Partyflock

Forumonderwerp · 806781

Waarschuw beheerder
donateur
Damn mensen... :|

Heb het net aanstaan sinds 'n half uurtje.

Wat is die John de Mol met z'n Talpa fokking goed in televisie maken :|

Hij weet precies de dingen te "programmeren" om mensen te laten blijven kijken :jaja:

Ex komt erin van die meid(weet ff haar naam niet meer), iig de ex die verreweg voor de meeste ophef zorgt... vervolgens lijkt het erop dat de meid die er al in zat best nog wel 'n zwak heeft voor die Ralph.

Waarmee de huidige vriend van die meid ook voor het blok wordt gezet... daar komt Talpa en BB ook ws nog wel ff op terug binnenkort.

En Ralph heeft 'n envelop meegenomen die hij aan 'n willekeurig persoon moest geven, waar de mededeling bleek te staan dat die willekeurige persoon er nu gelijk uit moest.

Weer 'n reden om te blijven kijken naar de rest en de volgende afleveringen :jaja:

Wat vinden jullie ervan, bespreek hier alle dingen die over Big Brother gaan (Y)

Voor de livestream... klik hier. :D

http://goedzo.com/cgi-bin/cl/index.pl?page=/goedzo/bb2.htm
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:respect: voor talpa

Gister gekeken en heerlijk geniaal in elkaar gestoken. Leuke presentatoren al zag bridgitte er wel witjes uit.

Vandaag weer kijken.

En vanavond parels en zwijnen :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 augustus 2005 om 18:37:
voor talpa

Gister gekeken en heerlijk geniaal in elkaar gestoken. Leuke presentatoren al zag bridgitte er wel witjes uit.

Ja... Bridget zag er idd wat wit uit... 8)

Maar wat vonden jullie van de aflevering van vanavond? 8)

Waarschuw beheerder
jon!
met alle respect :P
dat soort televisie stompt je breens af man :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 augustus 2005 om 22:51:
jon!
met alle respect
dat soort televisie stompt je breens af man

Ian.. jij hebt eraan meegeholpen dat ik die al jaren kwijt ben 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kanloos programma ja :D
Kijk liever Expeditie Robinson, is niet zo passief..
Best sneu dat ene mokkel dat rookt terwijl ze zwanger is :/

Waarschuw beheerder
Topic is weer open. :vaag:

Waarschuw beheerder
Die nathalie met der ex gaat zeker de fout in. Dat wijf met die baby is een katvanger. Die donkere vrouw probeert haar stem al te winnen door haar te "helpen".
Waarschuw beheerder
wel een beetje veel herhaling in de uitzending van gister!

Waarschuw beheerder
Ja inderdaad :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hupkarella op maandag 29 augustus 2005 om 15:35:
Dan zou GTST dus ook een programma van goede kwaliteit zijn?

je kan zeggen wat je wil maar gtst draait al vijftien jaar en haalt dus toch nog steeds hoge kijkcijfers, daar gaat het om toch? en wat BB betreft, mensen houden er nou blijkbaar eenmaal van om mensen te gegluren en af te wachten wat er allemaal gaat gebeuren...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 augustus 2005 om 10:46:
echt grappig, chantal ken ik, ik ging altijd sigaretjes roken met haar onder werktijd

tof wijf die chantal (y)
Waarschuw beheerder
en die ralph is wel een lekker ding :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 augustus 2005 om 10:41:
Ja... echt weer 'n typische Hagenees die de boel komt verpesten Rowie

Helemaaaaaaaal niks verpest Jon :P
Ralph mag blijve :kwijl: beetje jammer dattie 30 is heheh
Waarschuw beheerder
donateur
Het is maar goed, dat ik i-net heb (en mijn zusje zelfs Versatel) want anders wordt je genaaid waar je bij staat. Op TV zijn ze nog bezig met de eerste dagen dat die mensen in het huis waren en dat is bijna een week geleden!!!

Bijvoorbeeld: op het net en versatel weet je al dat de geheime missie (Joost moet stiekem eten brengen naar Rob) mislukt is en dat ze druk bezig zijn met fietsen voor de tweede opdracht. Oh ja, derde opdracht is ook al aangekondigd...

