Partyflock

Forumonderwerp · 800392

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=480 height=640]http://www.dawnofdance.com/flyers/ddod7.jpg[/img]
Flyer designed by Sonic-XL, all pictures taken by Raven except the picture from The Dawn taken by Stickhorsie v/h DarkSkyWise and the picture from G-tek

In de zomer beleven de grote feesten en met name de festivals altijd weer hoogtijdagen, zo zijn er alweer de nodige achter de rug en komen er ook nog een heleboel aan, waaronder natuurlijk het festival der festivals Dance Valley, dat dit jaar voor het eerst meerdaags zal gaan. Harddance liefhebbers hebben eigenlijk maar weinig te klagen gehad, zo stonden Dark by Design, Nick Sentience en Proteus al op DefQon1 Festival en Tom Harding op Sensation Black een aantal weken geleden. Tel daarbij nog op dat er buiten Dance Valley ook nog Decibel Outdoor festival is met Anne Savage en Captain Tinrib, onze eigen Godfather of Hardhouse JP die dit jaar op Mystery Land staat, weliswaar in de Classics tent, maar toch en Fausto op Hard Bass. Je zou bijna gaan denken dat Harddance langzaam maar zeker ook een wat groter publiek aan het veroveren is.

Op het gebied van de 'kleinere' feesten is er ook veel gebeurd dit jaar, denk bijvoorbeeld aan Round Bass te Leiden, dat 17 september zijn inmiddels alweer vierde editie gaat beleven, Mindgames in IJsselstein en sinds kort kunnen we ook op zondag feesten op Harddance op Sundays At School in LA in Amsterdam. Tevens worden we getrakteerd op een nieuwe editie van I Love Hardhouse in Patronaat in Haarlem 24 september met de Organ Donors, Dark by Design, Ed Real, Danny D en Charly in de line up, stuk voor stuk namen die hoogstaande Harddance garanderen. Natuurlijk doet ook Dawn of Dance haar best om haar 'Harddance-steentje' bij te dragen en zo is het 19 augustus aanstaande dan weer tijd voor D.D.O.D. 7 - Angeldust in café de Trappist én nemen de plannen van Dawn of Dance voor een grotere editie van een Harddance feest in November dit jaar ook steeds vastere vormen aan. We take no prisoners, we only convert. Spread the word, let Harddance be HEARD!

De afgelopen editie van D.D.O.D., 22 juli jongstleden, stond wederom garant voor Harddance, de hele nacht dansen en gezelligheid in café de Trappist. Van de funky, bij tijd en wijlen, stevige openingssset van The Dawn, naar de classics UK Hardhouse set van Karsten van Gijzen, daarna een uur Hardtrance van Vince Gerrard, gevolgd door First-Base met zijn pure en pompende UK Hardhouse. Klap op de vuurpijl was de laatste set: een werkelijk spetterend Versus optreden van MvDJ en Raven. Ruim een uur lang veranderde de Trappist in een Free Fight wedstrijdring, waar Raven als de moordenaar uit Scream opkwam en MvDJ als boxer en ze elkaar achter de tafels helemaal gek stonden te maken tijdens hun speciale tribute en eerbetoon aan Lab4 en Proteus. Een muzikaal gevecht dat zijn weerga niet kende, beginnend bij een slordige 160 BPM en eindigend met 175 BPM en meer...... Het begin van een serie van back to back/VS draaien van de verschillende residents van D.D.O.D.

Naast drie andere DJ's zal er op D.D.O.D. 7 - Angeldust een speciale 2 uur durende back to back set zijn van twee van D.D.O.D.'s vaste DJ's. Bereid je deze D.D.O.D. voor op een trip van vijf uur lang waarin je na een oppeppende funky techno opening naar de hoogste toppen van de Harddance gebracht zal gaan worden gevuld met psychedelische klanken. De nacht van 19 Augustus nemen G-tek, Jim Justice, Charly B2B Nazzz en The Dawn café de Trappist over en zullen je meenemen op een Harddance Hallucinatie.

[img width=679 height=453 cacheid=0009c034001bf05802eb79321a00e5d31a]http://tinypic.com/9t343r.jpg[/img]

Dealer of Funky Techno

G-tek is een 22-jarige DJ, afkomstig uit Castricum en staat met name bekend om zijn swingende zomerse House klanken en Techno van funky tot de wat stevigere sound. Uit liefde voor de house muziek, met name Techno is hij in 2000 begonnen met draaien, naarmate hij langer draaide begon hij met name de funky Techno sound steeds leuker te vinden. De afgelopen tijd is hij echter ook bezig om zijn muzikale horizon te verbreden en is daarnaast ook de 'gewone' House gaan draaien. Op D.D.O.D. 7 - Angeldust zal hij op een energieke manier de toon van de avond gaan zetten met zijn stijl, die hij zelf omschrijft als een 'beetje van Carl Cox en een beetje van Marco Carola'. Van tien tot elf is Café de Trappist G-tek's House.

[img width=678 height=452 cacheid=0009c038001bf070f83f5ec81a00e5d31a]http://tinypic.com/9t3487.jpg[/img]

Dealer of Harder Dance

Jim Justice zal als tweede die avond, van elf tot twaalf wederom zijn kunsten laten zien; door zijn snelle mixen, verrassende platen, scratchen en truukjes onder het draaien heeft hij al vaak laten zien verschillende stijlen op een gevarieerde manier te kunnen draaien. Van Hardcore tot Hardstyle, van Hardtrance tot UK Hardhouse, maar ook voor een opening met Classics UK Hardhouse draait Jim Justice zijn hand niet om. Van de Q-Beach talent night, tot Underground Madness, de I love Hardhouse talentnight tot Club X invites Jim Justice en van Hardhouse Revolution tot D.D.O.D. Menig dansvloer trilde al op zijn grondvesten wanneer deze 24-jarige DJ zijn plek achter de tafels innam. Daarnaast heeft hij al de nodige eigen producties op zijn naam staan, die het melodieuze en harde van de House elke keer op een andere originele manier combineren.

[img width=452 height=678 cacheid=0009c03b001bf07a0b7042a61a00e5d31a]http://tinypic.com/9t349g.jpg[/img]
[img width=640 height=480 cacheid=0009c03f001bf0932a99c0421a00e5d31a]http://tinypic.com/9t34bd.jpg[/img]

Dealing Drugs

Om middernacht is het tijd voor de back to back set van deze avond, twee uur lang zullen Charly en Nazzz het publiek meenemen op een muzikaal intermezzo bestaande uit hun eigen producties en al het andere lekkers dat Harddance te bieden heeft, tevens hebben zij nog een aantal speciale verrassingen in petto voor op D.D.O.D. 7 - Angeldust.
Deze twee jonge talenten hebben niet stil gezeten het afgelopen jaar, Charly stond met koninginnedag dit jaar voor alweer de tweede keer samen met Fausto op de I Love Hardhouse Street Rave en werd hij resident bij Mindgames, een Harddance feest dat gehouden wordt in IJsselsteijn, waar hij onder andere al met JP, Fausto en niemand minder dan Derb in de line up stond. Ook stond hij 11 juni jongstleden op HRDNRG in Club7even, waar onder andere niemand minder dan het uit de UK afkomstige duo Cally & Juice ook die nacht draaide en in September staat hij op de gloednieuwe editie van I Love Hardhouse in Haarlem in een weergaloze line-up.Deze 21-jarige DJ draait een energieke en verrassende combinatie van Hardtrance, UK Hardtrance en UK Hardhouse, dit gecombineerd met zijn extraverte verschijning achter de tafels maken deze DJ een feest om naar te kijken en luisteren op zich. Ook als producer staat Charly zijn mannetje en maakte al verschillende remixes van onder andere Heaven's Cry's Till tears do us part en JP's en Fausto's The Problem.
Charly's meest recente productie is een samenwerking geworden met Nazzz 'Dealing Drugs' Charly's LSD Mix en Nazzz's XTC Mix, die JP al draaide op Sundays At School - Final Exams tien Juli jongstleden. Nazzz heeft ook al de nodige producties op zijn naam staan, waaronder Ashley Sinclair & Nazzz - Isolated (Nazzz's remix) en zijn eigen Best of Both Worlds. Deze eveneens pas 21-jarige DJ uit Landsmeer is een erg veelzijdige DJ, qua muziek kan hij echt van alles draaien, van een drie uur durende anything goes set tot een Harddance back to back set. Hij stond al op Protocol, de I Love Hardhouse talentnight en in April van dit jaar stond hij in de Harddance zaal met een line up om je vingers bij af te likken op ALO Nation, een studentenfeest voor 1100 man met vier verschillende zalen, waar hij tevens één van de organisatoren van was. Ook draait hij 14 Augustus aanstaande op Sundays at School - Worldtrip in LA in Amsterdam samen met niemand minder dan Kenny L, Sam Fury, Shaun M, Sinclair en Tjeerdo.

[img width=640 height=480 cacheid=00000036001bf09dd5b861d11a00e5d31a]http://tinypic.com/9t35mq.jpg[/img]

Going Hard
Afsluiter van de avond zal The Dawn zijn met de Harddance zoals zij die het lekkerst vindt; hard en snel, veel Hardtrance met mooie melodieën ondersteund door harde kicks en basslines, afgewisseld met een beetje Techno, Hardstyle of UK Hardhouse gecombineerd met haar eigen producties.

De entree bedraagt 3 EUR, inclusief één gratis bier/wijn of frisdrank. Het maximum aantal mensen voor café de Trappist is 100 man, dus zou je willen langskomen, stuur dan een mailtje naar info@dawnofdance.com om teleurstellingen te voorkomen.

Voor meer informatie kan je de site van Dawn of Dance www.dawnofdance.com bezoeken.

[img width=300 height=237 cacheid=0000e91e0001e796fb63acd31a00e5d31a]http://tinypic.com/y095k[/img]

We take no prisoners......
We only convert

Former editions of Dawn of Dance's D.D.O.D.:

D.D.O.D. - Dance 2 The Dawn
D.D.O.D. 2 - New Year's Bang
D.D.O.D. meets UK Hardgrooves - Chapter 1
D.D.O.D. 3 - Lucid Acid[
D.D.O.D. 4 - Fairy Wicked
D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves- Chapter 2
D.D.O.D. 5 - Divine Harddance
D.D.O.D. 6 - Twisted Dawn

Other Upcoming Dawn of Dance event 9th of September:

D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3

Waar is Café de Trappist?

[img width=300 height=300 cacheid=0000342800006559837288a21a00e5d31a]http://tinypic.com/16mg4i[/img]

Vanaf het Leidseplein, als je dan de Melkweg rechts hebt, ga je naar links de grotere weg af, waar onder andere de trams zeven en tien rijden.
Deze weg loop je af totdat je aan je rechterkant het Rijksmuseum ziet, dan sla je de weg recht tegenover deze poort in (met de rug naar het Rijksmuseum gezien). Daar zit ook een eetcafe aan de overkant dat Hans en Grietje heet.
Voor de gracht nog ga je meteen naar links de Zieseniskade op dan heb je eerst een restaurantje en daarnaast is de Trappist

Zwart is de poort van het Rijksmuseum
Groen is waar eetcafé Hans en Grietje zit
Rood is Café de Trappist
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Zoals gewoonlijk van de partij:jaja: Gaat weer een topper worden:)
Waarschuw beheerder
DDOD!!! Best verslavend eigelijk:p
Waarschuw beheerder
donateur
Misschien wel 1 van de leukste avonden in de maand :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Zowiezo een van de leukste maandelijkse avonden:)

*edit*
Heb het verhaal nu pas gelezen, erg leuk:jaja: Top ook dat je zoveel andere leuke feesten vermeld(y)
laatste aanpassing

Werkzaam bij 2dj2 Events
Waarschuw beheerder
donateur
ook hier een topikkie van :-)
Waarschuw beheerder
Very nice. :)
Waarschuw beheerder
donateur
(y) uiteraard aanwezig..;)
Waarschuw beheerder
Zoals gewoonlijk erg goeie introductietekst, Daan! Ik vind vooral je gebruik van bijvoegelijke naamwoorden geweldig :)
Ik ben er ook!
Waarschuw beheerder
donateur
:vaag:
donateur
Uitspraak van Eleentje op zondag 7 augustus 2005 om 16:53:
Zoals gewoonlijk erg goeie introductietekst, Daan! Ik vind vooral je gebruik van bijvoegelijke naamwoorden geweldig
Ik ben er ook!

Thanx lieffie :kusje: en gezellig :cheer:

:vaag:

NOU EN!!!

;p;p LalalalaLA!!!
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 5 augustus 2005 om 11:00:
Misschien wel 1 van de leukste avonden in de maand

hoezo misschien???
Waarschuw beheerder
donateur
Omdat ik er nog niet helemaal uit ben :p

Nee hoor! Je hebt gelijk.

Het IS idd een van de leukste avonden in de maand
Waarschuw beheerder
donateur
dat dacht ik ook ;) DDOD is fuckin wicked!
Waarschuw beheerder
DDOD is idd het gezelligste feestje van de maand. Maar ben bang dat het deze maand DV niet kan over treffen ;) Wat was het gister genieten zeg! :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond het vrijdags leuker! Schijt aan het weer, wij feesten wel door:jaja:

die subtitels, daar zal je 1 keer een wedstrijd voor kunnen uitschrijven;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond allebei de dagen helemaal top!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da®ude®ob op maandag 8 augustus 2005 om 09:55:
Ik was extreem vroeg wakker

Ik was nog wakker, dus ben ook maar naar huis gegaan.
donateur
Goe-Ga-Goedemorgen shoobedoo wap waaaa lalalalaLA!!!

Zo even eeerst een bakje koffie en een peukje lalalalala Ik ben vandaag zo vrolijk shoobedoo wap waaaa

Aha Rober en RJ ;p hoe hebben jullie het nog gehad zaterdagnacht, of eigenlijk iedereen die er nog was? Hebben jullie mij nog gemist ;p;p Was de blubber al enigszins opgedroogd zondag?

Druk dagje vandaag een beetje, van alles te doeen enzooi lalalalala, vanmiddag afspraak om 3 uur, vanavond nog even het groffe vuil naar buiten zetten van de zolder en dan schoonmaken enzo, wat ik ook hier in huis ga doen en draaien een muziek maken en dansen en lachen en lezen en feesten wahoooooooooooooooo

Nu alweer zin in het aankomende weekend, genoeg leuke feestjes en met name zin in zondag :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb iedereen gemist zaterdagnacht:( Kwam uiteindelijk terug op de camping en toen waren alleen Elena, Johan, Wilco en Yvonne nog aanwezig. Zijn eerst ff in de Silent Disco geweest, erg leuk. Toen terug naar het cafe.

Later nog met Johan bij een stel gasten langs geweest die een berg drank hadden gejat. Toen wilden we gaan douchen, maar de douches waren dicht. Vervolgens kon ik m'n tent niet vinden:vaag: Dus weer terug naar het cafe. Volgende poging om m'n tent te vinden lukte wel. Toen een paar uur naar het plafond van m'n tent gestaard. Om acht uur er waar weer uitgegaan, gedouched en weggegaan. Heb Elena ff afgezet en was toen om iets van half elf thuis. Lekker thee gedronken en wat kwinkslagen gerookt, toen ben ik om 13:00 gaan slapen. 19:00 weer wakker, en vervolgens weer van 23:00 tot 08:00 geslapen. Ben in tijden niet zo fit op m'n werk verschenen;)
donateur
:D:D Dus ik heb niet veel gemist gelukkig (je weet hoe ik ben met dingen missen ;p) Dat er ook al zoveel mensen al weg waren ook he?
Kunnen we het volgend jaar niet op een deal gooien met UDC ofzo, dat we met de hele bende in een hotel dichtbij gaan zitten ofzo ;p

:o besef me nu pas dat ik helemaal vergeten ben Ro en Gin nog te bellen zaterdag :vaag:
Daaan was een vage Badaaan vrijdag en zaterdag :9

Sundays At School - Worldtrip
Waarschuw beheerder
donateur
Hotel? Echt niet, die camping was prima geregeld(y) En die douches waren ook heerlijk warm. Alleen had het geluid in die cafe tent zaterdagnacht wel iets zachter gemogen.

Had Ro en Gini beiden nog gepost, maar kreeg geen reactie. Sprak ze pas uiteindelijk op het einde bij de uitgang.

Ik was met name zaterdagochtend zo vaag als Theo?.
donateur
camping was ook prima geregeld, maar ik geef echt de voorkeur aan een prive toilet en douche etc etc en een echt bed ;)

Die douche was de hemel zaterdagochtend toen ben ik weer een beetje warm geworden :lief:
Wat dat betreft complimenten aan UDC, al hadden de prijzen op de camping best wel wat lager gemogen. Ook super dat we ontbijtje kregen sochtends, nooit geweten dat je melk ook okn invriezen ;p, die mars heb ik lekker op de terugweg naar huis zitten opvreten.
Ik denk dat mijn vaagheid/Thea? heid beide dagen zo rond een uurtje of 5 a 6 wel het allerergste was. Ik snapte er helemaal niets meer van :no: ;p;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 8 augustus 2005 om 10:33:
Die douche was de hemel zaterdagochtend toen ben ik weer een beetje warm geworden

Ik heb het geen moment koud gehad:)

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 8 augustus 2005 om 10:33:
Ook super dat we ontbijtje kregen sochtends, nooit geweten dat je melk ook okn invriezen;), die mars heb ik lekker op de terugweg naar huis zitten opvreten.

Ontbijtje? Dat heb ik gemist dan:s
Waarschuw beheerder
donateur
Whihihiiiiiiii!

Was gisteren pas half vier thuis ofzo :vaag:

En nu ziekgemeld want griep :( Maar ja vind je het gek na een weekend met natte schoenen lopen, non-stop vaagheid en kou :P:P

Maar was GAAV!!!!!! Dus mensen allen bedankt voor het fantastisch leuk en vaag maken van mijn weekend (L)

Nu op naar sms :vaag: :P
donateur
Uitspraak van X-Field op maandag 8 augustus 2005 om 11:04:
Ik heb het geen moment koud gehad

Ik dus wel met name zaterdagochtend toen het weer begon te regenen, was echt verkild tot mijn botjes (hielp de G trouwens ook best goed tegen ;p)

Uitspraak van X-Field op maandag 8 augustus 2005 om 11:04:
Ontbijtje? Dat heb ik gemist dan

lagen twee plastic Bakerstreet tasjes bij de tent s'ochtends met een pakje melk, een Mars en een appel :cheer:

GAAV was het zeker van voor naar achteren en van achteren naar voor :vaag:

SMS wil ik volgend jaar misschien wel heen en nu met de nadruk op misschien, omdat je dan ook op een camping staat. :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ben echt zo fit als het maar kan, maar het lijkt er wel op dat ik bijna als enige aan het werk ben:(

Heb me ook heel netjes gedragen en eindelijk eens geen klapperkaak gehad:d Wat dat betreft nam Sas m'n taak goed waar vrijdag(6)
Waarschuw beheerder
donateur
Sas? Heb je lars niet gezien zaterdag? Astoeblieve....
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ik helaas gemist:(
Waarschuw beheerder
donateur
Best wel ja, kan ik eens anderen uitlachen, mis ik het weer:(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op maandag 8 augustus 2005 om 11:13:
maar het lijkt er wel op dat ik bijna als enige aan het werk ben

zit ook lekker thuis O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zal je er voortaan op attenderen bijl.. :)
Ik zit ook thuis maar ben rete-druk. Nu ffies relaxen en daarna weer door!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vriendje Kjell ® op maandag 8 augustus 2005 om 11:32:
Ik zal je er voortaan op attenderen bijl..:)

Graag:)

Uitspraak van Vriendje Kjell ® op maandag 8 augustus 2005 om 11:32:
Ik zit ook thuis maar ben rete-druk. Nu ffies relaxen en daarna weer door!

