Partyflock

Forumonderwerp · 809647
5508x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
welke meiden vallen er op negers ik zie ze steeds meer bij het uitgaan
Waarschuw beheerder

Meiden of negers?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 september 2005 om 10:46:
negers

Lekker droog woord is dat zeg!

Waarschuw beheerder
slotjes zijn het...

Waarschuw beheerder
dan moet je niet naar een r&b tent gaan, sufkut

Of uit de randstad verhuizen, daar is het een beetje meeloperij, bling bling mode..

Waarschuw beheerder
negers , nee dank je .

Waarschuw beheerder

Dat is balen voor je, want je wilt als blanken onder elkaar ook wel eens dansen zonder mensen die dat WEL kunnen.

Wat ik van vrouwen hoor is dat negers het inde heupen hebben wat voordelen heeft tijdens een potje geyle neuqsex.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 september 2005 om 11:19:
potje geyle neuqsex

(y)

Waarschuw beheerder
donateur
Wat ik van vrouwen hoor is dat negers het inde heupen hebben wat voordelen heeft tijdens een potje geyle neuqsex.

En dan heb je van die zwarten, weet je wel, van die eh zwarten die dan
zeggen: “Ja, maar wij kunnen beter dansen.” Ja, dan denk ik, ach flik… Nee, nee, nee, nee, nee zeg ik dan. Alsof blanken niet kunnen dansen. Das onzin.
Das onzin dat blanken niet kunnen dansen. Ik ken toevallig een jongen, die woont in zo’n klein dorpje onder Zwolle, ik weet niet hoe het heet, maar daar woont die al een hele tijd, daar woont die in een kamer die die van z’n zus heeft gekregen, want ze zus woonde d’r eerst met een jongen waar ze heel erg verliefd op was, was een jongen die woonde ook ergens daar in de buurt en dan ze elkaar samen ontmoet op school, waren heel erg verlief geworden op elkaar, maar die jongen ging een halfjaar studeren in Australië en als terug kwam hadden ze afgesproken, gaan ze samen trouwen. Dus dat meisje zat te wachten in die kamer tot hij terug zou komen uit Australië. Maar die jongen was gelijk verliefd op een ander meisje en dat meisje had zo iets van: ja, ik krijg geen post meer, hoe kan dat nou? En hij zit daar met een ander wijf! En zij wachtten, wachtten, wachtten en op een gegeven moment, na een halfjaar stond die op Schiphol, want hij moest toch weer terug naar Nederland en zij: Oh, ik ben zo blij dat je er weer bent! En hij: Ja sorry, maar ik ben verliefd op een ander meisje. OOHHHHH, jij…. Maar toen mocht zij die kamer houden en toen zij ze: ja, ik hoef die kamer niet meer. Ja, toen dacht ze, dan ga ik maar onderverhuren. Ging ze hem onderverhuren. Toen heeft ze hem eerst onderverhuurt aan een meisje, was een heel raar meisje, die was op een gegeven moment bij de Jehova Getuiges, maar dat meisje was ?? van die Jehova Getuigen en ging totaal door het lint! Ging zuipen, snuiven, spuiten, kontje verkopen aan het station. Was verschrikkelijk! Was één grote teringzooi. Dus die kamer was zo’n zooi. Ja, je moet d’r uit, want d’r zitten ratten, kakkerlakken, konijnen en weet ik niet, grote dingen. Muizen zaten d’r ook! Ja, je moet eruit! Dus dat meisje ging eruit, en toen was die kamer weer leeg en dat meisje dacht, wat moet ik nou doen, wie moet er nou in? Ik zet m’n broer erin, want haar broer was op een gegeven moment vanuit dat kleine dorp naar de grote stad gegaan, maar die hoorde helemaal niet thuis in die grote stad, hoorde helemaal niet thuis in de grote stad. Ja, maar die had zoiets van, ja ik ga naar de grote stad, maar na een week was die al weer terug. Betrapt! Maar eh, enfin, de volgende dag, dat meisje, ga ik met een smoes vragen of hij zou lang op die kamer past en dan blijf hij lekker hier. Ja, kan je een beetje op m’n kamer passen. Ja, wanneer ben je dan terug? Enne toen zou die op die kamer passen. Maar in het begin, ging die op die kamer allemaal cursussen doen, grote plannen: dirigent worden, dit en dat. Ik zit dadelijk in de meubelfabriek, maar dat maakt niet uit, is ook belangrijk. Maar in elk geval, van die jongen kreeg ik dus laatst een telegram en daar schreef die in: “Ik kan ook dansen.” Dus ik denk, wat lullen ze dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 september 2005 om 11:32:
zeggen: “Ja, maar wij kunnen beter dansen.” Ja, dan denk ik, ach flik… Nee, nee, nee, nee, nee zeg ik dan. Alsof blanken niet kunnen dansen. Das onzin.
Das onzin dat blanken niet kunnen dansen. Ik ken toevallig een jongen, die woont in zo’n klein dorpje onder Zwolle, ik weet niet hoe het heet, maar daar woont die al een hele tijd, daar woont die in een kamer die die van z’n zus heeft gekregen, want ze zus woonde d’r eerst met een jongen waar ze heel erg verliefd op was, was een jongen die woonde ook ergens daar in de buurt en dan ze elkaar samen ontmoet op school, waren heel erg verlief geworden op elkaar, maar die jongen ging een halfjaar studeren in Australië en als terug kwam hadden ze afgesproken, gaan ze samen trouwen. Dus dat meisje zat te wachten in die kamer tot hij terug zou komen uit Australië. Maar die jongen was gelijk verliefd op een ander meisje en dat meisje had zo iets van: ja, ik krijg geen post meer, hoe kan dat nou? En hij zit daar met een ander wijf! En zij wachtten, wachtten, wachtten en op een gegeven moment, na een halfjaar stond die op Schiphol, want hij moest toch weer terug naar Nederland en zij: Oh, ik ben zo blij dat je er weer bent! En hij: Ja sorry, maar ik ben verliefd op een ander meisje. OOHHHHH, jij…. Maar toen mocht zij die kamer houden en toen zij ze: ja, ik hoef die kamer niet meer. Ja, toen dacht ze, dan ga ik maar onderverhuren. Ging ze hem onderverhuren. Toen heeft ze hem eerst onderverhuurt aan een meisje, was een heel raar meisje, die was op een gegeven moment bij de Jehova Getuiges, maar dat meisje was ?? van die Jehova Getuigen en ging totaal door het lint! Ging zuipen, snuiven, spuiten, kontje verkopen aan het station. Was verschrikkelijk! Was één grote teringzooi. Dus die kamer was zo’n zooi. Ja, je moet d’r uit, want d’r zitten ratten, kakkerlakken, konijnen en weet ik niet, grote dingen. Muizen zaten d’r ook! Ja, je moet eruit! Dus dat meisje ging eruit, en toen was die kamer weer leeg en dat meisje dacht, wat moet ik nou doen, wie moet er nou in? Ik zet m’n broer erin, want haar broer was op een gegeven moment vanuit dat kleine dorp naar de grote stad gegaan, maar die hoorde helemaal niet thuis in die grote stad, hoorde helemaal niet thuis in de grote stad. Ja, maar die had zoiets van, ja ik ga naar de grote stad, maar na een week was die al weer terug. Betrapt! Maar eh, enfin, de volgende dag, dat meisje, ga ik met een smoes vragen of hij zou lang op die kamer past en dan blijf hij lekker hier. Ja, kan je een beetje op m’n kamer passen. Ja, wanneer ben je dan terug? Enne toen zou die op die kamer passen. Maar in het begin, ging die op die kamer allemaal cursussen doen, grote plannen: dirigent worden, dit en dat. Ik zit dadelijk in de meubelfabriek, maar dat maakt niet uit, is ook belangrijk. Maar in elk geval, van die jongen kreeg ik dus laatst een telegram en daar schreef die in: “Ik kan ook dansen.” Dus ik denk, wat lullen ze dan?

Dàt dan weer wel!

o:)
Waarschuw beheerder
Hans Teeuwen :respect: ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 september 2005 om 11:32:

:respect:

Waarschuw beheerder

nou als ik jouw koppie zo bekijk zou ik ook liever met een neger gaan (F) O:)

Waarschuw beheerder
nee dank je

Waarschuw beheerder
:gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Mag ik bedanken, echt niet :nee:

Waarschuw beheerder
ik ook niet:p

Waarschuw beheerder
donateur
een potje geyle neuqsex.

je bedoelt zeker gewoon lekker geile sex, toch? :\

:respect: Signum :respect:
Waarschuw beheerder
geen neger voor mij

Waarschuw beheerder
Nee geen negers...

Vraag het anders ff op pp2g

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 september 2005 om 13:06:
je bedoelt zeker gewoon lekker geile sex, toch?

Ik bedoelde wel "geyle neuqsex" !

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb niks tegen negers maar ik val der niet op:no:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 september 2005 om 14:19:
Ik bedoelde wel "geyle neuqsex" !

