6464x bekeken
donateur
zolang ze maar geen drugs gebruikt..
dat dit zo LEEK wil niet zeggen dat het ook zo WAS.
Misschien was ze maar een maandje of 5, 6 zwanger. Moet je dan maar 9 maanden in een bunker gaan zitten?
Zwanger zijn is geen ziekte hoor
idd
laatste aanpassing
dat dit zo LEEK wil niet zeggen dat het ook zo WAS.
Misschien was ze maar een maandje of 5, 6 zwanger. Moet je dan maar 9 maanden in een bunker gaan zitten?
Zwanger zijn is geen ziekte hoor
excuse me.. haha.. heftige reactie.. ik zei nergens dat ze zich op moet sluiten geloof ik en ook niet dat het een ziekte is.
De meningen zijn verdeeld
laatste aanpassing
sja... ken je dat jong meteen weer terug pompen !! Ohh.... foei $abbel toch 
leek alsof ze elk moment kon bevallen. Ze liep daar te springen en te doen. Persoonlijk vind ik dit een beetje raar.
wat is daar raar aan??
het is eerder raar dat ze daar nog genoeg puf voor had. ik had dat niet meer aan t einde iig, maar als dat wel zo was, had ik daar ook kunnen staan 6 jaar geleden
niks raars aan..
Ik vind het niet kunnen
en waarom niet dan? gevaarlijk is t niet (wel natuurlijk als je tussen die pogo zieltjes gaat staan)
donateur
Moet ze zelf weten,ik zou het niet doen.
laatste aanpassing
Je hoeft jezelf niet 9 maanden op te sluiten. Alcohol en drugs uiteraard not done.
Helaas is het geluid wel een probleem, de geluidsgolven komen ook bij het kind en zijn daardoor bij ee hoog volume schadelijk. Beter lekker een terrasje pikken ipv dik stampen op een housefeest of in een disco.
Als de kleine er is een oppas regelen en dan weer gaaaaaaannn
Helaas is het geluid wel een probleem, de geluidsgolven komen ook bij het kind en zijn daardoor bij ee hoog volume schadelijk. Beter lekker een terrasje pikken ipv dik stampen op een housefeest of in een disco.
Als de kleine er is een oppas regelen en dan weer gaaaaaaannn
leuk als er ruzie komt en je krijgt per ongeluk een harde dauw
me moeder is van de trap gevalle toen ze zwanger was..dussuh
Ik vind het niet kunnen
zolang het KAN
je mag ook sex hebben tot in de 8ste maand, as dat geen gebonk
volgens mij zit hier geen getal aan vast, ook maar gewoon zolang het kan
Ik denk ook niet dat als je zwanger bent en naar een feest gaat, vollop vooraan gaat staan, denk dat je zonder drugs en drank wat op de achtergrond houd..
als het mij vrouw had geweest had ik der ogen dicht gestompt
Tja waarom niet, als zij zich daar prettig bij voelt
ik zou het zelf niet doen, maja moet ieder voor zich weten natuurlijk 
ja maah het gaat er af en toe echt ruig aan toe op een feest en dan hoord een zwanggeren vrouw er niet te wezen
Tja noujah het is een risico wat je loopt als zij denkt dat het kan hebben andere der weinig derover vertellen ik zeg altijd maar zo alles kan een risico hebben het kan ook ergens anders gebeuren
kan best toch...het schijnt geen enkel gevaar te vormen voor de baby als je naar feesten gaat. Ze schijnen namelijk gaan last te hebben van de harde muziek en gedans.Als je maar gaan drugs of alcohol gebruikt! Heb het even na gevraagd bij me tante die werkt namelijk in het ziekenhuis op de kraamafdeling

![[WZDG] Plank](/images/user/111911_3190266.jpg)