Ben je aan het doen dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn hok aan het opruimen, mijn pa aan het helpen met de verbouwing en straks naar mijn oma om een vloertje te leggen. druk druk druk!

[img width=348 height=491 cacheid=00137c5f00029177e04aae961a00e72929]http://www.starlight.nl/mail/dv1.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
trap, slaapkamers, gang....drukdrukdruk
Waarschuw beheerder
donateur
Das minder leuk dan gangbang.
Waarschuw beheerder
donateur
Waren een hoop Theo?'s zaterdag:)
Waarschuw beheerder
donateur
Hoppatee....hoppataa! Follow the finger, all the way trough!

Uitspraak van Charly Rocks op maandag 8 augustus 2005 om 12:04:
als je t echt druk had dan zei je dat geen 3 x

Theo?

Ik zei toch dat ik nu ff aan het relaxen was meneer de vervelende onderbreker! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb Theo nog steeds niet gevonden. :nee:
Elke keer als ik aan iemand "Theo" vroeg kreeg ik alleen maar een gezicht van: wie?

:P
Waarschuw beheerder
donateur
Had je het aan mij moeten vragen, ik dacht namelijk dat ik Theo? was.
Waarschuw beheerder
donateur
Die zag ik zaterdag nog:p
Waarschuw beheerder
donateur
O, gelukkig. Heeft iemand hem toch nog gezien :P
Waarschuw beheerder
donateur
Dacht dat Theo? afgebeld had...maar hij was er zaterdag dus iig wel..heeft ie lekker de vrijdag gemist :)
Waarschuw beheerder
donateur
Mooi stuk daaan, kan ik meteen wat data vast zetten. :P
Waarschuw beheerder
Ik heb wel een theo op pf gevonden in erwin zijn versie

Dr Terrortheo

Maar die zochten jullie vast niet :no:

Uitspraak van Pedalpeet op maandag 8 augustus 2005 om 13:59:
Mooi stuk daaan, kan ik meteen wat data vast zetten.

Tot ddod dan peet! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffie Am*dam op maandag 8 augustus 2005 om 14:08:
Noukie ben je vrij?

:yes: Ben huisje aan het schoonmaken.

Beetje bijgekomen van zaterdag?
Waarschuw beheerder
donateur
Ja hoor. Lag om half 2 al ontzettend te slapen en was er om 10.00 uur weer uit. Lekker met Jeroen een filmpje gekeken en toen werd marcel om 12 of 1 uur ook eens wakker hahaha.
Waarschuw beheerder
donateur
Zag dat Marcel nog liep te rellen na die vechtpartij. Die was ook aardig het spoor bijster:)
Waarschuw beheerder
donateur
Rellen? Marcel?

Ik heb geen rellen gezien.
Waarschuw beheerder
donateur
Wees blij, zag er ff niet gezellig uit:nee:
Waarschuw beheerder
Ik heb gelukkig ook niks gezien. Kutlui moeten gewoon lekker weg blijven :[
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens Marcel heeft ie helemaal niet gevochten.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op maandag 8 augustus 2005 om 16:45:
Volgens Marcel heeft ie helemaal niet gevochten.

Heb ook niemand hier zien beweren dat ie gevochten heeftO:)
Waarschuw beheerder
donateur
hmmm, ik dacht dat rellen, vechten was. Maar misschien is dat alleen bij voetbal zo.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb die rellen ook gezien van de andere kant , maar dat is niet goed voor je humeur. :no: :no:
donateur
Uitspraak van Pedalpeet op maandag 8 augustus 2005 om 13:59:
Mooi stuk daaan, kan ik meteen wat data vast zetten

(y) ;)

Uitspraak van Pedalpeet op maandag 8 augustus 2005 om 17:09:
rellen

Ik heb tot twee keer aan toe er midden in gestaan, het was een beetje vechten, dat heel snel gesust werd, werden er 4 meegenomen, heb 1 x tegen een van die jongens staan schreeuwen die ik kendee, dat ze moesten kappen en naderhand dat die gadsten meegenomen waren stonden ze nog met zijn allen uit te lokken en middelvingers op te steken :s Toen heeb ik 1 van die gasten eens uitgelegd dat dit een FEEST was met DANSEN en LACHEN en niet vechten. Toen zei die jongen dat ik niet wist wat er gebeurd was, waarop ik zei 'NOU EN!!! Er zijn er een paar meegenomen ja en dus?' Zei hij weer 'Ja, het was niet onze schuld en nog pakken ze er vier van ons. ' Waarop ik weer zei dat ie dat had kunnen weten, bij een vechtpartij wordt er nou eenmaal iedereen meegenomen en gaan ze niet vragen wie er begonnen is.

Wat mij betreft hadden ze die hele groep eruit gezet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op maandag 8 augustus 2005 om 15:49:
Zag dat Marcel nog liep te rellen na die vechtpartij. Die was ook aardig het spoor bijster

Grrrr die idioten hebben t voetbal al verneukt, maar van dance blijven ze godverdomme af! Allemaal aan de andere kant van die afzettingen tegen t hek zetten en in 1 x met een automatisch wapen t probleem oplossen. Stelletje debielen! :@
Waarschuw beheerder
donateur
Nee, ze moeten die gasten in een grote vuilcontainer stoppen zonder plafond en dan mogen wij de hele dag onze afval erin flikkeren. Organisatie blij....wij blij1
Waarschuw beheerder
donateur
Was niet echt een leuk relletje. ME stond achter het hek paraat om uit te rukken. Uiteindelijk heeft de beveiliging die kneusjes genegeerd en hebben zich terug getrokken. Toen waren die kneusjes ook snel weer weg:d
Waarschuw beheerder
donateur
En Theo?'s:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Zag alleen dat de REP een gozer wegbracht achter de hekken, die heb ik nog ff met een witte zakdoek uitgewaait:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
hebben ze je knuppel gebruikt dan?
Waarschuw beheerder
donateur
"Give me.... reeeeeeeleeeeeease... reeeeeleeeeease me...."

Ahuuuuuuuhaaaaaaaaa waarom duurt t nog meer dan een week tot DDOD?? :(
Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt er zin in hé?
Waarschuw beheerder
donateur
Ja en niet te zuinig. Ben sinds DV eigenlijk helemaal hyped up voor t komende weekend en t weekend daarna :D En t weekend daarna, en dat weekend daarna is er ook wat leuks, de week daarna is er weer DDOD, de week daarna Round Bass, de week daarna I Love Hardhouse en dan zitten we alweer in oktober :D Dus de komende tijd genoeg leuks te doen en t mooie is: allemaal goedkope feestjes dus we kunnen allemaal gaan :D ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad, ik heb ook weer zin in veel feestjes. Zal wel niet naar allemaal kunnen gaan maar ga uiteraard ontzettend hard mijn best doen om naar de meeste te gaan :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op maandag 8 augustus 2005 om 19:04:
Ahuuuuuuuhaaaaaaaaa waarom duurt t nog meer dan een week tot DDOD??

heel vervelend...
Nog maar 4 dagen tot het weekend :)

is het al vrijdag? is het al vrijdag? is het al vrijdag?
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer:

WOOOOHOOOOOO... het is al bijna vrijdag :cheer: :cheer:
Waarschuw beheerder
Werd echt niet goed van dat vechten :no:
Ging net toevallig pissen en zag toen dat ongeveer 30 REP security wegrenden! Ik werd echt angstig zat midden in! Zat net in een trip en gebeurt er zoiets!
Waarschuw beheerder
donateur
Die gasten moeten ze echt voor hun leven verbannen van feesten. Die hebben er gewoon helemaal niets te zoeken :@
Waarschuw beheerder
donateur
Zoals ik zei: allemaal tegen de muur en de uzi erover. Opzouten met die debielen :@
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op maandag 8 augustus 2005 om 22:59:
Zoals ik zei: allemaal tegen de muur en de uzi erover. Opzouten met die debielen

dat wel het uiterste... maar goed je bent er wel meteen van af :P
Waarschuw beheerder
Ja ik had echt zoiets van nee nu gaan ze de muziek zo stil zetten met al die ME busjes die daarna kwamen! Maar gelukkig was het snel opgelost!

Ja ik weet niet wat je er tegen kan doen! Weet niet wat voor lui het waren, vorig jaar waren het hooligans, Ik vind als je gepakt word voor een grote rel op een feest, je gewoon een feestverbod moet krijgen ofzo
Waarschuw beheerder
donateur
Laat dat voetbal gedoe gewoon thuis, en ga feesten. Of kom helemaal niet. :@
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da®ude®ob op maandag 8 augustus 2005 om 23:25:
Of kom helemaal niet

dat lijkt me een beter oplossing:jaja: liep er ook z'n randebiel op me af. zat die gewoon met z'n arm om me heen en in me oor te bleren dat Ajax een jodenclub was. ik tegen hem: Nee dit is de HQ-stage
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Allemaal leuke feeeeeeeeeeestjessss, daar heb ik nou ook zin in :)
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op maandag 8 augustus 2005 om 23:28:
liep er ook z'n randebiel op me af. zat die gewoon met z'n arm om me heen en in me oor te bleren dat Ajax een jodenclub was. ik tegen hem: Nee dit is de HQ-stage

:respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Op een gegeven moment hebben ze zo'n ME bus met camera achter dat hek neergezet. Dus alles werd gefilmd ;-)
Dus toen werd het gelijk wat rustiger bij die gasten want de politie zal het grote deel wel kennen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op maandag 8 augustus 2005 om 18:03:
hebben ze je knuppel gebruikt dan?

Nee, ik kwam weg met een heterdaadje;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van KRL op maandag 8 augustus 2005 om 23:10:
als je gepakt word voor een grote rel op een feest, je gewoon een feestverbod moet krijgen ofzo

Ik ben het met jullie eens dat de meeste vechtmongolen eruit moeten, maar stel je voor dat iemand van "ons" klappen krijgt om niks....dan blijven we er toch niet naar staan kijken en doen we er wat aan. Strax wordt dan 1 van "ons" opgepakt en mag nooit meer naar een feest....schiet ook niet op :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon doen hoor, zou niet willen dat je een blad voor de mond namO:)
Waarschuw beheerder
donateur
*zucht*
Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt gewoon mazzel gehad, RJ!
Waarschuw beheerder
donateur
Zou ook kunnen dat het door m'n charmes kwam natuurlijk;)
Waarschuw beheerder
donateur
Bijl, ik vind je eigenlijk wel een geil tijgertje!!! Gezien de......huidige foto's op udc........
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zou ook kunnen o:)
donateur
Gie-Gaa-Goedemorgen deze morgen lalalalaLA!!!

Shoobedoo wap waaaa

oho yeah.....

I'm in a trance of lovee and I don't know what I'm gonna do

Pearlriver......

*doet een dansje, vieieieieieiert feeeeeeeeeest*

Ja, ja, ja, ja, ja

Het is alweer woensdag mensen wahooooooooooooooo :cheer:
Ik heb zo een geveoel dat dit een hele leuke dag gaat worden, weer of geen weer, zeer of geen zeer, keer of geen keer, beer of geen beer, heer of geen heer, leer of geen leer, meer of geen meer, peer of geen peer, teer of geen teer, AOEOEEOEOEOEOEAAAAAAAAAAAAAAA

Ik ben HIER!!!!!!! ;p;p;p;p

Ik heb zin in de hele rest van mijn leven b)

Lekker muziekje op, koffie verkeerd erbij, peukkie en zo ff sollilaciteren lalalalala

Hoe is het met jullie dan vandaag deze dag, deze woensdag, dat alles mag?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jeetje Daaan, ik word helemaal vrolijk van jouw tekst. Krijg zelf ook helemaal zin in deze dag, whoehaaaaaaaa!

Kan je dit iedere ochtend doen :D

Succes met je sollilacitatie
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 10 augustus 2005 om 11:04:
Kan je dit iedere ochtend doen

Hihihihi :D:D Als ik eraan denk zal ik het doen, aangezien ik eigenlijk wel elke dag zo wakker word :cheer:

shoobedoooooooooooo wap waaaaaaaaaaaaaaaaaa :bounce:

ennuh thanx, moet wel even wat wakkerder worden, werd beetje abrupt wakker en dan ben ik nogal duf tiehieieieieie

(moet je nagaan hoe druk ik ben als ik niet duf ben lalalalalalalalalalaLALALA!!!!)
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=33 height=19 cacheid=0001adcb001279b7e499a9b31a00e8813a]http://richardgti.mygb.nl/img/tongue.gif[/img]
donateur
NAJAZEG!!!

NOU EN!!!

LAMENOUFF ;p;p;p

Shoobedoo wap waaa tweede couplet, ik ga zo lekker chinees halen denk ik zo maar eens even opeens plotseling enzooi en dan lekker Charmed kijken en dan de rest van de foto's van DeeeVeeee :lief: :cheer: :lief: zijn er namelijk al een zooi van zaterdag bijgekomen van carlos wahoooooooooooo

Zoadt ik het herbeleef en herbeleef en herbeleef en herbeleef en herbeleef en herbeleef en herbeleef en herbeleef en herbeleef en herbeleef en herbeleef en herbeleef en herbeleef en herbeleef en herbeleef en herbeleef en herbeleef en herbeleef en herbeleef en herbeleef en herbeleef en herbeleef en herbeleef en herbeleef en herbeleef en herbeleef en herbeleef en herbeleef en herbeleef en herbeleef en herbeleef

I know that I've been mad in love before and how it could be with you :bounce:
Will it hurt me baby, will it hurt me baby?
How can you have a day without a night :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Heeeee lieve lieve mensjes :D

Ik ga zo lekker richting sms :bounce:

Doen jullie voor mij duimen dat het niet weer een grote bagger zooi wordt :vaag: Heb nog steeds ontstoken amandelen door de natte schoenen :(

Maar ja feestjes gaan voor en tja... Wel Prodigy whoehaaaaaaaaaaaa :D

Lalalalala ik heb zin en zal wel 100000 extra dansjes doen voor iedereen :D

Lalalalalalala!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tassyflap op donderdag 11 augustus 2005 om 07:31:
niet weer een grote bagger zooi wordt

:x
donateur
Shoobedoo wap waa gie ga goedemorgen, deze dondermorgen, die bijna weekend betekent

Lalalala LA!!! :cheer:

*doet eeen dansje*

Vieieieieieieieiert feest, lalalala LA!!!
shoobedoo shoobedoo shoobedoo just for you tralalala

Zon schijnt altijd in mijn hoofd, zoals ik het al had beloofd

Ik ga eens lekker wakker worden met Jeeeej P op de achtergrond :bounce:

The driving force behind the Groove Connection and the HQ sound
Dat we het even weten wahoooooooooooooooooooooo

Hoe is het verder met iedereen shoobedoo?

Nog 8 daagjes en dan gaan we weer DDOD-en :cheer: *wave*

Your house is mine :bounce:

Oh en Tas have fun en wil je niet meer om kwart over 9 sochtends sms-en? weet wel dat je naar SMS gaat en dat dat dan ook een smsje was enzo, maar

NOU EN!!!

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dank je wederom Daaaan. Voor een vrolijke boodschap op de ochtend. Ik voel me al de hele ochtend top, maar nu helemaal.
donateur
En daar dpoen we het voor, ik ben hier op de wereld om iedereen blij te maken

*gooit met bloemblaadjes en papieren gekleurde vlindertjes op dat mooie glimmende papier weetjewel*

Ik heb een lekker senseootje smaak Milano, maar er kwam alleen geen lekkere Italiaan in mijn keuken dat ik dat pakje openmaakt, dat was wel weer een beetje jammer :( Misleidende reclame :@
Waarschuw beheerder
donateur
WAT? Aanklagen die handel.

Hmmm, nou zit ik in het merkenrecht, dus zal eens kijken of ik daar iets aan kan doen. Misschien in de vorm van een vergoeding! Hmmm 2 lekkere Italianen :)
Waarschuw beheerder
donateur
en ik dan? O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Nee hij is voor mij !!!
Waarschuw beheerder
donateur
nou vooruit dan...lust toch geen koffie B)
donateur
Uitspraak van CeLL op donderdag 11 augustus 2005 om 11:04:
nou vooruit dan...lust toch geen koffie

we kunnen best als we toch aan het claimen zijn eene mooie Italiaanse dame claimen voor Erwin vind ik :yes:

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op donderdag 11 augustus 2005 om 11:05:
Is senseo wel te drinken eigelijk? heb het nog nooit geproefd

Ik vind het heel erg lekker, vooral dat schuimlaagje dat er op zit :9 Volgende keer als je een keer hier bent zal ik wel een Senseootje maken voor je :yes:
Lust je wel koffie? Dat wil namelijk ook wel helpen bij het lekker vinden :yes:

Housemusic is world renowned it's the universal sound, it will always be around
donateur
Ech wel :yes:

Zo even drinkontbijtje nemen zometeen en dan ff richting paps en mams lalalala LA!
Ben later weer terug ja? JA! Oh Ja! JA ECHT WEL!

