Partyflock

Forumonderwerp · 806781

Waarschuw beheerder
donateur
Damn mensen... :|

Heb het net aanstaan sinds 'n half uurtje.

Wat is die John de Mol met z'n Talpa fokking goed in televisie maken :|

Hij weet precies de dingen te "programmeren" om mensen te laten blijven kijken :jaja:

Ex komt erin van die meid(weet ff haar naam niet meer), iig de ex die verreweg voor de meeste ophef zorgt... vervolgens lijkt het erop dat de meid die er al in zat best nog wel 'n zwak heeft voor die Ralph.

Waarmee de huidige vriend van die meid ook voor het blok wordt gezet... daar komt Talpa en BB ook ws nog wel ff op terug binnenkort.

En Ralph heeft 'n envelop meegenomen die hij aan 'n willekeurig persoon moest geven, waar de mededeling bleek te staan dat die willekeurige persoon er nu gelijk uit moest.

Weer 'n reden om te blijven kijken naar de rest en de volgende afleveringen :jaja:

Wat vinden jullie ervan, bespreek hier alle dingen die over Big Brother gaan (Y)

Voor de livestream... klik hier. :D

http://goedzo.com/cgi-bin/cl/index.pl?page=/goedzo/bb2.htm
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nessepes op vrijdag 21 oktober 2005 om 15:23:
Naat

:O Mag jij Naat zeggen?
Waarschuw beheerder
Tanja Nathalie en Rob! wegwezen!!

Menno blijf :@
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jeeeeeeeee, hoelang doet Lieske er wel niet over om mascara op te doen :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 15:29:
hoezo misschien bij de deur?
heb je dat gezien net? Is Tanja boos dan

Dat was toch tijdens de reguliere uitzending van gisteren?! Iedereen vraagt zich af waarom Tanja Naatje heeft genomineerd dus misschien heeft Tanja wel iets gehoord want dat dekseltje op de boter is bullshit.

Het is gewoon een hinderlijk wijf en ze moet eruit!!!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 15:34:
Mag jij Naat zeggen?

Ze is toch ook een Naat!!!
Waarschuw beheerder
Jesus wat een promo aflevering voor Tanja gister niet normaal, is niet eerlijk voor de andere bewonners
want tanja is ondertussen uren vaker op tv geweest
en dus straks achterlijk populair
BLIJFT EEN SCHIJTWIJF

Waarschuw beheerder
ik denk dat rob eruit gaat hoor...die uitspraak van hem was ook niet zo slim!
Maar dat nathalie genomineerd zou worden had ik niet gedacht...ik dacht ook eerder dat tanja lieske zou nomineren, heeft ze toch al vaker gedaan.

Waarschuw beheerder
Tanja :frusty:

Waarschuw beheerder
Bah

Wat is Tanja een zeikhoer :gaap:
Blehh mekker mekker
Gatverdamme omdat ze bevallen is enz denkt ze maar dat ze de koningin is :S

Ik zeg : er uitstemmen dat schijtwijf! *kots*

Waarschuw beheerder
Tanja: "Ik wil er zoooo graag uit!! Maar owee als je mij nomineert!"

:frusty: Ga toch werken in die sexboerderij, tut.
Waarschuw beheerder
Jeezus wat is dat nou voor kansloze reply...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 20:14:
Tanja: "Ik wil er zoooo graag uit!! Maar owee als je mij nomineert!"

Ga toch werken in die sexboerderij, tut.

:d

Waarschuw beheerder
heb heel toevallig toen ik zat te zappen ff gekeken naar die beavlling, maar ik blijf het een stom programma vinden :/:/
Waarschuw beheerder
Die Tanja spoort niet! Ze mag niet genomineerd worden, want ze is net bevallen. :/

Wat is dat voor vage beargumentatie. Je doet toch mee aan BB, dan kan je nou eenmaal op 'het bankje' zitten. Hoort erbij he.

