Partyflock

Forumonderwerp · 802317

Waarschuw beheerder
ROTTERDAM, vrijdag

De Rotterdamse politie zal de dansstoet van de FFWD Dance Parade zaterdag afspeuren naar nog onbestrafte hooligans die zich misdroegen bij Feyenoord-Ajax.
Het speciale team dat zich bezighoudt met de aanhouding van de relschoppers zal zich, al dan niet in burger, tussen de honderdduizenden bezoekers begeven.
Met het herkennen van de voetbalzondaars zullen politiemensen, die het op 17 april zo zwaar te verduren hadden, geen moeite hebben. "Als zij hun ogen dicht doen, zien zij die gasten voor zich", zegt politiewoordvoerster Marjan den Hollander.
De foto's van de verdachten staan al maanden op het intranet van de politie. "Het is breed bekend, wie we nog zoeken. We willen uiteindelijk alle vijfhonderd relschoppers binnenhalen."
De organisatie van de FFWD vertrouwt erop, dat eventuele arrestaties van hooligans het feest niet zullen verstoren.
"De politie is altijd sterk vertegenwoordigd, maar ze stellen zich meestal in de luwte op", zegt woordvoerder Leo Noordergraaf. "De laatste jaren is dat altijd heel tactvol gedaan. Het is altijd jammer als er dingen gebeuren die het feestje verpesten, maar het lijkt me logisch dat de relschoppers nu niet komen."

Dit gaat nergens over! Ze zoeken gewoon werk die lui!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:/ tggg
Waarschuw beheerder
zolang ik r maar geen last van heb :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 11:24:
maar het lijkt me logisch dat de relschoppers nu niet komen."

*proest*

nee...die blijven echt thuis zaterdag :yes:

:frusty:
Waarschuw beheerder
vraag me alleen af of dat gebeurt, zie t al gebeuren dat r massale vechtpartijen tussen politie en 'relschoppers' uitbreken, maar t zal uiteindelijk allemaal wel weer meevallen

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Dat gaat een leuk feessie worden!!

Waarom in godsnaam doen ze dat tijdens FFWD??

Zo creeër je problemen let maar op!

Waarschuw beheerder
donateur
"De politie is altijd sterk vertegenwoordigd, maar ze stellen zich meestal in de luwte op",

Leuk bericht :D Dat worden dus zware rellen morgen :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Matthijs op vrijdag 12 augustus 2005 om 11:27:
vraag me alleen af of dat gebeurt, zie t al gebeuren dat r massale vechtpartijen tussen politie en 'relschoppers' uitbreken, maar t zal uiteindelijk allemaal wel weer meevallen

Nouja reken maar dat die gaan komen ja!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 11:27:
Nouja reken maar dat die gaan komen ja!

Zeker nu dit bekend is geworden :D
Waarschuw beheerder
Goed zoeken dan denk he :-D

Waarschuw beheerder
donateur
wordt weer gezellig op de wit :d
Waarschuw beheerder
donateur
dan ben je als politie zijnde echt pannekoeken, je gaat zoiets toch niet vantevoren aankondigen :frusty:
echt mongolen die wouten 8)

Waarschuw beheerder
donateur
ajax supporters zullen nu vast niet meer komen, nu ze dit weten :s :s :s :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 11:28:
Zeker nu dit bekend is geworden

Tuurlijk joh! Die horen dit bericht en de 1e smsjes vliegen al naar elkaar toe. straks gaan ze nog een packt vormen tegen de politie :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 11:29:
wordt weer gezellig op de wit

daar gaan ze niet langs hoor!

Waarschuw beheerder

:yes: leuk :D dan ga ik zeker ff :d

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 11:33:
daar gaan ze niet langs hoor!

dus dan sta ik daar voor jan l*l te wachten????

