Partyflock

Forumonderwerp · 806426
Voor de mensen die daar een internetverbinding hebben: hoe is het daar?

Ik ben benieuwd :D

Ik heb me prima vermaakt, maar vind het toch wat te massaal, er is zoveel......
Q-dance vond ik super, cocoon ook nog ff geweest en als afsluiter op de open air stage wezen kijken...
Mooie lasershow en vuurwerk....:respect:

Damned wat een feestje. Na 7 jaar was het weer eens tijd voor een Mysteryland feestje voor mij.

In de rij bij het fouilleren voor me werd van een duitse Hippy de hele softdrugsvoorraad in beslag genomen...haha!

Vervolgens een rondje terrein gelopen, wat een mooi festivalterrein was dat. Daar konden de Busloo's en Lingebossen etc. van vroeger toch echt niet tegen op.
Na alle area's bekeken te hebben bij de Q-stage even blijven hangen. Joyi en Dana een stukje gezien. Vervolgens naar de master of Techno...Sven Väth. Damned wat een lekkere set. Hij ging lekker diep, speelde veel met het publiek wat dan ook helemaal uit haar dak ging.
Na Sven nog even naar Vitalic blijven kijkn die er in het begin wat feel-good techno plaatjes ingooide wat zorgde voor een te gek sfeertje in de cocoon!
Om half 9 naar de plek gekomen waar achteraf gezien mijn held van ML 2005 zou draaien. De oude loods waar Per zijn beatclub feestje had. Geweldig een oude loods met een paar strobo's en lampen en een snoeihard en zuiver geluid. Per draaide nog enkele oldschool plaatjes. Waarna Dano :respect: achter de draaitafels plaatsnam. Wat een heerlijke set draaide hij. De ene oldschool klapper na de andere. Met een super opbouw van de eerste platen met hiphop samples en breakbeats ging het langzaam aan steeds harder. Veel oude Multi-groove shit langs horen komen. Ben nooit in de Elementenstraat geweest, maar zo moet het ongeveer geweest zijn. De loods stond vol met vooral veel ouder publiek die genoten en dansten. Dano had veel interactie met zijn oude bekenden op de dansvloer. Hij bracht nog een ode aan Herman Brood door hun gezamelijk gepdroduceerde nummer te draaien (naam kwijt) waarna er nog een paar extra klapper gedraaide werden :respect:.
Daarna nog even vanaf de heuvel naar Q-stage gekeken. En toen naar huis. Het was gewelding!
Zo super gezellige dag gehad :woopwoop:

Lang geleden dat ik zó gelachen heb op een feest.. Wat een "paar" :cocktail: wel niet allemaal met kleine meisjes kan doen :)

Beste set die ik gehoord heb is die van Benny in de 4N; heerlijke gevarieerde house-set (Y) Vanaf toen niet veel meer van de muziek meegekregen..

Vanaf toen alleen maar maf en gek gedaan :D Gevoetbald met een ei bij Guetta, maffe pruiken opgedaan bij Morillo en echt nog zó veel meer geweldige dingen meegemaakt of gedaan.. Kep tranen in mijn ogen gehad van het lachen :)

Meissies was GEWELDIG met jullie :hug:
laatste aanpassing

Het was voor mij de eerste keer en ik vond het super :D
Leuke mensen, goede muziek en gaaf terrein!

Het was weer helemaal top..

Echt een top feest.. Mysteryland :jaja:
Uitspraak van Re-1st op zondag 28 augustus 2005 om 08:12:
Ben ik de enige die het geluid bij de Q om te janken vond?
Door de veels te schelle tonen kreeg je hoofdpijn en de bassen kwamen absoluut niet over.

ik vond juist van wel eigenlijk!! de bass vooral, die sprong er de hele tijd heerlijk in!:) zal id wel aan de plek liggen dan!!

Vond Mondello weer is ouderwets heerlijk draaien!!:P en dan ook nog ff "Psycho Brothers - Chainsaw" draaien:) heerlijk die kettingzaag:P :bounce:
Vet feestje, alleen te groot waardoor je gewoon veel mist.

was van plan om veel in cocoon te komen, maar bij Väth werd het zo druk, dat het gewoon echt niet meer leuk was. Techno is zwaar in opkomst mensen!

