Partyflock

Forumonderwerp · 809350
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=200 height=150]http://sbs6.sbs.nl/images/database/g/groetenuitderimboe/special6/sp_groetenuitderimboe.jpg[/img]

In het gloednieuwe SBS 6-programma Groeten uit de Rimboe beleven twee Nederlandse en een Belgische familie een vakantie die ze nooit meer zullen vergeten. Enthousiast gingen ze de uitdaging aan om een keer primitief vakantie te vieren. Wat ze niet wisten is dat ze enkele weken werden gedropt bij inheemse stammen in Namibië, Togo en Indonesië. Deze stammen leven volledig afgesloten en weten weinig van de westerse wereld.

De verschillende stammen houden er geheel eigen regels op na die tot verwondering en hilariteit leiden, maar ook tot verbazing en zelfs afschuw van de drie families. Het leven bij de stammen betekent niet alleen aanpassen en afzien. Het brengt de families ook dichter bij elkaar. En na een moeizame start blijken de twee culturen nog veel van elkaar te kunnen leren en om elkaar te kunnen lachen. Groeten uit de Rimboe is vanaf donderdag 8 september wekelijks om 21.30 uur te zien bij SBS 6.

Drie families uit Nederland en België gingen de uitdaging aan. Ze dachten op vakantie te gaan onder primitieve omstandigheden. Uit het feit dat sommigen besloten een föhn mee te nemen, blijkt dat de eindbestemming een complete verrassing voor ze was. Stuk voor stuk kwamen de gezinnen terecht bij inheemse stammen die volledig geïsoleerd in hun eigen onderhoud voorzien. Gelijkwaardigheid tussen mannen en vrouwen is ver te zoeken en het dagelijks leven bestaat met name uit het zoeken en bereiden van voedsel. Lukt het de westerse gezinnen zich aan te passen en nemen de stammen de gezinnen in hun midden op?

Ik heb het gezien en ik vond het echt een super programma!
Lijkt me best een ervaring, om dat eens mee te maken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
groetjes terug :D
Waarschuw beheerder
Ik ben vroeger ook weleens in De Rimboe geweest.... camping "De Rimboe".... waren ook veel inheemse stammen hoor. :p
Waarschuw beheerder
Ik heb t gezien idd.. nou ik doe het die lui niet na met al die mensen en vage hutjes daar waar je in moet slapen :S

Waarschuw beheerder
donateur
Leuk programma, ga echt de volgende aflevering kijken.

Waarschuw beheerder
Gisteren ook gekeken :jaja: vind het wel gaaf, lijkt me echt een ervaring omdat een keer te doen..

Waarschuw beheerder
ik zou helemaal gek worden daar

Waarschuw beheerder
Ik heb de eerste 2 minuten gezien, daarna ben ik in slaap gevallen.

Waarschuw beheerder
leuk programma,zou er ook zo aan mee doen...
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon interessant, om te kijken hoe mensen leven, heel primitief..
En dat terwijl jij zoveel luxe bent gewend..
3 weken zonder al je luxe leven..
Leer je volgens mij best wel van
Waarschuw beheerder
Verschrikkelijk :S ik kreeg echt plaatsvervangende schaamte toen ze die achterlijke mensen naar die stammen stuurde :bloos:

Vind het ook absurd om stammen die zo primitief leven bloot te stellen aan een familie die totaaaaaal geen achtergrond info weet over waar ze naartoe gaan plus die hele cameraploeg er boven op (N)

Ik ben zeker geinteresseerd in andere culturen en levenswijzen etc. maar dan kijk ik wel naar Discovery of National Geographic en niet naar zo'n vreselijk programma concept :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lisboa-B op vrijdag 9 september 2005 om 10:02:
Verschrikkelijk ik kreeg echt plaatsvervangende schaamte toen ze die achterlijke mensen naar die stammen stuurde

haha! idd, wat moeten die stammen nu wel niet over ons denken...

ik vond het wel een leuk programma, lekker thuis op de bank kijken hoe andere mensen ploeteren in de rimboe:)
Vooral dat Belgisch mietje, 17 jaar, en huilde alles bij elkaar! :woop:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 10:16:
Vooral dat Belgisch mietje, 17 jaar, en huilde alles bij elkaar!

Ja daar heb ik ook dubbel om gelegen :P

Jammer dat die dochter haar tieten niet wilde laten zien.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Family guy op vrijdag 9 september 2005 om 11:43:
Jammer dat die dochter haar tieten niet wilde laten zien.

ghehehe! idd:P
Waarschuw beheerder
En ik had dat plassen ook wel willen zien, Met zo,n plas tuitje.

:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik wou het eerst niet gaan kijken, maar ik zapte er langs en ben blijven hangen.

Ik vond het bestwel cool! Die mensen waren helemaal gek van blijdschap man, echt mooi, helemaal dansen enzo! :D

Het zou trouwens totaal NIKS voor mij zijn, ik zou daar gillend gek worden, maar ik vind het heel leuk om te zien.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vond het een amusant gebeuren :P
Waarschuw beheerder
ik heb echt de hele tijd dubbel gelegen...:)

ik ga volgende week echt zeker weer kijken...dat die belg die rimboe gasten gaat schockeren met zijn kunst gebit!!! :respect: geweldig!!!

Waarschuw beheerder
haha jah echt lachuh, ik zou helemaal gHek worden tussen die gasten..

Nee nix voor mij, Volgende keer cker weer kijken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
maar ze hebben die huizen (van leem) klei wat is het ?

wel leuk inelkaar gezet
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het echt humor... die lui dachten dat ze lekker relaxt vakantie konden vieren en dan komen ze tussen dat blote-tieten-volk terecht...whahaha

Waarschuw beheerder
en helamal dat gezin dat eerst 10 uur moest vliegen , toen 12 uur op een bootje en nog een een uuur door de rewgen moest lopen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 september 2005 om 22:02:
en helamal dat gezin dat eerst 10 uur moest vliegen , toen 12 uur op een bootje en nog een een uuur door de rewgen moest lopen

zo zeker..die gaan t volgens mij ook nog zwaar krijgen :D

lange 3 weken pfff..
maar denk wel 3 hele mooie weken..als je weer terug..en achteraf bekijkt..lijkt me wel heel gaaf
Waarschuw beheerder
maar ze hebben die huizen (van leem) klei wat is het ?

ja,,en bekleed met stront!!! dat zag je helemaal aan het begin,,,echt goor...
Waarschuw beheerder
nou t lijkt me 100 x niks...zou na 1/2 dagen al knetter gek worden..alleen al omdat ik me dan vies voel
Waarschuw beheerder
egt relaxed programma..zag het gister pas in de herhaling...alleen jammer dat het tijdens voetballen is...;)...mjah:P...haha dan maar opnemen en erna kijken...lijkt me ook wel mooi...groeten uit nederland...dus die stammen hierheen brengen en in een spijkerbroek hijsen ofzow :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Family guy op vrijdag 9 september 2005 om 11:55:
En ik had dat plassen ook wel willen zien, Met zo,n plas tuitje.