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 11:35:
dus dan sta ik daar voor jan l*l te wachten????

ja dat weet ik wel zeker

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 11:30:
Tuurlijk joh! Die horen dit bericht en de 1e smsjes vliegen al naar elkaar toe. straks gaan ze nog een packt vormen tegen de politie

Ik zie het nu al voor me 8)
Waarschuw beheerder
Negatieve stemmingmakkerij. Een feest moet een feest blijven en dit soort handelingen horen niet huis op een feest. Ook niet door de overheid.

Het lijkt mij dat het makkelijker zoeken is bij een thuiswedstrijd van Feyenoord waar zich 40.000 bezoekers bevinden en iedereen over het algemeen op zijn eigen plek zit...en waarbij er voldoende camera's zijn waarbij je iedereen haarscherp in beeld kan brengen dan bij zo'n feest waarbij 400.000 mensen zich bewegen en men continue op een andere plek is.

Pure stemmingmakerij dus met als achterliggende gedachte dat men hoopt dat evt. relschoppers nu thuis blijven.

Erg jammer dat men "feesten" weer associeerd met "relschoppers" en erg triest dat de politie (overheid) dit zelf naar buiten brengt.

Laat iedereen toch lekker feesten!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 11:37:
ja dat weet ik wel zeker

:s da's minder joh...moet ik weer n nieuw plan maken...:d

Uitspraak van Old Soldiers Never Die op vrijdag 12 augustus 2005 om 11:39:
iedereen over het algemeen op zijn eigen plek zit

:/
Waarschuw beheerder
Ah, leuk! Daar gaat de sfeer! :\.

Ik vind het niet erg dat ze die gasten gaan zoeken, maar doe dat verdomme niet op een PARTY!
Waarschuw beheerder
donateur

Idd, zie er nog van komen dat dit gruwelijk uit de hand gaat lopen. Dit bericht heeft natuurlijk alle betreffende personen al bereikt. Waarom doen ze dat idd niet tijdens een wedstrijd. Voetbal moet voetbal blijven en niet betrokken worden bij feesten. :[ :[

Waarschuw beheerder
Negatieve stemmingmakkerij. Een feest moet een feest blijven en dit soort handelingen horen niet huis op een feest. Ook niet door de overheid.

Het lijkt mij dat het makkelijker zoeken is bij een thuiswedstrijd van Feyenoord waar zich 40.000 bezoekers bevinden en iedereen over het algemeen op zijn eigen plek zit...en waarbij er voldoende camera's zijn waarbij je iedereen haarscherp in beeld kan brengen dan bij zo'n feest waarbij 400.000 mensen zich bewegen en men continue op een andere plek is.

Pure stemmingmakerij dus met als achterliggende gedachte dat men hoopt dat evt. relschoppers nu thuis blijven.

Erg jammer dat men "feesten" weer associeerd met "relschoppers" en erg triest dat de politie (overheid) dit zelf naar buiten brengt.

:respect:

Niks meer aan toe te voegen.

Maar mensen we kennen de overheid inmiddels toch wel? Ze zijn hardbezig de dance scene weer de grond in te drukken. FFWD deze actie, bij elk redelijk groot evenementen word de hele politiemacht van Nederland uit de kast getrokken incl honden en wouten in burger.

Lijkt me overduidelijk zo!
Waarschuw beheerder

(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, dat zal de sfeer ten goede komen :S

Wat gaat er in die hoofden om???

Het wekt alleen maar extra agressie op :no:
Waarschuw beheerder
en straks zijn de hooligans weer de schuldige als het uit de klauwen loopt :-D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 11:30:
straks gaan ze nog een packt vormen tegen de politie

:O Zou je denken joh? :D
Waarschuw beheerder
"Als zij hun ogen dicht doen, zien zij die gasten voor zich", zegt politiewoordvoerster Marjan den Hollander.

Ik hoop dat ze in tranen uitbarsten, hard wegrennen, en ontslag nemen als ze er een paar tegen komen.

Wat een stumperds zeg bij de politie, grote groep verzamelen en ze weer een keertje flink aanpakken. zal ze leren! haha (6)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=29 height=15]http://sport.fok.nl/i/s/schater.gif[/img] dit gaat toch wel escaleren als politi dit gaat doen [img]http://sport.fok.nl/i/s/schater.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 11:43:
precies verziek ons feest niet!

