Partyflock

Forumonderwerp · 806211

Waarschuw beheerder
Ik zag op extrema outdoor een zwanger vrouwtje rondlopen. En niet paar maandjes... leek alsof ze elk moment kon bevallen. Ze liep daar te springen en te doen. Persoonlijk vind ik dit een beetje raar.

Wat vind jij?
Waarschuw beheerder
donateur
Beetje vreemd idd :jaja:
Waarschuw beheerder
Vroeg geleerd is oud gedaan :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 14:10:
leek alsof ze elk moment kon bevallen

dat dit zo LEEK wil niet zeggen dat het ook zo WAS.

Misschien was ze maar een maandje of 5, 6 zwanger. Moet je dan maar 9 maanden in een bunker gaan zitten?
Zwanger zijn is geen ziekte hoor :/
Waarschuw beheerder
donateur
zolang ze maar geen drugs gebruikt..
Waarschuw beheerder
goh als zij dat wil
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ze was met de harde beats haar weeën op aan 't wekken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 14:14:
ze was met de harde beats haar weeën op aan 't wekken

whahahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van klaver op vrijdag 26 augustus 2005 om 14:13:
als zei dat wilt

Ik hoop alleen niet dat het de hersentjes van het ongeboren kind beschadigt zoals bij deze meneer ;)

Waarschuw beheerder
donateur
kan best hoor, zolang je maar nuchter bent...

Waarschuw beheerder
echt fout!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van AmezeN op vrijdag 26 augustus 2005 om 14:12:

Misschien was ze maar een maandje of 5, 6 zwanger. Moet je dan maar 9 maanden in een bunker gaan zitten?
Zwanger zijn is geen ziekte hoor

idd :/ maar idd zolang ze nuchter was :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 14:15:
kan best hoor, zolang je maar nuchter bent...

tja weet niet... vraag me idd gewoon af of dat wel gezond is voor dat kind.. al dat gebonk

Waarschuw beheerder
Een beetje raar ja, maar goed iedereen zn eigen keus!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op vrijdag 26 augustus 2005 om 14:15:

excuse me.. haha.. heftige reactie.. ik zei nergens dat ze zich op moet sluiten geloof ik en ook niet dat het een ziekte is.

De meningen zijn verdeeld
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-=AwakarankA=-

niet te he..
ik moet weer ff inkomen dat is het.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
je mag ook sex hebben tot in de 8ste maand, as dat geen gebonk is ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 14:18:
je mag ook sex hebben tot in de 8ste maand, as dat geen gebonk is

whaha, oh oke.. dat wist ik niet.. maar uhmm.. ligt eraan hoe ingetogen je seks hebt he :P
Waarschuw beheerder
donateur
je mag ook sex hebben tot in de 8ste maand

Als je wil tot aan de bevalling zelfs.

Waarschuw beheerder
donateur
whaha, oh oke.. dat wist ik niet.. maar uhmm.. ligt eraan hoe ingetogen je seks hebt he

:D hahaha idd ;)

Als je wil tot aan de bevalling zelfs.

Joh?... beter :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 14:20:
Joh?... beter

hihi
nasty you :P

Waarschuw beheerder
Vind het niet echt verantwoordelijk van dr... maar ja, ieder zijn ding!

Waarschuw beheerder
donateur
who me?....

O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou het niet doen wat een ander doet moet ie lekker zelf weten:yes:
Waarschuw beheerder
sja... ken je dat jong meteen weer terug pompen !! Ohh.... foei $abbel toch :P

Waarschuw beheerder
Ja kan best hoor :yes:
Ken ook een meisje die zwanger was ging ook gewoon naar feesten :yes:
Maar ze dronk geen alcohol gebruikte geen drugs en ging rond een uur of 3 4 weer naar huis :)

Dan vind ik het wel kunnen :yes:
Waarschuw beheerder
Zo dies er vroeg bij 1e feestje voor hem kan die wel mooi zeggen dat ie erbij was op extrema ;)
Waarschuw beheerder
Kan iedere moeder het beste zelf aanvoelen...en als het niet goed voelde had ze het vast niet gedaan;)

Je moet natuurlijk wel uitkijken met de risico's op een feest...drank,drugs,vechten enzo...

Waarschuw beheerder
leek alsof ze elk moment kon bevallen. Ze liep daar te springen en te doen. Persoonlijk vind ik dit een beetje raar.

wat is daar raar aan??
het is eerder raar dat ze daar nog genoeg puf voor had. ik had dat niet meer aan t einde iig, maar als dat wel zo was, had ik daar ook kunnen staan 6 jaar geleden :)
niks raars aan..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [WZDG] Plank op vrijdag 26 augustus 2005 om 14:40:
Ik vind het niet kunnen

en waarom niet dan? gevaarlijk is t niet (wel natuurlijk als je tussen die pogo zieltjes gaat staan)

Waarschuw beheerder
tja weet niet... vraag me idd gewoon af of dat wel gezond is voor dat kind.. al dat gebonk

daar merken ze niks van :)

Waarschuw beheerder
Moet kunnen zolang de bambino er geen last van heeft.
Wat moet je dan, jezelf alle fun 9 maanden ontzeggen?
Je wordt moeder, je zit niet in een strafkamp!
Waarschuw beheerder
donateur
Moet ze zelf weten,ik zou het niet doen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

Jawel.. je hebt het alleen nog niet geaccepteerd!

Waarschuw beheerder
Je hoeft jezelf niet 9 maanden op te sluiten. Alcohol en drugs uiteraard not done.
Helaas is het geluid wel een probleem, de geluidsgolven komen ook bij het kind en zijn daardoor bij ee hoog volume schadelijk. Beter lekker een terrasje pikken ipv dik stampen op een housefeest of in een disco.
Als de kleine er is een oppas regelen en dan weer gaaaaaaannn

Waarschuw beheerder
leuk als er ruzie komt en je krijgt per ongeluk een harde dauw ofzo :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 15:03:
leuk als er ruzie komt en je krijgt per ongeluk een harde dauw

me moeder is van de trap gevalle toen ze zwanger was..dussuh

Uitspraak van [WZDG] Plank op vrijdag 26 augustus 2005 om 14:40:
Ik vind het niet kunnen

zolang het KAN

je mag ook sex hebben tot in de 8ste maand, as dat geen gebonk

volgens mij zit hier geen getal aan vast, ook maar gewoon zolang het kan

Waarschuw beheerder
ik denk dat je als (toekomstige) moeder je eigen gevoel volgt, en dat dat in die periode heel sterk is.

als je voelt dat je het lichamelijk aankan (dus ff de factoren van buitenaf buiten beschouwing laten) gewoon doen.

Waarschuw beheerder
donateur
hmm ik weet niet zou het zelf niet doen.strak krijg je een dikke stomp in je maag ofzo...

maar dat moet iedereen maar lekker voor zichzelf weten.hoop idd wel dat ze nuchter was. :yes:
Waarschuw beheerder
Ik denk ook niet dat als je zwanger bent en naar een feest gaat, vollop vooraan gaat staan, denk dat je zonder drugs en drank wat op de achtergrond houd..

Waarschuw beheerder
tsja, blijf zoiets ook raar vinden, mja moeten hun zelf weten.. ik had het iig niej gedaan :no:
Waarschuw beheerder
ach jah als ze zelf denkt dat dat kon
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tammy O:) op vrijdag 26 augustus 2005 om 15:55:
ach jah als ze zelf denkt dat dat kon

ja maah het gaat er af en toe echt ruig aan toe op een feest en dan hoord een zwanggeren vrouw er niet te wezen;)
Waarschuw beheerder
Tja waarom niet, als zij zich daar prettig bij voelt :/ ik zou het zelf niet doen, maja moet ieder voor zich weten natuurlijk :-)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat eg niet kunnen....:no:
Net als die mensen die met een kind bij festivals
rond lopen.....

Waarschuw beheerder
idd!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabje :cheer: op vrijdag 26 augustus 2005 om 16:09:
Tja waarom niet, als zij zich daar prettig bij voelt ik zou het zelf niet doen, maja moet ieder voor zich weten natuurlijk

ja dat is zo maah tog je ben dan tog ergens ondspoort
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce:brandaris:bounce: op vrijdag 26 augustus 2005 om 16:08:
ja maah het gaat er af en toe echt ruig aan toe op een feest en dan hoord een zwanggeren vrouw er niet te wezen

Tja noujah het is een risico wat je loopt als zij denkt dat het kan hebben andere der weinig derover vertellen ik zeg altijd maar zo alles kan een risico hebben het kan ook ergens anders gebeuren :) zeg niet dat het verstandig is maarjah

Waarschuw beheerder
kan best toch...het schijnt geen enkel gevaar te vormen voor de baby als je naar feesten gaat. Ze schijnen namelijk gaan last te hebben van de harde muziek en gedans.Als je maar gaan drugs of alcohol gebruikt! Heb het even na gevraagd bij me tante die werkt namelijk in het ziekenhuis op de kraamafdeling:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 16:24:
...het schijnt geen enkel gevaar te vormen voor de baby als je naar feesten gaat. Ze schijnen namelijk gaan last te hebben van de harde muziek en gedans

dit klopt idd :yes:
Waarschuw beheerder
goed ieder zijn ding,,

maar ik zou het toch echt wel even laten,,

als ik zwanger ben staat de gezondheid van mijn kindje voor alles,,en dan zou ik niet hele nachten in een rokerige ruimte op een feest rond gaan springen,,vind ik best ongezond...

Waarschuw beheerder
tsja...maargoed kwaad kan het in iedergeval niet....tenminste dat springen dansen en de muziek dan....dat roken weet ik niet.

Waarschuw beheerder

idd!!
Waarschuw beheerder
ja,,meeroken schijnt nog erger te zijn dan zelf roken...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joysie Jay op vrijdag 26 augustus 2005 om 16:38:
goed ieder zijn ding,,

maar ik zou het toch echt wel even laten,,

als ik zwanger ben staat de gezondheid van mijn kindje voor alles,,en dan zou ik niet hele nachten in een rokerige ruimte op een feest rond gaan springen,,vind ik best ongezond...

:respect::respect::respect::respect::respect::respect:
Waarschuw beheerder
niet doen is heel slecht , op drukke feesten stikt het van de virussen dus , en het risico dat je gaat vallen of omver gerend, gedanst word is ook te groot nooit doen.... is mijn advies
Waarschuw beheerder
donateur
nieuwe vorm van zwangerschapsgym misschien :P

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
ik doe het ook altijd niks mis mee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 15:02:
Helaas is het geluid wel een probleem, de geluidsgolven komen ook bij het kind en zijn daardoor bij ee hoog volume schadelijk

hehe
kijk... zulke dingen bedoelde ik dus
Waarschuw beheerder
donateur
Ik blijf het egoistisch vinden

Voor je eigen plezier je kindje in gevaar brengen, hoe minimaal dat ook mag zijn, als je het voorkomen kan?

Zwanger zijn is geen ziekte, maar wel een hele verantwoordelijkheid, bovendien wat is 9 maanden op een mensenleven?

Beter zorg je die 9 maanden goed voor jezelf en daarmee voor je kindje, ga je na 9 maanden maar weer los...

Maar goed, that's me...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 16:10:
Ik vind dat eg niet kunnen....
rond lopen.....

oh ja dat ook nog... kwam dat laatst op een ander feest tegen... hele groep staat drugs te gebruiken en staat een ventje van een jaar of 4 met zijn ma naast.
Waarschuw beheerder
Ik ben nu 13 maanden zwanger en ga nog steeds alle feesten af, moet kunnen toch???

Waarschuw beheerder
ieder t zijne! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 18:41:
ieder t zijne!

dat is waar ja zeker weten :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op vrijdag 26 augustus 2005 om 18:24:

Voor je eigen plezier je kindje in gevaar brengen, hoe minimaal dat ook mag zijn, als je het voorkomen kan?

Zwanger zijn is geen ziekte, maar wel een hele verantwoordelijkheid, bovendien wat is 9 maanden op een mensenleven?

Beter zorg je die 9 maanden goed voor jezelf en daarmee voor je kindje, ga je na 9 maanden maar weer los...

Maar goed, that's me...

:respect:
Waarschuw beheerder

daar voelt de baby niks van hoor ;)
hij/zij zit in een heleboel vruchtwater!
ik ben ook nog naar feesten geweest toen ik zwanger was!
met mn laatste feest was ik 5 maanden zwanger.
dat feest daarvoor wist ik nog niet dat ik zwanger was en dat was met oud en nieuw en hadden we een hotel geboekt zodat als ik t niet meer trok ik naar t hotel kon gaan en lekker kon gaan pitten!
toen ik 5 maanden zwanger was ben ik nog naar een feest gegaan en om een uur of 3 trok ik t niet meer dus hebben een vriendin en haar vriend me naar huis gebracht!
zij ging zelf ook naar huis i.v.m. hyperventilatie:
zolang je jezelf goed voelt zie ik t probleem niet zo hoor!
t word natuurlijk een ander verhaal als je al op t einde van je zwangerschap zit!;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Maar goed, that's me...

idd....gewoon egoistisch...

leer maar gewoon vast dat je kindje altijd voor alles gaat...:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joysie Jay op vrijdag 26 augustus 2005 om 19:46:
idd....gewoon egoistisch...

Pff beetje onzin vindt ik dit hoezo egoistisch? aangezien het gaan kwaad kan....en dan moet je dus 9 maanden thuis gaan zitten :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce:brandaris:bounce: op vrijdag 26 augustus 2005 om 18:58:
Voor je eigen plezier je kindje in gevaar brengen,

:vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Pff beetje onzin vindt ik dit hoezo egoistisch? aangezien het gaan kwaad kan....en dan moet je dus 9 maanden thuis gaan zitten

Geen kwaad?

-Meeroken
-Hard geluid (en já dergelijk harde feesten hebben wél teveel DB)
-Gevaar van agressieve mensen duwen etc
-Lichamelijke moeheid

9 maanden thuiszitten? :gaap: denk anders effe zwart wit. Er zijn ZOVEEL andere leuke opties waarbij je eventuele schade beter kan beperken. Hoe moeilijk is het om 9 maanden even niet naar een housefeest te gaan maar te kiezen voor terasjes, bij vrienden zitten, bioscoopje, etentjes etc.

Voor je eigen plezier je kindje in gevaar brengen,

Zo is het uiteindelijk toch?

Ik snap het niet en zal het nooit snappen :nee:
Kan geen enkel begrip opbrengen voor zwangere vrouwen op massale housefeesten :nee:
Waarschuw beheerder
weet je iedereen moet het uiteindelijk natuurlijk helemaal zelf weten,,maar ik ben het er gewoon absoluut niet mee eens,,je loopt gewoon risico,,wat dacht je er van als er weer eens een vechtpartij uitbreekt op een feest en je loopt daar lekker tussen met je zwangere buik???

nee,,ik vind het niets...

Waarschuw beheerder
oke maar ook al hebben ze op sommige feesten te veel decibel zelfs dan hoort het kind het bijna niet! Omdat het in vruchtwater ligt en het geluid dus niet zo hard klinkt daar binnen! maargoed ieder zo zijn eigen mening erover. en wat zal de baby lekker slapen na een party ;)

Waarschuw beheerder
Meeroken... lekker zinvol... hoeveel mensen roken? en zo niet.. 1 avond is niet zo er.. mijn moeder heeft ook gerookt tijdens haar zwangerschap.. van mij dus... njah... ik leef nog ;)

maar harde DB's lijkt me idd erger..

en duwen etc. miskraam vergeef je je zo al nooit.. laat staan op zo'n eutenfeest..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 20:10:
oke maar ook al hebben ze op sommige feesten te veel decibel zelfs dan hoort het kind het bijna niet! Omdat het in vruchtwater ligt en het geluid dus niet zo hard klinkt daar binnen! maargoed ieder zo zijn eigen mening erover. en wat zal de baby lekker slapen na een party ;)

meid... water geleid ook geluid... :S
Waarschuw beheerder
donateur
mijn moeder heeft ook gerookt tijdens haar zwangerschap.. van mij dus... njah... ik leef nog

dat is toch zo'n zinloze opmerking, gevaren van roken zijn bekend, dat jij gezond bent, geweldig, maar wat als jij nou een afwijking had?

had je dan nu ook zo joviaal geschreeuwd: "Ach Mijn moeder heeft ook gerookt en ik heb een ontwikkelingsachterstand"

?