Heb het vandaag sinds een tijd weer gezien, maar vind het er maar slechter op worden. Alleen maar zeurende en zeikende mensen. :/
Waarschuw beheerder
donateur
Weg met Tanja de geit :cheer: Weg met Tanja de geit :cheer: Weg met Tanja de geit :cheer: Weg met Tanja de geit :cheer: Weg met Tanja de geit :cheer: Weg met Tanja de geit :cheer: Weg met Tanja de geit :cheer: Weg met Tanja de geit :cheer: Weg met Tanja de geit :cheer: Weg met Tanja de geit :cheer: Weg met Tanja de geit :cheer: Weg met Tanja de geit :cheer: Weg met Tanja de geit :cheer: Weg met Tanja de geit :cheer: Weg met Tanja de geit :cheer: Weg met Tanja de geit :cheer:
Waarschuw beheerder
wat is die tanja een onnozel wijf :|
Zegt ze: 'ik wil uit BB' maar daarna wordt ze boos omdat iemand haar heeft genomineerd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tanja eruit!!!
Die zie je nu toch al niet vaak meer op de live streams..
Kunnen ze weer gewoon gaan feesten daar, want er wordt nu wel erg veel rekening met haar en de baby gehouden.

Als Tanja iets wilt, gaat ze naar de dagboekkamer en krijgt het ook meteen. Maar dan is ze weer niet tevreden omdat ze alleen in Croma wil bakken..
En dan zeggen ze op de site van Talpa dat de bewoners doen alsof ze in een kuuroord zitten en daarom nu straf krijgen. Terwijl Tanja alles krijgt wat ze eist..
Waarschuw beheerder
BRAINCRACK­JUH citeer top bottom 22 oktober 2005 02:31[Meld misbruik of mededeling voor beheerder]
[BRAINCRACKJUH] Tanja eruit!!!
Die zie je nu toch al niet vaak meer op de live streams..
Kunnen ze weer gewoon gaan feesten daar, want er wordt nu wel erg veel rekening met haar en de baby gehouden

[img width=30 height=15]https://partyflock.nl/images/light/smileys/frusty.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Mja Tanja maakt het zichzelf idd niet makkelijk :frusty:
Ik mag Ingrid echt niet, maar tanja haar reactie gister tegen Ingrid vond ik enorm overdreven :/
Volgens mij is ze teveel gewend geweest dat iedereen naar haar poppen danst :/ beetje jammer :jaja:

Uitspraak van Nessepes op vrijdag 21 oktober 2005 om 16:41:
Dat was toch tijdens de reguliere uitzending van gisteren?! Iedereen vraagt zich af waarom Tanja Naatje heeft genomineerd dus misschien heeft Tanja wel iets gehoord want dat dekseltje op de boter is bullshit.

Ohw, ja ik had die uitzending van donderdag gemist :) Dus ik heb het niet gezien :)

Waarschuw beheerder
donateur
Big brother is voorspelbaar ik wis al van te voren dat, ze een kind zou krijgen.

T valt mee dat je nog niet kon smsen of het een jonge of een meisje zou worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 oktober 2005 om 10:23:
ik wis al van te voren dat, ze een kind zou krijgen.

Toen ik die buik zag dacht ik ook al daar zal vast geen helm onder zitten...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Miss Tails op zaterdag 22 oktober 2005 om 10:25:
Toen ik die buik zag dacht ik ook al daar zal vast geen helm onder zitten...

:-D
Waarschuw beheerder
Dat gezeik over die nominaties, wtf je moet nomineren, en op een gegeven moment zul je ook een x een van je 'vrienden' moeten nomineren...

Snap dat hele moeilijke gedoe niet.
Tanja was tenminste eerlijk dat ze zei, nou nathalie jij zou mijn volgende zijn, dus dan nu maar!

Tanja is zo'n btje de enige echte persoon in bb, niet dat ze daarmee ver zal komen, of dat dat in dank afgenomen word, maar ik vind dat wel een goede eigenschap van d'r.

Zo en dat voor iemand die net uit bed komt!!!!

