Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
waarom heb je dan met dr
daar klikte ik op en daar staat een foto welke is et die dikke of die dunne
ja laat mij ik wil alleen een advies geen domme gelul van stakkers enzo.................RESPECT kennen jullie dat woord niet soms
Hier moeten ze later een reallifesoap van maken,happy hookerfamily
was da
een hoer is zwanger van hem!!!
ja dat is de vraag weghalen is moord maar houden wil echt echt niet van die kk hoer!
Waarom, ik verveel me en vind t wel ff lache
Leedvermaak is ook vermaak he
davientje :trusty: net alsof ik haar zwanger wilden maken die hoer!
davientje net alsof ik haar zwanger wilden maken die hoer!laatste aanpassing 12 augustus 2005 15:53
maar dit slaat wel alles wat hij zegt !!!!
Kun je haar ongeboren vruchtje niet even kapotneuken dan? Even wat subtiele tikjes tegen die baarmoeder aan, en het is gepiept hoor! Als dat niet lukt, kun je haar ook nog in haar buik schoppen! De mogelijkheden zijn eindeloos! Succes! .
Kun je haar ongeboren vruchtje niet even kapotneuken dan? Even wat subtiele tikjes tegen die baarmoeder aan, en het is gepiept hoor! Als dat niet lukt, kun je haar ook nog in haar buik schoppen! De mogelijkheden zijn eindeloos! Succes!
helemaal mee eens! zorah en IMLZ houden m vast en ik snij zn zaakje eraf!
En dan zetten we dat op dvd in een soort Jambers uitvoering met ze verhaal dr bij enzo en dan brengen we die dvd's uit
En dan worden ze verkocht als educatief materiaal voor scholen voor sexuele voorlichting..........hoe t dus NIET moet doe je t toch dan zijn de gevolgen zichtbaar
wat een pennibele situatie
ga wel eens langs een meid hier achter, kom ik net bij haar.... zegt ze dat ze zwanger van me is!!
ik kan het wel laten bewijzen maar dan zit ik er aan vast ook pfff
hoe kan ik zo iets het beste oplossen tnx
kan oko goed werken ja
tsssssssss wat een stoer gelul weer joh jullie hebben echt respect voor vrouwen HIJ IS GVD NET ZO GOED FOUT dus lul niet zo dom en wees een vent en zorg dat je zaken netjes op orde maakt dan het gejank hierro
Tenmiste , ik niet
misschien wou die hoer dat niet, bljft tenslotte een hoer he
ik zal tog wel nooit een temijer zonder rubber nemen
mensen k1 girlie is een kennis van mij en best relaxed wijfiej
He girlie is geil, heb jij er slechte ervaringen mee ofzo? Als ik jenaam ziet zou het me neits verbazen
mensen k1 girlie is een kennis van mij en best relaxed wijfiej ze is zwanger dus de hormonen lopen hoog op
letts al be friends
dus iemand die jou mening niet deelt is een looser ?
en je moet het podium op. je moet hem uit kleden en ze lul aan raken, volgende dag staat hij op de stoep met een rekening van de dokter dat hij herpis heb ? ook terecht ?
nee dat is niet terecht want HIJ trekt me het podium op en ik koos er niet vrijwillig voor
nah ik weet het niet hoor , je hebt toch entree betaalt en als je het risico niet wil nemen om het podium opgetrokken wil worden ga je naar chippendales die een stuk beschaafder zijn
Ej pussy bouncer! Echt kut voor je man, je wou haar gewoon neuken, hoer wi lje gewoon niet zwangermaken. Al die jongens hier grote bek tot ze zelf gebeurt! Denk beste gewoon haar wat geven ofzo, of ovehraln tot arbutus!
ga wel eens langs een meid hier achter, kom ik net bij haar.... zegt ze dat ze zwanger van me is!!
Ik zou eerst maar eens afwachten of ze echt zwager is. Genoeg meiden die zeggen dat ze het zijn, maar eigenlijk toch niet.
En als ze echt zwanger is een test laten doen of het van jou is. Je bent niet de enige die ze heeft gehad
Dat ik, in jouw ogen "een ventje van 22 jaar", jou moet vertellen dat je een ongelofelijke trieste KNEUS bent!
Je had na moeten denken met je verstand, niet met je lul! Je doet net alsof het allemaal de fout is van die hoer. Nou als jij VEILIG geneukt had was er niets aan de hand geweest!
En dat je ook nog eens je vriendin belazert, je bent echt fout bezig kerel!
En uitspraken van "ze haalt het maar weg"....je moest eens weten hoeveel vrouwen een moord doen om een kind te krijgen, ze worden maar niet zwanger. Die lopen ervoor bij het ziekenhuis (inseminatie e.d.).
Kiezen voor abortus is een optie, maar jij praat net alsof het poep is! Schaam je DEBIEL! Je had na moeten denken..
Dat ik, in jouw ogen "een ventje van 22 jaar", jou moet vertellen dat je een ongelofelijke trieste KNEUS bent!
Je had na moeten denken met je verstand, niet met je lul! Je doet net alsof het allemaal de fout is van die hoer. Nou als jij VEILIG geneukt had was er niets aan de hand geweest!
En dat je ook nog eens je vriendin belazert, je bent echt fout bezig kerel!