Toedeloeoeoeoeoeoe
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 11 augustus 2005 om 11:08:
Volgende keer als je een keer hier bent zal ik wel een Senseootje maken voor je.
Lust je wel koffie? Dat wil namelijk ook wel helpen bij het lekker vinden

Oe, hou ik je aan:jaja: Ben grote fan van Star Buck Koffie, lekker in zo een grote mok:kwijl: en daarbij een ambtenaar drinkt niks anders:D
Waarschuw beheerder
donateur
één vd grootste koffieketens ter wereld geloof ik

http://www.starbucks.com/
Waarschuw beheerder
donateur
Zo niet de grootste?:s
Waarschuw beheerder
donateur
Gisteren zag ik toevallig iets over "Starbuck" op Discovery channel. Daar werd gezegd dat ze 5% de productie van koffie in handen hebben....
Waarschuw beheerder
donateur
ook gezien ja (weer)
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker man koffie....zou niet weten wat ik zonder moest.
Waarschuw beheerder
donateur
Klinkt al lekker dametje Daaan! Ik moet genoegen nemen met een colaatje (ook lekker btw)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CeLL op donderdag 11 augustus 2005 om 16:15:
ook gezien ja (weer)

toevallig niet opgenomen? Ach, binnenkort weer Star Buck binnenlopen:p
donateur
Cola is inderdaad ook lekker, drink het niet vaak, maar tijdje terug oh ja was in Ibiza mmmmmm beviel erg goed, sowieso als het lekker warm is ijskoude cola met ijs :9

shoobedoo wap waaaaaa
Waarschuw beheerder
donateur
kindercola :)
Waarschuw beheerder
donateur
Bijl en ik hebben in Sables d'or ook een heerlijk colaatje gedronken :9
Waarschuw beheerder
Gola is ook lekker :)
Waarschuw beheerder
donateur
Op zondag 4 september van 11 tot 23 uur, is iedereen meer dan welkom op het terrein van De Watergeus in Recreatiegebied Spaarnwoude om te komen dansen of chillen op de house classics van niemand minder dan Per, JP, Cellie, The Prophet en vele, vele anderen. Voor volledige line-up en informatie kan je terecht op www.wooferland.nl
Waarschuw beheerder
:) leuk, hoor :) Erg vlak mijn verjaardag (ben 6 september jarig) :)
Waarschuw beheerder
ow ja? :) hahaha
uit een schoen kan je ook drinken :) Dat doen ze op een trouwfeest in Rusland. De man moet uit een schoen van zijn bruid een keer drinken :)
YESSSSSSSS, gastenlijstplekken gewonnen voor het feestje morgen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op donderdag 11 augustus 2005 om 22:40:
www.wooferland.nl

Staat er op PF minimum leeftijd 25, maar er mogen wel kinderen komen......dus mn broertje mag er wel heen en ik niet :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op vrijdag 12 augustus 2005 om 00:52:
De man moet uit een schoen van zijn bruid een keer drinken

lekker :yes:
ze zal maar ongelofelijke zweetpoten hebben :x
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van NiEmSkE op donderdag 11 augustus 2005 om 21:41:
Bijl en ik hebben in Sables d'or ook een heerlijk colaatje gedronken:9

Dat was een topcola'tje:jaja: En ook ff gezellig:)

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op donderdag 11 augustus 2005 om 22:40:
Op zondag 4 september van 11 tot 23 uur, is iedereen meer dan welkom op het terrein van De Watergeus in Recreatiegebied Spaarnwoude om te komen dansen of chillen op de house classics van niemand minder dan Per, JP, Cellie, The Prophet en vele, vele anderen. Voor volledige line-up en informatie kan je terecht op www.wooferland.nl

Beter, Wooferland was vorig jaar een van de leukste feestjes:d:d:d

Uitspraak van Eleentje op vrijdag 12 augustus 2005 om 00:52:
YESSSSSSSS, gastenlijstplekken gewonnen voor het feestje morgen:)

Via Dancevenue zeker?O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CeLL op vrijdag 12 augustus 2005 om 08:40:
ze zal maar ongelofelijke zweetpoten hebben

hahahaha, of voetschimmel (bladert terug naar de kotssmiley) :)
Uitspraak van X-Field op vrijdag 12 augustus 2005 om 09:42:
Via Dancevenue zeker

Uiteraard :)
Ik wil ook naar wooferland!Mag ik als iemand zijn kind mee? :P
Waarschuw beheerder
donateur
Vraag het ff aan iemand van de 40+ club, dan komt het wat geloofwaardiger over;)
Waarschuw beheerder
donateur
Lenochka....wanneer moet je weer werken??

Uitspraak van Eleentje op vrijdag 12 augustus 2005 om 10:31:
Mag ik als iemand zijn kind mee?

Mag ik dan je zusje zijn?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op vrijdag 12 augustus 2005 om 10:31:
(bladert terug naar de kotssmiley)

[img width=15 height=15]http://party.snt.utwente.nl/images/dark/smileys/puke.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op vrijdag 12 augustus 2005 om 10:37:
Vraag het ff aan iemand van de 40+ club

De enigste aan wie ik kan denken is Ed :)hehe
En natuurlijk mag je mijn zusje zijn, Nienke!:D Dan gaan we de zandbak even onveilig maken, en daarna hop waar de volwassenen feesten :)
Ummh ik moet maandagochtend weer werken!
Ow, dank je Erwin!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op vrijdag 12 augustus 2005 om 11:06:
De enigste aan wie ik kan denken is Ed:)

Hank is sinds van de week ook 40, en verder hebben we JFK nog. En DSW natuurijk:)

Uitspraak van Eleentje op vrijdag 12 augustus 2005 om 11:06:
Dan gaan we de zandbak even onveilig maken

Met een beetje geluk mag je ook in het zwembadje;)
[img width=500 height=375]http://www.mijnalbum.nl/Foto=GQ7FCFHO[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
donateur
:D:D:D Geweldige foto, kijk Kjell zitten genieten ook :D :lief: :d

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODMORNING

lalalalala

Ik heb vannacht weer van Dance Valley gedroomd :lief:
shoobedoo wap waa, wat was het toch een mooi feest oeoeoeaaaaaaaaaaaaaaa

Ja! Ja! het is vrijijijijijijdag tij dom te vrijen eindelijk het mag weer vandaag JA!!! ;p;p;p hihihihi tidelie tralalala yeah yeah yeah

Wie wa woe weeeeeeeeeeeekend, nog meer vrolijkheid en feestjes :cheer: oe oe oe AA AA AA!!! TIEHIEIEIEIEIEIE!!!!

Lekker bakje koffie hoor shoobedoo wap waaaa
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op vrijdag 12 augustus 2005 om 11:14:
verder hebben we JFK

:O Is die zo oud? :o

Hahahaha erg grappige foto :)
Goeie morgen, Daan :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op vrijdag 12 augustus 2005 om 11:46:
:o Is die zo oud?:o

In januari wordt Jeff alweer 41. Hij heeft trouwens wel een foto van twee leuke mannen op z'n profielO:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:woepwoep:
Waarschuw beheerder
donateur
Het zal toch wel? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Nog 6 nachtjes slapen :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
nog minder dan een weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek! wieeeeeeeeeeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaa!

*zin in weekend heeft*
Waarschuw beheerder
donateur
Het weekend is gelukkig al begonnen..

Gaat er nog iemand naar Rotterdam eigenlijk?
Waarschuw beheerder
donateur
:no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da®ude®ob op zaterdag 13 augustus 2005 om 12:02:
Gaat er nog iemand naar Rotterdam eigenlijk?

Nee, en zeker niet na het lezen van het persbericht dat de dan de politie tydens de parade op jacht gaat naar hooligans. hallo opgefokte sfeer. laat dan maar zitten.
Waarschuw beheerder
donateur
Idd.. als er zo'n sfeer hangt, hoeft het mij ook niet :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Is ieder jaar toch rellen daar? Jammer dat feestjes altijd zo verpest worden door mensen die niet voor feestjes komen
donateur
:gaap:

man oh man, coma van een paar uurtjes poehé

even wakker worden ook hoor
Tering ga nog een keer de hele week ineens fanatiek fietsen Daaan als je dat 5 jaar niet gedaan hebt

MIJN SPIEREN heeeeeeeeeeeeeeeellup ;p;p

Opgefockt sfeertje?
Ik heb inderdaad wel gehoord dat er we; vechtpartijen en dergelijke ook voorkomen bij de parade, maar ja ook vaak een kwestie dat je net op die plek moet zijn op dat moment wil je dat meekrijgen een deergelijke ook :) Zullen ongetwijfeld weer die voetbal 'fans' zijn die het voor andere komen verpesten.

Sowieso ik dacht dat het overdag best redelijk weer zou worden, maar tis best wolkerig ;p

Had mij alarm gezet op mijn mobiel om 11 uur, maar dat heb ik ook zo weer uitgezet in mijn slaap ook :s

oh en natuurlijk shoobedoo wap waa shoobeeoo shalala beatiful morning, son of the morning, I'm a rainbow too lalalalaLA!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ook 4-Elements vond ik daar door tegenvallen. eertse keer in A'hoy moest ik rennen door die kutgangen omdat een paar van eikels elkaar niet mochten. Daarna nog 1 keer geprobeert maar vond dat er een opgefokte sfeer rondhangt.

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zaterdag 13 augustus 2005 om 12:52:
Had mij alarm gezet op mijn mobiel om 11 uur, maar dat heb ik ook zo weer uitgezet in mijn slaap ook

Doe je goed(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op zaterdag 13 augustus 2005 om 13:00:
eertse keer in A'hoy moest ik rennen door die kutgangen

:respect: (jij, rennen?)

kan me herinneren dat ik daar toen buiten kwam na afloop,
met m'n vage kop (lees: kneitervaag)....stond er een rij
van 100+ ME'ers voor m'n neus....schrik van m'n leven gehad
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CeLL op zaterdag 13 augustus 2005 om 13:08:
:respect: (jij, rennen?)

Ja, daar stond ik ook van kijken.

Uitspraak van CeLL op zaterdag 13 augustus 2005 om 13:08:
stond er een rij
van 100+ ME'ers voor m'n neus....schrik van m'n leven gehad

Iets minder mag ook;-). ik schrok vooral van die kut-honden die erby stonden.
Waarschuw beheerder
donateur
geen dolfijnuh?? Met muilkorven enzo...?
Waarschuw beheerder
donateur
nee, 2 van die vlooienhonden die me een partij herrie sonden stonden te maken op zondagochtend, wat een geluidsoverlast:/ ik zou bijna een klacht hebben ingediend:jaja: en dat ga ik morgen waarschijnlijk wel doen wanneer de kerklokken gaan luiden.
Waarschuw beheerder
donateur
schandalig
donateur
*is zo blij dat haar ouders altijd gewoon heel veele herrie maakten dat ze baby was, waardoor ze nu werkelijk overal doorheen kan slapen als ze dat wilt, zo ook door wekkers van telefoons enzooi (moet wel zeggen dat ik pas 4 uurtjes sliep dat die wekker ook weer ging, kennelijk voelde ik onbewust dat het niet zulk stralend weer was ;p ) )
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, ik was wel van plan om een klacht in te dienen maar als er een rij M.E. staat, dat vertrouw ik niet zo:/
donateur
Nee, het hangt er dan maar net vanaf naar welke kant die weeegschaal dan eerder is doorgeslageen he

:o bedenkt zich nu dat ze eigenlijk maf is dat ze op DV even de boel is gaan sussen... :s
Waarschuw beheerder
donateur
Is er trouwens nog plaats in de Trappist voor mij? :9
Waarschuw beheerder
donateur
Yihaa, Johnny is ook weer van de partij:d
Waarschuw beheerder
donateur
Met filmcamera John?
Waarschuw beheerder
donateur
Papparazzi:)
Waarschuw beheerder
Waaaaaaaaaaaaacht ef-feeeee..... ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Theo?
Waarschuw beheerder
donateur
Theo Lowlands...?
Waarschuw beheerder
donateur
Mental Theo?
Artiest {SHOWLIST artist 62105, 11259}
Waarschuw beheerder
Ola iedereen vanuit het zonnige spanje 8) Was Sundays geslaagd?¿? Vast wel!

Kzit nu ff te internetten op de camping (lang leve het digitale tijdperk). Het weer is goed... Het bier is lekker en we staan op een plek aan het strand! Alleen de heenreis was wat minder. Fransen zijn echt no1 in het creeren van file!

Veel plezier op ddod en tot laterrrRrrR :D
Waarschuw beheerder
donateur
Wrijf het er maar lekker in..

Maar ik vond Sunday's at School wel een geslaagd feestje ;)
donateur
Ja, was super tof, jammer dat je dat dan weer gemist heb Martijntje ;p;p hihihihi

Heel veel plezier daar nog en je weet het he? Neem die zon mee uit Frankrijk pleaeaeaeaeaease we need it here sooooooooo bad
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 15 augustus 2005 om 12:13:
Neem die zon mee uit Frankrijk pleaeaeaeaeaease

We kunnen ook gewoon de zon gaan opzoeken in Spanje natuurlijk o:)

*edit

Na drie bakken koffie en 2 redbull...:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Voor de gene die het gebruiken is het mischien wel wat ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij word de wiet zo wel erg snel droog...
Waarschuw beheerder
donateur
pfff lijkt me best veel...
Waarschuw beheerder
Not for the kids :)
Waarschuw beheerder
donateur
Is het al vrijdag?
Waarschuw beheerder
donateur
ja
Waarschuw beheerder
donateur
Vandaag iig weer een dag dichter bij de vrijdag :D
Waarschuw beheerder
donateur
Nog 3 nachtjes slapen whieeeeehaaaaaaaaa:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer: *maakt een dansje :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer: *danst met rober mee* :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer: Gezellig dan dansen we met z'n twee :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
*maakt Budha wakker met stampende Hardhouse
Waarschuw beheerder
donateur
Wat zijn jullie druk zeg:o :gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
Alle Dagen Heel DDOD :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Alle Dagen Heel Dikke Dromedarissen Op Driewielers?
Waarschuw beheerder
donateur
Je gaat door voor de koelkast :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Yippie:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op dinsdag 16 augustus 2005 om 09:32:
Wat zijn jullie druk zeg

Ik barst van de energie ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik niet:nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook. En het wordt weer even zomer JIPPIE:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 16 augustus 2005 om 10:00:
En het wordt weer even zomer JIPPIE

Na weken van regen en somber weer, mag het wel :D
Waarschuw beheerder
donateur
komt door de vele zomerdansen die ik heb gedaan in de afgelopen week :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Die zomerdans van afgelopen zondag heeft iig wel geholpen o:)
Waarschuw beheerder
donateur
was er afgelopen keer niet bij...heb een hoop in te halen vrijdag...heb er zin in 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CeLL op dinsdag 16 augustus 2005 om 10:11:
heb een hoop in te halen vrijdag

Vrijdag is het weer feest :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CeLL op dinsdag 16 augustus 2005 om 10:11:
was er afgelopen keer niet bij

Dat viel me idd tegen, zelfs ik was erO:)
Waarschuw beheerder
donateur
Jij bent er altijd.. ;)
donateur
Goe ga goedemorgen shalalalala :cheer:

Goedemorgen deze bijzonder mooie dinsdagmorgen shalalala shoobedoo wap waaa
Zin in vrijdag lalalalaLA!!! Zo even lekker docuhen en haartjes wassen en aankleden en dan solliciteren lalalala daarna even lege cdtjes halen en nieuw cd-tje branden en dan lekker draaien shalalalala shoobedoo wap waaaaaa

Zon in mijn hoofd, lalalalaLA!!! Porn in mijn hoofd ShalalalaLA!!!

:cheer: :bounce: :cheer: :bounce: wahooooooooooooo
Waarschuw beheerder
donateur
Ook al zo vrolijk. Dat komt vast omdat de zon schijnt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 16 augustus 2005 om 11:18:
Goe ga goedemorgen shalalalala :cheer:

Goedemorgen deze bijzonder mooie dinsdagmorgen shalalala shoobedoo wap waaa
Zin in vrijdag lalalalaLA!!! Zo even lekker docuhen en haartjes wassen en aankleden en dan solliciteren lalalala daarna even lege cdtjes halen en nieuw cd-tje branden en dan lekker draaien shalalalala shoobedoo wap waaaaaa

Zon in mijn hoofd, lalalalaLA!!! Porn in mijn hoofd ShalalalaLA!!!

:cheer: :bounce: :cheer: :bounce: wahooooooooooooo

En wederom Daaan, bedankt!!!

Ik was al zo vrolijk, maar jij maakt me nog vrolijker
Waarschuw beheerder
donateur
ik was al vrolijk op het moment dat ik uit m'n bed stapte vanmorgen :D

*maakt weer dansje
donateur
*danst met Rober mee :cheer:*

Graag gedaan Daph (f) Ik zie mensen het liefst ook vrolijk en heeeeeeeeeeeeeel gelukkig, omdat ik dat zelf ook ben o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
*danst samen met Daaan
Waarschuw beheerder
donateur
*werkt:(*
Waarschuw beheerder
donateur
Volgende week woensdag:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Kom eens vaker langs zou ik zeggen
Waarschuw beheerder
donateur
Hmmm, jij bent dus de PF Voyeur. Je kijkt hier vaak, maar je houdt je op de achtergrond.

Want errug spraakzaam ben je hier niet :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 16 augustus 2005 om 13:08:
Want errug spraakzaam ben je hier niet:p

Denk dat je beter de uitdrukking 'dooie lul' kan gebruiken;)
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=200 height=200]http://www.djraine.nl/pics/Pille.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
:D Yes de PF Voyeur ja.. En daar zal je dan maar mee op vakantie moeten... 9000 km...

:kusje2: voor Miss Am*dam
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Valt niet mee he, dat posten in zo'n forum:p

Erwin, topplaatje:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :respect: Teigertje :respect: op dinsdag 16 augustus 2005 om 12:55:
Wat een vrolijke bende weer zeg

Altijd :D
Uitspraak van X-Field op dinsdag 16 augustus 2005 om 13:18:
Valt niet mee he, dat posten in zo'n forum

He, pest 'm nou niet zo ;P
Waarschuw beheerder
donateur
jij wel ja hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :respect: Teigertje :respect: op dinsdag 16 augustus 2005 om 13:16:
En daar zal je dan maar mee op vakantie moeten... 9000 km...

Je mag ook alleen gaan hoor :p
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb toch zo'n hekel aan die mensen die hun post aanpassen achteraf(6):p

Waar gaan jullie heen dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op dinsdag 16 augustus 2005 om 13:42:
Waar gaan jullie heen d

Wij gaan de TransMongoliëExpress doen. Van Moskou, via Mongolië naar Peking.
Waarschuw beheerder
donateur
das 'n aardig stukkie reizen..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 16 augustus 2005 om 13:50:
Wij gaan de TransMongoliëExpress doen. Van Moskou, via Mongolië naar Peking.

Cool, wil ik ook ooit nog een keer doen:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja en we nemen een 1e klas coupé voor zijn 2en (wil niet met dronken russen slapen in een coupé) en we verlengen onze trip met nog een paar extra dagen in Peking.

Helaas duurt het nog heeeel lang voordat weg gaan. Juni ofzo pas. Ik ga natuurlijk niet in Januari met een bontmuts in moskou (-40) lopen.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook niet met -40 nee, stel je voor, dan bevriest mijn dooie lul ;p

Maar eerlijk is eerlijk, tis best een leuk tripje ja! Ben benieuwd wat voor muziek ze draaien in die trein?... Zal voor de zekerheid wel wat vinyl meenemen, cd's zal lastig worden...