Sorry, ik spreek alleen algemeen beschaafd amsterdams, dus ik heb geen flauw idee wat je met geyle neuqsex bedoelt :no:
Waarschuw beheerder
Ik ben n neger,heb ik mij laten vertellen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gila Selectah op zaterdag 10 september 2005 om 14:30:
Ik ben n neger,heb ik mij laten vertellen.

ik geil alleen op je als je een broodje bapao hebt O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 september 2005 om 14:32:
ik geil alleen op je als je een broodje bapao hebt

Helaas heb alleen broodjes pindakaas.
Ik pak alle blanke dames in,met mijn negersteelo B)

Waarschuw beheerder
donateur
*zucht*
Waarschuw beheerder
Jij woont in een broodje bapao heb ik anders gehoord.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van judel op zaterdag 10 september 2005 om 14:38:
Jij woont in een broodje bapao heb ik anders gehoord.

Jij hoort dingen die er niet zijn :flower:
Waarschuw beheerder
Old wou ook graag dat ie neger was,dan was ie n echte playa geweest.

Waarschuw beheerder
boeiend... boeiend... intressant :/

Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat ik nu even heel wijselijk me mond houdt :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 september 2005 om 12:20:
nou als ik jouw koppie zo bekijk zou ik ook liever met een neger gaan

bedankt voor het compliment lieverd

Waarschuw beheerder
nee ik niet :no: noe mij maar een NLer

Waarschuw beheerder
nee ik ook niet :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Toch weinig
Waarschuw beheerder
Ik hou het toch maar gewoon bij Nederlanders!!

Waarschuw beheerder
[img width=400 height=267]http://jesuslovesyou.herejezus.nl/media/piqs/gekke%20negers.jpg[/img]
Keep The %) Alive!

Waarschuw beheerder

Ik in iedergeval niet :no:
Hou het bij een echte nederlander :D
Waarschuw beheerder
Old wou ook graag dat ie neger was,dan was ie n echte playa geweest.

Ze noemen me ook wel de blanke R. Kelly B)

Waarschuw beheerder
nou ik ga de enige zijn die hier een JA ga zetten,ik vind het vaak mooie mannen hoor lekker mixje man maar wel half half!Maar ook gewoon de nederlands man is ook niets mis mee maar op zich vind ik donkere mannen wel iets moois hebben zo ik heb als enige ja en heb gesproken!

Waarschuw beheerder
ik niet!!!!

Waarschuw beheerder

ik weet t niet hoor maar is dit niet een beetje een vage vraag ...????
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=200 height=324 cacheid=00138463001d2e01b4a389481a00f58b6e]http://www.alife.nl/pictures_news/Pharrel%20met%20pet.jpg[/img]
Pharrel

[img width=200 height=300 cacheid=00138464001c047b4b88b4631a00f58b6e]http://www.kommunalbogen.dk/img/artikler/usher-art8410.jpg[/img]
Usher

Had ik ze maar ff 8) :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 september 2005 om 18:31:
eigenvolk eerst

dat leek me wel beetje gepast

hoezo gepast dan ?

Waarschuw beheerder

tja met andere woorden het is niet goed ? dat je ze vaak ziet bij het uitgaan ?

Waarschuw beheerder
vin t maar raar die vraag ja :yes: ik val op negerinnen want die zie ik zo vaak als ik uitga :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 september 2005 om 18:36:
vin t maar raar die vraag ja ik val op negerinnen want die zie ik zo vaak als ik uitga

ja het is net hoe je hem leest maar ik vind het nogal een domme vraag ik zie met uitgaan marokanen, turken, negers, blanken.. zijn allemaal nederlanders..

k weet niet waar je op doelt met deze vraag maar als ik je vraag even anders verwoord zoals ik hem opvat staat er
is het een rage om met negers te gaan omdat ik dat steeds vaker zie..
iedereen moet toch lekker zelf weten waar hij/zij op valt..

Waarschuw beheerder
Nee ik val niet op negers, vind zo niet aantrekkelijk. Nee echt niet vind het echt vies eigelijk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 september 2005 om 18:43:
ja het is net hoe je hem leest maar ik vind het nogal een domme vraag ik zie met uitgaan marokanen, turken, negers, blanken.. zijn allemaal nederlanders..

Allemaal Nederlanders ..... ??? das niet waar waarom praten ze dan over probleem marokkanen haha heb er trouwens geen problemen mee met marokkanen ..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 september 2005 om 18:43:
k weet niet waar je op doelt met deze vraag maar als ik je vraag even anders verwoord zoals ik hem opvat staat er

en ik bedoel meer eigenlijk ,dat ik blij ben dat dr diversiteit is , er zit van elke nationaliteit wel wat leuks bij , en ik zie ze niet allemaal als nederlander :no: zie ze wel als mens zeg maar :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Profiel 11580 op zaterdag 10 september 2005 om 18:34:
Had ik ze maar ff laatste aanpassing 10 september 2005 18:35

mee eens hoor dame vind ze ook leuk :P

Waarschuw beheerder
Ik ga voor de Nederlandse dames.. :yes:

Waarschuw beheerder
ik ga voor bovenstaande jongen als het kan :P :yes:

Waarschuw beheerder
:$.. hoe is 't nah.. lang niet gesproken.. hehe :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 september 2005 om 18:53:
zie ze wel als mens zeg maar

Met alle respect maar ook niet allemaal haha :D

Waarschuw beheerder
ben je geschrokken :p

Waarschuw beheerder
hahaha o je ben er al lang geleden hoe ist zie je niet online meer ook hoe komt dat meneer wat ga je vanaaf doen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 september 2005 om 19:24:
ik ga voor bovenstaande jongen als het kan

jij wipt wel erg snel over zeg damnnn ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 september 2005 om 19:36:
jij wipt wel erg snel over zeg damnnn

nee joh deze jongenman ken ik :)
dus dat kan best!
Waarschuw beheerder
geef mij maar een lekkere nederlander :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 september 2005 om 19:45:
nee joh deze jongenman ken ik
dus dat kan best!

Speciaal voor jou ;)

[img width=477 height=316 cacheid=000a1cbd001d2f4e80d6b96c1a00f591d9]http://img82.exs.cx/img82/4906/honey23bi.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kayleigh op zaterdag 10 september 2005 om 19:47:
geef mij maar een lekkere nederlander

:)

Waarschuw beheerder
no way

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 september 2005 om 19:45:
nee joh deze jongenman ken ik
dus dat kan best!

:D:D

Waarschuw beheerder
:)hoe ist met je alles..............nog steeds massage nodig kom dalijk wel bij je in de buurt maar niet met mijn eigen auto helaas!Anders had ik wel ff

Waarschuw beheerder
stiekemerd! je bent wel in de buurt ja? haha.. schreeuw maar ff als je in de burgermeesterswijk bent! ;)

Waarschuw beheerder
donateur
heb het wel een tijdje met een donkere man gedaan, maar nee voor mij niet meer....voor een relatie dan:)

Waarschuw beheerder
Heb niks tegen negers,maar val er niet op.
Ben tenminste nog nooit verliefd geweest op 1

Pharrel vind ik echt super :kwijl: das ook de enige die ik zo ff kan bedenken

[img width=200 height=200]http://www.alife.nl/pictures_news/Pharrel%20W2.jpg[/img]

:9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
geef mij maar een nederlander :)

Waarschuw beheerder
donateur
Sex met een neger is anders ZEKER niet slecht :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 september 2005 om 18:31:
eigenvolk eerst

dat dnek k hahahahha

Waarschuw beheerder
geef mij maar een nederlander..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 september 2005 om 18:48:
Allemaal Nederlanders ..... ??? das niet waar waarom praten ze dan over probleem marokkanen haha heb er trouwens geen problemen mee met marokkanen ..

als jij een nederlands paspoort heb ben je nederlander

ik weet ook wel dat iemand van bijvoorbeeld turkse afkomst is maar dat doet er niet toe ik vind de vraag stelling er raar
Waarschuw beheerder
Waarom zou je je beperken tot 1 ras?
Als t goed voelt is t toch goed?
Waarschuw beheerder
ik ben lekker gemixt en vanalles wat hihi en k lust ook wel vanalles wat ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 00:30:
als jij een nederlands paspoort heb ben je nederlander

ik weet ook wel dat iemand van bijvoorbeeld turkse afkomst is maar dat doet er niet toe ik vind de vraag stelling er raar

Wat wil je nou bereiken dan ???
Waarschuw beheerder
humberto tan :P

oftewel

the tan-man

:D (F)

Waarschuw beheerder
nee ik hou het bij Nederlanders, maar deze man vind ik wel heel erg sexy

[img width=200 height=324 cacheid=00138463001d2e01b4a389481a00f5aef2]http://www.alife.nl/pictures_news/Pharrel%20met%20pet.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 10:50:
Wat wil je nou bereiken dan ???

wil best wel weten hoe de vraag bedoelt word
Waarschuw beheerder
En dan nu het populaire hoorspelletje "geen jager geen neger"

-Herman Finkers-

:D

Waarschuw beheerder
"zeg ik nie" :P
Artiest {SHOWLIST artist 32777, 23031}
Waarschuw beheerder
Ik val op Nl'ers,Halfjes/Mixjes vind ik ook mooi:yes:..

Waarschuw beheerder
donateur
Pharrel is :kwijl: :9
Waarschuw beheerder
doe my maar nederlanders :jaja:
Waarschuw beheerder
Echt niet....Nooit niet.....