Beetje jammer dus dat de tv uitzending niet gelijk loopt met de rest...

Voor de rest kan die zwangere mij gestolen worden. Die Nathalie en Ralph zijn hot. Eigenlijk moet ik zeggen, dat Ralph hot is en Nathalie not want die staat bovenaan mijn nominatielijstje. Wat een verschrikkelijk hinderlijk wijf zeg. Als je jouw vriend niet wil verliezen, moet je niet de hele tijd het contact met jouw ex opzoeken. Ook al verblijf je in hetzelfde huis!!!

Volgens mij heb ik alweer genoeg gezegd, maar ik zal hier nog geregeld terugkomen, hihihi...

Waarschuw beheerder
donateur
die nathalie is inderdaad irritant met dat gehinnik van haar de hele dag door
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nessepes op dinsdag 30 augustus 2005 om 16:58:
Beetje jammer dus dat de tv uitzending niet gelijk loopt met de rest...

dat is idd wel irritant :yes:

Uitspraak van Nessepes op dinsdag 30 augustus 2005 om 16:58:
Als je jouw vriend niet wil verliezen, moet je niet de hele tijd het contact met jouw ex opzoeken. Ook al verblijf je in hetzelfde huis!!!

ben ik het ook helemaal mee eens

Bij mij staat die blonde doos boven aan mijn nominatie lijstje, die jonge meid van 19. Al lag ze vanmiddag wel erg intiem met roel in de tuin

Waarschuw beheerder
Denk dat dit wel een heftige BB gaat worden. Al die verschrikkelijke aandachtsgeile types.. Dat kan gewoon niet lang goed gaan 8)
Waarschuw beheerder
de bewoners hebben trouwens ook al irritaties over het roken van tanja, en terecht :yes:

Waarschuw beheerder
de bewoners hebben trouwens ook al irritaties over het roken van tanja, en terecht

ja denk dat ze veel reacties zullen krijgen over het gerook van Tanja .....ben benieuwd wat ze er verder mee gaan doen :)

Waarschuw beheerder
Me moeder heeft ook gerookt bij mij en ik ben gewoon normaal, dus dat gezeik gaat nergens over aan de ene kant maar aan de andere kant als mijn vrouw zou roken als ze zwanger is :o

Waarschuw beheerder
Me moeder heeft ook gerookt bij mij en ik ben gewoon normaal, dus dat gezeik gaat nergens over aan de ene kant maar aan de andere kant als mijn vrouw zou roken als ze zwanger is

mijn moeder ook .....maar het lijkt me toch dat je stopt zodra je weet dat je zwanger bent , hoe moeilijk het ook is ....maar goed beetje oof topic ...........
Waarschuw beheerder
aan de andere kant heeft ze wel geminderd van een pakje per dag naar drie sigaretten per dag, dat is toch wel al knap. Ik rook zelf ook en weet hoe moeilijk het is om te stoppen..wat die rikkert zegt dat die Tanja een voorbeeld functie heeft voor alle zwangere vrouwen in Nederland vind ik echt pure onzin :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 augustus 2005 om 19:04:
mijn moeder ook .....maar het lijkt me toch dat je stopt zodra je weet dat je zwanger bent , hoe moeilijk het ook is ....maar goed beetje oof topic ...........

hoezo off topic? het zal zeker wat discussie's teweeg brengen, er zit nou eenmaal een zwangere vrouw in BB..
Waarschuw beheerder
ach gut...ze huilt, het is dus toch wel een gevoelig punt..