Of heb jij nog een TDK 90 liggen Daf?
Waarschuw beheerder
donateur
Vast wel, TDK was niet voor niets sponsor van Ajax;)
Waarschuw beheerder
donateur
Zo, Daf heeft weer een nat broekje:d
Waarschuw beheerder
donateur
:kwijl:

is ook wel 1 van de mooiste shirts die we gehad hebben :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Rober, ik had net gegeten.... astoeblieeeeve! *kotssmiley*
Waarschuw beheerder
donateur
Dan doen we 'm speciaal voor Charel nog een keer:p
[img width=400 height=400]http://images.speurders.nl/images/10/1072/10722475_1.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
ONTOPIC

Hebben jullie ook zo'n zin in D.O.D.D. :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Behoorlijk:jaja: Vooral in het setje van Peter en Karel:)
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk alleen dat Karel niet meer zoveel zin in jou heeft :p
Waarschuw beheerder
donateur
weet je dat je daar strafpunten voor kan krijgen als ik op t envelopje klik? :[

Uitspraak van X-Field op dinsdag 16 augustus 2005 om 15:36:
Vooral in het setje van Peter en Karel

Ahuuuuuhaaaaaa! Heb een paar nieuwe plaatjes binnen ... :kwijl: :D do do do it like that... pump pump it up ya'all! :D :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 16 augustus 2005 om 15:39:
weet je dat je daar strafpunten voor kan krijgen als ik op t envelopje klik?

Lekker lullig :[

RJ zegt net dat ie zoveel zin in je heeft en dan wil jij hem strafpunten aansmeren :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 16 augustus 2005 om 15:39:
weet je dat je daar strafpunten voor kan krijgen als ik op t envelopje klik?:[

Nee, dat weet ik niet:o Wat heb ik overtreden dan?

Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 16 augustus 2005 om 15:41:
RJ zegt net dat ie zoveel zin in je heeft

Dat zei ik helemaal niet:nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Sorry RJ, ik heb niet goed gelezen. Zin in het setje. Nou dat is toch ook al heel lief om te zeggen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Sorry, heb t verkeerd onthouden :bloos: Je mag geen voetbal gerelateerd plaatje als forum- of profielpic hebben, je mag ze wel posten in topics zolang het niet beledigend bedoeld is en zolang het niks met hooliganisme te maken heeft. My bad :bloos: (had ook geen envelopje geklikt trwns hoor, ben geen matennaaier :nee: )

Uitspraak van X-Field op dinsdag 16 augustus 2005 om 15:44:
Dat zei ik helemaal niet

Maar t is wel waar :P Jij geile ouwe bok :P whehehe :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 16 augustus 2005 om 15:49:
Nou dat is toch ook al heel lief om te zeggen:)

Ben ook belachelijk liefO:)

Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 16 augustus 2005 om 15:49:
My bad:bloos:

Het zij u vergeven:jaja:

(had ook geen envelopje geklikt trwns hoor, ben geen matennaaier:()

Heb er net nog twee aangeklikt:) Maar ja, dat waren geen maten;)

Jij geile ouwe bok:p

Oud wel (maar jong van geest), geil ook, maar bok niet:nee:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
alles wat los en vast zit toch...?
Waarschuw beheerder
donateur
Yep, heb dit weekend een geitenstudie gedaanO:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op dinsdag 16 augustus 2005 om 15:03:
Zo, Daf heeft weer een nat broekje

;)
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 16 augustus 2005 om 15:25:
Rober, ik had net gegeten.... astoeblieeeeve! *kotssmiley*

kan je weer overnieuw beginnen :P
Waarschuw beheerder
donateur
:woepwoep::cheer:heb er zin in:cheer::woepwoep:
Waarschuw beheerder
donateur
iedereen heeft er zin...geloof ik

is het al vrijdag, is het al vrijdag?
Waarschuw beheerder
donateur
joepie!!! :D
Waarschuw beheerder
donateur
gelukkig.. dat maakt me blij ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben heel blij ;)
Waarschuw beheerder
donateur
*zet een lekker ukhardhouse nummer op, en maakt een dansje :p
Waarschuw beheerder
donateur
*danst wederom een dansje met rober* ]
Waarschuw beheerder
donateur
Damn wat heb ik een zin om te draaien vrijdag, is 2 maanden geleden dus mn draai-energie zit zo'n beetje tot the max :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is goed om te horen. Ik probeer iedereen blij te maken door positief te denken. Daarom word het vast een super feestje ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Charel, ik tik je wederom ff aan :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da®ude®ob op dinsdag 16 augustus 2005 om 21:28:
Daarom word het vast een super feestje

DODD is sowieso TOP. Dus wat is jouw bijdrage hieraan :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 16 augustus 2005 om 21:28:
Charel, ik tik je wederom ff aan

hahaha goed plan, maar deze keer herken ik je iig wel :D
Waarschuw beheerder
donateur
Haha hey ik herkende je op DDOD 5 ook al toen je binnenkwam hoor!!!! :D
donateur
We don't want your forgiveness
We won't make excuses
We're not gonna blame you even if you are an assessor
But we will not accept your natural order
We didn't come here for absolution

Bring it on!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Kids that are 15, 16 years old,
They can multiply a hundred dollars into fivethousand dollars in less then four hours
Doin' drugs, sellin' drugs
And they're very proud about it...

:jaja: :D
donateur
Ja, he, nou krijg ik gelijk zin ;p;p

I feel wonderful

My girls sir, they, didn't care for the Overlook at first. One of them actually stole a pack of matches and tried to burn it down, but I corrected them sir. And when my wife tried to prevent me from doing my duty, I corrected her sir....

Morgenavond weer mijn HELE pc :lief: eindelijk weer voor de volle procent FL-en :lief: :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb nog een megalieve foto van ons op DV gevonden, Charel! :)
[img width=640 height=480]http://www.idc-quest.com/gallery/Dance_valley_Festival_Zaterdag_UDC_Recreatie_terrein_Spaarnwoude_Spaarnwoude_05_08_2005/Dancevalley159.JPG[/img]
Alleen jammer van de lage resolutie :(
Waarschuw beheerder
donateur
goedemorgen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Goedemorgen :)

Nog 2 nachtjes :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Mogguh
Waarschuw beheerder
donateur
Goedemorgen, bijna weekend :cheer:

Nog steeds vrolijk.... het zonnetje schijnt.. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da®ude®ob op woensdag 17 augustus 2005 om 08:51:
het zonnetje schijnt

wat zou de zon anders moeten doen dan?
Waarschuw beheerder
donateur
niet schijnen :P
Waarschuw beheerder
donateur
kan ie aan en uit dan?
Waarschuw beheerder
donateur
De zon is een bal met lava, lava lacht niet lul:p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CeLL op woensdag 17 augustus 2005 om 09:08:
kan ie aan en uit dan?

Uitspraak van X-Field op woensdag 17 augustus 2005 om 09:10:
De zon is een bal met lava, lava lacht niet lul

Gaan we zo beginnen... sorry dat ik vrolijk ben hoor :P

*maakt een dansje, tis tenslotte mooi weer ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da®ude®ob op woensdag 17 augustus 2005 om 09:14:
Gaan we zo beginnen... sorry dat ik vrolijk ben hoor:p

Ken je Hans Teeuwen shows he;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op woensdag 17 augustus 2005 om 09:16:
Ken je Hans Teeuwen shows he

Die luister of kijk ik nooit :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe kan je daar nou nooit naar kijken.

Hans Teeuwen, de koning van de lach :D
Waarschuw beheerder
donateur
je moet er van houden...
donateur
Goedemorgen zonder zorgen

*doet een dansje*

zonnetje, zonnetje, zonnetje shoobedoo wap waaaa lalalala LA!!!!
zin, zin, zin in vrijdag shoobedoo :cheer:

*doet een dansje, vieieieieiert feest*

Oh wat een dag, noem het een dag, oh wat een dag, oh wat een dag lalalala, ik ben verliefd, ik ben van slag, ik ben verliefd op deze dag, oh wat een dag vandaag :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Da®ude®ob op woensdag 17 augustus 2005 om 10:03:
je moet er van houden...

Nou, doe dat dan ook:p
Waarschuw beheerder
donateur
kan je dat leren?
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, maar dat is niet nodig, je zegt tenslotte zelf dat het MOET! Verplichte kost6 dus.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 17 augustus 2005 om 10:05:
Goedemorgen zonder zorgen

*doet een dansje*

zonnetje, zonnetje, zonnetje shoobedoo wap waaaa lalalala LA!!!!
zin, zin, zin in vrijdag shoobedoo

*doet een dansje, vieieieieiert feest*

Oh wat een dag, noem het een dag, oh wat een dag, oh wat een dag lalalala, ik ben verliefd, ik ben van slag, ik ben verliefd op deze dag, oh wat een dag vandaag

:lief:

Morgen blijburg, Daaan?
Waarschuw beheerder
donateur
We pb-en later wel ff
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op woensdag 17 augustus 2005 om 10:08:
Ja, maar dat is niet nodig, je zegt tenslotte zelf dat het MOET! Verplichte kost6 dus.

verpichte kost is nooit leuk :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Je begint er zelf over...
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is waar.. tijd en mogelijkheden zat gehad om een keer naar een show te kijken. Alleen geen gebruik van gemaakt.
Waarschuw beheerder
donateur
Te druk met andere dingen gebruiken?O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op woensdag 17 augustus 2005 om 10:47:
Te druk met andere dingen gebruiken?

ik weet van niets :x

;P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op woensdag 17 augustus 2005 om 09:10:
De zon is een bal met lava, lava lacht niet lul

Zijn dat handen? Dat zijn harken! DIT zijn handen!
Waarschuw beheerder
donateur
Dus papa is groter dan het huis?:s
Waarschuw beheerder
donateur
is nie netjes he, spotten met mamma's ziekte...
Waarschuw beheerder
donateur
Weet je wat ik denk? Ik denk dat mama ziek is geworden door jou...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op woensdag 17 augustus 2005 om 11:21:
Weet je wat ik denk? Ik denk dat mama ziek is geworden door jou...

:nee: door jouw tekeningen :D
Waarschuw beheerder
Nope, ben er een keer niet bij..

ik ben fryslan boppe bij de b-day van mouth of madnesss(L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 17 augustus 2005 om 11:27:
:nee:door jouw tekeningen:d

Daarom liet ik er wat ... achter, zodat jij het kon aanvullenO:)
Waarschuw beheerder
donateur
bijna vrijdag :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op woensdag 17 augustus 2005 om 11:32:
Daarom liet ik er wat ... achter, zodat jij het kon aanvullen

zeg dat dan :P
Uitspraak van ..Mike op woensdag 17 augustus 2005 om 11:30:
Nope, ben er een keer niet bij..

ik ben fryslan boppe bij de b-day van mouth of madnesss

Wat zag ik nou? Is Lyndsay gebanned???? :(
donateur
Gie Ga goede morgen, deze zonnige donderdagmorgen zo vlak voor de DDOD vrijdag :cheer:

*doet een dansje*

Poehee ik werd beetjhe gekreukeld wakker vanochtend, bah, nou ja, leve de eiburpofen van je holadiejee enzoo heeee hoooooo

Sun is shining, weather is sweet :lief:
Maar eerst even maar mijn koffie opdrinken tralalalala
Waarschuw beheerder
donateur
Whehehehe Theo Maassen:

Dit is echt waar, op een doosje Ibuprofen staat: "Ibuprofen is niet geschikt voor mensen die overgevoelig zijn voor Ibuprofen...."

"He dokter ik ben allergisch voor tomaten maar kan ik dan wel gewoon tomaten eten of eu...? "

Theo?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op donderdag 18 augustus 2005 om 11:32:
Dit is echt waar, op een doosje Ibuprofen staat: "Ibuprofen is niet geschikt voor mensen die overgevoelig zijn voor Ibuprofen...."

"He dokter ik ben allergisch voor tomaten maar kan ik dan wel gewoon tomaten eten of eu...? "

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb vrouwen in mn bed gehad... DOM!

"Ja ik wit nie, ik vin gewoon, iedereen heef wel zn positieve en zn negatieve pluspunten..."

"He da moe wel gaaf zijn man, da jij gewoon van je werk je beroep heb kunnen make... "

Jaaaaaa....

En of ik van lekker eten hou! NEE IK HOU VAN SMERIG ONDERGEKOTST VOER!!!

___
Meesterlijke show :D
Waarschuw beheerder
There some discofans out here tonight?!

Danst mee! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nooit geweten wat ze nou precies zongen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op donderdag 18 augustus 2005 om 12:14:
There some discofans out here tonight?!

Denkt terug aan zondagmiddag toen Donna Summer's I Feel Love werd gedraaid:lief:
Waarschuw beheerder
donateur
bijna D.D.O.D. :bounce:

met goeie D.D.O.DJ's :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CeLL op donderdag 18 augustus 2005 om 14:14:
D.D.O.DJ's:)

Duistere Doorgedraaide Onnozele Disc Jockey's?
Waarschuw beheerder
donateur
ja die ja ;p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op donderdag 18 augustus 2005 om 12:16:
Donna Summer's I Feel Love

;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op donderdag 18 augustus 2005 om 12:16:
Donna Summer's I Feel Love

ik voel niks... :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CeLL op donderdag 18 augustus 2005 om 15:08:
ik voel niks...

Nou en. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
en nou?
Waarschuw beheerder
donateur
*zucht*
Waarschuw beheerder
donateur
zin in morgen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Moi aussi:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=197 height=278 cacheid=0001c2d300040eb80cf13ace1a00ebf0a7]http://www.middernacht.be/udn/vtk/images/hakken_low.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben me gymspullen vergeten
Hoezo, je gymspullen vergeten?
Wat heb je aan dan?

Toen ik nog een hele kleine guppekop was
was ik de pispaal van de klas
Ik werd veel meer geplaagd en gepest
omdat ik anders dan hun was
Ze scholden me altijd voor alles uit en
ik hoorde niet bij de rest
maar nu heb ik schijt aan iedereen
want Super Gabber is de best

Want ik ben kaler dan kaal
Strakker dan strak
wreder dan wreed
Vetter dan vet

Super Gabber !!!

Strak strak in me traingingspak pak
Kijk is hoe ik hak hak
Lekker uit me dak, tot in de vroege morgen

Kijk is hoe ik hak hak

Doe dat petje af en je ogen open
Kale sufkop

Super Gabber !!!

Ik krijg die beat niet uit me kop
Ik krijg die beat niet uit me kop

School is voor mij de juiste plaats
Om lekker bij te komen
Ze lullen de oren van me kop
Maar ik zit de hele dag te dromen
Helemaal klaar met dat slappe gezeik
Nee, je maakt me echt niks wijs
Mwah, duizend kale koppen in een grote hal
Ja, dat is voor mij het paradijs!

Want ik ben kaler dan kaal
Strakker dan strak
Wreder dan wreed
Vetter dan vet

Super Gabber !!!

Kijk is hoe ik hak hak

Kijk is hoe ik hak hak

Day land dat heet niet Aussie!
Dat heet Australie!

Super Gabber !!!

Zou meneer Super Gabber zo vriendelijk willen zijn om even wakker te worden?
En voor de klas te verschijnen
Of heeft ie het weer te druk gehad dit weekend?

Kijk is hoe ik hak hak

Kijk is hoe ik hak hak

Kijk is hoe ik hak hak

Kijk is hoe ik hak hak

Als ik dit weekend weer overleef dan zien jullie me maandag weer he, Later
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Super Karel?
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik zeg 2 uur thuis, bedoel ik natuurlijk niet 2 uur 's middags! En haal die zonnebril van je porum, kale zombie!
Waarschuw beheerder
donateur
Gemuse und die kartoffelsalat!!!!!

Lalalalalla WAT EEN FEEST :O:O:O

SMS is echt een zeer merkwaardige, heftige, prachtige, intense, vette, muzikale ervaring (L) Tasja is in luuuuuvvvvv :D

Hoe waren de feestjes mensjes? Karel leuk feestje???
Waarschuw beheerder
donateur
blij dat dat "karel" aanslaat... waarschijnlijk wordt daarom dus ook mn haarlijn steeds hoger :@

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op donderdag 18 augustus 2005 om 16:29:
aaawwww Van wie was die nummer alweer?

oorspronkelijk van Hall & Oates uit de jaren tachtig... :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Nooit geweten :D Damn das uit je jeugd Hank haha ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ben m nu aan t luisteren, erg grappig :D Maar doe me toch maar de Beastie Snax versie :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op donderdag 18 augustus 2005 om 17:41:
Nooit geweten Damn das uit je jeugd Hank haha

Zit nog steeds in mijn jeugd da's mijn probleem :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hmmm nog ongeveer 13½ uur...kunnen we weer los :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CeLL op vrijdag 19 augustus 2005 om 08:22:
hmmm nog ongeveer 13½ uur...kunnen we weer los

Als je het zo leest, lijkt het nog best ver weg O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 08:22:
Zit nog steeds in mijn jeugd da's mijn probleem:d

Zie het probleem niet hoor:nee: Achter de geraniums zitten doe je maar als je tachtig bent;)
Waarschuw beheerder
donateur
Zit nog steeds in mijn jeugd da's mijn probleem

Die houdt toch nooit op? o:)
Waarschuw beheerder
donateur
het gaat maar door en door en door...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CeLL op vrijdag 19 augustus 2005 om 09:47:
het gaat maar door en door en door...

Meer!
Waarschuw beheerder
donateur
Goedemorgen Daaan, ook koffie nodig :p

Was erg gezellig gister he?
donateur
Gie ga goede morgen Daph :cheer:

Ja, was erg gezellig :yes: Moeten we vaker doen :yes: Alleen mag ik wel twee biertjes mnder net drinken ofzo whahahaha Heb een kater een beetje :( maar ja hopelijk is dat zo weg, na mijn lekkere bakje koffie :yes:
Straks ook regelen dat die apparatuur vanaf Noord hier naartoe komt met Essie, ga zo nog ff lekker draaien lalalala

ZIN IN VANAVOND!!!!

