Partyflock

Forumonderwerp · 802317

Waarschuw beheerder
ROTTERDAM, vrijdag

De Rotterdamse politie zal de dansstoet van de FFWD Dance Parade zaterdag afspeuren naar nog onbestrafte hooligans die zich misdroegen bij Feyenoord-Ajax.
Het speciale team dat zich bezighoudt met de aanhouding van de relschoppers zal zich, al dan niet in burger, tussen de honderdduizenden bezoekers begeven.
Met het herkennen van de voetbalzondaars zullen politiemensen, die het op 17 april zo zwaar te verduren hadden, geen moeite hebben. "Als zij hun ogen dicht doen, zien zij die gasten voor zich", zegt politiewoordvoerster Marjan den Hollander.
De foto's van de verdachten staan al maanden op het intranet van de politie. "Het is breed bekend, wie we nog zoeken. We willen uiteindelijk alle vijfhonderd relschoppers binnenhalen."
De organisatie van de FFWD vertrouwt erop, dat eventuele arrestaties van hooligans het feest niet zullen verstoren.
"De politie is altijd sterk vertegenwoordigd, maar ze stellen zich meestal in de luwte op", zegt woordvoerder Leo Noordergraaf. "De laatste jaren is dat altijd heel tactvol gedaan. Het is altijd jammer als er dingen gebeuren die het feestje verpesten, maar het lijkt me logisch dat de relschoppers nu niet komen."

Dit gaat nergens over! Ze zoeken gewoon werk die lui!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:/ tggg
Waarschuw beheerder
zolang ik r maar geen last van heb :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 11:24:
maar het lijkt me logisch dat de relschoppers nu niet komen."

*proest*

nee...die blijven echt thuis zaterdag :yes:

:frusty:
Waarschuw beheerder
vraag me alleen af of dat gebeurt, zie t al gebeuren dat r massale vechtpartijen tussen politie en 'relschoppers' uitbreken, maar t zal uiteindelijk allemaal wel weer meevallen

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Dat gaat een leuk feessie worden!!

Waarom in godsnaam doen ze dat tijdens FFWD??

Zo creeër je problemen let maar op!

Waarschuw beheerder
donateur
"De politie is altijd sterk vertegenwoordigd, maar ze stellen zich meestal in de luwte op",

Leuk bericht :D Dat worden dus zware rellen morgen :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matthijs op vrijdag 12 augustus 2005 om 11:27:
vraag me alleen af of dat gebeurt, zie t al gebeuren dat r massale vechtpartijen tussen politie en 'relschoppers' uitbreken, maar t zal uiteindelijk allemaal wel weer meevallen

Nouja reken maar dat die gaan komen ja!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 11:27:
Nouja reken maar dat die gaan komen ja!

Zeker nu dit bekend is geworden :D
Waarschuw beheerder
Goed zoeken dan denk he :-D

Waarschuw beheerder
donateur
wordt weer gezellig op de wit :d
Waarschuw beheerder
donateur
dan ben je als politie zijnde echt pannekoeken, je gaat zoiets toch niet vantevoren aankondigen :frusty:
echt mongolen die wouten 8)

Waarschuw beheerder
donateur
ajax supporters zullen nu vast niet meer komen, nu ze dit weten :s :s :s :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 11:28:
Zeker nu dit bekend is geworden

Tuurlijk joh! Die horen dit bericht en de 1e smsjes vliegen al naar elkaar toe. straks gaan ze nog een packt vormen tegen de politie :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 11:29:
wordt weer gezellig op de wit

daar gaan ze niet langs hoor!

Waarschuw beheerder

:yes: leuk :D dan ga ik zeker ff :d

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 11:33:
daar gaan ze niet langs hoor!

dus dan sta ik daar voor jan l*l te wachten????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 11:35:
dus dan sta ik daar voor jan l*l te wachten????

ja dat weet ik wel zeker

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 11:30:
Tuurlijk joh! Die horen dit bericht en de 1e smsjes vliegen al naar elkaar toe. straks gaan ze nog een packt vormen tegen de politie

Ik zie het nu al voor me 8)
Waarschuw beheerder
Negatieve stemmingmakkerij. Een feest moet een feest blijven en dit soort handelingen horen niet huis op een feest. Ook niet door de overheid.

Het lijkt mij dat het makkelijker zoeken is bij een thuiswedstrijd van Feyenoord waar zich 40.000 bezoekers bevinden en iedereen over het algemeen op zijn eigen plek zit...en waarbij er voldoende camera's zijn waarbij je iedereen haarscherp in beeld kan brengen dan bij zo'n feest waarbij 400.000 mensen zich bewegen en men continue op een andere plek is.