Waarschuw beheerder
ikke ni en daar zal is nooit op valle ook:D doe mij maar een lekkere bleekscheet:D

Waarschuw beheerder
:nee:

Waarschuw beheerder
negers hebben heeeeeleee grote... :X :X :X

B)

Waarschuw beheerder
lippen? :x

Waarschuw beheerder
donateur
oren toch? O:)

Waarschuw beheerder
Owja O:)

Waarschuw beheerder
En blauwe ballen O:)

Waarschuw beheerder
donateur
kerstballen? :x

Waarschuw beheerder

je ziet steeds meer meiden die op negers vallen ? of zo ? je ziet ze vaak struikelen en op een neger vallen ? Misschien moeten ze iets doen aan die veneinige drempeltjes in die danshut van jou dan, ook een beetje lullig voor die negers dat die meiden steeds op ze vallen

what the fuck bedoel je man ?

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 19:56:
Uitspraak van $tef@n op zaterdag 10 september 2005 om 10:46:

je ziet steeds meer meiden die op negers vallen ? je ziet ze vaak struikelen en op een neger vallen ? Misschien moeten ze iets doen aan die veneinige drempeltjes in die danshut van jou dan, ook een beetje lullig voor die negers dat die meiden steeds op ze vallen

Ik denk dat het komt doordat die negers te lui zijn om op te staan, en daarom vallen die meiden op ze.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 19:55:
kerstballen?

nee van die verimpelde hangende kleine donkerblauwe testikels :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op zondag 11 september 2005 om 20:00:
Ik denk dat het komt doordat die negers te lui zijn om op te staan, en daarom vallen die meiden op ze.

zou je denken ? hmmm

beetje sado masochistische negers dus ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 19:48:
negers hebben heeeeeleee grote...

voeten?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 september 2005 om 22:57:
Pharrel vind ik echt super das ook de enige die ik zo ff kan bedenken

Zo dan noem je dr ook ff 1 hey! :kwijl:

Waarschuw beheerder
Ofniet :kwijl:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kayleigh op zaterdag 10 september 2005 om 19:47:
geef mij maar een lekkere nederlander :D

:yes::yes::yes::yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 20:30:
Zo dan noem je dr ook ff 1 hey!

uhuh uhuh uhuh :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 19:48:
negers hebben heeeeeleee grote.

zoeloelippen :x

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 20:36:
zoeloelippen

ghehehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 20:30:
Zo dan noem je dr ook ff 1 hey!

Ut Spul B)

Waarschuw beheerder

:vaag: Beetje rare vraagstelling vind je niet???

Wat zie je steeds meer bij het uitgaan 'Negers'? of 'Blanke' meisjes met negers??

Sorry, jongen, maar dit is al eeuwen aan de gang.
Ik weet niet in wat voor tijd jij leeft:vaag:????

En trouwens je noemt ze geen negers, maar Negroïde mensen;)

En dat hokjestopperij kennen we nu ook wel weer:gaap:
Waarschuw beheerder
:vaag:

Hoe kom je erop????

En als je zo'n topic gaat openen...

Denk er dan in het vervolg wat langer over na hoe je het er neer gaat zetten......
Waarschuw beheerder
ik val op hollanders O:)
Waarschuw beheerder
nee daar val ik nie op
*kort maar krachtig*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MC Tha Watcher op zondag 11 september 2005 om 20:45:
Wennen onderwerp...

Iedereen gaat toch gewoon achter degene aan die ze lekker vinden?

Precies en eeuwig discussie hier want alles neukt elkaar of t nou zwarte kerels zijn die witte vrouwen neuken ,of witte kerels die zwarte vrouwen neuken , wat geeft het

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2005 om 17:10:
wat geeft het

zolang het niet af geeft :d helemaal niks :bier:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2005 om 17:10:
Precies en eeuwig discussie hier want alles neukt elkaar of t nou zwarte kerels zijn die witte vrouwen neuken ,of witte kerels die zwarte vrouwen neuken , wat geeft het

helemaal gelijk :jaja: gewoon lol hebben da's t belangrijkste ;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2005 om 17:12:
zolang het niet af geeft helemaal niks

Zou wel erg zijn als je ding in 1 keer wit is ;p k denk dat je t dan toch rustiger aan moet gaan doen :p :jaja:

Waarschuw beheerder
nou ik vind ze echt lekker ze hebben iets exotisch niets mis met de nederlands man hoor maar de getinte gewoon just sexy..............

Waarschuw beheerder

haha, denk dat dat t is ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 september 2005 om 20:36:
zoeloelippen

Zumba-lippen mag dat ook(komt beetje op het zelfde neer)
Waarschuw beheerder
Ik vind dat negers/zwarten gedoe ook niet kunnen..

gekleurde medelanders!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Robbbin op maandag 12 september 2005 om 20:44:
Ik vind dat negers/zwarten gedoe ook niet kunnen..

gekleurde medelanders!

Ik zeg altijd van: Ik maak kleur in het leven;)ahahaha

Ik maak kleur in de brouwerij,

Is niet altijd rozen,geuren en maneschijn/zonneschijn,

bij mij schijn altijd de zon,ahahah(zit gewoon te geinen)
Waarschuw beheerder
Negers hebben wel anders een grote lul! Veel geniet voor de meiden toch?
Waarschuw beheerder
'n neger...hoe kom je erop:S
lijkt me alleen maar vies...
IEUW moet er niet eens aan denken fucking ranzig:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Britt (F) op maandag 12 september 2005 om 20:57:
'n neger...hoe kom je erop
lijkt me alleen maar vies...
IEUW moet er niet eens aan denken fucking ranzig

Ieder zijn ding he

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Living My Life op maandag 12 september 2005 om 20:53:
Negers hebben wel anders een grote lul!

hoe weet jij dat zo goed paul..?
ik heb anders nog nooit een grote negerlul gezien..
Waarschuw beheerder
donateur
zou er gewoon egt NIET op kennuh valluh :no:
Waarschuw beheerder
het is tegenwoordig toch een grote mengelmoes... wie let er op?

net of je een bloedmooie vrouw afwijst omdat ze 1/5000 buitenlands ofzo is :nee:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zijn echt degene met die rare namen die er een afschuw voor hebben :d nl voor dr naam of hakkuh of stuiterbal :d
en allemaal willen ze een echte nederlandse jongen :d 1 ding die zijn haast niet te vinden :d veel iers schots en portugees bloed bij de nederlanders :d dus echt een nederlander vinden tja dan moet je in de achterhoek zijn :d
niet aan de kust steden en of dorpen
Waarschuw beheerder
Hollandse Vrouwen Blijven Gewoon Het Geils... Daar Kan Geen Enkele Buitenlandse Vrouw Tegen op ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Volvo V70 op maandag 12 september 2005 om 22:46:
Hollandse Vrouwen Blijven Gewoon Het Geils... Daar Kan Geen Enkele Buitenlandse Vrouw Tegen op

heb je wel eens een buitenlandse vrouw gehad ?
Waarschuw beheerder
Jip meer als 1 ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Volvo V70 op maandag 12 september 2005 om 22:52:
Jip meer als 1

ok dan is jouw smaak dus wel gebaseerd op persoonlijke ervaring :d meeste roepen maar wat :d

Waarschuw beheerder
Ik heb weinig moeite met donkere mannen ;)

Waarschuw beheerder
en ik weinig moeite met donkere vrouwen vrouwen :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2005 om 22:56:
ok dan is jouw smaak dus wel gebaseerd op persoonlijke ervaring meeste roepen maar wat

tja die lopen overal gwn nie muile als je nie weet waarover je het hebt ;) vooral als het gaat om vrouwen :p

Waarschuw beheerder
hahahhaha ik kom niet meer bij om de topic naam. Gewoon met een woord NEGERS nee niks anders gewoon NEGERS!

Waarschuw beheerder
Ze hebben hele grote:
-verzameling guns
-verzameling bankafschriften waarop staat -BIJ
-lippen
-eigendunk
-broeken :S
-neusgaten waar een oude rijksdaalder in verdwaalt

Waarschuw beheerder
donateur
dat zijn allemaal van die hiphop wannebe neger hoeren die wij (blanken) hebben afgedankt.

Niet dat ik een hekel heb aan negers. Maar die blonde sletjes erbij wel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2005 om 23:39:
Maar die blonde sletjes erbij wel.

:yes: :Yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Waarschuw beheerder
de jaloezie...de angst....weet ik tenminste hoe t voelde toen de blanke man nog dommer was dan een aantal nu...ach...wat zeg ik nu...ik laat mij verleiden tot hetzelfde domme voor oordeel, racisme en angst gevoel dat men hier ten toon spreid.

Waarschuw beheerder
donateur
haha de angst..?

waarom zijn jullie hier dan..?

oja omdat de blanken jullie je land hebben uitgepest hahaha:P je hebt nog geluk dat je hier mag wonen maar iedere allochtoon durft nog een grote bek te geven :nee: echt ongelovelijk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 september 2005 om 00:27:
oja omdat de blanken jullie je land hebben uitgepest hahaha:P je hebt nog geluk dat je hier mag wonen maar iedere allochtoon durft nog een grote bek te geven :nee: echt ongelovelijk.

:no:

Waarschuw beheerder
donateur
en nee kben geen wazi nazi of wat dan ook kan het prima met buitenlanders vinden maar sommige denken dat ze hier alles kunne doen..

Waarschuw beheerder

Het is niet dat ik racistisch ben maar ik zou nooit verliefd kunnen worden op een neger..
Waarschuw beheerder
leer eerst je "eigen" taal foutloos te schrijven voor dat jij d'r over denkt een grote bek te geven.

