Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
welke meiden vallen er op negers ik zie ze steeds meer bij het uitgaan
Wat ik van vrouwen hoor is dat negers het inde heupen hebben wat voordelen heeft tijdens een potje geyle neuqsex.
En dan heb je van die zwarten, weet je wel, van die eh zwarten die dan
zeggen: “Ja, maar wij kunnen beter dansen.” Ja, dan denk ik, ach flik… Nee, nee, nee, nee, nee zeg ik dan. Alsof blanken niet kunnen dansen. Das onzin.
Das onzin dat blanken niet kunnen dansen. Ik ken toevallig een jongen, die woont in zo’n klein dorpje onder Zwolle, ik weet niet hoe het heet, maar daar woont die al een hele tijd, daar woont die in een kamer die die van z’n zus heeft gekregen, want ze zus woonde d’r eerst met een jongen waar ze heel erg verliefd op was, was een jongen die woonde ook ergens daar in de buurt en dan ze elkaar samen ontmoet op school, waren heel erg verlief geworden op elkaar, maar die jongen ging een halfjaar studeren in Australië en als terug kwam hadden ze afgesproken, gaan ze samen trouwen. Dus dat meisje zat te wachten in die kamer tot hij terug zou komen uit Australië. Maar die jongen was gelijk verliefd op een ander meisje en dat meisje had zo iets van: ja, ik krijg geen post meer, hoe kan dat nou? En hij zit daar met een ander wijf! En zij wachtten, wachtten, wachtten en op een gegeven moment, na een halfjaar stond die op Schiphol, want hij moest toch weer terug naar Nederland en zij: Oh, ik ben zo blij dat je er weer bent! En hij: Ja sorry, maar ik ben verliefd op een ander meisje. OOHHHHH, jij…. Maar toen mocht zij die kamer houden en toen zij ze: ja, ik hoef die kamer niet meer. Ja, toen dacht ze, dan ga ik maar onderverhuren. Ging ze hem onderverhuren. Toen heeft ze hem eerst onderverhuurt aan een meisje, was een heel raar meisje, die was op een gegeven moment bij de Jehova Getuiges, maar dat meisje was ?? van die Jehova Getuigen en ging totaal door het lint! Ging zuipen, snuiven, spuiten, kontje verkopen aan het station. Was verschrikkelijk! Was één grote teringzooi. Dus die kamer was zo’n zooi. Ja, je moet d’r uit, want d’r zitten ratten, kakkerlakken, konijnen en weet ik niet, grote dingen. Muizen zaten d’r ook! Ja, je moet eruit! Dus dat meisje ging eruit, en toen was die kamer weer leeg en dat meisje dacht, wat moet ik nou doen, wie moet er nou in? Ik zet m’n broer erin, want haar broer was op een gegeven moment vanuit dat kleine dorp naar de grote stad gegaan, maar die hoorde helemaal niet thuis in die grote stad, hoorde helemaal niet thuis in de grote stad. Ja, maar die had zoiets van, ja ik ga naar de grote stad, maar na een week was die al weer terug. Betrapt! Maar eh, enfin, de volgende dag, dat meisje, ga ik met een smoes vragen of hij zou lang op die kamer past en dan blijf hij lekker hier. Ja, kan je een beetje op m’n kamer passen. Ja, wanneer ben je dan terug? Enne toen zou die op die kamer passen. Maar in het begin, ging die op die kamer allemaal cursussen doen, grote plannen: dirigent worden, dit en dat. Ik zit dadelijk in de meubelfabriek, maar dat maakt niet uit, is ook belangrijk. Maar in elk geval, van die jongen kreeg ik dus laatst een telegram en daar schreef die in: “Ik kan ook dansen.” Dus ik denk, wat lullen ze dan?
En dan heb je van die zwarten, weet je wel, van die eh zwarten die dan
zeggen: “Ja, maar wij kunnen beter dansen.” Ja, dan denk ik, ach flik… Nee, nee, nee, nee, nee zeg ik dan. Alsof blanken niet kunnen dansen. Das onzin.