Verder veel bij Q-dance gestaan ook omdat mijn maten daar waren. Bas&Ram draaide matig; geen opbouw; technisch niet super. Daarbij viel het geluid enkele keren weg, maar das niet hun fout.

Alpha Twins vlaakte er op los! Mondelle liet weer wat kunstjes zien en prophet klapte er zeer goed op!

zijn rond half 11 aangekuierd om de drukte voor te zijn, maar al met al een zwaar ok feest.

Uitspraak van Beschuitfluiter op zondag 28 augustus 2005 om 10:55:
Vet feestje, alleen te groot waardoor je gewoon veel mist.

dat gevoel had ik nou ook...

Verder wel heerlijk naar me zin gehad!
Toppunt van de dag was de set van DARKRAVER bij Cheese, alleen maar vette ouwe knallers....

Weer een lekker feestje geweest!!!
Maar inderdaad het terrein net iets te groot.
The Prophet draaide super op Q-Dance!!!:bounce:
Bij de Madhouse tent kon de MC z'n mond maar niet houden tijdens de set van o.a. Jean!
Die jongen bleef maar door "zingen" en schreeuwen, viel me toch al op dat veel MC's meer hun mond moesten houden!
Verder heb ik me goed vermaakt!:)

Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2005 om 10:46:
Waarna Dano achter de draaitafels plaatsnam. Wat een heerlijke set draaide hij. De ene oldschool klapper na de andere. Met een super opbouw van de eerste platen met hiphop samples en breakbeats ging het langzaam aan steeds harder.

Zeldzaam intens genoten van Dano, ongekende atmosfeer in de beatclub. Kippenvel over m'n hele lijf!!! Bedankt mensuh!!!
Vrijdag nog vrijkaarten geregeld, moest werken zaterdag en kon daar niet onderuit, dus helaas pas om 18 uur binnen!

Main: Oakenfold :-)
Main: Gielen mwah
Main Marco V :-) :-)

Maar het aller ALLER ALLER vetste MARK NORMAN!!! in de Blackhole!

Sinds tijden op een GROOT feest niet zo'n lekkere sfeer gevoeld bij het naar binnen lopen van een tent!!

ERRUG VET!!!

Mysteryland, ook al was het maar voor 5 uurtjes: GEWELDIG!!!

:jaja:

Benny beassi, was het wachten waard
Broodje BBQ chicken, smaakt ohhhh zo lekker
David Guetta, onvoorspelbaar
Randy Katana, fanatiek

Voor de rest ben ik overal en nergens geweest.

Mysteryland is echt een vet oggineel feest, op een onwijze locatie, alleen vind ik de area tenten ff wat minder niet de line up maar de tenten.

En het was weer een feest waar ik mijn favo drankje moest missen Smirnoff/red bull, maar jah t was niet anders, dan maar eristof ice (zeer slecht voor het gebit).

Volgen jaar voor herhaling vatbaar, elk outdoor festival heeft zijn sterkste punt, maar Mysteryland is in het totaal het beste outdoor festival voor mij.

Vond het weer een cool feestje (y)

Beetje verbrand zelfs :O

Afsluiter prophet (y)

Vind het alleen jammer dat het om 11 uur al afgelopen is :s

Goede sfeer als het donker is (y)
laatste aanpassing
Me 1e Mystery Land is zéér goed bevallen, de hele dag bij Q-dance gestaan en wat was het daar een feest:yes:

Geluid stond echt lekker hard daaro, en wat was het daar druk:d

Jammer voor Bas&Ram dat 3x het geluid wegviel, maar ze mochten wel een half uur langer doorgaan. Vanaf Yoji werd het pas echt beuken, wat een entertainer is hij!!

Daarna ging het helemaal vol gas

:respect:Mondello:respect:

The Prophet weet hoe je een feest moet afsluiten, lekkere plaatjes en de laatste drie kwartier hardcore:d:d:d

Volgend jaar ben ik er zeker weer bij:yes:
laatste aanpassing
ik vond het erg leuk, maar net ff iets te uitgestrekt allemaal. Heb de poten uit m'n lijf gelopen, kon niet meer staan savonds :/

Erg mooi en leuk aangekleed allemaal, zag er netjes en verzorgd uit.