Wat is de juiste spelling: ongelovelijk, ongelofelijk of ongelooflijk? ...
ongelooflijk en ongelofelijk zijn beide goed; ongelovelijk is onjuist

dus zullen wij maar geen discussie beginnen sukkel...en oh ja...gepest...haha not even close, het was "jullie" land...maar dat weet jij waarschijnlijk niet eens.

En je moet wel erg dom(zoals ik al eerder heb gezegd) zijn als je dat land hebt gekregen in ruil voor "Nieuw Amsterdam" echte handelaren...petje af.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 13 september 2005 om 00:30:
Het is niet dat ik racistisch ben maar ik zou nooit verliefd kunnen worden op een neger..

ik ook niet ... :O

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MC SHERLOCK op dinsdag 13 september 2005 om 00:33:
ongelooflijk en ongelofelijk zijn beide goed; ongelovelijk is onjuist

Heb je dat net opgezocht in je gejatte woordenboek..?
Waarschuw beheerder
ja...ik heb t voor elkaar gekregen het hele net te stelen...maar dat gaat jouw erwt hersen capaciteit te boven...ik ga slapen..stuur maar p.b.tjes als jij nog wat zinnigs te vertellen hebt.....have fun

Waarschuw beheerder
donateur
Je kijkt te veel films denk ik. (die gene die denken dat alle negers stelen, of goud dragen etc enz.)

1 woord -> Onzin.

Het gaat ook om respect van je mede mens.

Als iedereen zich nu eens eerst met zichzelf zou bezig houden.. helemaal op een feest in plaats van te letten op anderen? Dan zou je tenminste nog wat aan je feest avond hebben gehad! Want al dat andere is echt verspilde moeite!

Er zijn zo veel mensen, mannen als vrouwen, met ieder zijn eigen smaak en dat is maar goed ook!

Probeer nu maar gewoon te genieten van je eigen leven en laat anderen mensen dat ook doen!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MC SHERLOCK op dinsdag 13 september 2005 om 00:40:
ja...ik heb t voor elkaar gekregen het hele net te stelen...maar dat gaat jouw erwt hersen capaciteit te boven...ik ga slapen..stuur maar p.b.tjes als jij nog wat zinnigs te vertellen hebt.....have fun

Dan heb jij het over spelfouten :S ? Je bent zelf nog niet eens elke zin met een hoofdletter.
En de "history of holland" gaat jou petje te boven ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 september 2005 om 00:45:
Het gaat ook om respect van je mede mens.

Als je aan de Miss World verkiezing mee deed zou jij zeggen: "and world peace for all" ?

Waarschuw beheerder
Mc Sherlock :kwijl:

Heerlijk toch, zo'n donkere man ;)
Waarschuw beheerder
Hey irma, nix over mij zeggen dan ;p

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 september 2005 om 00:45:
Als iedereen zich nu eens eerst met zichzelf zou bezig houden.. helemaal op een feest in plaats van te letten op anderen? Dan zou je tenminste nog wat aan je feest avond hebben gehad! Want al dat andere is echt verspilde moeite!

:jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tony :kwijl:

Hoe is het met je?
Waarschuw beheerder
ja goed hoor met jou? :kwijl: ik ben binnekort bij je in de buurt... Dj mitch's b-day party...

Waarschuw beheerder
Wat is binnenkort? en wat is in de buurt?
Waarschuw beheerder
Big Celebration 2005 · Mitch Birthday party 7 oktober in Wehl...

Waarschuw beheerder
Het niveau is soms ver te zoeken bij sommige mensen:vaag:

Vind het wel een grappige gewaarwording dat sommige mensen niet op 'negers' vallen, omdat ze zogenaamd niet in dit land horen of puur uit rascistische beweegredenen.

Ieder z'n eigen ding dat sowieso, maar misschien moet je eerst nadenken, voordat je met zulke waardeloze argumenten komt,omdat het je angst inboezemt voor iets wat wereldvreemd voor je is en waarschijnlijk ook blijft:yes:

EN voor de mensen die op Nederlanders vallen!!!

Dat is een heel ruim begrip geworden zou het toch maar bij blanken houden dan weet iedereen wat je bedoelt:devil:
Waarschuw beheerder
Ik zou nooit maar dan ook nooit op een bruin iemand kunnen vallen, ik vind het gewoon niet mooi.. Kan me ook echt niet bedenken wat sommige mensen in negers zien..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MC Tha Watcher op dinsdag 13 september 2005 om 10:56:
ergens "in de buurt" van hengelo

Dat is volgens mij nog zeker wel een uur rijden. En nee, ben niet naar Palma geweest. Al zou ik het liefst vandaag nog gaan

Uitspraak van ~* J L Z *~ op dinsdag 13 september 2005 om 17:08:
Ik zou nooit maar dan ook nooit op een bruin iemand kunnen vallen

Hoe kan je dat nou zeggen? Ik kijk veel liever naar een mooie getinte man, maar om nou te zeggen dat ik niet gek zou kunnen worden op een blanke...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 september 2005 om 20:19:
Dat is volgens mij nog zeker wel een uur rijden. En nee, ben niet naar Palma geweest. Al zou ik het liefst vandaag nog gaan

Voor mij een uurtje of 2 denk ik.

Ik mis Mallorca ook zwaar erg ja :/ Zit erover te denken om samen met Tom weer te gaan volgend jaar ;P

Uitspraak van ~* J L Z *~ op dinsdag 13 september 2005 om 17:08:
Ik zou nooit maar dan ook nooit op een bruin iemand kunnen vallen, ik vind het gewoon niet mooi.. Kan me ook echt niet bedenken wat sommige mensen in negers zien..

weet niet wat je mist en vraag t ff aan iemand die donkere mannen wel mooi vindt ;) (vriendin ofzo)

Hoe zit t dan eigenlijk met albino's? :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MC Tha Watcher op dinsdag 13 september 2005 om 20:37:
met Tom

Als Tom dan wel tijd heeft. We gaan een eigen bedrijfje beginnen :p

Volgend jaar wil ik ook wel mee. Wil dan alleen niet bij het stinkpaleis werken

Waarschuw beheerder
Ik ben geen racist want ik koop mijn hash bij een marokaanse coffeeshop is maar 2.50 per gram

Waarschuw beheerder
welke meiden vallen er op negers

Ik niet.
Waarschuw beheerder
Ik vind iemand leuk en aantrekkelijk of niet, maakt me niet uit of iemand zwart, wit of bruin is, hoewel ik donker over het algemeen mooier vind dan blond met blauwe ogen en een bleke huid, maar blond met groene of bruine ogen en een zongebruinde huid: mhmmmm: er kan zoveel mooi zijn, hangt er vanaf wie het is.

Waarschuw beheerder
Val er niet op!! Kijk toch meer naar "blanke" jongens... met donker haar en groene ogen :D
zoals mijn schatje :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 september 2005 om 20:40:
Als Tom dan wel tijd heeft. We gaan een eigen bedrijfje beginnen

Volgend jaar wil ik ook wel mee. Wil dan alleen niet bij het stinkpaleis werken

heheheh.... misschien dat ik jullie wel mee ga helpen ;) Je hebt trouwens nog wel een hoop gemist bij t feestpaleis & Bitchhouse volgens mij :D

Een grote gezellige puinhoop daaro...

Waarschuw beheerder
doe mij maar donkere vrouwen. (y)
Waarschuw beheerder
kvind donkere mannen en vrouwen ook heel erg mooi ;)

Waarschuw beheerder
donateur
nee, niets voor mij :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap niet dat je kan roepen dat je "nooit" op een "neger" zou kunnen vallen :/

Ik heb ook wel eens geroepen dat dat niks voor mij is (welk ander ras dan ook) ...

Maar daarna ook logisch gaan nadenken :)

Hun zijn net zoveel mens als ieder ander persoon :jaja: zelfde als jou en mij....

En om eerlijk te zijn....val ik sneller voor iemand met een lekker tintje, mooie donkere ogen :kwijl: heeft gewoon "iets".

En er komen hele mooie kindjes van O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 8) Moon 8) op woensdag 14 september 2005 om 03:21:
Ik snap niet dat je kan roepen dat je "nooit" op een "neger" zou kunnen vallen

Ik heb ook wel eens geroepen dat dat niks voor mij is (welk ander ras dan ook) ...

dat spreekt elkaar al tegen

Waarschuw beheerder
donateur
En er komen hele mooie kindjes van

dat dan weer wel!

Waarschuw beheerder
donateur
Hun zijn net zoveel mens als ieder ander persoon zelfde als jou en mij....

wordt hier beweerd van niet dan?

