Partyflock

Forumonderwerp · 806781

Waarschuw beheerder
donateur
Damn mensen... :|

Heb het net aanstaan sinds 'n half uurtje.

Wat is die John de Mol met z'n Talpa fokking goed in televisie maken :|

Hij weet precies de dingen te "programmeren" om mensen te laten blijven kijken :jaja:

Ex komt erin van die meid(weet ff haar naam niet meer), iig de ex die verreweg voor de meeste ophef zorgt... vervolgens lijkt het erop dat de meid die er al in zat best nog wel 'n zwak heeft voor die Ralph.

Waarmee de huidige vriend van die meid ook voor het blok wordt gezet... daar komt Talpa en BB ook ws nog wel ff op terug binnenkort.

En Ralph heeft 'n envelop meegenomen die hij aan 'n willekeurig persoon moest geven, waar de mededeling bleek te staan dat die willekeurige persoon er nu gelijk uit moest.

Weer 'n reden om te blijven kijken naar de rest en de volgende afleveringen :jaja:

Wat vinden jullie ervan, bespreek hier alle dingen die over Big Brother gaan (Y)

Voor de livestream... klik hier. :D

http://goedzo.com/cgi-bin/cl/index.pl?page=/goedzo/bb2.htm
laatste aanpassing
of ook dit weer dan: http://www.talpa.tv/web/show/i ... ypeofpage=51230/videoid=99875

hahaha, die ingrid is zo makkelijk op de kast te jagen

Hahahaha, lachen filmpje inderdaad!
Maar ik denk dat ik zelf ook zou schrikken hoor!
Je verwacht dat gewoon niet!

Volgens mij komt dat been van Rob door een verkeersongeval, staat me iets van bij, maar weet niet zeker of het echt zo is...

Waarschuw beheerder
natalie is trouwens wel aangekomen zeg!

Waarschuw beheerder
Ik leg 5 euro in dat Dido wegmoet vanavond... ;)
Waarschuw beheerder
ik doe mee, 5 euro voor lieske....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 november 2005 om 23:51:
natalie is trouwens wel aangekomen zeg!

Kan niet meer :xtc: elk weekend!!!

Waarschuw beheerder
deed ze dat dan??

maar klopt bij natalie zie je t wel zeg, ze heeft best een dik hoofd zo ineens hahahaah, ze waren toch allemaal aangekomen? bij dido valt t ook wel op namelijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 09:16:
deed ze dat dan??

Ze trekt te veel scheve bekken naar mijn idee.

Als je de 5 kilo eraf trekt en breedbeeld, zal het allemaal wel meevallen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 07:20:
Ik leg 5 euro in dat Dido wegmoet vanavond

Zo jij bent een durfal

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 09:16:
maar klopt bij natalie zie je t wel zeg, ze heeft best een dik hoofd zo ineens hahahaah, ze waren toch allemaal aangekomen? bij dido valt t ook wel op namelijk.

Voor dido's figuur is dat helemaal niet erg vind ik. Dat is zo'n plank. Niet dat het erg is, maar vind het niet mooi.
Waarschuw beheerder
Toch weegt die Dido nu 65 kilo, vertelden ze laatst.
En dan ben je toch niet bepaald een plank....

Waarschuw beheerder
Heeft ook met lengte te maken enzo. De weegschaal zegt mij daarin niet zoveel. MAar misschien ligt het wel gewoon aan haar bouw. In elk geval vind ik een beetje meer haar niet verkeerd staan.

Waarschuw beheerder
Denk dat Rob eruit gaat, maar ik hoop Dido! Dat mens is weer helemaal pissed dat ze genomineerd staat, echt belachelijk, dat hoort er toch gewoon bij? Ze schrikt zo wel mensen af om op haar te stemmen (zoals lieske)

Maar gister (de laatste avond) hebben de bewoners samen een film gekeken (allemaal stukjes wat ik het huis is gebeurd samen gemonteerd) en daarna waren Dido, Roel, Nathalie en Joost gehoorlijk afgeknapt op Rob stond op Fok. Dus denk dat hij de volgende keer meer stemmen kan verwachten (als hij nog blijft na vanaaf)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 11:05:
maar ik hoop Dido!

Ik ook!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 11:05:
Maar gister (de laatste avond) hebben de bewoners samen een film gekeken (allemaal stukjes wat ik het huis is gebeurd samen gemonteerd) en daarna waren Dido, Roel, Nathalie en Joost gehoorlijk afgeknapt op Rob stond op Fok. Dus denk dat hij de volgende keer meer stemmen kan verwachten (als hij nog blijft na vanaaf)

Dat ze Rob nu pas door hebben

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 11:17:
Dat ze Rob nu pas door hebben

Ja, wat een sukkeltjes!