Waarschuw beheerder
hoezo off topic? het zal zeker wat discussie's teweeg brengen, er zit nou eenmaal een zwangere vrouw in BB..

ja dat is ook wel zo ..maar denk dat je daar beter een ander topic over kan openen ..dit zijn altijd de soort discussies waar je toch nooit uit komt:):)

..wat die rikkert zegt dat die Tanja een voorbeeld functie heeft voor alle zwangere vrouwen in Nederland vind ik echt pure onzin

Die hele Rikkert ..is onzin , dus die uitspraak past precies bij hem :):):):):):):)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 augustus 2005 om 19:08:
ja dat is ook wel zo ..maar denk dat je daar beter een ander topic over kan openen ..dit zijn altijd de soort discussies waar je toch nooit uit komt

daar heb je zeker wel gelijk in ja :yes:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 augustus 2005 om 19:08:
Die hele Rikkert ..is onzin , dus die uitspraak past precies bij hem

ook mee eens, die rikkert moet er maar als eerste uit, de sukkel. Vanmorgen liep hij rond in een tijger boxershort, een oranje wollen muts en een grote zonnebril. En die blonde doos van 19 voelde zich er nog door aangetrokken ook nog, die moet er dus maar als tweede uit :/ wat een doos..

Waarschuw beheerder
oo hoe heet ze ook alweer ...hielke , lieke .liekje ......zo interesant dat ik dr naam vergeten ben ...denk dat we van die donkere heel wat te horen krijgen :):):)
Waarschuw beheerder
da's wel een lieffie, die roel. maar dat vind die lieke (ofzo?) ook, vanmiddag lag ze helemaal bij hem en nu is ze helemaal opgedoft..
Waarschuw beheerder
http://www.talpa.tv/web/show/id=47633/dbid=518/typeofpage=47737

deze doos dus, wat is ze trouwens lelijk op die foto, ze lijkt veel ouder
Waarschuw beheerder
..op tv zijn allemaal oude beelden al, het meeste heb ik denk ik wel gezien
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
LIeske was het ..:):):):):):):):
Waarschuw beheerder
wie schiet die rikkert ff neer :[ ik irriteer me dood aan dat hoofd van hem
Waarschuw beheerder
hij zoekt ruzie die rikkert :[

Waarschuw beheerder
Die Nathalie gaat vast vreemd..
Ze kon haar lach niet inhouden toen hij het huis binnenstapte..schijnheilig
Op haar slaapkamer later ook....och wat had ze een lol

Vind dat Haagse accentje van Ralph helemaal geweldig 8)

Waarschuw beheerder
ja vind Ralph ook een skatje:):):):) ..oja toen ze die voorgesprekken hadden ...buij haar thuis over Ralph ..glunderde ze ook al helemaal ........leuk voor haar vriend

Waarschuw beheerder
Ja idd :d
Heb niet veel hoop meer voor die relatie

Vond het ook sneu voor Ralph,toen ze een beetje pissig op hem waren..toen hij die envelop aan die gozer gaf
Waarschuw beheerder
donateur
sjonge jonge, begint die gast kei hard te janken als die rob terug komt die die net 2 dagen kent :vaag: (btw ik kijk zo min mogelijk live streams, want anders loop ik ver voor op tv...

Waarschuw beheerder
Ja maar dat janken deden ze de eerste aflevering ook al ja!! :vaag:

Ik vind het vaag..zullen ze elkaar stiekem al langer kennen ofzo
Waarschuw beheerder
donateur
Joost stelt zich echt aan tegenover die Rob... is allemaal een spelletje man.... Ut is toch eigenlijk alleen maar beter als die Rob weggaat.. :S

en Lieske, je hebt groot gelijk hoor dat je het geld aanneemt. iedereen zou het doen, want NIEMAND is te vertrouwen...(Y)
Ik moet zeggen dat over deze BB erg goed is nagedacht.
Tot nu toe heb ik het idee dat ze deze keer echt alles uit de kast halen om de spannigen hoog op te laten lopen en ruzie's te veroorzaken....

Eerst al dat die Ralph erbij kwam...
Hij moet een envelop weggeven waardoor iemand eruit moet wat hij zelf niet weet (niemand gelooft dat)
Rob en Ingrid moeten tegen Tanja gaan zeiken over haar rookgedrag, die wordt natuurlijk sacherijnig doordat ze gebrek aan nicotine heeft, ook mag ze niet meedoen met de fiets-opdracht...
Goed voor dat kind trouwens, al die frustratie en stress van die moeder... :S
Dan krijgt kiest die domme Lieske voor het geld maar dat mag niemand weten...
Alleen zag ik in het voorstukje van morgen al dat als zij morgen (waarschijnlijk net 5 minuten) op die fiets zit om die lamp brandend te houden, moeten opeens alle koffers LEEG naar de waskamer...
In die van haar zit nog 5 duizend euro! Maar ja, zij zit net op de fiets dus zal alles proberen om iemand zo gek te krijgen met haar te ruilen zodat ze zelf haar koffer kan leeghalen maar dat vind natuurlijk iedereen onzin omdat iedereen die koffer gewoon ff om kan keren en zij fiets tenslotte (net)....
Dan wordt het geld natuurlijk gevonden enzovoorts...

