Partyflock

Forumonderwerp · 806722
Waarschuw beheerder
vinden jullie het erg als je vriend of vriendin zegt ik wil liever geen sex voor het huwelijk?

zou je het daarom uit maken of niet ?

Waarschuw beheerder
Ik heb nog wel wat wijsheid :P , maar de onzin komt er vaker uit :P

Waarschuw beheerder
** je moet van te voren weten wat je in huis hebt **
:respect:

Waarschuw beheerder
Ja anders word je letterlijk genaaid
Waarschuw beheerder
denk idd dat er nog weining van die mensen bestaan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2005 om 19:57:
** je moet van te voren weten wat je in huis hebt **

Als ie maar genoeg drank in huis heeft of niet Mutsie?

Waarschuw beheerder
precies gijs! :9 maar waar komt jou wijsheid vandaan over de maatschappelijke verwachting? :vaag:

Waarschuw beheerder
Er bestaan nog zat van die mensen en ik heb er alle respect voor dat ze zulke principes hebben, maar IK zou het niet kunnen en niet willen!
Geen idee wat ik zou doen als ik helemaal tot over mijn oren verliefd zou zijn en dan erachter komen dat hij geen sex wil voor het huwelijk. Dat zou toch best een domper op de relatie zijn voor mij.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ollie ! op zondag 28 augustus 2005 om 18:25:
vinden jullie het erg als je vriend of vriendin zegt ik wil liever geen sex voor het huwelijk?

Dat vind ik niet zo erg!!
Als een man dat wil, kan ik daar heel erg respect voor hebben!!
En het maakt je huwelijksnacht ook heeeeeeel bijzonder:D

Waarschuw beheerder
dan zoekt ze maar een ander slachtoffer om zichzelf voor te bewaren....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2005 om 20:04:
maar waar komt jou wijsheid vandaan over de maatschappelijke verwachting?

Ik heb mijn diploma's , vaste baan en rooskleurige toekomst niet alleen met stom lullen verdient :P

Waarschuw beheerder
Ik heb mijn diploma's , vaste baan en rooskleurige toekomst niet alleen met stom lullen verdient :P

die mensen had jij toch omgekocht? ghegheghe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2005 om 20:21:
heeeeeeel bijzonder

Okay maar dan heeft ie geen ervaring, tenzij hij al tientallen malen getrouwd is geweest.
Makes you think..doesn't it?
Waarschuw beheerder
zou je het een probleem vinden dan dat hij het niet kan ofzo?

diegene kan het dan toch leren?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ollie ! op zondag 28 augustus 2005 om 20:31:
toch leren

Ik constateer dat de meesten het al een probleem vinden als iemand niet zo goed kan zoenen. Vandaar mijn opmerking. Voor de rest no probz

Waarschuw beheerder
donateur
Als mijn vriend geen sex voor het huwelijk zou willen komt dat meestal voort uit een bepaalde (religieuze) overtuiging.En als je dat al niet samen deelt wordt het denk ik wel een obstakel in een relatie........
Als het niet voorkomt uit een bepaalde overtuiging,en mijn vriend zou dan ook geen sex voor het huwelijk willen,zou ik het niet gelijk uitmaken.Als ik echt veel van diegene hou wil ik wel wachten:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2005 om 20:48:
Als mijn vriend geen sex voor het huwelijk zou willen komt dat meestal voort uit een bepaalde (religieuze) overtuiging.En als je dat al niet samen deelt wordt het denk ik wel een obstakel in een relatie........

Helemaal mee eens, ik geloof nergens in, alleen dat we hier op aarde er samen het beste van moeten maken.

Seks is idd een belangrijk onderdeel van een relatie, al een reden om niet tot het huwelijk te wachten voor mij. Verder ga veel verder dan vele anderen: seks hoeft voor mij niet persé binnen een relatie. Ik heb een openrelatie en seks is een onderdeel van onze lifestyle, net als (fetish/kinky)parties, uitgaan, sporten en alle andere activteiten die ik in mijn vrije tijd doe. Dus als iemand geen seks voor het huwelijk wil, denkt hij wel over heel veel zaken heel anders als ik en is zo'n relatie dan gedoemd te mislukken.
Bovendien: ik wil helemaal niet trouwen, zie het nut er niet van in, maar ik wil absoluut niet celibatair leven! :-D

Maar voor wie daarvoor kiest: prima, als zij zich daar lekker bijvoelen, maar ik zou het niet willen en kunnen.

Waarschuw beheerder
Pfff zou er niet aan moeten denken :no:
Beetje zonde om jezelf dit jarenlang te ontnemen ;P

Beetje ervaring opdoen voor het huwelijk kan geen kwaad dacht ik zo :X

Waarschuw beheerder
We moesten maar eens trouwen dan , voor spek en bonen

Waarschuw beheerder
wat een uitspatting weer

Waarschuw beheerder
Als je een auto koopt wil je toch eerst een proefrit maken of wat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2005 om 21:11:
We moesten maar eens trouwen dan , voor spek en bonen

Jij en ik?
Waarschuw beheerder
tsja....dan is het de ware nie dus trouw ik er niet mee

Waarschuw beheerder
Trouwen is kut eigenlijk , dus ik moet toegeven dat het puur voor de sex zou zijn

;)
Waarschuw beheerder
ach trouwens is wel leuk heb je een feestje enzo :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2005 om 21:27:
dus ik moet toegeven dat het puur voor de sex zou zijn

In dat geval... :X ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Geloof me, het bestaat nog. Hier in de buurt komt 't echt nog wel voor. Ik zou het zelf niet kunnen, maar vind 't knap dat zij 't kunnen.