Paar punten van kritiek:
wat enorm weinig toiletten, vooral in het begin bij ingang Noord!! Dat ging nergens over!! Hetzelfde geldt voor de food kramen. Je had overal en nergens allemaal enorm lekker dingen te eten, maar je moest er echt een uur voor uittrekken om wat te halen, zeker ook bij Ingang Noord/q-dance.

9 bonnen voor 10 euro :S en 8 euro parkeergeld :S
Wel weer heel relaxed dat de bonnen voor zowel food als drank was (Y)

Jammer dat ze inderdaad geen Smirnoff hadden. Dat merk toch veruit het populairst en die andere merken smaken, vind ik toch echt wayyyy minder ;)

Vond het al met al een zeer ok feest, zeker kwa locatie!
laatste aanpassing

Heb het reuze gezellig gehad! :D Maar ik vond er niet iets speciaals aan! ;) :)
Vond de muziek bij Q meejvallen.... Als je op een afstandje stond.. :P Vooraan was het Heeeel goed te doen alleen zo verrekte druk..

Muziek in die Hiphopzaal :| Ik lipe effe langs en ik denk ik kijk effe.... Damn heey Alles opgestapelt 8) Leek een klein beetje op HG 8).

MAIN! ASSOSCIAAAAAAL! Ik kom van Q af nadat voor de 100ste keer was gezegd dat het het laatste plaatje was.. En ik kom in de main.. Damn.... 12 lasers... Die grote lampen bovenop dat "schijnbaar" bewegende podium :D.

Effe gekeken en toen de Bus teruggepakt (Touringbus) moesten nog wachten omdat de heer/mvr Jansen. Nog moesten komen opdagen.. (wat een geluk dat de bus aan het begin stond..) Heb de Allerlaatste Trein naar huis kunnen pakken.

Gelukkig..
Volgend jhaar ga ik maar weer denk.. Liefeheersbeestjes zoeken/eierenjacht.. Vage groene lampen in de bosjes :D

Mondello de Held van de Avond!
laatste aanpassing

Ik heb het ook reuze gezellig gehad...

Maar ik vind festivals overdag toch een stuk minder leuk en vind het terrein veeeeeeeeeeeeeeelste groot!
Nergens langer dan een half uurtje gestaan.
Heel veel gelopen en veel gewacht! Dat vind ik gewoon jammer :jaja: Heb hierdoor voor m'n gevoel ook heel veel gemist!
Qua opzet en aankleding blijft het een mooi feestje, wow die lasers en dat vuurwerk rond 22.00 bij de main :kwijl: :respect:
Wc's waren ronduit ranzig, soms lang wachten bij de barren, drinken wat op is enz...
Eind lopen van de bussen naar in-uitgang en lange wachtrij :|

Prima vermaakt

Het was zeker een leuk feestje (y)

Wilde graag naar Mason, maar was helaas te laat omdat ik de fucking weg niet kon vinden op dat terrein. Leuk dat er een grote plattegrond halverwege staat, maar voor volgend jaar is het wellicht een tip om ook gewoon richtingbordjes neer te zetten. Kon me totaal niet orienteren. Maar goed, aangezien Mason al weer onderweg nara huis was hebben we opgewarmt met Erick E in Madhouse. Hij draaide wel ok. Daarna naar Benny Rodrigues in 4N. Ook het eerste half uur van zijn set gemist omdat we die klote tent niet konden vinden haha ! Benny draaide erg lekker en beukte er met vlagen vrolijk op los. Daarna door naar Main, voor de set van David Guetta. Zou normaal niet zo snel bij zijn set gaan kijken maar moet zeggen dat dit het hoogtepunt van mijn dag was. Hij draaide gewoon een lekkere set en het publiek had het naar zijn zin. Daarna richting Ola stage gegaan voor de tweede set van Benny van die dag. Na zijn gebeuk bij 4N was het hier wat tammetjes, maar zeker OK. Toen nog even langs Q stage.. tering wat een takkeherrie. Heb me kostelijk vermaakt op die berg met uitzicht op de hakkers en hakkerinetjes. Niet mijn ding. Daarna nog een tijd buiten gestaan bij Madhouse, het was erbinnen gewoon niet te doen zo warm. Rond een uur of negen richting uitgang gaan begeven, heb het na een uur of 8 rondzwerven dan toch wel gehad. Nog ff lekker over mijn nek gegaan van een ranzig broodje kroket... lag er wellicht al een tijdje :-(

