10 roze mitsuz het meest maar op 8 dubbele mtv'tjes ging ik harder ws echt bizar maar das alweer een tijd terug mensse zegge dat ze soms spijt hebbe als ze te veel gedaan hebben k heb echt wel kk lauwe avond gehad toen k heb er echt geen spijt van haha
In mijn 2de zelfmoordpoging heb ik binnen 10 minuten ongeveer 30-35 gespikkelde dollars genomen, 3 dagen in coma gelegen, en nu heb ik een lever stoornis.
Als je dit topic maar triest vind, kan je btr gewoon je wijze praatjes in een bejaardentehuis ophangen, wellicht dat zo'n ouwe z'n wandelstok in je reet ramt.
Gaat het bij de jeugd tegenwoordig om de hoeveelheid pillen?
Tip: Zoek een andere apotheker knul.
Tja als je leest...
kom je er misschien achter dat dit topic hierover gaat.
Maar als op je pro staat dat je 100 bent kan het zijn dat je het niet helemaal begrijpt...
maar ik ga absoluut niet voor de 6 met de reden om me record te breke...
Agree, ik geloof het allemaal wel...
bij 5 ga je al aardig rare dingen zien en zeggen en meestal is dat op een tijdstip van 7 uur, dan heb ik het wel een beetje gehad enzo.
Niet lullig te doen maar 21 op 1 aaf lag al1 wel te schuimbekkke en ut ware er meerdere doorelkaar Maar voor herhaling vatbaar al1 wel wat minder nemen
18 en het waren witte armani's en dolci cabana's ofzoiets maar toen slikte ik al 4 weken agter elkaar de zelfde pillen en als ik meer geld had, had ik meer gedaan de trip viel nog wel mee.
myzelf 4 op een nacht en t ware roze hartjes t was super zalig