Zoals eerder gezegd is de reden voor onthouding voor een huwelijk vaak religie. Aangezien ik niet gelovig ben in dat opzicht zou daar de bekende kink in de kabel al ontstaan.C

Conclusie: ja, ik zou het uitmaken. Sterker nog, 't zou niet eens wat worden :)
Waarschuw beheerder
jah het bestaat hier ook nog in deze omgeving :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2005 om 21:32:
In dat geval...

t kan vast geen kwaad

Waarschuw beheerder
dan liever geen sex na het huwelijk :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2005 om 21:58:
dan liever geen sex na het huwelijk

Met andere woorden: Nooit trouwen dus ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2005 om 21:58:
dan liever geen sex na het huwelijk

Met de echtgenoot dan heh.

Waarschuw beheerder
ja hallo.. t is 2005 mensen, trouwen hoeft niet eens meer!! (van mij helemaal nie)

Waarschuw beheerder
Monogamie is een ziekte

Waarschuw beheerder
trouwen :no: sex :yes::yes:

Waarschuw beheerder
hm..ik zou het niet fijn vinden nee..en als ik het in het begin al zou horen dan zou ik het uitmaken.
Waarschuw beheerder
donateur
Geen sex = geen huwelijk
Waarschuw beheerder

Ja.

Waarschuw beheerder

ja dat vind ik heel erg. Als je relatie hebt hoort sex er gewoon bij, ik zeg niet dat het meteen de eerste dag moet maar het onthouden ervan vind ik niet goed. Je kunt niet zomaar een bepaald verlangen uitschakelen als je verliefd bent

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2005 om 22:09:
dat vind ik heel erg. Als je relatie hebt hoort sex er gewoon bij, ik zeg niet dat het meteen de eerste dag moet maar het onthouden ervan vind ik niet goed. Je kunt niet zomaar een bepaald verlangen uitschakelen als je verliefd bent

Marc toch... zo moeilijk is het toch niet je ff in te houden? O:) ;P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het raar dat je vanuit een principe iets niet doet. Dat is hetzelfde als je gaat stemmen op de PvdA omdat je ouders dat ook altijd doen.

Daarnaast, de regel van geen sex voor het huwelijk komt volgens mij vanuit de kerk. En als het om dingen gaan die van de kerk komen veeg ik er al helemaal me reet mee af.

Waarschuw beheerder

Als het om een religieuze reden gaat zou ik het niet uitmaken omdat ik dan respect heb voor zijn keuze en ik kies voor hem en als hij dat dan niet wil dan respecteer ik dat gewoon als hij dat gewoon doet vind ik het anders maja mijn vriend vind seks voor het huwelijk gewoon helemaal prima :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2005 om 22:10:
Marc toch... zo moeilijk is het toch niet je ff in te houden?

Dat moet jij nodig zeggen :p

Zijn genoeg van die EO-predikers die zulke dingen zeggen en dus ook vast houden..

zie het al voor me tijdens de huwelijksnacht: auw, voorzichtig..... niet te hard.... tanden intrekken...... :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2005 om 22:29:
Als het om een religieuze reden gaat zou ik het niet uitmaken omdat ik dan respect heb voor zijn keuze en ik kies voor hem en als hij dat dan niet wil dan respecteer ik dat gewoon als hij dat gewoon doet vind ik het anders maja mijn vriend vind seks voor het huwelijk gewoon helemaal prima :P

respect :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2005 om 22:35:
het al voor me tijdens de huwelijksnacht: auw, voorzichtig..... niet te hard.... tanden intrekken......

Zal mij ook overkomen gezien ik mijn maagdelijk tot aan het huwelijk bewaren zal ;P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2005 om 22:29:
Als het om een religieuze reden gaat zou ik het niet uitmaken omdat ik dan respect heb voor zijn keuze en ik kies voor hem en als hij dat dan niet wil dan respecteer ik dat gewoon als hij dat gewoon doet vind ik het anders maja mijn vriend vind seks voor het huwelijk gewoon helemaal prima

Voor die reden zou ik het juist wel uitmaken, ik vind het te belachelijk voor woorden dat je voor iets wat zo corrupt is als de kerk een uitzondering gaat maken. Ik ga geloof niet een blokkade laten vormen tussen mij en om wie ik geef.. Dan ben je net zo gek bezig als die gasten die zichzelf opblazen voor hun geloof.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2005 om 22:42:
voor iets wat zo corrupt is als de kerk

vrij lomp zeggen vind ik dat kerel eeerlijk gezegd

hou respect voor iedereen :)

Waarschuw beheerder
Niet lullen vullen!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2005 om 22:37:
Zal mij ook overkomen gezien ik mijn maagdelijk tot aan het huwelijk bewaren zal

hahahahahaha, ik ga ervan uit dat je het over je 2e maagdelijkheid hebt :p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ollie ! op zondag 28 augustus 2005 om 22:43:
vrij lomp zeggen vind ik dat kerel eeerlijk gezegd

hou respect voor iedereen

Respect ok, maar verdiep jezelf maar eens in de kerk. Dat slaat werkelijk waar nergens op.. maar goed, om nou over God en de kerk te gaan beginnen is ook weer een beetje een verhaal apart :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2005 om 22:46:
ik ga ervan uit dat je het over je 2e maagdelijkheid hebt :P

Nou ja zeg!! O:) ;P (K)
laatste aanpassing