Waarschuw beheerder
Het is gedaan met de pretDe Bewoners zijn verward. Gisteren werd tijdens de Live-show al bekend gemaakt dat de Weekopdracht wederom niet gehaald is. Ze moeten dan ook weer op Noodrantsoen. Maar de touwtjes worden deze week extra aangetrokken. En niet zonder reden. De maat is namelijk vol. De Bewoners lappen keer op keer de regels aan hun laars. En dat kan natuurlijk niet ongestraft blijven. Zo verstopten sommige Bewoners hun breisels nadat hen nadrukkelijk werd verzocht alles in te leveren. Ook worden regelmatig voedingsmiddelen achtergehouden die ingeleverd moeten worden. Er wordt zelfs niet geschuwd om van Tanja's maaltijden te snoepen, terwijl het de Bewoners keer op keer verboden is hier gebruik van te maken. Maar wie de bal kaatst...

Vanmiddag heeft Big Brother alle spelletjes en overgebleven breisels al uit het Huis gehaald. Ook moesten de Bewoners binnen een half uur de jacuzzi hebben leeggemaakt en schoongemaakt. Deze mag ook de gehele week niet gebruikt worden. Maar dat is nog niet alles.

Vanavond werden de Bewoners weer even 'opgesloten' in de Slaapkamer. Toen ze de Keuken weer inkwamen bleek alles te zijn leeggehaald. Alle kastjes zijn leeg en ook uit de koelkast valt niets meer te halen. Rob baalt: "Ah nee, hebben we voor niets alles opgespaard!" Morgen is het tijd voor een nieuw rantsoen, ook al zijn de Bewoners hier, door alle gebeurtenissen van vandaag, niet meer zo zeker van. "Misschien moeten we deze week wel op water en brood?"

hehe goed voor ze
dat word leuk deze week :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik volg het niet, kijk alleen op donderdag mee vind dat die gozer gelijk heeft dat het slecht is voor zon kind, maar ook voor de moeder.
Waarschuw beheerder
dat zeker in die kamer is geen raam nix, nooit ff lekker luchten!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Miss Tails op zaterdag 22 oktober 2005 om 10:38:
dat zeker in die kamer is geen raam nix, nooit ff lekker luchten!

Denk niet dat ze het gaat volhouden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Tails op zaterdag 22 oktober 2005 om 10:30:
Snap dat hele moeilijke gedoe niet.
Tanja was tenminste eerlijk dat ze zei, nou nathalie jij zou mijn volgende zijn, dus dan nu maar!

Maar de reden waarom is behoorlijk ziek:/

Tanja is echt een zeikwijf :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 oktober 2005 om 10:33:
Misschien moeten we deze week wel op water en brood?"

ik zou in staking gaan :p
wat willen ze er aan doen dan? je komen bewegen?? hahaha :devil:
Waarschuw beheerder
dan ben ik de enige die wel voor tanja gaat :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tessjuhh op zaterdag 22 oktober 2005 om 16:55:
dan ben ik de enige die wel voor tanja gaat

Denk t wel
Waarschuw beheerder
mag tanja ook alleen crackers? 8)
Waarschuw beheerder
Nee want Tanja geeft borstvoeding en dan ben je genoodzaakt om gezond en gevarieerd te eten. Dat is geen bullshit want anders loopt de borstvoeding terug. Ik kan het weten want ik geef het zelf ook.
Waarschuw beheerder
donateur
Was wel geinig om te zien gisteren :D:D

BB tegen de bewoners met het leeghalen van de jacuzie :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 oktober 2005 om 09:24:
Eindelijk iemand die het met me eens is..
Wat een kut is die Ingrid zeg Al vanaf het begin vind ik haar helemaal niks..
Maar goed Menno staat bij mij op plaats 2 om te vertrekken

Nee ik ook niet :no: Ze moet om alles janken, en dan heeft ze eindelijk eens een leuke jongen, gaat ze drama queen uithangen :frusty: Ik ben blij dat ik niet in dat huis zit ... Zou nooit goed aan ben ik bang :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van G-force007 op vrijdag 21 oktober 2005 om 14:13:
1: Roel