Gaat lastig worden, nu ga iuk sluiten, dus ik mag nieet dronken worden ;p of wacht laat ik het beter zeggen ik WIL dan niet dronken worden :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha ik moet ook een biertje of 2 minder drinken. Ben met al het zand nog in mijn haar mijn bed in gerold
donateur
hahahahah, ik dus ook, word je vanochtend wakker in een zandbed :s Dus zo maar even mijn bed verschonen ook, was niet zo een erg slim idee

Stomme is dat ik belachelijk lang heb geslapen
Waarschuw beheerder
donateur
Ik niet. Werd om 6.00 uur wakker :(

Ik dacht ook dat het maandag was :(

Maar nee, het is vrijdag :cheer: Bijna weekend.
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 19 augustus 2005 om 11:14:
Ik dacht ook dat het maandag was

das dan wel weer lekker als je, je dan realiseert dat het vrijdag is :D
Ik heeb vanaf 12 uur tot 7 geslapen en toeen nog van 7 tot half 11 ofzo, vind ik gewoon veels te lang, zonde van mijn tijd, ik dacht dat ik wel rond een uurtje of 8 wakker zou worden en dan nog een lekkere lange vrijdag zou hebben :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 18 augustus 2005 om 17:37:
oorspronkelijk van Hall & Oates uit de jaren tachtig

Zo! Kewl, dank je voor interessante stuk informatie :)
Ow mensjes, vandaag is de dag wanneer iedereen :bounce:en mag :) Joepiie!
donateur
Daryl Hall & John Oates - Out Of Touch

Shake it up is all that we know
Using the bodies up as we go
Waking up to fantasy
The shates all around aren't the colors we used to see
Broken ice still melts in the sun
And times that are broken can often be one again
We're soul alone
And soul really matters to me
Take a look around

You're out of touch
I'm out of time
But I'm out of my head when you're not around

Reaching out for something to hold
Looking for a love where the climate is cold
Manic moves and drowsy dreams
Or living in the middle between the two extremes
Smoking guns hot to the touch
Would cool down if we didn't use them so much
We're soul alone
And soul really matters to me
Too much
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
How does it feel
To treat me like you do
When you’ve laid your hands upon me
And told me who you are

I thought I was mistaken
I thought I heard your words
Tell me how do I feel
Tell me now how do I feel

Those who came before me
Lived through their vocations
From the past until completion
They will turn away no more

And I still find it so hard
To say what I need to say
But I’m quite sure that you’ll tell me
Just how I should feel today

I see a ship in the harbor
I can and shall obey
But if it wasn’t for your misfortunes
I’d be a heavenly person today

And I thought I was mistaken
And I thought I heard you speak
Tell me how do I feel
Tell me now how should I feel

Now I stand here waiting

I thought I told you to leave me
While I walked down to the beach
Tell me how does it feel
When your heart grows cold
(grows cold, grows cold, grows cold)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Thanx. :D

Origineel is van New Order, maar ik ga liever voor de versie van Orgy. Rock on! :)(Bulletproof remix is ook niet slecht.)

Heb je t origineel van Avaline al geluisterd; Placebo - Pure Morning. (Placebo :jaja: )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jongens, hebben we er al een beetje zin innn!
Waarschuw beheerder
donateur
minidiscrecorder?
Waarschuw beheerder
donateur
Zo heet dat idd:jaja:
Waarschuw beheerder
Is er trouwens nog een beetje reclame gemaakt in het centrum voor toeristen die van hardhouse houden?
Waarschuw beheerder
donateur
Zit nog steeds in mijn jeugd da's mijn probleem

Jij hebt je wilde haren nog niet verloren dus? :D

Minidiscrecorder zou echt :respect: zijn :D
Waarschuw beheerder
donateur
ik had zo'n ding, weg gedaan omdat ik 'm bijna nooit gebruikte :s

zal eens ff kijken of ik er alsnog één kan regelen
donateur
Uitspraak van Anouk op vrijdag 19 augustus 2005 om 13:10:
Is er trouwens nog een beetje reclame gemaakt in het centrum voor toeristen die van hardhouse houden?

Nee, niet echt, maar dat komt meer omdat het 'maar' voor 100 man is, vandaar, de grote editie in november ga ik wel in centrum en dergelijke promoten

Uitspraak van CeLL op vrijdag 19 augustus 2005 om 13:20:
ik had zo'n ding, weg gedaan omdat ik 'm bijna nooit gebruikte

zal eens ff kijken of ik er alsnog één kan regelen

Zou top zijn Erwin!!! (y)
Waarschuw beheerder
Mijne is helaas beetje (erg) stuk, anders had ik die mee genomen.

Nu moeten jullie het met alleen mijn gezelligheid en partyfever doen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wubinator op vrijdag 19 augustus 2005 om 13:56:
gezelligheid en partyfever

in dat geval kom ik niet meer :[
Waarschuw beheerder
En is iedereens vaagheidsgehalte op peil? Of gaan we er wat aan doen vanavond? :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op vrijdag 19 augustus 2005 om 14:14:
Of gaan we er wat aan doen vanavond?

:x
Waarschuw beheerder
het is niet wat je denkt, Erwin O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op vrijdag 19 augustus 2005 om 14:18:
het is niet wat je denkt, Erwin

hoe weet je wat ik denk dan?
Waarschuw beheerder
Dat weet ik niet, maar ik zeg het alvast :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op vrijdag 19 augustus 2005 om 14:14:
En is iedereens vaagheidsgehalte op peil? Of gaan we er wat aan doen vanavond?:p

Wat denk je zelf?O:)
Waarschuw beheerder
donateur
ja maar...ja maar...ik dacht helemaal nergens aan...
Waarschuw beheerder
zijn we van je gewend ook?

En natuurlijk ben ik de vaagheid zelve :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wens vanavond aangesproken te worden met Zijne Koninklijke Vaagheid:d
Waarschuw beheerder
donateur
Minister van Vage Zaken
Waarschuw beheerder
donateur
Voorzitter van de Vaag van Bestuur:)
Waarschuw beheerder
President van de Vervaagde Staten
Waarschuw beheerder
donateur
Jan-Peter Vagenende?
Waarschuw beheerder
donateur
Stel je voor: Lisa Lashes - Queen of VaagDance

Zou eigenlijk wel vet zijn :D

Ik heb zihiiiinnnn!!!
Waarschuw beheerder
Lekker aanwazig zijn ;)

Ik niet hoor :P
Waarschuw beheerder
ik oohook :D

echt ik gaat zwaar uit mijn plaat vanavond mensen, beware :D
Waarschuw beheerder
donateur
Mag ik jou een vaag stellen?
Waarschuw beheerder
Moet dat via PB of kan het hier op het forum?
Waarschuw beheerder
donateur
Sorry, weet 'm niet meer....ben té vaag! :vaag:
Waarschuw beheerder
Mwa als het net zo'n kinky vraag wordt als vorige keer via PB, dan niet via forum :P

Maar kom anders maar op hoor :P
Waarschuw beheerder
donateur
komt vanavond wel goed ;)
ben nu nog op m'n werk...

[img width=236 height=165 cacheid=001369cb0005e3ae94015ddb1a00ec618f]http://www.vaag.es/fasana2.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur

*edit*
Op de 3e pagina op Google kom je weer terror tegen als je zoekt naar vaag:vaag: Is dat vaag, of is dat vaag:vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is best vaag!

Of is het juist heel logisch?

Vaag hoor!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dash best vaag. Ik weet niet wat ze daar doen bij Vaag Electronic, maar het is wel verdacht vaag
Waarschuw beheerder
donateur
Zo vaag, dat ik 't zelfs niet weet! :vaag:

Je wordt hier aangenomen op een "vaag-to-know-basis"
Waarschuw beheerder
Moet je daar dan ook een hele vage krabbel onder zetten.
Waarschuw beheerder
donateur
Alleen als het gevaagd wordt
Waarschuw beheerder
donateur
daarom!
Waarschuw beheerder
logisch idd. Of moet je dat dan weer vaag noemen?
Waarschuw beheerder
donateur
Sorry, ik snap de vaag niet...

Waarschuw beheerder
ik ben weer van de partij

:D :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 16:08:
ik ben weer van de partij

:cheer: :D
Waarschuw beheerder
(y)
Waarschuw beheerder
hahaha, al die :vaag: ouwehoer hier :)
Waarschuw beheerder
lekker toch, als we hier het geouwehoer doen. Dan kunnen we vanavond gewoon met ze allen gaan dansen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wubinator op vrijdag 19 augustus 2005 om 16:44:
Dan kunnen we vanavond gewoon met ze allen gaan dansen

juist :doetiwoep: :cheer: :woep:
donateur
Whahahahahahahah Mensen , mensen wat een vaagheid weer hier

Oh en ik ben vanavond ook niet vaag :no: Geeneens dronken, dat is toch wel van de Vage he?
Waarschuw beheerder
donateur
Tjeee Daaan, wat vaag :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Wie-wa-weekend! hiephoipipeloi :cheer:

*viert feest :cheer:

*maakt een ronde-dansje

Vanavond feest, morgen feest.. :D:D

Ik heb d'r zin an!

:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 19 augustus 2005 om 17:48:
Je gaat je best maar doen

Mister Banksaldo denkt er voor dit weekend er anders over maar hij heeft gezegd dat ik volgende week zondag 15 uur los mag gaan:/
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 19 augustus 2005 om 17:35:
Tjeee Daaan, wat vaag

Ben ook aan het werk vanavond b) ;)

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op vrijdag 19 augustus 2005 om 17:44:
Ik denk dat ik vanavond het niet red.

Begint gelijk te huilen ;p

:o vraagje, die microfoon vorige keer was ie nou van de Trappist of niet?

Apparatuur opgehaald, Pioneer was er niet, maar kon nu dus de mijne meenemen voor een keertje, alles beter dan Dateq :[ Alhoewel ik een soort van kloon van de 600 ook kon krijgen van Behringer, maar niet gedaan

Ik ben nerveus
Kan niet eten, dat beelooft wat :p

ZIN IN!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 19 augustus 2005 om 18:06:
Oh en ik weet ook niet wat ik aan moet trekken

Daar heb je gelukkig nog aardig wat tijd voor. ;)
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 19 augustus 2005 om 18:04:
Alhoewel ik een soort van kloon van de 600 ook kon krijgen van Behringer, maar niet gedaan

dat schijnt ook een kl*te ding te zijn
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 19 augustus 2005 om 18:04:
maar kon nu dus de mijne meenemen voor een keertje

heb je, je spullen binnen?
donateur
Uitspraak van Da®ude®ob op vrijdag 19 augustus 2005 om 18:10:
Daar heb je gelukkig nog aardig wat tijd voor.

ja maar wel vervelend :s Ga zo eerst maar eens even wat eten regelen en wiet en sigaretjes halen

dat schijnt ook een kl*te ding te zijn

Ik heb geen idee, hij is practisch identiek aan de 600, maar j aliever Pioneer

heb je, je spullen binnen?

Aleen de Pioneer, Technics komen nog :) Morgen of anders maandag/dinsdag :cheer: Ik heb met hem gezoend en gedanst :lief: Ik ben verliefd!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Alhoewel ik een soort van kloon van de 600 ook kon krijgen van Behringer, maar niet gedaan

GOD BLESS YOU FOR THAT! Zelfs liever Dateq dan een Behringer, die stond toen in dat Leidse kraakpand, wat een KUTDING!!! Dus :respect: dat je je 600 meeneemt :respect:
Waarschuw beheerder
Daan happy :cheer: , C happy :cheer: , everybody happy!!! :cheer: :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Timeless Returns! Early Birds SOLD OUT

an exclusive K90 live set comprising of tracks request by YOU the clubbers! Email elvis@franticuk.net with the K90 track you would most like to hear and you will be entered into a draw to win VIP entry and FREE drinks all night long.

Saver Tickets £17+BF
Standard Tickets £20+BF
Waarschuw beheerder
donateur
in je fiets?

Of bij onze chauffeur in de auto?
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 19 augustus 2005 om 19:05:
in je fiets?

Of bij onze chauffeur in de auto?

Fiets had ik al gecheckt, in de auto kon feitelijk niet omdat ie toen nog in mijn fiets zat

Ik ben volgens mij ook een beetje ziekjes, heb het nogal belachelijk warm enzo

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2005 om 19:11:
dat ken ik :(

Ben er nog steeds niet over uit :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet het! naast de bank wan 1 van de katten zag het aan voor een muis:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 19 augustus 2005 om 19:03:
Weet een van jullie misschien waar ik mijn fietssleuteltjes heb gelaten gisteravond met mijn dronken hoofdje?

Als de fiets op t haakje bij de deur hangt zal ik ff in de fietsenstalling kijken. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 19 augustus 2005 om 19:22:
Ben er nog steeds niet over uit

nou ik ook niet...

en kweet ook niet eesn welke schoene ik aan moet doen :/...zal wel weer diezelfde zoals altijd worde maja hahahaha:9
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Zo, Camera fully charged :jaja:

Zo even douchen en aankleden. En dan die kant op... I'm in badly need of a nice cold beer :gaap: ( de gaap omdat het een zware dag was :P ).

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het is allemaal wat

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 19 augustus 2005 om 19:56:
het is allemaal wat

wast ma wat

Waarschuw beheerder
:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ook als het niet regent mag je binnen komen :yes:

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Is het nou nog geen 22.00 uur O:)
Waarschuw beheerder
Tot over een uurtje allemaal! (k) anouk en jeroen
donateur
:D:D:D *zit nog steeds met een grote smile op mijn bek :D:D:D

Word ik gewoon beticht van dronkenheid tijdens mijn draaien hihihih, toch grappig, wist niet dat ik van 5 of 6 biertjes in 4 uur tijd dronken kon worden o:) Kan wel wat meer hebben zoals de meesten van jullie wel weten o:)"heb wel wat domme foutjes gemaakt, maar was verder echt wel redleijk tevreden over mezelf vanavond TOEVALLIG

Dussuh

NOU EN!!!

Anyways
Ik vond het echt vet, gaaf, tof, cool en hip enzooi.
Jullie hebben het feest weer gemaakt hoor, doen jullie goed ;p :respect:

:respect: 2 G-tek
:respect: 2 Jim Justice
:respect: 2 Charly & Nazzz (GENOTEN :hug: :hug: (f) )

:respect: 2 all the partypeople in the house

And a special applause 4 our own MC Budha :respect:

Wilde dat het nog niet voorbij was enzo en ga zo maar verder en het gaat maar door en maar door :)

I know you want, keep it coming....

Ga zometeeen eens denken of ik misschien nog een tracklistje heb, als ik het me nog kan herinneren precies :)

Nog 20 nachtjes ;) ;) :cheer:
Waarschuw beheerder
Bring it on!
donateur
Tracklist, alhoewel ik hem dus niet helemaal meer weet :$

Loveshy van Technikal moet er ook nog ergens tussen, maar weet niet meer waar :)

Intro: Prince - Sign 'o' The Times, Tony De Vit - The Dawn
Cosmic Gate - I feel Wonderful (12 inch mix)
Benny Benassi - Satisfaction (DJ Ruthless & Vorwerk Mix)
Unknown Artist - Pearlriver Bootleg
Tommy Pulse - The Answer
Avaline feat. Gemma Davis - Never Sever (Dark by Design Remix)
Thomas Rubin - Cold Night (Scot Project Remix)
United Nations 08 - Barber's Adagio For Strings
Arome - Visions Of Paradise (Scot Project Remix)
Ratty - Sunrise (Here I Am)
Blank & Jones - Cream
?? - It's A Fine Day
Vinylgroover & The Red Head - Almost Human
Scot Project - Overdrive
Unknown Artist - Tricky Nation
Organ Donors - 99.9
Dark Alliance - Genetic
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb weer een leuke avond gehad. De sfeer was weer helemaal top.
DJ (y)
Mensen (y)
:bounce:

Artiest SinSuline
Waarschuw beheerder
donateur
de daan

wat een meesterlijke tracklist! :respect: was er zelf nie bij helaas...:(

en een paar foutjes is nie erg! zolang het publiek je niet afstraft maar lekker blijft gaan is er niets aan de hand toch...? ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Was weer een zeer gezellig feestje:d
Waarschuw beheerder
Wat een k*t-feestje weer zeg. Mensen waren niet gezellig :no: Muziek best waardeloos (n) en het bier, de wijn en rose waren al helemaal niet te zuipen :(
Waarschuw beheerder
donateur
Godver wat was dat kicke :D

Uitspraak van nou!kie op zaterdag 20 augustus 2005 om 13:03:
de wijn en rose waren al helemaal niet te zuipen

Was idd goed te zien aan je oogjes hahahahaha :D ;)
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 augustus 2005 om 11:08:
wat een meesterlijke tracklist! :respect: was er zelf nie bij helaas...:(

en een paar foutjes is nie erg! zolang het publiek je niet afstraft maar lekker blijft gaan is er niets aan de hand toch...?

Thanx :$ (f)

Mensen reageerden er gelukkig wel goed en sportief op, ze weten natuurlijk ook dat ik niet zo goed nog ben, waren gewoon zenuwen, drink normaal wat bier om minder nerveus te worden, had ik nu dus juist NIET gedaan, maar ja :$:$ haal gewoon tot fucking 2 keer aan toe mijn naald van de DRAAIENDE plaat :$:$:$ bij de tweede keer wilde ik wel door de grond zakken.... :s:s
Peter (Nazzz) was echt super lief, die vertelde dat het Andy Farley ook op een Hardhouse Academy was gebeurd, dus ik was wel blij dat het mij dan op een DDOD gebeurde dan phew... :p

Nogmaals even een vet compliment voor alle DJ's, niets ten nadele van de anderen, maar wat heb ik staan genieten van Charly&Nazzz, was echt supermooi gezicht, vooral als ze samen aan het 'trucen' sloegen :respect: Zo een back to back wil ik echt wel vaker meemaken :yes: :respect:

Oh oh en mijn tracklist moest ook nog D10 Vocal Mix - Not Over Yet tussen dus dan zo ie zoiets moeten zijn dan:

Intro: Prince - Sign 'o' The Times, Tony De Vit - The Dawn
Cosmic Gate - I feel Wonderful (12 inch mix)
Benny Benassi - Satisfaction (DJ Ruthless & Vorwerk Mix)
Unknown Artist - Pearlriver Bootleg
Tommy Pulse - The Answer
Avaline feat. Gemma Davis - Never Sever (Dark by Design Remix)
Thomas Rubin - Cold Night (Scot Project Remix)
United Nations 08 - Barber's Adagio For Strings
Arome - Visions Of Paradise (Scot Project Remix)
Ratty - Sunrise (Here I Am)
Blank & Jones - Cream
?? - It's A Fine Day
D10 Vocal mix - Not over Yet
Vinylgroover & The Red Head - Almost Human
Scot Project - Overdrive
Unknown Artist - Tricky Nation
Organ Donors - 99.9
Dark Alliance - Genetic

en Loveshy dan nog ergens dus ;p

Uitspraak van Eleentje op zaterdag 20 augustus 2005 om 11:36:
De enigste versie die ik ken is Miss Jane-It's A Fine Day...

Die was het volgens mij niet, ik ken er twee, waaronder degeen die jij noemt, maar dit is een nieuwe remix geloof ik ook weer.