Dat wijf was echt dom, gaat ze zo staan met zo'n ding: mama het lukt niehiet... Kind ga gewoon zitten en pis jezelf leeg!

Waarschuw beheerder
vanavond weer een nieuwe aflevering, zekers weer kijken! :P
Waarschuw beheerder
pziezZz!!!...die haagsuh moedúr gaat janken vnaaf
:P:D
Waarschuw beheerder
donateur
vanavond :D:D
wordt weer lachen haha..
Waarschuw beheerder
of janken ? hehehe
Waarschuw beheerder
donateur
hahah of janken haha :D
hun wel waarschijnlijk :)
Waarschuw beheerder
ja precies.. mooi toch :P

moet elke donderdag avond oppassen.. dus kindje in bed..tv aan :P
Waarschuw beheerder
goed voor mekaar tessjuhh...!!! Zakchips opschoot...wat is dat toch lekker dat emo-TV!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Bakkie popcorn erbij en kijken hoe hun dat "oooh zooo lekkere eten" mogen eten...;)

Waarschuw beheerder
die belg gaat ook z'n kunstgebid laten zien aan die negers :D

Waarschuw beheerder
donateur
voel precies wat die kinderen mee maken!! echt niet relax!
overgens wel een leuk programma
Waarschuw beheerder
wat zat dat gastje van 17 te janken zeg: hoe moet ik hier overleven, en dan krijg ik ook nog zo'n stom hoedje op :(

:D:D
Waarschuw beheerder
Vond het echt super! echt weer wat anders!

Super die cultuur shock!!
Waarschuw beheerder
donateur
Die vent met die snor leeft echt voor die rimboemensen, ik zou er echt helemaal gek worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Trancepim op donderdag 15 september 2005 om 18:35:
wat zat dat gastje van 17 te janken zeg: hoe moet ik hier overleven, en dan krijg ik ook nog zo'n stom hoedje op

Ach joh.. wat zou jij doen?!

Tis toch verschrikkelijk? Je weet totaal niet wat je te wachten staat. is toch ff schrikken!
Waarschuw beheerder
donateur
geweldig programma!

die mensen weten niks van "onze" westerse wereld, maar wij die o zo opgeleid zijn en op de hoogte zijn van alles zijn geshoqueerd om de meest lulligste dingen.

ik zie me daar wel loopen, ik zou me opperbest vermaken met die lui :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij leer je er echt wel wat van..

Het was zeker leuk...
Hahah dat Belgische meisje, met dr dierenbescherming, heel droog 8)

Die Haagse familie heeft het wel zwaar...maar ja ik vind wel dat je ze moet respecteren, maar ja om bij vreemde, allemaal apart te gaan slapen..pfff lijkt me ook niet echt prettig.
Waarschuw beheerder
Haagse familie heeft het idd het zwaarst..
Toch vind ik dat ze gewoon apart kunnen gaan slapen.

Er zal heus niks gebeuren :)
Waarschuw beheerder
donateur
Maar het is tenminste boeiende tv vind ik, beter dan al die soaps/big brother enzo..

Die belgen hebben het wel goed, vind ik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ponx op donderdag 15 september 2005 om 20:26:
Ach joh.. wat zou jij doen?!

ik zou het tof vinden dat ik tussen andere culturen mag leven, vet interressant :/

Waarschuw beheerder
vind dat dat haagsche gezin zich niet moet aanstellen , beetje respect tonen in een ander land is het minste wat je kan doen .....die moeder zegt ook nog ben 36 jaar ..dacht dat ze al een jaar of 40 was:):):):):)
Waarschuw beheerder
vind dat dat haagsche gezin zich niet moet aanstellen ,

tja idd!! ze maken het iig moeilijker voor zichzelf als ze zich niet willen aanpassen....die mensen uit 't gooi slapen toch ook apart...zo hoort dat daar als er bezoek is...

en komen die vrouwtjes ontbijt brengen zeggen ze geen eens dank je wel..snap wel dat het ranzig is,,maar dan moet je gewoon lekker thuisblijven,,of naar een risort gaan in 1 of ander luxe land.....

die belgen die gingen ook vet kokhalzen van hun eten...behalve die vent :respect: ik lach me rot om hem..!!!!

Waarschuw beheerder
idd... Vind dat ze zich wel een beetje meer mogen aanpassen.

En die Haagenese vind ik zelf een beetje ondankbaar doen..
Als je weet dat die mensen nix hebben mag je ze best bedanken.
Waarschuw beheerder
Die Hagenesen moet echt niet zeiken vind ik hoor. Kijk, ik zou misschien ook liever wél bij mijn man slapen, maar ja, als dat hun regels zijn hou je je daar toch aan. Het is maar voor 3 weken!

Die Belg met die snor is echt hilarisch. :D Doet net of hij op de camping is ofzo, begint meteen die kalkoenpoot aan te vreten en 's ochtends effe de boel netjes vegen :D Top!

Ik zou denk ik het liefst in Indonesië zitten. :yes:

Al die mensen zijn trouwens wel erg handtastelijk he? Ik zou het echt niet erg vinden om tussen de vrouwen te slapen, maar die vrouw uit Indonesië had gewoon haar hand op de borst van die Nederlandse vrouw :O :/ Zou ik toch iets minder vinden.
Waarschuw beheerder
twas weer plesant...whaha om ff bij die belgen te blijven...btw tessjuhh en Cyrelle smaakte de popcorn???:P:D
Waarschuw beheerder
[img width=400 height=300]http://sbs6.sbs.nl/images/subgalleries/795/15567.jpg[/img] lkkr hoor...;)
[img width=400 height=300]http://sbs6.sbs.nl/images/subgalleries/795/15563.jpg[/img] LOL...dit zou ik ook helemaal geweldig vinden daar!!!
Waarschuw beheerder
O shit ik ben het vergeten op te nemen gisteren :(

Weet iemand of hij herhaalt word.
of online te bekijken is ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lollifant :D op vrijdag 16 september 2005 om 12:31:
Ik zou denk ik het liefst in Indonesië zitten.

idd..:jaja:..Dat lijkt me nog 1 van de Normaalsto:) Culturen..onder hen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Family guy op vrijdag 16 september 2005 om 15:09:
Weet iemand of hij herhaalt word.
of online te bekijken is ?

woensdagavond!!! Rond kwart over 11???...zoiets...iig woensdag!!!

Waarschuw beheerder
Whaha echt lache dat :D
Waarschuw beheerder
Wat een schijtprogramma is dat zeg :D ik vraag me af wat ze er voor krijgen....
Ik zou zoiets echt never nooit niet doen :D

Waarschuw beheerder
maar dat die vrouwen zich daar nog nooit van hun leven hebben gewassen , ok dat vind ik wat minder
Waarschuw beheerder
Tieten op half 6 is nooit grappig.
Waarschuw beheerder
donateur
die mensen zijn gewoon een stel zeikerds zeg

de wereld vergaat echt niet, en ik vind het usper respectloos dat de keine dingen zoals ene slaapplek waar hun duidelijke regels over hebben neit gerespecteerd worden.

ik vond het ook rot voor dat kleine afrikaanse manneke dat hij verdrietig was dat het meisje niet met hem wou spelen

en dat terwijl HIJ toch juist de persoon zou moeten zijn die de cultuurschok zou moeten hebben?!