Waarschuw beheerder
leuk weer hoor, stelletje junkies die dan weer donkere mensen gaan discrimineren
ik zou geen strakke henkie willen als vriendje of zo'n vieze hooligan, bahhhhh
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 03:30:
dat spreekt elkaar al tegen

ik snap niet dat ik dat zelf heb kunnen roepen....ook omdat ik op dat gebied nog nooit iets met een "gekleurd" iemand had gehad....

maar nu wel...en moet zeggen...viel absoluut niet tegen ;) en nee was geen neger! :p wel een gekleurd iemand...maar dan een indo :)

Maarja...denk eigenlijk eerder dat het een kwestie van smaak is dan van racisme...:)
Natuurlijk zijn er genoeg mensen die wel zo denken :jaja:, maar de 1 valt op blond/blauwe ogen en de ander op donker...niks mis mee toch?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 03:30:
wordt hier beweerd van niet dan?

dat zei ik ook niet :no:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 03:33:
leuk weer hoor, stelletje junkies die dan weer donkere mensen gaan discrimineren

Wil niet gelijk bah roepen :p maar mijn 1e keuze is het ook niet :no:

Liever een jongen doe zichzelf leuk kleed, leuk kapsel enz enz...dan een kale, broek omgeslagen, breteldragende springkikker met een grote bek :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 september 2005 om 00:29:
en nee kben geen wazi nazi

wel n junk zo te zien aan je plaatje
loser

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 03:33:

zijn wij iig geen concurrentie voor elkaar :cheer:

Waarschuw beheerder
inderdaad:P

Waarschuw beheerder
NEGERS haha :D die topicnaam ik lach me nog steeds ziek hier
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 04:32:
NEGERS haha die topicnaam ik lach me nog steeds ziek hier

"op de heuvel hangers" was te lang geweest ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 8) Moon 8) op woensdag 14 september 2005 om 03:36:
denk eigenlijk eerder dat het een kwestie van smaak is dan van racisme...

Precies SMAAK is waar het om draait!!

Ik hou van chocola....maar niet in me vlees 8)

**Dizzy D eet nu haar bakkie CHOCOLADE-mousseverder leeg ;)**
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik hou meer van halfbloedjes :yes:

Waarschuw beheerder
ik val alleen op gabbers en marokkanen :K

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 september 2005 om 23:39:
dat zijn allemaal van die hiphop wannebe neger hoeren die wij (blanken) hebben afgedankt.

Niet dat ik een hekel heb aan negers. Maar die blonde sletjes erbij wel.

?????!!!!!!!!!!!!!!! zit je iets dwars jongen? je ex je verlaten voor een neger?! (kan me voorstellen)

Waarschuw beheerder
en ff voor de duidelijkheid... JA ik heb met een neger, NEE ik val er niet op... zo is het gewoon gelopen... Heb geen bepaald type waar ik op val... als diegene maar aantrekkelijk is, zal het me kont roesten wat voor afkomst diegene heeft
heb hiervoor vier jaar met een hollander gehad en... tsja... nu heb ik met een "neger" (surinamer)... ik zou zeggen: als je maar gelukkig met elkaar bent toch?! voor de rest LEKKER BELANGRIJK... wist niet dat sommige mensen er zo´n probleem mee schijnen te hebben....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
geef mij maar een lekkere blanke kerel

Waarschuw beheerder
Geaardheid: lesbisch

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 september 2005 om 12:12:
geef mij maar een lekkere blanke kerel

:nocheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:/
Werkzaam bij Focus Events
Waarschuw beheerder
Geen negerinnen voor mij...
moet er niet aan denken...

maar als je er gelukkig mee bent,
moet je d'r zeker voor gaan:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 september 2005 om 08:54:
Dan heb jij het over spelfouten ? Je bent zelf nog niet eens elke zin met een hoofdletter.
En de "history of holland" gaat jou petje te boven

Och... Die denkt ook dat ie de leukste thuis is!... :no:
Ooit gehoord over grammatica..? Zinsbouw?...
"Je bent zelf nog niet eens elke zin met een hoofdletter.
"
whahahahahahahahaha moeilijk he je eigen taal spreken, MC Sherlock kicked your ass!!!!! hahahaha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

ik hou daar NIET van

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 12:12:
Heb geen bepaald type waar ik op val... als diegene maar aantrekkelijk is, zal het me kont roesten wat voor afkomst diegene heeft

juist!! :jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 16:20:
ik hou daar NIET van

uit welk jaar komen jullie?

Waarschuw beheerder
donateur

nou ik niet :no:
Waarschuw beheerder
Go Sherlock aka Krs One lookalike:cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 16:26:
uit welk jaar komen jullie?

ohjah sorry "blanke" zijn tegewoordig niet beutyfull genoeg meer.. je moet op negers valle en ze leuk vinde :P... kijk maar naar mtv

Waarschuw beheerder
ik val er NIET op

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 16:32:
beutyfull

bluhblubful?

Waarschuw beheerder
ben jij de spel-meester?

Waarschuw beheerder
bluhblup?

Waarschuw beheerder
negers? echtnie WALGELIJK
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 12:12:
en ff voor de duidelijkheid... JA ik heb met een neger, NEE ik val er niet op... zo is het gewoon gelopen... Heb geen bepaald type waar ik op val... als diegene maar aantrekkelijk is, zal het me kont roesten wat voor afkomst diegene heeft
heb hiervoor vier jaar met een hollander gehad en... tsja... nu heb ik met een "neger" (surinamer)... ik zou zeggen: als je maar gelukkig met elkaar bent toch?! voor de rest LEKKER BELANGRIJK... wist niet dat sommige mensen er zo´n probleem mee schijnen te hebben....

:respect: :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 16:43:

gelukkig ben jij moeders mooiste!!

dwaas

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietertje Geluk op woensdag 14 september 2005 om 16:46:
Uitspraak van ^_» Nathalíejj * (L) op woensdag 14 september 2005 om 16:43:

gelukkig ben jij moeders mooiste!!

dwaas

ik zou net zeggen:/

doe es normaal joh DOOS:S

Waarschuw beheerder
ze vrage hier toch MIJN mening, dus hou je bek dan asjeblieft ik zeg toch ook niks over jou !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
anders stuur je me NOG ff een pbtje ;)

Waarschuw beheerder
ja en dan krijg je gvd weer 2 waarschuwinge wa je nie mag type :@

Waarschuw beheerder
Ik val gewoon op leuke, gezellige, lieve, spannende, lekkere, intelligente, zelfverzekerde, grappige jongens. Maakt mij het uit van welke afkomst.

Lijkt me stug dat je niet op negers kan vallen. Van alle negers op de hele wereld zal er echt wel eentje tussen zitten die je leuk zou vinden.

Is weer lekker in hokjes denken hier

Waarschuw beheerder
maargoed ik zeg niks meer ! daaag

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietertje Geluk op woensdag 14 september 2005 om 16:45:
wist niet dat sommige mensen er zo´n probleem mee schijnen te hebben....

laat die mensen lekker een probleem ermee hebbe
dat is toch hun zaak... net als het jou zaak is dat je met een neger gaat.. 2 maten weger
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 16:58:
maargoed ik zeg niks meer ! daaag

nou doei he :flower:

Waarschuw beheerder
WALGELIJK

:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 16:58:
Lijkt me stug dat je niet op negers kan vallen. Van alle negers op de hele wereld zal er echt wel eentje tussen zitten die je leuk zou vinden.

nee dat bestaat dus niet ik val niet op donkere personen dat is mij keuze en smaak en ik val daar ook niemand mee lastig!!! :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 16:52:
ze vrage hier toch MIJN mening, dus hou je bek dan asjeblieft ik zeg toch ook niks over jou

een mening geven is iets anders dan, zeggen dat het walgelijk is!! dan moet je het anders formuleren...

Waarschuw beheerder
Zee-Ziek / Mio loves all colours! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietertje Geluk op woensdag 14 september 2005 om 17:20:
een mening geven is iets anders dan, zeggen dat het walgelijk is!! dan moet je het anders formuleren...

:jaja:

(denk er maar om straks stuurt ze je een pbtje waar nog meer van die "meningen"instaan :S)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietertje Geluk op woensdag 14 september 2005 om 17:20:

waar zegt ze dat het walgelijk IS?
jij moet niet iemand woorde in de mond legge
jij moet een ander zijn mening respecteren of niet mee bemoeien
als ze het valgelijk vind./. viond ze het walgelijk
ik VIND het ook walgelijk

MAG IK?? mevrouw gedachte-politie
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mee eens

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 17:24:

he joh lees dit es;

en je hebt t ook nog geciteerd joh :/

korte termijn geheugen van een paperclip zeker:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 17:24:
Uitspraak van berre op woensdag 14 september 2005 om 17:20:

MAG IK?? mevrouw gedachte-politielaatste aanpassing 14 september 2005 17:24

Ja ja wannabe gangster je hebt haar zelf nog geciteerd met haar uitspraak "walgelijk"

Waarschuw beheerder
dat heb je goed geleze gladjakkert
Waarschuw beheerder
hahaha nee ik val er nie op
(K)Mstar je valt er nie op maar tis zo gelopen ...
wat doe je dan in godsnaam met hem
kan je um wel vinden in je slaapkamer
jammah hun houden nie van mixen van rassen
ach ja ken gebeuren tis maar waar je meeomgaat
daar worje meebesmet ofzo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 17:30:
dat heb je goed geleze gladjakkert

wat lul je dan stom:frusty:

Waarschuw beheerder
pfffff ben jij dom ofzo?
Waarschuw beheerder
hahahaha nou het is walgelijk

Waarschuw beheerder
ik heb alleen WALGELIJK geciteerd.... mixer

(neem aan dat ze voor dr eige spreekt en niet voor iedereen hier.. , mensen doe niet zo dom.. als een ander hunmening niet in je straatje past...... zieldo's
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
stom dom pompiedom
Waarschuw beheerder
k ga er ook maar niet verder op in....
Waarschuw beheerder
hahaa was volgens mij geen eens ut bespreken waard :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 17:31:
pfffff ben jij dom ofzo

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 17:33:

ja van haar waarvan jij zei dat ze t niet gezegd had :S

zeg me nou niet dat je dit ook niet snapt:frusty:

Waarschuw beheerder
neem aan dat ze voor dr eige spreekt en niet voor iedereen hier.. beetje verder denken dan een negerlul lang is
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
duhuh iedereen spreek voor zich
en euhm tis vrij land
iedereen ken zeggen wat die wil :p
er werd om een mening gevraagt
as jij die nie hendelen ken
Waarschuw beheerder
ikke toch niet hoor:no:
Waarschuw beheerder
mensen uit den haag zijn nie dom die snappe alles

:frusty: dat worje van dit onderwerp tuttebel

Waarschuw beheerder
..............:s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 17:34:
neem aan dat ze voor dr eige spreekt en niet voor iedereen hier..

ja ik spreek voor mezelf ik zeg nie dat andere mense et ook zo vinde ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 17:34:
Uitspraak van Den Haagstuh op woensdag 14 september 2005 om 17:31:
pfffff ben jij dom ofzo

Uitspraak van Den Haagstuh op woensdag 14 september 2005 om 17:33:

ja van haar waarvan jij zei dat ze t niet gezegd had

zeg me nou niet dat je dit ook niet snapt

Tja.... sommige mensen denken in termen van negerlullen... Tsja dat zegt al genoeg..

ps wel stoer zo'n waterpistooltje!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja wie komt hier nou dom over.. ik die gelijk heb.. of jullie die andere mensen maar woorden in de mond legge en zwaar ongelijk hebbe... en toch proberen hun gelijk te halen.. met er een eige draai aan te geven.... flikker dan op joh

Waarschuw beheerder
nee jij ben stoer verkleed als kabouter :S

ps *****************
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 17:43:
ja wie komt hier nou dom over.. ik die gelijk heb.. of jullie die andere mensen maar woorden in de mond legge en zwaar ongelijk hebbe... en toch proberen hun gelijk te halen.. met er een eige draai aan te geven.... flikker dan op joh

ze snappe gwn nie da ze geen gelijk hebbe, laat ze ! ze wete gwn nie beterSS

Waarschuw beheerder
jah sommige zijn gewoon nie zo slim nou jah da ken toch maar ik vind dat je opzich wel gelijk hebt hoor ;)maar goed ik ben nie iedereen jammer genoeg;) NLaters
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 17:43:
nee jij ben stoer verkleed als kabouter

Hahahaha ja bedankt! (y)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 17:45:

Jij blij....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mystery75 op woensdag 14 september 2005 om 17:30:
kan je um wel vinden in je slaapkamer

Kan jij je blanke vriendje wel vinden als het licht is? :s :frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 17:45:

SS? :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mystery75 op woensdag 14 september 2005 om 17:36:
en euhm tis vrij land

als 't zo'n vrij land is, dan mag je toch ook een mening veroordelen? %)
Waarschuw beheerder
donateur
:/ :gaap:

Waarschuw beheerder
wat nou SS

Waarschuw beheerder
jij mag helemaal niks veroordelen.. je ben god niet (en ook geen rechter.. jij ben spellingsmeester, hou je daar dan ook mee bezig)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 18:01:
jij mag helemaal niks veroordelen.. je ben god niet

hush, minion, hush.
Waarschuw beheerder
ennuh iedereen is ma verkleed hier
en nathalie is een lekker wijf berre
kweet nie wa jij opvalt ma zal wel zwarte gedrochten zijn

anders zat je hier niet :p
Waarschuw beheerder
wij mogen alles veroodelen den haagstuh is god
en ik ben jezus :)
allah werkt bij ons
Waarschuw beheerder
das een toffe zwarte die zie je echt nooit
en hij woont nie hier
Waarschuw beheerder
hakuna matada ik weet nie ma ben je nou zo dom
tuurlijk zie ik me vent in ut licht
hahahahaha ik heb geen zwarte
hoe meer licht hoe minder zwart je ziet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mystery75 op woensdag 14 september 2005 om 18:05:
wij mogen alles veroodelen den haagstuh is god
en ik ben jezus
allah werkt bij ons

Uitspraak van Mystery75 op woensdag 14 september 2005 om 18:06:
das een toffe zwarte die zie je echt nooit
en hij woont nie hier

ga es buitenspelen joh:s
Waarschuw beheerder
mystery is het grote voorbeeld van mensen die een slechte jeugd hebben gehad en die zich nu als internethelden voordoen.

vind jou wel stoer mystery75

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietertje Geluk op woensdag 14 september 2005 om 18:11:
mystery is het grote voorbeeld van mensen die een slechte jeugd hebben gehad en die zich nu als internethelden voordoen.

vind jou wel stoer mystery75

*amen*

Waarschuw beheerder
hahahahaha.
Waarschuw beheerder
hahaha jaja jij ben egt goed hahahahaha
:) nee ik zit hier gewoon jaw te treiteren kneus
wat zit je zelluf aan de pc te doen :)
met je grapjas
ben blij dat je me stoer vind hahahahaha
Waarschuw beheerder
ja ik ben een internetheld

hahahaha wat een kronkol ben jij
Waarschuw beheerder
dat doet me goed mystery dat je daar blij om bent!! :hug:
Waarschuw beheerder
hier zijn ze nie veel slimmer as knippen en plakke

maarja ik weet wel hoe dat komt

door julliej vriendjes hahaha en zeker die van berre

die zwarte zit nog in je hol

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mystery75 op woensdag 14 september 2005 om 18:18:

pff..zeg/tik dan niks. %)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 18:01:
jij mag helemaal niks veroordelen.. je ben god niet (en ook geen rechter.. jij ben spellingsmeester, hou je daar dan ook mee bezig)laatste aanpassing 14 september 2005 18:04

En wie ben jij om te zeggen dat anderen iets niet mogen? En zelf enorm lomp en kinderachtig gedrag vertonen.. Ga buitenspelen met je waterpistool.. nep gangster...

Uitspraak van Mystery75 op woensdag 14 september 2005 om 18:18:

Tering is het haringseizoen voorbij? Het viswijf zit weer op partyflock...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ken je nix beters verzinnen en ik zit nie op pf
zit zo moeilijk
weet nie hoe jij dat doet
komje uit nigeria doen ze alles zittend op dur hurken

zelfs zeike .. dus euhm zit jij op je pf ?
Waarschuw beheerder
het staat tusse de onbeschreven regels
sommige idd mogen zeggen wat een ander wel en niet mag :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mystery75 op woensdag 14 september 2005 om 18:31:
nix

er stond toch echt 'niks'. :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
pff waar juh een discussie van ken maken :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mystery75 op woensdag 14 september 2005 om 18:40:
"nix"

nerd, d'r zit zeker nog een blanke in je hol? :nocheer:

Waarschuw beheerder
heej haagse mafkees :s www.hardcorehooligan.nl in je profiel ?
wel eens opgemerkt al die argentijnse en zuidamerikaanse invloeden op middennoord? of ben je 1 van die brogums met gekleurde kisten die toen het vak af werd geslagen omdat jullie dachten de dienst uit te maken bij voetbal?
je weet dat gedachtengangen zoals de jouwe niet getolreerd word daarzo dus haal dat www.hardcorehooliga.nl eens lekker weg .en zet de echte hagenezen niet zo voor lul :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 18:42:
heej haagse mafkees www.hardcorehooligan.nl in je profiel ?
wel eens opgemerkt al die argentijnse en zuidamerikaanse invloeden op middennoord? of ben je 1 van die brogums met gekleurde kisten die toen het vak af werd geslagen omdat jullie dachten de dienst uit te maken bij voetbal?
je weet dat gedachtengangen zoals de jouwe niet getolreerd word daarzo dus haal dat www.hardcorehooliga.nl eens lekker weg .en zet de echte hagenezen niet zo voor lul

Mijn held (K)

;)
Waarschuw beheerder
niemand word er van north afgeslagen hahahaha
jullie zie ik er nooit
ennuh ben er trots op hij in me stad woont
stukke beter as al die bruine ow nee duinuh
Waarschuw beheerder
neee nix in me hol ik hou nie van homofilie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mystery75 op woensdag 14 september 2005 om 19:18:
jullie zie ik er nooit

jullie ? ik praat voor mezelf hier heb geen groepje gepeste vriendjes nodig die maar gaan samenspannen en zomaar gaan haten :bier:
en mystery ji kent mij niet ,en ik jou en je kneuzen vriendengroepje dus wel en zijn zeker die van noord afgerausde kneuzen . vriendjes van heinz :s ag ag ag jullei stumpers en wie zie ji nooit op noord ? mij ? ik heb jou nog nooit gezien :no: en ow ja hoe oud ben jij ook weer ? gedraag je dr naar ,en ga nie door anders zal de geschiedenis zich herhalen ,want heb vaak genoeg met jou vriendjes aan de stok gehad . en elke keer maar kregen ze klappen of kreeg ik excuus . dus beetje dimmen jij

Waarschuw beheerder
Ik zou echt nooit iets met een neger willen of doen :no:
Niet qua racisme ofzo, want dat boeit me allemaal niet en negers kunnen heus wel aardig zijn :) Maar ik val er gewoon niet op ..