Pure stemmingmakerij dus met als achterliggende gedachte dat men hoopt dat evt. relschoppers nu thuis blijven.

Erg jammer dat men "feesten" weer associeerd met "relschoppers" en erg triest dat de politie (overheid) dit zelf naar buiten brengt.

Laat iedereen toch lekker feesten!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 11:37:
ja dat weet ik wel zeker

:s da's minder joh...moet ik weer n nieuw plan maken...:d

Uitspraak van Old Soldiers Never Die op vrijdag 12 augustus 2005 om 11:39:
iedereen over het algemeen op zijn eigen plek zit

:/
Waarschuw beheerder
Ah, leuk! Daar gaat de sfeer! :\.

Ik vind het niet erg dat ze die gasten gaan zoeken, maar doe dat verdomme niet op een PARTY!
Waarschuw beheerder
donateur

Idd, zie er nog van komen dat dit gruwelijk uit de hand gaat lopen. Dit bericht heeft natuurlijk alle betreffende personen al bereikt. Waarom doen ze dat idd niet tijdens een wedstrijd. Voetbal moet voetbal blijven en niet betrokken worden bij feesten. :[ :[

Waarschuw beheerder
Negatieve stemmingmakkerij. Een feest moet een feest blijven en dit soort handelingen horen niet huis op een feest. Ook niet door de overheid.

Het lijkt mij dat het makkelijker zoeken is bij een thuiswedstrijd van Feyenoord waar zich 40.000 bezoekers bevinden en iedereen over het algemeen op zijn eigen plek zit...en waarbij er voldoende camera's zijn waarbij je iedereen haarscherp in beeld kan brengen dan bij zo'n feest waarbij 400.000 mensen zich bewegen en men continue op een andere plek is.

Pure stemmingmakerij dus met als achterliggende gedachte dat men hoopt dat evt. relschoppers nu thuis blijven.

Erg jammer dat men "feesten" weer associeerd met "relschoppers" en erg triest dat de politie (overheid) dit zelf naar buiten brengt.

:respect:

Niks meer aan toe te voegen.

Maar mensen we kennen de overheid inmiddels toch wel? Ze zijn hardbezig de dance scene weer de grond in te drukken. FFWD deze actie, bij elk redelijk groot evenementen word de hele politiemacht van Nederland uit de kast getrokken incl honden en wouten in burger.

Lijkt me overduidelijk zo!
Waarschuw beheerder

(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, dat zal de sfeer ten goede komen :S

Wat gaat er in die hoofden om???

Het wekt alleen maar extra agressie op :no:
Waarschuw beheerder
en straks zijn de hooligans weer de schuldige als het uit de klauwen loopt :-D

Waarschuw beheerder
donateur
straks gaan ze nog een packt vormen tegen de politie

:O Zou je denken joh? :D
Waarschuw beheerder
"Als zij hun ogen dicht doen, zien zij die gasten voor zich", zegt politiewoordvoerster Marjan den Hollander.

Ik hoop dat ze in tranen uitbarsten, hard wegrennen, en ontslag nemen als ze er een paar tegen komen.

Wat een stumperds zeg bij de politie, grote groep verzamelen en ze weer een keertje flink aanpakken. zal ze leren! haha (6)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=29 height=15]http://sport.fok.nl/i/s/schater.gif[/img] dit gaat toch wel escaleren als politi dit gaat doen [img]http://sport.fok.nl/i/s/schater.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 11:43:
precies verziek ons feest niet!

Dat doet de politie.. Die is de grootste verzieker ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 12 augustus 2005 om 12:20:
Dat doet de politie.. Die is de grootste verzieker

idd ja.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 12:02:
Uitspraak van Just-D op vrijdag 12 augustus 2005 om 11:30:
straks gaan ze nog een packt vormen tegen de politie

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 12:02:
Zou je denken joh?

Het zou van mij mogen iig ;)
Waarschuw beheerder
donateur

Dan gaan ze wel preventief fouilleren :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zaik op vrijdag 12 augustus 2005 om 12:28:
Dan gaan ze wel preventief fouilleren

Yep en met honden langs je heenlopen enzo. gezellig hoor!

Waarschuw beheerder
politie zelf verziekt de sfeer :yes:

Waarschuw beheerder
Lekker slim van ze om het aantekondingen in de media.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Jansen;

Misschien doen ze dat juist wel bewust,
om de relschoppers op voorhand weg te houden...
Waarschuw beheerder
Dat zal ongetwijfeld...Aangezien het vorig jaar ook wat onrustig is geweest...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PLASTIK75 op vrijdag 12 augustus 2005 om 13:18:
Misschien doen ze dat juist wel bewust,
om de relschoppers op voorhand weg te houden...