Waarschuw beheerder
Leuk programma ! En inderdaad.. Dat gezinnetje uit Den Haag moet niet zeiken. Tis maar voor 3 of 3 weken. Wat dachten ze ? Dat ze in een 5 sterren resort kwamen te zitten ? Haha..
Waarschuw beheerder
Ik ben voor groeten uit apeldoorn...wil die mensen wel eens in Nedrland zien...die stammen :P...en idd...this wel een groot verschil...en gaat het te ver...nee is nee...waar zal btw die cameraploeg verblijven...vinden jullie het ook niet raar dat ze eerst naar de nieuwe mensen gaan ipv de camera's...das tog veel interessanter en spanender voor die lui???...:P;):D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ChieluzZz op zaterdag 17 september 2005 om 16:49:
Ik ben voor groeten uit apeldoorn...wil die mensen wel eens in Nedrland zien

Ja idd, dan zien ze al onze moderne spullen en dan moeten ze boodschappen doen en hippe kleren aan enzo :D Lijkt me leuk!!

Ja ik vind dat als deze 3 weken om zijn, zij ook mee terug moeten met die gezinnen om hier nog eens 3 weken te blijven! :yes:
Waarschuw beheerder
Precies...zie dat jij ook uit apeldoorn komt...waar brengen we ze dan over...wil ze niet in huis hoor:P...strax eten ze mijn hond nog op...whaha...of steken ze hun speer in mijn tv wanneer ze er een hert op zien ofzow...haha weet jij veel hoe ze reageren...!!! Misschien kunnen ze die verloren poema op de Veluwe wel vangen...:P:D:) whaha
Waarschuw beheerder
super programma.. kun je vet omlachen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 september 2005 om 14:55:
.. Dat gezinnetje uit Den Haag moet niet zeiken

idd, daar erger ik mn eigen dood aan!

die andere 2 gezinnen zijn veel redelijker
Waarschuw beheerder
ChieluzZz: Haha nee misschien niet in huis, gewoon met z'n allen center parks afhuren ofzo :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lollifant :D op vrijdag 16 september 2005 om 12:31:
Ik zou denk ik het liefst in Indonesië zitten.

Ja ik ook :yes: Maar dat gezin vind ik ook het meest slimst van iedereen, en passen zich dan ook een stuk beter aan (y)

Ik vind het echt een leuk programma :respecT:

Dat Belgische gezin is (opmerkelijk) het domst bezig hahaha 8-)
Vooral die vent met die snor.. wat een rare piet is dat zeg..:D
En dan heb je nog dat homo-tje die bijna overal van gaat huilen hahaha :respecT: Hilarisch ! (y):d

En dat andere Nederlandse gezin kan zich idd best gewoon aanpassen, maar ik snap ook wel dat ze hun kinderen bij zich willen houden .. je weet immers nooit waar die rare apen tot in staat toe zijn ;)
Waarschuw beheerder
VANAVOND HERHALING>...kijken dus voor wanneer je het gemist hebt:P;)...whaha:D
Uitspraak van Lollifant :D op dinsdag 20 september 2005 om 12:38:
center parks afhuren

gaan wij dan kijken hoe ze het doen???:P;)
Waarschuw beheerder
vanavond...!!!! ik ga d'r weer voor zitten!! :yes: :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 september 2005 om 16:56:
Dat Belgische gezin is (opmerkelijk) het domst bezig hahaha

dat Belgische gezin vindt ik juist het leukst! (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Haha ja dat Belgische gezin is ook wel het meest grappigst, daar geef ik je geen ongelijk in, maar ik vind ze ook het meest dom 8-)

Waarschuw beheerder
leuk programma alleen irriteer mij wel aan dat nederlandse gezin :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind dit echt een (y) programma.
Snap alleen niét dat dat (haagse?) gezin zich niet wat meer aanpast. Zo moeilijk is dat toch niet?
dat gezeik over dat slapen elke keer :S
tis maar voor 3 weken!
Waarschuw beheerder
donateur
hmmmm heb t gemist gister :(
dan maar volgende week de herhaling kijken :)
Waarschuw beheerder
Prachtig programma..
Vooral die Belgen vind ik leuk..Die man die doet gwoon overal aan mee en heeft schijt aan alles..Geweldig :respect:
Waarschuw beheerder
lekker...KIP...hmmm ;)...:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chann(F) op vrijdag 23 september 2005 om 10:42:
heeft schijt aan alles

gisteravond letterlijk!
heb in een deuk gelegen toen ie uit probeerde te leggen dat ze een wc wilden maken :D

ben wel benieuwd of die enkel van hem nou gaat genezen. Vond het vrij aparte manier van medicatie ;)
Waarschuw beheerder
donateur
En die vent vond die medicatie nog leuk ook geloof ik
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tiny-M op vrijdag 23 september 2005 om 14:22:
En die vent vond die medicatie nog leuk ook geloof ik

ja, maar hij gaat er ook echt helemaal in op. (Y)

k vond trouwens wel dat ie gelijk had dat dat grietje niet zo op dat moment moest lachen. Hij respecteert hun gebruiken in ieder geval, vind ik wel goed van hem.
(al is het uiteraard voor ons heel lachwekkend ;) )
Waarschuw beheerder
donateur
Die vent is echt op het verkeerde werelddeel geboren.
Waarschuw beheerder
donateur
als ik daar zou zitten zou ik me ook helemaal proberen aan te passen. Je hebt toch respect voor de gebruiken en cultuur van zo'n stam. Vind het al tof dat die lui daar mogen verblijven.
Denk niet dat het te maken heeft met het feit dat die vent daar nou wil wonen ofzo :no:

Vind wat dat betreft dat (haagse?) mens echt vreselijk, die wil zich nergens aan aanpassen :/
Waarschuw beheerder
donateur
K zou me wel aanpassen ja.

Aan de andere kant zou ik het ook knap lastig vinden om me drie weken niet te wassen... blagh
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tiny-M op vrijdag 23 september 2005 om 14:42:
Aan de andere kant zou ik het ook knap lastig vinden om me drie weken niet te wassen... blagh

nee, en al helemaal niet in de wetenschap dat die lui vast geen wcpapier hebben ;)

(je gaat een bad wel enorm waarderen denk ik, hahahaha)
Waarschuw beheerder
wat zouden jullie (dames) er van vinden als zo'n vrouw continue aan je zit en met je wil dansen enz???:)...toch om gek van te worden???;)
Waarschuw beheerder
donateur
Zou t na een half uurtje al niet meer zo leuk vinden nee.
Waarschuw beheerder
donateur
ach, zolang het binnen de grenzen bijft... :D

ik snap die lui wel, wij zijn totaal onbekend voor hun, terwijl wij al een hoop zien en weten van tv en dergelijke. Die lui zijn echt niets gewend, dus logisch dat ze aan je willen zitten.

