Partyflock

Forumonderwerp · 803207

Wie kan er nou losgaan op speedcore en hoe doe je dat sommige slimmerds zeggen dan met een pilletje maar ik bedoel zonder drugzz
Artiest {SHOWLIST artist 99975, 8384}
ik draai op smufenland ook een paar nieuwe nummers van nevermind en die zij egt fucking lekker :jaja:

trouwens spaced out is echt een supernummer!!!

die draai ik standaard:P
laatste aanpassing

Artiest SpeedFolter
Doomcore = Duister/darkcore achtig maar dan iets sneller.

Uitspraak van inactief op dinsdag 25 oktober 2005 om 22:53:

boeiend:P

klinkt goed !!! :)

Artiest Balbasaur
sommige slimmerds zeggen dan met een pilletje

Nuchter is het makkelijker om los te gaan op speedcore dan met een pilletje hoor...met een pilletje ga je echt gigantisch trippen :P
Doomcore = Duister/darkcore achtig maar dan iets sneller

:vaag: Als iets kenmerkend is voor doomcore is het wel het hele trage tempo...
laatste aanpassing
ja idd, Doomcore = real slow

:vaag: niks aan dus ...(denk k)
Eigenlijk stiekem gewoon terror...maar aangezien dat tegenwoordig synoniem staat voor sneller spul...
ik merk wel dat het steeds populairder wordt die speedcore feesten en dat is een goed teken :jaja:
Wel voor de echte apeedfreaks :jaja:
Alleen zijn er helaas ook knakkers die alleen komen omdat het erg cool is als je van alleen terror en speecore houd :(
dat heb je idd cker
maar ik vindt het wel mooi dat steeds drukker bezocht wordt
die feesten daar ben ik zelf wel blij meej en daar doen we het ook voor
als het maar niet DE nieuwe rage word...
en die kant gaat het wel op ben ik bang :(

maarja zolang ik maar lekker elke weekend een flinke overdosis aan bpm kan krijgen vind ik het best B)
Uitspraak van Satanica op donderdag 27 oktober 2005 om 04:38:
maarja zolang ik maar lekker elke weekend een flinke overdosis aan bpm kan krijgen vind ik het best

:jaja:
en als de ik ben stoer ik luister terror en speedcore mannetjes op zo'n feest zijn vinden ze het toch meestal te snel worden(6)
laatste aanpassing
Probleem is altijd alleen dat ze dan nu net gefrustreerd raken en gaan irriteren... :/
Zo ver zal het niet komen lijkt mij, sommige worden al bang als ze mij zien bewegen op speedcore...
dan zullen ze al helemaal bang worden op een speedcore feest als ze heel veel gekken zo zien bewegen B)
Oh...ghehe...dat heb ik ook voor elkaar gekregen dat ze paar stapjes achteruit deden voor me vanwege mijn manier van dansen... :p
Denk ook eerder dat ze hard weglopen dan stoer te gaan doen want die blik op hun kop als ze om zich heen kijken is onbetaalbaar:P
True... 8)

op speedcore kan ik zeker weten echt helemaal losgaan