10536x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
wat een pennibele situatie
ga wel eens langs een meid hier achter, kom ik net bij haar.... zegt ze dat ze zwanger van me is!!
ik kan het wel laten bewijzen maar dan zit ik er aan vast ook pfff
hoe kan ik zo iets het beste oplossen tnx
Jezelf castreren wil ook helpen... arm kind met zo'n vader en moeder.... Weeshuis raakt vol zo!
http://www.nieuwrechts.nl
dank voor de link...
Deze Centrale Raad van Beroep bepaalde onlangs dat kinderen die illegaal in Nederland verblijven een bijstandsuitkering dienen te krijgen, uitgekeerd aan hun illegale ouders. (Lees meer) kijk illegaal in NL verblijven das 1 ding, maar ze dan ook nog geld geven nou nee ben ik het niet echt mee eens, maar dat is mijn mening anders ben je maar een racist he?
-t-t Roetkop? Nu komt toch de ware aard naar boven he?
Geeft niet hoor neem hier eens een kijkje
http://www.nieuwrechts.nl
ja ik ken het hele mik mak wel,stormfront, nnp en ga zo maar door maar ik me eigen mening daar wel over... wordt een veelste lang verhaal om het hier neer te zetten...
niet negatief hoor...
laatste aanpassing
Hee maak ff lekker een ander topic aan over hoe leer ik discrimineren ofzo... stelletje zeikerds... (nee en ik ben geen rascist want ik bedoel hier iedereen mee die offtopic loopt te zeuren, maar ben niet van plan om mee te betalen aan illegalen!).laatste aanpassing 14 augustus 2005 18:27
ja maar dat moet je dan tegen alle leden van pf zeggen, kijk eens naar alle topics
laatste aanpassing
Hulde voor de mannen uit Iran die al 45 dagen in hongerstaking zijn omdat ze terug moeten!
Kom gaan we met zn allen hoeren zwanger maken... o nee kan ik niet
en ook al kon ik het... zal ik het nog niet doen, zal me lul er niet eens in willen steken Bah...
maar tja wij hebben onze hersenen teminste op de goeie plek zitten ken je van da pussy bouncer niet zeggen
heb een hekel aan racisme!
maar aan die apen nog meer!
Sweet
Kom gaan we met zn allen hoeren zwanger maken... o nee kan ik niet
kan jij ook wel hoor

Goed, vind het zo wel mooi geweest. Discussie gesloten. Ruzie maken doen jullie maar via PB.