Vind het supergrappig, maar kan me voorstellen dat die jonge gozer in Indonesie bijvoorbeeld het minder vindt. Die moet er naast slapen :D
Waarschuw beheerder
donateur
hehe inderdaad, en dan lachen ze hem ook nog uit omdat ie grote voeten heeft:P
Waarschuw beheerder
donateur
wat ik me alleen afvraag he... waar slapen die cameralui enzo? En vinden die stammen dat niet wazig dan dat die daar rondlopen?
Je zou denken dat vooral de kinderen er de hele dag omheen zwermen, is toch heel interessant voor ze?!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tiny-M op vrijdag 23 september 2005 om 14:51:
hehe inderdaad, en dan lachen ze hem ook nog uit omdat ie grote voeten heeft

:D
gewoon keihard lachen. Ja, daar zou ik ook onzeker van worden als je daarnaast ligt en ze liggen maar te wijzen en liggen ondertussen dubbel van het lachen.
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien slapen die in een hotel oid enigzins in de buurt, of ook in een hutje. Denk ook dat ze die stammen wel eerst al camera's enzo hebben laten zien om er vast een beetje aan te wennen.

Waarschuw beheerder
als je er goed over nagaat denken is het wel een beetje nep...die cameraploegen krijgen toch ook wel normaal te eten lijkt mij
Waarschuw beheerder
donateur
K vind sowieso het eten wel meevallen, ik denk dat er genoeg andere stammen zijn op deze wereld waar je pas echt ranzig te eten krijgt (denk maden etc.)
Waarschuw beheerder
ik vind dat die mensen uit 't gooi zich het beste aanpassen,,alhoewel die belgische vader natuurlijk de kroon spant...maar die moet daar maar gewoon blijven wonen..:yes:

ik heb zo gelachen om zijn zoon,,toen ze gingen jagen...hij is echt erg...gaat de hele tijd op z'n bek,, loopt te piepen om alles,,ik vind m echt lachwekkend...

maar die moeder was idd respectloos door te gaan lachen toen ze die kip gingen offeren...al moet het wel een vaag gezicht zijn als ze de pootjes van een kip breken om de jouwe beter te maken..:/

en die haagse mensen lopen alleen te kankeren op elkaar alsof ze thuis zijn...zegt ze eerst dat haar man maar bij het stamhoofd moet gaan slapen als ie zo stoer is en als ie dat dan gaat doen is ze boos...??? ik bedoel wat wil je dan???? :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha...ze zijn sowieso niet snugger...kijk dan die conversatie omtrend het wel en niet doen in het huishouden...die muts wist zelf niet eens waar ze het over had:P;):D
Waarschuw beheerder
die ene dan die vrouw die de hele tijd achter die blanke vrouw aan zit nou lekker :S

en sorry t ligt misschien aan mij , maar t doden van een kip om de voet van die kerel te genezen is wel heel vaag.

ik kon er niet naar kijken...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ChieluzZz op vrijdag 23 september 2005 om 15:26:
haha...ze zijn sowieso niet snugger...kijk dan die conversatie omtrend het wel en niet doen in het huishouden...die muts wist zelf niet eens waar ze het over had

ja, en omdat zij zich niet mocht wassen, moest hij dat ook maar niet doen :S
raar mens.... :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tessjuhh op vrijdag 23 september 2005 om 15:31:
en sorry t ligt misschien aan mij , maar t doden van een kip om de voet van die kerel te genezen is wel heel vaag.

ik ook niet... :no:

aan de andere kant, bij ons (in de westerse wereld om het maar even zo te zeggen) gebeuren nog veel ergere dingen met dieren, alleen die zie je niet.
Hun vind ik nog een soort van onschuldig omdat ze niet beter weten.
(neemt niet weg dat het walgelijk is om naar te kijken)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan er gerust naar kijken, of k t in het echt ook kan weet ik niet.
Waarschuw beheerder
ik word echt misselijk als ik naar zoiets moet kijken
Waarschuw beheerder
idd...btw...zagje hoe die vrouw in die boom klom:|:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ChieluzZz op vrijdag 23 september 2005 om 16:23:
idd...btw...zagje hoe die vrouw in die boom klom

ja,die was snel he.
Waarschuw beheerder
donateur
Best wel knap ja, maar sowieso is dat makkelijker met blote voeten dan op die bergschoenen.

Waarschuw beheerder

Ja dat ligt hem zeker aan jezelf, het is toch algemeen bekend dat zo'n ritueel je van je verstuikte enkel helpt??? ;-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb hem nu 2 keer gezien en vind alleen de ruzies tussen de gezinnen al top :)

wel is duidelijke dat het ene gezin het wat beter heb dan die andere maar die lesbische aap blijft toch de leukste die steeds aan die belg hangt :P
Waarschuw beheerder
donateur
woensdag maar ff de herhaling kijken, want heb wel wat gemist :(

Waarschuw beheerder
Dat gezin in Indonesie, heeft het in mijn ogen makkelijker dan de 2 andere gezinnen in Afrika.

Die Belgen vindt ik echt geweldig! Dat zoontje (dat homo'tje) is om dood te ergeren...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 september 2005 om 14:32:
Dat zoontje (dat homo'tje) is om dood te ergeren

pziezZz vinnut maar een mietje!!!...welp moet een idioot mutsje op en met zown staart zwaaien...ach komop...get a life;)...wordt eens wakkeer en stel je niet aan...this maar voor 3 weken...maar die kerel bgon al naar 5 minuten dat ie naar huis wilde:|:P:D;)
Waarschuw beheerder
donateur
vanavond weer ff kijken! :D
Waarschuw beheerder
Gaar programma, dat Haagse gezin slaat echt alles haha.
Waarschuw beheerder
whahaha ze sloegen net bijna iemand op hun bek hahaha
Waarschuw beheerder
dat haagse wijf is een dief die was schoonmaakster in huizen in den haag in haar buurt heeft ze allemaal $$$ gestolen van die mensen. die mensen aangifte gedaan is ze er gewoon onderuit gekomen.
gehoord van iemand die ook door haar bestolen is
Waarschuw beheerder
dit soort programma's vind ik HILLARISCH :yes:

maarja.. ga er zelf maar eens zitten.. :S vooral in die negerstam lijkt me erg :O
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 september 2005 om 14:32:
Die Belgen vindt ik echt geweldig! Dat zoontje (dat homo'tje) is om dood te ergeren...

pfffff, dat ie dat liedje met dat dansje ging voordoen... :O
en daar nog respect voor krijgen ook :S
Waarschuw beheerder
haha.. ik vind het allemaal zo grappig :D

Over een uurke komt het er weer op.. :yes:

want weetje wat het is.. we kunnen vanhieruit allemaal wel een vette bek hebben.. maarre.. ga er maar eens zitten... ik weet zeker dat ik compleet gek wordt.. dus ik heb eigenlijk wel respect voor die luitjes die er nu zitten..

