Partyflock

Forumonderwerp · 806781

Waarschuw beheerder
donateur
Damn mensen... :|

Heb het net aanstaan sinds 'n half uurtje.

Wat is die John de Mol met z'n Talpa fokking goed in televisie maken :|

Hij weet precies de dingen te "programmeren" om mensen te laten blijven kijken :jaja:

Ex komt erin van die meid(weet ff haar naam niet meer), iig de ex die verreweg voor de meeste ophef zorgt... vervolgens lijkt het erop dat de meid die er al in zat best nog wel 'n zwak heeft voor die Ralph.

Waarmee de huidige vriend van die meid ook voor het blok wordt gezet... daar komt Talpa en BB ook ws nog wel ff op terug binnenkort.

En Ralph heeft 'n envelop meegenomen die hij aan 'n willekeurig persoon moest geven, waar de mededeling bleek te staan dat die willekeurige persoon er nu gelijk uit moest.

Weer 'n reden om te blijven kijken naar de rest en de volgende afleveringen :jaja:

Wat vinden jullie ervan, bespreek hier alle dingen die over Big Brother gaan (Y)

Voor de livestream... klik hier. :D

http://goedzo.com/cgi-bin/cl/index.pl?page=/goedzo/bb2.htm
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WEN-D a.k.a. Miss-Talk-A-Lot :roflol: op dinsdag 30 augustus 2005 om 21:05:
Ik vind hem vrij kansloos...

Daar moet ik hem nog wat langer voor checken :d
De knapste vind ik hem iig wel
laatste aanpassing
Hij ziet er niet slecht uit maar ik vind niet echt­ dat er een topper bij zit op dat gebied.
Ik vind­ Ralph en Rikkert (geloof dat ie zo heet) wel irri­tant, van die gladjanussen... bleeeegghhhh :hier-m­oet-een-kots-poppetje-staan-maar-die-doet-het-niet­:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die Nathalie mag er zeker wezen!! :D
Waarschuw beheerder
Thanx voor de uitleg Mistique :flower: ik snapte er niks meer van maar zag haar wel rommelen en stiekum doen, wel lachen zeg, daar gaan ze natuurlijk achter komen (hoop ik :D )

Uitspraak van WEN-D a.k.a. Miss-Talk-A-Lot :roflol: op dinsdag 30 augustus 2005 om 21:11:
Ow wat ik ook zo grappig vond was dat die blonde zei dat haar borsten en nagels nep zijn, maar dat ze niet ijdel is....
Whahahaha, niet ijdel...

Hier moest ik zo om lachen, jezus die is wel erg blond zeg :s , hahahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 augustus 2005 om 21:15:
Daar moet ik hem nog wat langer voor checken
De knapste vind ik hem iig wel

Roel vind ik wel grappig maar de lekkerste vind ik toch wel Ralph :yes: , leuk accentje ook dat Haags.
Waarschuw beheerder
Moet je hem nou een zien fietsen, wat een lijf zeg :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J Q R D I :banana: op dinsdag 30 augustus 2005 om 20:38:
en Lieske, je hebt groot gelijk hoor dat je het geld aanneemt. iedereen zou het doen, want NIEMAND is te vertrouwen...

ik weet niet wat ik zou hebben gedaan, het is wel een beetje schijnheilig natuurlijk maar ik denk dat ik hetzelfde zou doen, het blijft toch een spel en echt lang zal zij er denk ik niet inblijven..pakt ze toch nog lekker wat mee.
Waarschuw beheerder
die lieske is wel een kleine blonde sloerie zeg, vanmiddag lag ze tegen roel aan te geilen en nu zit ze rikkert weer op te geilen :/ die rikkert zit helemaal te genieten :kotssmiley:

ben weer de enige geloof ik hier? :s
laatste aanpassing
Ja inderdaad, je bent de enige hahaha!
Ik lag lekker in me badje!

Gatver Ralph vind ik helemaal niet leuk, das zo'n gladjakker! Bah bah...