Waarschuw beheerder
ja geleid ja! en tuurlijk zal de baby dat horen maar lang niet zo hard dat het schade op loopt! :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op vrijdag 26 augustus 2005 om 20:20:
at is toch zo'n zinloze opmerking, gevaren van roken zijn bekend, dat jij gezond bent, geweldig, maar wat als jij nou een afwijking had?

had je dan nu ook zo joviaal geschreeuwd: "Ach Mijn moeder heeft ook gerookt en ik heb een ontwikkelingsachterstand"

?

je snapt mijn punt niet...

veel mensen roken... ook tijdens zwangerschap... ken er genoeg (vaak ook jongere moeders maar evengoed)

een avondje in de rook zal niet zo boeiend zijn... rokende zwangere vrouwen is veel erger.. elke dag een pakje 9 maanden lang.. dats pas feest haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 20:21:
ja geleid ja! en tuurlijk zal de baby dat horen maar lang niet zo hard dat het schade op loopt!

bron graag :vaag:
Waarschuw beheerder
rokende zwangere vrouwen is veel erger

meeroken is minstens zo erg,,maar ja,,als je in de stad woont is de lucht ook niet echt zuiver,,en zo kan je niets meer doen...

maar naar een feest?? :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 20:24:
bron graag

van mijn tante die werkt op de kraamafdeling van het ziekenhuis. Of wil je d'r foto zien;)

Waarschuw beheerder
jezus mensen.. waar bemoeie jullie je mee...? laat dat mens toch lekker stampuh als ze zwanger is... zal mij een rotzorg zijn zeg .. pff :s

Waarschuw beheerder
Het valt mij altijd op dat mensen die zelf nooit zwanger zijn geweest en geen kinderen hebben altijd het meeste commentaar hebben.:s

Waarschuw beheerder
Ik weet wel dat baby's het prettig vinden om wat "achtergrond" geluid te hebben. In de baarmoeder schijnen ze namelijk zoiezo al constant een "ruizend" geluid te horen. Sommige mensen doen als de baby geboren is asociaal stil, terwijl de baby dat juist niet leuk vind. Gewoon lekker muziekie aanzetten dus.

Qua risico zou ik het onaanvaardbaar vinden als mijn vrouw naar een feest gaat terwijl ze zwanger is. Elk risico wil je uitsluiten lijkt me. Je laat immers ook een echoscopie maken om te kijken of alles goed is, just to be sure. Waarom dan niet even 9 maandjes niet gaan partyen, just to be sure?

Lijkt me SIM-PEL, maar iedereen moet het uiteraard zelf weten.

Is er ooit wel eens iemand bevallen op een feest eigenlijk? Dan krijg je straks allemaal peuters die tegen elkaar op lopen te scheppen "Ik ben op de MAIN van DanceValley geboren.!!". "Nou ik lekker puh in de Bunker op Nature One"... Etc. Etc. ;-)
Waarschuw beheerder
goed commentaar tazzy..!! :)
Waarschuw beheerder
og.. zijn genoeg domme menseh die domme dingen doen.. de een mishandeld ze koter de ander gaat hoogzwanger met risico's naarn feessie.. Wat doejje eraan :/ Denk dat mensen die zien dat ze zwanger is er toch ook wel n tikkeltjeh rekening mee houwen.. lijkt mij.. :/

Waarschuw beheerder
Thanx Arwen ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op vrijdag 26 augustus 2005 om 19:54:
Geen kwaad?

-Meeroken
-Lichamelijke moeheid

idd!!!
Waarschuw beheerder
Ik heb er niet zo'n moeite mee dat ze op Extrema Outdoor was. Dat is per slot van rekening overdag en door de grote hoeveelheid ruimte hoef je ook niet perse heel dicht bij een speaker te staan. Als je moe bent ga je gewoon naar huis, en met die sigarettenrook valt het ook wel mee. Op het perron van de trein staan is ook niet geheel rookvrij...
Tja, natuurlijk is veiligheid wel iets om rekening mee te houden, maar als je zelf een beetje oplet, gaat dat prima. Ze zal ook wel mensen om zich heen hebben die d'r een beetje beschermen.

Waarschuw beheerder
Ach sommige mensen moeten gewoon geen kinderen nemen. En dit is daar een mooi voorbeeld van. En ja, dan moet je maar 9 maand rustig aan doen. Je wilt wat, of je wilt niets. Danmoet je ook niet klagen als er iets mis is met het kindje. ( stel dat )

Waarschuw beheerder
hhmz mssn was et wel een 2ling ofzo;)
en leek ze 9 mndn zwanger:P

nee ik vind et ook niet kunnen
maar ieder zijn eigen ding :jaja:

pff mot er niet an denken
Waarschuw beheerder
ik vind het niet kunnen doe normaal stel je je krijgt wel een duw en je flikkert om
kan je beter ff 9 maanden niet feesten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabje :cheer: op vrijdag 26 augustus 2005 om 16:09:
Tja waarom niet, als zij zich daar prettig bij voelt

kijk opzich is het waar maar ik vind het persoonlijk heel
egoistisch want kijk wat er gebeurd als je goed hard valt:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vallen kun je overal:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 augustus 2005 om 12:10:
vallen kun je overal

alleen denk dat hje op een party eerder op je smoel gaat dan elders........
neem nou die heinekehal die trap ieder x weer als ik er ben flikker ik zeker wel 1x naar beneden per avond......:P
Waarschuw beheerder
Ben nou 5 maandjes zwanger en hoe graag ik 't af en toe ook zou willen.. ga ECHT NIET FEESTUH ALS IK ZWANGER BEN!!!

Damnn wat een verstand!!!

whhahaha zou wel een actie zijn trouwens... waar ben jij geboren?? Nou uhhh op Megarave, en jij??
Waarschuw beheerder
vallen kun je overal

tuurlijk maar of je nou op straat loopt of heuveltjes af op mysteryland in de modder...;)

ga je met je dikke toeter...:p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind dta als je een buikje krijgt, dat je zulk soort dingen niet moet doen,

maar ik heb nog nooit in zo'n situatie gezeten duss.

Waarschuw beheerder
Ik vind het dus super onverantwoordelijk als je lekker gaat feesten als je zwanger bent....of je nou 10 weken of 8 maanden zwanger bent.

Geluiden dringen absoluut door in de baarmoeder. En het is goed om muziek te draaien tijdens te zwangerschap. Die kleintjes herkennen het na de geboorte. Maar ze schrikken ook van harde geluiden. Ik merkte het toen ikzelf zwanger was, als ik even harde muziek opzette werd ze wakker en werd onrustig. Dus reken maar als je een aantal uur in dat gebonk zit je kindje er niet blij mee is.

En dan idd de risico's van vallen, een por in je buik krijgen en het meeroken. Tuurlijk overal loop je dat risico maar als je naar een feest gaat zoek je het gevaar wel bewust op. En dan ben je geen verantwoordelijke moeder.

Als je zo graag zwanger wilt worden moet je eerst maar bedenken dat je toch het één en ander even moet laten. En kan je dat niet, wordt dan eerst nog maar wat volwassener.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2005 om 12:27:
Ik vind het dus super onverantwoordelijk als je lekker gaat feesten als je zwanger bent....of je nou 10 weken of 8 maanden zwanger bent.

Geluiden dringen absoluut door in de baarmoeder. En het is goed om muziek te draaien tijdens te zwangerschap. Die kleintjes herkennen het na de geboorte. Maar ze schrikken ook van harde geluiden. Ik merkte het toen ikzelf zwanger was, als ik even harde muziek opzette werd ze wakker en werd onrustig. Dus reken maar als je een aantal uur in dat gebonk zit je kindje er niet blij mee is.

En dan idd de risico's van vallen, een por in je buik krijgen en het meeroken. Tuurlijk overal loop je dat risico maar als je naar een feest gaat zoek je het gevaar wel bewust op. En dan ben je geen verantwoordelijke moeder.

Als je zo graag zwanger wilt worden moet je eerst maar bedenken dat je toch het één en ander even moet laten. En kan je dat niet, wordt dan eerst nog maar wat volwassener.

denk dat er verder niks meer over te zeggen valt
Waarschuw beheerder
donateur

En trouwens....datgene dat je dan moet laten, daar kan je toch andere leuke dingen voor terug doen?

Uitwaaien op het strand, terrasje zitten, bioscoopje pakken etc :jaja:

lekker genieten en plezier hebben mag best, maar onthoud goed dat er een kleintje mee moet genieten en dat het niet ten koste mag gaan van hem of haar :nee:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 16:24:
het schijnt geen enkel gevaar te vormen voor de baby als je naar feesten gaat. Ze schijnen namelijk gaan last te hebben van de harde muziek en gedans.Als je maar gaan drugs of alcohol gebruikt! Heb het even na gevraagd bij me tante die werkt namelijk in het ziekenhuis op de kraamafdeling

Ik hoop dat ik nooit bij jou tante op de kraamafdeling kom te liggen.......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 16:10:
rond lopen.....

waaaaaaaaaaaaaaaaat ??? dat heb ik nog nooit gezien !! Bennie nou serieus ?

helemaal gek die lui :no:

wat die zwangere dame betreft... denk niet dat het heel veel kwaad kan.. denk ook niet dat ze 5 uur lang heeft staan beuken met 3 pillen in der mik
maar tis maar net waar je zin in hebt als je al met zo'n toeter rondloopt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 14:16:
Een beetje raar ja, maar goed iedereen zn eigen keus!

Ieder zijn eigen keus....... ja de moeder kan die maken het kind niet. Als je zwanger bent ben jij verantwoordelijk voor het mensje dat veilig in je buik moet groeien zonder dat het bewuste risico's loopt.

Kan je die keus niet maken en ga je lekker door met feesten dan ben je het niet waard om al moeder te worden.
Waarschuw beheerder
tjonge tjonge wat een veroordelingen zeg...
ik ben zelf 20 weken zwanger en verpleegkundige en ook ik ging altijd naar feesten, het is dat mijn ventje niet wil dat ik nog naar feesten ga maar ik zou het best willen hoor.. Denk ook niet dat ik het erg lang vol zou houden.. maargoed..

en de schade zal heus meevallen hoor, je moet idd niet voor een box gaan staan en dat meeroken valt ook wel mee en vallen??? ik ben nog nooit op een feest gevallen en een duw stabiliseerd het vruchtwater ook wel..

ik vind dat iedereen lekker moet doen wat ze wil, als je het trekt, why not!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Menga op zondag 28 augustus 2005 om 19:17:
ik vind dat iedereen lekker moet doen wat ze wil, als je het trekt, why not!

:yes:
Waarschuw beheerder
iedereem ,oet idd zelf weten wat ie doet maar nogmaals, je doet er verstandig aan om lekker ff niet naar een party te gaan

Waarschuw beheerder
onzin, als jij zwanger bent moet je geen onnodige risico's nemen en da's naar een feest gaan wel: anders moet je je afvragen of je wel een kind moet nemen

Waarschuw beheerder
Het hangt er vanaf hoe jij je voelt, en het is je eigen risico als er wat gebeurd.

Ik ben op 20 aug nog naar Decibel geweest..( 30 wken zwanger ) Ik moet wel eerlijk zeggen dat het vermoeiend was. Ik heb 't ongeveer 4,5 uur volgehouden en heb alleen maar buiten gestaan. Maar ik heb echt een superrrrrrdag gehad. Het was een goeie afsluiter!!!! :D

Waarschuw beheerder
ik vind dat iedereen lekker moet doen wat ze wil!
Waarschuw beheerder
Ik zou het zelf niet doen, maar dat moet ieder toch zelf weten.
Je zal dan toch wel oud en wijs genoeg zijn??? :D

Zag op ML ook nog een zwanger meisje lopen :yes:

Waarschuw beheerder
lijkt me niet zo slim he om dan te gaan feesten als dr daar iets gebeurt heb je best een vet probleem of als je valt en dan tussen al die mensen in ligt:S

Waarschuw beheerder
en t lijkt me zoiezo niet zo makkelijk hakken met zo'n dikke buik:P
Waarschuw beheerder
donateur
Zo kan de kleine wel wennen.. naar een feest zoals extrema oké.. maar als iemand zwanger naar een hardcore party gaat lijkt me niet zo slim als iedereen flink staat te beuken..
Waarschuw beheerder
ik denk ook niet dat iemand met een dikke buik zal gaan staan beuken... beetje kijken langs de kant beetje dansen, maar echt niet uit je plaat gaan hoor, ik ken ze niet die dat nog kunnen hahaha

ik ben het al zat als ik de trap op moet ...

Waarschuw beheerder
ik was 6 maanden zwanger toen ik naar thunderdome ben geweest (is al weer 4 jaar geleden)maar ik had nergens last van en mijn meid vind het muziek nu ook mooi haha.ik vind wel hoe het er nu soms aan toe gaat met ruzies enz dat het niet verstandig is,maar toen was het heel mooi en ik hield het ook lang vol,maar ja mijn meid is nu 4 jaar en ze is gezond.1 okt ga ik voor het eerst weer naar een houseparty.ik vind dat iedereen het zelf moet weten ,maar ik vind het nergens op slaan ,dat een kind er ongezond van wordt,ja als je pillen of drank gebruikt als je zwanger bent natuurlijk wel
Waarschuw beheerder
Twee weken voor de uitgerekende datum ben ik naar Sensation Black geweest!!! Het was weer een super feestje en we zijn tot het eind gebleven. Je moet uiteraard wel voorzichtig zijn, maar ongelukken kunnen overal gebeuren en om nou 9 maanden op de bank te gaan zitten, nee... Mama moet ook ontspannen en mama blij= baby blij. En je moet doen waar jij je goed bij voelt.
Waarschuw beheerder
Sja als je echt hoogzwanger bent vind ik het niet slim. Idd
Uitspraak van Mootjeh :cheer: op woensdag 31 augustus 2005 om 12:36:
ongelukken kunnen overal gebeuren

, maar denk dat op n grote party toch wel makkelijk iemand hard tegen je aan kan lopen of dansen... Hoevaak krijg ik wel niet n elleboog in mn buik.
Je hebt toch verantwoordelijkheid naar je kind toe. Maja moet ieder voor zich weten, ja toch :yes:
Waarschuw beheerder
nee ik vind het nix hoor..

ben zelf ook een partyanimal..
maar ben 9 maanden nu nog wel langer niet gegaan, was het moeilijk natuurlijk ma je doet het gewoon niet.. hallo denk es aan je kind..
je kunt nog jaren feesten erna..

mijn mening...
Waarschuw beheerder
tja... ziet er erg raar uit...

Ieder moet het voor zich zelf weten, maar ik zou het iig nooit doen... Kan nooit goed zijn voor je kind, toch??

Waarschuw beheerder
Mama moet ook ontspannen en mama blij= baby blij. En je moet doen waar jij je goed bij voelt.

sluit ik me zekers bij aan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 26 augustus 2005 om 23:26:
Uitspraak van Stampertje;-) op vrijdag 26 augustus 2005 om 19:54:
Geen kwaad?

-Meeroken
-Lichamelijke moeheid

kijk naar dat mens (Tanja) in BigBrother bah bah

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen vinden het er raar uitzien ja, maar dat betekent niet dat het niet kan. Het is extrema maar. Het is een outdoor feest, dus volume van muziek en het meeroken valt wel mee. Als je over de snelweg met het raampje open rijdt, krijg je meer teringzooi binnen. En dat dansen vindt het kindje juist heerlijk, die schommelt lekker mee.

Waarschuw beheerder
Moet mijn vriendin niet doen hoor...

vooral als ze hoogzwanger is....

Doet toch normaal

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mootjeh :cheer: op woensdag 31 augustus 2005 om 12:36:
Twee weken voor de uitgerekende datum ben ik naar Sensation Black geweest!!!