Al met al een leuke dag gehad. Dit was het 2e outdoor event waar ik heen ben gegaan en ik moet zeggen dat ik van te voren toch altijd meer dj's plan te gaan zien dan er op de dag zelf van komt. Het is toch elke keer weer een tering eind lopen en je door die mensenmassa heen worstelen. Heb ik na 2 keer geen zin meer in. Verder top georganiseerd. Met de pendelbussen ging prima en de plees waren gratis (y). Genoeg kluisjes ook en relaxte security. Ben niet gefouilleerd en ook mijn tas is niet nagekeken. Good job van id-t :respect:
heerlijk feestje, ik was de bob, dus geen alcohol( en drugs al nooit) maar toch super vermaakt :bounce:
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2005 om 11:53:
Nergens langer dan een half uurtje gestaan.

dat had ik ook ja, je blééf lopen, er was gewoon te veel maar ook te veel van elkaar vandaan. Vond ik echt superjammer....
Zoooo dat was weer een supergaaf feest zeg!!!
En wat een lekker weertje erbij!
Inderdaad klote voor Bas en Ram dat de techniek ze een paar keer in de steek liet, helemaal jammer dat er dan idioten met bier naar ze gingen gooien :S
Verder waren Yoji en Dana zeker goed! :)
Ons (korte) uitstapje naar de Main stage met Johan Gielen viel wel ontzettend tegen, wat draaide hij matig zeg :(
Dus maar terug naar Qdance, absoluut knallen de laatste paar uur (The Prophet: wow!). Toen moe maar zeker voldaan terug de bus in, waar iedereen heerlijk rustig weg wilde dromen...op een paar sukkels met fluitjes na :S
Mysteryland: C U next year!!!

zie sommige mensen zeuren over lange rijen bij de ingang en een stukje moeten lopen vanaf de bus

wat een gejank zeg, als je niet in de rij wil staan bij de ingang dan moet je eens een keer op tijd komen. Om 11 uur hoef je nog geen 5 minuten te wachten. Een anderhalf uur later uiteraard WEL. Komt bij dat er 50.000 mensen naar binnen willen verdeeld over 3 ingangen. Wat maakt het nou uit om dan ff een kwartier te moeten wachten (zo lang duurde het bij mij, en toen ik aankwam was het DRUK bij de de ingang). Bij sensation en innercity heb ik anderhalf uur gewacht om naar binnen te kunnen, dat is pas schandalig

en tja... mensen die het te druk vonden... waarom ga je dan naar ML ? Ga dan naar Extrema.. das de helft minder mensen

Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2005 om 12:04:
zie sommige mensen zeuren over lange rijen bij de ingang en een stukje moeten lopen vanaf de bus

wat een gejank zeg, als je niet in de rij wil staan bij de ingang dan moet je eens een keer op tijd komen. Om 11 uur hoef je nog geen 5 minuten te wachten

Lul niet, ik stond er om 11 uur!

Ennuh ik ging naar Mysteryland omdat ik een gratis kaartje had :D Anders was ik niet gegaan!!!
Uitspraak van Rebelbitch op zondag 28 augustus 2005 om 11:39:
9 bonnen voor 10 euro

:S

Wat is hier precies mis mee? En wanneer ben jij voor het laatst uit geweest?

€ 2,22 voor een biertje!

Nahh ik vond het iig een onwijs goed feest ik heb me heel goed vermaakt;)
Q stage en madhouse en de subliminal was ik vaak te vinden en een hoop leuke nieuwe mense leren kennen
Dus dat gaan we volgend jaar cker nog een keer over doen:D
Naja aan het einde was ik wel helemaal stuk maar dat maakt niet uit want het was het waard:P
laatste aanpassing

Was mijn eerste keer mysteryland: Wat een feest :D
Ik vond het werkelijk waar overal leuk :) Van de open air, tot de cocoon, tot de q-dance, tot de ola, ik vond het overal leuk :bounce:
Uitspraak van funk-e op zondag 28 augustus 2005 om 12:08:
Wat is hier precies mis mee? En wanneer ben jij voor het laatst uit geweest?

