Partyflock

Forumonderwerp · 802317

Waarschuw beheerder
ROTTERDAM, vrijdag

De Rotterdamse politie zal de dansstoet van de FFWD Dance Parade zaterdag afspeuren naar nog onbestrafte hooligans die zich misdroegen bij Feyenoord-Ajax.
Het speciale team dat zich bezighoudt met de aanhouding van de relschoppers zal zich, al dan niet in burger, tussen de honderdduizenden bezoekers begeven.
Met het herkennen van de voetbalzondaars zullen politiemensen, die het op 17 april zo zwaar te verduren hadden, geen moeite hebben. "Als zij hun ogen dicht doen, zien zij die gasten voor zich", zegt politiewoordvoerster Marjan den Hollander.
De foto's van de verdachten staan al maanden op het intranet van de politie. "Het is breed bekend, wie we nog zoeken. We willen uiteindelijk alle vijfhonderd relschoppers binnenhalen."
De organisatie van de FFWD vertrouwt erop, dat eventuele arrestaties van hooligans het feest niet zullen verstoren.
"De politie is altijd sterk vertegenwoordigd, maar ze stellen zich meestal in de luwte op", zegt woordvoerder Leo Noordergraaf. "De laatste jaren is dat altijd heel tactvol gedaan. Het is altijd jammer als er dingen gebeuren die het feestje verpesten, maar het lijkt me logisch dat de relschoppers nu niet komen."

Dit gaat nergens over! Ze zoeken gewoon werk die lui!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Iedereen was het er over eens dat voetbal en feesten gescheiden moest blijven, :p wat doet martjuh, die trekt ze feyenoort trui aan :-D

Waarschuw beheerder
donateur
goeie morgen ik ben dr hellemaal klaar voor op naar rotterdam :yes:

Waarschuw beheerder
haha have fun

zal vast wel gezellie worden ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 augustus 2005 om 09:12:
haha have fun

zal vast wel gezellie worden

we zullen zien;)

Waarschuw beheerder
:D

Waarschuw beheerder
donateur
zal wel allemaal mee valllen zal veel media gelul zijn..

ik ben dr vandoor ltrzz

Waarschuw beheerder
donateur
Met zomercarnaval mogen ze gewoon zuipen op straat en hele flessen staan er op tafels en als danceparade kom altijd extra acties.Laat ze gvd ook een keer uit de hok komen als me oma wordt overvallen door zo ali illigali

dat vind ik.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 augustus 2005 om 09:17:
zal wel allemaal mee valllen zal veel media gelul zijn..

die losers in blauw hier zijn tot alles in staat om krampachtig te proberen hun blazoen te schonen. Ik sta nergens meer van te kijken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Op naar de relparade:woepwoep:

Waarschuw beheerder
donateur
dan doen ze zoveel moeite om die gasten te pakken en wat krijgen ze 120 uur papierprikken geef ze dan ook echt straf mafkezen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 augustus 2005 om 09:27:
dan doen ze zoveel moeite om die gasten te pakken en wat krijgen ze 120 uur papierprikken geef ze dan ook echt straf mafkezen

als er niets strafbaars wordt gedaan, kan je ze ook niet straffen, lijkt me logisch...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Johan says: op zaterdag 13 augustus 2005 om 08:44:
wat doet martjuh, die trekt ze feyenoort trui aan

dat mag best, allen niet onderling gaan lopen zeiken, want

Voetbal = Oorlog en Feesten = Feesten!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik bedoel ermee ze smijten met geld om die gasten te pakken en krijgen bijna geen straf.Kunnen ze beter aan andere zaken werken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 augustus 2005 om 09:43:
Ik bedoel ermee ze smijten met geld om die gasten te pakken en krijgen bijna geen straf.Kunnen ze beter aan andere zaken werken.

oh ok, had het iets anders opgevat

Waarschuw beheerder
donateur
.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 augustus 2005 om 10:14:
oh ok, had het iets anders opgevat

Jij dacht dat ik bedoelde pleur ze maar 3 jaar in cel muuwaah neej joh.Maar als er een tbser is ontsnapt vinden ze hem niet zit dan gewoon al in belgie snappie.En dan hebben ze verscherpte grenscontroles Ja we zien het lol

Waarschuw beheerder
weinig van gemerkt gelukkig :d:d:d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 20:33:
Maar preventief fouilleren en criminelen opsporen vind ik niet te combineren met feesten.