Dat vind ik dus echt niet kunnen, telt je eigen pleziertje dus zwaarder dan het risico voor je kind!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van m-? op vrijdag 26 augustus 2005 om 14:12:
zolang ze maar geen drugs gebruikt..

of alcohol

zwangerschap is geen ziekte
het word juist door doktoren aangeraden om zo lang mogelijk je normale leventje te blijven volgen,
zolang je er maar op toe ziet dat je het kind geen opzettelijke schade toebrengt
Waarschuw beheerder
Ik zelf zou het niet doen, maar als moeder weet je zelf het beste wat goed voor is jezelf en de baby! Dus laat iedereen het lekker zelf weten!
Waarschuw beheerder
donateur
zwangerschap is geen ziekte
het word juist door doktoren aangeraden om zo lang mogelijk je normale leventje te blijven volgen,
zolang je er maar op toe ziet dat je het kind geen opzettelijke schade toebrengt

zegt iemand hier dat het een ziete is dan? Dat je thuis met beenkleuisters op de bank koet zitten met eenm wollen deken om je heen?

Nee dus, je kan er best op uit trekken, maar selecteer eens wat het beste is voor je kind en weeg dat eens af aan je eigen plezier.

ik zie op een feest teveel risico's en die kunnen dan misschien klein zijn (je kan overal vallen, overal kan ruzie ontstaan, overal wordt gerookt) op zo'n feest is het allemaal toch wat gecentreerder, ik vraag me echt in vredsnaam af waarom je er dan tussen gaat staan :/

Jew hoeft echt geen 9 maanden thuis te zitten, je kan ook kiezen voor 37834763498 alternatieven die én leuk zijn, én goed voor moeder en kind. (dus ontspanning, plezier maken met het beperken van schadelijke gevolgen)

Snap best dat er een werelds verschil zit tussen een festival in de open lucht, of een hardcore feestje...maar toch...

Maar goed, meningen verschillen, ik zou het never nooit doen :nee: Zou het mezelf niet kunnen vergeven als ik misschien wel een duw krijg, of val, of wat dan ook..

Dan liever 9 maanden even kiezen voor die andere 437342978 mogelijkheden :jaja:

Twee weken voor de uitgerekende datum ben ik naar Sensation Black geweest!!! Het was weer een super feestje en we zijn tot het eind gebleven

onvoorstelbaar :/ maar goed...alleen het feit al dat je op zo'n tijdstip je lichaam wilt vermoeien omdat je zo graag meewilt :/
Wat nou als je daar toevallig wel onverhoopts problemen zou hebben gehad of iets dergelijks, zou je er dan nu nog trots op zijn? :vaag:

Waarschuw beheerder
Vind het niet kunnen, als je zwanger bent moet je goed voor jezelf en het kind zorgen en kun geen lange zware nachten meer maken.

Waarschuw beheerder
Moet ze lekker zelf weten .. ze zou t zelf denk ik wel weten tog ?
zou t zelf iig niet doen :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook zwanger en laatst naar een feestje geweest en ik ben express niet naar een groot en extreem druk feestje geweest en ik ben lekker achteraan gaan staan zodat ik ook niet omver kon worden gelopen en geport enzo.
Heb lekker staan dansen ( niet overdreven los gegaan, maar gewoon lekker gedanst ) en heb het prima naar me zin gehad.
En als we dan toevallig gingen lopen liep me vriend voor me en een vriendin achter me zodat niemand me omver kon duwen of lopen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zoiezo beetje onverantwoordelijk :vaag: wat denk je van die rook hitte en andere rotzooi, dat is echt niet goed voor t kind :-s

Waarschuw beheerder
donateur
Ik rook niet, gebruik niet en juist vanwege de hitte ben ik naar een niet zo druk feestje geweest en heb ik totaal geen last van de warmte gehad en ik heb veel water gedronken, dus zo onverantwoordelijk vond ik het niet.

Waarschuw beheerder
ehhh uhhh

ff voor de duidelijkheid, ik reageer op de topictitel, niet op jouw ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 10:20:
ff voor de duidelijkheid, ik reageer op de topictitel, niet op jouw

Sorry, ik dacht dat je het tegen mij had :flower:

Waarschuw beheerder
:)
Waarschuw beheerder
ik vindt het ook niet kunnen niet zozeer door de muziek maar meer omdat je in eeen ruimte waar veel mensen zijn en er veel kan gebeuren stel je voor dat je per ongeluk een trap of klap in je buik krijgt je vraagt er niet om maar waarom zou je extra risico willen lopen dat er wat met je kindje gebeurd voor een avondje plezier je weet maar nooit!!

Waarschuw beheerder
Op dit moment ben ik zelf ook zwanger,ik ben toen ik 3 maanden zwanger was ook nog wezen stappen! Toen zag je nog niks,maar van sommmige mensen die het wisten kreeg ik ook commentaar

Nu heb ik er niet echt behoefte aan,maar waarom mag je niet uit als je zwanger bent? ben je dan gehandicapt of zo?
En ongelukken die kan je overal krijgen!
Als je zo gaat denken kun je net zo goed jezelf 9 maanden opsluiten!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 10:56:
Nu heb ik er niet echt behoefte aan,maar waarom mag je niet uit als je zwanger bent? ben je dan gehandicapt of zo?

Jah psies zo denk ik er dus ook over :yes:
Als je zelf al voorzichtig doet enzo, kan er net zoveel gebeuren als je thuis bent enzo :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van de befpiraat returns op zondag 30 oktober 2005 om 11:39:
Minder, want de meeste ongelukken gebeuren binnenshuis

Hoppa (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 10:56:

sluit ik me bij aan.
Waarschuw beheerder
hallo, die dame is/was zwanger niet gehandicapt hoor!!!
kom op zeg of dat zwanger zijn betekend dat je jezelf op moet sluiten?!
ze zal het zelf het beste voelen wat ze aan kan, en zo lanng ze er geen drugs bij gebruikt zou ik zeggen "waarom niet"!!!
Waarschuw beheerder
laat het haar lekker naar haar zin hebben
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hangt er ook van af naar wat voor party je gaat, als t een kleine outdoor party is.....lijkt t mij ok, frisse lucht is nooit verkeerd :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben toen ik 12 weken was naar Sensation geweest en ik vond het persoonlijk verschrikkelijk.. Voelde me totaal niet op mijn plaats tussen al die vage gasten en ik was als de dood dat er wat zou gebeuren. Ben daarna nog 2 keer ofzo in het dorp wat gaan drinken maar ik vond het niks...

Ben wel tot 32 weken zondags naar het voetbal gegaan. gewoon rustig op mijn stoeltje zitten potje voetbal kijken. Toen ik ging merken dat Bas het niet leuk meer vond die herrie ben ik gestopt ermee.

Ach, ieder voorzich maar goed is het niet. Die geluiden enzo dringen idd echt wel door je buik en vruchtwater heen. Ik heb zoiets van, wat zijn die negen maanden nou? Je kan erna nog naar zoveel feestjes, waarom dan risico's opzoeken. Want je kan zeggen wat je wil, die zijn er namelijk wél

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fairytale op zondag 30 oktober 2005 om 16:57:
Want je kan zeggen wat je wil, die zijn er namelijk wél

Risico's zijn er overal, buiten, in huis of waar dan ook.
Ik verdom het om thuis te blijven zitten als ik met de nodige voorzichtigheid ook kan gaan feesten.
Waarschuw beheerder
donateur
maar wie zegt dat je thuis moet blijven zitten?

Naast feesten zijn er nog andere leuke dingen om te doen hoor :/ die niet de nodige risico's met zich meebrengen :/

En om nu te zeggen risico's zijn er overal...dat klopt, maar moet je ze daarom maar opzoeken?

Snap ik echt niet hoor :/

Er is niemand die zegt dat je 9 maanden moet thuiszitten :/

Maar tussen een groot feest bezoeken en thuiszitten zit nog een heel scala aan andere leuke activiteiten
Waarschuw beheerder
tja als je een chemo baby wilt :/
Waarschuw beheerder
Weet niet maar lijkt me niet al te verstandig! :s
Maaruh ieder zijn eigen ding...Het wordt toch hun
kind..en het is maar wat je er van wilt maken :p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van E.M.I. op zondag 30 oktober 2005 om 18:30:
tja als je een chemo baby wilt

Das echt een opmerking die nergens op slaat :nocheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Curl~ op zondag 30 oktober 2005 om 18:11:
Naast feesten zijn er nog andere leuke dingen om te doen hoor die niet de nodige risico's met zich meebrengen

Ik zeg niet dat ik elk weekend ga feesten, maar een keer een feestje is niets mis mee vind ik.

Waarschuw beheerder
Dat vind ik ook niet kunnen nee (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 17:55:
Ik verdom het om thuis te blijven zitten als ik met de nodige voorzichtigheid ook kan gaan feesten.

Ik heb ook heus niet negen maanden lang thuis gezeten. Maar ik ging met vriendinnen ergens wat drinken, in een cafeetje. Of lekker uit eten. Of naar de film..of er kwamen mensen bij mij thuis gezellig film kijken of iets dergelijks... tuurlijk zijn er overal risio's.. Je kan thuis ook struikelen over een schoen, of uitglijden in de badkamer. Maar die risico's zijn héél wat minder dan de risico's die je loopt op een feest.

Wat als er een massale vechtpartij uitbreekt? Of iemand gooit wat in je drinken? Een idioot springt van achteren bovenop je omdat hij denkt dat je iemand anders bent? Ik noem maar wat.. Kijk, nogmaals.. Je moet het helemaal zelf weten maar ik snap wérkelijk niet wat die fokking paar maanden uitmaken op twee mensenlevens om eventjes niet te gaan stappen..

Overigens, ik las ergens dat iemand met 38 weken nog naar Sensation geweest was... Klik hier even voor mijn buik met 38 weken... Dat had ik dus néer meer gekund. Laat staan dat ik uberhaupt zolang wakker had kunnen blijven :O
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ene kant heb je absoluut gelijk, maar ik zoek gewoon kleine feestjes uit en dus niet die masale feesten zoals HardBass enzo.
Waarschuw beheerder
donateur
Meisie, je hoeft je voor mij niet te verantwoorden hoor :)

Ik zie ook dat je 'pas' acht weken zwanger bent.. misschien veranderd het nog. Ik dacht toen ik net zwanger was ook dat ik nog wel naar feesten/feestjes zou gaan.. Maar ben er snel op terug gekomen..!

Gefeliciteerd natuurlijk en geniet ervan! Moet wel zeggen dat ik benieuwd ben of je met zo'n dikke buik ook nog gaat.. Ik had ook wel een soortement van schaamtegevoel op een gegeven moment. Ik ging in t weekend bij mijn vriend nog wel eens wat drinken, gewoon in een grand café en mensen kijken toch gek naar je.. Ook wel logisch natuurlijk en ik voelde me mede daarom al helemaal niet meer op mijn gemak. Los van het feit dat ik echt een énorme buik had en dat ook niet echt meedeed in de feestvreugde
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fairytale op zondag 30 oktober 2005 om 21:09:
Ik zie ook dat je 'pas' acht weken zwanger bent.. misschien veranderd het nog. Ik dacht toen ik net zwanger was ook dat ik nog wel naar feesten/feestjes zou gaan.. Maar ben er snel op terug gekomen..!

Ik weet wel zeker dat ik er nog op terug kom hahahaha
Want ik zag op dat feestje ook een vrouwtje lopen met een zwanger buikkie en ik had echt zoiets van hmmmm thuis blijven is misschien een optie voor je :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fairytale op zondag 30 oktober 2005 om 21:09:
Gefeliciteerd natuurlijk en geniet ervan

Thanks en ik denk dat helemaal goed gaat komen :yes: :flower:
Waarschuw beheerder
Kan je inderdaad beter niet doen, tenzij je een house baby wilt. Misschien was ze wel helemaal niet zwanger een heeft ze gewoon een enorme buik

Waarschuw beheerder
Ik vind het onverantwoord!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 augustus 2005 om 09:41:
ik was 6 maanden zwanger toen ik naar thunderdome ben geweest (is al weer 4 jaar geleden)maar ik had nergens last van en mijn meid vind het muziek nu ook mooi haha.ik vind wel hoe het er nu soms aan toe gaat met ruzies enz dat het niet verstandig is,maar toen was het heel mooi en ik hield het ook lang vol,maar ja mijn meid is nu 4 jaar en ze is gezond.1 okt ga ik voor het eerst weer naar een houseparty.ik vind dat iedereen het zelf moet weten ,maar ik vind het nergens op slaan ,dat een kind er ongezond van wordt,ja als je pillen of drank gebruikt als je zwanger bent natuurlijk wel

je bent gewoon niet goed bij je hoofd:s
als je zwanger bent dan hoor je gewoon niet op een feest te lopen al drink je niet en gebruik je geen drugs.
iedereen staat te beuken en te stampen voor de zelfde geld knalt iemand vol tegen je buik aan:s
en dan wil ik je reactie wel eens horen

Waarschuw beheerder
Al die mensen die geen kinderen hebben of niet zwanger zijn moeten gewoon zijn smoel houden.......ik wil jullie wel eens zien als je zwanger bent en je hebt zin in een feestje!!!Ik ben ook naar 2 extrema feestjes geweest, en helemaal niets aan de hand hoor!! Slecht voor je kind als er iemand per ongeluk in je buik port..???daar heb je vruchtwater voor, dat beschermd je kindje!!

Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 20:38:
iedereen staat te beuken en te stampen voor de zelfde geld knalt iemand vol tegen je buik aan
en dan wil ik je reactie wel eens horen

nog nooit meegemaakt, ook niet voor of na dat ik zwanger was!!!!

en over dat meeroken, alsjeblieft zeg!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Nou ik heb een keer gezien dat een meisje zwanger was, en die stond gewoon te knallen...Dan ben toch niet goed bij je hoofd?

Maarre waarom mag je niet op een feest lopen als je zwanger ben?? Bull-shit
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 21:00:
Maarre waarom mag je niet op een feest lopen als je zwanger ben?? Bull-shit

Het mag wel, en het kan waarschijnlijk ook best. Maar of het verstandig is? Ik vind van niet...

Nogmaals..

Uitspraak van Fairytale op zondag 30 oktober 2005 om 20:27:
Je moet het helemaal zelf weten maar ik snap wérkelijk niet wat die fokking paar maanden uitmaken op twee mensenlevens om eventjes niet te gaan stappen

Als je zwanger raakt en je maakt de keuze om het te houden dan moet je daar bepaalde consequenties uit trekken. Stilstaan bij het feit dat je leven een hele andere wending krijgt. Je leven houd niet op, maar veranderd wel! Zeker als je kind nog in je buik zit. Het is het allermooiste, leukste, liefste, beste wat je kan overkomen maar er horen, vind ik gewoon dingen niet meer dan. En een ervan vind ik dus naar houseparties gaan tijdens de zwangerschap. Als je die paar uurtjes op een feest belangrijker vind dan je kind, dan liggen je prioriteiten verkeerd.. Misschien een harde uitspraak maar zo denk ik erover
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Denk dat mensen er pas goed over kunnen oordelen als ze zelf zwanger zijn, of zijn geweest...

Merk dat ik het gewoon niet meer volhoudt zo'n hele nacht en als ik moe begin te worden ga ik ook direct naar huis.

Heb heel goed overlegd met mn verloskundige (doordat ik zelf feesten geef) en inderdaad de muziek e.d. kunnen geen kwaad doen voor de baby. Het enige wat van belang is dat je goed luistert naar je eigen lichaam. Dus zodra je moe bent, direct naar huis.
Feesten/uitgaan, het heeft verder geen consequenties dus kan je dat ook gewoon doen.

Nu ga ik niet naar feesten om echt te feesten, sta dus ook niet midden in de zaal, zou anders wel bang zijn dat iemand er tegenaan zou komen o.i.d.

Spontaan idee: Bij deze zijn alle zwangere vrouwen op mn feestjes uitgenodigd, zal er persoonlijk voor zorgen dat er niets kan gebeuren en dat jullie een eigen plekje hebben :bloem: ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DD80 op dinsdag 1 november 2005 om 11:14:
Spontaan idee: Bij deze zijn alle zwangere vrouwen op mn feestjes uitgenodigd, zal er persoonlijk voor zorgen dat er niets kan gebeuren en dat jullie een eigen plekje hebben

Briljant idee hahahaha :cheer:
Danuta, jij organiseert toch de Hét Gezellige oldschoolfeest en de andere feestjes in de Poema?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
je moest is weten wat zwangere vrouwen allemaal kunnen met een dikke buik B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 11:28:
Briljant idee hahahaha
Danuta, jij organiseert toch de Hét Gezellige oldschoolfeest en de andere feestjes in de Poema?laatste aanpassing 1 november 2005 11:29

:yes: dus bij deze ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DD80 op dinsdag 1 november 2005 om 11:34:
dus bij deze

Ik kom er altijd graag, dus bij de volgende ben ik zeker van de party :cheer:
En als ik moe ben, ben ik binnen 10 minuten thuis :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Beetje onverantwoordelijk (N)
Vind het eigenlijk niet kunnen..

