Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
en ff voor de duidelijkheid... JA ik heb met een neger, NEE ik val er niet op... zo is het gewoon gelopen... Heb geen bepaald type waar ik op val... als diegene maar aantrekkelijk is, zal het me kont roesten wat voor afkomst diegene heeft
heb hiervoor vier jaar met een hollander gehad en... tsja... nu heb ik met een "neger" (surinamer)... ik zou zeggen: als je maar gelukkig met elkaar bent toch?! voor de rest LEKKER BELANGRIJK... wist niet dat sommige mensen er zo´n probleem mee schijnen te hebben....
Uitspraak van ^_» Nathalíejj *op woensdag 14 september 2005 om 16:43:
negers? echtnie WALGELIJK
gelukkig ben jij moeders mooiste!!
dwaas
wist niet dat sommige mensen er zo´n probleem mee schijnen te hebben....
Lijkt me stug dat je niet op negers kan vallen. Van alle negers op de hele wereld zal er echt wel eentje tussen zitten die je leuk zou vinden.
een mening geven is iets anders dan, zeggen dat het walgelijk is!! dan moet je het anders formuleren...
een mening geven is iets anders dan, zeggen dat het walgelijk is!! dan moet je het anders formuleren...
waar zegt ze dat het walgelijk IS?
jij moet niet iemand woorde in de mond legge
jij moet een ander zijn mening respecteren of niet mee bemoeien
als ze het valgelijk vind./. viond ze het walgelijk
ik VIND het ook walgelijk
negers? echtnie WALGELIJK
Uitspraak van berre op woensdag 14 september 2005 om 17:20:
waar zegt ze dat het walgelijk IS?
jij moet niet iemand woorde in de mond legge
jij moet een ander zijn mening respecteren of niet mee bemoeien
als ze het valgelijk vind./. viond ze het walgelijk
ik VIND het ook walgelijk
MAG IK?? mevrouw gedachte-politielaatste aanpassing 14 september 2005 17:24
Uitspraak van Den Haagstuh op woensdag 14 september 2005 om 17:31:
pfffff ben jij dom ofzo
Uitspraak van Den Haagstuh op woensdag 14 september 2005 om 17:33:
ik heb alleen WALGELIJK geciteerd.... mixer
ja van haar waarvan jij zei dat ze t niet gezegd had
zeg me nou niet dat je dit ook niet snapt
ja wie komt hier nou dom over.. ik die gelijk heb.. of jullie die andere mensen maar woorden in de mond legge en zwaar ongelijk hebbe... en toch proberen hun gelijk te halen.. met er een eige draai aan te geven.... flikker dan op joh