Roellllllll.. zucht.. als ik dido was had ik hem allang besprongen!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabine.! op zaterdag 22 oktober 2005 om 22:15:
Ik ben blij dat ik niet in dat huis z

Nou.. ik zou er best aan mee willen doen, lijkt me echt geweldig! Hele dag in pyama rond lopen en niets doen.. Perfect! :)
Volgend jaar geef ik me op!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 oktober 2005 om 12:42:
Nou.. ik zou er best aan mee willen doen, lijkt me echt geweldig! Hele dag in pyama rond lopen en niets doen.. Perfect!
Volgend jaar geef ik me op!

En al die schijnheilige mensen die je volop gaan irriteren vind je niet erg? Er naar kijken ok, maar er 24 uur tussenzitten is weer wat anders he. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marcello op zondag 23 oktober 2005 om 12:50:
En al die schijnheilige mensen die je volop gaan irriteren vind je niet erg? Er naar kijken ok, maar er 24 uur tussenzitten is weer wat anders he.

Nou het lijkt mij echt heel leuk.. maar dan moeten jullie wel zorgen dat ik erin blijf als ik genomineerd ben! hihii
En tuurlijk gaan mensen je irriteren, maar dat is in het dagelijks leven toch ook? En ik zou mijn bek dan wel opentrekken als me iets irriteert! Dat doet nu eigenlijk niemand...
Waarschuw beheerder
Tanja peukrokende sn*l opgesodeflikkert met dat jong van je.........:D

Uitspraak van verwijderd op zondag 23 oktober 2005 om 13:15:
En tuurlijk gaan mensen je irriteren, maar dat is in het dagelijks leven toch ook?

maar in het dagelijks leven kan je even afstand nemen van mensen, enb in dat huis zal dat iets moeillijker gaan :)

Ik stem Tanja terug in de sexboerderij (y)

Waarschuw beheerder
ze zijn nu wel een beetje triest aan t doen zeg

beetje menno belachelijk maken terwijl hij met
een zware kater in bed ligt

ze maken er gewoon misbruik van omdat t een goeie leuke jongen is

zouden ze juist een voorbeeld aan moete nemen

Waarschuw beheerder
Heeey Tanja heeft toch emoties :d
Goeie zaak :yes:

Ik kan me wel voorstellen dat ze zich nu klote voelt,omdat ze van de kraamtijd wil genieten.
En nu zit ze steeds te twijfelen..kan ik blijven of moet ik gaan
Maar om daar kwaad over te worden :no:

Waarschuw beheerder
Hebben ze nou gister nog gefeest dan??
Waarschuw beheerder
donateur
ik was in staking gegaan :x
Waarschuw beheerder
donateur
:x
als ik roel was had ik ze (bijna) allemaal besprongen :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 oktober 2005 om 16:49:
Ik kan me wel voorstellen dat ze zich nu klote voelt,omdat ze van de kraamtijd wil genieten.
En nu zit ze steeds te twijfelen..kan ik blijven of moet ik gaan
Maar om daar kwaad over te worden

ze word overal boos om:/
Als ze menno lopen te kutten vind ik dat echt kloterig.
Menno is juist een beetje normaal daar!
Net zoals Joost trouwens.
Die jongens doen echt geel vlieg kwaad, die menno is gewoon een beetje verliefd en omdat Ingrid opeens de kolder in d'r kop krijgt zijn ze opeens allemaal tegen Menno, dom hoor...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 oktober 2005 om 12:41:

hier nog zo een....mits ik vrijgezel zou zijn en in dat huis zou zitten...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lievelien op zondag 23 oktober 2005 om 18:55:

hier nog zo een....mits ik vrijgezel zou zijn en in dat huis zou zitten..

ook na wat ie met linda allemaal heeft gedaan?:/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 oktober 2005 om 19:05:
ook na wat ie met linda allemaal heeft gedaan?

dat is idd minder van hem ...ma het ging ff om het idee :P
laatste aanpassing