Waarschuw beheerder
zolang je zelf vind dat het kan moet je het gewoon doen....

Waarschuw beheerder
ja idd:S wel een beetje weirt:S maar ja ik denk dat zij wel weeet wat ze doet;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 14:00:

Daar ben k het mee eens je kent jezelf het best
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als vrouwen zich zelf daar prettig voelen .. moeten ze dat zeker doen..
Waarschuw beheerder
Wat vind jij?

:no: Als je het feesten niet eens een paar maanden kan laten, ben je er nog niet aan toe om moeder te worden!!
Waarschuw beheerder
Het lijkt me dat als je zwanger bent, je sowieso wel een rustiger plekje uitzoekt op een feest en niet in het midden gaat staan. Daarbij beschermt het vruchtwater je kindje inderdaad. Op een outdoor feest lijkt het roken me geen probleem om je heen, op een gemiddeld terras wordt er net zoveel om je heen gerookt ( werd eerder als optie gegeven) Tuurlijk ik kan niet echt oordelen ben nooit zwanger geweest, maar dit denk ik.

Daarbij had ik zelf gehandicapt kunnen raken, ik lag in een stuitligging, waar ze pas achter kwamen toen ik met mijn kont eerst kwam. En mijn moeder moest vrij snel naar het ziekenhuis omdat een of andere kneus haar hoogzwanger in de supermarkt vol met een winkelwagentje in haar knieholtes reed, ze klapte op de grond en thuis merkte ze dat mijn "prive-zwembadje"langzaam begon leeg te lopen.

Waarschuw beheerder
vind ik ook raar ookal ben je pas net zwanger lijkt mij da al da gespring en die trillinge van de bass nie egt goed zal zijn:s
Waarschuw beheerder
ik vind het onverantwoordelijk ...

wat als de pleuris om je heen uitbreekt ... een vechtpartij ...

sta je dan met je dikke toeter :no:

NOT DONE :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op maandag 13 februari 2006 om 18:59:
NOT DONE

Juist!
maja jong geleerd is oud gedaan! :9

Waarschuw beheerder
donateur
Merk dat ik het gewoon niet meer volhoudt zo'n hele nacht en als ik moe begin te worden ga ik ook direct naar huis.

Heb heel goed overlegd met mn verloskundige (doordat ik zelf feesten geef) en inderdaad de muziek e.d. kunnen geen kwaad doen voor de baby. Het enige wat van belang is dat je goed luistert naar je eigen lichaam. Dus zodra je moe bent, direct naar huis.
Feesten/uitgaan, het heeft verder geen consequenties dus kan je dat ook gewoon doen.

idd

Ik ben vandaag 12 weekies zwanger en ga ook nog naar feesten. Nu ga ik het meest naar de waakzaamheid waar ze heerlijke chesterfieldbanken hebben, dus ik zit daar wel goed. :yes:

Lang hou ik het natuurlijk niet meer vol, maar ga toch echt geen 9 maanden thuis zitten.
Van bioscopen krijg ik alleen maar last van me rug, kroegen/cafe's/restaurants haat ik vanwege de vaak lage plafonds waardoor het er vreselijk rokerig is en ik heb astma dus vermijd ik die plekken al jaren.

Verder zie ik wel hoe lang ik het nog volhou, ik heb nu nog geen buikie, maar dat komt vanzelf en dan zien we wel hoe lang ik het volhou.
Je moet gewoon goed naar je lichaam luisteren!!
En springen op een feest mag ook gewoon, je mag ook nog gewoon sporten tot een maand of 7 zeggen ze in het ziekenhuis. Je lichaam geeft het echt zelf aan wat nog gaat of niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk kan het als ze maar nuchter is!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
hehe wat denk jij!! Ik ben in jaren niet meer zo nuchter geweest :D

Heb nu zelfs bergen liga's, sultana's, appels en bananen mee als ik ga stappen :D
Moet je die portiers zien, ze willen me niet eens meer fouilleren bijna in de waak :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op dinsdag 14 februari 2006 om 22:53:
Heb nu zelfs bergen liga's, sultana's, appels en bananen mee als ik ga stappen :D
Moet je die portiers zien, ze willen me niet eens meer fouilleren bijna in de waak :p

hahaha das toch ook een raar gezicht.... smeer je ook een boterham met pindakaas ;p
Waarschuw beheerder
donateur
als je het nog aan kan fysiek gezien en geen shit gebruikt, dan moet het wel kunnen toch. De meeste lukt dat alleen niet meer in de laatste maandjes
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 14:00:

jij hebt wel een hele ouwe koe uit de sloot gehaald

maar ik vind het wel kunnen als jezelf en je vrienden maar goed op je letten. en geen shit gebruiken id..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
denk dat t in t begin vd zwangerschap wel gaat,dan hou je t ook nog wel vol,vind ook dat ieder t voor zichzelf uit moet maken.Maar idd no drugs enzo,das namelijk echt not done!
Waarschuw beheerder
Vind ik niet kunnen, kijk zodra je het kind heb ok, af en toe kan geen kwaad, maar zodra je nog moe bevallen :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Je kan van te voren best inschatten welke plekken het veilig is en wanneer niet.

Maar voor de rest lijkt me niet zo'n verstandig plan...
Je zal maar net in dat ene relletje verstrengeld raken en dan kan het over zijn!

Gewoon een paar maandjes geduld hebben, maakt niet uit toch?

Waarschuw beheerder
gevaarlijk als je een kind krijgt veranderen er eenmaal dingen :/

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat de moeder zelf het beste kan uitmaken wat nog verstandig is. Voor de muziek en het dansen hoef je het iig niet te laten, dat maakt niets uit. Goed naar je lichaam luisteren, wanneer deze om rust vraagt en situaties goed inschatten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 12:34:
Ik denk dat de moeder zelf het beste kan uitmaken wat nog verstandig is. Voor de muziek en het dansen hoef je het iig niet te laten, dat maakt niets uit. Goed naar je lichaam luisteren, wanneer deze om rust vraagt en situaties goed inschatten.

Sluit ik me helemaal bij aan:yes:
Waarschuw beheerder
Of naar de film

En een film is niet gevaarlijk voor de baby??
Daar kunnen schrikmomenten in zitten!

Helemaal mee eens!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van marissiegirl op maandag 27 februari 2006 om 09:33:

Ja precies
Waarschuw beheerder
ik zou niet zo snel naar een groot feest gaan als ik zwanger zou zijn maar je kan wel uitgaan, zolang je dan maar geen drugs of alcohol gebruikt heb ik er geen problemen mee!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 09:40:
Uitspraak van marissiegirl op maandag 27 februari 2006 om 09:33:
Ik denk dat de moeder zelf het beste kan uitmaken wat nog verstandig is. Voor de muziek en het dansen hoef je het iig niet te laten, dat maakt niets uit. Goed naar je lichaam luisteren, wanneer deze om rust vraagt en situaties goed inschatten

Vindt ik ook!!

Waarschuw beheerder
Ik zou het zelf denk ik niet doen..Maar wat al gezegd wordt, je weet zelf wat goed voor je is!

Waarschuw beheerder
Als je zwanger bent is het belangrijk om een goed dag en nachtritme aan te houden. Voldoende rust is zeer belangrijk voor zowel moeder als kind. Het lichaam heeft al veel te lijden onder een zwangerschap!
Feesten tot 5 uur in de ochtend is dus niet verstandig!
Waarschuw beheerder
ik zou het niet doen..
maar als je er nog energie voor hebt kan het echt geen kwaad:no: mijn verloskundige heeft gezegd dat je gewoon zo lang door moet gaan met dingen die daarvoor ook deed zolang je kan.. ik vroeg of ze daaronder ook feesten verstond, en toen zei ze dat dat geen kwaad kon

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zag op extrema outdoor een zwanger vrouwtje rondlopen. En niet paar maandjes... leek alsof ze elk moment kon bevallen. Ze liep daar te springen en te doen. Persoonlijk vind ik dit een beetje raar.

Nou ja, daar kan ik met m`n kop niet bij dat je zoiets stoms doet. Voor hetzelfde geldt knalt er iemand tegen je zwangere buik op, flikkert er iemand iets in de drinken, ik noem maar wat. Als je kiest voor een kind moet je die paar maanden rust op kunnen brengen, anders vind ik je het ouderschap gewoon niet waard. Als je dat al niet kunt, hoe moet dat dan later?

Dat het niet schadelijk is voor het kind is gelul, het wordt inderdaad beschermd in de baarmoeder maar dit is ook maar tot op een bepaalde hoogte. Na een aantal maanden zwangerschap kan het kind geluiden horen van buitenaf, moet je dus nagaan hoe dat kind zich voelt als je een paar uur lang in zo`n zaal naar dat gedreun staat te luisteren.

Lousy excuus verhalen van "mijn buurvrouw deed het ook en die heeft 2 kerngezonde en mega-intelligente kinderen". Maar dat het bij een ander goed is gegaan wil niet zeggen dat het bij jou ook goed gaat.

Andere kut-reden is "ik ben zwanger en niet ziek dus ik kan best uit" gaat ook niet op. Uitgaan bestaat niet alleen uit het bezoeken van houseparty`s, zoek ander vertier zoals de bioscoop, of een leuk eetcafe. Je neemt bewust risico`s door op zo`n party te gaan staan.
Waarschuw beheerder
donateur
Vind ik niet kunnen.:no:

Heb ik zelf ook niet gedaan, al moet ik wel zeggen dat ik regelmatig stond te springen thuis hihi:D

Is erg frustrerend als je zwanger bent en je kijkt uit op een discotheek waar je die heerlijke muziek allemaal vandaan hoort komen:d
Waarschuw beheerder

Wat vind jij?

Vind het ook echt belachelijk.

Ook nu blijf ik weer lekker 9 maanden thuis of ergens wat drinken in een grand cafe. Net zo gezellig en het scheelt je nog geld ook.

Ik zou er toch niet aan moeten denken dat er iemand tegen mn buik aan beukt. Nee hoor. Feesten kan altijd na die 9 maanden weer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 maart 2006 om 12:31:
Ik denk dat de moeder zelf het beste kan uitmaken wat nog verstandig is. Voor de muziek en het dansen hoef je het iig niet te laten, dat maakt niets uit. Goed naar je lichaam luisteren, wanneer deze om rust vraagt en situaties goed inschatten

Waarschijnlijk heb jij jezelf nooit verdiept in een zwangerschap want nu klets je onzin. De muziek op een feest staat te hard voor een ongeboren baby (foetus vanaf 16 weken!). Hiermee beschadig je al het gehoor van je baby!

Nee de moeder weet precies wat goed voor de kind is. :S Lik mn reet. Is gewoon een dom wijf wat echt niet nadenkt.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nou ja zeg.... je hoort toch voor jezelf en je baby te zorgen?????????????? zou niet eens weg willen gaan beetje achterlijk:s:

Waarschuw beheerder
dan vind ik niet kloppe
ik zou dat niet doen hur

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Denk dat mensen er pas goed over kunnen oordelen als ze zelf zwanger zijn, of zijn geweest...

hahahaha !!
ik denk dat de kinderen die dat hebben meegemaakt en nu een jaar of 12 zijn daar het beste over kunnen oordelen.
niet de ouders!
komen niet mee met de klasgenootjes en gaan naar de sportschool om daar op een hometrainer te gaan zitten.

Waarschuw beheerder
Nee zou het niet doen, zeker niet als je al een paar maanden bent.
Waarschuw beheerder
Ik heb echt een hekel aan dat soort vrouwen.. Zag ook pas een meisje dat al 5 maanden zwanger was in een discotheek te roken , drinken en ik hoorde dat ze ook nog wel s snuift.. Na zulke mensen maak je toch gewoon af..

Waarschuw beheerder
citeer 11 maart 2006 02:53
Ik heb echt een hekel aan dat soort vrouwen..

dat soort vrouwen :S ben je een soort als je uit gaat tijdens je zwangerschap/ :S

ik ben ook uitgegeaan tijdens mn zwangerschap,maar dan had ik het na een paar uurtjes ook wel gezien hoor.en naturlijk niet roken of drinken dat lijkt me logish

een beetje ntspanning tijdens de zwangerschap is heel er lekker hoor,dat maakt je niet meteen onverantwoord

Waarschuw beheerder
donateur
Wat vind jij?

ik vind dat zolang je lichaam het toelaat, je geen alcohol of drugs gebruikt (en níet rookt) en je verder lekker rustig aan doet: dan kan het toch best, zeker op buiten festivals waar je alle ruimte hebt. maar goed, je moet het niet overdrijven natuurlijk. denk dat je ook met een heel andere instelling naar zo'n feest gaat als je zwanger bent.

Waarschuw beheerder
Vind dat je in de eerste paar maanden nog best kan gaan. Zolang je maar geen alcohol of drugs gaat gebruiken en rustig aan doet.
ja ik persoonlijk vind het geen goede omgeving voor iemand die hoog zwanger is.
ik ga ook helemaal niet uit nu ik zwanger ben (ik mis het ook niet)

Waarschuw beheerder
Nee vind ik zeker niet kunnen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 februari 2006 om 12:58:

Yep sluit ik me ook bij aan!
Waarschuw beheerder
Ik zal ook wel ff raar kijken maar volgens mij kan het geen kwaad hoor :no:

Waarschuw beheerder
Ik vind het juist te gek dat zwangere vrouwen nog naar feesten gaan! Why not! Waarom zou het niet kunnen?
Ze moet uiteraard niet roken, drinken of drugs gebruiken, maar verder is bewegen en dansen toch alleen maar gezond?

Waarschuw beheerder
waarom zou dat niet kunnen :/
als ze het kunnen volhouden waarom niet :)
Waarschuw beheerder
ze elk moment kon bevallen. Ze liep daar te springen en te doen. Persoonlijk vind ik dit een beetje raar

ja vin het niet verantwoordelijk ...

Waarschuw beheerder
Wat een reacties hier zeg :S

Tuurlijk maakt het wel wat uit! Een kindje kan horen wat er buiten de baarmoeder gebeurd, helemaal die harde bass-tonen. Denk je dat zo`n kleintje dat prettig vindt??

Daarbij is dansen en springen ook niet goed, aangezien je bekken weker worden naarmate de bevalling nadert (ivm de bevalling, dan kan het kindje er iets makkelijker door).
Niet onbelangerijk is ook dat je ongeboren baby ook gewoon meehopst :S Ook zoiets wat zo`n kleintje gewoon niet fijn KAN vinden.

En als je zelfs wanneer je zwanger bent dit soort achterlijke dingen doet, als die negen maanden van je leven al teveel zijn om even wat rustiger aan te doen, hoe moet het dan wanneer dat kindje er eenmaal is? Gaat het dan in een draagzak achterop je rug mee ofzo?? En dat is precies hetzelfde principe!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480 cacheid=001289bc0022886fbfac475f1a014de530]http://i8.photobucket.com/albums/a28/kay-neo/111160.jpg[/img]

hier ben ik ongeveer 6 maanden zwanger en op een feestje,moet kunnen hoor,zolang je niet rookt drinkt of gebruikt is er niks aan de hand!

en die muziek valt echt wel wat mee hoor,zie het probleem niet.
waarom zou je 9 maanden achter de geraniums moeten zitten,je bent niet ziek ofzo :S
beetje bekrompen gedachte

Waarschuw beheerder
Je bent niet ziek, maar wel zwanger en daar heb je wel degelijk rekening mee te houden. Voor hetzelfde geldt botst er een of andere dronken gek tegen je aan, en gaat het mis.

Als je die lousy negen maanden van je leven al teveel vindt om even rustig aan te doen (en nee, je hoeft niet achter de geraniums te gaan zitten, je kunt ook naar de bioscoop of een gezellig cafe), vraag ik me af hoe dat gaat als dat kind er eenmaal is.