Tuurlijk! En nu blijven ze zeker weg :S

Uitspraak van Johan says: op vrijdag 12 augustus 2005 om 13:24:
Aangezien het vorig jaar ook wat onrustig is geweest...

Shake that bridge, shake that bridge :):)

Of bedoelde je dat niet ;)
Waarschuw beheerder

Had t niet beter kunnen zeggen :d

Met het herkennen van de voetbalzondaars zullen politiemensen, die het op 17 april zo zwaar te verduren hadden, geen moeite hebben. "Als zij hun ogen dicht doen, zien zij die gasten voor zich", zegt politiewoordvoerster Marjan den Hollander.
Denk echt niet dat ze hun nog herkennen,zeker niet tussen zoveel mensen :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 13:26:
Shake that bridge, shake that bridge

Of bedoelde je dat niet

niet echt nee
Waarschuw beheerder
donateur
"De politie is altijd sterk vertegenwoordigd, maar ze stellen zich meestal in de luwte op", zegt woordvoerder Leo Noordergraaf.

sinds wanneer is hij hier woordvoerder??

Als er een partij is die het altijd loopt op te naaien zijn het die agentjes wel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 11:44:
Ah, leuk! Daar gaat de sfeer! .

Ik vind het niet erg dat ze die gasten gaan zoeken, maar doe dat verdomme niet op een PARTY!

Echt lekker belangrijk als je niks aso´s doet maakt het toch geen reet uit dat er politie in burger tussen ons loopt, wat een gezeur er loopt altijd politie op ieder evenement alsof dat iets uitlokt.

Waarschuw beheerder

Pfff laat ze lekker, als ze denken dat ze ze op deze manier wel kunnen krijgen, waarom dan niet? :D
Ik kan me er morgen echt niet aan storen....:cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 12 augustus 2005 om 12:20:
Dat doet de politie.. Die is de grootste verzieker

zo bedoelde ik het ook hoor!
Waarschuw beheerder
Jezus wat een overdreven reacties weer. Zal allemaal wel meevallen. Vind het wel prima als ze een paar van die sukkels kunnen anpakken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 13:37:
Echt lekker belangrijk als je niks aso´s doet maakt het toch geen reet uit dat er politie in burger tussen ons loopt, wat een gezeur er loopt altijd politie op ieder evenement alsof dat iets uitlokt.

Normaal niet nee maar nu geven ze aan dat ze mensen gaan zoeken...;) Vind dit idd ook gewoon stemmingmakerij :[

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 12:23:
Het zou van mij mogen iig ;)

van mij ook! Eigen schuld :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan says: op vrijdag 12 augustus 2005 om 13:28:
niet echt nee

Joh je meent het!
Waarschuw beheerder
donateur
Komt ook niet provocerend over hé.. Al die stille tussen 't publiek :S :S

Want je pikt ze er zo uit..

Waarschuw beheerder
donateur
hihihi, allemaal zelfde schoentjes aan :)

Waarschuw beheerder
Alle hoolies erheen zou ik zeggen :p

Waarschuw beheerder
donateur
Mooie oefening voor WK :9
Waarschuw beheerder
idd die stille herken je zo, denk dat ze meer vresen voor weer een rel tussen ffwd publiek (wat later ook als hooligans werd bestempeld) en die wazis.....

Waarschuw beheerder
Beste bezoekers van de FFWD Heineken Dance Parade,

Welkom in Rotterdam op de 9e editie van de FFWD Heineken Dance Parade! Tijdens de parade van de FFWD Heineken Dance Parade zal ook de politie zich niet onbetuigd laten. Zoals te doen gebruikelijk zal de politie er vooral zijn om de parade in goede orde te laten verlopen. We willen graag dat iedereen het goed naar zijn of haar zin heeft. Veel bezoekers komen van buiten de stad en die mogen weten dat Rotterdam een gastvrije stad is, waar het goed toeven is. Maar de bezoekers moeten zich wel aan de spelregels van deze stad houden. Zo is het niet toegestaan om in de stad (zeg maar de hele route van de parade) op de ‘openbare weg’ alcohol te gebruiken of geopende flessen of blikjes bij je te hebben. De politie zal dat controleren en bij het constateren daarvan de betrokken persoon in de gelegenheid stellen om het glas of blikje leeg te gieten. Er hoeft niet gelijk bekeurd te worden. Maar de weigeraars kunnen wel rekenen op een bekeuring en die zal niet misselijk zijn. Zonde van het geld! Dat kun je beter op het festivalterrein uitgeven!