Ik vind het (y) Er hoeft maar één idioot op de Erasmusbrug te lopen met een bomrugzak en honderden mensen zijn de pineut. Ik ben dus absoluut vóór preventief fouilleren, vooral in de huidige situatie met de adem van moslimradicalen in onze nek :jaja:
laatste aanpassing

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 11:14:
Ik vind het Er hoeft maar één idioot op de Erasmusbrug te lopen met een bomrugzak en honderden mensen zijn de pineut. Ik ben dus absoluut vóór preventief fouilleren, vooral in de huidige situatie met de adem van moslimradicalen in onze nek laatste aanpassing 14 augustus 2005 11:15

Als je het zo bekijkt geef ik je gelijk maar de invalshoek van die blauwe wouten is heeeeel anders hoor. Gaat hem niet om bomrugzakken (stel je voor!) neej het gaat ze erom dat een groep mensen die het naar hun zin hebben en geen vlieg kwaad doen het leven zuur te maken door te controleren op drank en drugs :S:S:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 augustus 2005 om 11:24:
ROTTERDAM, vrijdag

De Rotterdamse politie zal de dansstoet van de FFWD Dance Parade zaterdag afspeuren naar nog onbestrafte hooligans die zich misdroegen bij Feyenoord-Ajax.
Het speciale team dat zich bezighoudt met de aanhouding van de relschoppers zal zich, al dan niet in burger, tussen de honderdduizenden bezoekers begeven.
Met het herkennen van de voetbalzondaars zullen politiemensen, die het op 17 april zo zwaar te verduren hadden, geen moeite hebben. "Als zij hun ogen dicht doen, zien zij die gasten voor zich", zegt politiewoordvoerster Marjan den Hollander.
De foto's van de verdachten staan al maanden op het intranet van de politie. "Het is breed bekend, wie we nog zoeken. We willen uiteindelijk alle vijfhonderd relschoppers binnenhalen."
De organisatie van de FFWD vertrouwt erop, dat eventuele arrestaties van hooligans het feest niet zullen verstoren.
"De politie is altijd sterk vertegenwoordigd, maar ze stellen zich meestal in de luwte op", zegt woordvoerder Leo Noordergraaf. "De laatste jaren is dat altijd heel tactvol gedaan. Het is altijd jammer als er dingen gebeuren die het feestje verpesten, maar het lijkt me logisch dat de relschoppers nu niet komen."

Dit gaat nergens over! Ze zoeken gewoon werk die lui!

:respect: FEYEYENOORD :respect:

;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dan hebben niet zo goed gezocht:d

Btw Decibel en Hardbass zijn wel :gaap:

BKJN :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het Er hoeft maar één idioot op de Erasmusbrug te lopen met een bomrugzak en honderden mensen zijn de pineut. Ik ben dus absoluut vóór preventief fouilleren, vooral in de huidige situatie met de adem van moslimradicalen in onze nek

Anders laat jij je lekker bang maken zodat je kan leven in een politiestaat.
Het enige wat ze willen is geld verdienen door drugs af te pakken van feestvierende mensen en bonnetjes schrijven voor alcohol.
Maar blijf jij maar lekker in de waan dat ze optreden tegen terrorisme, hahahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 11:48:
Maar blijf jij maar lekker in de waan dat ze optreden tegen terrorisme, hahahaha

Ik weet wel beter :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
nou dan :)
Waarschuw beheerder
ik zag er nog wel 2, ze liepen in blauw tenue, petje op, stok in de handen, en ze deden heel stoer!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 12:00:
nou dan

En ik had van jou verwacht, dat jij dat ook wel wist :jaja:
:flower:

Artiest SinSuline
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 augustus 2005 om 09:42:
Voetbal = Oorlog en Feesten = Feesten!laatste aanpassing 13 augustus 2005 09:43

op dit soort momenten mis ik toch echt de kotssmiley...:(

vieze relnichten die te kinderachtig zijn om te weten wat feesten is...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 12:15:

Uhuuu :gaap: Je weet niet waar je over praat joh kneus!

Waarschuw beheerder
och en ach

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Richard op zondag 14 augustus 2005 om 12:19:
Uitspraak van SinSuline op zondag 14 augustus 2005 om 12:15:

Internet Hoolie :jaja:

Uitspraak van Richard op zondag 14 augustus 2005 om 12:19:
Uhuuu Je weet niet waar je over praat joh kneus!

