Partyflock

Forumonderwerp · 806211

Waarschuw beheerder
Ik zag op extrema outdoor een zwanger vrouwtje rondlopen. En niet paar maandjes... leek alsof ze elk moment kon bevallen. Ze liep daar te springen en te doen. Persoonlijk vind ik dit een beetje raar.

Wat vind jij?
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind dta als je een buikje krijgt, dat je zulk soort dingen niet moet doen,

maar ik heb nog nooit in zo'n situatie gezeten duss.

Waarschuw beheerder
Ik vind het dus super onverantwoordelijk als je lekker gaat feesten als je zwanger bent....of je nou 10 weken of 8 maanden zwanger bent.

Geluiden dringen absoluut door in de baarmoeder. En het is goed om muziek te draaien tijdens te zwangerschap. Die kleintjes herkennen het na de geboorte. Maar ze schrikken ook van harde geluiden. Ik merkte het toen ikzelf zwanger was, als ik even harde muziek opzette werd ze wakker en werd onrustig. Dus reken maar als je een aantal uur in dat gebonk zit je kindje er niet blij mee is.

En dan idd de risico's van vallen, een por in je buik krijgen en het meeroken. Tuurlijk overal loop je dat risico maar als je naar een feest gaat zoek je het gevaar wel bewust op. En dan ben je geen verantwoordelijke moeder.

Als je zo graag zwanger wilt worden moet je eerst maar bedenken dat je toch het één en ander even moet laten. En kan je dat niet, wordt dan eerst nog maar wat volwassener.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 augustus 2005 om 12:27:
Ik vind het dus super onverantwoordelijk als je lekker gaat feesten als je zwanger bent....of je nou 10 weken of 8 maanden zwanger bent.

Geluiden dringen absoluut door in de baarmoeder. En het is goed om muziek te draaien tijdens te zwangerschap. Die kleintjes herkennen het na de geboorte. Maar ze schrikken ook van harde geluiden. Ik merkte het toen ikzelf zwanger was, als ik even harde muziek opzette werd ze wakker en werd onrustig. Dus reken maar als je een aantal uur in dat gebonk zit je kindje er niet blij mee is.

En dan idd de risico's van vallen, een por in je buik krijgen en het meeroken. Tuurlijk overal loop je dat risico maar als je naar een feest gaat zoek je het gevaar wel bewust op. En dan ben je geen verantwoordelijke moeder.

Als je zo graag zwanger wilt worden moet je eerst maar bedenken dat je toch het één en ander even moet laten. En kan je dat niet, wordt dan eerst nog maar wat volwassener.

denk dat er verder niks meer over te zeggen valt
Waarschuw beheerder
donateur

:respect:

En trouwens....datgene dat je dan moet laten, daar kan je toch andere leuke dingen voor terug doen?

Uitwaaien op het strand, terrasje zitten, bioscoopje pakken etc :jaja:

lekker genieten en plezier hebben mag best, maar onthoud goed dat er een kleintje mee moet genieten en dat het niet ten koste mag gaan van hem of haar :nee:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 16:24:
het schijnt geen enkel gevaar te vormen voor de baby als je naar feesten gaat. Ze schijnen namelijk gaan last te hebben van de harde muziek en gedans.Als je maar gaan drugs of alcohol gebruikt! Heb het even na gevraagd bij me tante die werkt namelijk in het ziekenhuis op de kraamafdeling

Ik hoop dat ik nooit bij jou tante op de kraamafdeling kom te liggen.......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 16:10:
Net als die mensen die met een kind bij festivals
rond lopen.....

waaaaaaaaaaaaaaaaat ??? dat heb ik nog nooit gezien !! Bennie nou serieus ?

helemaal gek die lui :no:

wat die zwangere dame betreft... denk niet dat het heel veel kwaad kan.. denk ook niet dat ze 5 uur lang heeft staan beuken met 3 pillen in der mik
maar tis maar net waar je zin in hebt als je al met zo'n toeter rondloopt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 14:16:
Een beetje raar ja, maar goed iedereen zn eigen keus!

Ieder zijn eigen keus....... ja de moeder kan die maken het kind niet. Als je zwanger bent ben jij verantwoordelijk voor het mensje dat veilig in je buik moet groeien zonder dat het bewuste risico's loopt.