Ook heeft de politie Rotterdam-Rijnmond tijdens de laatste twee grote evenementen (Zomercarnaval en Monaco aan de Maas) preventief gefouilleerd. Dit wordt gedaan om de stad veilig te houden. Er wordt vooral op wapens gecontroleerd, maar ook alle andere verboden zaken worden meegenomen. Dus bedenk je voordat je naar de stad komt en verdovende middelen bij je hebt. De kans op een preventieve controle is aanwezig en het zou toch jammer zijn wanneer je door een hoeveelheid verdovende middelen in de cel terecht komt. Daarvoor kom je niet naar Rotterdam en de FFWD Heineken Dance Parade. Denk even na en zeg het ook tegen je vrienden en vriendinnen! Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Een leuke parade toegewenst!

De politie Rotterdam-Rijnmond.

:x
Waarschuw beheerder
Je zou haast geen zin meer hebben :-D

Waarschuw beheerder
tis net een spel met die spelregels :x
Waarschuw beheerder
Nou en als je je normaal gedraagd gebeurt dr niks :d

Zo is het niet toegestaan om in de stad (zeg maar de hele route van de parade) op de ‘openbare weg’ alcohol te gebruiken of geopende flessen of blikjes bij je te hebben

Hier zal ik me alleen niet aan houden ;p

Waarschuw beheerder
ajax supporters zullen nu vast niet meer komen, nu ze dit weten

die hebben ze al opgepakt tijdens de gay parade in a'dam. :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 14:40:
De kans op een preventieve controle is aanwezig en het zou toch jammer zijn wanneer je door een hoeveelheid verdovende middelen in de cel terecht komt

Tuurlijk ze gaan iedereen met 10 pille vastzetten :vaag:

Zal lekker druk worden dan op het bureau :)
Kunnen ze beter de kuip gaan gebruiken om dit soort "crimineeltjes" vast te zetten wahahaha.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 14:53:
die hebben ze al opgepakt tijdens de gay parade in a'dam

:no:

Die waren de stad allang uitgevlucht dat weekend man!
;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 14:54:
Die waren de stad allang uitgevlucht dat weekend man!

welnee, de grachtenpolitie heeft d'r een paar van die bootjes afgetrokken, hoor. :9
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
Waarschuw beheerder
dusss ik mag geen blikje fris gaan drinken als ik mee loop met de stoet.....wat is dit voor onzin zeg...
Waarschuw beheerder
mag niemand op straat drinken? dan gaan ze t nog druk krijgen denk ik :P
Waarschuw beheerder
lijkt mij ook ja

Waarschuw beheerder
donateur
Dus op het HEINEKEN fast forward event, mag je geen alcohol drinken? :P :P

En preventief fouilleren op drugs :s :s hoop dat ze veel cellen hebben, hahahaha

Waarschuw beheerder
het gaat alleen om het nuttigen van alcohol wat verboden is :p maarja ik vindt dat HEINTJE wel mee mag :):yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 16:23:
En preventief fouilleren op drugs hoop dat ze veel cellen hebben, hahahaha

alsof ze die mensen gaan vastzetten dat kost meer dan dat het oplevert..

Waarschuw beheerder
De organisatie van de FFWD vertrouwt erop, dat eventuele arrestaties van hooligans het feest niet zullen verstoren.
"De politie is altijd sterk vertegenwoordigd, maar ze stellen zich meestal in de luwte op", zegt woordvoerder Leo Noordergraaf. "De laatste jaren is dat altijd heel tactvol gedaan. Het is altijd jammer als er dingen gebeuren die het feestje verpesten, maar het lijkt me logisch dat de relschoppers nu niet komen."

lachwekkend verhaal....

putdeksel, putdeksel...

ze moeten die blauwe mongolen is een keer thuis laten blijven.

Waarschuw beheerder
slaat helemaal nergens op wat ze weer doen, maar dat was ik al gewend
Waarschuw beheerder
Van mij mogen ze zoeken, zolang mijn feestje maar niet verpesten :D

Waarschuw beheerder
donateur
haha dat drinken op straat niet mag was al bekend
maar wat willen ze doen?
beetje lachwekkend... iedereen zuipt daarzo
Waarschuw beheerder
Pak gewoon een beker van MC Donalds en pleur daar je alcohol in. Op het moment dat ze dat door hebben gaan ze natuurlijk van iedereen de bekertjes afpakken en erin kijken.

De ene helft heeft er alcohol in en de andere helft komt wel net van de Mc Donalds en drinkt gewoon zijn colaatje op.