Uitspraak van nou!kie op zaterdag 20 augustus 2005 om 13:03:
Wat een k*t-feestje weer zeg. Mensen waren niet gezellig Muziek best waardeloos en het bier, de wijn en rose waren al helemaal niet te zuipen

whahahahahaha 9 september weer Nouk? :lief: :hug: :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zaterdag 20 augustus 2005 om 14:43:
Peter (Nazzz) was echt super lief, die vertelde dat het Andy Farley ook op een Hardhouse Academy was gebeurd, dus ik was wel blij dat het mij dan op een DDOD gebeurde dan phew...

Fausto ook tijdens zn eerste Impulz Indoor :jaja:

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zaterdag 20 augustus 2005 om 14:43:
een back to back wil ik echt wel vaker meemaken

Ik ook wel :D Absoluut geen steek onder water naar de anderen waar ik b2b mee heb gedraaid, maar deze was gewoon t beste wat mij betreft. Erg leuk trwns dat die cd spelers gewoon herrie maken als je ze op pauze zet haha :D

Neon Lights - It's A Fine Day (D10 Mix) ;)
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op zaterdag 20 augustus 2005 om 14:52:
Fausto ook tijdens zn eerste Impulz Indoor

:lief: ik ga denk ik een praatgroep voor ons oprichten ;p

Absoluut geen steek onder water naar de anderen waar ik b2b mee heb gedraaid, maar deze was gewoon t beste wat mij betreft

:@:@:@ :[ :[ sukkel :[

;)

Erg leuk trwns dat die cd spelers gewoon herrie maken als je ze op pauze zet haha

Komt ge daar nu pas achter ;) kan je leuke dingetjes mee doen ook :yes:

Neon Lights - It's A Fine Day (D10 Mix)

Okay! die was het dus :):)

Twas ook best spannend om een onbekend nummer van cd binnen 5 seconden te mixen o:)

Werd 11 uur vandaag wakker gebeld door de postbode o:)
jeeeeeeeeeeeeeeeej Technics!!!
Ook strax na het terugbrengen van de cd spelers maar even aansluiten en dan kunnen we echt aan de slag
Lekker openen de 9e weer :9
get ready for some technical hard funk b) ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zaterdag 20 augustus 2005 om 14:58:
Komt ge daar nu pas achter

Haha ja die van mij zijn gewoon stil als ik op pauze druk :D

Maar ik heb jullie het culinaire gedeelte van de avond nog niet eens verteld! Onze vriend Coen was weer gezellig dronken, en nadat we Nazzz even in Landsmeer hadden afgedropt viel Coen al snel in slaap. De hikgeluiden en de luchtbellen uit zn mond deden mij al vermoeden dat hij het niet lang droog zou houden. Na een korte stop langs de snelweg en een kotspoging kwam er niks uit en stapte hij weer in. Al snel viel hij weer in slaap en snurkte er behoorlijk op los. Ik dacht dat we het wel zouden redden tot aan het pitoreske Tiel zonder dat de auto wederom van een heerlijke laag Brinta a la Coen voorzien zou worden. Helaas, net voorbij Utrecht hoorde ik iets borrelen naast me en ja hoor: daar ging ie weer! Dus even gestopt, Suzanne gebeld, afgesproken bij Coen thuis, een verse laag deo van het merk Adidas in de auto gespoten en met 140 km/u naar Tiel gesjeesd. Daar aangekomen begon ie letterlijk 100 meter voordat we bij zijn huis waren weer te herkauwen, en ja hoor: daar ging ie weer!
:respect: voor Suus dat ze t heeft schoongemaakt, als ik t zelf had moeten doen was ik denk ik 3 x over mn nek gegaan. :respect:

Moraal: maak hem alsjeblieft de komende 6 maanden belachelijk als je hem ziet zodat ie dit nooit meer in zn hoofd haalt. Ik reken op jullie medewerking lieve kijkbuiskinderen!
Waarschuw beheerder
Was super gezellig :yes:
topfeestje Daaan, was nog met Roderik naar de BK, maar daarna zijn we naar huis gegaan met het oog op dit weekend en stiekem nog een hoop slaaptekort iets van 2 weken geleden :P

Ik ga kijken of ik er de volgende keer weer bij kan zijn :worship:
Waarschuw beheerder
Maar ik heb jullie het culinaire gedeelte van de avond nog niet eens verteld! Onze vriend Coen was weer gezellig dronken, en nadat we Nazzz even in Landsmeer hadden afgedropt viel Coen al snel in slaap. De hikgeluiden en de luchtbellen uit zn mond deden mij al vermoeden dat hij het niet lang droog zou houden. Na een korte stop langs de snelweg en een kotspoging kwam er niks uit en stapte hij weer in. Al snel viel hij weer in slaap en snurkte er behoorlijk op los. Ik dacht dat we het wel zouden redden tot aan het pitoreske Tiel zonder dat de auto wederom van een heerlijke laag Brinta a la Coen voorzien zou worden. Helaas, net voorbij Utrecht hoorde ik iets borrelen naast me en ja hoor: daar ging ie weer! Dus even gestopt, Suzanne gebeld, afgesproken bij Coen thuis, een verse laag deo van het merk Adidas in de auto gespoten en met 140 km/u naar Tiel gesjeesd. Daar aangekomen begon ie letterlijk 100 meter voordat we bij zijn huis waren weer te herkauwen, en ja hoor: daar ging ie weer!

Hahahahaha....geweldig dit! :D

whahahahahaha 9 september weer Nouk?

Denk het wel :yes: Moet de volgende dag wel naar mijn 1e schooldag, maar als ik wat minder drink moet dat wel goed komen denk ik :/
Waarschuw beheerder
donateur
Het was inderdaad weer super gezellig.

Charly, bedankt voor de handtekening. Ben er nog van onder de indruk :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van nou!kie op zaterdag 20 augustus 2005 om 17:59:
Hahahahaha....geweldig dit!

Was er minder enthousiast over... ;)

Haha graag gedaan Daf, mn eerste handtekening jeeeeeeeeeej B) :P
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van Paxlie op zaterdag 20 augustus 2005 om 16:46:
Was super gezellig :yes:
topfeestje Daaan, was nog met Roderik naar de BK, maar daarna zijn we naar huis gegaan met het oog op dit weekend en stiekem nog een hoop slaaptekort iets van 2 weken geleden ;p

Ik ga kijken of ik er de volgende keer weer bij kan zijn :respect:

:D:D:D:D :$:$:$ Super om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad, vond het ook echt top dat jullie er ook waren, hopelijk tot de 9e september dan :yes: (f)
Waarschuw beheerder
donateur
En een lekkere line-up de 9e:d
Waarschuw beheerder
T voelt zo klote om een DDOD te missen :@! K'moest werken helaas :cry: Volgende keer beter!
Waarschuw beheerder
donateur
opmerking van de avond was trwns van Daf :D Komt ze naar me toe rond half 3: "Nou ik moet zeggen, voor een beginnende DJ deed je t best aardig... alleen jammer dat je totaal geen hardhouse of harddance draaide..." :respect: :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Vraag me af of ze inmiddels wel slaapt. Vanochtend om 11:30 was ze nog wakker en zat ze nog steeds aan het bier:o
Waarschuw beheerder
donateur
Daar kan Coen nog wat van leren... :D
Waarschuw beheerder
donateur
Dan zet je Coen toch volgende keer gewoon bij haar af;)
Waarschuw beheerder
opmerking van de avond was trwns van Daf Komt ze naar me toe rond half 3: "Nou ik moet zeggen, voor een beginnende DJ deed je t best aardig... alleen jammer dat je totaal geen hardhouse of harddance draaide..."

Wat een actie!!!
Tja ook zij was behoorlijk de weg kwijt hè Nouk ;)

Klinkt heel afgezaagd, ga me toch aansluiten bij de rest...
Was weer helemaal TOP gister!!!
Thanx iedereen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sylva op zaterdag 20 augustus 2005 om 20:44:
Klinkt heel afgezaagd, ga me toch aansluiten bij de rest...
Was weer helemaal TOP gister!!!
Thanx iedereen!laatste aanpassing 20 augustus 2005 20:46

Wat klinkt dat afgezaagd zeg:p
Waarschuw beheerder
Hé Bijl, niet zo'n grote mond hè tegen de baas!
Waarschuw beheerder
Succes meis!!
donateur
Uitspraak van Sylva op zaterdag 20 augustus 2005 om 21:04:
Succes meis!!

Thanx, heb ik wel nodig, ben niet altijd even geduldig :s

Uitspraak van X-Field op zaterdag 20 augustus 2005 om 21:06:
Een vrouw die een gebruiksaanwijzing gaat lezen :respect:

best interessant leesvoer, allemaal termen ook enzo en draadjes diee ik moet gaan verbinden :9
Moet element en alles vastschroeven en de gewichten nog en dan afstellen en dan zou ie klaar moeten zijn
Waarschuw beheerder
Oh hou op over geduld.....
Daar zou ik nog wel eens iets meer van willen hebben
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sylva op zaterdag 20 augustus 2005 om 21:32:

Doe mij ook maar een paar porties:jaja: En dan nog een paar extra om weg te geven;)
Waarschuw beheerder
van geduld? Of wat anders ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op zaterdag 20 augustus 2005 om 20:16:
Vraag me af of ze inmiddels wel slaapt. Vanochtend om 11:30 was ze nog wakker en zat ze nog steeds aan het bier

Ben om 17.00 uur in slaap gevallen en om 18.00 uur weer wakker geworden. Ben nu wel een beetje moe :gaap:

Budha en Marcel liggen hier nog gezellig op de bank te hangen en we kijken wat dvdtjes.

Dus lekker relaxed:yes:

Uitspraak van Charly Rocks op zaterdag 20 augustus 2005 om 20:10:
opmerking van de avond was trwns van Daf Komt ze naar me toe rond half 3: "Nou ik moet zeggen, voor een beginnende DJ deed je t best aardig... alleen jammer dat je totaal geen hardhouse of harddance draaide..." laatste aanpassing 20 augustus 2005 20:10

Ik vond hem zelf ook wel grappig :yes:
Waarschuw beheerder
zo ben weer uit mijn coma na de detox mode.maar de brinta mode heb ik gelukkig vermeden.het was SUPER om weer voor jullie te draaien.ik blijf erbij, dit is tot nu toe wel by far de lekkerste spot om te draaien.

En charly als ik terug ben van vakantie dan kom ik jullie spot ook meteen ffe cheke!
Waarschuw beheerder
Jim heeft het wel leuk gehad ja ;P

Anyway... Heb het ook weer gezellig gehad :jaja: Beetje vlug brak alleen... Nog steeds :vaag: Maar ach, Hoort erbij. Zodra ik vanmiddag wakker word ga ik meteen aan de foto's beginnen... Althans, poging tot ;P
Waarschuw beheerder
neem je tijd gozah. mijn ogen zijn nog gevoelig van die dikke stroboscoop van de trappist. of was jij dat raven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op zaterdag 20 augustus 2005 om 15:12:
voor Suus dat ze t heeft schoongemaakt, als ik t zelf had moeten doen was ik denk ik 3 x over mn nek gegaan.

Moraal: maak hem alsjeblieft de komende 6 maanden belachelijk als je hem ziet zodat ie dit nooit meer in zn hoofd haalt. Ik reken op jullie medewerking lieve kijkbuiskinderen!

Haha, Coen en ik zaten aan de whisky, en hij wilde nog wel een wedstrijdje gaan doen.

Zo nu eerst maar ff een tukkie doen.
donateur
Uitspraak van Jim_Justice op zondag 21 augustus 2005 om 01:49:
zo ben weer uit mijn coma na de detox mode.maar de brinta mode heb ik gelukkig vermeden.het was SUPER om weer voor jullie te draaien.ik blijf erbij, dit is tot nu toe wel by far de lekkerste spot om te draaien.

:D:D:D Thanx Sweety, genoten as always!

Uitspraak van ®aven op zondag 21 augustus 2005 om 01:59:
Jim heeft het wel leuk gehad ja

hihihihih en tercht ;p

Anyway... Heb het ook weer gezellig gehad Beetje vlug brak alleen... Nog steeds Maar ach, Hoort erbij. Zodra ik vanmiddag wakker word ga ik meteen aan de foto's beginnen... Althans, poging tot

Reef wanneer komen de foto's on line? :cheer:

;p;p;p

Hoeba hoeba Cobra Café was erg gezellig, daar na nog even in pre cafe op de after gezeten en nu net dus thuis shoobedoo wap waaaa

Morgen ga ik naar Sail met Essie en ga het Engelse schip verkennen, allemaal Engelsmannen in uniform :9

Zometeen ga ik echt wel heerlijk slapen ook :yes:
1 van de Technics heb ik nu al bijna aangesloten, maar datr uitbalanseren doe ik morgen dan wel (als dat zo heet :vaag: ) twas best een beproeving en Michel de V. heeft me uiteindelijk ook geholpen :$
Kan wel een a viertje volschrijven hoe ik dat nou allemaal aan het doen was, maar man oh man, ben zo erg met dit soort dingen, dacht ook eerst dat ik gelijk al iets gesloopt had :x was gelukkig niet zo

Anyways Ik ben VERLIEFD!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sylva op zaterdag 20 augustus 2005 om 21:32:

O:)

Jim heeft het wel leuk gehad ja

Jim heeft heel veel bacterien uitgewisseld hahahaha :D :respect:

Uitspraak van LIBOH op zondag 21 augustus 2005 om 02:53:
Haha, Coen en ik zaten aan de whisky, en hij wilde nog wel een wedstrijdje gaan doen.

En dan zegt ie "Heb nog geen 20 euro opgemaakt".... ja en ik heb R&B gedraaid :nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LIBOH op zondag 21 augustus 2005 om 02:53:
Coen en ik zaten aan de whisky, en hij wilde nog wel een wedstrijdje gaan doen

Wat een gore spul, bah! Heb een slokje van Coeneh zijn glaasje genomen en gelijk uitgespuugd (op de vloer, hoor :))! :vaag: Volgende keer maar wedstrijdje fris drinken voor Coen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ola cabolla, Martijn is weer back in town na een erg geslaagde vakantie! Eerst een week in Blanes gezeten met 9 dwazen Duisters als buren. Super relaxte gasten die sliepen in een grote partytent, en een tap met 200 liter bier meehadden :D Daarna was het plan om nog een paar dagen te chillen in Frankrijk maar dat is er maar 1 geworden vanwege slecht weer.

DDOD moet erg geslaagd zijn als ik de berichten zo zie :D Verder nog nieuws aan de Nederlandse zon?

PS. 10 sept: XLDJnight met Charly en MvDJ b2b Nazzz!
donateur
Goooooooooooooooooooodmorning deze morning :cheer:

Shoobedoo wap waaaaaa, oogjes moeten open enzo :bounce:

Tralalalala, faldera ra ra ra :cheer:

It's a beautiful day :cheer: Lekker naar de Sail straks met Essiecherryfairy shoobedoo wap waaa
Zometeen eerst maar even verder spelen met mijn Pioneer en Technics :lief: :lief: :cheer: :cheer: :o zometeen ook maar beetje brainstormen over nieuwsbericht en dergelijke van aanstaaande D.D.O.D., die over nog maar 2 weekjes ene 5 nachtjes alweer is

November en decemebeer zouden weleens heel bijzonder kunnen worden o:) Hoei! Hoei! Hoei! Falderie faldera, falderie, falderaaaaaaaaa

Kopje koffie is lekker :9

Martijntje Welcome Back :cheer: :cheer:

*gaap*
even goed wakker worden ook even denk ik dan zo maar ineens enzo :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Was weer een heerlijk feest Daaan, waren laat binnen maar hebben nog wel lekker mee kunnen springen. :yes: :woop:
Waarschuw beheerder
donateur
:O Oh, ik post nu pas voor het eerst wat in dit topic!

Lekker feestje weer hoor :D Heb heel de avond gezellig staan kletsen, dansen (nou ja, zweven eigenlijk) en genieten.

Coen niet meer doen! (of juist wel, want de verhalen zijn om je te bescheuren..... :x )

Daf je bent gek! :respect:

Een vrouw die een gebruiksaanwijzing gaat lezen

Normaalgesproken hebben wij die helemaal niet nodig B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sunshine (An) op zondag 21 augustus 2005 om 15:34:
Daf je bent gek!:respect:

Vanwege mijn opmerking? Of vanwege het doorhalen zonder drugs?

*edit* jaja, ik weet het. Op D.D.O.D wel wat genomen! Maar eenmaal thuis niet meer. En dat was toch vieren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Zo, ben ook weer thuis. heerlijk weekend gehad. Hierby ook my excusen voor de overlast. p.s. iemand nog een zomerjas gezien? ben waarschijnlijk met me dronken kop me jas vergeten mee te nemen:bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
Je bent niet tot last geweest hoor! Marcel ook niet trouwens :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Vanwege mijn opmerking? Of vanwege het doorhalen zonder drugs?

Je opmerking, je handtekening, het doorhalen. In de goede zin van het woord hoor ;)

ben waarschijnlijk met me dronken kop me jas vergeten mee te nemen

Dat ben je niet vergeten. Je kon 'm niet vinden.
donateur
Volgens mij hing er nog wel een jasje aan een haakje bij de Trappist, in de hoek waar de paal ook staat zeg maar.... Weet niet of dat hem misschien kan zijn geweest, dacht dat ie donkergroen oid was, in ieder geval wel een donkere kleur
Waarschuw beheerder
donateur
Je kunt toch niet vergeten iets mee te nemen wat je niet hebt?
Waarschuw beheerder
donateur
Daaan ga jij de 10e nog naar Q-Base?

Ik wel. Vriendinnetje van mij heeft 2 kaartjes gekregen. Dus ga maar mee.
Waarschuw beheerder
donateur
He wat vervelend Daf, dat je nou opeens naar een feestje moet :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sunshine (An) op zondag 21 augustus 2005 om 16:14:

Heus wel.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sunshine (An) op zondag 21 augustus 2005 om 16:14:

laat me hier even een nachtje overslapen

Is het al de 28ste?O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sunshine (An) op zondag 21 augustus 2005 om 16:16:
He wat vervelend Daf, dat je nou opeens naar een feestje moet

Vind ik ook. En nu ga ik 1 oktober dus ook nog naar Londen en de 22e weer. Wat een kutleven:p
Waarschuw beheerder
donateur
Sympathy party for Daffie!! :hug:
Waarschuw beheerder
donateur
Erg hoor, 1 okt. K90 (live PA), Captain Tinrib(live PA), The Organ Donors, Andy Whitby b2b Cally Gage, Lucy Fur + many more. Jammer genoeg dat ze er ook Funktion One sound aanwezig zal zijn in de main Room & the top bar op de 4de balkon:D

En niet te vergeten Daffie's verjaardag feestje part Two!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Tja je moet je verjaardag wel 2 keer vieren als je op dinsdag jarig bent :D

Het weekend ervoor en het weekend erna :yes:

*wil voortaan altijd wel op dinsdag of woensdag jarig zijn:p*
Waarschuw beheerder
donateur
Mmmmmmm, ik ben ook op een dinsdag jarig:d
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op zondag 21 augustus 2005 om 16:15:
Daaan ga jij de 10e nog naar Q-Base?

dunno yet, denk het eigenlijk niet, ik zou erheen gaan met Essie, maar diee kan/gaat niet en vind de line up nou niet zo boeiend dat ik er persé heen zou willen :)
Ik ga Martijntje, Charel en Peter aanmoedigen in het pre cafe de 10e dna maar :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op zondag 21 augustus 2005 om 16:53:
Mmmmmmm, ik ben ook op een dinsdag jarig

Dus ook 2 weekenden feest?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op zondag 21 augustus 2005 om 17:02:
Dus ook 2 weekenden feest?