Ja ik weet ook niet zo goed wat ik gedaan zou hebben als ik daar echt zat...
Maar ik denk toch (van een afstandje) dat ik de luxe-mand gepakt zou hebben want als je geld pakt komen ze er hoe dan ook achter, daar zorgt BB wel voor...
Aan alle acties kan je zien dat ze iedereen tegen elkaar proberen op te zetten en ruzie's te ontlokken.
En zodra ze erachter komen ligt ze d'r uit natuurlijk.
Dus zo laat ze eigenlijk haar kans om de winnaar te worden lopen...
Als ze toch al dacht dat ze dat niet zou worden pakt ze het wel slim aan want dan heeft ze wel die 5000 euro (als ze het tenminste mag houden als de anderen erachter komen, want dat is me niet helemaal duidelijk)...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WEN-D a.k.a. Miss-Talk-A-Lot :roflol: op dinsdag 30 augustus 2005 om 23:14:
Gatver Ralph vind ik helemaal niet leuk, das zo'n gladjakker!

hij is idd ook wel een beetje gladjes ja als je hem nu een beetje leert kennen, maar toch vind ik dat hij er niet echt slecht uitziet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WEN-D a.k.a. Miss-Talk-A-Lot :roflol: op dinsdag 30 augustus 2005 om 23:14:
Aan alle acties kan je zien dat ze iedereen tegen elkaar proberen op te zetten en ruzie's te ontlokken.
En zodra ze erachter komen ligt ze d'r uit natuurlijk.
Dus zo laat ze eigenlijk haar kans om de winnaar te worden lopen...
Als ze toch al dacht dat ze dat niet zou worden pakt ze het wel slim aan want dan heeft ze wel die 5000 euro (als ze het tenminste mag houden als de anderen erachter komen, want dat is me niet helemaal duidelijk)...

da's waar ja :yes: misschien graaft ze nu wel haar eigen graf, dat kan nog lachen worden :D denk dat er sowieso wel heftige ruzie's gaan plaats vinden in deze groep en er gaan ook zeker (sex)relatie's ontstaan
Die opmerking van euhm... die ene jongen vond ik wel goed, die lag met die meid (weet ook niet hoe zij heet) met dat rode haar buiten:

Nee ik ga geen sex hebben in het huis, dat vind ik echt laag, ik bedoel; me ouders moeten de volgende dag ook weer naar hun werk...

:respect:
Waarschuw beheerder
die rooie meid is echt over sexed, die wil het liefst drie keer per dag sex heeft ze gezegt, maar welke jongen bedoel je dan want dat vind ik inderdaad wel goed van hem..
Waarschuw beheerder
donateur
ik had trouwens ook t geld aangenomen :9 goeie zet van haar (Y)
Hey is dat Guus Meeuwis op je fotootje?

Trouwens toch geen goeie zet vind ik, ze komen er zeker achter en dan wordt ze compleet weggestemd...
Als ze daarvoor al niet jankend vraagt of ze naar huis mag...
Hey ik ga me bed in!
Morgen weer vroeg aan het werk en superveel te doen dus kan me slaap wel gebruiken...
En als ik uit me werk kom nestel ik me dan weer mooi op de bank voor een half uurtje BB :D
Waarschuw beheerder
weltrusten :flower: ik ga zelf ook naar bed, voor mij hetzelfde verhaal, vroeg op, werken blabla.

doeidoei :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van gewoonmootje op dinsdag 30 augustus 2005 om 22:53:
leuk accentje ook dat Haags.

Whehehhe 8) In vind het geweldig

Uitspraak van gewoonmootje op dinsdag 30 augustus 2005 om 23:04:
die lieske is wel een kleine blonde sloerie zeg, vanmiddag lag ze tegen roel aan te geilen en nu zit ze rikkert weer op te geilen die rikkert zit helemaal te genieten :kotssmiley:

ben weer de enige geloof ik hier? laatste aanpassing 30 augustus 2005 23:06

Nee was mij ook al opgevallen,volgensmij word dat de sloerie van BB

Waarschuw beheerder
donateur
is lieske dat meisje dat alleen maar een bikini bij zich heeft?

Waarschuw beheerder
heheheh ja...
die wou dat geld in haar bikini verstoppen
Waarschuw beheerder
Wat is die Tanja (zwangere) een saaie kut zeg, er zit echt geen leven in dat mens!

Waarschuw beheerder
Nee he!!?
Waarschuw beheerder
ik zie haar alleen maar gapen, slapen en chagerijnen :/ een beetje spraakwater kan ze ook wel gebruiken, of wat peper in haar reet..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zit er ook geluid bij, want ik hoor geen sodemieter...?