vanavond wordt heftig trouwens.. want met de voorstukjes heb ik gezien dat ze iets met van die gore dikke larven gaan doen :S :O

[img width=600 height=400]http://www.koleopterologie.de/gallery/FHL08B/lucanus-cervus-larven-foto-rothacher.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
net gekeken.. ik wist niet dat t zo leuk was.. echt te grappig.. vooral die belgen!!

volgende week voorstukje zag ik dat een belg zn zusje uitscheldt als vetlep of zoiets.. die togo familie volgens mij..

zij hebben t niet zo goed..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sierellûh© op donderdag 8 september 2005 om 23:37:
Lijkt me best een ervaring, om dat eens mee te makenlaatste aanpassing 8 september 2005 23:42

hell no!

midden in the rimbo zitten :S
zelf je eten vangen en maken.. amper hygiene.. die togo familie zien er echt smerig uit..

ik kijk er liever op tv naar! hehe

Waarschuw beheerder
:respect: Nederland :respect:

:no: Inheemse stammen :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
prachtig om te zien hoe dat belgje die bosjesmannen een 1 of ander kinderachtig liedje leert ;)

Waarschuw beheerder
ken t niet
Waarschuw beheerder
ik vond het 1 vd leukste afleveringen...

echt stoer dat dat haagse zoontje zo'n stinkend kalf slacht,,

en dat die gooise vader larven eet :(

en dat die belgische mensen schijt gaan verzamelen en daar de muren mee beschilderen,,:vaag:

best heftig!!! :)
Waarschuw beheerder
donateur
weet je wat helemaal hilarisch zou zijn, die inheemse stammen naar Nederland halen voor 3 weken :jaja:
Waarschuw beheerder
heel leuk programma :D echt grappig
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wie neemt er nou een kruimeldief mee op vakantie????

:vaag:

Waarschuw beheerder
gister dan had die vrouw een bh aan die vrouwen gegeven ze waren helemaal blij .. komen ze ook nog is van die hangtieten af ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimmie :cheer: op vrijdag 7 oktober 2005 om 08:44:
weet je wat helemaal hilarisch zou zijn, die inheemse stammen naar Nederland halen voor 3 weken

Zou echt tof zijn als ze daar een Programma over maken :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
toch vraag ik me af waar die cameramensen en zo verblijven...
en hoe ze die stammen hebben overgehaald om mee te doen. Die lui hebben (als het goed is) geen idee wat tv is, dus probeer dat maar es uit te leggen wat die mannetjes met die grote dingen op hun schouder daar de hele dag doen :S
Waarschuw beheerder
weet je wat helemaal hilarisch zou zijn, die inheemse stammen naar Nederland halen voor 3 weken

ik denk dat die mensen dan n rot beroerte krijgen.Zou wel n strakke actie zijn hoor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jess77 op vrijdag 7 oktober 2005 om 19:09:

haha...kijk eens voor een paar weken terug...was die discussie ook al...denk idd dat het leuwk zou zijn...gooi ze maar eens week in center parks! Wedden dat ze in die nep palmbomen gaan klimmen:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joysie Jay op vrijdag 7 oktober 2005 om 08:23:
echt stoer dat dat haagse zoontje zo'n stinkend kalf slacht,,

en dat die gooise vader larven eet

en dat die belgische mensen schijt gaan verzamelen en daar de muren mee beschilderen,,

best heftig!!!

* En dan hebben we het nog niet eens gehad over het gedoe met water halen.. ze doen alsof het goud is.. maarja.. daardoor denk je in een nl wel weer 'goh wat hebben we hier een luxe..' denk ook dat het bedoeld is als een soort les!

lijkt me ook hillarisch! als je alleen al kijkt dat het haagse gezin een foto van een telefoon meegenomen had.. (waarom??) maargoed.. ze konden het die mensen niet aan het verstand brengen.. als je dan toch wil laten zien hoe een telefoon werkt.. pak dan twee lege blikken en een touw.. maak die aan elkaar vast met de bodems.. dan kan je toch beter laten zien hoe een telefoon werkt.. maargoed ze hadden geen blikken en een touw denk ik ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tessjuhh op vrijdag 23 september 2005 om 15:31:

En een kippetje bij de Albert Hein halen is een natuurlijk proces :frusty:
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 september 2005 om 13:09:
maar die lesbische aap

dat is een gewone vrouw, DIT noem ik hnou respectloos zeg, gadverdamme :s
Uitspraak van A.D.HeiDie op vrijdag 30 september 2005 om 23:19:
maarja.. ga er zelf maar eens zitten.. vooral in die negerstam lijkt me erg

het is toch vrijwillig, dus waarom die mensne zo zeiken snap ik niet.
En welke "neger"stam?
Ook die mensne hebben namen, mocht het je niet opgevallen zijn.

Luxe ben je zo gewent, ik denk dat het helemaal geen leuk programma zou opleveren.
neem iemand z'n luxe weg, en dan kan je pas lachen :jaja:
Waarschuw beheerder
tv wordt steeds triester.

Waarschuw beheerder
tv zuigt :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op dinsdag 11 oktober 2005 om 10:49:
Luxe ben je zo gewent, ik denk dat het helemaal geen leuk programma zou opleveren.
neem iemand z'n luxe weg, en dan kan je pas lachen

dat denk ik ook ja...
kijk maar naar Crocodile Dundee... ;)

Waarschuw beheerder
ik erger mn eigen verrot aan die Haagse familie, die hebben echt 0,0 respect voor die negers!
Waarschuw beheerder
wat een hysterisch wijf zeg.

HANSJE NU HIER KOMEN!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
dat haagse wijf is gewoon te dom voor woorden. Denkt zeker dat hier het vlees van de bomen geplukt wordt ofzo :S

vond het gewoon sneu voor die stamgasten. Denken ze haar een plezier te doen en slachten ze speciaal voor haar zo´n stier, gaat ze zo hysterisch lopen krijsen. Dan kijk je toch gewoon niet?!

en dan zeggen dat ze zich goed aanpassen.... :no:

Waarschuw beheerder
je weet natuurlijk nooit hoe je reageerd daar dus ik zeg niet dat ik het beter zou doen dan die hageneesen maar ik vind wel dat ze zich ietsje meer mogen aanpassen die stam dood een stier voor die familie
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 11:46:
je weet natuurlijk nooit hoe je reageerd daar

da´s absoluut waar ja :yes:

maar ik ben toch meer van dat andere nederlandse gezin hoor, en die belgische vent. Lekker gewoon alles uitproberen en vooral respect hebben voor de cultuur daar. Die mensen weten niet beter en ik vind ze al enorm gastvrij tegenover die lui.
Dat haagse mens snapt er gewoon geen reet van.