Ik zie het al helemaal voor me..al die wouten die in al die bekers van de Mc Donalds lopen te loeren! :D

Agent: "Zeg jongeman..mag ik even in je beker kijken?"
6-jarig jochie: "jawel mijnheer..maar...heeft U niet iets beters te doen? Boeven vangen ofzo"?

Waarschuw beheerder
donateur
Alcoholverbod vind ik eerlijk gezegd vrij logisch,dat is met al dit soort evenementen zo.

Maar preventief fouilleren en criminelen opsporen vind ik niet te combineren met feesten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Old Soldiers Never Die op vrijdag 12 augustus 2005 om 20:08:
Pak gewoon een beker van MC Donalds en pleur daar je alcohol in. Op het moment dat ze dat door hebben gaan ze natuurlijk van iedereen de bekertjes afpakken en erin kijken.

De ene helft heeft er alcohol in en de andere helft komt wel net van de Mc Donalds en drinkt gewoon zijn colaatje op.

Ik zie het al helemaal voor me..al die wouten die in al die bekers van de Mc Donalds lopen te loeren!

6-jarig jochie: "jawel mijnheer..maar...heeft U niet iets beters te doen? Boeven vangen ofzo"?

bekers en flesjes controleren doen ze al jaren...
Waarschuw beheerder
Tis gewoon belachelijk dat de politie zich met dit soort dingen bezig houd op zo'n dag :|
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op vrijdag 12 augustus 2005 om 14:51:
Zo is het niet toegestaan om in de stad (zeg maar de hele route van de parade) op de ‘openbare weg’ alcohol te gebruiken of geopende flessen of blikjes bij je te hebben

Wat een onzin zeg :/
Wat moet je dan massaal met ze allen ergens naar binnen stormen om wat te drinken :S
Pff doe het gewoon op straat :D
Dan maar een boete :frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Old Soldiers Never Die op vrijdag 12 augustus 2005 om 20:08:

8)
Waarschuw beheerder
Lekker triest weer!!

Waarschuw beheerder
je krijgt toch geen boete alleen als je nie leeg wil gooien :9

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 23:02:
ik ga lekker inkopen doen bij de AH morgen ik zuip gewoon me blikje freddie op straat op

wil wel is zien wat die blauwpetten hier wat tegen gaaN doen?? als ze dr wat aan gAan doen denk ik weet het wel zeker dat de sfeer omslaaat tegen die blauwpetten

:yes:

en als je in de stoet aan kant van de truck loop kenne ze je ok niets doen want lope genoeg mensen om je heen dan :D
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 23:11:
en als je in de stoet aan kant van de truck loop kenne ze je ok niets doen want lope genoeg mensen om je heen dan

ze blijven met dr poten van me drank af dat zweer ik je..

ik heb dr eg zin in ben morgen vroeg om half 11 in rotterdam ff wat :coke: snuiven en gas dr op
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
al is een blauwe pet nog zo snel op de FFWD achterhaal je hem wel ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 23:20:
al is een blauwe pet nog zo snel op de FFWD achterhaal je hem wel

:yes:

ga jij ook wij lopen achter de decibel wagen kom maar een freddie halen

Waarschuw beheerder
ik loop NAAST de decibel wagen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 23:35:
ik loop NAAST de decibel wagen

hoe moet ik jou herkennen o:)

Waarschuw beheerder
zoals hiernaast :p maar denk dat ik me Feyenoord trui aan doe en nie me celticshirt

Waarschuw beheerder
donateur
ik trek me fcdb trui aan:x

kutzooi weer verloren met 3-1

Waarschuw beheerder
whehe achjah alles beter dan judeshirt :D die worden er wel uitgepikt :)
Waarschuw beheerder
als we morgen op rotterdam centraal staan, hoe komen we dan richting parade?? nieuwe binnenweg ofzo..
nog een metro pakken of wat? ik weet helemaal niks in rotterdam!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van daanliempde op zaterdag 13 augustus 2005 om 00:09:
als we morgen op rotterdam centraal staan, hoe komen we dan richting parade?? nieuwe binnenweg ofzo..
nog een metro pakken of wat? ik weet helemaal niks in rotterdam!!!

ik zou het niet weten ik kom dr niet vadaan maar ze komen daar volgens wel langs

Waarschuw beheerder
zie andere topic :) tramlijn 4 vanaf cs bij nieuwe binneweg of mathenesserlaan uitstappen :D en whoppa je bent er :woepwoep: vraag desnoods ook aan tramchaufeur :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 augustus 2005 om 00:30:
zie andere topic

welk topic?