Kan je die keus niet maken en ga je lekker door met feesten dan ben je het niet waard om al moeder te worden.
Waarschuw beheerder
tjonge tjonge wat een veroordelingen zeg...
ik ben zelf 20 weken zwanger en verpleegkundige en ook ik ging altijd naar feesten, het is dat mijn ventje niet wil dat ik nog naar feesten ga maar ik zou het best willen hoor.. Denk ook niet dat ik het erg lang vol zou houden.. maargoed..

en de schade zal heus meevallen hoor, je moet idd niet voor een box gaan staan en dat meeroken valt ook wel mee en vallen??? ik ben nog nooit op een feest gevallen en een duw stabiliseerd het vruchtwater ook wel..

ik vind dat iedereen lekker moet doen wat ze wil, als je het trekt, why not!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Menga op zondag 28 augustus 2005 om 19:17:
ik vind dat iedereen lekker moet doen wat ze wil, als je het trekt, why not!

:yes:
Waarschuw beheerder
iedereem ,oet idd zelf weten wat ie doet maar nogmaals, je doet er verstandig aan om lekker ff niet naar een party te gaan

Waarschuw beheerder
onzin, als jij zwanger bent moet je geen onnodige risico's nemen en da's naar een feest gaan wel: anders moet je je afvragen of je wel een kind moet nemen

Waarschuw beheerder
Het hangt er vanaf hoe jij je voelt, en het is je eigen risico als er wat gebeurd.

Ik ben op 20 aug nog naar Decibel geweest..( 30 wken zwanger ) Ik moet wel eerlijk zeggen dat het vermoeiend was. Ik heb 't ongeveer 4,5 uur volgehouden en heb alleen maar buiten gestaan. Maar ik heb echt een superrrrrrdag gehad. Het was een goeie afsluiter!!!! :D

Waarschuw beheerder
ik vind dat iedereen lekker moet doen wat ze wil!
Waarschuw beheerder
Ik zou het zelf niet doen, maar dat moet ieder toch zelf weten.
Je zal dan toch wel oud en wijs genoeg zijn??? :D

Zag op ML ook nog een zwanger meisje lopen :yes:

Waarschuw beheerder
lijkt me niet zo slim he om dan te gaan feesten als dr daar iets gebeurt heb je best een vet probleem of als je valt en dan tussen al die mensen in ligt:S

Waarschuw beheerder
en t lijkt me zoiezo niet zo makkelijk hakken met zo'n dikke buik:P
Waarschuw beheerder
donateur
Zo kan de kleine wel wennen.. naar een feest zoals extrema oké.. maar als iemand zwanger naar een hardcore party gaat lijkt me niet zo slim als iedereen flink staat te beuken..
Waarschuw beheerder
ik denk ook niet dat iemand met een dikke buik zal gaan staan beuken... beetje kijken langs de kant beetje dansen, maar echt niet uit je plaat gaan hoor, ik ken ze niet die dat nog kunnen hahaha

ik ben het al zat als ik de trap op moet ...

Waarschuw beheerder
ik was 6 maanden zwanger toen ik naar thunderdome ben geweest (is al weer 4 jaar geleden)maar ik had nergens last van en mijn meid vind het muziek nu ook mooi haha.ik vind wel hoe het er nu soms aan toe gaat met ruzies enz dat het niet verstandig is,maar toen was het heel mooi en ik hield het ook lang vol,maar ja mijn meid is nu 4 jaar en ze is gezond.1 okt ga ik voor het eerst weer naar een houseparty.ik vind dat iedereen het zelf moet weten ,maar ik vind het nergens op slaan ,dat een kind er ongezond van wordt,ja als je pillen of drank gebruikt als je zwanger bent natuurlijk wel
Waarschuw beheerder
Twee weken voor de uitgerekende datum ben ik naar Sensation Black geweest!!! Het was weer een super feestje en we zijn tot het eind gebleven. Je moet uiteraard wel voorzichtig zijn, maar ongelukken kunnen overal gebeuren en om nou 9 maanden op de bank te gaan zitten, nee... Mama moet ook ontspannen en mama blij= baby blij. En je moet doen waar jij je goed bij voelt.
Waarschuw beheerder
Sja als je echt hoogzwanger bent vind ik het niet slim. Idd
Uitspraak van Mootjeh :cheer: op woensdag 31 augustus 2005 om 12:36:
ongelukken kunnen overal gebeuren

, maar denk dat op n grote party toch wel makkelijk iemand hard tegen je aan kan lopen of dansen... Hoevaak krijg ik wel niet n elleboog in mn buik.
Je hebt toch verantwoordelijkheid naar je kind toe. Maja moet ieder voor zich weten, ja toch :yes:
Waarschuw beheerder
nee ik vind het nix hoor..

ben zelf ook een partyanimal..
maar ben 9 maanden nu nog wel langer niet gegaan, was het moeilijk natuurlijk ma je doet het gewoon niet.. hallo denk es aan je kind..
je kunt nog jaren feesten erna..

mijn mening...
Waarschuw beheerder
tja... ziet er erg raar uit...