En dat "achter de geraniums zitten" vind ik een kutexcuus, dat is een heel ander uiterste. En dat ik trouwens ook de enige "reden" die ik hier hoor waarom het wel zou moeten kunnen, terwijl er hier genoeg redenen (waaronder keiharde feiten) zijn aangegeven waarom het niet zou moeten kunnen waaronder het FEIT dat zo`n ongeboren baby die bass-dreunen niet prettig vindt.

Dus waar blijven die FEITEN die aantonen dat zo`n baby er geen last van heeft?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
pff als je zwanger bent kunnen er overal dingen gebeuren,auto ongeluk, vallen van de trap,zo blijf je bezig.

een beetje bas is echt niet schadelijk hoor,wat zou daar schadelijk aan moeten zijn?ik bedoel wat voor schadelijke gevolgen heeft dit voor het kind?ik zou niet weten wat.

ik ga nu ook nog naar feesten,en dat maakt mij niet een mindere moeder,ik ben 25 dan mag ik best afentoe een ffeessie pikken.
maar goed onze meningen verschiilen,mij best het is mijn kind en mijn lijf...
Waarschuw beheerder
ben ook weleens uit gegaan in het begin van mijn 1e zwangerschap,maar ik voelde mij er zelf niet prettig bij .want ik was ook gestopt met roken vanaf het begin .en zo n discotheek staat blauw van de rook.maar ieder voor zich hoor ,alleen ik had zoiets van er zit een kindje in mijn buik en wilde gewoon geen risico s lopen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 maart 2006 om 12:57:
hier ben ik ongeveer 6 maanden zwanger en op een feestje,moet kunnen hoor,zolang je niet rookt drinkt of gebruikt is er niks aan de hand!

en die muziek valt echt wel wat mee hoor,zie het probleem niet.
waarom zou je 9 maanden achter de geraniums moeten zitten,je bent niet ziek ofzo
beetje bekrompen gedachte

:frusty: kansloos :jaja:
Waarschuw beheerder
ik ging ook nog wel eens uit toen ik zwanger was...
alleen niet meer naar grote feesten...

ging wel naar een klein discotheekje bij mij in de buurt...
en dan ging ik ookniet midden op de dansvloer staan...
maar gewoon op een rustig plekje...

als iemand zich goed voelt waarvoor zouden ze niet gaan???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *JoNeSz* op zaterdag 25 maart 2006 om 20:20:
als iemand zich goed voelt waarvoor zouden ze niet gaan???

Ja maar daar gaat het toch niet om of je je goed voelt of niet? Ik voel me nu ook prima en zou ook kunnen stappen.

Maaaarrrrrrrrrrrrr het gaat erom dat het zo KAN zijn dat je rustig in een hoekje staat of je zit aan de bar en er krijgen een paar ruzie. Er vliegt iemand tegen je aan jij flikkert om o.i.d. Dat is wat VAAK gebeurt als je aan het stappen bent.....VECHTEN EN DRONKEN LUI. Kortom mensen die NIET normaal en gezellig kunnen stappen.

Daarbij is het geluid in de discotheek of op feesten te hard. Boven een bepaald aantal decibel beschadig je het gehoor van je ongeboren kind. Dit kan vanaf de leeftijd van de foetus die 16 weken oud is. Hoeveel decibel weet ik niet dat moet je je vk maar vragen iig is het geluid van muziek in een discotheek of feest te hard. Vraag ook dat maar aan je vk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op zaterdag 25 maart 2006 om 20:27:
Maaaarrrrrrrrrrrrr het gaat erom dat het zo KAN zijn dat je rustig in een hoekje staat of je zit aan de bar en er krijgen een paar ruzie. Er vliegt iemand tegen je aan jij flikkert om o.i.d. Dat is wat VAAK gebeurt als je aan het stappen bent.....VECHTEN EN DRONKEN LUI. Kortom mensen die NIET normaal en gezellig kunnen stappen.

dat kan ook gebeuren als je op straat bent of waar dan ook...

Uitspraak van JaapieB12 op zaterdag 25 maart 2006 om 20:27:
Daarbij is het geluid in de discotheek of op feesten te hard. Boven een bepaald aantal decibel beschadig je het gehoor van je ongeboren kind. Dit kan vanaf de leeftijd van de foetus die 16 weken oud is. Hoeveel decibel weet ik niet dat moet je je vk maar vragen iig is het geluid van muziek in een discotheek of feest te hard. Vraag ook dat maar aan je vk.

dan zal het geluid bij mij niet hard genoeg geweest zijn...
want haar oren horen perfect!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *JoNeSz* op zaterdag 25 maart 2006 om 20:31:
dat kan ook gebeuren als je op straat bent of waar dan ook...

Nou ik weet niet in wat voor achterstandswijk jij dan woont want over het algemeen kom ik overdags en 's avonds zelden een dronken figuur tegen of vechtende mensen dit in tegenstelling tot uitgaansgelegenheden.

Dat is hetzelfde simpele antwoord als vrouwen die tijdens de zwangerschap hebben zitten roken en zeggen: mn kind is toch gezond en heeft toch geen astma?

Wees blij dat je kindje niets heeft. Een gezond kindje is een zegen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind het wel kunnen. Als je voorzichtig doet en geen alcohol drinkt of drugs gebruikt, maar dat spreekt voor zich denk ik... Prima toch! Je mag toch wel lol hebben als je zwanger bent!

Waarschuw beheerder
Nou ik weet niet in wat voor achterstandswijk jij dan woont want over het algemeen kom ik overdags en 's avonds zelden een dronken figuur tegen of vechtende mensen dit in tegenstelling tot uitgaansgelegenheden.

Nou toevallig woon ik ook in die 'achterstandswijk' en ja in Rotterdam kom je ze vaak zat tegen, heeft NIKS met achterstandswijk te maken.
Wie ben JIJ om te zeggen dat wij in een achterstandswijk wonen??!!

Er vliegt iemand tegen je aan jij flikkert om o.i.d. Dat is wat VAAK gebeurt als je aan het stappen
bent.....VECHTEN EN DRONKEN LUI. Kortom mensen die NIET normaal en gezellig kunnen stappen.

In de stad kan je ook aangevallen worden.. of AANGEREDEN..
Dat heet RISICO lopen... dat doe je elke minuut van de dag, je zou namelijk ook van de trap kunnen vallen en dat is 'veilig'THUIS

En wat gehoorbeschadeging betreft: Als je af en toe gaat kan het heus geen kwaad.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

Uitspraak van JaapieB12 op zaterdag 25 maart 2006 om 20:36:
Dat is hetzelfde simpele antwoord als vrouwen die tijdens de zwangerschap hebben zitten roken en zeggen: mn kind is toch gezond en heeft toch geen astma?

Wees blij dat je kindje niets heeft. Een gezond kindje is een zegen

Idd :/ Wat had je gezegd als je kindje wél gehoorbeschadiging had gejhad? Dan ook trots geroepen?

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 22:14:
In de stad kan je ook aangevallen worden.. of AANGEREDEN..
Dus ook uitgaan kan.

Welja, trek de dingen maar uit z'n verband, het gaat toch om de mate waarin of waarop

En met uitgaan (en dan bedoel ik grote feesten) is er gewoonweg meer risico dat ziet ieder dom schaap nog :/ En als je die risico's voor lief wilt nemen ben je wat mij betreft geen kind waard (n)

Waarschuw beheerder
+
Uitspraak van ~Curl~ op zaterdag 25 maart 2006 om 22:17:
En met uitgaan (en dan bedoel ik grote feesten) is er gewoonweg meer risico dat ziet ieder dom schaap nog En als je die risico's voor lief wilt nemen ben je wat mij betreft geen kind waard

Ik ben blij dat ik een kind heb en weet dat ik het waard ben..
Voorlopig sta ik niet als een SNOL op de foto....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dd Wat had je gezegd als je kindje wél gehoorbeschadiging had gejhad? Dan ook trots geroepen?

Daar hoef ik niet over na te denken want hij heeft het niet en het kind van me vriendin heeft het ook niet..

ALS ik een PIK had gehad was ik een man..

ALS ALS ALs.......
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
blablabla...Als je als vrouw zijnde zo volwassen bent om een zwangerschap aan te kunnen dan kan je ook zelf de beslissing nemen of je gaat feesten of niet:yes:
Waarschuw beheerder
zelden een dronken figuur tegen of vechtende mensen dit in tegenstelling tot uitgaansgelegenheden.

ik heb op de markt gewerkt en daar liepen ze wel...
vaak genoeg OVERDAG vechtpartijen gezien...

dat is onzin...
moet je dan je maar helmaal gaan afzonderen omdat anders het geluid te hard is ofdat je teveel rook binnen krijgt...

En met uitgaan (en dan bedoel ik grote feesten) is er gewoonweg meer risico

dat zei ik dus ook..
ik ging wel uit...
maar naar kleine discotheken...
maar volgens "sommigen" is het daar ook nog gevaarlijk...

En als je die risico's voor lief wilt nemen ben je wat mij betreft geen kind waard

dat vind ik dus de domste opmerking die ik ooit gehoord heb...
omdat je wat risico's neemt ben je geen goede moeder???

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 22:46:
Als je als vrouw zijnde zo volwassen bent om een zwangerschap aan te kunnen dan kan je ook zelf de beslissing nemen of je gaat feesten of niet

Waarschuw beheerder
paar maandjes... leek alsof ze elk moment kon bevallen. Ze liep daar te springen en te doen. Persoonlijk vind ik dit een beetje raar

Ik vind dat je dan thuis hoort te blijven.
Rook en harde geluiden zijn uit de boze
Jammer dat sommige mensen niks willen laten.
Feesten kon je daarvoor, en kun je achteraf nog in bepaalde mate.
Jammer dat een bevalling dan vaak wordt gezien als of je van alles moet opofferen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heb je even voor mij op zondag 26 maart 2006 om 03:53:
Ik vind dat je dan thuis hoort te blijven.
Rook en harde geluiden zijn uit de boze
Jammer dat sommige mensen niks willen laten.
Feesten kon je daarvoor, en kun je achteraf nog in bepaalde mate.
Jammer dat een bevalling dan vaak wordt gezien als of je van alles moet opofferen.

Had het niet beter kunnen zeggen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jill (k) op zaterdag 25 maart 2006 om 22:46:
Als je als vrouw zijnde zo volwassen bent om een zwangerschap aan te kunnen dan kan je ook zelf de beslissing nemen of je gaat feesten of niet

maar goed onze meningen verschiilen,mij best het is mijn kind en mijn lijf...

PRECIES en met dit post ik mijn laatste reply
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dat voel jezelf wel aan of het nog gaat ofniet?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 22:35:
Ik ben blij dat ik een kind heb en weet dat ik het waard ben..
Voorlopig sta ik niet als een SNOL op de foto....

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 22:36:
Daar hoef ik niet over na te denken want hij heeft het niet en het kind van me vriendin heeft het ook niet..

ALS ik een PIK had gehad was ik een man..

ALS ALS ALs..

Meid ik zie het al, jij bent niet eens dicussiewaardig, grow up, je kan niet eens tegen kritiek, begint meteen te schelden, fijn voorbeeld voor je kind ben jij...hulde :cheer:

Uitspraak van *JoNeSz* op zaterdag 25 maart 2006 om 22:57:
En als je die risico's voor lief wilt nemen ben je wat mij betreft geen kind waard

dat vind ik dus de domste opmerking die ik ooit gehoord heb...
omdat je wat risico's neemt ben je geen goede moeder???

:/ Als je bewust risico's neemt waarvan je weet dat het tot beschadiging van je kind kan leiden, dan ben je inderdaad wat mij betreft een slechte moeder, en zoals ik al veel eerder in het topic zei, gaat dat niet om kleine discotheekjes, of open air feesten, bowlen of een bruincafé, maar de grotere massale feesten.

Het is ieder voor zich inderdaad, en iedereen voelt zelf aan (mag ik hopen) wat zij aankan, maar bewust risico's nemen omdat je nogal egoïstsch van aard bent...neem dan een cavia (y)

Waarschuw beheerder
Nogmaals aan de voorstanders van het stappen/zwanger zijn:

Waar blijven die valide argumenten dat het wel zou kunnen? Er zijn verdorie feiten die aantonen dat het niet goed is voor je baby, elke mongool kan op zijn vingers natellen dat je door dit soort achterlijke dingen het gevaar gewoon opzoekt (dit is trouwens al de 2e keer dat ik dit zeg).

Of jullie weten het WEL donders goed, en weten niks beters te verzinnen dan excuses van het kaliber "mijn oma rookte twee pakjes per dag en heeft twee kerngezonde kinderen", of "de dochter van de slager van m`n collega dronk drie biertjes per dag en haar kids zijn mega-intelligent".

Een "slechte" moeder ben je in mijn ogen onder andere als je je verantwoordelijkheid niet wilt nemen. Het staat voor mij in ieder geval vast dat de voorstanders hiervan geen situaties in kunnen schatten, anders zat je namelijk wel ergens anders dan op zo`n houseparty.

En zes maanden zwanger en op zo`n party staan, vind ik net zoiets als je pasgeborene op je rug knopen en dan gaan. Ongeveer hetzelfde...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 12:41:
Nogmaals aan de voorstanders van het stappen/zwanger zijn:

Waar blijven die valide argumenten dat het wel zou kunnen? Er zijn verdorie feiten die aantonen dat het niet goed is voor je baby, elke mongool kan op zijn vingers natellen dat je door dit soort achterlijke dingen het gevaar gewoon opzoekt (dit is trouwens al de 2e keer dat ik dit zeg).

Of jullie weten het WEL donders goed, en weten niks beters te verzinnen dan excuses van het kaliber "mijn oma rookte twee pakjes per dag en heeft twee kerngezonde kinderen", of "de dochter van de slager van m`n collega dronk drie biertjes per dag en haar kids zijn mega-intelligent".

Een "slechte" moeder ben je in mijn ogen onder andere als je je verantwoordelijkheid niet wilt nemen. Het staat voor mij in ieder geval vast dat de voorstanders hiervan geen situaties in kunnen schatten, anders zat je namelijk wel ergens anders dan op zo`n houseparty.

En zes maanden zwanger en op zo`n party staan, vind ik net zoiets als je pasgeborene op je rug knopen en dan gaan. Ongeveer hetzelfde.

Waarschuw beheerder
ik kan het niet laten om toch te reageren..

Uitspraak van ~Curl~ op zondag 26 maart 2006 om 10:47:
Meid ik zie het al, jij bent niet eens dicussiewaardig, grow up, je kan niet eens tegen kritiek, begint meteen te schelden, fijn voorbeeld voor je kind ben jij...hulde

ik kan best tegen kritiek,ik verdedig mezelf dat is iets totaal anders.

De meningen verschillen duidelijk is te zien..

Toch vind ik dat er ook veel mensen reageren die geen moeder zijn, en geloof me dan sta je er totaal anders tegenover dan dat je zwanger bent of al moeder bent.....

Uitspraak van ~Curl~ op zondag 26 maart 2006 om 12:47:

En zes maanden zwanger en op zo`n party staan, vind ik net zoiets als je pasgeborene op je rug knopen en dan gaan. Ongeveer hetzelfde.

daar ben ik het ook mee eens... ik vind naar een plaatselijke dicotheque of kroeg/bar gaan moet best kunnen...

even voor de duidelijkheid ik heb het hier niet over grote feesten!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 12:59:
daar ben ik het ook mee eens... ik vind naar een plaatselijke dicotheque of kroeg/bar gaan moet best kunnen...

dat bedoel ik nou dus ook!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik kan best tegen kritiek,ik verdedig mezelf dat is iets totaal anders.

De meningen verschillen duidelijk is te zien..

Jij begint meteen te schelden, dus je kan niet tegen kritiek. (y)

je hoeft idd niet dezelfde mening te hebben als mij, maar om nu meteen zo te gaan doen? Beetje triest :aai:

Toch vind ik dat er ook veel mensen reageren die geen moeder zijn, en geloof me dan sta je er totaal anders tegenover dan dat je zwanger bent of al moeder bent.....

En ook dat vindt ik onzin.