Ik moet zeggen, heb nog nooit eerder serieus gekeken maar door de aandacht in de media ben ik gelijk gaan kijken en ik vind het gewoon leuk!
Heerlijk hoe ze met psychologische spelletjes heel de zooi d'r in luizen, want dat is het toch....
Kijk die Lieske heeft wel 5 duizend euro maar zodra de anderen dat hebben gezien mag ze wel met een heel goed leugen komen wil ze d'r niet de eerste de beste ronde uitgestemd worden... :D

P.S. Leedvermaak is ook vermaak...

Waarschuw beheerder
d'r zitten wel een aantal mensen in die een lekekr toneelspelletje opvoeren en een van die jongens heeft ze flink achter de ellebogen.
die zal zich zo draaien dat iedereen hem aardig vind.. is dat die menno? kan wel, weet niet beetje raar gevoel bij hem, alsof hij niet "echt "is..

vandaag 1e keer gezien, ben benieuwd hoe iedereen zich daar gaat ontwikkelen..
Ow ja wat die oranje badjas zei (ow heet ie roel, ik vind badjas beter bij hem passen): Ik dacht dat iedereen me wel stoer zou vinden (of iets dergelijks) en tegen die dido: ik zou jou er nooit uit kunnen stemmen, jij bent echt beeld, beeldschoon... Whahahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J Q R D I :banana: op dinsdag 30 augustus 2005 om 20:38:
en Lieske, je hebt groot gelijk hoor dat je het geld aanneemt. iedereen zou het doen, want NIEMAND is te vertrouwen...

dit heb ik even gemist :/ ik zag haar wel stiekum doen onder haar dekbed en iets verstoppen vandaag maar begreep niet wat ze aan het doen was?
Ze moest naar de dagboekkamer komen en mocht kiezen uit 2 manden met voedsel.
In de ene mand zat noodrantsoen-voedsel, in de andere de luxe-producten met drank, rookwaar e.d.
Onder haar stoel lag een koffer met 5000 euro.
Als ze de 5000 euro wilde kregen de bewoners de mand met het noodrantsoen-voedsel.
Als ze de 5000 euro liet liggen kregen ze het luxe-voedsel.
Maar ze mocht niemand iets vertellen over die 5000 euro.
Ze moest het wel meteen meenemen. Dus ze stopte alles in een handdoek (nadat het in haar bikini niet lukte want was gewoon te veel hahahaha) en deed die snel in haar koffer.
Daarna ging ze naar de rest met die mand met voedsel...
Maar nu is natuurlijk de grote vraag of zij d'r bek kan houden tegen de rest en of de rest dat geld niet vindt...
Want dan heeft ze heel wat uit te leggen... :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WEN-D a.k.a. Miss-Talk-A-Lot :roflol: op dinsdag 30 augustus 2005 om 20:45:
en tegen die dido: ik zou jou er nooit uit kunnen stemmen, jij bent echt beeld, beeldschoon... Whahahaha

Whehehehe 8)
Vond het wel grappig hoe hij dat zei

Roel is veruit de lekkerste!!!
Ik vind hem vrij kansloos... :D
Maar hij voelt zich wel heel wat geloof ik!
Hij rookt ook als een mietje...
Hoewel roken eigenlijk altijd niet-stoer is maar goed.
Ow wat ik ook zo grappig vond was dat die blonde zei dat haar borsten en nagels nep zijn, maar dat ze niet ijdel is....
Whahahaha, niet ijdel...
Zou ze de betekenis van het woord ijdel niet kennen?
laatste aanpassing