Partyflock

Forumonderwerp · 808051
2 volgers · 4295x bekeken
Waarschuw beheerder
vind ik niet kunnen.. ben zelf ook zwanger en zou echt nooit gaan blowen onder een zwangerschap hoe denken jullie er over..?

Waarschuw beheerder
pff egt NIET normaal meer (N) kan me er zo pissig om maken dat mensen dit riskeren!zo te merken zijn te gene die t wel doen niet instaat om verandwoording te nemen!!
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij wordt mijn post genegeerd dus ik zal mezelf nog maar eens citeren:

Uitspraak van voortschrijdend gemiddelde op zaterdag 8 oktober 2005 om 16:00:
Als je van plan bent om een kind te nemen kun je natuurlijk het beste een paar maanden van tevoren stoppen.

Maar als je blowt en je komt er dan achter dat je zwanger bent is stoppen vaak helemaal niet zo verstandig. Als je moeilijk zonder kunt is de stress door het stoppen veel gevaarlijker dan het blowen opzich!

Dit is wat ik heb gehoord van iemand die (helaas) blowde tijdens de zwangerschap en moeilijk zonder kon. Natuurlijk maakte zij zich zorgen om haar baby, maar de verloskundige raadde haar AF om te stoppen vanwege de stress die daarop zou volgen.

Waarschuw beheerder
achja,tis maar wat je zelf wilt,wrom stopte ze dan niet eerder of gaat in behandeling als ze zo graag kinderen wilt

Waarschuw beheerder
:respect:Linnie
Waarschuw beheerder
echt slecht..als je gaat blowen als je zwanger bent, als je nu al (met zo een goede reden) niet kan stoppen..dan ben je eigelijk te triest voor woorden...

kleintjes vragen daar niet om!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (k)indy en iris(k) op dinsdag 11 oktober 2005 om 14:26:
echt slecht..als je gaat blowen als je zwanger bent, als je nu al (met zo een goede reden) niet kan stoppen..dan ben je eigelijk te triest voor woorden...

kleintjes vragen daar niet om!!!!

ben ik het mee eens (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 12:03:
pff sjonge jonge dat sommige er nog over na moeten denken als ze moeten stoppen met blowen als ze zwanger zijn

pffff....
erg inderdaad dat het ja of nee in dit geval nog zo uitvoerig besproken moet worden...
Gewoon niet meer doen...??!!!!!!!
Een zaak van besluiten het niet meer te willen!
En niet of je het wel/niet kan!
**geloof me: ik kan het weten!**

The choice is all yours!

(F)

Waarschuw beheerder
lijkt me nie eg goed

Waarschuw beheerder
Vind het heel erg dom, Als ik zwamger zou worden zou ik ook met alles stoppen!!:)
Waarschuw beheerder
jointje op zn tijd kan geen kwaad ik denk dat t een beetje te maken heeft met veranwoordelijkheidsgevoel ik zou t denk ik ook nie doen
Waarschuw beheerder
als ik zwanger raak zou ik al niet eens meer roken :o laat staan blowen
Waarschuw beheerder
Preciessss

Waarschuw beheerder
Echt fout!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Trea (L) Daniëlle op zaterdag 3 september 2005 om 12:50:
vind ik niet kunnen.. ben zelf ook zwanger en zou echt nooit gaan blowen onder een zwangerschap hoe denken jullie er over..?

idd echt fout maar dat is iedereen zijn eigen zorg!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 oktober 2005 om 12:20:
ik ken ook een meid die heeft altijd harddrugs gebruikt tijdens haar hele zwangerschap toen t kind er was wou ze gelijk snelle hebben dat vind ik nog veel erger dan blowen en t gekke is dat kind is gezond ter wereld gekomen

Of je tijdens je zwangerschap blowt, drinkt, rookt of snuift......het kindje zal er normaal uitzien. Tien vingers, tien teentjes, misschien iets lichter maar op het oog een blakend gezonde baby :yes:

Maar in die kleine hersentjes is het kwaad al geschied!

Denk eens na wat voor effect verdovende middelen hebben op hersentjes die aan het groeien zijn :S

Het is nog steeds niet bekend wat bijv. de werking van ecstasy is op het menselijk brein......laat staan hersenen van een foetus in ontwikkeling!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 21:19:
Het is nog steeds niet bekend wat bijv. de werking van ecstasy is op het menselijk brein......laat staan hersenen van een foetus in ontwikkeling!

Kun je dan wel nu gebruiken, en stoppen als je zwanger wilt worden ?

Kun je dan niet beter nu al stoppen ?