Waarschuw beheerder
ja zeker die andere nederlandse familie vind ik het beste aanpassen (maar heb het idee dat hun het ook het makkelijkste hebben)

en die belgen mwah die vind ik weer minder die moeder deed laast heel dom tegen die stam ging ze water over ze heen gooien terwijl water daar schaars is dat vind ik echt erg als je dat doet, mensen komen daar om omdat ze geen water hebben en zei gooit met water. en die zoontjes van haar hahaa om man man die leren die stam allemaal domme liedjes.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 11:54:
en die belgen mwah die vind ik weer minder die moeder deed laast heel dom tegen die stam ging ze water over ze heen gooien terwijl water daar schaars is dat vind ik echt erg als je dat doet, mensen komen daar om omdat ze geen water hebben en zei gooit met water. en die zoontjes van haar hahaa om man man die leren die stam allemaal domme liedjes.

inderdaad... alleen die vader doet met alles mee en leeft zich helemaal uit daar. Heb het idee dat die moeder alles als een geintje ziet ofzo.
En dat zoontje, hahaha, da´s gewoon de grootste miet die er rondloopt. Hij is gewoon sneu :D

Waarschuw beheerder
het is wel humor om te zien ik heb een paar delen gevolgt het was wel boeiend
maar ik zou zelf nooit ruilen voor 1 van hen om dat eens te ervaren hoe het is om in die omstandigheden te willen leven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebelbitch op vrijdag 7 oktober 2005 om 17:43:
toch vraag ik me af waar die cameramensen en zo verblijven...
en hoe ze die stammen hebben overgehaald om mee te doen. Die lui hebben (als het goed is) geen idee wat tv is, dus probeer dat maar es uit te leggen wat die mannetjes met die grote dingen op hun schouder daar de hele dag doen

Mmmm dat vraag ik me eigen ook af :vaag:
Volgens mij is het een complot.
Misschien zijn die negers ook wel acteurs.
Zou me niets verbazen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 oktober 2005 om 11:54:
ja zeker die andere nederlandse familie vind ik het beste aanpassen (maar heb het idee dat hun het ook het makkelijkste hebben)

idd

en die belgen zijn gewoon komisch :D Die snor kan beter daar blijven, hoort er helemaal thuis!
Waarschuw beheerder
Wat een geweldig programma!!

Die Moniek geeft een flesje parfum als cadeautje. Vrouw:"Moniek is dit echt leeuwenpis'? :D

Wel stom dat ze zo uit haar dak ging om die koe, lekker hypocriet dat ze thuis wel vlees eet van dieren die hun hele leven in een donker "hok" zitten en dat dan zo'n stier dat lekker vrij heeft gelopen zijn hele leven en als die word geslacht is het zielig.... :S
Vind ze zoiezo wel erg ondankbaar zeg.

Vind de andere gezinnen wel erg goed doen. Zou zelf ook wel mee willen doen aan zo'n programma lijkt me echt leuk. En dan twister meenemen.. :)

Waarschuw beheerder
ik vind het een vet goed programma mag er graag naar kijken
Waarschuw beheerder
het was weer LOL gisteravond!

Maar dat Haagse gezin.. of in elk geval die moeder.. die kan ik niet meer waarderen..
wat een zeurkip is dat zeg!

ik had echt wel van dat vlees gegeten.. dit was namelijk wel erg respectloos :S

enne die belgen.. ik vind dat echt zo'n gezin waar wel een strip over gemaakt kan worden.. ze zijn FUNNY :D
Waarschuw beheerder
donateur
Dat haagse loeder zou een paar klappen op der bek moeten krijgen van dat stamhoofd zn vrouw :jaja:

Ik heb me echt dood geergert aan die trut zeg, zo respectloos als het mar kan zijn.

En dan huppelt haar bitch a.k.a. haar man er maar achteraan :/

Waarschuw beheerder
Jezus die haagse familie is echt gestoord hoor :jaja:

Ze vinden het zielig voor die stier want ''die had het niet verwacht'' :S:S hahaha net alsof de koeien hier meteen met de verpakking om worden geboren.

Die hebben echt het IQ van een vistick.

Hahaha maar wel een top programma (Y) lach me rot :D
Waarschuw beheerder
alsof de koeien hier meteen met de verpakking om worden geboren.

idd!!!! :respect: ik heb gister avond de herhaling gezien...en ik begin me echt steeds meer te irriteren aan die mensen....

ik vind ze echt hypocriet....:yes:

Waarschuw beheerder
Superserie ! Haags gezin inderdaad stelletje zeikhoeren. Belgisch gezinnetje is cool ! Stam in Indonesië is grappig net als die stam bij dat Belgisch gezinnetje ..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op zaterdag 15 oktober 2005 om 02:37:
Dat haagse loeder zou een paar klappen op der bek moeten krijgen van dat stamhoofd zn vrouw

en hard ook:O

de aflevering gisteren kwam te vervallen, vanwege voetbal. jammer!

Waarschuw beheerder
wanneer komt die aflevering dan?

Waarschuw beheerder
volgende week dan denk ik

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 12:40:
wanneer komt die aflevering dan

geen idee :S

Waarschuw beheerder
Woensdag komt altijd de herhaling als het goed is ..
Waarschuw beheerder
donateur
wehehehe, ik had het opgenomen... dacht ik
:no:
heb ik ineens een of andere voetbalwedstrijd erop staan, hahaha (Y)

volgende week pas weer lachen dus.... :(
Waarschuw beheerder
wo is er herhaling.. weet de tijd niet... maarre laat op de avond.. check anders ff de tv gids :D

have fun
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van A.D.HeiDie op maandag 24 oktober 2005 om 20:27:
wo is er herhaling.. weet de tijd niet... maarre laat op de avond.. check anders ff de tv gids

have fun

maar ik neem aan deze woensdag niet omdat het vorige week niet doorgegaan was vanwege voetbal... toch?

Waarschuw beheerder
nee dan wordt t dus geen herhaling...maar misschien wel de eerste uitzending van die aflevering???
Waarschuw beheerder
hmm.. ik zie wel staan in tv gids donderdag 27 okt. Het begint dan om 20.30! dus ook vroeger dan anders!

Uitspraak van Rebelbitch op maandag 24 oktober 2005 om 21:30:
maar ik neem aan deze woensdag niet omdat het vorige week niet doorgegaan was vanwege voetbal... toch?

Ja idd.. woensdag zie ik geen herhaling of eerste uitzending..
we hebben gewoon een aflevering gemist, omdat voetbal belangrijker was.. :S slecht hoor!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van A.D.HeiDie op dinsdag 25 oktober 2005 om 10:55:
Ja idd.. woensdag zie ik geen herhaling of eerste uitzending..
we hebben gewoon een aflevering gemist, omdat voetbal belangrijker was.. slecht hoor!

Nee volgens mij hebben we geen uitzending gemist.
Die uitzending die door dat stomme voetbal niet door ging.
Hebben ze bewaard voor donderdag ;)

Of heb ik het mis :s ?

http://sbs6.sbs.nl/modules.php?site=sbs6&name=sbs6_programma&progid=126
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 oktober 2005 om 22:28:
volgende week voorstukje zag ik dat een belg zn zusje uitscheldt als vetlep of zoiets..

komen uit denhaag hoor :x
Waarschuw beheerder
donateur
die familie massing woont volgens mijn bioj mij in de straat!