Waarschuw beheerder

vond dit op je eigen text
[img width=446 height=170]http://img310.imageshack.us/img310/4982/angiepp2g28ja.jpg[/img]
ik bespeur bij haar toch enkele negroide invloeden hoor
weer een punt waaruit duidelijk word dat je maar wat meeblaat met een meute hersenloze bootschoenendragers
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 19:38:
ik bespeur bij haar toch enkele negroide invloeden hoor
weer een punt waaruit duidelijk word dat je maar wat meeblaat met een meute hersenloze bootschoenendragers

:respect: :respect: :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 18:42:
heej haagse mafkees :s www.hardcorehooligan.nl in je profiel ?

is dat jou site dan? popie jopie

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 20:29:
is dat jou site dan? popie jopie

hoor je mij dat zeggen dan ? brogum ,wou je wat dan ?
met je popi jopi ,wou je dr wat aan doen dan ? dan hoor ik het graag
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mystery75 op woensdag 14 september 2005 om 18:08:
hakuna matada ik weet nie ma ben je nou zo dom
hahahahaha ik heb geen zwarte
hoe meer licht hoe minder zwart je ziet

je hebt tegenwoordig ook "glow in the dark" condooms :p

En op de tast afgaan is veel leuker & grappiger in t donker :jaja:

En Hakuna Matata is ZEKER niet dom, gewoon lekker :kwijl:
(een witte kleur reflecteert licht ff voor de duidelijk :p)

Waarschuw beheerder
as jij dat nodig vind :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 20:40:
as jij dat nodig vind :yes:

breng je dan ook je bivakmuts mee ? en je pipa ?
27 jaar en zo op de foto moeten om indruk te maken :gaap:
pb me maar waar :bier:

Waarschuw beheerder
Ricardo..doe eens lief :kusje:

enne...ff on topic..ik val niet zo op negers

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 20:43:
Ricardo..doe eens lief :kusje:

alleen voor jou :d

Waarschuw beheerder
neee voor nog een paar he..pas op ;)
(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 20:46:
neee voor nog een paar he..pas op ;)

begrijp hem niet zo :d

Waarschuw beheerder
nou neem aan dat je ook lief bent voor esther :P
en voor je vrienden..ennn..lalala

sorry..heb een over romantische bui :$ das zeldzaam..hoop dat het snel overwaait :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 20:49:
nou neem aan dat je ook lief bent voor esther :P
en voor je vrienden..ennn..lalala

uiteraard :d
sorry..heb een over romantische bui :$ das zeldzaam..hoop dat het snel overwaait :$

ik vind het wel wat hebben bij jou :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mystery75 op woensdag 14 september 2005 om 18:08:

Kijk er maar goed na dan. Voor je het weet neukt hij een ander en kan jij niet weer iets nieuws krijgen. Je doet je hier niet bepaald voor als een geweldige vrouw.

Maar mijn vraag is eigenlijk of jij wel eens iets anders eet dan Nederlands? Ga je wel eens naar de Chinees, eet je wraps. Roti of wat dan ook? Ga je wel eens op vakantie? Zijn je kleren allemaal in nederland gemaakt.

Hoe denk je dat de wereld er uit gaat zien als iedereen zo kansloos is als jij?

Waarschuw beheerder
:$ hm..ik word er zo hyper van

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 20:51:
Hoe denk je dat de wereld er uit gaat zien als iedereen zo kansloos is als jij?

ik denk kansloos? :nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 20:51:
ik word er zo hyper van

laat mij je retalin zijn :d

Waarschuw beheerder
ehr..hoe wil je dat doen dan :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 20:56:
ehr..hoe wil je dat doen dan :9

geen idee :d
verzin wel wat :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 20:52:
ik denk kansloos?

Ik denk dat jij nu door gaat naar de volgende ronde
Waarschuw beheerder
niemand word er van north afgeslagen hahahaha
jullie zie ik er nooit

jij bent vroeger gepest he??

Waarschuw beheerder
donateur
Sluiten.

Waarschuw beheerder
Hehe zou haast niet meer in den haag gaan wonen als ik het voorgaande verhaal lees (late rectie he..cker)

maargoed ehr..ricardo..hoe moet ik jou innemen..je bent wat groter dan een pil he :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 21:03:
hoe moet ik jou innemen..je bent wat groter

dus de geruchten zijn ook jouw dorp binnengedrongen al :d

Waarschuw beheerder
ik snij m wel in kleine stukkies voor je

:P:P:P:P:P:P:P ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 21:04:
dus de geruchten zijn ook jouw dorp binnengedrongen al

jaja zelfs hier weten we dat je groter bent dan een pilletje :9;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 21:05:

das nou weer niet nodig..vind hem compleet leuker :9
maare bedankt voor je aanbod he ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 21:03:
Hehe zou haast niet meer in den haag gaan wonen als ik het voorgaande verhaal lees (late rectie he..cker)

nee hoor het is hier juist heel gezellag en leuk .alleen dat sommige mensen het beeld van den haag zo verpesten tja :s doe k eniks aan in principe :d maar die dat doen heb je juist geen last van :d is een selectief groepje dat alleen elkaar treft :d die houden dr wereldje erg klein zeg maar

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 21:05:

zal je toch moeten pb en :d en ik raad een hakbijl aan ,hij is nogal taai en sterk geaderd

Waarschuw beheerder
ben je ook een mafkees he :P
nee maar ik weet dat Den Haag leuk is ;) zit er vaak genoeg dacht ik zo :D

geaderd..ik krijg nu beelden op mijn netvlies van een sterk geaderde ricardo :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 21:08:
geaderd..ik krijg nu beelden op mijn netvlies van een sterk geaderde ricardo

valt allemaal wel mee :d als vrouwen niet ZUIGEN, dan BLAZEN ze wel de boel op :d dus je kan je netvlies wel wat ruimte gunnen door dr wat af te halen hoor :d

Waarschuw beheerder
hahahaha
weet je..ik ga wel ff aan andere dingen denken :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 21:14:
weet je..ik ga wel ff aan andere dingen denken :9

wat is dr gebeurd met
sorry..heb een over romantische bui

? :d

Waarschuw beheerder
ik vind adres niet zo romantisch :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 21:18:
niet zo romantisch :9

:p ok ok ik help je gedachten dr van af te houden dan :d
Waarschuw beheerder
Uhm ik.. Ik hou wel van een donkere huidskleur! Niet te zwart maar wel donker.. :)

Waarschuw beheerder
haha :P
mja ik ga lekker ff tv kijken..beetje naar fotos staren..romantische muziek..

en dat allemaal in mn eentje :'(

ach..bijna weekend!
truste ricardo(K):kusje:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 21:21:
ach..bijna weekend!
truste ricardo(K):kusje:

truste wijfie (K)

Waarschuw beheerder
nou ik vind het een beetje jammer het zijn altijd wel de mooiste nederlandse meisjes die met negers gaan.

maar 1 ding weet ik wel ik hoef ze gelijk niet meer want ze zijn dan gewoon vies.

een nederlands meisje houd het maar lekker bij de nederlandse man.

zo niet is het afval.

en dat is geen racisme!!!! want dat bestaat niet dat woord.

dat heeft weer 1 of andere lul uit de lucht getrokke.

ik vind alles best wat ze doen ,als ze het maar bij hun eigen neger meisjes houden ,nederlandse zijn van ons.

dat ligt namelijk nog al gevoelig.

maar ook al zal je ze dat 1 miljoen keer uitleggen ,dat snappen ze niet.

beetje jammer weer

en zo als hhier geroepen word ,jaloezie nee dat is het niet ,het is alleen zonde van onze hollandse meisjes dat ze zo vies raken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar hoe kom je eigenlijk bij dat ned. meisjes vies zijn als het met een donker iemand gedaan hebben??
misschien heeft jou vriendin of ex het ook wel is met een donker iemand gedaan en vertelt ze je dat pas over een maand.. zou je haar dan gelijk dumpen?

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 21:38:

die geer heb t naar ze zin

Waarschuw beheerder
ja nou jij nog ff kankeren tegen hem.... is me avond weer compleet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 21:41:
a nou jij nog ff kankeren tegen hem.... is me avond weer compleet

kanker liever op jou
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 21:34:
nou ik vind het een beetje jammer het zijn altijd wel de mooiste nederlandse meisjes die met negers gaan.

maar 1 ding weet ik wel ik hoef ze gelijk niet meer want ze zijn dan gewoon vies.

een nederlands meisje houd het maar lekker bij de nederlandse man.

zo niet is het afval.

en dat is geen racisme!!!! want dat bestaat niet dat woord.

dat heeft weer 1 of andere lul uit de lucht getrokke.

ik vind alles best wat ze doen ,als ze het maar bij hun eigen neger meisjes houden ,nederlandse zijn van ons.

dat ligt namelijk nog al gevoelig.

maar ook al zal je ze dat 1 miljoen keer uitleggen ,dat snappen ze niet.

beetje jammer weer

en zo als hhier geroepen word ,jaloezie nee dat is het niet ,het is alleen zonde van onze hollandse meisjes dat ze zo vies raken.laatste aanpassing 14 september 2005

Ieder zo zijn mening. Maar vies? Sorry dat slaat echt alles!

Waarschuw beheerder
als ik er achter kom dat mijn vriendin het ooit met een neger gedaan heb dan pak ik een fles jif ga ik mezelf goed wassen daarna zeg ik pleur maar op

ja sorry maar dat kan gewoon niet .

het hoort gewoon niet bij elkaar en klaar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 21:48:
als ik er achter kom dat mijn vriendin het ooit met een neger gedaan heb dan pak ik een fles jif ga ik mezelf goed wassen daarna zeg ik pleur maar op

Wat een ongelooflijke stompzinnige, domme en racistisch opmerking!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 21:48:

Haha ik hoop t voor je! kijk eens in de spiegel dan zie je wat vies is!

