Laatste jaar zilver...kan ik meer afwisselen.
witgoud kan je net zo goed zilver halen
zilver! vind goud echt niks voor mij..
GOUD~GOUD~GOUD
(en kheb wel altijd 2 zilveren ringen om;ene met me vriend zn naam(zit wel een randje goud in ) en ene die k van me oma heb, maar das t enige zilver
wat is in??
I don't know.... I don't care!!
Ik draag altijd zilver...
ik vind goud 'oud'
ik draag 1 ring met goud en zilver...
en voor de rest altijd alleen maar zilverrrrrr
Zilver
Voorkeur voor zilver
maar als ik kleding aanheb met gouden print en me schoenen met gouden logo dan goud
Zoals het vroeger gedragen werd (schakelketting of ketting met hanger ofzo) is het geen van beiden meer in, nu is het meer bling bling of een beetje stoer, kralenkettingen enzo...
Goudkleurig zie je wel weer veel nu, ook in combinatie met riemen, vind ik echt gaaf!
donateur
zilver!!!
zilver is wel meer in maar ik hou het lekker bij goud
Ik heb altijd zilver gedragen en heb wel nog gouden sieraden van m'n oma (die is overleden), maar die doe ik niet om en bewaar ik. Ik vind zilver mooier staan op de een of andere manier.
Zilver!!!
echt veel mooier.
vind goud bij blonde mensen echt niet mooi!!!
Vind goud wel mooi maar het staat me niet, dus zilver voor mij.
(permanent verbannen)
bij GOud of Zilver gaat het niet om "in"
Het moet je staan en je moet het mooi vinden.
IK draag Goud, dat vind ik mooier.
En dan geen overdreven dikke kettingen, ringen, armbanden, oorbellen. Of van die reusachtige Zwarte Piet oorbellen.
Gewoon dun en fijntjes..
1 ketting is vaak al genoeg, dus niet 6 om je nek hangen en dan ook nog zo'n walgelijke ketting met je naam ertussen hangen.
Goud is mooi, als je het simpel houd.
Beiden denk ik.. Zie wel erg veel goud & brons indd in de winkels liggen
Maar gouden sieraden staan me niet, dus ga ik automatisch altijd voor zilver..
ik draag alleen maar zilver, vind goud niet bij me staan!
goud
Goud is deze winter helemaal 'in', ook voor kleding en accesoires. En ik vind gouden sieraden mooier als zilver denk ik... maar ook 10 x zo duur helaas
goud kan mooi zijn, ik heb twee hele mooie gouden ringen (met vooral persoonlijke waarde) maar mn voorkeur gaat uit naar zilver!
zilver
Als je een beetje gebladerd hebt in een ook maar beetje fashion magazine moet het antwoord overduidelijk zijn: GOLD.
Er zijn compleet gouden outfits, gold over the top.
Dus niet alleen met sieraden.
Daarnaast kan smaak verschillen en zeg ik vooral: mensen de je ding, draag geen goud als je een zilver persoon bent, en vise versa.
ik draag bijde vind t allebei mooi en zo heb je een beetje afwisseling
goud
goud! vind het een mooier kleurtje hebben en tis tenminste niet iets dat je voor 10euro bij v&d koopt. daarom ben ik ook echt zuinig op die sieraden en dat maakt ze bijzonder. bovendien draagt bijna iedereen al zilver.
goud! zilver vind ik niets. maar ik vind het een beetje voor tokkies tegenwoordig. ik draag het niet meer. op mijn horloge na dan daar zit wat goud en briljanten in verwerkt