Geen sex voor t huwelijk...en dan ben je getrouwd, kan hij r nix van
das lekker
whaha, tuurlijk wel. Sex is toch superbelangrijk?? Althans voor mij wel
Dus al zou hij er niks van kunnen zou het je in principe niks uit moeten maken.
whaha, tuurlijk wel. Sex is toch superbelangrijk?? Althans voor mij wel
Gelul , sex is iets mooi waarin je ladingen gevoel kwijtkunt.
Ik wil niet zeggen dat je zonder sex niet van iemand kunt houden , maar een goede relatie heeft als hoeksteen denk ik toch wel een gezonde sexuele relatie waaruit je allebij voldoening haalt
Als mijn vriend geen sex voor het huwelijk zou willen komt dat meestal voort uit een bepaalde (religieuze) overtuiging.En als je dat al niet samen deelt wordt het denk ik wel een obstakel in een relatie........
vinden jullie het erg als je vriend of vriendin zegt ik wil liever geen sex voor het huwelijk?
zou je het daarom uit maken of niet ?
dat vind ik heel erg. Als je relatie hebt hoort sex er gewoon bij, ik zeg niet dat het meteen de eerste dag moet maar het onthouden ervan vind ik niet goed. Je kunt niet zomaar een bepaald verlangen uitschakelen als je verliefd bent
vinden jullie het erg als je vriend of vriendin zegt ik wil liever geen sex voor het huwelijk?
zou je het daarom uit maken of niet ?
Marc toch... zo moeilijk is het toch niet je ff in te houden?
Als het om een religieuze reden gaat zou ik het niet uitmaken omdat ik dan respect heb voor zijn keuze en ik kies voor hem en als hij dat dan niet wil dan respecteer ik dat gewoon als hij dat gewoon doet vind ik het anders maja mijn vriend vind seks voor het huwelijk gewoon helemaal prima
Als het om een religieuze reden gaat zou ik het niet uitmaken omdat ik dan respect heb voor zijn keuze en ik kies voor hem en als hij dat dan niet wil dan respecteer ik dat gewoon als hij dat gewoon doet vind ik het anders maja mijn vriend vind seks voor het huwelijk gewoon helemaal prima
vrij lomp zeggen vind ik dat kerel eeerlijk gezegd
hou respect voor iedereen
Respect ok, maar verdiep jezelf maar eens in de kerk. Dat slaat werkelijk waar nergens op.. maar goed, om nou over God en de kerk te gaan beginnen is ook weer een beetje een verhaal apart
Respect ok, maar verdiep jezelf maar eens in de kerk. Dat slaat werkelijk waar nergens op.. maar goed, om nou over God en de kerk te gaan beginnen is ook weer een beetje een verhaal apart
ik geloof zelf ook en ben vanavond nog naar de kerk geweest. Maar ik geloof niet heel diep maar ik geloof zeer zeker
dat is net zoiets als een splinter nieuwe auto kopen en die ook eerst 4 jaar buiten laten staan zonder hem te gebruiken...!
zie je wel ellende je hebt dr wel zinin volgens mij
Ik zou dat niet kunnen,..... stel dat diegene pas over 5 jaar wil trouwen... spontaan last van bindingsangsten.. bla bla....