Dus je mag pas oordelen over K als je zelf K hebt? Je mag pas oordelen over zelfmoord als je zelfs zelfmoord wilt plegen etc etc? Come on hey, dat is de grootste onzin die er is :/

Ik blijf bij mijn standpunt en ik weet ook heel zeker dat mocht ik zwanger raken ik niet meer uit zal gaan, zelfs niet naar de plaatselijke discotheek :nee:

Die 9 maanden zijn er genoeg andere leuke alternatieven :jaja: Ik pas voor de risico's en ik zou het mezelf never nooit vergeven als er wél iets zou gebeuren, no thnx (n)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Nou de stelling was toch echt:

Ik zag op extrema outdoor een zwanger vrouwtje rondlopen.

Extrema outdoor is naar mijn weten toch wel een groot feest...

Waarschuw beheerder
En zes maanden zwanger en op zo`n party staan, vind ik net zoiets als je pasgeborene op je rug knopen en dan gaan. Ongeveer hetzelfde...

ongeveer het zelfde??wahaha,yeah right!

Ik ben een goede verantwoordelijke moeder,ook tijdens mijn zwangerschap,ik ging uit ja,naar hardore/oldscool feessie`s heerlijk ff eruit,lekker op een barkruk aan de kant van de dansvloer,flesje AA erbij,echt helemaal niks mis mee!
als jij er moeite mee hebt,doe jij het toch gewoon lekker zelf niet tijdens je zwangerschap,maar ga andere mensen niet zeggen dat ze het gewoon niet waard zijn BUGS :[ dat slaat echt nergens op!

ik ben ook nr defqon geweest,was toen ongeveer 4 maanden denk ik,super relaxed :D

Waarschuw beheerder
Ik zag op extrema outdoor een zwanger vrouwtje rondlopen

die heb ik toen ook gezien in 2005

Waarschuw beheerder
gefeliciteerd,heb je geen foto?

Waarschuw beheerder
Als je EN zwanger bent, EN tegelijkertijd wil feesten heb je je kennelijk nog nog niet helemaal uitgeleefd in de tijd voor je zwanger werd. En als je dan ook nog niet ziet wat voor consequenties dit kan hebben (of gewoonweg niet WIL weten) ben je in mijn ogen nog niet helemaal klaar voor het moederschap.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 15:59:
Als je EN zwanger bent, EN tegelijkertijd wil feesten heb je je kennelijk nog nog niet helemaal uitgeleefd in de tijd voor je zwanger werd. En als je dan ook nog niet ziet wat voor consequenties dit kan hebben (of gewoonweg niet WIL weten) ben je in mijn ogen nog niet helemaal klaar voor het moederschap

Precies, dat is ook mijn mening :jaja:

Waarschuw beheerder
nou ja zeg.... je hoort toch voor jezelf en je baby te zorgen??????????????

Met andere woorden als je uitgaat zorg je niet voor jezelf of je kind..???!!! je weet niet waar je over praat MEID!!!

Uitspraak van ~Curl~ op zondag 26 maart 2006 om 13:31:
Dus je mag pas oordelen over K als je zelf K hebt? Je mag pas oordelen over zelfmoord als je zelfs zelfmoord wilt plegen etc etc? Come on hey, dat is de grootste onzin die er is

Wacht maar af.. als jij dalijk zwanger bent kan je ineens heel anders over dingen denken als dat je nu doet...
en dat weet ik 100% zeker.

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 15:09:
ongeveer het zelfde??wahaha,yeah right!

Ik ben een goede verantwoordelijke moeder,ook tijdens mijn zwangerschap,ik ging uit ja,naar hardore/oldscool feessie`s heerlijk ff eruit,lekker op een barkruk aan de kant van de dansvloer,flesje AA erbij,echt helemaal niks mis mee!
als jij er moeite mee hebt,doe jij het toch gewoon lekker zelf niet tijdens je zwangerschap,maar ga andere mensen niet zeggen dat ze het gewoon niet waard zijn BUGS dat slaat echt nergens op!

:respect: :respect:

Ik ben naar outland geweest naar een groot feest weet ff niet meer welke,2 weken daarna ben ik bevallen...

Als jij dalijk moeder bent en iemand zegt dat je het niet waard bent om moeder te zijn zou jij ook reageren....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op zondag 26 maart 2006 om 16:01:
Uitspraak van *DePutaMadre* op zondag 26 maart 2006 om 15:59:
Als je EN zwanger bent, EN tegelijkertijd wil feesten heb je je kennelijk nog nog niet helemaal uitgeleefd in de tijd voor je zwanger werd. En als je dan ook nog niet ziet wat voor consequenties dit kan hebben (of gewoonweg niet WIL weten) ben je in mijn ogen nog niet helemaal klaar voor het moederschap

Dat heeft er niks mee te maken, als je zwanger bent heb je echt geen zin om nooit meer weg te gaan hoor!!
Al zou je voor je zwangerschap elke dag gaan...
er is dan altijd net een feest waar je perse naartoe wil.
Als je voorzichtig doet maakt dat niks uit voor het gehoor van je kindje.

Zou je nou elke week gaan is dat iets anders, ik praat over AF EN TOE!!!!!

Mijn kindje kan zich geen betere moeder wensen!! en ik ga nu nog steeds af en toe uit hoor...
DAt vinden jullie ook slecht neem ik aan?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 14:28:
Uitspraak van melaaalie op zondag 26 maart 2006 om 12:59:

Nou de stelling was toch echt:

Uitspraak van conquista op vrijdag 26 augustus 2005 om 14:10:
Ik zag op extrema outdoor een zwanger vrouwtje rondlopen.

Extrema outdoor is naar mijn weten toch wel een groot feest...

en ik had het over de dingen die Ik schreef...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 17:52:
Als je voorzichtig doet maakt dat niks uit voor het gehoor van je kindje.

Hoe kun je dat voorzichtig doen dan? Een ongeboren baby van 16 weken kan al horen wat erbuiten de baarmoeder gebeurd, dus al helemaal die zware bass-dreunen. Ze worden er heus niet doof van, maar jij gaat mij niet vertellen dat ze dat fijn vinden.

Of maakt je dat gewoon geen zak uit?

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 17:50:
Wacht maar af.. als jij dalijk zwanger bent kan je ineens heel anders over dingen denken als dat je nu doet...

Ik hoor meestal van de zwangeren dat ze inderdaad heel anders tegen het leven aan kijken ja, maar wel even op een andere manier namelijk dat ze nu gaan inzien dat ze nu verantwoordelijk zijn voor een ander leventje, namelijk dat van je baby. Dat schijnt dus bij jou niet het geval te zijn.

2 weken daarna ben ik bevallen...

Voor hetzelfde geldt was daar je water gebroken, en wat was je dan van plan??

en ik ga nu nog steeds af en toe uit hoor...

Dat moet je lekker zelf weten.
Waarschuw beheerder
donateur
sorry ik vind het niet kunnen , iedereen zegt hier als je zelf niet rook ,drinkt,of gebruikt kan het geen kwaad maar vergeet niet dat als je op een feest of in een discotheek sta mee rook met je omgeving en dat is vaak nog slechter

en er zijn ook dronken mensen die perongelijk tegen je aan vallen of lopen en dat kan soms ook verkeert uitpakken
en dat hoeft niet altijd jou schuld te zijn

en wat maakt die paar maanden niet uitgaan nou uit je kan er na nog genoeg uit als je dat zal willen dus het is verstandiger om uitgaan gewoon te laten en erna weer uit te gaan . ben ik van mening
Waarschuw beheerder
Tjonge jonge de discussie gaat door. En die zal nog wel even door blijven gaan.

Het is bullshit dat mensen er anders over gaan denken als ze zelf zwanger zijn. Ik heb altijd dezelfde mening gehad. En vind dat anderen (ook degene die geen kind of NOG geen kind hebben) hun mening mogen geven.

Stappen deed ik vroeger en doe ik nog steeds (aankomende maanden dus niet). Ik vind je onverantwoordelijk bezig als je wel gaat stappen in een discotheek of naar feesten gaat (mijn mening). Ik vind het TE dom.

Ik ben zelf een echte levensgenieter en doe waar ik zelf zin in heb. Heb ik trouwens ook altijd gedaan. Heb schijt aan wat een ander van me vind. Ook al vind ik het heerlijk om te stappen of om naar een feest te gaan (waar ik gisteren dus weer veel zin in had), ik ga dus niet.
Ik doe in mn zwangerschap rustig aan en laat de boel de boel wat slecht kan zijn voor mn kind. Ik ga GEEN plaatsen opzoeken waar je als zwangere vrouw in mijn ogen niet hoort te zijn. Puur omdat je hierdoor meer risico loopt dat jou of je ongeboren kind iets overkomt.
Dan maar lekker een filmpje huren of in een grand cafe lekker lol maken met wat vrienden.

Roken? Ook daar ben ik in beide zwangerschappen meteen mee gestopt. Ook iets wat ik ontzettend dom vind. Jij kunt kiezen om te stoppen en ik vind (weer MIJN mening) dat je dit ook verplicht bent naar je kind toe.

Kom dan niet met slappe excuses aan als: Ik mag van mijn vk 2 sigaretten per dag roken. Omdat de stress van het stoppen TE schadelijk is voor mn kind.

BULLSHIT! Heb juist bij de vk een folder meegenomen waarin staat dat de behoefte naar een sigaret dus het "gevoel hebben dat je moet roken" nog schadelijker is dan die korte stress die je maar even hebt met het stoppen met roken. En dan nog niet eens te spreken over wat sigaretten je ongeboren kind aan doet (lager geboortegewicht, meer kans op miskraam, meer kans op vroeggeboorte, je placenta onder de zwarte infarctjes van de teer, ziektes als bronchitus en astma, leerproblemen op latere leeftijd, ga zo maar door).

Iedereen moet lekker zelf weten wat ze doen in hun zwangerschap. Maar hou op met die BELACHELIJKE excuses als je wordt gevraagd om je gedrag. Vaak komen die excuses op mij over als een excuus wat je voor jezelf zoekt om je eigen gedrag goed te praten.

Er zijn nog zoveel dingen die in je zwangerschap schadelijk zijn. Denk aan zwangere junks, zwangere alcoholisten etc. etc.

Ik ben trots op mezelf dat ik weer in ene gestopt ben met roken en ga de 9 maanden van mn tweede zwangerschap weer lekker genieten. Zonder stappen! Hopen dat dit weer een kindje van 8 pond mag worden net als Sasha.

Waarschuw beheerder
Wat Elize zegt 8)
Waarschuw beheerder
Als je zwanger bent, hoor je geen onnodige risico's te nemen, wat je kind mogelijk in gevaar kan brengen, en wat ongezond is.

Als je niks wilt laten tijdens je zwangerschap, had je niet zwanger moeten raken.
Een kind krijgen vraagt in bepaalde gevallen een stap terug te doen.

Als je dat teveel is, vraag ik me af of je wel geschikt bent als moeder.
Want je zult in de loop van de tijd nog wel meer in meoten leveren dan het opstap gaan.

En als je daar moeite mee hebt, kun je beter kinderloos blijven!
Voor je kind moet je niks maar dan ook niks teveel zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
denk is wat minder aan je zelf en meer aan het onschuldige kindje die je bij je draagt wat je kan beschadigen als je eigenwijs toch gaat stappen

Waarschuw beheerder
jullie zijn zo kortzichtig,bleeggghhh alsof een beetje uitgaan je meteen een slechte moeder maakt,en je niet klaar bent voor het moederschap, wat een onzin!en waar haal je het lef vandaan om dat te zeggen!kan dr met mn pet nie bij,zo kortzichtig!

ik ben hartsikke klaar voor het moederschap,kay heeft de beste moeder die hij zich maar kan wensen!we hebben een hele heftige tijd achter de rug met de kleine en heb alle complimeneten gehad van de mensen om mij heen die mij ECHT kennen,en dat is wat teld voor mij.

Waarschuw beheerder
ennuhh ik heb helemaal geen excuus nodig om uittegaan tijdens mijn zwangerschap,waarom een excuus nodig hebben,als ik uit wil gaan dan ga ik uit,zwanger of niet!

er kan overal wat gebeuren nergens ben je veilig,ik kan ook op mn werk worden overvallen,gevaar is overal zelfs in je eigenhuis.
Waarschuw beheerder
donateur
je zal best een goede moeder zijn daar twijfel ik niet aan alleen (MIJN MENING) ik vind dat als je zwanger bent niet uit kan gaan er zijn zoveel dingen die dan slecht zijn en je kan het beter vermijden dan opzoeken dus ik vind dat je die 9 maanden dat je zwanger bent niet uit moet gaan wat je erna doet moet je zelf weten als je maar een een goede oppas hebt

Waarschuw beheerder
ok dat vind jij,ik vind iets anders,maakt nie uit baas in eigen buik zullen we maar zeggen :D
Waarschuw beheerder
donateur
idd,ik vind dat, je moet het zelf weten ,maakt mij verder ook niet uit wie ben ik om over jou te oordelen

Waarschuw beheerder
(y)
Waarschuw beheerder
iedereen heeft er zo zijn eigen mening over....
ik voelde me bijzonder goed tijdens mijn zwangerschap...
en voelde me goed genoeg om uit te gaan...

als iemand het daar niet mee eens is...
ok... jullie mening....

het enigste nadeel hier vind ik dat sommigen hun mening een beetje opdringen...
en vinden dat wat HUN zeggen alleen maar goed is...

tuurlijk zullen er genoeg risico's zijn...
maar als er mensen zijn die die risico's willen nemen is dat hun zaak... en vind ik niet dat anderen daar gelijk over mogen oordelen...

Waarschuw beheerder
Ik zou nooit gaan feesten als ik wist dat ik zwanger was !!! Ja misschien de eerste 2 maanden, maar zou dan de drukke feesten mijden :jaja:

En uiteraard de hele zwangerschap lang niet roken/drinken !! Als je weet dat iets schadelijk is voor je kindje en je gaat daar laconiek mee om, dan moet je je nog maar is heel erg hard gaan bedenken of je er eigelijk wel aan toe bent moeder te worden. Naar mijn mening mist er echt iets aan je verantwoordelijkheids gevoel als je met 7 maanden nog op een feest gaat staan hupsen, waar voldoende gevaar is voor je kindje. Der zal der maar 1 flink tegen je aanstoten bijv, der gooit er 1 wat in je drinken o.i.d. Ik denk dat ik mezelf niet meer recht zou kunnen aankijken als me kindje iets overkomt doordat ik t niet zou kunnen laten om uit te gaan.

Ja en natuurlijk kan er thuis ook wat ernstigs gebeuren zoals bijv vallen o.i.d, maar als je naar een feest gaat zoek je de risico's op !

Waarschuw beheerder
*JoNeSz*;ik sluit me helemaal bij je aan
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben naar outland geweest naar een groot feest weet ff niet meer welket,2 weken daarna ben ik bevallen...

Mijn god :o Kan zo'n domme actie eerlijk gezegd niet eens verwoorden, wat een ontzettende labiele, domme en egoïstische keuze :/

Dus jij durft te beweren voor mij dat ik straks anders denk? :D hahaha meid :D

Geloof best dat er veel veranderd in denken en voelen, maar veel sterker zijn je normen en waarden en van daaruit je principes.
Één van die principes voor mij is dat als ik kies voor het meoderschap, ik daar ook voor 100% achter sta, met alle voor en nadelen. Als moeder ben je vanaf dag 1 van je zwangerschap (en eigenlijk al veel eerder) verantwoordelijk voor de gezondheid van je kindje. Kan je die verantwoordelijkheid niet aan, kies dan ook niet voor een kind (n)

Mij zal je never nooit niet in het uitgaansleven signaleren als ik een kindje in mijn buik zou hebben, misschien dat die verlangens er best zouden zijn, maar de verlanmgens naar een gezond kindje zijn vele malen sterker.

En als dragende moeder heb je daar een heel groot aandeel in!

en ik ga nu nog steeds af en toe uit hoor...

Túúrlijk, denk maar weer voor ons, gaat je niet goed af moet ik zeggen :nee:

Wat een domme opmerking, slaat kant noch wal. Gaat hier niet eens over en je trekt het uit z'n verband. maar als antoord op je vraag. neehoor, je mag na het beval;len best stappen, als je kind daar maar geen last van heeft. Dus geen drugs of veel alcohol, en al helemaal niet als je dezelfde ochtend weer voor je kindje moet zorgen.

