het spel hoort.
Waarschuw beheerder
donateur
ssst niet vertellen

ik vind t leuk om naar te kijken o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TJIBBE:bier: op vrijdag 14 oktober 2005 om 12:25:
als er 1 een sniekie spelletje is het die melisa wel!!!die moeten ze er met een nood gang uit schoppen!!

nee joh! die moet er juist in blijven. eric moet eruit....
vind het zo'n sukkel!!!
echt jammer dat het gisteren niet kon....:(

Uitspraak van Kimmie :cheer: op vrijdag 14 oktober 2005 om 13:37:
ik ben voor Jay en Melissa

:respect:
Waarschuw beheerder
WHAHAHA :D heb echt rot gelachen tijdens die ceremonie, al die gezichten van iedereen, en dan die van Erik :respect:
Hoppa Gina eruit, wat een stom wijf is dat jezes. Btje met melissa meegaan, als er iemand iemand in de rug kan steken is t die melissa wel. Ze gaf toch zelf al toe dat ze gevaarlijk is. Ze speelt t spel net zo hard als erik, mss nog wel harder.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RynZ op vrijdag 14 oktober 2005 om 19:17:
als er iemand iemand in de rug kan steken is t die melissa wel

kijk met jouw kan ik praten (y)