Waarschuw beheerder
vanavond?

Waarschuw beheerder
Was die Hagenees toch nog ergens goed in...
Waarschuw beheerder
waar blijf groeten uit de rimboe??? :[ :(

Waarschuw beheerder
haha t was vanavond om half 9 begonnen...

wel de tvgids checken he! (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 21:47:
Was die Hagenees toch nog ergens goed in...

idd, maardat wijf van hem is en blijft een superdoos!
van mij mag ze uit elkaar spatten...
Waarschuw beheerder
donateur
volgende week laatste aflevering:(
jammer..was echt leuk
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sierellûh© op vrijdag 28 oktober 2005 om 21:00:
volgende week laatste aflevering
jammer..was echt leuk

ja, vind het ook wel jammer... blijf het een supergrappig programma vinden.
Denk niet dat ze dit nog een keer moeten gaan doen, dan gaat het pure er vanaf, net als met Big Brother.
Waarschuw beheerder
ja vet suf.. :/ ik doe niet aan de tv-gids... :)

dan maar de hehaling kijken...:yes:

was het wel een leuke aflevering??

Waarschuw beheerder
Heerlijk programma!!
Waarschuw beheerder
Hahaha die enge zwarte mannetjes met die zweepjes.. Ze denken echt dat ze de leiders zijn ofzoo.. Niet dus ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 13:56:
Heerlijk programma!!

mee eens!
Waarschuw beheerder
Vanavond laatste aflevering!

Ik vond die familie uit België het leukst! :D

Die lui in Indonesië waren ook wel tof en deden alles mee enzo (Y)

Aan die lui uit Den Haag heb ik me gek geirriteert!! :[ :@

Waarschuw beheerder
Meest bizarre programma ooit uitgezonden op NL tv maar wat was dit fantastisch! Ik vraag me nog steeds af of het helemaal echt is....maar niettemin was het wel erg gaaf en vaak hilarisch! :respect: Die Belgische vader is echt een held! :D
Vooral dat ie van te voren zn haar of snor dr goed uit wou laten zien anders zouden die stamluitjes denken van wat komt daar een rare vogel aan Whahahaha 8)
Waarschuw beheerder
donateur
komt er eigenlijk geen aflevering meer van hoe en wat erna?
lijkt me wel leuk.... :D
Waarschuw beheerder
donateur
heb 't een paar keer gezien
erg vet verzonnen en dus leuk programma!
Waarschuw beheerder
KOMT NAAR NEDERLAND!!!...:D...nun de omgekeerde versie...!!!:D zet je schrap...;):P

Waarschuw beheerder
groeten terug :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
In maart wordt het uitgezonden heb ik gehoord :)
Waarschuw beheerder
donateur
Gisteren, geloof ik, was er stukje op Shownieuws...van die Hagenezen..en die Himba's geloof ik..:)
Waren ze bij Rob Stenders op de radio..haha vet grappig :D

Vanaf 18 maart inderdaad :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
jaa ik ben benieuwd... hier moeten de vrouwen wel n bh aan :P naja hoeft niet..maarja haha

Ook van dat ze nooit douchen, bah!
ik zou zon gezin echt niet in huis hoeven hebben hoor
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 17:44:
Ook van dat ze nooit douchen, bah!
ik zou zon gezin echt niet in huis hoeven hebben hoor

inderdaad wel ranzig ja..maar tis ook zo, als je je nooit heb gedoucht en dat doe je nu ineens wel..dan kunnen ze er aan overlijden..
heeft mijn moeder een keer meegemaakt met n zwerver..had zich ook al zooo lang niet gedoucht..en toen gingen ze m douchen is ie overleden

Waarschuw beheerder
Ik heb ze afgelopen vrijdag gezien bij mijn neef en nicht(fam Massing)en toen ik binnen kwam rook je al een zeer sterke kaaslucht en vies gewoon.

Ik heb ze wel een hand gegeven maar daarna gauw me handen gewassen.

Maar die mannen mogen zich wel wassen en die ruik je niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sierellûh© op woensdag 1 februari 2006 om 20:25:
heeft mijn moeder een keer meegemaakt met n zwerver..had zich ook al zooo lang niet gedoucht..en toen gingen ze m douchen is ie overleden

:O Neem aan dat je een grapje maakt?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 17:47:
Neem aan dat je een grapje maakt?

Nee serieus..dat kan echt hoor :)

Maar wat een geweldige serie is dat zeg :D
Heb soms echt helemaal dubbel gelegen :D

Waarschuw beheerder
Haha jaa echt geweldige serie :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 17:47:
Neem aan dat je een grapje maakt?

nope, maak geen grapje..is echt zo..
Waarschuw beheerder
donateur
volgende week is de groeten terug, dan komen die afrikanen en indianen naar nederland en belgie

lijkt me best lache :D

Waarschuw beheerder
Wil het echt zien is leuk :D
Waarschuw beheerder
donateur
Jaaaaa!! Dat wil ik ook echt zien!! Zaterdag om 9 uur hè geloof ik..

inderdaad wel ranzig ja..maar tis ook zo, als je je nooit heb gedoucht en dat doe je nu ineens wel..dan kunnen ze er aan overlijden..

ahhh wat zielig :aai:

ik heb dat ook wel eens gehoord ja, dat mensen die al heel lang niet meer gedoucht hebben, niet zomaar onder de douche mag zetten, maarja dat moet je maar net weten ja..

Waarschuw beheerder
Ik vraag me echt af wat er zal gaan gebeuren als die rare negers en indianen naar de andere families op bezoek gaan :D
"Heuh een tv ? Wat is dat voor een raar ding?!".. volgens mij krijg je dan zulke taferelen :p
Ben erg benieuwd en lijkt me echt geweldig om te zien :D

Nou dan stond het water temperatuur zeker heel koud ??
Hoe kun je nou dood gaan van een douche beurt ??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 maart 2006 om 20:11:
Nou dan stond het water temperatuur zeker heel koud ??
Hoe kun je nou dood gaan van een douche beurt ??

dat kan echt hoor, het is heel moeilijk uit te leggen, maar het is zo dat alle porien dan opengaan en dan kunnen die mensen allerlei ontstekingen krijgen, zoals longontsteking en kunnen ze daaraan overlijden
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kimmie :cheer: op dinsdag 14 maart 2006 om 09:00:
ik heb dat ook wel eens gehoord ja, dat mensen die al heel lang niet meer gedoucht hebben, niet zomaar onder de douche mag zetten, maarja dat moet je maar net weten ja..

mn moeder had t niet gedaan, maar het is inderdaad wel heel erg

Terug naar het forumonderwerp :)

Zaterdag :D wordt lachen dus!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
echt mesterlijk programma waar ik nooit aan zou meedoen hahahah