Waarschuw beheerder
donateur
gewoon blikkie cola, scheut bacardi erin en zuipuh maar :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Idd. gooi die apen maar in een celletje.
Waarschuw beheerder
Iedereen was het er over eens dat voetbal en feesten gescheiden moest blijven, :p wat doet martjuh, die trekt ze feyenoort trui aan :-D

Waarschuw beheerder
donateur
goeie morgen ik ben dr hellemaal klaar voor op naar rotterdam :yes:

Waarschuw beheerder
haha have fun

zal vast wel gezellie worden ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 augustus 2005 om 09:12:
haha have fun

zal vast wel gezellie worden

we zullen zien;)

Waarschuw beheerder
:D

Waarschuw beheerder
donateur
zal wel allemaal mee valllen zal veel media gelul zijn..

ik ben dr vandoor ltrzz

Waarschuw beheerder
donateur
Met zomercarnaval mogen ze gewoon zuipen op straat en hele flessen staan er op tafels en als danceparade kom altijd extra acties.Laat ze gvd ook een keer uit de hok komen als me oma wordt overvallen door zo ali illigali

dat vind ik.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 augustus 2005 om 09:17:
zal wel allemaal mee valllen zal veel media gelul zijn..

die losers in blauw hier zijn tot alles in staat om krampachtig te proberen hun blazoen te schonen. Ik sta nergens meer van te kijken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Op naar de relparade:woepwoep:

Waarschuw beheerder
donateur
dan doen ze zoveel moeite om die gasten te pakken en wat krijgen ze 120 uur papierprikken geef ze dan ook echt straf mafkezen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 augustus 2005 om 09:27:
dan doen ze zoveel moeite om die gasten te pakken en wat krijgen ze 120 uur papierprikken geef ze dan ook echt straf mafkezen

als er niets strafbaars wordt gedaan, kan je ze ook niet straffen, lijkt me logisch...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Johan says: op zaterdag 13 augustus 2005 om 08:44:
wat doet martjuh, die trekt ze feyenoort trui aan

dat mag best, allen niet onderling gaan lopen zeiken, want

Voetbal = Oorlog en Feesten = Feesten!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik bedoel ermee ze smijten met geld om die gasten te pakken en krijgen bijna geen straf.Kunnen ze beter aan andere zaken werken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 augustus 2005 om 09:43:
Ik bedoel ermee ze smijten met geld om die gasten te pakken en krijgen bijna geen straf.Kunnen ze beter aan andere zaken werken.

oh ok, had het iets anders opgevat

Waarschuw beheerder
donateur
.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 augustus 2005 om 10:14:
oh ok, had het iets anders opgevat

Jij dacht dat ik bedoelde pleur ze maar 3 jaar in cel muuwaah neej joh.Maar als er een tbser is ontsnapt vinden ze hem niet zit dan gewoon al in belgie snappie.En dan hebben ze verscherpte grenscontroles Ja we zien het lol

Waarschuw beheerder
weinig van gemerkt gelukkig :d:d:d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 20:33:
Maar preventief fouilleren en criminelen opsporen vind ik niet te combineren met feesten.

Ik vind het (y) Er hoeft maar één idioot op de Erasmusbrug te lopen met een bomrugzak en honderden mensen zijn de pineut. Ik ben dus absoluut vóór preventief fouilleren, vooral in de huidige situatie met de adem van moslimradicalen in onze nek :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 11:14:
Ik vind het Er hoeft maar één idioot op de Erasmusbrug te lopen met een bomrugzak en honderden mensen zijn de pineut. Ik ben dus absoluut vóór preventief fouilleren, vooral in de huidige situatie met de adem van moslimradicalen in onze nek laatste aanpassing 14 augustus 2005 11:15

Als je het zo bekijkt geef ik je gelijk maar de invalshoek van die blauwe wouten is heeeeel anders hoor. Gaat hem niet om bomrugzakken (stel je voor!) neej het gaat ze erom dat een groep mensen die het naar hun zin hebben en geen vlieg kwaad doen het leven zuur te maken door te controleren op drank en drugs :S:S:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ROTTERDAM, vrijdag

De Rotterdamse politie zal de dansstoet van de FFWD Dance Parade zaterdag afspeuren naar nog onbestrafte hooligans die zich misdroegen bij Feyenoord-Ajax.
Het speciale team dat zich bezighoudt met de aanhouding van de relschoppers zal zich, al dan niet in burger, tussen de honderdduizenden bezoekers begeven.
De foto's van de verdachten staan al maanden op het intranet van de politie. "Het is breed bekend, wie we nog zoeken. We willen uiteindelijk alle vijfhonderd relschoppers binnenhalen."