€ 2,22 voor een biertje!

Inderdaad! vond de prijzen vrij normaal, jullie zijn zeker niet naar Pleasure Island geweest, dan weet je pas wat duur is! Parties kosten nu eenmaal veel geld, dat weet je als je er heen gaat :S
laatste aanpassing

Tja, was wel weer een leuk feestje, geen last van dat het zo druk was (dat weet je van te voren), heb niet hoeven te wachten bij de wc's, vond het geluid bij Q-dance inderdaad niet erg top, maar was voor de rest wel oke.
Heb veel nummers 2 keer voorbij horen komen op hetzelfde podium en dat getuigd van niet erge orginaliteit.
Een erge domper waren weer de vele vechtpartijtjes en als je daar midden in staat is dat geen leuke afsluiter van je feestje.
Raar was dat er mensen op ML aan me vroegen hoe het kwam dat ik zo onder de modder zat?
Toen ik zei dat het bij Q-dance een grote modderpoel was kreeg ik als antwoord : Huh, Q-dance podium? Waar was dat dan?
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 28 augustus 2005 om 07:23:
mysteryland = geen mysteryland meer

sfeer...concept..style...is gewoon kapot weg

daarom..

ik geen ML meer.:no:
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2005 om 11:53:
Heel veel gelopen en veel gewacht! Dat vind ik gewoon jammer Heb hierdoor voor m'n gevoel ook heel veel gemist!

kwestie van de time-table goed te bekijken ;) en zorgen dat je er op tijd bent :D dan hoef je niets te missen :)

Was weer een mega goed feestje :) :yes: :bounce:

Judge Jules was weer aardig op dreef :D hij stond daar in de blackhole goed op zijn plaats, veel interactie met zijn publiek :yes:

Wat mij betreft was het weer een goed georganiseerd feestje :)

Uitspraak van pomo op zondag 28 augustus 2005 om 07:23:
mysteryland = geen mysteryland meer

ML heeft voor iedere feestganger wel een stage :) duz tis maar wat je van een feestje verwacht :)

:woopwoop: :respect:
laatste aanpassing
VIRUZ @ H2...
Wat een gesnoei!!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2005 om 12:19:
Een erge domper waren weer de vele vechtpartijtjes en als je daar midden in staat is dat geen leuke afsluiter van je feestje.

ik heb geen enkel vechtpartijtje gezien, dus voor mij was de sfeer super

Uitspraak van Tijgertjuh** op zondag 28 augustus 2005 om 12:21:
kwestie van de time-table goed te bekijken en zorgen dat je er op tijd bent dan hoef je niets te missen

Je weet gewoon dat dat niet lukt met een grote groep vrienden :nee:
Heb ook echt voor de gezelligheid gekozen dit jaar...
Uitspraak van groundhopper op zondag 28 augustus 2005 om 12:31:

heb ook niets gezien gelukkig! Wat vond ik juist zo super, het was vrij relaxed publiek over het algemeen.
Bass-D vs Rockid, Darkraver.. :D, Alpha Twins, Armand van Helden, JP en The Prophet... ":bounce:

it waqs zo zooo vet, alles was aangekleed, incl bomen en vloeren.. :D..

Echt een top feest, alleen al zonder de muziek.. :D

was egt een superchill feessie. Heb me prima vermaakt, alleen jammer van de vechtpartijen die ik heb gezien.

Voor de rest leuQ

:)
Super feesie weer... jammer van die rij aan het begin, ach stonden in het zonnetje :D Binnen was het goed tedoen.. alleen vin het te massaal geworden... Lekker bij Qdance blijven plakken ..kalashnikov draaide wel aparte plaatjes, furax was ook goed tedoen .. aleen bas en ram ?? :vaag:
Danielle mondello was wel goed tedoen ... net als dana ..
The prophet was iedergval weer (voor de verandering) de man vd dag... mooie ode aan 3 steps ahead... :respect:

geslaagde dag weer!

groundhopper citeer top bottom 28 augustus 2005 12:31[Meld misbruik of mededeling voor beheerder]
groundhopper
donateur!
Uitspraak van sjantal op zondag 28 augustus 2005 om 12:19:

heb er 2 gezien.
1 achter de cocoon bij de brug.... waren net een stel vechtende wijfen..alleen dan mannen...vonnet wel grappig.