En uitspraken van "ze haalt het maar weg"....je moest eens weten hoeveel vrouwen een moord doen om een kind te krijgen, ze worden maar niet zwanger. Die lopen ervoor bij het ziekenhuis (inseminatie e.d.).
Kiezen voor abortus is een optie, maar jij praat net alsof het poep is! Schaam je DEBIEL! Je had na moeten denken..
harde trap in der buik of wat ghb in der drankjes willen ook wel helpen!
miskraam verzekerd
Nou en haar probleem
nogmaals: Als het je vriendin was ok, maar je gaat toch niet naar dehoeren om een kind te kope>
ja ok, maar stel hij heb nu een soa? Is toch oko zijn probleem? Gaat ie toch ok niet bij haar aankloppen voor een zalfjke?
een soa is echt alleen voor pubers daar word je alleen bang voor gemaakt in blaadjes! dus condoom daarvoor is niet nodig!
hiv, heeft maar 30000 mensen in deze land, waaronder 75% flikkers en illigalen! dus bijna geen risico!
daarom ik altijd zonder condoom, wijf moet pil en anders flinke trap if klap in maag
ik maak toch duidelijk onderscheidt tussen soa en hiv! hiv is geen soa domme puber
wacht maar tot je 16 bent, dan praat je wel anders
ik maak toch duidelijk onderscheidt tussen soa en hiv! hiv is geen soa domme puber
Zie je toch fout ik heb alleen maar sex met mun vriend en met niemand anders ik ben niet zo'n ziek persoon als jij die iedereen neukt en die onder de soa's en ziektes zit omdat hij zonodig zonder condoom moet neuke
Ik ben tenminste niet zo zielig als jullie die naar de hoeren moeten voor seks
Zie je toch fout ik heb alleen maar sex met mun vriend en met niemand anders ik ben niet zo'n ziek persoon als jij die iedereen neukt en die onder de soa's en ziektes zit omdat hij zonodig zonder condoom moet neuke
wat naief zeg, denk jij nou echt dat je vriend alleen met jou neukt? jongens gaan misschien niet vreemdt volgens de break out enzo, maar geloof me jou vriend en elke andere boi neukt heel veel wijven
en jij als 16 jarige weet hoe anderen zijn die je niet kent en ook weet je al te goed hoe de wereld in elkaar zit
Davientje?
doe jezelf en ons een plezier,
pak je step en ga steppen naar de zandbak.
en kom terug als je in de 20 bent.
want dat kortzichtige gelul van je schiet niet op.
Dank U..
De persoon waar mijn tekst voor was gaf eerlijk toe dat hij zoveel mogelijk vrouwen neukte en scheerde daarbij met zijn uitspraak alle mannen over 1 kam en ik ken misschien niet iedereen maar ik weet wel dat niet alle jongens zo zielig zijn om zoveel mogelijk verschillende wijven te neuken
hahaha wacht maar tot je eigen vriendje betrapt dat ie naar de heoren gaat... dan piep je wel anders
mag hier niet eens komen, alsjeblieft zeg je hebt ek 88 niet eens meegemaakt hihihi, je mag niet eens alcoholdrinken ook niet vrijen!
en je vriendje is vast ook zo'n hunk van de week boi van de break out want alleen die losers neuken niet alles, echte mannen paren zo veel mogelijk vrouwtjes
een soa is echt alleen voor pubers daar word je alleen bang voor gemaakt in blaadjes! dus condoom daarvoor is niet nodig!
hiv, heeft maar 30000 mensen in deze land, waaronder 75% flikkers en illigalen! dus bijna geen risico!
ze geloven zelfs dat hun boi echt van der houd en dat ie niet vreemdt gaat
zouk nie doen, krijg jeen soa, gister neukte die nog een hoer zonder condoom haha
op msn ben je wel aardig!
k hou van je
Z'n IQ mag ie dan wel eens laten testen
Uitspraak van½ pitbull ½ godin
op zondag 14 augustus 2005 om 13:18:
Je neukt een hoer zonder condoom, en dan ook nog ''stoer'' een topic aan gaan maken dat je een hoer hebt zwanger gemaakt... zielig
Dat is inderdaad wel hip
hij is godverdommuh 34.... en dan nog niet weteh wat een condoom is...
cker geen voorlichtingen gehad.. vroeger.....
en ze e vriendin zit hier op pf..
en ze e vriendin zit hier op pf..
je vind je zelf al hond genoeg
gore rasict
maar ga niet de rasist uithangen
gore rasict
kohe abo ami ta fo'i groningen en ami gusta na kohe die hoertjes
Het is wel stil opeens
ben je trots op ons?
ik begraip jou niejht!
jij praet bpoep jonguh...
http://www.nieuwrechts.nl
-t-t Roetkop? Nu komt toch de ware aard naar boven he?
Geeft niet hoor neem hier eens een kijkje
http://www.nieuwrechts.nl
Hee maak ff lekker een ander topic aan over hoe leer ik discrimineren ofzo... stelletje zeikerds... (nee en ik ben geen rascist want ik bedoel hier iedereen mee die offtopic loopt te zeuren, maar ben niet van plan om mee te betalen aan illegalen!).laatste aanpassing 14 augustus 2005 18:27
Kom gaan we met zn allen hoeren zwanger maken... o nee kan ik niet
heb een hekel aan racisme!
maar aan die apen nog meer!
Kom gaan we met zn allen hoeren zwanger maken... o nee kan ik niet