:respect: FEYEYENOORD :respect:

;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dan hebben niet zo goed gezocht:d

Btw Decibel en Hardbass zijn wel :gaap:

BKJN :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het Er hoeft maar één idioot op de Erasmusbrug te lopen met een bomrugzak en honderden mensen zijn de pineut. Ik ben dus absoluut vóór preventief fouilleren, vooral in de huidige situatie met de adem van moslimradicalen in onze nek

Anders laat jij je lekker bang maken zodat je kan leven in een politiestaat.
Het enige wat ze willen is geld verdienen door drugs af te pakken van feestvierende mensen en bonnetjes schrijven voor alcohol.
Maar blijf jij maar lekker in de waan dat ze optreden tegen terrorisme, hahahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 11:48:
Maar blijf jij maar lekker in de waan dat ze optreden tegen terrorisme, hahahaha

Ik weet wel beter :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
nou dan :)
Waarschuw beheerder
ik zag er nog wel 2, ze liepen in blauw tenue, petje op, stok in de handen, en ze deden heel stoer!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 12:00:
nou dan

En ik had van jou verwacht, dat jij dat ook wel wist :jaja:
:flower:

Artiest SinSuline
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 augustus 2005 om 09:42:
Voetbal = Oorlog en Feesten = Feesten!laatste aanpassing 13 augustus 2005 09:43

op dit soort momenten mis ik toch echt de kotssmiley...:(

vieze relnichten die te kinderachtig zijn om te weten wat feesten is...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 12:15:

Uhuuu :gaap: Je weet niet waar je over praat joh kneus!

Waarschuw beheerder
och en ach

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Richard op zondag 14 augustus 2005 om 12:19:
Uitspraak van SinSuline op zondag 14 augustus 2005 om 12:15:

Internet Hoolie :jaja:

Uitspraak van Richard op zondag 14 augustus 2005 om 12:19:
Uhuuu Je weet niet waar je over praat joh kneus!

Idd die lamzak heeft geen benul waar ie over lult :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oke maar hoe was het? O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan says: op zaterdag 13 augustus 2005 om 08:44:
Iedereen was het er over eens dat voetbal en feesten gescheiden moest blijven, wat doet martjuh, die trekt ze feyenoort trui aan

nie seike hea ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 12:28:
Uitspraak van Johan v de H. op zaterdag 13 augustus 2005 om 08:44:
Iedereen was het er over eens dat voetbal en feesten gescheiden moest blijven, wat doet martjuh, die trekt ze feyenoort trui aan

:respect: FEYENOORD ROTTERDAM :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op zondag 14 augustus 2005 om 12:27:
oke maar hoe was het?

druk :9

Waarschuw beheerder
donateur
zo net thuis ! parade was super, afterfeest hmmmmm, ging wel.
Waarschuw beheerder
donateur
was echt geweldig :respect: Decibel wagen :respect:
vooral die brug echt geweldig :D
Alleen jammer van die rellen, mensen kunnen het nooit gezellig houden helaas....
maar voor de rest echt geweldig :D

Waarschuw beheerder
de dansende zwaam ipv d e stervende :yes::bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op zondag 14 augustus 2005 om 12:36:
Alleen jammer van die rellen,

:O

Niks over gehoord......

Waarschuw beheerder
donateur
k weet niet waar ik over praat...? ik praat over babys die zogenaamd zo stoer zijn en allereerst al voetbal erbij gaan halen om te kunnen rellen (en zichzelf nog echte supporters noemen ook..:S) en nu ook nog s de sfeer op feesten gaan lopen verpestten....(denk aan, no entrance, legalize, in qontrol enz.....sla elkaar de hersens in, geen problemen mee maar laat feesten er gewoon buiten...punt

Waarschuw beheerder
rellen is een groot woord denk ik zo :x meer vechtpartijtjes :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 12:39:
ik praat over babys die zogenaamd zo stoer zijn en allereerst al voetbal erbij gaan halen om te kunnen rellen (en zichzelf nog echte supporters noemen ook..) en nu ook nog s de sfeer op feesten gaan lopen verpestten....(denk aan, no entrance, legalize, in qontrol enz.....sla elkaar de hersens in, geen problemen mee maar laat feesten er gewoon buiten...punt

Dus weet je niet waar je over praat..

op dit soort momenten mis ik toch echt de kotssmiley...