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sierellûh© op woensdag 15 maart 2006 om 22:22:
maar het is zo dat alle porien dan opengaan en dan kunnen die mensen allerlei ontstekingen krijgen, zoals longontsteking en kunnen ze daaraan overlijden

Ja maar dan overlijden ze dus aan de longsteking zelf en niet aan de douchebeurt , toch ?
Nou ja , goed, ik kan het wel geloven hoor.. en Biologie is ook niet mijn sterkste vak hihi, maar ik vind het toch nog een beetje raar
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 12:02:
Ja maar dan overlijden ze dus aan de longsteking zelf en niet aan de douchebeurt , toch ?
Nou ja , goed, ik kan het wel geloven hoor.. en Biologie is ook niet mijn sterkste vak hihi, maar ik vind het toch nog een beetje raarlaatste aanpassing 16 maart 2006 12:03

ach ja..het is gewoon gevaarlijk als je mensen gaat douchen of badderen, als ze dat nog nooit of al in jaren niet gedaan hebben..
en ze overlijden dan wel aan de longontsteking, maar dat komt dan omdat ze n douchebeurt hebben gehad, hun lichaam is dat niet gewend..maar ja..
bio is ook nooit mijn topvak geweest haha!
Waarschuw beheerder
Groeten terug ;) Zaterdag komt dat op de buis toch???? 8)8)8)8)

Hansje Messing :kwijl:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Janet :cheer: op donderdag 16 maart 2006 om 18:37:
Zaterdag komt dat op de buis toch????

Yupz :D

Waarschuw beheerder
Hansje Messing

wie????
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 23:18:
wie????

die hagenees ofzo
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 maart 2006 om 23:18:
wie????

oudste telg van de kids van familie messing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sierellûh© op vrijdag 17 maart 2006 om 11:40:
oudste telg van de kids van familie messing

ooooo je bedoeld Massing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 maart 2006 om 13:47:
ooooo je bedoeld Massing

:jaja:

Waarschuw beheerder
Hij is leuk he,
maar hij heeft wel al een vriendinnetje....
anders had ik een goed woordje voor je gedaan ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 18 maart 2006 om 10:47:
anders had ik een goed woordje voor je gedaan

haha ik vind m niet leuk hoor :D

Hansje Messing :kwijl:

zij vind m wel n lekker ding :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AC1DB0Y op woensdag 15 maart 2006 om 22:36:
echt mesterlijk programma waar ik nooit aan zou meedoen hahahah

Ik zou er meteen aan meedoen :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
:D:D het was echt grappig de 1e aflevering :jaja:

Nu de volgende afleveringen afwachten.

Ik schakelde wat later in, hebben ze misschien eerder al die Belgische familie laten zien? Weet iemand dat?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sierellûh© op zaterdag 18 maart 2006 om 22:03:
Ik schakelde wat later in, hebben ze misschien eerder al die Belgische familie laten zien? Weet iemand dat?

Nee die belgische familie die is niet geweest .

Maar ik vond deze aflevering wel lachen :D
vooral met die hond die op gezet was. (dood)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Family guy op zaterdag 18 maart 2006 om 22:05:
vooral met die hond die op gezet was. (dood)

ja inderdaad
"willen jullie anderen voor de gek houden :D:D haha"
Artiest {SHOWLIST artist 48347, 59806, 91185}
Waarschuw beheerder
Nou, die indianen hebben nu in ieder geval een goed beeld van het gemiddelde Nederlandsze gezin: vettige matjes, zweterige lijven, een viezig zonnebankkleurtje en een totaal onvermogen om intelligent te communiceren!

En dan dat stukje met die TV! 'Wij willen slapen maar die mensen lopen gewoon door in dat ding!"
Geweldig!

Prachtige televisie!
Waarschuw beheerder
donateur
MOehhaha ik ehb me kostelikl vermaakt; De Himba's zijn ervan overtuigt dat de witten er alles an doen om ze in de war te brengen 8)
Uitspraak van Flat Yari op zaterdag 18 maart 2006 om 22:10:
Nou, die indianen hebben nu in ieder geval een goed beeld van het gemiddelde Nederlandsze gezin: vettige matjes, zweterige lijven, een viezig zonnebankkleurtje en een totaal onvermogen om intelligent te communiceren!

Als jij het verschil neit ziet tussen een kleine Indo of een grote Afrikaan wee ik het ook niet :[

Maargoed; geen wonder dat die mensen pijn aan de ogen kregen van die Hagenezen hun huis...
Ik kreeg der ook pijn van in mn ogen :p

Waarschuw beheerder
ja hahahah ik ook hahaha
die opgezette hond....ook zoiets nou denken ze in het zuidsimbabwanesebos nog dat wij dood vee hebben :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Family guy op zaterdag 18 maart 2006 om 22:05:
Nee die belgische familie die is niet geweest .

Jammer genoeg niet nee, daar had ik het meeste van verwacht.
Waarschuw beheerder
donateur
Ach joh, die belgen waren niets...
Die man was top (Y) die was daar zo gebleven als die de keus had denk ik.

Die vrouw en die kinderen vonden het overduidelijk helemaal niets.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
GEweldig programma!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 19 maart 2006 om 14:57:
GEweldig programma!!!!!

zeker weten, kan nie wachten tot volgende week:D
Waarschuw beheerder
goh wat heb ik gelachen gisteren :D echt een top programma haha :D
Waarschuw beheerder
Heb em net gekeken, en erg vermakelijk :P
Erger me alleen heeeelemaal dood aan die Monique :X Wát een zeikwijf :)
Waarschuw beheerder
donateur
vond het wel cool toen die chiwawa ze eigen stond af te vrgen hoe dat water nou uit de muur kwam!
gewoon een douche !
Waarschuw beheerder
Waar is jouw vee? ant: Mooi huis hè... vrg: Waar is jouw vee? ant: O slapen...das boven...(wijst)vrg: Ok vee is boven? <----Zegt veel over de inteligentie vd fam. Massing;)...haha echt humor...trouwens mooie wagens die die andere familie hebben...vond wel dat die lui uit indonesië zich snel aanpasten!!!;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ChieluzZz op zondag 19 maart 2006 om 19:43:
...trouwens mooie wagens die die andere familie hebben...

als die van hun zijn , die fam. massing woont bij mij in de straat en die 2 zilvere suv's heb ik na en de voor opname nooit eerder gezien ...
Waarschuw beheerder
Idd...hadden het hier thuis al over promotie wagens...gewoon sponsering dus...:)!!!

Waarschuw beheerder
gisteren stukje groeten terug zitten kijken wat een anti programma laat die mensen gewoon in hun eigen omgeving

Waarschuw beheerder
Geweldig programma! :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 maart 2006 om 11:25:
Geweldig programma!

helemaal mee eens :D ik heb me zaterdag weer erg vermaakt :P
Waarschuw beheerder
donateur
Heb weer gelachen gisteravond :jaja:
Bij de kapper whaha en daarna nog ff zn nagels doen 8)

En bij de fam. massing :D in volendam..."hun eten slangen" :respect: haha