Das onzin dat blanken niet kunnen dansen. Ik ken toevallig een jongen, die woont in zo’n klein dorpje onder Zwolle, ik weet niet hoe het heet, maar daar woont die al een hele tijd, daar woont die in een kamer die die van z’n zus heeft gekregen, want ze zus woonde d’r eerst met een jongen waar ze heel erg verliefd op was, was een jongen die woonde ook ergens daar in de buurt en dan ze elkaar samen ontmoet op school, waren heel erg verlief geworden op elkaar, maar die jongen ging een halfjaar studeren in Australië en als terug kwam hadden ze afgesproken, gaan ze samen trouwen. Dus dat meisje zat te wachten in die kamer tot hij terug zou komen uit Australië. Maar die jongen was gelijk verliefd op een ander meisje en dat meisje had zo iets van: ja, ik krijg geen post meer, hoe kan dat nou? En hij zit daar met een ander wijf! En zij wachtten, wachtten, wachtten en op een gegeven moment, na een halfjaar stond die op Schiphol, want hij moest toch weer terug naar Nederland en zij: Oh, ik ben zo blij dat je er weer bent! En hij: Ja sorry, maar ik ben verliefd op een ander meisje. OOHHHHH, jij…. Maar toen mocht zij die kamer houden en toen zij ze: ja, ik hoef die kamer niet meer. Ja, toen dacht ze, dan ga ik maar onderverhuren. Ging ze hem onderverhuren. Toen heeft ze hem eerst onderverhuurt aan een meisje, was een heel raar meisje, die was op een gegeven moment bij de Jehova Getuiges, maar dat meisje was ?? van die Jehova Getuigen en ging totaal door het lint! Ging zuipen, snuiven, spuiten, kontje verkopen aan het station. Was verschrikkelijk! Was één grote teringzooi. Dus die kamer was zo’n zooi. Ja, je moet d’r uit, want d’r zitten ratten, kakkerlakken, konijnen en weet ik niet, grote dingen. Muizen zaten d’r ook! Ja, je moet eruit! Dus dat meisje ging eruit, en toen was die kamer weer leeg en dat meisje dacht, wat moet ik nou doen, wie moet er nou in? Ik zet m’n broer erin, want haar broer was op een gegeven moment vanuit dat kleine dorp naar de grote stad gegaan, maar die hoorde helemaal niet thuis in die grote stad, hoorde helemaal niet thuis in de grote stad. Ja, maar die had zoiets van, ja ik ga naar de grote stad, maar na een week was die al weer terug. Betrapt! Maar eh, enfin, de volgende dag, dat meisje, ga ik met een smoes vragen of hij zou lang op die kamer past en dan blijf hij lekker hier. Ja, kan je een beetje op m’n kamer passen. Ja, wanneer ben je dan terug? Enne toen zou die op die kamer passen. Maar in het begin, ging die op die kamer allemaal cursussen doen, grote plannen: dirigent worden, dit en dat. Ik zit dadelijk in de meubelfabriek, maar dat maakt niet uit, is ook belangrijk. Maar in elk geval, van die jongen kreeg ik dus laatst een telegram en daar schreef die in: “Ik kan ook dansen.” Dus ik denk, wat lullen ze dan?
Ik ben n neger,heb ik mij laten vertellen.
vin t maar raar die vraag ja ik val op negerinnen want die zie ik zo vaak als ik uitga
ja het is net hoe je hem leest maar ik vind het nogal een domme vraag ik zie met uitgaan marokanen, turken, negers, blanken.. zijn allemaal nederlanders..
k weet niet waar je op doelt met deze vraag maar als ik je vraag even anders verwoord zoals ik hem opvat staat er
Had ik ze maar ff laatste aanpassing 10 september 2005 18:35
Allemaal Nederlanders ..... ??? das niet waar waarom praten ze dan over probleem marokkanen haha heb er trouwens geen problemen mee met marokkanen ..
Uitspraak van $tef@n op zaterdag 10 september 2005 om 10:46:
je ziet steeds meer meiden die op negers vallen ? je ziet ze vaak struikelen en op een neger vallen ? Misschien moeten ze iets doen aan die veneinige drempeltjes in die danshut van jou dan, ook een beetje lullig voor die negers dat die meiden steeds op ze vallen
Wennen onderwerp...
Iedereen gaat toch gewoon achter degene aan die ze lekker vinden?
Precies en eeuwig discussie hier want alles neukt elkaar of t nou zwarte kerels zijn die witte vrouwen neuken ,of witte kerels die zwarte vrouwen neuken , wat geeft het
zolang het niet af geeft helemaal niks
Ik vind dat negers/zwarten gedoe ook niet kunnen..
gekleurde medelanders!
