| Betreft: | evenement: Mystery Land, zaterdag 27 augustus 2005 om 11:00 |
Volgens mijn zoon was de Darkraver als bin-laden gekleed tot en met de streepjes in zijn baar
(gekke waus)
Zijn muziek was niet de darkraver-style
ML Was weer een buitengewoon super feestje

Jammer dat bij Bas&Ram de muziek tot 3x uitviel, maar verder? niets op aan te merken
Ze hadden zelfs lering getrokken uit de regen van vorigjaar
en uit voorzorg overal zand gestrooid 
Dus geen blubber (Behalve dan op de pyramide)
Judge Jules was geweldig in de Blackhole
We zijn uiteindelijk over het hele terrein geweest, maar qua muziek is de open air en q-dance toch de trekpleisters op ML
Wat altijd wel een minpuntje zal blijven op deze groote feestjes is het gebrek aan voldoende wc's.
Maar moet ID&T nageven.............ze waren gratis
ML Was weer een buitengewoon super feestje
Jammer dat bij Bas&Ram de muziek tot 3x uitviel, maar verder? niets op aan te merken
Ze hadden zelfs lering getrokken uit de regen van vorigjaar
Dus geen blubber (Behalve dan op de pyramide)
Judge Jules was geweldig in de Blackhole
We zijn uiteindelijk over het hele terrein geweest, maar qua muziek is de open air en q-dance toch de trekpleisters op ML
Wat altijd wel een minpuntje zal blijven op deze groote feestjes is het gebrek aan voldoende wc's.
Maar moet ID&T nageven.............ze waren gratis
volgend jaar ben ik maar niet de bob 
Uitspraak van Tijgertjuh** op donderdag 1 september 2005 om 09:52:Volgens mijn zoon was de Darkraver als bin-laden gekleed tot en met de streepjes in zijn baar (gekke waus)
Dan heeft je zoon de verkeerde voorzich gehad. De Darkraver had namelijk een sportbroek aan met Jamaica erop (en ook geel / groene kleuren). Heb um ook nog heel ff gesproken op de heuvel bij de Q-stage.
Hij draaide trouwens veel oude klassiekers en inderdaad niet echt oldskool zoals de meesten van um gewend zijn. Maar dit was van te voren al bekend (in de week voor Mysteryland op Fresh FM draaide ie ook zo'n setje)