Ieder moet het voor zich zelf weten, maar ik zou het iig nooit doen... Kan nooit goed zijn voor je kind, toch??

Waarschuw beheerder
Mama moet ook ontspannen en mama blij= baby blij. En je moet doen waar jij je goed bij voelt.

sluit ik me zekers bij aan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 26 augustus 2005 om 23:26:
Uitspraak van Stampertje;-) op vrijdag 26 augustus 2005 om 19:54:
Geen kwaad?

-Meeroken
-Hard geluid (en já dergelijk harde feesten hebben wél teveel DB)
-Gevaar van agressieve mensen duwen etc
-Lichamelijke moeheid

kijk naar dat mens (Tanja) in BigBrother bah bah

Waarschuw beheerder
donateur
Mensen vinden het er raar uitzien ja, maar dat betekent niet dat het niet kan. Het is extrema maar. Het is een outdoor feest, dus volume van muziek en het meeroken valt wel mee. Als je over de snelweg met het raampje open rijdt, krijg je meer teringzooi binnen. En dat dansen vindt het kindje juist heerlijk, die schommelt lekker mee.

Waarschuw beheerder
Moet mijn vriendin niet doen hoor...

vooral als ze hoogzwanger is....

Doet toch normaal

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mootjeh :cheer: op woensdag 31 augustus 2005 om 12:36:
Twee weken voor de uitgerekende datum ben ik naar Sensation Black geweest!!!

Dat vind ik dus echt niet kunnen, telt je eigen pleziertje dus zwaarder dan het risico voor je kind!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van m-? op vrijdag 26 augustus 2005 om 14:12:
zolang ze maar geen drugs gebruikt..

of alcohol

zwangerschap is geen ziekte
het word juist door doktoren aangeraden om zo lang mogelijk je normale leventje te blijven volgen,
zolang je er maar op toe ziet dat je het kind geen opzettelijke schade toebrengt
Waarschuw beheerder
Ik zelf zou het niet doen, maar als moeder weet je zelf het beste wat goed voor is jezelf en de baby! Dus laat iedereen het lekker zelf weten!
Waarschuw beheerder
donateur
zwangerschap is geen ziekte
het word juist door doktoren aangeraden om zo lang mogelijk je normale leventje te blijven volgen,
zolang je er maar op toe ziet dat je het kind geen opzettelijke schade toebrengt

zegt iemand hier dat het een ziete is dan? Dat je thuis met beenkleuisters op de bank koet zitten met eenm wollen deken om je heen?

Nee dus, je kan er best op uit trekken, maar selecteer eens wat het beste is voor je kind en weeg dat eens af aan je eigen plezier.

ik zie op een feest teveel risico's en die kunnen dan misschien klein zijn (je kan overal vallen, overal kan ruzie ontstaan, overal wordt gerookt) op zo'n feest is het allemaal toch wat gecentreerder, ik vraag me echt in vredsnaam af waarom je er dan tussen gaat staan :/

Jew hoeft echt geen 9 maanden thuis te zitten, je kan ook kiezen voor 37834763498 alternatieven die én leuk zijn, én goed voor moeder en kind. (dus ontspanning, plezier maken met het beperken van schadelijke gevolgen)

Snap best dat er een werelds verschil zit tussen een festival in de open lucht, of een hardcore feestje...maar toch...

Maar goed, meningen verschillen, ik zou het never nooit doen :nee: Zou het mezelf niet kunnen vergeven als ik misschien wel een duw krijg, of val, of wat dan ook..

Dan liever 9 maanden even kiezen voor die andere 437342978 mogelijkheden :jaja:

Twee weken voor de uitgerekende datum ben ik naar Sensation Black geweest!!! Het was weer een super feestje en we zijn tot het eind gebleven

onvoorstelbaar :/ maar goed...alleen het feit al dat je op zo'n tijdstip je lichaam wilt vermoeien omdat je zo graag meewilt :/
Wat nou als je daar toevallig wel onverhoopts problemen zou hebben gehad of iets dergelijks, zou je er dan nu nog trots op zijn? :vaag:

Waarschuw beheerder
Vind het niet kunnen, als je zwanger bent moet je goed voor jezelf en het kind zorgen en kun geen lange zware nachten meer maken.