Wat als je nu nuchter blijft, over 5 jaar een kind hebt en dan pas achter de schadelijke gevolgen komt ?

Beetje hypocriet om te zeggen dat het nu allemaal wel kan, totdat je zwanger wilt worden. Dan ineens moet je nuchter blijven, want je krijgt / hebt een kind.

Waarschuw beheerder
ik zou gewoon lekker niks doen.
gaat toch om je kind:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zwanger en roken.. (of het nou blowen of tabak is) hoe triest ben je wijf!!

Wat zal jij je zuur voelen als je kindje een waterhoofd heb of astma

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik snap zowieso niet waarom je op je 17e aan kinderen begint...maar als jij nog van je jeugd wil genieten en lekker gek wil doen.. waarom ben je dan zwanger :S :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 21:30:
Kun je dan wel nu gebruiken, en stoppen als je zwanger wilt worden ?

Ik weet niet precies hoe het zit maar het is duidelijk dat je tijdens de zwangerschap geen drugs en/of alcohol moet gebruiken.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2005 om 21:30:
Wat als je nu nuchter blijft, over 5 jaar een kind hebt en dan pas achter de schadelijke gevolgen komt ?

Ik ben natuurlijk geen arts maar ik kan mij niet voorstellen dat het gebruik van nu over 5 jaar schadelijke gevolgen kan hebben. Hooguit voor jezelf.....maar nogmaals het gebruik van xtc op de lange duur is nog steeds niet wetenschappelijk aangetoond. Als je zwanger wil worden en je bent al jaren aan de pil dan wordt er wel aangeraden er een tijd mee te stoppen voordat je zwanger wordt.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Weet je wat er in sommige pillen zit? En wat er gebeurt als het in je maag terecht komt? :/
Een normaal mens kan daar tegen, maar als je een kind daar hebt zitten is het een ander verhaal

Maar doe vooral waar je zin in hebt (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

mijn pleegzus rookte terwijl ze zwanger was
vond ik niej zo slim
maar gelukkig is het kind gezond ;)

maar blowen gaat wel wat ver :/

Waarschuw beheerder
donateur
ik ken ook een meid die heeft altijd harddrugs gebruikt tijdens haar hele zwangerschap toen t kind er was wou ze gelijk snelle hebben dat vind ik nog veel erger dan blowen en t gekke is dat kind is gezond ter wereld gekomen

die is het niet eens waard om moeder te zijn

Waarschuw beheerder
absolute not done....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rooie Roy :woep: op woensdag 21 december 2005 om 10:29:
blowen is nooit schadelijk

en jouw moeder heeft zeker geblowd toen ze zwanger was van jou? Klopt iets niet in je bovenkamertje.. :vaag:

Waarschuw beheerder
Beter houden die mensen met doe meningen dat het niet en blablabla hunmond dicht .. Want jullie weten echt totaal niet hoe die verantwoording voelt .. Kan ook niet,wnt nu ik zwanger ben besef ik pas dat echt allemaal niet is wat ik dacht! Ik word zo moe van doe meningen !! Met van "dat kan niet" dan ben je slecht" Shut the fuck up!!!!Jullie weten echt niet waar je het over hebt. En als ik vn iemand wil horen of het schadelijk is .. dan ga ik wel een naar een dokter,verloskundige of gynaecoloog!

Waarschuw beheerder

Ik zou het juist wel doen

Waarschuw beheerder
Je draagt de verantwoordelijkheid voor iemand anders, en die 9 maanden kun je er toch wel buiten om je kind gezond ter werekd te zetten? Hetzelfde geldt ook voor alcohol, sigaretten, koffie en junkfood.

Waarschuw beheerder
Ja maar ieder maakt voor zichzelf uit hoe hij/zij die verantwoording draagt. Ik ken echt behoorlijk wat meiden die gewoon goed bevallen en een leuk kindje gekregen hebben terwijl ze geblowd hebben tijdens de zwangerschap! En je baby kan ook geestelijk een achterstand hebben terwijl je alleen maar gezond bent geweest tijdens de zwangerschap! Er zijn geen bewijzen of het slecht is om te blowen tijdens de zwangerschap. En wat je meningen zijn is prima! Maar ga geen mensen lastig vallen die het wel doen tijdens de zwangerschap. Ieder zijn eigen keus toch?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Volgens mij maakt het niet zoveel uit of je nou blowed of rookt tijdens de zwangerschap.. allebij slecht dat zeker :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marwaus op zaterdag 3 september 2005 om 13:17:
Lijk me toch logisch dat je dan stopt met roken, drinken, blowen en harddrugs gebruik.

al minstens een jaar van tevoren als je een kinderding wilt

Waarschuw beheerder
Ja maar niet iedereen plant het om een een kleine te krijgen.. Zoals ik nu dus .. Hoewel ik wel hardstikke blij mee ben hoor!!!! :D
Waarschuw beheerder
ik heb eerlijk gezegd 1 keer geblowd tijdens mijn zwangerschap maar dat doe ik dus never meer!!