Dat doet de politie.. Die is de grootste verzieker ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 12 augustus 2005 om 12:20:
Dat doet de politie.. Die is de grootste verzieker

idd ja.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 12:02:
Uitspraak van Just-D op vrijdag 12 augustus 2005 om 11:30:
straks gaan ze nog een packt vormen tegen de politie

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 12:02:
Zou je denken joh?

Het zou van mij mogen iig ;)
Waarschuw beheerder
donateur

Dan gaan ze wel preventief fouilleren :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zaik op vrijdag 12 augustus 2005 om 12:28:
Dan gaan ze wel preventief fouilleren

Yep en met honden langs je heenlopen enzo. gezellig hoor!

Waarschuw beheerder
politie zelf verziekt de sfeer :yes:

Waarschuw beheerder
Lekker slim van ze om het aantekondingen in de media.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Jansen;

Misschien doen ze dat juist wel bewust,
om de relschoppers op voorhand weg te houden...
Waarschuw beheerder
Dat zal ongetwijfeld...Aangezien het vorig jaar ook wat onrustig is geweest...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PLASTIK75 op vrijdag 12 augustus 2005 om 13:18:
Misschien doen ze dat juist wel bewust,
om de relschoppers op voorhand weg te houden...

Tuurlijk! En nu blijven ze zeker weg :S

Uitspraak van Johan says: op vrijdag 12 augustus 2005 om 13:24:
Aangezien het vorig jaar ook wat onrustig is geweest...

Shake that bridge, shake that bridge :):)

Of bedoelde je dat niet ;)
Waarschuw beheerder

Had t niet beter kunnen zeggen :d

Met het herkennen van de voetbalzondaars zullen politiemensen, die het op 17 april zo zwaar te verduren hadden, geen moeite hebben. "Als zij hun ogen dicht doen, zien zij die gasten voor zich", zegt politiewoordvoerster Marjan den Hollander.
Denk echt niet dat ze hun nog herkennen,zeker niet tussen zoveel mensen :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 13:26:
Shake that bridge, shake that bridge

Of bedoelde je dat niet

niet echt nee
Waarschuw beheerder
donateur
"De politie is altijd sterk vertegenwoordigd, maar ze stellen zich meestal in de luwte op", zegt woordvoerder Leo Noordergraaf.

sinds wanneer is hij hier woordvoerder??

Als er een partij is die het altijd loopt op te naaien zijn het die agentjes wel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 11:44:
Ah, leuk! Daar gaat de sfeer! .

Ik vind het niet erg dat ze die gasten gaan zoeken, maar doe dat verdomme niet op een PARTY!

Echt lekker belangrijk als je niks aso´s doet maakt het toch geen reet uit dat er politie in burger tussen ons loopt, wat een gezeur er loopt altijd politie op ieder evenement alsof dat iets uitlokt.

Waarschuw beheerder

Pfff laat ze lekker, als ze denken dat ze ze op deze manier wel kunnen krijgen, waarom dan niet? :D
Ik kan me er morgen echt niet aan storen....:cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 12 augustus 2005 om 12:20:
Dat doet de politie.. Die is de grootste verzieker

zo bedoelde ik het ook hoor!
Waarschuw beheerder
Jezus wat een overdreven reacties weer. Zal allemaal wel meevallen. Vind het wel prima als ze een paar van die sukkels kunnen anpakken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 13:37:
Echt lekker belangrijk als je niks aso´s doet maakt het toch geen reet uit dat er politie in burger tussen ons loopt, wat een gezeur er loopt altijd politie op ieder evenement alsof dat iets uitlokt.

Normaal niet nee maar nu geven ze aan dat ze mensen gaan zoeken...;) Vind dit idd ook gewoon stemmingmakerij :[

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 12:23:
Het zou van mij mogen iig ;)

van mij ook! Eigen schuld :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan says: op vrijdag 12 augustus 2005 om 13:28:
niet echt nee

Joh je meent het!