Waarschuw beheerder
Mijn god Kan zo'n domme actie eerlijk gezegd niet eens verwoorden, wat een ontzettende labiele, domme en egoïstische keuze

hoe haal je het in je hoofd zo te reageren??het zou mijn keuze ook niet zijn,maar hoe jij regeerd slaat werkelijk alles!

en mij zul je nooit in het uitgaansleven signaleren in ondergoed,maar ik zou jou nooit daarom labiel dom en egoistisch noemen,nee dat is jouw pakkie an!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 21:28:
hoe haal je het in je hoofd zo te reageren??het zou mijn keuze ook niet zijn,maar hoe jij regeerd slaat werkelijk alles!

Hoe haal ik het in mijn hoofd? HALLO! mijn mening?

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 21:28:
en mij zul je nooit in het uitgaansleven signaleren in ondergoed,maar ik zou jou nooit daarom labiel dom en egoistisch noemen,nee dat is jouw pakkie an

Gefeliciteerd, ieder zijn ding, ik breng iig geen jong leven in gevaar (y)

Waarschuw beheerder
een mening kun je ook anders formuleren,dit is moedwillig iemand de grond in trappen.

ik kap ermee,jij wilt niks anders lezen dan je eigen ding.
lekker typisch geval van:**ik denk dat ik het beter weet en voor iedereen kan bepalen type**
Waarschuw beheerder
donateur
Mens, jank niet zo (n)

Dan maak ik er toch "ik vind" van, wat jij wilt hoor meid :aai:

Dacht dat het wel duidelijk was dat IK zo denk. Wist niet dat je ook bronvermelding etc wilde hebben :/

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 21:42:
ik kap ermee,jij wilt niks anders lezen dan je eigen ding.

Ook jij gaat al voor mij denken, hoort dat bij het moederschap? Dingen voor anderen invullen? :D

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 21:42:
typisch geval van:**ik denk dat ik het beter weet en voor iedereen kan bepalen type**

Neehoor, in de verste verte niet

Meer een geval van "ik kan mijn oren niet geloven hoe dom sommige mensen redeneren"

Misschien vandaar mijn felle reacties :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 18:05:
Voor hetzelfde geldt was daar je water gebroken, en wat was je dan van plan??

dan was ik binnen 10 min thuis, ik woon namelijk 10 bij outland vandaan....;)

Ze worden er heus niet doof van, maar jij gaat mij niet vertellen dat ze dat fijn vinden.

Of maakt je dat gewoon geen zak uit?

Ik ga je indd niet vertellen dat hij dat fijn vond want dat weet ik niet en zal ik ook nooit weten..
vreemdgenoeg als ik hardstyle opzet als hij huilt word hij wel rustig..

en mij zul je nooit in het uitgaansleven signaleren in ondergoed,maar ik zou jou nooit daarom labiel dom en egoistisch noemen,nee dat is jouw pakkie an!laatste aanpassing 26 maart 2006 21:29

:jaja: :jaja:

Uitspraak van melaaalie op zondag 26 maart 2006 om 17:50:

Dus jij durft te beweren voor mij dat ik straks anders denk? hahaha meid

Je moet LEZEN!! ik schreef
>>> kan <<<je ineens heel anders over dingen denken als dat je nu doet

ennuhh ik heb helemaal geen excuus nodig om uittegaan tijdens mijn zwangerschap,waarom een excuus nodig hebben,als ik uit wil gaan dan ga ik uit,zwanger of niet!

er kan overal wat gebeuren nergens ben je veilig,ik kan ook op mn werk worden overvallen,gevaar is overal zelfs in je eigenhuis.

juist ja :jaja:

Het is bullshit dat mensen er anders over gaan denken als ze zelf zwanger zijn. Ik heb altijd dezelfde mening gehad.

Omdat JIJ altijd dezelfde mening hebt gehad betekend het niet dat andere mensen dat ook blijven houden.
MIJN mening bijv is veranderd toen ik zwanger was.

Ik wilde gewoon reageren in dit forum en mijn mening uiten maar ik hoef het niet te pikken als mensen MIJ komen zeggen dat ik het moederschap niet waard ben.....!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
slaap lekker voor straks,jij je ding ik de mijne!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 21:48:
Omdat JIJ altijd dezelfde mening hebt gehad betekend het niet dat andere mensen dat ook blijven houden.

En dus omdat bij jou dat het geval was, zou dat ook bij mij zo kunnen zijn? Zoals ik al zei, ik heb principes (y)

Ik wilde gewoon reageren in dit forum en mijn mening uiten maar ik hoef het niet te pikken als mensen MIJ komen zeggen dat ik het moederschap niet waard ben.....!!

Nou ja, het is misschien kort door de bocht en komt wat harder over dan ik zou willen, maar in de kern meen ik wel wat ik zeg. Als je nog niet klaar bent voor het moederschap, moet je er gewoon nog niet aan beginnen. Je draagt een behoorlijke verantwoordelijkheid met je mee, en als je die niet aan (wilt) kan (kunnen) moet je het niet doen :nee:

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 21:49:
slaap lekker voor straks,jij je ding ik de mijne!

Same 2 u

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op zondag 26 maart 2006 om 21:55:
Als je nog niet klaar bent voor het moederschap, moet je er gewoon nog niet aan beginnen. Je draagt een behoorlijke verantwoordelijkheid met je mee, en als je die niet aan (wilt) kan (kunnen) moet je het niet doen

Ik ben er wel klaar voor... zelfs ALS ik er niet klaar voor had geweest zou het nu te laat zijn..
Ik ga er verder geen woorden over vuil maken..

me verschillen van mening.. einde verhaal..:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op zondag 26 maart 2006 om 21:35:
Uitspraak van :cheer:IR=:cheer:KAY IS THUIS :cheer: op zondag 26 maart 2006 om 21:28:

Ze heeft anders wel gelijk !

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 21:48:

Maar, zoals ik al zei, als je naar zo'n feest gaat zoek je de risico's op !

Uitspraak van ~Curl~ op zondag 26 maart 2006 om 21:55:

Dus toen je nog niet zwanger was dacht je ik ga nooit uit als ik een kind heb, gezonheid van mn kind is belangrijker, en toen je wel zwanger was dacht je: ach dat kind komt er toch wel, laat ik lekker gaan feesten dat kan ie vast wel hebben.

:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 20:17:

Maar dat weet je niet van te voren, en zoek je niet zelf op.
Beetje domme vergelijking dus.

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 20:13:
jullie zijn zo kortzichtig,bleeggghhh alsof een beetje uitgaan je meteen een slechte moeder maakt,en je niet klaar bent voor het moederschap, wat een onzin!en waar haal je het lef vandaan om dat te zeggen!kan dr met mn pet nie bij,zo kortzichtig!

Vind ik van mensen die op rokerige feesten rond hangen, met een vette beat, etc, waarvoor het teveel gevraagd is om tijdens je zwangerschap een stap terug te doen en geen dingen opzoekt die niet direct nodig zijn, en zelfs ongezond zijn.

En dan doe ik niet naar jou of iemand direct hier.
Wie de schoen past trekt hem aan.

Het is natuurlijk bijna altijd zo dat als je zelf een stapper bent en dit ook blijft doen ongeacht je situatie, die personen zich altijd rechtvaardigen, maar owee als ze iemand die zwanger is wat zien doen dat niet in hun straatje valt, dan vallen ze er wel overheen.

Een verjaardag cafétje etc vind ik niet zo'n probleem, maar de grote party's, discotheken, vind ik onverantwoord ja.

Uitspraak van verwijderd op zondag 26 maart 2006 om 20:13:
ik ben hartsikke klaar voor het moederschap,kay heeft de beste moeder die hij zich maar kan wensen!we hebben een hele heftige tijd achter de rug met de kleine en heb alle complimeneten gehad van de mensen om mij heen die mij ECHT kennen,en dat is wat teld voor mij.

Dat is zeker fijn

Waarschuw beheerder
Ik vind dat het niet kan, vind het belachelijk. Ook zwangere vrouwen die nog roken tijdens hun zwangerschap. En later maar zeiken als het kind benauwd is na de geboorte.

HAd je maar gewoon bij de dingen na moeten denken die je hebt gedaan in je zwangerschap.

Feesten en zwanger zijn is not done
Waarschuw beheerder
misschien dat ik er tegen die tijd anders over denk, maar ik zou het persoonlijk niets vinden! volgens mij ben ik dan ook overbezorgd en zou ik veel te bang zijn dat me iets zou overkomen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Heb je even voor mij op maandag 27 maart 2006 om 00:25:
Vind ik van mensen die op rokerige feesten rond hangen, met een vette beat, etc, waarvoor het teveel gevraagd is om tijdens je zwangerschap een stap terug te doen en geen dingen opzoekt die niet direct nodig zijn, en zelfs ongezond zijn.

En dan doe ik niet naar jou of iemand direct hier.
Wie de schoen past trekt hem aan.

Uitspraak van Heb je even voor mij op maandag 27 maart 2006 om 00:25:
Maar dat weet je niet van te voren, en zoek je niet zelf op.
Beetje domme vergelijking dus.

:jaja:

By the way, ik denk niet eens dat mijn kerel me zou laten weggaan :nee: Had het er net over en zn haren gingen recht overeind staan ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Curl~ op zondag 26 maart 2006 om 13:31:
Ik blijf bij mijn standpunt en ik weet ook heel zeker dat mocht ik zwanger raken ik niet meer uit zal gaan, zelfs niet naar de plaatselijke discotheek

Die 9 maanden zijn er genoeg andere leuke alternatieven Ik pas voor de risico's en ik zou het mezelf never nooit vergeven als er wél iets zou gebeuren, no thnx laatste aanpassing 26 maart 2006 13:32

:jaja: Idd! :respect: in die 9 maanden
kan j beter genieten van de rust die je kindje nodig heeft toch? er zijn zoveel dingen te doen buiten feesten om! :)

Waarschuw beheerder
donateur
Wat vind jij?

:/ beetje belachelijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op zondag 26 maart 2006 om 19:38:
BULLSHIT! Heb juist bij de vk een folder meegenomen waarin staat dat de behoefte naar een sigaret dus het "gevoel hebben dat je moet roken" nog schadelijker is dan die korte stress die je maar even hebt met het stoppen met roken. En dan nog niet eens te spreken over wat sigaretten je ongeboren kind aan doet (lager geboortegewicht, meer kans op miskraam, meer kans op vroeggeboorte, je placenta onder de zwarte infarctjes van de teer, ziektes als bronchitus en astma, leerproblemen op latere leeftijd, ga zo maar door).

idd!! en wat dacht je van een licht verstandelijke beperking?! 2 sigaretten mogen roken, jajaja.. dats echt bullshit!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 maart 2006 om 21:06:
idd!! en wat dacht je van een licht verstandelijke beperking?! 2 sigaretten mogen roken, jajaja.. dats echt bullshit!!

Idd net als het verhaal, mijn vk zegt ik mag een paar sigaretten per dag, Dat is beter dan de stress rond om het stoppen.
Ik ben ook gestopt, Maar ik had geen last van stress etc
zat oplossingen om verantwoord te stoppen.
Maar als de wil er niet voldoende is
Kun je doen wat je wilt, red je het met niks in het leven.

Waarschuw beheerder
dat zou ik nooit doen, misschien wel in de eerste paar weken, maar als me buik dikker wordt ga ik echt niet meer :no:
Waarschuw beheerder
Ik citeer een stukje uit de Kinderen van april 2006.

Huilen in je buik

Onderzoekers hebben ontdekt dat baby's ook al in de buik huilen. Op de echo zagen ze diepe ademhalingsbewegingen, een open mond en een bibberend kinnetje nadat de ongeboren baby was geschrokken van een geluid. Dit werd gezien bij foetussen van 28 weken.

Sta je daar uit je dak te gaan op een feest is je kindje in je buik aan het huilen. ZIELIG!!
Waarschuw beheerder
Volgende nog gevonden op internet:

Blootstelling van zwangere vrouwen aan hoge geluidniveaus kan schade toebrengen aan het ongeboren kind. Bovendien kan langdurige blootstelling aan lawaai leiden tot een verhoogde bloeddruk en vermoeidheid. Uit experimenteel onderzoek is gebleken dat langdurige blootstelling van het ongeboren kind aan hard lawaai gevolgen kan hebben voor de ontwikkeling van het gehoor op latere leeftijd en dat vooral lage frequenties schadelijk kunnen zijn.

Lijkt me bewijs genoeg om te zeggen dat het dom is om te gaan stappen als je zwanger bent.

Kon het niet laten dit even op te zoeken.

Waarschuw beheerder
Ik vind dat iedereen dat lekker zelf moet weten, wat een ander doet ga ik me niet druk om maken. Maar zelf zou ik het in ieder geval niet doen. Meer heb ik er niet over te zeggen eigenlijk :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op dinsdag 28 maart 2006 om 11:13:
Uit experimenteel onderzoek is gebleken dat langdurige blootstelling van het ongeboren kind aan hard lawaai gevolgen kan hebben voor de ontwikkeling van het gehoor op latere leeftijd en dat vooral lage frequenties schadelijk kunnen zijn.

Ik lees LANGDURIG,dus wie zegt er dat het uit zou maken als je heel af en toe eens gaat?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 maart 2006 om 13:51:
Ik lees LANGDURIG,dus wie zegt er dat het uit zou maken als je heel af en toe eens gaat?

Ben je nou zo simpel of probeer je het goed te praten???! Langdurig wordt hiermee bedoeld een aantal uren achter elkaar.
DAt is toch niet zo moeilijk te begrijpen.

Je moet het lekker zelf weten, maar het is gewoon niet goed.
Waarschuw beheerder
Ik lees LANGDURIG,dus wie zegt er dat het uit zou maken als je heel af en toe eens gaat?laatste aanpassing 28 maart 2006 13:52

was je niet bang dan dat er iets met je ongeboren kindje zou gebeuren? Het gebeurt vaak zat dat iemand aant dansen is en niet goed oplet,stel nou dat je een elleboog in je buik zou krijgen? Om maar niet te spreken over de rook en de harde muziek...:nee: ik zou niet naar een discotheek/feest gaan wanneer ik zwanger zou zijn. Ik zou lekker met vrienden naar de film gaan, misschien een rustig kroegje hier in de buurt....maar stappen kun je na die 9 maanden ook wel weer toch??

(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :)suusje:) op dinsdag 28 maart 2006 om 16:00:
maar stappen kun je na die 9 maanden ook wel weer toch??

haha eerst oppas regelen lijkt me.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<*Hensel*>> op dinsdag 28 maart 2006 om 18:43:
haha eerst oppas regelen lijkt me.

ja tuurlijk, dat spreekt toch voor zich;)
Waarschuw beheerder
nouja.. je moet het zelf wete
ik zag van de zomer een meisje in een discotheek met een buik van jawelste dan denk ik toch van, denk ff na..

maarja dat is mijn mening

Waarschuw beheerder
Ben je nou zo simpel of probeer je het goed te praten???! Langdurig wordt hiermee bedoeld een aantal uren achter elkaar.
DAt is toch niet zo moeilijk te begrijpen.

Dan ben ik maar gewoon simpel....
En nee ik probeer het niet goed te praten, precies wat ik al eerder heb gezegd...
Er zijn ook mensen die er EVEN tussenuit willen,ik geef mezelf als voorbeeld.
als ik uitga ben ik na 2 of 3 uurtjes weer terug, dus dan is het ook maar kort en niet langdurig...;)

was je niet bang dan dat er iets met je ongeboren kindje zou gebeuren? Het gebeurt vaak zat dat iemand aant dansen is en niet goed oplet,stel nou dat je een elleboog in je buik zou krijgen?

Daar zit nou vruchtwater voor in je buik... dan zou die elleboog niks uitmaken...

Even voor de duidelijkheid, dat ze naar een feest gaat okay maar ik vind het niet normaal dat ze dan ook nog gaat lopen springen,zou ze rustig zitten dan zie ik er geen kwaad in.

Er staat verder ook niet bij of ze dat elke week doet, misschien was die keer dat ze gezien is door de topicopener wel haar enigste keer????
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Wat vind jij?

Diegene is er nog niet aan toe moeder te worden.

Waarschuw beheerder
Ik vind dat iedere moeder haar eigen gevoel moet volgen! Ik ben zelf bijna 4 maanden zwanger en ga gewoon een avondje stappen als ik daar zin in heb :D

Anderen mogen mij onverantwoordelijk vinden, maar daar heb ik maling aan... Ik ben er toch zelf zeker ook nog! Ik voel mij ook niet, op geen enkele manier verplicht om me te verantwoorden tegenover anderen.