Waarschuw beheerder
Moet ze lekker zelf weten .. ze zou t zelf denk ik wel weten tog ?
zou t zelf iig niet doen :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook zwanger en laatst naar een feestje geweest en ik ben express niet naar een groot en extreem druk feestje geweest en ik ben lekker achteraan gaan staan zodat ik ook niet omver kon worden gelopen en geport enzo.
Heb lekker staan dansen ( niet overdreven los gegaan, maar gewoon lekker gedanst ) en heb het prima naar me zin gehad.
En als we dan toevallig gingen lopen liep me vriend voor me en een vriendin achter me zodat niemand me omver kon duwen of lopen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zoiezo beetje onverantwoordelijk :vaag: wat denk je van die rook hitte en andere rotzooi, dat is echt niet goed voor t kind :-s

Waarschuw beheerder
donateur
Ik rook niet, gebruik niet en juist vanwege de hitte ben ik naar een niet zo druk feestje geweest en heb ik totaal geen last van de warmte gehad en ik heb veel water gedronken, dus zo onverantwoordelijk vond ik het niet.

Waarschuw beheerder
ehhh uhhh

ff voor de duidelijkheid, ik reageer op de topictitel, niet op jouw ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 10:20:
ff voor de duidelijkheid, ik reageer op de topictitel, niet op jouw

Sorry, ik dacht dat je het tegen mij had :flower:

Waarschuw beheerder
:)
Waarschuw beheerder
ik vindt het ook niet kunnen niet zozeer door de muziek maar meer omdat je in eeen ruimte waar veel mensen zijn en er veel kan gebeuren stel je voor dat je per ongeluk een trap of klap in je buik krijgt je vraagt er niet om maar waarom zou je extra risico willen lopen dat er wat met je kindje gebeurd voor een avondje plezier je weet maar nooit!!

Waarschuw beheerder
Op dit moment ben ik zelf ook zwanger,ik ben toen ik 3 maanden zwanger was ook nog wezen stappen! Toen zag je nog niks,maar van sommmige mensen die het wisten kreeg ik ook commentaar

Nu heb ik er niet echt behoefte aan,maar waarom mag je niet uit als je zwanger bent? ben je dan gehandicapt of zo?
En ongelukken die kan je overal krijgen!
Als je zo gaat denken kun je net zo goed jezelf 9 maanden opsluiten!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 10:56:
Nu heb ik er niet echt behoefte aan,maar waarom mag je niet uit als je zwanger bent? ben je dan gehandicapt of zo?

Jah psies zo denk ik er dus ook over :yes:
Als je zelf al voorzichtig doet enzo, kan er net zoveel gebeuren als je thuis bent enzo :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van de befpiraat returns op zondag 30 oktober 2005 om 11:39:
Minder, want de meeste ongelukken gebeuren binnenshuis

Hoppa (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2005 om 10:56:

sluit ik me bij aan.
Waarschuw beheerder
hallo, die dame is/was zwanger niet gehandicapt hoor!!!
kom op zeg of dat zwanger zijn betekend dat je jezelf op moet sluiten?!
ze zal het zelf het beste voelen wat ze aan kan, en zo lanng ze er geen drugs bij gebruikt zou ik zeggen "waarom niet"!!!
Waarschuw beheerder
laat het haar lekker naar haar zin hebben
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hangt er ook van af naar wat voor party je gaat, als t een kleine outdoor party is.....lijkt t mij ok, frisse lucht is nooit verkeerd :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben toen ik 12 weken was naar Sensation geweest en ik vond het persoonlijk verschrikkelijk.. Voelde me totaal niet op mijn plaats tussen al die vage gasten en ik was als de dood dat er wat zou gebeuren. Ben daarna nog 2 keer ofzo in het dorp wat gaan drinken maar ik vond het niks...

Ben wel tot 32 weken zondags naar het voetbal gegaan. gewoon rustig op mijn stoeltje zitten potje voetbal kijken. Toen ik ging merken dat Bas het niet leuk meer vond die herrie ben ik gestopt ermee.

Ach, ieder voorzich maar goed is het niet. Die geluiden enzo dringen idd echt wel door je buik en vruchtwater heen. Ik heb zoiets van, wat zijn die negen maanden nou? Je kan erna nog naar zoveel feestjes, waarom dan risico's opzoeken. Want je kan zeggen wat je wil, die zijn er namelijk wél

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fairytale op zondag 30 oktober 2005 om 16:57:
Want je kan zeggen wat je wil, die zijn er namelijk wél

Risico's zijn er overal, buiten, in huis of waar dan ook.
Ik verdom het om thuis te blijven zitten als ik met de nodige voorzichtigheid ook kan gaan feesten.