Alsof ik anders nooit feestO:)
Waarschuw beheerder
Wat een spanning allemaal hier zeg :)

Moet inderdaad maar is wat minder gaan drinken, en vooral na 11 uur werken .. t kwam al vroeg wat hard aan. M'n 20 euro's waren niet eens op, dus er moet wat gratis over de toog gegaan zijn :S

Charly nogmaals bedankt voor het oppassen :kusje: (L) Zal braaf zijn de komende 6 maanden ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Na het bekijken van de foto's:

*geen X en Bier meer combineren* :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op zondag 21 augustus 2005 om 17:25:
Na het bekijken van de foto's:

*geen X en Bier meer combineren*

Hoezo niet? Je zag er niet anders dan anders uit hoor:p
Waarschuw beheerder
donateur
:@

Ik hou ook van jou Bijl?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Owh, wie nog meer dan?O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Aan de foto's te zien, ook van Heineken!
Waarschuw beheerder
donateur
Van mij, omdat ik een sympathy party heb georganiseerd daarnet :)

Andy Whitby b2b Cally Gage

:k :k :k :k :k :k :k :k

De foto's zijn weer leuk (Y)
Waarschuw beheerder
Hee, een teken van leven! ben je weer immers al bijgekomen

Stond de volgende dag alweer in nijmegen te werken en natuurlijk word het dan net fokking druk :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op zondag 21 augustus 2005 om 17:37:
Owh, wie nog meer dan?O:)

Uitspraak van Daffie Am*dam op zondag 21 augustus 2005 om 17:41:
Aan de foto's te zien, ook van Heineken!

Wel de vraag goed lezen he!
Waarschuw beheerder
donateur
Sorry RJ!

Hmmm, houden je ouders misschien van je?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Moet je wel mazzel hebben hoor, want dat doen ouders niet zo vaak! :p
Waarschuw beheerder
donateur
Dat maakt de kans wel groter!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, maar jij hebt een heel huis vol papagaaien die van je houden
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb net de foto's zitten bekijken, haha ik sta er weer lekker op...:vaag: dus :P

Gelukkig heb ik Decibel m'n zonnenbril op gehouden :P
Waarschuw beheerder
donateur
Was het leuk op Decibel Rober?
Waarschuw beheerder
Rober heeft aardig staan stuiteren in de techno :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ja met Captain Tinrib heb ik gehoord :)

edit: ik heb het niet gehoord, maar gelezen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Een herkansing? Heeftie Tinrib nu gemist dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sunshine (An) op zondag 21 augustus 2005 om 21:43:
Ja met Captain Tinrib heb ik gehoord :)

Captain tinrib stond ook een partij uit zijn dak te gaan in de techno ja.

Op zijn hippe slippers :P :D
Waarschuw beheerder
donateur
Dansen op slippers?? :O
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van First-Base op zondag 21 augustus 2005 om 17:21:
Charly nogmaals bedankt voor het oppassen Zal braaf zijn de komende 6 maanden

Heerlijk, een half jaar niet terugrijden :[ Maar O WEE ALS JE T OOOOOIT WEER FLIKT! De enige reden waarom ik je nie in je gezicht heb geslagen, was omdat er kots all over the place zat :[ So you're lucky!

Moet inderdaad maar is wat minder gaan drinken

Ik zal t ff quoten hier zodat ik t bewijs heb, dan kan je iig nie meer je post aanpassen en zeggen dat je dit nooit gepost hebt :D *gaat t nu aan Suus doorsturen* :D O:)
Waarschuw beheerder
Jep , Hij had die slippers de hele dag aan :o

Die kerel is een echte die-hard B)
Waarschuw beheerder
donateur
*Troost mode on

Goede voornemens zijn er om verbroken te worden hoor, Coen (F)

:Bier:

*troost mode off

Jep , Hij had die slippers de hele dag aan

Die kerel is een echte die-hard

Ga je nu een poster aan je muur hangen en daar de hele dag vol bewondering naar kijken?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sunshine (An) op zondag 21 augustus 2005 om 22:02:
Ga je nu een poster aan je muur hangen en daar de hele dag vol bewondering naar kijken?

En wat je er nog meer mee doet willen we niet weten:nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op zondag 21 augustus 2005 om 16:53:
ik ben ook op een dinsdag jarig

Haha, ik dit jaar ook :)En uiteraard weer 2 weekenden feest :) op de 3e Audio Attack of feestje waar Tjeerdo en Cill draaien (twijfel twijfel grr),daarna Wooferland, en het weekend daarna DDOD ( :lief: ) en op de 10e zijn er zelfs 3 leuke feestjes waarvan ik kan kiezen :vaag: Wat is het leven toch zwaar!
M'n 20 euro's waren niet eens op, dus er moet wat gratis over de toog gegaan zijn

Hahaha, ik herinner je nog erg vrolijk zeggen tegen Patrick, en nu koop jij maar de drankjes :P Misschien heb je het tegen meerdere vrienden gezegd?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op maandag 22 augustus 2005 om 11:13:
en op de 10e zijn er zelfs 3 leuke feestjes waarvan ik kan kiezen

10e is er idd een hoop leuks te doen. Wordt weer lastig:(
donateur
Gie Gaaaaa Goeoeoeoeoeodemorgennnnn zonderrrrr zorrrrrgen :cheer:

De zon schijnt in mijn hoofd faldera en mijn hersens krijgen een lekker kleurtje holadiejee, holadiejoo, dat doen we zo! :bounce: *doet dansje, viert feeeest*

Vandaag lekker veel te doen en gelukkig gaan ze eindelijk vandaag die teringbende hier opruimen in de stad lalalala nog meer reden to vreeugde shoobedoo wap waaaa

Zometeen nog even op mijn gemak de foto's van DDOD bekijken, want daar was gisteren niet veele van gekomen.

Sail was echt VET VET VET VET!!!! Echt een aanrader voor de vrouwen :yes: Dat Engelse schip de Tenacious was met name erg interessant en telefoonnummersgewijs enzo, mannen in uniform brrrrrr o:) Essie en ik hadden spijt dat we niet gelijk vanaf dag 1 erheen zijn gegaan, hadden we nog veel meer leuke dingen kunnen doen o:) Nu alleen maar ff wat gedronken voordat ze weer terug moesten naar hun schip enzo.

Tiedeeliee pomtiedom lalalalaLA! Ik heeb eigenlijk wel weer zin in een Sundays at School oh en ZO EEN ZIN in het weekend alweer!!! :cheer: wahoeoeoeoeoeoeoeoe joehoeoeoeoeoe

Uitspraak van X-Field op maandag 22 augustus 2005 om 11:31:
10e is er idd een hoop leuks te doen. Wordt weer lastig

Niets lastigs aan, we gaan toch Charel, Peter en Martijntje supporten met zijn allen in het Pré Café?

It's a beautiful day!
Waarschuw beheerder
donateur
ik zou niet durven O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Waar zit dat PRE-Cafe eigenlijk?
Waarschuw beheerder
donateur
aan de overkant van de trappist toch?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 22 augustus 2005 om 11:48:
Niets lastigs aan, we gaan toch Charel, Peter en Martijntje supporten met zijn allen in het Pré Café?

Armin op de Ocean Diva lijkt me ook wel leuk voor de verandering...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op maandag 22 augustus 2005 om 12:18:

leek mij idd ook wel leuk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op maandag 22 augustus 2005 om 12:18:

ik ga gewoon naar Armin Only :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ach, je zal je er best vermaken hoor. Techno vond je eerst ook niets, en opeens was je verliefd op Carl:p
donateur
Ja maar, man das toch logisch? Trance zal het echt niet worden voor mij :no: heb heus wel platen die ik wel hartstikke mooi vind etc, maar ik mis daar toch echt iets. Zou hoogstens een optie zijn als er echt niets anders is en jullie zijn er bv, want dan heb ik in ieder geval nog wel een gezellige nacht :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Armin neigt steeds meer naar de hardtrance de laatste tijd, die set vorig jaar op DV was ook VET! (heb alleen t laatste uur gehoord, t was een 7 uursset geloof ik, iets te veel van t goeie ;))
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha it's all up to you :jaja: Ik ga iig geen hardhouse draaien, moet van 10 tot 11 dus t wordt trance/techtrance/techno :jaja:
donateur
Dat had ik al gelezen, neemt niet weg dat ik het wel een leeuk idee vond om jullie te komen supporten ongeacht wat jullie draaien. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga de 10de (nog) helemaal nergens heen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CeLL op maandag 22 augustus 2005 om 11:53:
ik moet dezelfde avond ook draaien in het Pré Café...van 23:00 - 00:30 uur

Jammer dat het met Daans feestje samenvalt, ik kom eventjes langs om je te supporten, denk ik.
Uitspraak van Charly Rocks op maandag 22 augustus 2005 om 15:44:
Armin neigt steeds meer naar de hardtrance de laatste tijd,

Op Trance Energy draaide hij ook wel aan de stevige kant!
Uitspraak van Sunshine (An) op maandag 22 augustus 2005 om 21:23:
Ik ga de 10de (nog) helemaal nergens heen

En hoezo dat dan? :P
Waarschuw beheerder
donateur
Komt er geen satellietverbinding tussen de twee feesten dan?:o
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op maandag 22 augustus 2005 om 21:50:
Komt er geen satellietverbinding tussen de twee feesten dan?

Das een beter idee:jaja: of een kabeltje doorstrekken:D
Waarschuw beheerder
donateur
Twee blikjes met een touw ertussenO:)
Waarschuw beheerder
donateur
En hoezo dat dan?

Ja, al sla je me dood!! Ik weet het niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sunshine (An) op zondag 21 augustus 2005 om 22:02:

Dat laat ik wel aan jou over :jaja: Ben je een ster in (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja joh, ik weet geeneens meer wat voor kleur muren ik heb, zoveel posters hangen er in mijn kamer :vaag:

WTF zit jij nou uit je nek te lullen??
Waarschuw beheerder
Diezelfde vraag had ik voor jou :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Had 'm dan gesteld! Dan had ik je verteld dat je nou toch wel eens moet weten dat ik daar niet serieus in was.
Waarschuw beheerder
Wat dat betreft zitten we op 1 " lijn " ( :X ). Want ik nam je sowiesow al niet meer serieus ;P
Waarschuw beheerder
donateur
Dat bleek net anders even niet.

Stel je voor zeg: serieus genomen worden door Reef!! :s :s
Waarschuw beheerder
Euhm niet serieus genomen worden lijkt me nog erger hoor. ;)

Uitspraak van ®aven op maandag 22 augustus 2005 om 22:41:
Dat laat ik wel aan jou over Ben je een ster in

Snap m ook niet. :s
Waarschuw beheerder
donateur
***mededeling**Timeless*UK-Party***

Zou iedereen die wil meewilt richting Timeless. Graag zosnel mogelijk een PB-tje sturen naar me sturen met Voor & Achternaam voor de 15 Pond Gastenlijst van Timeless. Dan zal de aanvraag in 1 keer afgehandelt worden door Frantic!

***Einde mededeling**Timeless*UK-Party***

Waarschuw beheerder
DDOD :worship:
Raven :worship:
Waarschuw beheerder
:woepwoep: ... :')
donateur
{i]I don't wanna rock DJ, but you making me feel so nice[/i]

hahahahahah Kom net toch op een andere tekst voor dit nummer whahahahahah o:) :x

Anyways

Gie-Gaa-goeoeoeoeoeoedemorgen deze dinsdagmorgen die zo mooi en prachtig is lalalalaLA :cheer:

Zin in vandaag, zin in de rest van de week, zin in de rest van mijn heeeeeeeeeeeeeele leven shoobedoo wap waaaa tralalalala

Vandaag allemaal leuke dingen doen hoei! Zometeen even pakje peuken halen om de hoek, om de hoek, falderie falderaaaaa domtiedomtiedomtiedomtiedom, maar eerst even mijn bakje koffie opdrinkeen shalalalala

tatatatatararararatatatatatata kaboem tjeboem lalalala

I feel like strawberries today oeoeoeoeoeoeoeoeoeoeh

Was er nog maar Sail ofzo
Waarschuw beheerder
Goedemorgen Daaan! wat een vrolijkheid :)

Was er nog maar Sail ofzo

Nee! Ben blij dat t afgelopen is. Heb toen alle dagen op Sail gewerkt en daardoor DDOD gemist :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van KRL op dinsdag 23 augustus 2005 om 11:09:
Heb toen alle dagen op Sail gewerkt en daardoor DDOD gemist:(

Maar dan heb je nu waarschijnlijk wel een volle portemonade;)
donateur
Goedemorgen Daaan! wat een vrolijkheid

Altijd toch? Het is immers weer een mooie nieuwe edag met alleemaal dingen die gaan gebeuren die ik nog niet weet :cheer: ;p

Nee! Ben blij dat t afgelopen is. Heb toen alle dagen op Sail gewerkt en daardoor DDOD gemist

hmz dat is wele minder, maar ja, ik vond al die mannen-op-de-boot-in-uniform-especially-de-Tenacious zo leuk o:)

Uitspraak van X-Field op dinsdag 23 augustus 2005 om 11:12:
Maar dan heb je nu waarschijnlijk wel een volle portemonade

Had ik die ook maar :(
Waarschuw beheerder
Ja ik werk door tot morgen dan heb ik 8 dagen achter elkaar gewerkt! Dus lekker geld verdiend! :) Heb t ook wel nodig denk ik als ik naar HHA ga!
Waarschuw beheerder
ik vond al die mannen-op-de-boot-in-uniform-especially-de-Tenacious zo leuk o:)

Haha, ja teveel mannen voor mij :(. Geen een boot gezien met alleen maar vrouwen helaas.
Waarschuw beheerder
Ow, en gisteren was het me ook aangeboden om te gaan werken daaro, maar is er wat te doen dan? Ik heb maar nee gezegd omdat ik dacht dat het een soort opruim-het-zooitje werkzaamheiden zouden zijn.
donateur
Uitspraak van KRL op dinsdag 23 augustus 2005 om 11:29:
Geen een boot gezien met alleen maar vrouwen helaas.

nee, mag het een keertje, maar dan nog, aangezien al die vrouwen wel naar die mannen in uniform van de boten komen kijken, zou jij theoretisch gezien dus ook genoeg vrouwen moeten hebben gezien. :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op dinsdag 23 augustus 2005 om 11:12:
Maar dan heb je nu waarschijnlijk wel een volle portemonade

Je gaat teveel met Lulu om :jaja: :P
Waarschuw beheerder
donateur
Wie de neuk is Lulu?
Waarschuw beheerder
donateur
Dirkje?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb gehoord dat Theo? op Mystery Land weer van de partij is:)
Waarschuw beheerder
Dat is echt mooi :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ben benieuwd of ie zaterdag weer net zo vaaG is als op DV?O:)
Waarschuw beheerder
Dat blijft de vraaG :P
Waarschuw beheerder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
WhooHoo!!!

Der is er in elke geval weer iemand blij met de grote doos:jaja:

I PREDICT A RIOT! ...THIS SUNDAY! Paying guestlist closes at 1700hrs Thursday

Reported by Ed Real

This Sunday's 4th Birthday party is so large that the Kaiser Chief's dedicated a song to it!

Over 600 names have come into the guestlist@riotinlondon.com inbox and dedicated Riot!ers are flying in from Germany, Holland, Ireland and from all over the UK to enjoy seven hours of the best filthy house for dirty stopouts.

The £7 paying guestlist will close at 1700hrs this Thursday.

Come and enjoy our birthday with us and open a new chapter in the history of the UK's favourite Sunday party.

guestlist@riotinlondon.com

www.riotinlondon.com

Ed Real, BK & the Riot! Crew

dus iemand zich nog bedenkt:p
Waarschuw beheerder
donateur
Heb je er wel een beetje pokon bij gedaaan?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou ML kaartje verkopen:jaja: ;-) krijg je teminste wel een BK and Nick Sentience live(WORLD EXCLUSIVE) & Ed Real 2hrs of Riot! classics! voorproefje op Timeless!
Waarschuw beheerder
donateur
POKON. That's the answer!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op dinsdag 23 augustus 2005 om 19:58:
Ik zou ML kaartje verkopen krijg je teminste wel een BK and Nick Sentience live(WORLD EXCLUSIVE) & Ed Real 2hrs of Riot! classics! voorproefje op Timeless!

Neh, Sven Väth :respect: en Oaky zijn er o.a., dus ik moet wel. :D
By The Way Time-Table ML is bekend.

[img width=725 height=424]http://mysteryland.id-t.com/mysteryland2005/floorplan/timetable.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nouja, je ziet de foto's zelf wel op Harderfaster verschijnen.

ff geleent Uit het nieuwsbericht van: Let op HQ party people

Het succes van RIOT! is te danken aan: de unieke sfeer, een mix van de beste hardhouse DJ’s uit de UK, het geluissysteem met het hardste geluid op deze planeet en dat allemaal in de meest ondergrondse club in London ‘The End’. Mix al deze dingen met de grooste hardhouse clubgangers buiten HQ om, en je hebt RIOT!

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

Hoera! Ga vanavond even naar kijken en eens zien welke dj's ik kan gaan zien en welke ik moet missen.
Ik hoop dat ik zoveel mogelijk kan zien als ik wil zien.
Waarschuw beheerder
Op de timetable boven krijg je niet te veel te zien iig :) dan maar de ML website bekijken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb al gekeken en mijn schemaatje gemaakt. Wel veel overlap :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sunshine (An) op dinsdag 23 augustus 2005 om 22:01:
Ik heb al gekeken en mijn schemaatje gemaakt. Wel veel overlap

Interessant schema'tje?!

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op dinsdag 23 augustus 2005 om 22:05:
Heb je al rekening gehouden met de loopafstand?

Dan loopt ze met mij mee, dan is ze zo waar ze wezen moet. :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vrees dus dat ik keuzes moet gaan maken. Maar goed, als ik eenmaal daar ben hangt het ook weer af van de gezelligheid en beland ik misschien wel weer ergens waar ik niet eens perse heen hoefde.