Ingrid en Lieske hadden trouwens samen ook een gesprek over gisteravond. En toen waren ze het er over eens geworden dat nathalie eigenlijk ook wel met alle winden meewaait.

Nee goh! je meent het! :frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
HAha ja ook erg optijd gezien :S.

MAar ja daar is het natuurlijk wel anders. Wijz ien andere dingen dan hun.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 11:37:
MAar ja daar is het natuurlijk wel anders. Wijz ien andere dingen dan hun.

idd. Daarom is het grappig dat zij nu ook hebben gezien wat wij hebben gezien. Er gaat nu zeker op Nathalie gestemd worden.

Lieske gedraagd zich erg stoer met alle kritiek, roddels en dergelijke. Ze laat zich er niet door uit het veld slaan. (y)

Waarschuw beheerder
Ja maar lieske was ook altijd de pispaal die heeft wel een extra laagje moeten aanmaken. Die dacht dat ze er in begin al uit ozu liggen. Inmiddels zit ze er al bijna tot het einde. Wel leuk dat het dan zo gaat hihi.

Waarschuw beheerder
Ja denk niet dat de kijker Lieske eruit zou stemmen.. Rob gaat denk ik nu eruit.. En dan volgende week zijn ingrid, Nathalie en Dido vast wel genomineerd en dan gaat er hopelijk EINDELIJK 1 van die 'wijven' weg..

alhoewel ingrid stoor ik me de laatste dagen niet meer echt aan.. behalve dat duimpje steeds, hoe kinderachtig :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 12:55:
hoe kinderachtig

neeejjjj das lief :D

Waarschuw beheerder
Lief??? Als kleine kleutertjes duimen dan is het lief ja.

Bij een vrouw van 27 is dat niet meer lief!

Waarschuw beheerder
Rob gaat denk ik nu eruit..

Ik hoop het. Hij heeft zich de laatste tijd een beetje rustig gehouden, maar wat heeft hij min gedaan zeg. Vooral ten opzichte van menno. Echt heel smerig.
Dan is er nog Rob, meneer walgelijkheid himself. Alles waar hij Menno van beschuldigde, doet hij zelf 10x erger. Hij vraagt Joost om aan Ingrid te vertellen hoe moeilijk hij het had tijdens het gesprek met de foto's, houdt met iedereen die hem mogelijk kan nomineren goed geplande gesprekjes en is zo vol van zichzelf dat je hoopt dat iemand die kunstpoot van hem een keer volgooit met jeukpoeder. Volgens mij is er geen zin die Rob uitspreekt niet zeer goed doordacht. Rob zegt echt álles met een reden en er is nog maar echt zelden een oprechte zin uit die zelfvoldane bek van hem gerold. Zijn toespelingen naar de dames toe zijn echt zo ranzig dat je je afvraagt of Kees van Kooten zijn vieze man misschien op hem heeft gabaseerd.

Ingrid vind ik nietszeggend. Met Chantal was ze flink op dreef , maar voor de rest heeft ze niets in te brengen. Ze mag er wel uit van mij. Ik kan ook nog steeds niet geloven dat zij vorige week het populairst was (jaja Hummie manipuleert).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 13:13:
Ik hoop het. Hij heeft zich de laatste tijd een beetje rustig gehouden, maar wat heeft hij min gedaan zeg. Vooral ten opzichte van menno. Echt heel smerig.

:yes:
Waarschuw beheerder
alhoewel ingrid stoor ik me de laatste dagen niet meer echt aan.. behalve dat duimpje steeds, hoe kinderachtig

heey kai dat doe ik nog soms hoor :bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 13:13:
k hoop het. Hij heeft zich de laatste tijd een beetje rustig gehouden, maar wat heeft hij min gedaan zeg. Vooral ten opzichte van menno. Echt heel smerig.

ondanks dat ik rob best wel grappig vind, heb ik wel het idee dat hij het spel op een hele doortrapte manier speelt idd... lijkt wel alsof vrijwel alles wat hij doet, als doel heeft zijn eigen positie te verbeteren.

volgens mij is rob nog wel de grootste 'spekgladde kameleon' in het huis :yes:

Waarschuw beheerder
Nathalie zegt op alles 'ja',kijkt alleen in de spiegel,en is verders geen reet aan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op donderdag 1 december 2005 om 09:22:
Zo jij bent een durfal

