ze vinden het kutherrie
ze vinden het kutherrie
dus ben een beetje behoorlijk het buiten beentje
me ouders begrijpen er geen kont van!!
als ik dan weer een industrial/darkcore of terror/speedcore cd heb op staan komen zuchtend kreunend steunend de kamer op lopen en kijken ze met een raar gezicht van gods hoe kan je hier van houden
genieten
nee me ouders vinden het niets me broertje en me zusje ook niet dus ben een beetje behoorlijk het buiten beentje
kom ik me kamer uitlopen zit me broertje top 40 te luisteren, me zusje lion king abba muziek ofzo me moeder van alles wat behalve mijn muziek
Mn moeder vind het stiekem wel leuk als het maar niet te hard word
na jaren in mijn herrie geleefd te hebben wordt er nu niets meer van gezegd als vorm van tolerantie (ze vinden het nog steeds herrie maar uiten hun mening er niet meer over)
Dat was vroeger 'ietjes' anders
denk dat de termen : 'Blijft de plaat hangen?' etc jullie wel bekend in de oren klinkt.
De reden dat er nu niets meer over gezegd wordt is voornamelijk omdat ze nu eindelijk doorhebben dat muziek (in het algemeen) me lust en me leven is. Daarbij komt nog het feit dat ik zeker respect kan opbrengen voor mijn vaders muziekkeuze op de zondag als ik thuis kom , een soort wijderzijds respect dus
Ze weten dat ik niet alleen naar herrie luister en me moeder kwam een keer stomverbaasd hierboven binnen lopen toen ik klassiek aan had staan