Waarschuw beheerder
Zet ff je boxen aan

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja, bijdehand :[

Waarschuw beheerder
:d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
;)

Waarschuw beheerder
Maar eehm er hoort wel geluid bij te zitten ja :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja, khoorde het daarstraks van een vriendin van me, maar goed.. me geluid is naar de klote

maar ga terras op;)

veel plezier nog :aai:
Nou ik vond de uitzending van vandaag een beetje flauw...
Wel dom trouwens dat die Lieske dat geld in d'r laars ging stoppen en dat ding overal mee naartoe sjouwde!!!
Gaat ook niet opvallen ofzo...
Maar goed, later had ze het in de kast verstopt...
Ik had verwacht dat BB wel wat meer moeite zou doen om ervoor te zorgen dat het ontdekt zou worden, maar dat komt vast nog wel...
Wat liepen die twee buiten (ik weet niet wie het waren, zate te luisteren maar niet echt te kijken) nou weer te praten over dat je met het fietsen geld kon verdienen ofzo?!?!
Weet iemand dat?
Waarschuw beheerder
Ik heb de uitzending vandaag niet gezien, nu begrijp ik waarom Lieske gisteren haar laarzen aanhad, vond het al zo vreemd. Ik hoop echt dat iemand het vind.
Met fietsen geld verdienen? daar heb ik ook niks van gehoord..:/
Ja volgens mij was het ook maar gewoon een theorie van hun hoor...
Ze dachten dat degene die achteraf het meest gefietst zou hebben geld zou winnen ofzo...
En dat die dan zou mogen kiezen of die zelf het geld allemaal wilde of een deel in de pot van het huis stoppen..
Maar het fijne weet ik er dus niet van...

Waarschuw beheerder
gatverdamme, die zwangere vrouw die gewoon zware shag zit roken
hoe egoistisch kun je zijn he,
trouwens ze ziet er ook best ranzig uit
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 23:21:
trouwens ze ziet er ook best ranzig uit

ze is ook ranzig..en ze is saaaaaaaaiiiiiiii.......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WEN-D a.k.a. Miss-Talk-A-Lot :roflol: op woensdag 31 augustus 2005 om 22:33:
Ja volgens mij was het ook maar gewoon een theorie van hun hoor...
Ze dachten dat degene die achteraf het meest gefietst zou hebben geld zou winnen ofzo...

die ralph en menno fietsen zich helemaal de pleuris en willen er niet af, die denken natuurlijk voor het geval dát degene die het meest gefietst heeft geld wint eventueel, maar toch lijkt me dat ook niet eerlijk tegenover tanja want die mag niet meedoen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 23:21:
hoe egoistisch kun je zijn

wat is daar egoistisch aan ??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TrAceR op donderdag 1 september 2005 om 00:50:
wat is daar egoistisch aan ??

Omdat je het leven van je kind op het spel zet (N)

Waar jij niet over te beslissen hebt ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 september 2005 om 00:55:
Omdat je het leven van je kind op het spel zet

ja ik weet wel dat het slecht is :YES:
maarja denk dat sommige mensen zich natuurlijk ook ff in die vrouw moeten kunnen verplaatsen , ze is tenslotte wel verslaafd aan roken.
en daar kom je nou eenmaal niet zo makkelijk af.
dus om nou te zeggen dat het egoistisch is dat ze shag rookt.

maarja dat neemt natuurlijk niet weg dat het slecht is en je het beter niet kunt doen :)

Waarschuw beheerder
hebben ze al gesekst????

Waarschuw beheerder
Wie zullen het worden???
Waarschuw beheerder
donateur
Wie wordt er genomineerd vandaag???

Waarschuw beheerder
Big Brother is watching youuuuuu

Artiest XL
Waarschuw beheerder
One "legged" rob is een sukkel :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nessepes op donderdag 1 september 2005 om 10:03:
Wie wordt er genomineerd vandaag???

Wie er volgens mij kans hebben om genomineerd te worden
Joost,Rikkert,Rob,Menno,Roel,Tanja

Heb een vermoeden dat Rob en Roel op elkaar stemmen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
denk dat Tanja er ook snel uit ligt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 september 2005 om 15:05:
denk dat Tanja er ook snel uit ligt

dat denk ik juist niet

Ik denk dat ze haar erin laten om daar te bevallen,.... en denk dat ze er dan snel uitligt...
ja ik weet wel dat het slecht is
maarja denk dat sommige mensen zich natuurlijk ook ff in die vrouw moeten kunnen verplaatsen , ze is tenslotte wel verslaafd aan roken.
en daar kom je nou eenmaal niet zo makkelijk af.
dus om nou te zeggen dat het egoistisch is dat ze shag rookt.

Nou ze is in de 7 maanden dat ze inmiddels zwanger is nog niet gestopt met roken dus dat is wel egoistisch ja, ze stelt haar eigen belang boven dat van de baby...
Tuurlijk is het een verslaving maar ze zal niet de eerste zijn die stopt hoor...
Als je al 40 jaar rookt dan zal het veel moeilijker zijn maar die meid is 27 geloof ik dus is gewoon een gebrek aan wilskracht...