Zo jij bent een lekker ding :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 18:00:
Nathalie zegt op alles 'ja',kijkt alleen in de spiegel,en is verders geen reet aan

:yes:
Waarschuw beheerder
he rookt lieske nou ook??

ik zie haar wel regelmatig sjekkies draaien.. :smoke:

Waarschuw beheerder
nee lieske niet volgens mij.. heb haar nog geen 1 keer echt zien roken geloof ik..

vanavond ff opletten tijdens de live uitzending :)
Waarschuw beheerder
wordt weer spannunndddd vanavond :yes:
Waarschuw beheerder
wie gaat er uit!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 20:12:
nee lieske niet volgens mij.. heb haar nog geen 1 keer echt zien roken geloof ik..

hihi mss rookt ze wel stiekum ;P
Waarschuw beheerder
12:11Roel vindt Lieske 'oersaai'

Roel, Nathalie en Dido zitten in de jacuzzi. Roel baalt van Lieske en laat het merken ook. “Ik mag d’r echt niet meer. Ik heb het helemaal gehad met ‘r. Ook al voordat ik wist dat ze twee keer op mij heeft gestemd.” “Joh, je bent gewoon geïrriteerd door haar en alles wat ze zegt vind je irritant”, probeert Dido te relativeren. Maar dan komt ook Dido met een voorbeeld waar haar tenen van krom trekken. “Laatst vroeg ze aan me ‘als je mocht kiezen, zou je dan voor een man kiezen waar je heel erg verliefd op bent of voor een hele rijke man waar je niet gek op bent’. Ik zei ‘de grote liefde natuurlijk’, maar toen ik aan haar vroeg wat zij zou kiezen zei ze: ‘dat is niet op mij van toepassing’. Met andere woorden ‘ik dop mijn eigen boontjes’. “Ze heeft zo’n raar beeld van alles. Ze denkt helemaal dat ze het gaat maken”, denkt ook Roel. “Ik vind haar echt vermoeiend gewoon en oersaai.”

:@ :@
Waarschuw beheerder
nathalie heeft echt een bolle kop gekregen idd :o

[img width=194 height=400]http://www.talpa.tv/upload/173483_610_1133456676450-joosthaar.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Tails op donderdag 1 december 2005 om 20:29:
hihi mss rookt ze wel stiekum

:) neh,

zou wel knap zijn met al die camera's daar ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
whoehoeeeeeeeeeeeeeeeee.... dido staat onderaan in de tussenstand!!!!! :cheer:
Waarschuw beheerder
daaaaaaaaaaaaaag dido!!! :kusje: :respect: (y)

Waarschuw beheerder
donateur
lol
Waarschuw beheerder
ik ga vanavond een feestje vieren!!!! :bier: :bounce: :xtc:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Joehoe! op donderdag 1 december 2005 om 20:58:
ik ga vanavond een feestje vieren!!!!

Niet dus.. Nooit wat zeggen want BB bepaat het allemaal zelf..
dag Rob.. Zonde.. want Lieske mag van mij echt oprotten! En Ingrid.. yuck :X

Waarschuw beheerder
Jaja Rob eruit:d
Dubbel gevoel eigenlijk had liever dido eruit gewild maar goed
Waarschuw beheerder
Niet op de andere stemmen alleen op roel en dildo daar gaat het nu om

:woeptidoe:

Neeh hoor ze manipuleren de stemmen niet :vaag:
Wat een kut programma :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wat een buuuuuuuullshit is dit zeg!
die stemming klopte echt van geen kant :no:
hoezo gemanipuleerde uitslag :s

Waarschuw beheerder
ik wist al meteen dat roel en dido heus niet eruit gingen..

WEER stonden zij eerst onderaan in de stemming.. pff wat een onzin.. fuck big brother :@

en vind joost een sukkel dat hij doet alsof hij zich heeft opgeofferd, maar eigenlijk heeft ie het goed geregeld nu want hij is ongeveer al verzekerd van een finaleplaats..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 21:26:
Dubbel gevoel eigenlijk had liever dido eruit gewild maar goed

Ja, dat had ik ook liever gezien. Maar nog liever had ik Nathalie zien vertrekken. Volgende week hopelijk. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 december 2005 om 21:55:
en vind joost een sukkel dat hij doet alsof hij zich heeft opgeofferd, maar eigenlijk heeft ie het goed geregeld nu want hij is ongeveer al verzekerd van een finaleplaats..

Dat weet hij niet, want hij weet bij god niet hoe de rest van Nederland over hem denkt. Al maakt het met dat stemmen ook niet uit. Dat regelt BB zelf wel.