Waarschuw beheerder
Beter van niet! Lijkt me logisch...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 oktober 2005 om 19:53:
dat mensen zoieso nog roken/drinken/blowen tijdens hun zwangerschap
dat daar uberhaubt nog een discussie over mogelijk is, is voor mij zo vanzelf sprekend dat je er alles aan doet om een goede *voedingsbron* voor je ongeboren baby te zijn

diep triest

helemaal mee eens!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 oktober 2005 om 10:40:
Er wordt alleen gesugereerd dat als je blowt je gedrag negatief verandert richting je kind, en dat is dus niet altijd het geval.

aangezien het effect word bepaald door de stemming waar je op dat moment bent. dus wil je chillen en ben je rustig word je er ook rustig van en vice versa.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rooie Roy :woep: op woensdag 21 december 2005 om 10:29:
blowen is nooit schadelijk

en ik welk tijdstip leef jij? ik kan me de stukken in de krant nog herineren dat er een onderzoek is geweest naar de effecten van blowen. een maatje van mij deed het dagelijks en best veel op een dag. nu gelukkig 1 per dag maar is wel de helft van zijn geheugen kwijt lijkt wel. want afspraken vergeet hij snel en ga zo maar door.

DUS DEGELIJK WEL SCHADELIJK!!

Waarschuw beheerder
donateur

Die mag van mij een doodschop hebben. Ik snap niet dat mensen er uberhaubt over discussieren. Het gaat godver om de gezondheid van je kindje:S :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 11:52:
Het gaat godver om de gezondheid van je kindje

Mijn kindje is reete gezond.. en daar ben ik aan medeplichtig.. Heb niets gerookt of gedronken.. en het is een wonder kind.. Ik raad het idg af om te gaan blowen tijdens zwangerschap..

By the way, Ik heb het wel geprobeert met een sigaret.. Ik werd kots misselijk.. dus ik was er meteen vanaf:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 29 oktober 2005 om 03:09:
mijn pleegzus rookte terwijl ze zwanger was
vond ik niej zo slim
maar gelukkig is het kind gezond

maar blowen gaat wel wat ver

blowen is net zo erg als roken..
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb tijdens mijn zwangerschap nooit gerookt of geblowd.
ik vind dat je die verantwoordelijkheid gewoon moet kunnen nemen.
en blowen terwijl je een kleine heb het is ieder voor zich maar ik vind het onverstandig en niet verantwoordelijk.
je hoort je kind het goede voorbeeld te geven en niet laten zien van kijk is hoe mama lekker stoned kan zijn.
je kan wel zeggen dat het niet erg is en dat je weet wat je doet bij blowen ben je niet helemaal helder en dat hoor je als moeder maar ook als vader wel te zijn!!!:[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 oktober 2005 om 09:41:
Het wordt gebruikt als geneesmiddel en voor de fun als je nog op school zit..

als geneesmiddel voor mensen met een spierziekte ja en voor de fun als je nog op school zit oke maar als je een kind heb heb je ook verantwoordelijkheid en dan ga je niet voor de fun zitten blowen want als je op deze leeftijd al verslaafd ben aan blowen dat je niet meer zonder zou kunnen is het wel heel erg met je gesteld.

Waarschuw beheerder
Ik rook af en toe een peuk en daar voel ik me al schuldig over.. als je blowt tijdens je zwangerschap moet je je hoofd laten nakijken vind ik..

Waarschuw beheerder
Nee natuurlijk kan dat niet!! Wat wil je je kindje aandoen he..

Ik blow zelf ook af en toe maar tijdens me zwangerschao echt niet!!
Waarschuw beheerder
neee... ik vind als je dan een kind neem zou ik geen drugs meer gebruiken. Je moet toch volwassen worden..

Waarschuw beheerder
donateur
ziek als je dan gaat blowen...

Waarschuw beheerder
Ik vind dat zeer stom als je tijdens je zwangerschap blowt..!!! Dan verpest je, je kind gewoon..
Ik kan daar heeel kwaad om worden als mensen dat doen..!! Die zijn geen kind waard!! Zo dat is ook weer klaar..:D