Partyflock

Forumonderwerp · 803207

Wie kan er nou losgaan op speedcore en hoe doe je dat sommige slimmerds zeggen dan met een pilletje maar ik bedoel zonder drugzz

je inleven kan helpen.. dat je zo in de muziek op gaat, dat je helemaal loos gaat!! ;), mja gaat wel erg snel he dus wordt moeilijk
laatste aanpassing
speedcore is zeker wel lekker :jaja: en t is de kunst om 'ertussen door' te luisteren :)

(anders kan ik t ook niet uitleggen hoor :/) maar ik luister meestal speedcore lekker thuis :)
Uitspraak van AngelDoll op maandag 15 augustus 2005 om 19:21:
speedcore is zeker wel lekker :jaja: en t is de kunst om 'ertussen door' te luisteren

nisk tussendoor luisteren gwn hard goan(Y)
en ook nog zonder drugs :D

ja ik weet wel dat het een soort spookritme heeft dat je erdoor heen moet luisteren en dat je dan een vervormde beat hoort..

tis wel relaxt om te horen maar ik kan er ook nie op los gaan

beter speedfreak :jaja:

juist wel man echt hakken ken je er niet op maar wel heeeeeeeeeeeeeelllllll goed los gaan op die muziek
gewoon los gaan :P

maah op de meeste speedcore die ik heb meegemaakt op feesten ken je niet los gaan....speedcore dat je thuis zeg maar op je pc heb is leuk en alles....maar meestal op een feest is t net 1 ruis :vaag:
daarom beter terror
ken je teminste wel op hakken en gaat snel genoeg
idd beter terror :D
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 19:22:
ja ik weet wel dat het een soort spookritme heeft dat je erdoor heen moet luisteren en dat je dan een vervormde beat hoort..

dt vind ik dus lekker om me op te focussen :jaja:

Uitspraak van Terror :[ op maandag 15 augustus 2005 om 19:25:
maar meestal op een feest is t net 1 ruis

daar heb ik dus geen last van ;)

mc hennep:

Favoriete muziekgenres: classics, club, disco, early hardcore, electro, hardcore, hiphop, lounge, oldschool, r&b, speedcore, terror, triphop, urban

idd terro is heerlijk omdat je er lekker snel op kan hakken, gaat het tempo omhoog dan ben je te snel moe en valt er nauwelijks op te dansen.

yo
:p
Uitspraak van AngelDoll op maandag 15 augustus 2005 om 19:33:
daar heb ik dus geen last van

hoe doe jij dat dan zeg :|
ik krijg egt niet meer dan 1 ruis op feesten...egt thuis heb ik t wel..vink t top..maar op feesten..nee dank je

terror is gewoon chiller omdat je daar tenminste nog op los kan gaan en hakken vind ik ik weet nie wat jullie vinden maar noisekick die heeft wel vette platen koffie met smaakje , world of darkness, spietkiller cd!!
Uitspraak van Terror :[ op maandag 15 augustus 2005 om 19:37:
hoe doe jij dat dan zeg

zoals ik al zeg: ik focus me op die beat ertussen door :) dus ik heb daar echt geen last van :no:
Speedcore is meer staan genieten vind ik. Los gaan wil alleen als het wat minder is. Je ziet iedereen altijd proberen om dat bij te houden en nog niet eens op de helft komen.
Ik kan me er helemaal niks bij voorstellen..
Misschien moet ik t eens proberen op de manier van Angeldoll maar ik word er hoorndol van!
ja de meeste worde alleen maar helemaal para omdat ze t niet bij kenne houde en staan dan maar wat te sgoppe en te wapperen met hun armen 8)

Artiest Balbasaur
Ogen dicht...goed luisteren...ritme vinden...in het ritme komen...meebewegen...ogen open...meetikken met je lichaam (benen heb je weinig aan)...zo gaat het meestal bij mij :P
geen probleem:bounce:

Artiest SpeedFolter
met je armen vooruit, vuisten maken en op de snelheid bewegen, benen lukt niet ;)

gewoon precies doen wat je zelf wilt op de muziek. er hoort gelukkig geen ingestudeerd dansje bij.

ik ga et liefst met me biertje en een dikke joint aan de kant zitten genieten :)

je hebt ook verschillende speedcore, speedcore met het tempo wat hoger als de gemiddelde terror,en dan heb je het snellere werk allemaal.
terror is zoiezo anders als speedcore:frusty:

ja ik zeg toch niet dat het op elkaar lijkt, ik zeg, dat niet elk speedcore nummer even snel gaat, en dat er verschil in zit.
laatste aanpassing
lijkt me logisch anders waren alle nummers t zelfde zou je maar 1 singel hoefen te kopen:p

hahahhah

Tuurlijk kan je losgaan op Speedocore, lekker snoeien :P
Maar het moet niet de hele avond-nacht achter elkaar.
Artiest {SHOWLIST artist 75190, 76507}
vind speedcore ook meer luistermuziek :)
mja ben ook nog nooit op speedcore feest geweest dus weet nie hoe het er aan toe gaat of hoe ik zal reageren dan:d

Gewoon raggen :devil:
Artiest {SHOWLIST artist 99975, 8384}
je moet er gewoon van houwe :yes:

Ik zit er altijd helemaal doorheen met speedcore als ik figuren als bovenstaande AngerNoizer om de hoek zie komen, wannabe!

en waarom is hij een wannabe vraag ik me af?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 16 augustus 2005 om 11:48:
en waarom is hij een wannabe vraag ik me af?

ja precies,wat is er wannabe aan hem dan ?

Wil ik ook wel eens weten :-/
idd hoezow een wannebe
misschien ben je der gewoon zelf 1
kneusje

Blijft technisch toch gelimiteerd om Bassdrums over de 300bpm even beukend te laten overkomen door de speakers:woepwoep:,200-300bpm(y)

Dj Tron tussen 1996-1999 die kerel maakte echt Speedcore die doorbeukte,en dan de gruwelijke sfeergeluiden en monstersamples!:bounce:;p!!

Uitspraak van Angernoizer op woensdag 17 augustus 2005 om 03:11:
idd hoezow een wannebe
misschien ben je der gewoon zelf 1
kneusje

huppa...:respect:

die knuppel moet z'n mondje even snoeren...waar hou jij van angerfist?!
:vaag:
laatste aanpassing

;)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 augustus 2005 om 08:28:
waar hou jij van angerfist?!

angerfist draait wel goede terror hoor :vaag:

owja joh :O
Speedcore is gewoon ogen dicht en gaan en juist zonder drugs. Als je drugs op hebt, kan je het echt niet bij houden. Dan gaat het veel te snel voor je hoofd.

Als ik me ogen dicht doe en de bpm door me lichaam voel stromen, gaat het los gaan van zelf. Ik vind het echt de meest gruwlijke kick die ik kan krijgen.

NoIsEkIcK!!!!!
kijk mixie jij begrijpt het verhaal achter de speedcore

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 augustus 2005 om 01:06:
NoIsEkIcK!!!!!

en nee geen noisekick :/