Partyflock

Forumonderwerp · 808051
2 volgers · 4295x bekeken
Waarschuw beheerder
vind ik niet kunnen.. ben zelf ook zwanger en zou echt nooit gaan blowen onder een zwangerschap hoe denken jullie er over..?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van °º•miss-unique•º° op zondag 21 mei 2006 om 10:07:
En de nadelen van drank?

Als je opgegroeid bent met alcoholische pa dan kun je genoeg nadelen verzinnen.

Drank trekt mij niet omdat ik een heel andere persoonlijkheid krijg wanneer ik genoeg gedronken heb en dan weet ik het de volgende dag niet meer na te vertellen.

Dit in tegenstelling van een pilletje ofzo. Ik weet altijd wat ik doe en wat ik gedaan heb.....
Met drugs heb je niet dat de volgende dag weer nuchter bent....

(nee met alcohol wel??)

Dat je de volgende dag nog enigzinds waus bent dat klopt maar dat is voor mij makkelijker op te vangen met kidz door bv een pyamadag te houden (lekker hangen op de bank met een natje en droogje al kijkend naar een leuke film) of gezellie naar het park of dierentuin.....

Gelukkig ga ik sinds de komst van mijn kinderen niet of nauwlijks uit. De keren dat ik dan ga dan zorg ik ervoor dat de kidz bij oma zijn en ik de volgende dag lekker relaxed kan door brengen.

Enniewee voor mij is 3x per jaar een pilletje beter dan iedere week een borrel:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik ben het er wel mee eens!!

maar stel dat je na 2/3 maanden pas weet dat je zwanger bent en je blowd/rookt en je stopt in 1 keer dat schijnt ook niet goed te zijn voor je baby...
die is er dan als ware een beetje aan gewend en mist wat ofzow:S:S

maar vind het zelf ook niet kunnen!!

Waarschuw beheerder
Ik kan begrijpen dat het moelijker is in je eentje
En heb daar ook respect voor.
Maar de ene verloskundige is de andere niet. En als je echt naar hun mening vraagt zal ze echt niet zeggen dat je gewoon door kan roken en, dat ze liever hebben dat je stopt.

Maar goed de 1 is de andere niet

Ze stellen je altijd vragen of je rookt of niet? Ik zeg ja rook eigenlijk wel ze zegt als je het echt zo moeilijk vind om te stoppen je mag er 5 op een dag! Ik kan je het telefoonnummer ook wel geven :9
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 21 mei 2006 om 16:20:
maar stel dat je na 2/3 maanden pas weet dat je zwanger bent en je blowd/rookt en je stopt in 1 keer dat schijnt ook niet goed te zijn voor je baby...

Dat is waar dat is hetzelfde met roken.
Maar dan mag je maar gering roken en langzaam afbouwen je mag niet zo stevig door roken:nee: en ik weet eigenlijk niet precies of dat met drugs ook zo is. Maar ik heb het ook gehoord.
laatste aanpassing