Idd die lamzak heeft geen benul waar ie over lult :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oke maar hoe was het? O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan says: op zaterdag 13 augustus 2005 om 08:44:
Iedereen was het er over eens dat voetbal en feesten gescheiden moest blijven, wat doet martjuh, die trekt ze feyenoort trui aan

nie seike hea ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 12:28:
Uitspraak van Johan v de H. op zaterdag 13 augustus 2005 om 08:44:
Iedereen was het er over eens dat voetbal en feesten gescheiden moest blijven, wat doet martjuh, die trekt ze feyenoort trui aan

:respect: FEYENOORD ROTTERDAM :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op zondag 14 augustus 2005 om 12:27:
oke maar hoe was het?

druk :9

Waarschuw beheerder
donateur
zo net thuis ! parade was super, afterfeest hmmmmm, ging wel.
Waarschuw beheerder
donateur
was echt geweldig :respect: Decibel wagen :respect:
vooral die brug echt geweldig :D
Alleen jammer van die rellen, mensen kunnen het nooit gezellig houden helaas....
maar voor de rest echt geweldig :D

Waarschuw beheerder
de dansende zwaam ipv d e stervende :yes::bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer: Miss Angelique :cheer: op zondag 14 augustus 2005 om 12:36:
Alleen jammer van die rellen,

:O

Niks over gehoord......

Waarschuw beheerder
donateur
k weet niet waar ik over praat...? ik praat over babys die zogenaamd zo stoer zijn en allereerst al voetbal erbij gaan halen om te kunnen rellen (en zichzelf nog echte supporters noemen ook..:S) en nu ook nog s de sfeer op feesten gaan lopen verpestten....(denk aan, no entrance, legalize, in qontrol enz.....sla elkaar de hersens in, geen problemen mee maar laat feesten er gewoon buiten...punt

Waarschuw beheerder
rellen is een groot woord denk ik zo :x meer vechtpartijtjes :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 12:39:
ik praat over babys die zogenaamd zo stoer zijn en allereerst al voetbal erbij gaan halen om te kunnen rellen (en zichzelf nog echte supporters noemen ook..) en nu ook nog s de sfeer op feesten gaan lopen verpestten....(denk aan, no entrance, legalize, in qontrol enz.....sla elkaar de hersens in, geen problemen mee maar laat feesten er gewoon buiten...punt

Dus weet je niet waar je over praat..

op dit soort momenten mis ik toch echt de kotssmiley...

Spreek je je ff tegen hé.. Flikker nou maar weer op!
Waarschuw beheerder
SinSuline
donateur! k weet niet waar ik over praat...? ik praat over babys die zogenaamd zo stoer zijn en allereerst al voetbal erbij gaan halen om te kunnen rellen (en zichzelf nog echte supporters noemen ook..:S) en nu ook nog s de sfeer op feesten gaan lopen verpestten....(denk aan, no entrance, legalize, in qontrol enz.....sla elkaar de hersens in, geen problemen mee maar laat feesten er gewoon buiten...punt

de media noemt het graag supporters ja...
Waarschuw beheerder
donateur
Martjuh, laat die stoel toch gewoon staan..

[img width=280 height=386 cacheid=0001c7ac00041b5be103c9071a00e9fab3]http://inercia.no.sapo.pt/hooligan.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Spreek je je ff tegen hé.. Flikker nou maar weer op!

hoezo spreek ik mezelf tegen...? goed lezen pik...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:[ waarom staat mijn naam erbij :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op zondag 14 augustus 2005 om 12:43:
Martjuh, laat die stoel toch gewoon staan..

laat jij hem ook staan dan;) en als je foto plaatst moet ie het wel doen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 12:39:
sla elkaar de hersens in, geen problemen mee maar laat feesten er gewoon buiten...punt

terwijl er gezegd wordt :

Waarop jij zegt :

op dit soort momenten mis ik toch echt de kotssmiley...

Je wilt zo graag ergens over mee praten, over iets wat je alleen maar van de media op pikt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 augustus 2005 om 12:48:
als je foto plaatst moet ie het wel doen

Bij mij doet 'ie 't wel hoor :\
Waarschuw beheerder
bij mij ook
Waarschuw beheerder
volgens mij is het een stiekeme foto van Hos :P