Negers hebben wel anders een grote lul!
ongelooflijk en ongelofelijk zijn beide goed; ongelovelijk is onjuist
ja...ik heb t voor elkaar gekregen het hele net te stelen...maar dat gaat jouw erwt hersen capaciteit te boven...ik ga slapen..stuur maar p.b.tjes als jij nog wat zinnigs te vertellen hebt.....have fun
Het gaat ook om respect van je mede mens.
Als iedereen zich nu eens eerst met zichzelf zou bezig houden.. helemaal op een feest in plaats van te letten op anderen? Dan zou je tenminste nog wat aan je feest avond hebben gehad! Want al dat andere is echt verspilde moeite!
ergens "in de buurt" van hengelo
Ik zou nooit maar dan ook nooit op een bruin iemand kunnen vallen
Dat is volgens mij nog zeker wel een uur rijden. En nee, ben niet naar Palma geweest. Al zou ik het liefst vandaag nog gaan
Ik zou nooit maar dan ook nooit op een bruin iemand kunnen vallen, ik vind het gewoon niet mooi.. Kan me ook echt niet bedenken wat sommige mensen in negers zien..
met Tom
Als Tom dan wel tijd heeft. We gaan een eigen bedrijfje beginnen
Volgend jaar wil ik ook wel mee. Wil dan alleen niet bij het stinkpaleis werken
dat spreekt elkaar al tegen
wordt hier beweerd van niet dan?
leuk weer hoor, stelletje junkies die dan weer donkere mensen gaan discrimineren
ik zou geen strakke henkie willen als vriendje of zo'n vieze hooligan, bahhhhh
dat zijn allemaal van die hiphop wannebe neger hoeren die wij (blanken) hebben afgedankt.
Niet dat ik een hekel heb aan negers. Maar die blonde sletjes erbij wel.
Dan heb jij het over spelfouten ? Je bent zelf nog niet eens elke zin met een hoofdletter.
En de "history of holland" gaat jou petje te boven
en ff voor de duidelijkheid... JA ik heb met een neger, NEE ik val er niet op... zo is het gewoon gelopen... Heb geen bepaald type waar ik op val... als diegene maar aantrekkelijk is, zal het me kont roesten wat voor afkomst diegene heeft
heb hiervoor vier jaar met een hollander gehad en... tsja... nu heb ik met een "neger" (surinamer)... ik zou zeggen: als je maar gelukkig met elkaar bent toch?! voor de rest LEKKER BELANGRIJK... wist niet dat sommige mensen er zo´n probleem mee schijnen te hebben....
Uitspraak van ^_» Nathalíejj *op woensdag 14 september 2005 om 16:43:
negers? echtnie WALGELIJK
gelukkig ben jij moeders mooiste!!
dwaas
wist niet dat sommige mensen er zo´n probleem mee schijnen te hebben....
Lijkt me stug dat je niet op negers kan vallen. Van alle negers op de hele wereld zal er echt wel eentje tussen zitten die je leuk zou vinden.
een mening geven is iets anders dan, zeggen dat het walgelijk is!! dan moet je het anders formuleren...
een mening geven is iets anders dan, zeggen dat het walgelijk is!! dan moet je het anders formuleren...
waar zegt ze dat het walgelijk IS?
jij moet niet iemand woorde in de mond legge
jij moet een ander zijn mening respecteren of niet mee bemoeien
als ze het valgelijk vind./. viond ze het walgelijk
ik VIND het ook walgelijk
negers? echtnie WALGELIJK
Uitspraak van berre op woensdag 14 september 2005 om 17:20:
waar zegt ze dat het walgelijk IS?
jij moet niet iemand woorde in de mond legge
jij moet een ander zijn mening respecteren of niet mee bemoeien
als ze het valgelijk vind./. viond ze het walgelijk
ik VIND het ook walgelijk
MAG IK?? mevrouw gedachte-politielaatste aanpassing 14 september 2005 17:24
Uitspraak van Den Haagstuh op woensdag 14 september 2005 om 17:31:
pfffff ben jij dom ofzo
Uitspraak van Den Haagstuh op woensdag 14 september 2005 om 17:33:
ik heb alleen WALGELIJK geciteerd.... mixer
ja van haar waarvan jij zei dat ze t niet gezegd had
zeg me nou niet dat je dit ook niet snapt
ja wie komt hier nou dom over.. ik die gelijk heb.. of jullie die andere mensen maar woorden in de mond legge en zwaar ongelijk hebbe... en toch proberen hun gelijk te halen.. met er een eige draai aan te geven.... flikker dan op joh
mystery is het grote voorbeeld van mensen die een slechte jeugd hebben gehad en die zich nu als internethelden voordoen.