De ene moeder is de andere niet en gelukkig doen we het allemaal anders!

Laten we aub niet gaan vingertje wijzen, daar worden we echt niet beter van :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik wijs lekker wel met het vingertje !
Ik vind het egoischisch als je zwanger bent en toch volop uitgaat.
Al die rook die je extra inademt en over het geluid nog maar niet te spreken.
Zwanger betekend o.a.verantwoordelijkheden nemen t.o.v jezelf maar ook van je kindje in je buik.
(net zoals je minder / stopt met roken/drinken)

Maar goed, het is jullie kind en niet die van mij.
Ik zou het niet doen.

Waarschuw beheerder
mmm ben daarom op gestopt met uitgaan (feesten) toen ik ver maanden was. het gehoor is dan ontwikkeld en vind het peroonlijk niet meer kunnen om dan op een feest te gaan springen. wel ben ik nog in de kroeg geweest, moet kunnen vind ik! en gestopt met roken en drinken. af en toe een wijntje!.

ben het wel met je eens hierboven, je bent verantwoordelijk voor het kindje in de buik en als ik dat zo lees, dat een foetus al schrikt in de buik, is dat wel heel erg zielig (mits het gehoor al ontwikkeld is).
ik ben nog naar de bioscoop geweest destijd lord of the rings en dat vond de kleine niet echt leuk, zeer veel protest in de buik!!.

Waarschuw beheerder

Wat vind jij?

persoonlijk vind ik het ook niet kunnen. Ten eerste het kan nooit goed zijn voor de baby (alcohol/roken/bewegingen)
maar als het baby'tje geboren is, wat gebeurd er dan? ik vind dat je pas kindjes moet maken (je mag natuurlijk wel oefenen) dat als je volwassen bent!!!
Waarschuw beheerder
Het spijt me zeer hoor....maar ook ik vind het echt niet kunnen :no:

Als je die stukjes leest die Elize heeft geplaatst dan is het toch erg duidelijk en onomstotelijk bewezen dat het echt schadelijk is!!!

Hoe kun je in godsnaam nu nog met goed fatsoen beweren dat het helemaal niet zo erg is??

Ik heb vorig jaar op Free festival ook een zwangere vrouw gezien en gesproken......ze is expres niet de tenten ingegaan maar heeft heerlijk buiten in het zonnetje gezeten en heeft lekker lopen ouwehoeren met een hoop stapkennisen die ze al erg lang niet gezien had!
Met een lekker muziekje op de achtergrond wat uit de tenten kwam heeft ze een leuke middag gehad.

DAT kan ik me nu weer wel voorstellen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik lees LANGDURIG,dus wie zegt er dat het uit zou maken

hahahahahahahaha!!!
Uit experimenteel onderzoek is gebleken

mmmmmmh, hoelang zouden ze die zwangere moeder dan wel niet in keiharde ......herrie hebben gemarteldt?
Waarschuw beheerder
donateur
vind ik dus absoluut niet kunnen!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
leek alsof ze elk moment kon bevallen. Ze liep daar te springen en te doen.

belachelijk!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ze liep daar te springen en te doen.

Springen doe je maar in de sportschool. En misschien moet je maar helemaal niet springen als je zwanger bent! Ik wil niet oordelen over de moeder van dit kind hoor. Want de aankomende baby kan het niet helpen. Dus kijk hem of haar er niet op aan!

Waarschuw beheerder
ZWAAR onverantwoord! Heb d'r geen woorden voor en vind het egoïstisch van de moeder in kwestie. Als stappen 'in principe' al schadelijk is voor de gezondheid van de mens an sich (te hard geluid, harde beat en slecht geventileerde lucht), wat moet het dan wel niet bij zo'n foetus aanrichten? Als je zelf naar een feestje gaat, kies je er natuurlijk voor om jezelf bloot te stellen aan teveel decibels en rooklucht. No big deal. Maar dat babytje in je buik kan (nog) niet kiezen!! En er zit echt geen stalen schild om een foetus heen hoor, een foetus krijgt veel meer omgevingsinvloeden mee dan veel (aanstaande) moeders denken.

En het is echt niet zo dat je je 9 maanden in huis moet opsluiten hoor, maar er bestaat altijd nog zoiets als een gulden middenweg :jaja: Bedenk maar zo: die 9 maanden zijn NOOIT meer terug te draaien!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 april 2006 om 11:41:
En het is echt niet zo dat je je 9 maanden in huis moet opsluiten hoor, maar er bestaat altijd nog zoiets als een gulden middenweg Bedenk maar zo: die 9 maanden zijn NOOIT meer terug te draaien!

(y) :jaja:

Waarschuw beheerder
En het is echt niet zo dat je je 9 maanden in huis moet opsluiten hoor, maar er bestaat altijd nog zoiets als een gulden middenweg Bedenk maar zo: die 9 maanden zijn NOOIT meer terug te draaien!

Precies!

Wij hebben veel geluk gehad met onze zoon. Mijn zwangerschap openbaarde zich met 26 weken. Deze was niet gepland. Ik had een vermoeden en heb destijds 2 testen laten doen. Negatief was het resultaat. Ik ben veel uitgeweest heb gerookt en was die periode erg gestresst. Onze zoon is met 30 weken gehaald en dat is schrikken. Zijn gewicht was 965 gram en Xandertje heeft heel lang in de couveuse gelegen. Door stress was mijn placenta voor tweederde verkalkt en de navelstreng was niet zoals het moest zijn. Hij heeft altijd stil gelegen in mijn buik omdat dat hem veel energie koste. Ik ben hier erg van geschrokken en ik dank de lieve heer als hij bestaat dat ons mannetje ondanks alle tegenslagen en pech, nu een gezonde knul van 6 is. Mocht ik het over doen, dan had ik het heel anders gedaan. Tart het lot niet. Voor hetzelfde was het bij ons heel anders afgelopen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 april 2006 om 18:35:
Wij hebben veel geluk gehad met onze zoon. Mijn zwangerschap openbaarde zich met 26 weken. Deze was niet gepland. Ik had een vermoeden en heb destijds 2 testen laten doen. Negatief was het resultaat. Ik ben veel uitgeweest heb gerookt en was die periode erg gestresst. Onze zoon is met 30 weken gehaald en dat is schrikken. Zijn gewicht was 965 gram en Xandertje heeft heel lang in de couveuse gelegen. Door stress was mijn placenta voor tweederde verkalkt en de navelstreng was niet zoals het moest zijn. Hij heeft altijd stil gelegen in mijn buik omdat dat hem veel energie koste. Ik ben hier erg van geschrokken en ik dank de lieve heer als hij bestaat dat ons mannetje ondanks alle tegenslagen en pech, nu een gezonde knul van 6 is. Mocht ik het over doen, dan had ik het heel anders gedaan. Tart het lot niet. Voor hetzelfde was het bij ons heel anders afgelopen.

Wauw!!! Dus je hebt maar 4 weken gehad om aan het idee te wenene dat je moeder zou worden.

Gelukkig heeft je zoontje het gered!! (y)

Tja als je het niet weet dan weet je ook niet dat je sommige dingen moet laten. Daar kun je dan niets aan doen.

Verder alles goed met je zoontje nu? Hoe oud is hij nu?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 29 maart 2006 om 13:39:
Even voor de duidelijkheid, dat ze naar een feest gaat okay maar ik vind het niet normaal dat ze dan ook nog gaat lopen springen,zou ze rustig zitten dan zie ik er geen kwaad in.

Ik kan het niet laten te reageren!
Zwangerschap is geen ziekte!!!!!!!!
Bewegen is goed, heb zelf tot 8 maanden intensief gesport.
Ik vind dat jullie allemaal heel kortzichtig reageren, roken en drinken okay, dat kan niet. Maar dansen en springen is echt totaal niet verkeerd...
Bovendien vind ik dat er veel heftige reacties zijn van mensen ZONDER KIDS.Ook vind ik het zwaar belachelijk dat er nowadays duizenden onderzoeken zijn waar vanalles getest en bewezen wordt!! Zwangerschap is iets doodgewoons, anders was de werled leeg.Onze ouders wisten van niets, en wij zijn ook groot en gezond. For the record: ik ben een 36 jarige moeder van twee kerngezonde kids...
Gewoon doorgaan met je leven, niet roken en drinken, en vooral gezellig blijven doen!! Tjonge jonge wat een drama's hier.
Pfffffff
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Toe ik op mijn eindje liep voelde ik me net een koe en had ik geen zin om tussen al die strakke buikjes te staan.
Gelukkig is het allemaal weer goed gekomen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 00:02:
Ik kan het niet laten te reageren!
Zwangerschap is geen ziekte!!!!!!!!
Ik vind dat jullie allemaal heel kortzichtig reageren, roken en drinken okay, dat kan niet. Maar dansen en springen is echt totaal niet verkeerd...
Bovendien vind ik dat er veel heftige reacties zijn van mensen ZONDER KIDS.Ook vind ik het zwaar belachelijk dat er nowadays duizenden onderzoeken zijn waar vanalles getest en bewezen wordt!! Zwangerschap is iets doodgewoons, anders was de werled leeg.Onze ouders wisten van niets, en wij zijn ook groot en gezond. For the record: ik ben een 36 jarige moeder van twee kerngezonde kids...
Gewoon doorgaan met je leven, niet roken en drinken, en vooral gezellig blijven doen!! Tjonge jonge wat een drama's hier.
Pffffffflaatste aanpassing 7 april 2006 00:04

EINDELIJK iemand die het begrijpt!!!!

:respect: :respect:

Waarschuw beheerder
Zwangerschap is iets doodgewoons

:jaja:

Ik ben vorige week een avondje uit geweest, maar het wordt nu toch wel steeds zwaarder! Ha ha :D
Ik was al vrij snel weer thuis om vervolgens lekker mijn bedje in te kruipen :p

Daarmee bedoel ik te zeggen: luister naar je lichaam en naar je gevoel!
Waarschuw beheerder
Je bent zwanger, niet ziek!
Zolang je niet rookt, drinkt of drugs gebruikt, kun je gewoon op stap. Zeker later in de zwangerschap zul je wat eerder moe zijn dan normaal, maar dan ga je toch gewoon iets eerder terug? Zie het probleem niet. Tenzij je niet kunt stappen zonder drank en drugs.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op zondag 2 april 2006 om 18:38:
Verder alles goed met je zoontje nu? Hoe oud is hij nu?

Verder is alles goed. Hij gaat wel naar fysio voor zijn motoriek en is astmatisch (dat had ik vroeger ook) en hij wordt in november 7.

Waarschuw beheerder
Ja je bent natuurlijk niet gehandicapt als je zwanger ben je kan nog gewoon deelnemen aan het dagelijks leven e.d
als je maar gezonde leefgewoonten aanhoud, niet roken, niet drinken geen drugs!

Waarschuw beheerder

Mij hoor je ook niet praten over intensief sporten hoor. Mijn inziens kan dat geen kwaad, er is tenminste (zover ik weet) nooit bewezen dat sporten tijdens een zwangerschap nièt kan. Zelfde geldt voor dansen. Lekker je ding doen!

Maar je zegt het zelf al: roken en drinken kan niet. Al rook je zelf niet, als je uitgaat, rook je net zo hard mee als de wel-rokers hoor. En daar gaat deze discussie voornamelijk over; je ongeboren kindje veelvuldig blootstellen aan dusdanige schadelijke omgevingsinvloeden, dat een kindje daar op langere termijn last van zou kunnen krijgen. En mij hoor je echt niet zeggen dat je kindje gelijk zwaar afwijkend wordt geboren, ik zou niet durven, en er zullen zat kindjes gezond geboren worden en blijven!
Maar wil je überhaupt het risico lopen, door gewoon te blijven feesten etc., een kindje te baren met mogelijke gezondheidsproblemen?

Tot slot, zoals ik al eerder zei:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 11:14:
Maar je zegt het zelf al: roken en drinken kan niet. Al rook je zelf niet, als je uitgaat, rook je net zo hard mee als de wel-rokers hoor. En daar gaat deze discussie voornamelijk over; je ongeboren kindje veelvuldig blootstellen aan dusdanige schadelijke omgevingsinvloeden, dat een kindje daar op langere termijn last van zou kunnen krijgen. En mij hoor je echt niet zeggen

Het begon met iemand die een zwangere vrouw op een feest zag....
Wie weet hoelang en hoe vak die persoon feest. Blijf het overdreven vinden!
Heb jij zelf kids?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 20:54:
als je maar gezonde leefgewoonten aanhoud, niet roken, niet drinken geen drugs!

juist en daar zou k me echt aan houden want dat heeft mijn moedertje ook gedaan bij mij en daar ben k haar dankbaar voor en goed eten.. dat ook maar voor de rest kan je alles doen en laten hoor als je maar op past en keer opstap in rook ruimte ss echt niet zo erg hoor.!! dan mag je ook nie na buiten want uitlaatgassen van autos ed zijn ook slecht voor je..

maar springen ed zou k ook nie doen bang zijn dat er wat zou kunnen gebeuren gewoon rustig aan.. maaja zo ss hoe k er nu over denk ben nooit zwanger geweest dus k zie dan wel hoe t loopt..en wat de arts bijv je aan beveelt.. toch
Waarschuw beheerder
vind het nog steeds onverantwoordelijk om zwanger naar een feest te gaan :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 11:35:
Het begon met iemand die een zwangere vrouw op een feest zag....

Lieve schat, ik zeg toch niet voor nix 'voornamelijk'. Discussies willen namelijk nogal weleens aanverwante discussiepunten aantrekken :-)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 11:35:
Heb jij zelf kids?

Haha, wist dat deze vraag zou komen.
Als ik namelijk 'nee' zeg, heb ik dan geen recht om te spreken over onderwerp waar ik dan niets van af zou weten, omdat ik zogenaamd geen moeder ben?
En als ik 'ja' zeg, ben ik een brave muts die nooit naar een feestje is gegaan tijdens haar zwangerschap?

Nee, ik ben (nog) geen moeder, maar ik hoor, zie en lees veel :jaja:
En als ik zwanger mag raken op termijn, zal ik echt geen 9 maanden binnenblijven. Maar alles met mate, want je bent zwanger en je draagt verantwoording over een kindje wat in je groeit. Zo zie ik het, en daar hoef ik echt nog geen kids voor te hebben om dat in te zien hoor.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 12:00:
Haha, wist dat deze vraag zou komen.
Als ik namelijk 'nee' zeg, heb ik dan geen recht om te spreken over onderwerp waar ik dan niets van af zou weten, omdat ik zogenaamd geen moeder ben?
En als ik 'ja' zeg, ben ik een brave muts die nooit naar een feestje is gegaan tijdens haar zwangerschap?

Nee hoor,k ben geen judgemental frustraatje.

Het is gewoon zo opgeklopt allemaal, that's all.
:kusje:

Waarschuw beheerder
Heeft nix met frustratie te maken, jij wil jouw principes kenbaar maken, ik de mijne, en de rest van de mensen op dit forum doet dit ook. Ik hoop alleen middels dit topic onwetenden bewust te maken van de (mogelijke) gevaren, ik gun niemand namelijk een kindje met mogelijke gezondheidsklachten :-(

En verder: ieder z'n ding!! (k)(k)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 12:44:
judgemental

Bedoelde dat ik geen vooroordeel heb t.o.v wel geen kinderen hebben, ook aanstaande mama's mogen een mening hebben.
En volgens mij denken we er gewoon hetzelfde over hahaha
:knuffel:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 13:16:
En volgens mij denken we er gewoon hetzelfde over hahaha

O:)

:hug: (k)

Waarschuw beheerder
Ik ben tijdens mijn zwangerschap gewoon wezen stappen.
Heb lekker op defqon staan feesten en wat hardcore feessies!
En dat giong allemaal prima hoor als je maar rustig doet en voorzichtig doet.
Je weet als moeder zelf het beste wat je wel en niet kan ik vind daarin moet je je eigen gevoel volgen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 12:12:
Je weet als moeder zelf het beste wat je wel en niet kan ik vind daarin moet je je eigen gevoel volgen!

ik voeoeoeoel niets en heb een grotere buik dan de meeste zwangere vrouwen.