10536x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
je vind je zelf al hond genoeg
nee dat niet voel jij je zelf al een kat?
donateur
donateur
gore rasict
omdat ik zeg dat je normaal moet praten? dat is echt weer een opmerking om vanuit het woordje rascist domme mensen achter je te krijgen die je dan steunen omdat ik zogenaamd een rascist ben. je leeft toch in nederland? leer dan eerst eens de nederlandse taal voordat je je in een gesprek gaat mengen. je bent niet te volgen triest figuur dat je er bent!
donateur
maar ga niet de rasist uithangen
nog zo een,
hou nou om te beginnen eens op met het woordje rascist. het lijkt wel of de "bradda's" geen een discussie kunnen voeren zonder dat woordje erbij te halen. weet je wat dat betekend? dat jullie hier de rascisten zijn door mij een stempel te geven, snap je dat of moet ik het nog even verder uitleggen.... ik weet het nederlands is moeilijk
Ozzie Jwt
Weet je wel wat rascist betekent?!
Alleen omdat iemand vraagt of je normaal wilt praten kan je nog niet roepen dat diegene een rascist is.
Het is toch een normale vraag of niet soms?!
En bovendien je mag heus wel mee praten met iets ook al is je nederlands niet zo best. Maar probeer dan wel om het leesbaar te maken. Want wat jij neer gezet had kon ik ook niet ontcijferen.
gore rasict
racist?? waarom moet hij nu weer een racist zijn? hij discrimineert toch niet? of wel soms?
hij zegt alleen dat je normaal moet praten...kan ik me wel wat bij voorstellen want ik begrijp ook geen flikker van wat je zegt...
kohe abo ami ta fo'i groningen en ami gusta na kohe die hoertjes
kan alleen groningen en hoertjes eruit ontcijferen maar daar houd het ook wel mee op
ennuh lees dit ff:
ra·cis·me (het ~)
1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassendiscriminatie, rassenhaat
2 rassentheorie
ff een voorbeeldje: als ik met minachting over iemand praat ben ik dus geen racist, ik zou een racist kunnen zijn als ik over iemand praat met een gevoel van meerwaarde maar dat doe ik niet.
"Wij zijn niet meer dan zij maar zeker ook niet minder"
Quote van Neophyte
laatste aanpassing
jezus ga ff lopen lullen over racisme....
pffff....
ten eerste, wie zegt dat vandall een racist is? staat het op ze'n voorhoofd ofzo? ik zie in iedergeval niks..
in nederland heb je vrijheid van meningsuiting.. ook al doet vandall dat nog niet eens..
dus ik snap niet waar deze hele discussie overgaat?
ja dat mensen zich heel snel aangesproken voelen, en hun eigen conclussie's trekken, terwijl ze mekaar niet eens kennen
Applaus voor jullie zelf
Amen
pffff....
ten eerste, wie zegt dat vandall een racist is? staat het op ze'n voorhoofd ofzo? ik zie in iedergeval niks..
in nederland heb je vrijheid van meningsuiting.. ook al doet vandall dat nog niet eens..
dus ik snap niet waar deze hele discussie overgaat?
ja dat mensen zich heel snel aangesproken voelen, en hun eigen conclussie's trekken, terwijl ze mekaar niet eens kennen
Applaus voor jullie zelf
Amen
laatste aanpassing
Het is wel stil opeens
rust (voor nu)
ben je trots op ons?
zou wel kunnen, maar je weet het niet
ik begraip jou niejht!
jij praet bpoep jonguh...