Waarschuw beheerder
@temptation boy..

je bent echt triest.. veel mensen zijn tegenwoordig een kwart, een half van dit en dat.. onze samenleving is multicultureel..

wat boeit t jou dat er gemixte koppels zijn?.. en ja.. pure rassen bestaan haast niet meer..

je bent echt te DOM VOOR WOORDEN!

Waarschuw beheerder
of jij want het ging over negers leren lezen!!!!

Waarschuw beheerder
en dan nog iets ik heb met een kwart indo gehad .

dus das ook buitenlands .

dus er komt nix van racisme bij kijken bij mijn opmerkingen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 21:54:
of jij want het ging over negers leren lezen!!!!

waarom stuur je me prive berichten? die hoef ik echt niet van jou! je kan ook op forum zetten dat je jezelf lekker vind omdat je fotomodel bent hoor! dan kan iedreen er om lachen! Nerd!

Waarschuw beheerder
hahaha ja en kijk dat bedoel ik nu met kortzichtige mensen

je hoeft maar boe te roepen ,en voelen zich in het nauw gedreven

beetje jammer vind je zelf niet.

ik zeg net al dat ik niet opmerkingen plaats met een racistiche bedoeling .

maar dat het een nedelander pijn in het hart doet onze meisjes ervandoor zien te gaan met een neger .

en dat kan gewoon niet .

zo simpel is het nu eenmaal.
Waarschuw beheerder
Simpel is iid t juiste woord voor jou! Niets meer niets minder.

Waarschuw beheerder
en als je zelf met iets buitenlands gaat ben je wel "schoon" vreemd....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 22:08:
en als je zelf met iets buitenlands gaat ben je wel "schoon" vreemd....

haha..

Waarschuw beheerder
haha.. jahoor waarom doet t pijn als een onbekende griet een relatie heeft met een donkere jongen.. jij kent hem en haar niet.. doe ff normaal..

zijn alle blanke nederlandse meisjes het bezit van blanke nederlandse jongens???.. haha
wat een denkwijze heb jij zeg.. je spoort echt niet..

je praat ook voor alle nederlandse mannen lijkt t wel.. ooit gehoord van een bepaalde aantrekkingskracht.. en zijn nederlandse mannen die niet vallen op blanke nederlandse vrouwen.. en ook andersom.. we hebben allemaal smaken.. WAT BOEIT T NOU...

IEDEREEN MOET LEKKER ZELF ZIJN EIGEN LEVEN LEIDEN..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zeg maar 1 ding leren lezen !!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 22:11:
en zijn nederlandse mannen die niet vallen op blanke nederlandse vrouwen..

:bloos:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 22:12:

en ik zeg: beter leren formuleren en jezelf niet klem lullen..

je bent zelf ook met een kwart indo geweest..das dan toch ook "vies" of is het zo dat jongens het wel mogen en "schoon" blijven en vrouwen er ranzig van worden?...

:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 22:12:

?

Waarschuw beheerder
kwart indo is nog een nederlander ook

opletten volgende keer bij geschidenis op school

Waarschuw beheerder
Lieve schat..er zijn zat negers die in nederland zijn geboren (plus hun ouders..grootouders..enz..)..dus wat nou geschiedenis..

Maargoed..jou mening..ik vind hem alleen wat vaag..
Buitenlanders zijn smerig en alles wat van buiten Nederland komt..maar heeeej Indo's zijn nederlands..

o ja..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 22:17:

en jij bij nederlands :)

Waarschuw beheerder
inderdaad!
en nu ga ik slapen!
laatst everybody(K)

Waarschuw beheerder
maar miesje.om er een lang verhaal kort van te maken ga jij maar lekker met een neger spelen moet je zelf weten

zal mij wat boeie.

ik heb mijn mening jullie het van jullie

veel plezier emee.

ik ga lekker naar me bedje.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 22:17:
kwart indo is nog een nederlander ook

als we zo gaan kijken ,zijn afrikanen ouder dan een paar jaar ,nog frans ook :bier:
mischien dat jij beter moet opletten :p

Waarschuw beheerder

:S geschidenis?? volgens mij ben jij heeel vaak in slaap gevallen op school.. begin basisschool denk ik al

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 22:21:
aatst everybody(K)

truste marleentje :d

Waarschuw beheerder
zal mij wat boeie.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 21:34:

ik ga lekker naar me bedje.

zal je nodig hebben denk ik :d
truste :bier:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ach ja je weet wat ze zeggen over donkere mannen .. ze hebben een hele grote ****.. :p ma of het waar is... geen idee ;) ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 september 2005 om 22:28:
ach ja je weet wat ze zeggen over donkere mannen .. ze hebben een hele grote ****.. ma of het waar is... geen idee

En nieuwsgierig? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 14 september 2005 om 22:28:
ach ja je weet wat ze zeggen over donkere mannen .. ze hebben een hele grote ****.. ma of het waar is... geen idee

De vraag is "wie gaat dat bewijzen?" :p
Waarschuw beheerder
ik wil niet dat iemand me dat laat zien
Waarschuw beheerder
god ow god ut ken knippen en plakken :yes:
op de vraag wat ik eet .. hollandse pot
maargoed ik zou nooit
een builenlander moeten klaar
geen rassenmixxuh niks
enne dat meisje is geadopteerd
idd nie helemaal nederlands
goed zo
Waarschuw beheerder
maargoed ik zou nooit
geen rassenmixxuh niks
goed zo
Waarschuw beheerder
maargoed ik zou nooit
geen rassenmixxuh niks
goed zo
Waarschuw beheerder
maargoed ik zou nooit
geen rassenmixxuh niks
goed zo
Waarschuw beheerder
zo ken je ut tenminste goed lezen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mystery75 op woensdag 14 september 2005 om 23:40:
god ow god ut ken knippen en plakken

Goed he :D Ik ben er zelf ook echt trots op

Uitspraak van MC Tha Watcher op woensdag 14 september 2005 om 22:39:
De vraag is "wie gaat dat bewijzen?"

Reken maar dat het zo is :yes: En dat is waarschijnlijk ook de reden dat Mystery75 geen donkere lul wil zien. Ze zou dan geen genoegen meer kunnen nemen met de lul van haar vriend
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 23:44:
Reken maar dat het zo is

Hoe weet jij dat Irma? stiekem gekeken? ;P

Uitspraak van Mystery75 op woensdag 14 september 2005 om 23:34:
ik wil niet dat iemand me dat laat zien

Sorry maar wie wil jou nou iets bewijzen?

En dat is waarschijnlijk ook de reden dat Mystery75 geen donkere lul wil zien. Ze zou dan geen genoegen meer kunnen nemen met de lul van haar vriend

lol!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 23:44:
Reken maar dat het zo is En dat is waarschijnlijk ook de reden dat Mystery75 geen donkere lul wil zien. Ze zou dan geen genoegen meer kunnen nemen met de lul van haar vriend

aah joh dat kan ze niet aan ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 september 2005 om 23:59:
aah joh dat kan ze niet aan

Wie wel dan ;) jij? ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MC Tha Watcher op donderdag 15 september 2005 om 00:03:
Wie wel dan jij?

O:) geen commentaar;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 00:06:
geen commentaar

Wat moet je daar nu op zeggen? :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MC Tha Watcher op woensdag 14 september 2005 om 23:56:
stiekem gekeken?

Nee, weet ook niet hoe die van jou eruit ziet. Maar ik heb wel eens meegemaakt, dat ik niet meer wist wat ik meemaakte :p

Waarschuw beheerder
Ikke val er nie op :no:

Maar er zijn best wel mooie halfbloedjes hoor :yes:

En wat girls doen die er wel op vallen, moeten ze lekker zelf weten toch?!

Waarschuw beheerder
is 't al tijd voor de volgende ronde? :nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MC Tha Watcher op donderdag 15 september 2005 om 00:13:
Wat moet je daar nu op zeggen?

niks:D

ik ontken alles O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 00:52:
ik ontken alles

in denial. :nocheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 01:08:
in denial.

O:)

wat jij wil;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 01:13:
wat jij wil

'tis mijn feestje. jeej. :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 00:52:
niks

ik ontken alles

als we het nu samen ontkennen, is dat dan een bekentenis? ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 00:23:
Nee, weet ook niet hoe die van jou eruit ziet.

Tja, dat appartement in Mallorca had weinig sloten dus wist t niet zeker ;p
Waarschuw beheerder
Ik snap nie waar die heibel over gaat wat boeit de een het nou met wie de ander gaat
Als de ene met een neger wil gaan moet ze der gewoon voor gaan
gevoelens kenne geen huidskleur
Waarschuw beheerder
donateur
ik val niet perse op negers ofzo maar je heb er ook leuke jongens tussenzitten :) net zoals je ook bij ned. of indo's heb ofzo

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2005 om 01:08:
in denial. :nocheer:

Denial is a river in Egypt :P
Waarschuw beheerder
Ik zou het anders best weleens met een lekkere knappe neger willen "proberen".

Waarschuw beheerder
donateur
Overigens vind ik dit eigenlijk een onwijs fluttopic, want het barst hier van de mensen die denken dat "neger" een karaktereigenschap is.

(Tenziij deze mensen natuurlijk alleen op uiterlijk afgaan, maar dat is zo mogelijk nóg dommer :[ )

Afgelopen uit slotje klaar! :D