2e was savonds bij de Q. Vond het niet kunnen dat 3 man op 1 gozer in stonden te trappen, en niemand deed. DUs heb ze toen maar uit elkaar gehaald.

Vind t echt zo sfeer vernaggeld, maja..

Dagje was egt super :)
Was wel vet :)
jump op et eind bij de Q :yes:
maar wel kut hardcore op et eind :9
Had liever toch gewoon weer drop it gehoort :9
laatste aanpassing
Ik ging zonder verwachtingen naar Mysteryland, maar ik heb me SUPER vermaakt. Selecte groep waar we mee waren en ook n heel andere en vooral betere sfeer dan bij de feestjes waar ik normaal heen ga.
Volgend jaar cker weer! (y)
Uitspraak van inactief op zondag 28 augustus 2005 om 12:42:
alleen jammer van de vechtpartijen die ik heb gezien.

Warom zie ik dat nooit, moet zeggen dat het ook afhankelijk is van de plek waar je staat denk ik, ik kom altijd dezelfde mensen tegen en weet waar m'n vrienden staan..
Nooit kast van gelukkig,..

Ode aan 3 Steps Ahead.. :respect:
Mysteryland...heb magische momenten meegemaakt maar ook weer eens gezien dat dat hele massale gedoe me ook wel een beetje de strot uit begint te hangen.

Allereerst natuurlijk niet te vergelijken met hoe Mysteryland vroeger was, dus dat gaan we ook maar niet doen. :P

Decoratie was top! Locatie geweldig. Qua acts...tja te groot om alles mee te nemen, wel jammer. Maar Benny Rodriguez rockte, Oakenfold deed dat helaas pas echt het laatste half uur maar dat was dan ook kippenvel all over, Vitalic viel me een beetje tegen met vlagen en vond het heerlijk om toch even te hakken bij Bass D. Geweldig tentje daar!

Marco V. sloot prima af...maar Heer en Meester van deze dag was toch echt wederom:

DANOOOOOOO!!!!!

Godsgruwelijk wat zette hij die beats club op zn kop zeg, wat een sfeer, wat een platen, geweldig.

MAAR...KUT T-MOBILE!!! Kon gewoon helemaal niks meer met die schijtfoon waardoor ik praktisch de hele dag in mn eentje geweest ben en je gaat 'm toch wel knijpen op het einde. Zou met mensen mee terugrijden maar geen idee waar hun auto stond omdat ik alleen heen wasa gegaan. Kwam er gewoon niet door met bellen. :( :( :( Uiteindelijk pas na 3u thuis en dat was echt een domper op de avond. Ook de cahos op de parkeerplaats en de enorme afstanden die je moest overbruggen. Nog veel erger als op DV.

Nee, leuke dag gehad, mooi feestje, maar dit was dus eens maar nooit meer hoor. :D Ik denk wel terug aan ML toen het gewoon nog kleiner en knusser was en lekker in de nacht. Dat beviel me toch echt beter. :)
helemaal top (Y)

Geen ruzie gezien :)
Alleen maar relaxte mensen!

Alleen terugweg was ff klote om die parkeerplaats af te komen :S

Uitspraak van Wackiejacky op zondag 28 augustus 2005 om 13:04:
MAAR...KUT T-MOBILE

Zelfs KPN deed weinig tot niets!!

Warom zie ik dat nooit, moet zeggen dat het ook afhankelijk is van de plek waar je staat denk ik, ik kom altijd dezelfde mensen tegen en weet waar m'n vrienden staan..
Nooit kast van gelukkig,..

Ode aan 3 Steps Ahead.. :respect:

misschien maar beter ook...vind het altijd erg sfeer vernaggeld ;)
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2005 om 13:05:
MAAR...KUT T-MOBILE

Zelfs KPN deed weinig tot niets!!

Met Vodafone kwam ik er de helft van de dag ook niet doorheen :S