Spreek je je ff tegen hé.. Flikker nou maar weer op!
Waarschuw beheerder
SinSuline
donateur! k weet niet waar ik over praat...? ik praat over babys die zogenaamd zo stoer zijn en allereerst al voetbal erbij gaan halen om te kunnen rellen (en zichzelf nog echte supporters noemen ook..:S) en nu ook nog s de sfeer op feesten gaan lopen verpestten....(denk aan, no entrance, legalize, in qontrol enz.....sla elkaar de hersens in, geen problemen mee maar laat feesten er gewoon buiten...punt

de media noemt het graag supporters ja...
Waarschuw beheerder
donateur
Martjuh, laat die stoel toch gewoon staan..

[img width=280 height=386 cacheid=0001c7ac00041b5be103c9071a00e9fab3]http://inercia.no.sapo.pt/hooligan.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Spreek je je ff tegen hé.. Flikker nou maar weer op!

hoezo spreek ik mezelf tegen...? goed lezen pik...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:[ waarom staat mijn naam erbij :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op zondag 14 augustus 2005 om 12:43:
Martjuh, laat die stoel toch gewoon staan..

laat jij hem ook staan dan;) en als je foto plaatst moet ie het wel doen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 12:39:
sla elkaar de hersens in, geen problemen mee maar laat feesten er gewoon buiten...punt

terwijl er gezegd wordt :

Waarop jij zegt :

op dit soort momenten mis ik toch echt de kotssmiley...

Je wilt zo graag ergens over mee praten, over iets wat je alleen maar van de media op pikt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 12:48:
als je foto plaatst moet ie het wel doen

Bij mij doet 'ie 't wel hoor :\
Waarschuw beheerder
bij mij ook
Waarschuw beheerder
volgens mij is het een stiekeme foto van Hos :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op zondag 14 augustus 2005 om 12:50:
Je wilt zo graag ergens over mee praten, over iets wat je alleen maar van de media op pikt.

ken je me ofzow...? ken genoeg mannetjes hier in adam die ook als baby spelen.....sla een wazi ook de kop in, ook geen problemen mee maar de normale/gezellige/echte feestgangers zijn er vaak de dupe van......dat kun jij misschien anders zien....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 12:53:
ken je me ofzow...?

Nee, maar zo kom je over..

Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 12:53:
maar de normale/gezellige/echte feestgangers zijn er vaak de dupe van

Als die echt zo écht zijn, hebben die dat nie eens door en gaan ze gewoon door met feesten :P
Maar durft te zweren dat de helft ook sensatie zoekers zijn er er uitgebreid naar gaat kijken..
Waarschuw beheerder
ken genoeg mannetjes hier in adam die ook als baby spelen.

whehehehehe :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Richard op zondag 14 augustus 2005 om 12:58:
Als die echt zo écht zijn, hebben die dat nie eens door en gaan ze gewoon door met feesten

aan die smiley te zien ben je je er bewust van hoe domme opmerking dat is.....no offense verder en ik beschuldig niemand persoonlijk maar ikzelf heb er gewoon een beetje genoeg van.....:flower: ik ga lekker de stad in...:D

Waarschuw beheerder
donateur
nou zeg, wat waren ze op zoek :(

met 4 man ME op 1 ventje van een jaar of 17 aflopen en hem zijn blikje bier afpakken :(
wij stonden met een hele groep en diverse traytjes bier en er werd niets van gezegd :)

helden zijn het !!!!!!

Waarschuw beheerder
ze zijn wel is strenger geweest met alcohol, heb ze alleen op de coolsingel zien controleren, op de binnenweg stonden we volop te zuipen naaste een stel agenten

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:33:
op de binnenweg stonden we volop te zuipen naaste een stel agenten

daar stonden wij dus ook - hooek west blaak & nieuwe binnenweg, met volop bier en baco.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 16:44:
daar stonden wij dus ook - hooek west blaak & nieuwe binnenweg, met volop bier en baco.

wij stonden iets verder op de binnenweg, wel is waar vlak naast een cafe, maar die agenten snapte ook wel dat de sixpacks daar niet vandaan kwamen
Waarschuw beheerder
ik heb wel een sumoworstelaar gezien
met ajax f side op zijn rug
en die zat dat ook de hele tijd te schreeuwen
egt een lippit
Waarschuw beheerder

de politie heeft groot gelijk dat ze die raddraaiers op willen pakken die toch alleen maar voor het rellen komen en niet voor het voetbal. ik heb trouwens niemand opgepakt zien worden.in voorgaande jaren heb ik dat wel meerdere malen zien gebeuren.waarschijnlijk dealers toendertijd.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van tube or not tube op maandag 15 augustus 2005 om 17:01:
ik heb wel een sumoworstelaar gezien

die liep voor me langs, echt een gebakje !
niet gezien dat hij
ajax f side

op zijn rug had staan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 11:51:

Ik weet wel beter

me to....