Ik ga in ieder geval ook zeker het mooie festivalterrein bewonderen en misschien zelfs wel een lekker hapje eten ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 23 augustus 2005 om 22:51:
OMG Ik ga ZO genieten zondag

Zondag misschien naar de DJ Expo in de RAI als ik niet al te moe ben na een dagje ML en een nachtje Das Boot. (Fausto draait er ook o.a. en dat maar voor een tientje.)
Waarschuw beheerder
donateur
Ga zo die ML timetable maar eens bestuderen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op woensdag 24 augustus 2005 om 10:25:
Zondag misschien naar de DJ Expo in de RAI

ik ga ook zondag :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik krijg die Timetable maar niet uitgeprint op een A4tje.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 24 augustus 2005 om 10:51:
Ik krijg die Timetable maar niet uitgeprint op een A4tje

Misschien moet je t liggend uitprinten en afbeelding aanpassen aan formaat aanvinken.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zat ook al te kloten net. Heb 'm nu maar eerst ff opgeslagen als plaatje, en ga daarna afdrukken.
Waarschuw beheerder
Ja, je moet het eerst opslaan dacht dat je dat al gedaan had, anders krijg je niet de volledige afbeelding te zien, maar een verkleinig daarvan.
donateur
Shoobedoo wap waaaaaa Gie GAAAA Goeedemorgen deeze zonnige morgen, ja echt, echt ja :cheer:

Deze mooie woensdag dat ik mijn Pioneer al 5 daagjes heb en mijn Technics al 4 daagjes :lief: Lief:

Liefde Liefde Liefde Liefde Liefde Liefde Liefde Liefde Liefde Liefde Liefde Liefde Liefde Liefde Liefde Liefde Liefde Liefde Liefde Liefde Liefde Liefde Liefde Liefde Liefde Liefde Liefde Liefde Liefde Liefde Liefde Liefde Liefde Liefde Liefde Liefde Liefde Liefde Liefde Liefde Liefde Liefde Liefde

Dat is pas LIEIEIEIEFDE wahooooooooooooo

Hoee is het met mijn lieve vrolijke vriendjes en vriendinnetjes vandaag op deze woeoeoeoeoensdag die de helft van de weeeek is en dus is het bijna weekend alweer allang enzooi :bounce:

*doeoeoeoeoet en dansje vieieieieieiert feeeeeeeeeeest*

Oh Discordia!!! ;p;p;p

Het Ka-tet is verbroken :( zielig stukje in mijn boek man, niet leuk :no: maaaaaaaaar jaaaaaaaa tis ook maar een bok he

You'ree out of touch I'm out of time, but I'm out of my head when you're not around

*dansen, dansen, dansen, dansen*

zo eerst ff bakje koffie maar opdrinken shoobedoo wap waaa en dan lekker verder aan de slag tjeboem tjeboem

JA HOOR! JAAAAAAAAAA!

tietededietie tamtedietam oeoeoeoeoeoeh :woepwoep:
Waarschuw beheerder
donateur
Tis maar goed dat ik jou s'morgens niet zo tegenkom als ik net wakker benO:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op woensdag 24 augustus 2005 om 11:38:
Tis maar goed dat ik jou s'morgens niet zo tegenkom als ik net wakker ben

ha ha ha!!
Waarschuw beheerder
donateur
yes yes yes yes yes yes YES!

Happy today :woep:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 24 augustus 2005 om 12:16:

Happy today:woep:

Pourquoi?
donateur
Uitspraak van X-Field op woensdag 24 augustus 2005 om 11:38:
Tis maar goed dat ik jou s'morgens niet zo tegenkom als ik net wakker ben

hahahahaha, dat gaat vast nog wel een keer gebeuren, kan er ook niets aan doen, ik heb meestal twee minuutjs nodig om wakker te worden en dan ben ik alweer AdhDaaan :bounce: :bounce: en sochtends ook niet geblowt ook he, dat maakt me ook nogal druk joeoeoeoehoeoeoeoeoeoe

Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 24 augustus 2005 om 12:16:

Happy today :woepwoep:

Yes! me toooooooooooooo joehoeoeoeoeoeoeoe

Ik zeg maar zo ik zeg HOERRRRUH!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Oftewel weer een nieuwsgierig maak actie:s
Waarschuw beheerder
donateur
Zo zou je t kunnen zien... :D
Waarschuw beheerder
donateur
Zeg dan niets...
Waarschuw beheerder
donateur
Zat er op te wachten:d
Waarschuw beheerder
donateur
Heb wel maggi.

Maggi d'r in?O:)
Waarschuw beheerder
donateur
*pakt zwarte boekje, bladert naar to do list, schrijft: volgende keer Karel slaan*
Waarschuw beheerder
donateur
Dat staat geschreven :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op dinsdag 23 augustus 2005 om 20:02:

Wat een kleine kutlettertjes, en wat een kutlettertype:@
Waarschuw beheerder
donateur
Boekje van DV was ook al niet te lezen :S

Nog 1 x: YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAH BABY! :D (en nu zal ik t niet meer doen :bloos: )
donateur
mag wele hoor, we moeten toch vrijheid ene blijheid verspreiden

*gooit rozeblaadjes in de rondte, draait rondjes, salto, radslag wahooooooooooooooooooo*
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op woensdag 24 augustus 2005 om 13:09:
Wat een kleine kutlettertjes, en wat een kutlettertype

Ja man is bijna niet te lezen. En heel raar bij Q-dance staat:
1445 Bas & RAM
1800 Yoji

Dus ik dacht al, wat een lange set van B & R
staat er onder Yoji
1715 Dana
Waarschuw beheerder
donateur
Er staat ook 16:00 Yoji:p
Waarschuw beheerder
donateur
Meen je dat nou? Dat is toch niet te lezen :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Heb zowel timetable als plattegrond op A3 uitgeprint, en het leest nog kut.
Waarschuw beheerder
Geen problemen dr mee hoor. volledig op een A4 uitgeprint en leesbaar.
Maar je krijgt op ML ook een timetable hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
Tja, jij hebt nog jonge ogen he:p
Waarschuw beheerder
En een bril. :p
Waarschuw beheerder
donateur
Als Charél het niet doet dan doe ik het he...

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAH BABY!

Waarom weet ik niet maar ach....
Waarschuw beheerder
donateur
geloof me: je zegt terecht YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAH BABY! :D

Damn nu doe ik t weeer... :P
Waarschuw beheerder
donateur
*zucht*
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 24 augustus 2005 om 17:49:
geloof me: je zegt terecht YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAH BABY!

Damn nu doe ik t weeer...

Niet leuk :no:

Weet je hoe nieuwsgierig ik altijd ben?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Je hoort t snel, beloofd. Hou vooral de nieuwssectie op Pf in de gaten. Er zijn eigenlijk 2 dingen waarom ik YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAH BABY roep, maar die 2e verklap ik nog helemaaaaal niet ;)

:bounce:

O:)

zal nu echt ophouden, ontopic: ik zit nog na te genieten van DDOD, was echt helemaal te gek :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ja lul er maar overheen :p
Waarschuw beheerder
donateur
mn lul eroverheen? :D
donateur
:o

sorry?

maarruh ik ben ten eerste dus zwaar geufckt, want om de een of andere reden heb ik wel geluid van mijn cd speler, maar niet van mijn technics :s :s snap er geen fuck van en ja, ik heb het goede kanaal open :(:( Kan het hen in de draadjes van het element nog zitten? Weet iemand dat? Die heeb ik namelijk ook moeten doe het zelven vanaf element naar naald :S Heeeeeeelllllllllluuuuuuuup

Ten tweede heb ik toenet de tekening voor de flyer gezien voor DDOD september, vanavond nieuwsbericht enzo afschrijven, voor zover mogelijk.......Op zijn laatst morgen, want dan krijg ik de definitieve en ingekleurde versie van de tekening :9 en dan gaat als alles ff meezit de promotie vrijdag allemaal weer rollen

BRING IT ON!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 24 augustus 2005 om 18:54:
maarruh ik ben ten eerste dus zwaar geufckt, want om de een of andere reden heb ik wel geluid van mijn cd speler, maar niet van mijn technics :s :s snap er geen fuck van en ja, ik heb het goede kanaal open :(:( Kan het hen in de draadjes van het element nog zitten? Weet iemand dat? Die heeb ik namelijk ook moeten doe het zelven vanaf element naar naald :S Heeeeeeelllllllllluuuuuuuup

Al geprobeerd om die kanalen op phono te zetten? ;P
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van ®aven op woensdag 24 augustus 2005 om 18:56:
Al geprobeerd om die kanalen op phono te zetten?

Grappig Reef, dat was me allemaal al uitgelegd door Dave vrijdag in de Trappist
Je betn er toch zelf bij geweest ook dus alle kanalen stonden al goed, ik denk dat het iets is dat ik in de Technics misschien iet helemaal goed heb ofzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 24 augustus 2005 om 19:03:
Grappig Reef, dat was me allemaal al uitgelegd door Dave vrijdag in de Trappist

Ik heb het over die knoppen op je mengpaneel om van phono naar line te schakelen, niet over de aansluitingen achter...

En was sowiesow niet grappig bedoeld, Het is 1 van de meest logische dingen die iemand als eerste zegt als je iets niet hoort uit een draaitafel/cd speler.
donateur
Nogmaals dat staat dus allemaal goed, ik ben nit helemaal achterlijk, dus ik had wel door dat dat dan goed moest staan.
Nogmaals je was er toch ook zelf bij vrijdag, die schuifknopdingen stonden allemaal goed en waarom zou ik daar aan gaan zitten?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 24 augustus 2005 om 19:10:
Nogmaals je was er toch ook zelf bij vrijdag, die schuifknopdingen stonden allemaal goed en waarom zou ik daar aan gaan zitten?

Omdat dat gewoon human instinct is, werkt iets niet, veel knopjes uit proberen :)
donateur
Heb het al gevonden denk ik, het ligt aan de draad die vanaf mijn mengpaneel naar de pc loopt, morgen anders even nieuwe halen, misschien is die brom dan ook wel weg en ik denk ook echt dat ik mijn oude boxen weer ga aansluiten , heb namelijk het idee dat die pc boxen ook niet tof zijn

:o

WTF

Dawn of Dance is verbannen?

Ik heb verdorie geen ene moer met die account gedaan!!!
Waarschuw beheerder
Misschien daarom juist of kan dat niet?
donateur
Overtreder: Dawn of Dance
Geconstateerd: woensdag 24 augustus 2005 om 19:15
Categorie: algemeen - nep account
Omschrijving: Er is geconstateerd dat dit account niet de werkelijke persoon is die het moet personificeren.
Derhalve is dit account verwijderd.

Toelichting: https://partyflock.nl/user/5771
Strafpunten: 0
Actie ondernomen: ja, permanent verbannen

Dit staat erbij, maar ik heb toch gewoon mijn adres en dergelijke erbij ingevuld, dus dat ik dan die Dawn of Dance ben, snap er niets van :no: Dan mogeen ze HQ etc ook wel allemaal gaan verwijderen :(:(
Waarschuw beheerder
Dit gaat denk ik omdat je een dubbele account heb, en dat mag niet waarschijnlijk, maar dan kunnen ze nog wel meer accounts gaan deleten.

Dat van relatie metjezelf; zou ook natuurlijk kunnen.
laatste aanpassing
donateur
Moet even mailen dat het een zakelijke account is en die andere een prive account en dan schijnt het nog goed te kunnen komen hopelijk
donateur
Shoobedoo wap waaaaa Goedemorgen allemaal

LalalalaLA!!!!

Het wordt een mooie dag, deze dag, omdat het mag met kracht lalalalaLA

shoobedoooooooooooooooooo hoei!!!!!

Het is weer donderdag, dus we mogen alles uit onze handen laten donderen :cheer: jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
En weet je al waarom je verbannen bent? Voor altijd nog wel, hahaha.
donateur
Ja, dat heb ik hierboven al beschreven, ze vinden dawn of Dance een nep account, maar Marja legde uit dat als ik even mail en uitleg hoe het zit (DOD zakelijk en mijn eigen nick prive) dan moet het weer goedkomen.
Kon alleen dus even duren, wat wel klote is, aangezien ik DOD nodig heb voor pb-tjes te krijgen van mensen die vragen hebben en/of bv DJ's die graag een keer willen draaien etc. etc.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 25 augustus 2005 om 11:16:
Shoobedoo wap waaaaa Goedemorgen allemaal

LalalalaLA!!!!

Het wordt een mooie dag, deze dag, omdat het mag met kracht lalalalaLA

shoobedoooooooooooooooooo hoei!!!!!

Het is weer donderdag, dus we mogen alles uit onze handen laten donderen jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

:jaja: pooooooosiiiiiittttttiiiiiieeeeeeeefffffffff
donateur
:cheer: :cheer:

Ik heb net de tekening voor de flyer van aanstaande DDOD Meets UK Hardgrooves ontvangen per mail en ik kan maar 1 ding zeggen: :kwijL: :kwijl: (of beter gezegd maar 1 ding doen)

Man oh man, wat is dit GRUWELIJK mooi!!!
Waarschuw beheerder
donateur
De eerstkomende is echt al weer snel zeg! Zou ik normaal niet zo heel relaxed vinden, zo dicht op elkaar. Maar dit wordt mijn laatste DDOD (voorlopig) dus ik ga er een heel gezellige avond van maken, dus nu heb ik er zeker zin in :D :D
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker drinken,dansen,ouwehoeren,drinken,dansen.....
Waarschuw beheerder
donateur
Roken niet te vergeten :smoke:
Waarschuw beheerder
donateur
En nog een heeeel belangrijke: Lachen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Nou dat moet wel goed komen denk ik....
Kan haast niet anders..... :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ja hoor, we zijn er uit. Dat zit wel snor. Laat dat nieuwe topic maar zitten hoor! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vriendje Kjell ® op donderdag 25 augustus 2005 om 16:05:
pooooooosiiiiiittttttiiiiiieeeeeeeefffffffff

Daar heb ik ook de laaste tijd erg veel last van ;)

bijna weekend, bijna weekend..:cheer:
donateur
Uitspraak van Sunshine (An) op donderdag 25 augustus 2005 om 20:47:
Zou ik normaal niet zo heel relaxed vinden

Ik heb DDOD een week naar voren geschoven in overleg met Hank ook ivm met Round Bass, dus het was een logische stap

Als je het heel erg vindt, mag je eventueel wel overslaan hoor, ik zal het je niet kwalijk nemen ;p D.D.O.D. is er ook nog wel als je weer terugkomt :yes:

Uitspraak van Vriendje Kjell ® op donderdag 25 augustus 2005 om 21:50:
Uitspraak van Sunshine (CDP) op donderdag 25 augustus 2005 om 21:03:
Laat dat nieuwe topic maar zitten hoor
:yes:

Ga lekker toch wel een topic maken nananananana :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vriendje Kjell ® op donderdag 25 augustus 2005 om 21:53:
Hee hee hee zo kan ie wel weer he!

Tja t wordt nog een hele tour om zn gelijk te bewijzen hehehehe :P
Waarschuw beheerder
donateur
wie komen er vanavond eigenlijk allemaal naar Precafe?
Waarschuw beheerder
donateur
:no: helaas...moet zelf ook draaien
Waarschuw beheerder
Het zijn er al meer dan bij voorgaande edities.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Denk dat ik wel kom! Eerst naar de uitmarkt daarna PreCafe!

helaas...moet zelf ook draaien

Succes dan :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van KRL op vrijdag 26 augustus 2005 om 10:37:
Succes dan

tenk joe! :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb nog een zakje ballonnen liggen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CeLL op vrijdag 26 augustus 2005 om 10:44:
ik heb nog een zakje ballonnen liggen:d

Altijd handig om bepaalde substanties in mee te nemen;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op vrijdag 26 augustus 2005 om 10:53:
Altijd handig om bepaalde substanties in mee te nemen

dat was idd de uiteindelijke bedoeling ervan, maar toen hoorde ik 10 minuten nadat ik ze had gekocht, dat het niet meer nodig was
Waarschuw beheerder
donateur
Terror in Westkapelle Erwin? :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Kan ik me iets bij voorstellen ja :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op vrijdag 26 augustus 2005 om 10:19:
Dat zijn er niet veel

Ik vrees dat ik niet kan komen, heb helaas geen vervoer na 12 uur, en naar Zaandam s nachts fietsen lijkt me ook geen geniale oplossing :vaag:
laatste aanpassing
donateur
Wie oh wie weet hier of het nou Het Patronaat os of De Patronaat..... Ik vindd at het op zich allebei wel klinkt, dus ik weet het niet meer zeker :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Het Patronaat
donateur
okay dan, zo een vermoedene had ik ook al (tenminste dat was mijn eerste reactie om te gebruiken ;p) het wordt in het nieuwsbericht ook nieet gezegd op de een of andere manier (van I love HH dan he) Ik schiet al lekker op btw, maar ga nu heel even breakje doen en wat eten en even aankleden ook (zit nog in mijn badjas van het docuhen ;p hahahaha badjas heet ie bij mij dan niet douche jas? ik heb helemaal geen bad :vaag: ) Bene al bij de DJ's stukjes dus al bijna klaar eigenlijk :cheer:

RJ!!!! Twas gezellig gisteren :yes: Jane likes Jane ;p;p;p
Waarschuw beheerder
donateur
Was zeker top:) Ben nu m'n pak aan het aantrekken.
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij is t gewoon Patronaat, zonder lidwoord toch?
donateur
ja, dat lijkt het wel te zijn in het NB ervan, maar ik hb toch echt een zin waar ik een lidwoord moet gebruiken:

Het onlangs geheel verbouwde Patronaat

dat kan niet zonder het, maar ik hou het op het dan denk ik

het is toch ook een gewoon zelfstandig naamwoord ook? anders ga ik wel ff on line kijken ofzo
Waarschuw beheerder
donateur
puntje voor jou ;) Dan is t denk ik idd HET :jaja:

In dit geval is t een lidwoord, "het" is volgens mij pas een zelfst. nw. in een zin als "Het is me wat". Damn, dat ik dat nog weet na al die jaren :D
donateur
ik begrijp dat het nu een lidwoord is maar ik bedoel of Patronaat niet uberhaupt ook een zelfstandig naamwoord is ;)

Topic gaat zo on line ook omen mensen :cheer:

Moet hem nog ff om topicen ;p
Waarschuw beheerder
Vorige nacht droomde ik van Tidy Boys... zou het een voorteken van iets zijn? :D
Waarschuw beheerder
Haha ze mogen van mij wel naar NL weer komen :yes:
Waarschuw beheerder
Laatste post zometeen in dit topic en dan kunnen jullie weer door naar een nieuw ;)