vind jou wel stoer mystery75
jij mag helemaal niks veroordelen.. je ben god niet (en ook geen rechter.. jij ben spellingsmeester, hou je daar dan ook mee bezig)laatste aanpassing 14 september 2005 18:04
hier zijn ze nie veel slimmer as knippen en plakke
maarja ik weet wel hoe dat komt
door julliej vriendjes hahaha en zeker die van berre
die zwarte zit nog in je hol
heej haagse mafkees www.hardcorehooligan.nl in je profiel ?
wel eens opgemerkt al die argentijnse en zuidamerikaanse invloeden op middennoord? of ben je 1 van die brogums met gekleurde kisten die toen het vak af werd geslagen omdat jullie dachten de dienst uit te maken bij voetbal?
je weet dat gedachtengangen zoals de jouwe niet getolreerd word daarzo dus haal dat www.hardcorehooliga.nl eens lekker weg .en zet de echte hagenezen niet zo voor lul
jullie zie ik er nooit
ennuh ben er trots op hij in me stad woont
stukke beter as al die bruine ow nee duinuh
hakuna matada ik weet nie ma ben je nou zo dom
tuurlijk zie ik me vent in ut licht
hahahahaha ik heb geen zwarte
hoe meer licht hoe minder zwart je ziet
nou neem aan dat je ook lief bent voor esther
en voor je vrienden..ennn..lalala
sorry..heb een over romantische buidas zeldzaam..hoop dat het snel overwaait
tuurlijk zie ik me vent in ut licht
dus de geruchten zijn ook jouw dorp binnengedrongen al
ik snij m wel in kleine stukkies voor je
Hehe zou haast niet meer in den haag gaan wonen als ik het voorgaande verhaal lees (late rectie he..cker)
nou ik vind het een beetje jammer het zijn altijd wel de mooiste nederlandse meisjes die met negers gaan.
maar 1 ding weet ik wel ik hoef ze gelijk niet meer want ze zijn dan gewoon vies.
een nederlands meisje houd het maar lekker bij de nederlandse man.
zo niet is het afval.
en dat is geen racisme!!!! want dat bestaat niet dat woord.
dat heeft weer 1 of andere lul uit de lucht getrokke.
ik vind alles best wat ze doen ,als ze het maar bij hun eigen neger meisjes houden ,nederlandse zijn van ons.
dat ligt namelijk nog al gevoelig.
maar ook al zal je ze dat 1 miljoen keer uitleggen ,dat snappen ze niet.
beetje jammer weer
en zo als hhier geroepen word ,jaloezie nee dat is het niet ,het is alleen zonde van onze hollandse meisjes dat ze zo vies raken.laatste aanpassing 14 september 2005
als ik er achter kom dat mijn vriendin het ooit met een neger gedaan heb dan pak ik een fles jif ga ik mezelf goed wassen daarna zeg ik pleur maar op
ja sorry maar dat kan gewoon niet .
het hoort gewoon niet bij elkaar en klaar.
als ik er achter kom dat mijn vriendin het ooit met een neger gedaan heb dan pak ik een fles jif ga ik mezelf goed wassen daarna zeg ik pleur maar op
ja sorry maar dat kan gewoon niet .
het hoort gewoon niet bij elkaar en klaar.
zeg maar 1 ding leren lezen !!!
zal mij wat boeie.
ik vind alles best wat ze doen ,als ze het maar bij hun eigen neger meisjes houden ,nederlandse zijn van ons.
ik ga lekker naar me bedje.
god ow god ut ken knippen en plakken
De vraag is "wie gaat dat bewijzen?"
Reken maar dat het zo is
ik wil niet dat iemand me dat laat zien
Wie wel dan jij?
stiekem gekeken?
Wat moet je daar nu op zeggen?
niks
ik ontken alles
Nee, weet ook niet hoe die van jou eruit ziet.