Ik zag op extrema outdoor een zwanger vrouwtje rondlopen. En niet paar maandjes... leek alsof ze elk moment kon bevallen. Ze liep daar te springen en te doen. Persoonlijk vind ik dit een beetje raar.
Wat vind jij?
Ik lees LANGDURIG,dus wie zegt er dat het uit zou maken
Uit experimenteel onderzoek is gebleken
Ze liep daar te springen en te doen.
En het is echt niet zo dat je je 9 maanden in huis moet opsluiten hoor, maar er bestaat altijd nog zoiets als een gulden middenweg Bedenk maar zo: die 9 maanden zijn NOOIT meer terug te draaien!
Wij hebben veel geluk gehad met onze zoon. Mijn zwangerschap openbaarde zich met 26 weken. Deze was niet gepland. Ik had een vermoeden en heb destijds 2 testen laten doen. Negatief was het resultaat. Ik ben veel uitgeweest heb gerookt en was die periode erg gestresst. Onze zoon is met 30 weken gehaald en dat is schrikken. Zijn gewicht was 965 gram en Xandertje heeft heel lang in de couveuse gelegen. Door stress was mijn placenta voor tweederde verkalkt en de navelstreng was niet zoals het moest zijn. Hij heeft altijd stil gelegen in mijn buik omdat dat hem veel energie koste. Ik ben hier erg van geschrokken en ik dank de lieve heer als hij bestaat dat ons mannetje ondanks alle tegenslagen en pech, nu een gezonde knul van 6 is. Mocht ik het over doen, dan had ik het heel anders gedaan. Tart het lot niet. Voor hetzelfde was het bij ons heel anders afgelopen.
Even voor de duidelijkheid, dat ze naar een feest gaat okay maar ik vind het niet normaal dat ze dan ook nog gaat lopen springen,zou ze rustig zitten dan zie ik er geen kwaad in.
Ik kan het niet laten te reageren!
Zwangerschap is geen ziekte!!!!!!!!
Bewegen is goed, heb zelf tot 8 maanden intensief gesport.
Ik vind dat jullie allemaal heel kortzichtig reageren, roken en drinken okay, dat kan niet. Maar dansen en springen is echt totaal niet verkeerd...
Bovendien vind ik dat er veel heftige reacties zijn van mensen ZONDER KIDS.Ook vind ik het zwaar belachelijk dat er nowadays duizenden onderzoeken zijn waar vanalles getest en bewezen wordt!! Zwangerschap is iets doodgewoons, anders was de werled leeg.Onze ouders wisten van niets, en wij zijn ook groot en gezond. For the record: ik ben een 36 jarige moeder van twee kerngezonde kids...
Gewoon doorgaan met je leven, niet roken en drinken, en vooral gezellig blijven doen!! Tjonge jonge wat een drama's hier.
Pffffffflaatste aanpassing 7 april 2006 00:04
Zwangerschap is iets doodgewoons
Bewegen is goed, heb zelf tot 8 maanden intensief gesport.
Ik vind dat jullie allemaal heel kortzichtig reageren, roken en drinken okay, dat kan niet. Maar dansen en springen is echt totaal niet verkeerd...
En het is echt niet zo dat je je 9 maanden in huis moet opsluiten hoor, maar er bestaat altijd nog zoiets als een gulden middenweg Bedenk maar zo: die 9 maanden zijn NOOIT meer terug te draaien!
Maar je zegt het zelf al: roken en drinken kan niet. Al rook je zelf niet, als je uitgaat, rook je net zo hard mee als de wel-rokers hoor. En daar gaat deze discussie voornamelijk over; je ongeboren kindje veelvuldig blootstellen aan dusdanige schadelijke omgevingsinvloeden, dat een kindje daar op langere termijn last van zou kunnen krijgen. En mij hoor je echt niet zeggen
als je maar gezonde leefgewoonten aanhoud, niet roken, niet drinken geen drugs!
Het begon met iemand die een zwangere vrouw op een feest zag....
Heb jij zelf kids?
Haha, wist dat deze vraag zou komen.
Als ik namelijk 'nee' zeg, heb ik dan geen recht om te spreken over onderwerp waar ik dan niets van af zou weten, omdat ik zogenaamd geen moeder ben?
En als ik 'ja' zeg, ben ik een brave muts die nooit naar een feestje is gegaan tijdens haar zwangerschap?